…זהב הוא דבר שנוי במחלוקת בחלום . נאמר : זה מעונן . ומי שרואה שהוא לבש משהו מזהב, הוא יתחתן עם אנשים שאינם כשירים בשבילו . ואם היה מכה במוט זהב, הם היו מכים אותו באותה מידה שהוא מכה בזהב, או שהסולטן כעס וקנס אותו . אם הוא רואה שהוא ממיס זהב, הוא מונח בצד בעניין שנאה ונופל בלשונות של אנשים . ומי שיראה שמקבלים לו חתיכת זהב גדולה, הוא היה זוכה לסמכות ולשלוט . ומי שיראה שהוא מצא דינרים בריאים, הוא יראה את פני המלך, והוא ישוב ממנו בשלום . אם היה רואה שהוא מטיל זהב הוא היה סובל מרוע והרס . ומי שיראה שביתו מזהב, הוא יכה באש . ומי שרואה כי ידיו מזהב, והן נעשות בלתי נעות . ומי שראה שעיניו זהובות, דודי ראייתו . מי שחושב שיש לו שרשרת זהב, כסף, חרוזים או תמצית, הוא שומר המדינה והוא מקבל אמון . ראיית זהב מעידה על שמחות ופרנסה, מעשים טובים ודאגות הקלות, בעלים וילדים, ידע והדרכה . אם זהב בחלום הפך לכסף, הדבר מעיד על שינוי במצב הנשים, הכסף, הילדים והמשרתים, מגידול לירידה, כשם שכסף, אם הפך לזהב בחלום, מעיד על מצבו הטוב של בעלים, משפחה או שבט . אלה שנטוו בזהב ובמנחות דומות אחרות לאלוהים, יהי מהולל, ובאשר לאלו המצופים בזהב, הדבר מעיד על חיקוי של ילדי העולם הזה או על מעשיהם של בני הנולד . הזהב והכסף הטהור מעיד על כנות, על טהרת הכוונה ועל הברית הנכונה, והספין של זהב וכסף נמשך פרנסה, כמו גם נמתח מנחושת וברזל ….

…מדוע יש אנשים שרואים חלומות אימתניים? שאלה / מדוע יש אנשים שרואים חלומות אימתניים, לא שמחים ומבטיחים, והאם יש לזה הסבר מדעי? בידי שאלה זו, אני מוצא שעלי להפנות את תשומת הלב לכמה נקודות חשובות : 1) שחלום השטן הוא מציאות ולא מטאפורה, ודעה זו נאמרה על ידי יותר מאימאם אחד והכריזה עליו, כולל האימאם. מוחמד אל-ספאריני בהסברו על הטרילוגיה של שרשרת הקריינות של האימאם אחמד, שהוא מעשה של השטן, וכך גם מעשיו האחרים, כגון : וואסוואסה, פיתוי, אחיזה בחרוזו של הרדום, בוכה על ההשתטחות בנו של אדם, בורח כשהקריאה לתפילה, ואל תשכח כאן שהשטן מפעיל את זרם הדם מאדם, וחפש לוודא זאת אל מול הכעס, איך זה משתנה ואדום !!! 2) בסהיה דווח על סמכותו של אבו הורירא, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, כי שליח האל, עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : [ השטן סורג על חרוז ראש אחד מכם. , אם הוא ישן שלושה קשרים, הוא היכה את מקומו של כל קשר עליכם למשך לילה ארוך והוא נרדם . אם הוא יתעורר, אז זיכרונו של אלוהים ימס קשר, ואם הוא מבצע כיבוי, הקשר ישתחרר. אם הוא מתפלל, קשר ישתחרר . אל-בוכרי, שאלוהים ירחם עליו, היה רשאי באומרו : פרק להחזיק את השטן בחרוז הראש אם הוא לא התפלל בלילה, והכוונה לכך היא תפילת ערבית, כפי שאמר אבן חג'אר ב הפרשנות שלו לאל-פת . אז תראה, אלוהים, תשמור עליך, לתפילה, איך אתה מגן על בעליה, וזה קו ההגנה הראשון – כלומר ארוחת ערב – נגד השטן הארור וחוסר האמון וההונאה שלו, ואז הרהר איתי באומרו הכל יכול : [ לעובדי אין סמכות עליהם, ואדונך מספיק כדייל ] אל-ישרא : 65. והקב"ה אמר : [ אין לעובדי סמכות עליהם אלא לאלה העוקבים אחריך בין המפתים ] אל – Hijr : 42. מי שעוזב את מעשי הזיכרון, התפילה והחוטים הללו הפיל את מבצריו על ידי בחירתו, והוא מרוצה מפלישת אויבו, ולכן עליכם לדקלם את החוטים, והחשוב שבהם הוא פסוק הקודש; הוכח שהוא משמר את הקורא עד שהוא הופך, ועליך לדבוק בציות, כדי שתהיה בטוח מפני השטן הארור בהתעוררותך ובשינתך, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…השמש היא בחלום המלך הגדול ביותר, הח'ליף, האב או הנסיך . ומי שרואה שהוא הופך לשמש, הוא יוטל כמלך . ואם הוא מכה בשמש התלויה על ידי שרשרת של אפוטרופוס וצדק בה . ואם ישב בשמש ויתקרב אליה, אז ישיג מהמלך ברכה וכסף, וכוח ותמיכה, ואם יאיר על קרניו, יתברך בדגל המוזכר בשניים . אם הוא ראה אותה, ספיה מונירה והוא מושל שצבר כוח במנדט שלו, ואם היא קמה בביתו הוא התחתן, ואם אישה ראתה אותה, היא התחתנה, ואם הוא ראה אותה, סוחר היה מרוויח ב המסחר שלו . ואור השמש הוא גאוותו של המלך וצדקו . אם הוא ראה את השמש מכה בגובה הדיבור איתו את הח'ליף, כמו גם את הירח . ואם היה רואה את השמש זורחת על ראשו, אז היה מקבל עניין רציני, ואם הוא עולה על רגליו היה זוכה לטיפוח רב, ואם היה רואה שהוא עלה על בטנו, היה לו צרעת, ואם הוא מופיע על חזהו, הוא היה חולה . ומי שיראה שהשמש שקעה בזמן שהוא מאחוריה, הוא ימות . ואם הוא רואה את השמש בוערת ממנו, והכוכבים נשרפים סביבו, אז המלך יגרש את פמלייתו . אם הוא רואה שהשמש אדומה, הרי זו שחיתות בממלכתו, ואם הוא רואה שהיא מצהיבה הוא יחלה, ואם היא תשחיר, הוא ינצח . אם הוא רואה שהיא נעדרת, העניין שהוא מבקש עבר . בגידת השמש, זה מסגיר את המלך . ואם השמש תרד על הארץ, אביו ימות . ואם יראה שהשמש עלתה בבית, אז ישיג כבוד, כבוד וכבוד . ומי שיראה שהוא בלע את השמש, הוא ימות . אם הוא רואה שהשמש התחלפה ממצבה, הרי שהמרדה נופלת . אם הוא רואה שהשמש זורחת מהשקיעה, זה מעיד על הופעת דברים נסתרים, ואם הוא חולה אז הוא נרפא, ואם הוא נמצא במסע אז הוא ישוב . אם אדם רואה שהשמש חשוכה, אז זה סימן רע לכל האנשים שמעיד על אבטלה, מחלה או מצוקה . אם הוא רואה את השמש יורדת במיטתו ומאיימת עליו, אז זה מעיד על מחלה קשה . ומי שרואה שהשמש שופכת עליו אורות, הוא ילווה את הח'ליף . ואם השמש חמה, היא נפגעה על ידי הסולטאן . אם הוא רואה שהוא בורח מהשמש, אז הוא בורח מאשתו, מרשות או מפגיעה . ואם ראה עננים מכסים את השמש, קרה למלך תאונה . אם השמש זורחת על הקרקע, זה סימן לבצורת או צריבה . אולי השמש הייתה עולם להנחות . ואם הוא ראה ליקוי חמה, או הצטברות אבק או עשן עליו, זה יהיה עדות לתאונה של מחלה, דאגה, עכירות או מצוקה . אולי היעדרותה הצביעה על כך שהאסיר הוחזר לכלא לאחר שחרורו . ומי שרואה שמש וירח לכל הכיוונים, הוא יפגע מפחד או תבוסה . ומי שרואה שהוא סוגד לשמש או לירח, הוא חטא חמור . אולי השמש הצביעה על פרנסה, הדרכה, בעקבות האמת ומחלות ריפוי, ואולי היא הצביעה על נסיעה . ואולי השמש ציינה את שמה כמו שמס אלדין, כמו הירח המלא מעיד על בדר אלדין . ראיית השמש, הירח והכוכבים היא עדות לסבל, מאסר או קנאה מצד המשפחה . וראיית השמש מציינת את המנורה, כי אלוהים אדירים אמר : ( והפך את השמש למנורה ). עליית השמש משקיעתה היא סימן לפחד וחרדה, וסמכותו של הסולטאן על הקהילה, או כניסת הנעדר או הכפירה מן הדת וחוסר מוסר החוזרים בתשובה . ומי שראה שהשמש שורפת חקלאות או חום שלה פוגע באנשים, הדבר מעיד על מחלות, מגיפות ודיכוי מצד הזקנים . ראה גם את הירח ….

…האם לאימאם מוחמד בן סירין יש ספר על פרשנות חלומות? נושא זה הוא אחד הנושאים בהם התרחשה טעות גדולה ; רוב האנשים רואים שרבים מייחסים לאימאם מוחמד בן סירין את ספר החלומות המפורסם ביותר , בעוד שהדעה הנכונה היא שזה לא נכון . אבל מאיפה הוא הגיע מהספר הזה אז? מה עלי לעשות בעניין זה? אז אני אומר : זה לא נכון לייחס שום ספר על פרשנות החזון , כמו : ~ ביטוי החזון ~, או ~ הדיבור הנבחר בפירוש חלומות ~, או אחרים עבורו , ויש לו הוכח כי אבן סירין אמר : אם היית ספר, לא היית לוקח את המסרים של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. . זה אומר שהוא לא לקח ספר במקור . וראיות נוספות : שהספר המיוחסות לו יש סיפורים רבים ממי הוא לאחר האימאם מוחמד בן סירין שמתו בשנה : 110 AH , כגון : אבו סעיד מטיף וקנאה , ועל כל מוקדם החוקרים שתרגמו אבן סירין לא להזכיר שזה אלף , לא בביטוי , ולא קנאה במקום , הם אמרו כי כמה דברים קוללו על ידו כי, כולל למי לספר הקללה שלו עם שרשרת ההעברה , כמו אימאם בוכרי עשה באל-Sahih . בין אלה המיוחסות לו בטעות : אבן אל-נדים ~ אל-Fihrist ~ p. 439, ו אל- ח'ליל ~ Tabaqat אל- Ma`bareen ~, ואבן שאהין באל Ishārat p. 24, אך הם לא הזכירו את האותנטיות של אחוז הספר יש ראיות נכונות , ואתה יכול לשאול כאן : מיהו הספר המפורסם המיוחס לאבן סירין אם? אני אומר : הוא גם יותר מאחד החוקרים שאמר למטיף אבו סעיד , ואמר שכתב חסן המפורסם בעולם הזה בכתב, ~ הוא כתב מדענים הזהירו מפני ~ ג 2, עמ '. 275 עד 284….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….

…האם יש הבדל בין ראיית לילה לראיית יום? שאלה זו טובה בגלל מספרם הגדול של השואלים אודותיה, ושפע האשליות והטעויות הנובעות מחוסר הידע בה, כך שלעתים קרובות אתה שומע מכאן או מכאן נוסחה שחוזרת על עצמה. ראיתי אחרי תפילת פאג'ר כאילו המשפט הזה רוצה שהיא תעלה את מפלס החזון שלו, כמו שהאדית טובה לאחרים טובה לעצמה. עבור אחרים, הסהיח מתממש למען עצמו, והאמת היא שזה לא נכון, ולכן חזון היום או חזון הכישוף אינם שונים מאחרים, והוכח שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, ראו חזיונות ביום וראו חזיונות בלילה וסיפרו להם וסיפרו להם על פירושם, ולעתים קרובות החדית ', תפילת האל ושלום עליו, הוצא באומרו : (( בזמן שהייתי ישן אתמול … או שהראיתי כאלה וכאלה הלילה …)) זה מובן ממנו בלילה, והוא לעתים קרובות ישן בביתו או בבית של אחד המלווים ביום, ואז הוא ראה חזון, כמו חזונותיו כאשר הוא ישן בבית עובדה בן אלסמית עם אום הרם בינת מלחן, כשראה אותה עם מי שפולש בדרך אלוהים ואמר : אני מתפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם , והוא אמר : (( אתה בין הראשונים )) וזמן השינה שלו היה ביום, ובוכרי התייחס אליו בסאחי ח : הדלת של מי שביקר עם ואמר להם . כלומר, אחד מאלה שאמרו שהוא ישן בצהריים (אל- מו'ג'אם אל מוחיט – עמ ' 771) אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון יום הוא כמו חזון לילה . אבן חג'אר היה זכאי באל-פת : פרק : ראיית הלילה, והוא הזכיר מיד אחריו פרק : ראיית היום, כך שאין הבדל מבחינת זמן, יום או לילה, והוא לא נחשב, וזה נאמר : יש הבדל ביניהם ובין חזון הכישוף הוא פרשנות מדויקת ומהירה יותר, במיוחד כששחר שחר והוא הגיע במוסנד דרך אבו סעיד אל-חודרי עם שרשרת העברה : (( הכי ראייה כנה היא דרך הצער )) , וזה מצביע על מהירות הפרשנות והנשירה , לא על האמת, ואלוהים יודע הכי טוב . כאן מדווח שכמה נהגי מכוניות ובחומרת עייפותם עשויים להירגע בכמה רמזורים, ובפרק זמן קצר זה הם עשויים לראות את החזון הכנה….

…והשרשרת : מציין ביצוע חטא גדול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו מחויבים לכופרים בשלשלאות .~ שרשרת של הצוואר של גבר נישא לאישה, יחס רע, היא קשורה בסדרה של עצב דל ב זה או בעתיד וכניסת הכליאה : יש אין שבח בכלל . זה מציין את משך המחלה ואת התפשטות העצבות אם היא נכנסה אליה על פי דעתו של עצמו או מישהו שהכריח אותו להתקשר אליו, אנו מחפשים מקלט באלוהים מפני האסון . באשר לפיוס : זה מצביע על הופעת הטוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והפיוס הוא טוב .~ הקריאה לפיוס היא קריאה לצדק והדרכה, והאיסור על פיוס מעיד על כך שבעליה חסין מפני טוב, והפיוס מעיד על בטיחות, שכן אחת המשמעויות שלו היא שלום ….

…באשר לעונש : מי שיראה את ידו כבולה עד צווארו, הוא יכה בכסף שהוא לא משלם עליו זקאת . נאמר שזה אוסר חטא . אם הוא רואה שידיו קשורות, הדבר מעיד על חומרת הקמצנות שלו . אם הפרד הוא של סג'ור, שמוקף ברזל ועץ באמצע, זה מעיד על הצביעות שלו . ומי שרואה שהוא כבול וכבול, אז הוא לא מאמין שקורא לאיסלאם . ומי שחושב שהוא עשה התעללות, הוא ייפול במצוקה גדולה ממאסר או אחרת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח אותו וכסה אותו .~ ואבן סירין בא לאישה ואמר : ראיתי איש עם שרשרת וו, והוא אמר לה : הפרד והסמוגור עשויים מעץ, כי זה אדם שטוען שהוא מהערבים אינו כנה במקרה שלו . זה היה כמו שאמר . ומסופר כי האימאם אלשפי ראה בכלא כאילו נצלב עם מפקד הנאמנים, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, על גבו, וחזונותיו הגיעו לכמה מהמביעים, אז אמר : בעל החזון הזה יפיץ את זכרו ויעלה את המוניטין שלו, ולכן העניין שלו הגיע למה שהגיע . ואבן סירין בא לאדם בזמן יזיד בן אל מוחלב ואמר : ראיתי כאילו קטאדה נצלב, והוא אמר : זה אדם עם כבוד והוא שומע ממנו . קטאדה באותם ימים הרתיעה אנשים מלצאת עם יזיד, וגרמה להם לשבת…

…האם עדיף לבטא חזונות או לתת להם להתגשם עם הזמן? ראשית, צריך לדעת כאן שלא נכון שכל החזונות מתקיימים, גם אם החזון איש הוא מאמין, יתכן וחזונו של המאמין לא יתגשם באופן ישיר, הוא עלול להתעכב, וייתכן שהוא לא יתגשם כלל. כמו כן, חזונו של המאמין עשוי לשקר. בגלל החדית 'של אבו הוריירה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכות הנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, הוא אמר : [ כשהזמן יתקרב, חזונו של המוסלמי כמעט לא ישקר, וחזונו של המוסלמי. אמיתי יותר עבורך, והחזון של המוסלמי הוא חלק מארבעים וחמישה חלקי הנבואה ] המוסכמים והנוסח למוסלמי . ומי שרואה מה נעים לו, עדיף שהוא יציג את זה למי שחוצה אותו בשבילו . באשר למי שרואה משהו שמפחיד אותו או מצער אותו, הוא לא צריך לספר את זה לאף אחד, והוא חייב לעשות את אמצעי הזהירות שהוזכרו . יש אנשים שיכולים לומר מדוע איננו מאפשרים לדאוג לחזון או לחלומות על ידי זמן או זמן, וזאת נקודת מבט שמכובדת, ואני תמיד אומר : דעתי שגויה שאולי נכונה, ודעתו של אחרים נכונים ואולי טועים, אך אנשים אלה אינם צריכים להאשים את מי שמחפש את ביטוי חזונם או אפילו את חלומותיהם. זו עשויה להיות בשורה טובה, או אזהרה לבעליה, והאימאם אחמד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : החזון משמח את המאמין ולא מטעה אותו . והחזון איש עשוי להפיק תועלת ממה שהוא רואה בשנתו. האימאם אלדהאבי אמר באל- סירה [1/81] בחזונו של עבד אל-רחמן בן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא ייכנס לגן עדן שאהבו, למרות שהוא אחד מאנשי גן העדן. , ואחד מעשרת המיסיונרים, אמר : שרשרת ההעברה שלה טובה . הוא ואחרים הם חלום, ולחלום יש פרשנות, ואבן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהנה ממה שראה וממה שהגיע, עד שנתן צדקה בכסף רב ששוחרר עבורו – ושבחים. יהיה לאלוהים – רגליו, והוא הפך לאחד מיורשי גן העדן ואין שום נזק . אלוהים יודע ,,…