…השרשרת נפרסת על פניה, כך שמי שרואה שיש לו שרשרת על צווארו, אז הוא לוקח על עצמו אפוטרופסות או לוקח על עצמו אמון על פי גודל השרשרת בטובה ובאורך שלה, ואם היא משובצת בכל סוגים של תכשיטים, האפוטרופסות גדולה יותר . ומי שחושב שיש לו שרשרת כבדה והוא חלש מכדי לשאת אותה, אז הוא ממלא אחר המנדט ונחלש מהעבודה ועושה את זה . ונאמר כי חזון השרשרת מבחינת המשפט הוא חיקוי של צו או אמון, וחזון שרשרת האישה מתפרש על בעלה. כל מה שהיא רואה בזה מתוך טוב או ברק, זה מתפרש בו. מהעדפתה על פני זהב, ונאמר, הראייה של השרשרת, כסף, מתפרשת על ידי ילדה שפחה יפה, ואם היא מסוג כלשהו של מתכת, אז היא מוגבלת על ידי ההתדיינות המשפטית, ואם היא של את המהות או את האבנים המתומנות, היא מתפרשת על ידי הכרת דברי אלוהים אדירים, וככל שהיא טובה יותר, כך הידע הטוב והטוב יותר ….

…הכתר הכתר בחלום מציין את הידע, את הקוראן ואת המלך . אולי לבישתו מעידה על חידוש המדינה, או על כפיית האויב . אם אישה תראה את הכתר על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה, עשיר או חזק . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ואם אדם רואה כתר על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם משהו שמתקן אותו נכנס לשלום דתו, אחרת יש בו משהו שמתקלקל, כי לבישת זהב לא נעימה בשריעה לגברים . הכתר עשוי להיות אישה, בעלת כוח רב, עשירה ואמידה . ומי שראה את זה והיה אסיר בכלא הסולטן, הוא היה יוצא ומכבד את פקודתו כשם שציוויו של יוסף עליו השלום היה עם המלך, אלא אם כן היה לו ילד נעדר, אז הוא לא ימות עד שראה אותו והוא יהיה הכתר שלו . הכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר מוזהב בלבד . והכתר הוא מלך הפרסים או הסולטאן . ואם אישה ראתה שעל ראשה כתר זהב, משובץ בתכשיטים, ואם אי פעם התחתנה עם אדם שיש לו עולם ועושר, ורק היה ראוי, מחלה קטנה הייתה זרה, אם הוא היה מזהב רק אז הוא היה בעל שייח 'קשיש, ואם היה לה בעל, היא תלד בן שישלוט באנשי ביתו . אם סולטן רואה שהוא חבש כתר זהב ואז לא מאמין או זונה, אז ראייתו אבודה . אם הוא חובש כתר זהב ומהות, הוא יזכה בסמכות זרה ויאבד את דתו . ונאמר : מי שרואה שיש לו כתר על ראשו והוא כשיר לכך, אז ההנהגה שהוא משיג על עמו . אם אישה רואה שהכתר שלה נחטף ובעלה חולה, אז בעלה גוסס ….

…מה הסיבה לביטויים כה רבים הקוראים לדעת את שמות המגיבים בחזון? זו שאלה חשובה, והיא קשורה גם לשואל. מכיוון שחלק מהשואלים עשויים להיות נבוכים כששואלים על שמות, ואני לא יודע מדוע המבוכה הזו והנושא הם לא יותר מאשר חלום? מבחינת הסיבה, הסיבה לשאלה מהמביעים רלוונטית ליחס התשובה לביטוי, שכן לשמות יש מערכת יחסים ומשפיעים לרעה או חיובית על ביטוי החזון, והשליח, יהי רצון שאלוהים התפילה והשלום עליו, אהב אופטימיות לגבי משמעות שמות מסוימים במציאות, אך הוא הורה לשנות כמה שמות לאחרים עם משמעות ומשמעות טובים יותר, וזה הוזכר מדרכים אותנטיות ממנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק עליו השלום, ומבחינת הביטוי, הוא, השלום והברכה עליו, דיווח על שרשרת קריינות חלשה בסוננה של אבן-מג'ה עם שרשרת ההעברה שלו בסמכותו של אנאס בן מאליק אמר : הוא , שלום וברכה עליו, אמר : ((הם החשיבו אותם בשמם, והם עשו אותם לפי משמעותם, והחזון לחולף הראשון )) אבן מג'ה סיפר את זה בספר ~חזון החזון~ על מה החזון מבטא ומה הכוונה באמירה : הם נחשבים בשמותיהם, כלומר להפיק את פרשנותם מהשמות המוזכרים בחזון. עייף, ואז הוא מתחיל להתעייף, או שהוא רואה מערב, ואז הוא מחשיב את האדם הבלתי מוסרי לקרוא לו בהאדית וכו ' . למה הכוונה ואמר : (( Kanawha Pkinaha )) , אשר הביא אליה למשל אם דרך Tamoha, הוא נגזר ואמר : Knyt על זה קנוט אותו אם לכתוב על מישהו אחר, וזה המלומד הזכיר חדית שייח אל – Albaani רחמי אלוהים אדירים בסונן החלש אבן מג'אח [ r 315_ ח 849] והוא סימל זאת באומרו : חלש, והשיח 'מוחמד פואד עבד אל-באקי – מוחאיקי של סונן אבן-מג'אח – לאחר שנתן אותו לאבן של מג'ה. שרשרת העברה, בזועיד : בשרשרת ההעברה שלו הוא יזיד בן אבאן אל-רקאשי, והוא חלש, ובכל מקרה אין לנו מזל בדיון שלנו בדוגמאות של כמה מהחזונות שהנביא הקדוש, אלוהים ברכו אותו והעניקו לו שלום, חצו כמה חזונות, תוך שימוש בסימון שמות בכמה חזונות, מה שמאשר את נכונות הגישה של חלק מהבטאים אם היו שואלים לפעמים על שמות, ומאותו החדית ' : אנאס בן מאליק אמר : שליח האל, עליו השלום והברכה, אמר : (( אני ראיתי לילה אחד כשהישן רואה כאילו אני בבית של עוקבה בן רפי ). אנחנו החמצנו ראתב האבן Tab – אדם מן מאדינה – ואני ציינתי את הטקסט של החדית הסיום שלו ( עמ '. , ואני 50) הסברתי כי Messenger, השלום והברכה של אלוהים עליו, הוא המכשול הראשון העונש והרים את הגובה , וזה מגזירת השמות כמו שהיא בין ….

…השרשרת מציינת בחלום אישה ארוכת שנים, כסף חלאלי תמידי . וזה עשוי להצביע על איום והבטחה . והשרשרת בחלום אינה צייתנית אם הוא רואה אותה בידו או בצווארו . מי שרואה שרשרת בצווארו יתחתן . נימוסים גרועים . והסדרה מצביעה על מורכבות הדברים . ומי שראה שהוא קשור לשרשרת, הם קיבלו את זה . ומי שיראה את שרשרת השבירות ונעשה לו עוול, הוא ינצח . שרשרת חוסראו מעידה על צדק המלך הרואה בארצו ….

…זה לנשים את היופי והקישוט שלהן . ומי שרואה שיש לו שרשרת זהב, פנינה, אודם וכתר, מעשה מוסלמים . השרשרת מיועדת לגבר אם יש לה כסף כסף שמעיד על נישואין לאישה יפה, ואם זה מכסף ומהות, אז זו מדינה כוללת עם כסף. וחלש . שרשרת לאישה היא כסף שבעלה הפקיד בידה, ולשרשרת לאישה בהריון יש בן זכר . אם השרשרת נשברת, המושל מוסר . השרשרת מיועדת לאישה נשואה, לילד ולרווקה, בעל . אם הוא רואה שיש לו שרשראות ועשרות שנים והוא חלש מכדי לשאת אותם, אז הוא חלש לעבוד עם הידע שלו ולעשות את זה . ראה גם את השרשרת ואת החנק ….

…ומי שרואה שהוא הכה אמרלד, אז הוא ירכוש אח באלוהים, אחים טובים וילדים זכרים מנומסים, או ידע מועיל, או כסף מותר וטוב, ומי שרואה שהוא הכה חרוז או נותן אותו, ואז הוא ייפגע על ידי משרתים וכסף או מאנשים נמוכים בסדר מינימלי של זה ומי שרואה שיש לו שרשרת זהב או כסף ובו יש מהות או אבן, אז הוא ממלא אחר מנדט ומקבל על עצמו אמון ומי שחושב שיש לו הרבה שרשראות או עשרות שנים והוא מחליש את ההריון שלה, אז הוא נחלש מהעבודה עם הידע שלו ומעשה את זה, ואם האישה רואה שיש לה שרשרת או שרשראות, אז הפרשנות לכך היא בבעלה או הערכים שלה, ואם היא חושבת שהיא בכושר, אז זה לא עדיף לו, ואם גבר רואה את זה, אז יש לו צער, ונאמר שהוא מתחתן עם אישה שהסכנה שלה לנשים היא מסוכן כמו קישוט…

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…באשר לחגורה, זו התרחשות של אפוטרופסות, ואם היא משובצת, אז היא בולטת יותר במדינה, והיא גבוהה כמו ערך הטבעת, והיא מפורסמת ביושר ובהגינות במצב זה. . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה צווארון בצווארו, זה מעיד על טענתו שהוא משבט פלוני או מעם פלוני, והוא שקרן במקרה שלו . וג'ביר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שרואה צווארון זהב בצווארו, אז זה מציין את החאג ', ואם זה הכל זהב, זה מצביע על השגת הרצוי .~ ומי שרואה שיש טבעת זהב בצווארו, ואם הוא אדם מושחת, אז הוא מתפרש על ידי ביצוע חטאים ועל ידי חוסר השקיפות שלו בזה .) ונאמר שמי שראה שלצווארו יש אטם של כל מתכת, ואז הוא פירש בהתמדה בשחיתות ובבזבוז ענייניו ובגידתו בנאמנותו, תן לו לפחד מאלוהים ולפייס מה בינו לבין אלוהים ולהפסיק לפגוע באנשים ….

…כאב הוא בחלום חרטה מפני אשמה . מי שרואה שן טוחנת מהטוחנת שלו או כאב בשן, אז הוא שומע מכוער מקרוב משפחתו . כאב הצוואר מעיד על כך שהבעלים עשה שימוש לרעה בקיום יחסי מין עד שנבע מתלונותיו, וכאבי הצוואר עשויים להצביע על כך שהוא בגד באמון אך לא ביצע אותו, והוטל עליו עונש . וכאב הכתף מעיד על חוסר מזל ברווחיו ובעבודה הקשה . כאבי בטן מעידים על כך שהוא הוציא את כספו בחטא בזמן שהוא מתחרט, ונאמר : כאבי בטן מעידים על בריאותם של קרובי משפחה ובני בית, וכאבי הטבור מעידים כי מדובר בטיפול באשתו . כאב הלב הוא עדות למיטתו הרעה בענייני דת . כאב בכבד הוא עדות להתעללות בילד . כאב הטחול הוא עדות לשחיתות גדולה של כסף שהיה בו ושל משפחתו וילדיו . ואם הכאב שלו התחזק כל כך שהוא פחד מוות, זה מעיד על עזיבת הדת . כאבי ריאות הם אינדיקציה למונח המתקרב, וכאבי גב מעידים על מות האח, ואם הוא רואה בגבו כיפוף של כאב, אז זה מעיד על חוסר והזדקנות . וכאב בירך מעיד על כך שהוא פוגע בשבטו . כאב של אדם מעיד על הליכה מבלי לציית לאלוהים יכול, ונאמר : כאב של אדם מעיד על שפע של כסף ….

הצוואר : מזכירות וומודה, וגידול החובות והגדלת ביצועי המזכירות, וירידה שלמות בביצועי המזכירות : המסור היה בשכונת הצוואר מוקף, זה לא תומך בכספו באומרו הקב~ה : ~ סאטוקון איזה בוקלואה יום התחייה . ~ אם הוא רואה שהכלב שלו התפוצץ בדם, הוא גוסס . אם האימאם רואה חספוס בצווארו, אז זה כוחו בצדק שלו, ודיכוי האויבים שלו, והקשחת הגב היא כוח על מה שאלוהים חיקה, וקומה טובה מעידה על מעוף ומעוף . השיער על הגב מעיד שיש לו כסף ויש לו כסף . וגילח את גב הביצועים של המזכירות ולבטל חובות . אם הוא רואה שאין לו שיער, הוא מציין את פשיטת הרגל שלו . ואדם ראה כאילו צווארו אינו ארוך ולא קצר, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה, אז הוא אמר : אם אתה בעל נימוסים רעים, האופי שלך טוב, ואם אתה אמיץ, האומץ שלך גובר, ו אם אתה בעל אופי גרוע אתה מכובד ….

…והשרשרת : מציין ביצוע חטא גדול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו מחויבים לכופרים בשלשלאות .~ שרשרת של הצוואר של גבר נישא לאישה, יחס רע, היא קשורה בסדרה של עצב דל ב זה או בעתיד וכניסת הכליאה : יש אין שבח בכלל . זה מציין את משך המחלה ואת התפשטות העצבות אם היא נכנסה אליה על פי דעתו של עצמו או מישהו שהכריח אותו להתקשר אליו, אנו מחפשים מקלט באלוהים מפני האסון . באשר לפיוס : זה מצביע על הופעת הטוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והפיוס הוא טוב .~ הקריאה לפיוס היא קריאה לצדק והדרכה, והאיסור על פיוס מעיד על כך שבעליה חסין מפני טוב, והפיוס מעיד על בטיחות, שכן אחת המשמעויות שלו היא שלום ….

…ומי שרואה חבצלות, רוחות ודגנים חתוכים סביב מיטתו, או שהוא רואה אותו, אז הם בוכים סביב ארונו, אם הוא חולה, ואם הוא לא חולה, אז הם עצובים ….

…פאדל סאהיח אל-בוכארי 76 – השייח 'אל-איסלאם אבו איסמעיל אל-חרווי סיפר עם שרשרת השידור של אל-חרווי עם שרשרת ההעברה שלו לאבו זייד אל-מרווזי. הוא אמר : ישנתי בין הפינה למקדש, וראיתי את הנביא – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – בחלום והוא אמר לי : הו אבו זייד, כמה זמן תלמד את ספר אל -שאפי ולא ללמוד את הספר שלי? אמרתי : אוי שליח אלוהים, מה הספר שלך? הוא אמר : המסגד של מוחמד בן איסמעיל . חזון מותו של אבן אל-ג'אוזי 77 – בסמכותו של אבו אל-ראבי עלי בן עבד אל-סאמד בן אחמד בן אבי אל-ג'יש בסמכותו של אביה, אמר : עפיף אלדין מאטוק אל- קאליובי אמר : ראיתי את מה שהוא ראה כמי שישן אומר : אל חייך הובלתי ושברתי דוכן, ואני מודע לעניים. תשובה הוא אמר : לקחתי לב בשנתי, אז אמרתי : לראות כלום כי קרה החדשות Fjana מותו של שייח אבן אל – זמן עידן אמרתי : כי הושאר של הטופס, בבקשה להבהיר ולהיות רבע מדע הרוס…

…פנינים אם הפנינים מתוח, אז בחלום זה הקוראן והידע, או ילד . אז מי שרואה שהוא מנקב פנינה, אז הוא מפרש את הקוראן . ומי שרואה שהוא בלע פנינים או מכר אותן, הוא שוכח את הקוראן . ודגל פנינה . ומי שיראה שהוא מוכר פנינים, יהיה לו ידע רב ויגדל בקרב אנשים . מי שמכניס פנינים לפיו הוא של דת טובה . אם הוא רואה שהוא מפזר פנינים מפיו, ואנשים לוקחים אותם, אז הוא שופט המנחה אנשים, ואנשים מרוויחים ממנו . ומי שרואה שהוא שאל פנינה, אז הוא נולד ולא נשאר . פנינים רבות שירתו וירשו הרבה, ולעולם יש דגל, למושל יש מנדט, ולסוחר יש סחר . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא לעס פנינה, אז הוא מגבה אנשים בצביעות, אז אם הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, אז הוא מסקרן אנשים ומנשל אותם . אם הפנינים היו קלופות ונזרקות על ידן, הוא היה חופר את הקברים . אם הוא פותח ארון ומוציא ממנו פנינים ותכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושא . ומי שראה את הפנינים הרגיש עונג . פנינים הן כסף ומילים טובות . שרשרת פנינים היא חוזה נישואין, או שרשרת כסף, או חותם מהקוראן. ומי שרואה שהוא זורק פנינים לשירותים, הוא קורא את הקוראן ברחוב . ונאמר : מי שרואה שהוא בולע פנינים, הרי הוא חוכמה וידע משמר אותן . ומי שרואה שהוא זורק פנינה לפח אשפה או למקום בו ברור שהוא שם את הדגל על ​​מישהו שאינו משפחתו . פנינה גדולה עדיפה על קטנה . אולי מספר גדול מציין את הסורות הארוכות של הקוראן . הפנינה הלא מנוקבת מציינת את ילדת העבדים הבכורה, והפנינה המנוקבת מעידה על פרנסה דחופה שאינה מתעייפת . אולי החזון שלו הצביע על הדמעות הזולגות מהעין, כי הם השוו דמעות לפנינים . ראה גם את הקליפה ….

…תליונים אם ילדה חולמת שהאהוב שלה שם תליון על צווארה, היא תקבל הצעות יפות רבות ובקרוב היא תינשא, וילדים יפים יכתירו את חייה . אם היא תאבד תליון, המוות יזרוק צער לחייה . אם מאהב חלם שחברתו החזירה לו תליון שהעניק, הוא יעמוד בפני השלכות חמורות . האישה שהוא אוהב תדאיג אותו ולא יהיה לה נעים איתו . אם אישה חלמה שהיא שברה תליון, היא הייתה מאחלת לבעל לא יציב ומגחך ששונא יציבות בכל צורה שהיא, בין אם בעבודה ובין אם ברגשות . התליון : A מתכת יקרה תיבה המכילה מזכרת כגון הציור של אדם או קווצת השיער שנשאבה שרשרת או שרשרת ….

…נייר זהב אם אתה חולם על נייר זהב, המשמעות היא שמצפה לך עתיד מזהיר ….

…** חזון הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא קיבל את המפתחות לאוצרות האדמה . בסמכותו של עוקבה בן עאמר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – כי שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יצא יום אחד והתפלל למשפחת אחת מתפילותיו במהלך הלינה ואז הלך לדוכן ואמר : ( אני עליכם ואני קדוש מעונה נגדכם ואני, על ידי אלוהים, מסתכל על האגן שלי עכשיו ונתתי את המפתחות לאוצרות האדמה. או את מפתחות הארץ, ו אני, על ידי אלוהים, לא חושש שתצטרף אליי אחרי, אבל אני חושש שתתמודד בזה .) אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו – אמר : שליח אללה עליו השלום ( נוסראט) אימה ובהתחשב בתמציתות הדיבור ובזמן שאני ישן כשג'י מפתחות ארונות קרקע הניחו בידיי ), אמר אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: שליח אללה הלך אללה יברך עליו השלום, בזמן שאתה מרים אותה . אל-חאפיז אבן חג'אר אמר ב ( פת אל-בארי ): אנשי ההבעה אמרו : המפתח הוא כסף, כבוד וכוח . אם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח, הוא יזכה בצורך שלו בעזרת מישהו שנמצא בצרה, ואם הוא רואה שיש לו מפתחות ביד, אז הוא פוגע בסמכות גדולה . אל-חטאבי נמסר כי אמר : מה הכוונה באוצרות הארץ הוא מה שנפתח לאומה משלל התחמושת של חוסראו וקיסר ואחרים, וייתכן כי מינרלי האדמה מכילים זהב ו כסף . אחרים אמרו : במקום זאת, זה מתבצע באופן כללי יותר מזה. אל-חאפיז אמר : המפתחות לאוצר הארץ המיועדים הם מה שנפתח לאומה שלו אחריו מאל-פוטוח, ונאמר : מינרלים . אמרתי : זה זהה למציאות בזמננו, כפי שיסביר האל הכל יכול . ואל-חאפיז אמר בנאומו באמירתו, ואתה שולף אותו מהנוזל על ידי הנזירה והמשולש, כלומר אתה מחלץ אותו, אתה אומר : חתכת את הבאר אם הוצאת את אדמתה . האותנטיות של שני הקריינות של אוקבה ואבו הוריירה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – הופיעה בתקופתנו, כאשר בארות נפט ומים הופיעו רחוק במעמקי האדמה, ומה שנראה גם ממינרלי זהב ואוצרות אחרים של האדמה שאנשים לא יכלו להגיע אליה אלא בזמנים האלה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה משהו עשוי כסף או זהב, ואם סוגו ידוע, פירושו הוא בעוד שסוג זה הוא במקור הביטוי, ואם סוגו אינו ידוע, הרי זה זהב הם כסף עדיף . ~…

…שילוב של שילוב בחלום של חפצים פרופורציונליים כמו פנינים עם זהב, ענבר עם זהב, או מהות עם פנינים, זה מעיד על התועלת של אנשים עם הידע או הדעה שלו ….

…הכתר : באשר לכתר, אם אישה רואה אותו על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה בעל סמכות או עשיר, ואם היא בהריון, היא יולדת ילד . ואם אדם רואה אותו על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם הוא נכנס למה שמתאים לו, שלום דתו בא אליו, אחרת יש משהו שמקלקל את הדת, כי לא אוהבים ללבוש זהב. בשריעה לגברים, והוא יכול להיות גם אישה שמתחתנת איתה ברמה גבוהה של עושר ועושר, ואם הוא רואה את מי שנכלא בכלא הסולטן, כי הוא מוביל אותו ומכבד את עניינו איתו, כמו שסדר יוסף, עליו השלום, כובד עם המלך, אלא אם כן יש לו אב נעדר, והוא לא מת עד שהוא רואה אותו כך שהוא הכתר שלו, והכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר הזהב בלבד . ומסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו כתר זהב על ראשי, והוא אמר לו : אביך בכרכרה יצא מעיניו, והיה לו ספר עליו, והוא אמר שהכתר נמצא על ראשו של האיש, הבוס שלו שהיה מעליו, ומשהו שהוא יקר לו עבר ממנו. וראייתו יקרה ביותר ….

…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…

…והראש הוא על חנית או עץ של ראשי בכיר, ומי שרואה את זה כאילו אחד מראשי האנשים נמצא בכלי עם דם עליו, הרי הוא אדם ראשי ששוכב לו . וכל מי שראה שצווארו הוכה וראשו הפנה ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יירפא, או שהוא היה בחובות, או שהוא הסדיר את חובו, או אם חג'ג היה נחוץ . ואם הוא היה במצוקה או במלחמה, יהיה לו הקלה, ואם הוא ידע מי פגע בו, זה יקרה בידי מי שהכה אותו, ואם זה שהיכה אותו היה ילד שלא ובכל זאת הגיע לגיל ההתבגרות, אז זו ההקלה וההקלה שלו ממה שהוא נמצא ממצוקה או מחלה, וזה מותו במקרה הזה . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה, מחלתו התארכה, חטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע בטובתו, אז הוא יפגוש את אלוהים במצב הטוב ביותר וישחרר אותו . כך גם לגבי האישה שילדה, והחולה שהופסק, או כל מי שנמצא בים של האויב, ומה שמעידים עדות . אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מישהו שאין לו מצוקה או משהו ממה שתיארת, אז מה שיש בו אושר מנותק, והוא מופרד ממנו על ידי חלוקת מנהיגו, וסמכותו היא הוסר ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו ….

…מי שראה שהוא חובש חרב, היה מקבל מנדט גדול, כי הצוואר הוא מקום האמון, והברזל עדין מאוד . אם הוא רואה שהוא גרר את החרב וגרר אותה על פני האדמה, אז הוא נחלש ממנדטו . אם הוא רואה שהשבטים נותקו, הוא נפרד ממדינתו, והחמולות יופיים של מדינתו . אם הוא ראה שהוא נתן לאשתו להב, או שאשתו נתנה לו להב, אז הוא ילד זכר . אם היה רואה שהוא נתן לאשתו חרב במעטה, הייתה לה בת . ואם תיתן לו חרב במעטה, יהיה לו בן והוא ילדה ….

…הריון של אדם אם אדם נושא בעול בחלום, הדבר מעיד על שכן רע . הנטל הכבד עשוי להיות אשמה . והנטל הכבד של אישה הוא חבל מרושע או בעל . ומי שרואה שהוא נושא בנטל כבד, אז הוא יכול לשאת נזק משכן חולה . והריון על חוטאי הצוואר או הכתף . הריון לרך הנולד מהווה נחמה לניידת ועייפות ועייפות עבור האישה ההרה . מי שרואה שהוא נושא עצים, אז הוא נושא נשיכות ורכילות ומשדר שקר ….

…הוא היכה בצוואר, כך שמי שצווארו נפגע וראשו מכובה, אם הוא היה חולה, הוא נרפא . ואם הוא היה בחוב, הוא שילם את חובו, אם היה צורך לבצע את חג'ג ', ואם הוא היה בפחד או בייסורים, הוא היה פטור ממנו, ואם הוא מכיר את מי שפגע בצווארו, אז זה נעשה על הידיים שלו, ואם מי שהכה אותה היה ילד שעדיין לא הגיע לגיל, זו הייתה מנוחתו והקלה מייסורי המחלה למה שעובר עליו מהפרדת העולם, כלומר מותו במקרה ההוא . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה ומחלתו התארכה וחטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע כטוב . הוא פוגש את אלוהים אדירים במיטב מצביו ומשחרר ממנו את הייסורים והפורענות שיש בו . כך גם לגבי האישה שילדה, חולה ומי שאינו פעיל, או מי שנמצא בים, האויב . ומה שמעידים העדות, אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מי שאין לו מצוקה ושום דבר ממה שתואר, אז מה שיש בו אושר מנותק, הוא משאיר אותו עם חלוקה וסמכותו פוגעת ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו . אם הוא רואה כאילו הוא מלך או שליט המכה בצווארו, אז פרשנותו של המושל היא האל הכל יכול, הוא יגאל אותו מדאגותיו ויסייע לו בענייניו . אם היה רואה כאילו מלך סטר על צווארי צאנו, היה מפרגן לחוטאים ומשחרר את צווארם . ופגע בצוואר הקינגס לשחרר או למכור אותו . ובשביל מחליפי כספים ובעלי הון זה מעיד שההון שלהם נעלם . וזה מציין אצל המטיילים את חזרתם . ומי שרואה את ראשו בידו . כי זה טוב למי שלא ילדו ילדים, לא היה נשוי ולא היה מסוגל לצאת למסע . ומי שרואה כאילו סולטן פגע במעגלי צאןו, הוא ייקח מהם צדק . ומי שרואה את זה כאילו עשה שני חצאים ונושא כל מחציתו למקום, הוא יתחתן עם שתי נשים שהוא לא מסוגל להחזיק בהן בעד, והוא לא משמח את עצמו לשחרורן . ונאמר מי ראה זאת, הבדל בינו לבין כספו ….

…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….

…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….

…לגבי כוסות רוח : מי שחושב שהוא מתאפק או חופה אפוטרופוס, או מחקה אמון, או כותב עליו ספר תנאים, או מתחתן, כי הצוואר הוא נושא האמון . אם תנאי, הוא התחתן עם משרתת וביקש ממנו תחזוקה ומה הוא לא יכול לעמוד בו . אם הוא לא קבע, לא נדרשו ממנו מזונות . אם אל-חג'אם הוא שייח 'ידוע, הרי שהוא חברו . אם הוא צעיר, הרי שהוא האויב שלו שעליו כתוב ספר תנאים או דת . גודלו של צעיר זכה לאויב . והם אמרו שמחלת הכוסות נעלמה, והם אמרו מחסור בכסף . ונאמר שמי שראה כוסות רוח בגודל שלה, אז זה הולך להיות תועלת בשבילו . אם הייתה לו הסמכות לפטר אותו . אם היה מכוסה רוח ולא יצא ממנו דם, אז הוא קבר כסף ולא הונחה אליו, או שהוא שילם פיקדון למי שלא שילם לו את זה . אם היה יוצא ממנו דם, גופו היה תקין באותה שנה . אם אבן יוצאת במקום דם, אז אשתו יולדת מישהו אחר, והילד ההוא לא מתקבל. אם הצעיף נשבר, אז הוא מתגרש מאשתו או מת . ונאמר כי מי שראה שהוא מקיים יחסי מין קיבל רווח וכסף . ונאמר כי כוסות רוח הן פגיעה בסונה, ונאמר שהיא שחרור ממצוקה . נאמר כי יזיד בן אל-מוחאלב נמצא במעצרו של אל-חג'ג ', והוא ראה בשנתו שהוא מכוס בכוסות רוח כדי להימנע ממאסר . מעין בן זיידה ראה כאילו הוא כוסות רוח, וחופתו מוכתמת בדמו, וכשזה קרה נכנסו אליו שני אריות והרגו אותו ….

…החלוק הלבן החדש : האדם החצוף הוא אדם, גאוותו, דתו ונאמנותו, והעדין הוא רוך בדת . ונאמר שהשמלה היא אישה דתייה, ונאמר שמדובר בגבריות גבוהה ובשימוש מועט . וצבע הבגד ועייפות הבריאה הוא מתוך עוני, והחלוק הוא אמון האדם, כי מיקומו הוא שני דפי הצוואר, והצוואר הוא מקום האמון . אבן סירין נשאל על אדם שראה שיש לו גלימה חדשה מברד של תימני שקצוותיו מנוקבים, אז הוא אמר : זה אדם שלמד משהו מהקוראן, ואז הוא שכח את זה ….

…אקסהומינג קברים : הנבלות מבקשת מבוקש מוסתר, כי הערבים קוראים לו מסתתר, בטוב או ברע, כך שאם אקסהומקס הוא מדען, אז הוא נחפר על פי משנתו ותחיית מה שלמד עליו הידע שלו, כמו גם קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אלא אם כן הוא מוביל אותו לערימה מיושנת והוא שובר עצמות קרועות או שבורות, ואז הוא יוצא בידיעתו לכפירה ותאונה , ואם הוא מוצא אותו בחיים, הוא מוציא מקברו דבר טוב ומגיע למטרתו להחיות את סונתו ואת חוקיו בהתאם לגורלו וכדומה . אם חפירת קברו של כופר או כפירה או אחד מאנשי הדהמה ביקשו את תורתם של אנשי ההסבה או התייחסו לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם החפירה מובילה אליו לגופה מסריחה, בוצה , או תירוץ רב, שהוא חזק יותר בראיות ומצביע על הגעה לשחיתות הנדרשת . באשר למי שרואה אדם מת שחי, סוננה שלו חי לטוב ולרע למבקש, במיוחד אם הוא מבני ביתו או שהוא רואה אותו בביתו, או עבור כל האנשים אם הוא שליט או מלומד . באשר לאכילת הנפטר מבית חולה, זו עדות להרסו, אחרת כסף ילך למשפחתה . באשר למי שקרא לו המת, אם הוא היה חולה, הוא הלך אחריו, ואם הוא היה משפטן, אז הוא המליץ ​​עליו והזכיר לו את הדרוש לו לחזור ממה שהוא נמצא ולתקן את מה שהוא הוא, ולגבי מי שהכה אותו למוות או פגש אותו בזעף ואיום ועזוב את השלום, אז עליו להיזהר ולתקן את מה שהשאיר לו מהצוואה אם ​​זה לו או במעשיו של עצמו וחטאיו בין אותו ואת אלוהים אדירים . ואם היה מקבל אותו עם בני אדם, הודיה, ברכה וחיבוק, אז היה מסדר אותו כנגד מצבו של הראשון, והזכר דלת המתים הוזכר לעיל מה שעשיר בה . באשר לכבש מעל הארון : הוא תומך במה שציין המוות בחזון, והוא עשוי לעקוב אחר מצב בו הוא כובש את הצוואר . באשר לקבורה, היא נחקרת כפי שמציין המוות, וייתכן שזה טוב למי שהשחית את חובו, וזה עשוי להצביע על שהותו הארוכה של המטייל, הנישואין והכלה והכניסה לבית. בסך הכל עם הכלה מכביסה, לבושת בושם לבן ונוגע ללב, ואז אחיו מבקרים אותו במהלך השבוע שלו . ואולי הוא הצביע על מאסר למי שציפה לכך, ואם הרחיב את שנתו ואת שנת הכלה, אז מה שמוכיח הוא מיטב אכילתו, השלכותיו הטובות ושפע עולמו, ואם אחרת מצבו החמיר וחייו היה מצער . אבן סירין נהג לומר : ~ אני אוהב לקחת מהמתים ואני שונא לתת את זה .~ והוא אמר : אם לוקחים ממך את המתים, משהו מת . ומי שמת ולא רואה שם את גופת המתים, הרי זו הריסת ביתו או משהו ממנו, ואם השכונה רואה שהוא חופר לעצמו קבר, הוא בונה בית במדינה ההיא או בזה יישוב ומתגורר בו, ומי שקבור בקבר בזמן שהוא חי נכלא ומוחזק בגלל זה, ואם הוא רואה אדם מת שמחבק ומתערבב איתו, זה חיים ארוכים של החיים, ואם הוא ראה את המתים ישנים, זו הייתה מנוחתו ….

…נעילה אם חלמת על מנעול, הדבר מעיד על בלבול . אם המנעול פועל בהתאם לפקודות או למאמצים שלך, תגלה שמישהו עושה לך נזק . אם אתם מאוהבים, תמצאו דרכים לעזור לכם להתגבר על מתחרה ותעשו גם מסע מוצלח . אם המנעול מתנגד למאמציך, אתה תהיה חשוף ללעג ולבוז באהבה, והפלגות מסוכנות לא יעשו לך טוב . אם תנעל נעילה על הצוואר והזרוע של ארוסתך, זה מנבא שהביטחון שלך בנאמנותה הוא מינימלי, אך אירועים עתידיים ישחררו את דעתך מכל ספק ….

…צוואר אם אתה חולם שאתה רואה את הצוואר שלך, זה מנבא שבעיות משפחתיות ישפיעו על העבודה שלך . ואם בחלום חיבבת את צווארו של מישהו אחר, המשמעות היא שהחשיבה העולמית החומרית שלך תגרום לך לבעיות בבית . אם אישה חלמה שצווארה עבה, זה מצביע על כך שהיא תהפוך לתלונה, והיא חייבת לשלוט בהתנהגותה ובאופייה ….