ובכן אשתו . אם האישה תראה זאת, היא תיטיב עם בעלה . אישה טובה . אם האישה תראה זאת, היא תיטיב עם בעלה ….
חולם על שריפת בתי ספר
(61 פירושים ומשמעויות של חלומות על שריפת בתי ספר)…וסיימתי את הספר הזה בתועלת הלגיטימיות שלו ושימושי בחזון, וזה מה שסופר בסמכותו של עבד אל-עלי בן אל-נג'ם, שאמר לילה בימי חריש ואבן חלף אל- מעפרי במצרים וזה היה ביום שישי בערב. הוא אומר שהקוראן הוא דבר האל כאשר היצור UIT למיטתי וראיתי שצמח טלפון בא אלי ואמר, ואז הוא אמר לי אז אמרתי שאמרתי ומה שאני אומר אומר בפסוק : ( גלורי להיות כדי להרים את השמיים … ללא עימאד לשקול ) ( יצירת אמר על ידי יצירת פול … במסור הוא שהוא לא להאמין . ( אבל את המילים של הבית … מן יוצרי האנושות ) ו הוא אמר לי, לכתוב את זה. אחר כך הושטתי לו יד לאחד הספרים שלי וכתבתי אותו זה. כשהתעוררתי, מצאתי כתוב את זה בספר, ואלוהים יודע זכות ואין כוח או כוח אלא באלוהים כל יכול ואלוהים יברך את אדוננו מוחמד ומשפחתו וחבריו, השבח לאלוהים בלבד . הספר הושלם, השבח והתודה לאלוהים )…
…ג'ספר אם חלמתם לראות ג'ספר, זהו סימן טוב שמוביל להצלחה ואהבה . אם ילדה מאבדת אבן ג'ספר, הדבר מנבא את אי הסכמתה עם אהובה . ~ ג'ספרס : קמיע .~…
…אש חביבה בחלום אלא אם כן היא שורפת את החולם . זה גורם להצלחה מתמשכת עבור מלחים ומטיילים בים וביבשה . אם אתה חולם על שריפת הבית שלך, זה אומר חבר אוהב, ילדים צייתנים ומשרתים זהירים . אם איש עסקים חולם שהחנות שלו בוערת בזמן שהוא צופה בו, אז זה מנבא התקדמות גדולה בעבודה ומוצר רווחי . אם הוא חלם שהוא התנגד לאש ולא נשרף, זה אומר שהוא יהיה הרבה עבודה ודאגה בניהול ענייניו . אם הוא רואה הריסות במקומו לאחר השריפה, אז זה מנבא מזל עלוב . הוא יהיה כמעט מוכן לוותר על הניסיון לצבור מזל טוב ועבודה מבריקה בגלל חוסר התועלת בכך, אך מזל טוב בלתי נראה יעלה אותו שוב . אם אתה חולם לעשות מדורה, זה מאפשר לך לצפות להפתעות נעימות רבות . תצטרך לבקר חברים רחוקים . עבור מלחים הרואים שריפת שדה קוצים מסמנים הפלגה בטוחה ורווחית . באשר לאנשי הספרות, זה מעיד על התקדמות וכבוד . באשר לאנשי עסקים, זה מעיד על הצלחה בלתי מוגבלת ….
…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….
…על הארץ, ההרים שלה, האדמה שלה, המדינה שלה, הכפרים שלה, התפקיד שלה, הבניינים שלה, הארמונות שלה, המבצרים שלה, המתקנים שלה, החזיות שלה, החול שלה, הגבעות שלה, המרחצאות שלה, הסלים שלה, השווקים שלה, שלה חנויות, גגותיה, שעריה, דרכיה, בתי הכלא שלה, מכירתה, כנסיותיה, בתי האש שלה, המסדרונות שלה וכדומה. העולם נמצא בעולם, והשמים מעל העולם הבא, כי העולם קרוב יותר, והעולם מתעכב, במיוחד מכיוון שגן העדן נמצא בשמיים, והאדמה הידועה מציינת את העיר בה הוא נמצא, אנשיה ותושביה . וזה מציין נסיעה, אם זה מסלול נסיעה כמו מדבריות וערבות, ומצביע על אישה אם היא אחת ממה שהוא תופס את גבולותיה, והוא רואה את הראשון והאחרון שבהם . והיא מציינת את האישה והאישה, כי היא נכנסה פנימה, חרשה, זרעה והשקה, כדי שתישא, תלד ותטיל את צמחיה עד להשלמתו . אולי האדמה הייתה אם כי נבראנו ממנה . מי שבבעלותו קרקע לא ידועה, מתעשר אם הוא עני, מתחתן אם הוא רווק, והוא מתחתן אם הוא עובד . ואם הוא מוכר קרקע או יוצא ממנה לאחר, הוא ימות אם הוא חולה, במיוחד אם האדמה שאליה עבר אינו ידוע, והוא עני אם הוא אמיד, במיוחד אם האדמה שנפרד ממנה הייתה עשב ומרעה, או שעזב מתורה לתורה, אם היה משגיח . אם הוא יוצא מארץ יבשה לארץ פורייה, אז הוא עובר מכפירה לסונה, ואם זה אחרת, העניין נגדו, ואם הוא רואה שהוא מקווה לנסוע, זה מה שהוא פוגש בו את המסע שלו, ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה אז צעיר עוזב ממנה, מופיע איבה בקרב בני עמה אם זקן יצא ממנה, סבא שלהם היה שמח וצבר פוריות, ואם הוא ראה אותו מתפצל , שום דבר לא יצא מזה ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירוע מרושע התרחש על פני האדמה, ואם שבעה יצאו ממנו, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ואם הוא יצא בחיים, אז זה נשאר מייסר בזה אזור . ואם האדמה הייתה מפוצלת בצמחים, אנשיה זכו לפריון, ואם ראה שהוא חופר את האדמה ואוכל ממנה, השיג כסף בערמומיות, כי חפירה היא רמאות, ואם הוא רואה ארץ שנפרדת את הצמח והוא חושב שזו נחלתו ושמח בכך, הוא מציין שהוא מקבל את מה שהוא חפץ ומת במהירות, כי אלוהים אדירים אומר : גם אם הם שמחו על מה שהגיעו, לקחנו אותם פתאום . ~ וכל מי שיקפל את הארץ בידו, תינתן לו נחלה, ונאמר כי קפל הארץ רכש נחלה . ארץ צרה, צרה חיים . ומדברו האדמה טובה, הוא השיגה טוב בדת ובעולם, ומילותיה החשודות בעלות משמעות לא ידועה, כסף של חשד ….
…לעזאזל: מי שרואה בחלום שהוא נכנס לגיהינום, אז הוא עושה חטאים גדולים . אם הוא יוצא מזה בלי לחבב אותו, הוא נופל לדאגות העולם הזה . ומי שרואה את האש מתקרבת, הוא ייפול למצוקות ולמצוקות של שליט, והוא לא ייחסך ממנה, והוא ייפגע מהפסד דק וגס, והוא מבשר לו לחזור בתשובה ול תחזור ממה שיש בו, ואם הוא ייכנס אליו, אז הוא יביא לחטאים ולאי מוסריות הגדולים שאלוהים הכל יכול הטיל עליו את הגבול. הוא מדבר מוסריות ורוע . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו בחיוך, אז הוא מושחת, עריץ, ולא מציית לאלוהים הכל יכול . אם הוא רואה שהוא עדיין כלוא בגיהינום, אז הוא עדיין בעולם הזה עני ומקופח, הוא לא מתפלל ולא צם ולא מזכיר את אלוהים אדירים . ואם ראה שהוא אכל מזקום גיהנום וחיקו ומוגלו, אז הוא יזכה לעוון וישפוך דם, וענייניו מתגברים נגדו . ומי שיראה שהוא שחור פנים וכחול עיניים בגיהינום, אז ילווה את אויבו של אלוהים אדירים, והוא יושפל וישחיר את פניו בקרב אנשים, ואלוהים אדירים יעניש אותו בהמשך במעשה עוולו שלו . ומי שרואה את הגיהינום בשנתו באופן אישי, שייזהר מהסולטן או מזעמו של הרחום ביותר . ומי שרואה כאילו הוא נכנס לגיהינום, אז הוא יהיה נקי מכל חטא שהוא לא חזר בתשובה ממנו, ואם הוא רואה שהוא יצא מהגיהנום אז הוא יחזור בתשובה מהחטאים, אז אם הוא שותה ממנו לשתות או לאכול מהאוכל שלו, הוא עדיין עושה חטאים או מחפש ידע שהופך לאסון עבורו . וגיהינום בחלום הוא סימן לפטירת העמדה בעולם הזה, ואולי זה מעיד על עוני אחרי עושר, בדידות אחרי האנושות, נפילה למצוקה, מאסר קבוע ובושה בעולם הזה . אם היא מעידה על האישה, היא הייתה אשת צרות, ואם היא מציינת את הפרנסה, הרווחים שלה אסורים, ואם היא מעידה על הבית, זה ליד אנשי מוסר ורשלנות . אם זה מצביע על מחלה, התוצאה שלו היא מוות עם סוף רע, ואם זה מצביע על שירות זה בסמכות לא צודקת, ואם זה מצביע על ידע זה כפירה, ואם זה מצביע על עבודה זה היה מעשה לא מקובל, ואם זה מעיד את הילד הוא היה ילד של זנות . וכניסת הגיהינום עשויה להצביע על אותה שאלה לאחר עושר, והיא מעידה על בית הכפירה וחוסר המוסריות, הכנסייה, המכירות, בתי האש, היונים, הבורסקאות, בתי המטבחיים והתנורים המשמשים להצתת אש לתועלת, ו כניסתם מעידה על ניצחון עם רצונות . כמו כן, אל-חתימה ואל-חתא עשויים להיות אלה שחושבים כי אל-חמז, אל-מלז ואל-מג'מייה, וג'אנם על הכופרים והצבועים . וסקר מציין לעזוב את האמת ולהעמיק במה שלא אומר ולהכחיש את יום הדין . ומחירם של שדים ואלה שיוצרים את המוסר שלהם . והתהום היא סימן לזלזל במידה ובאיזון, או למי שקשקשתם מוארת ואינה מכבידה עליהם במעשים טובים . והגיהנום מיועד למי ששולט ומעדיף את חיי העולם הזה, ואת האחיזה התחתונה של אדוני הצביעות, אם הוא אוכל את ראשה או שותה את מי ששוטף אותה, או שהעקרבים שלה נושכים אותו, או שחייה מכה בו, או עורו משתנה לעור בני עמה, או שהוא נמשך על פניו, או הופך לאחור מעל ראשו, או נפגע במקומו. או, רשימות הלקוחות שלו גינו זאת, על כל זה וכדומה הוא עדות לחידושים בדת, השתתפותם של הצוררים, הקפדה על חוקי הכופרים, יצירת המוסר של הפוליתאיסטים והבוזים, סתירת הנביאים ונטישת החסידים, כפירת הדת, עליבות האל כסף מהראוי, ואי הציות של רבונו של עולם, או מכחישת אדנותו וכוחו ומשווה אותו לבריאתו, יהא מהולל ומרומם, ולראות את בעל שומר האש הוא אינדיקציה של מי שעבר לגור בו חוצפה או האכילו אותו במשהו טוב באהבה לאלוהים הכל יכול ושליחו ולמאמינים והסולטן, ובמרחק מהצביעות והוויתור מחטאים, חטאים וגחמות לאחר השגחה, וקנאה בדת, אם ראה את הגזבר עליו השלום, בא אליו הוא מציין את ביטחונו ובטחונו מפני אשו, ואם הוא רואה אותו מתרחק ממנו, או משנה אותו בפניו, הוא מציין שהוא התרחש במה שמצריך את האש שלו . ואוצר הגיהינום הם הנאמנים, האפוטרופוסים, החיילים, העוזרים, בעלי המשטרה, ההורים וקרובי המשפחה . ומי שראה שמאליק לקח את צדו והשליך אותו לאש, אז ראייתו מחייבת השפלה עבורו . אם הוא רואה שהוא נכנס לגיהינום ויצא ממנו, אז הוא ייכנס לגן עדן, ברוך השם, או שהוא יעבור חטא ויתחרט ממנו . ואם הוא רואה את חלקי גופו מדברים אליו, אזי זו עדות לתוכחה על חטאים, ולערנות לעניין הבא ….
…החזון של פרעה עם עזיבתו של איש צדיק על הסמכות של אבן מסעוד – אולי אלוהים להיות מרוצה ממנו – ועל הסמכות של כמה מהחברים של שליח האל, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק שלום לו – רשאי אלוהים יהיה מרוצה מהם -: שפרעה ראה בחלומו שאש באה מהבית הקדוש עד שהיא כוללת את בתי מצרים, אז היא שרפה את הקופטים והשאירה את בני ישראל. בתי מצרים נהרסו , אז הוא קרא קוסמים, הכהנים, החמולות והבעלים, והוא שאל אותם על חזונותיו, והם אמרו לו : הוא יוצא מהארץ הזאת שממנה באו בני ישראל – כלומר הבית הקדוש – איש שפניו יהיו תהיה חורבן מצרים. . הכוונה בצדיק היא משה, עליו השלום…
…הגנן הוא בחלום גבר שמזמין אנשים לנשים . חזונו של אל-בוסתני מעיד על האחראי על חיבור אינטרסים, בתי ספר, מסגדים, כנסיות, שמחה, הנאה, מזונות והטבות ….
…לובש צמר : סכום כסף גדול שקורה לו . שינה על צמר היא פגיעה כספית מצד האישה . שריפת צמר היא שחיתות בחובות וכסף נעלם . לבישתו למלומדים היא סגפנית, ואם הוא רואה כלב שלובש צמר, הוא מצביע על כך שגבר שפל מממן בכסף של אדם מכובד ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שיש אישה שחורה ברגלו, אז הוא נוסע בטובת דתו, ואם היא אדומה, נסיעתו היא בגלל שמחה והעשרה צהובה, ואם זה הוא צהוב, אז נסיעתו תביא לקשיים ומחלות, ואם היא ירוקה, נסיעתו היא לטובת החיים שלאחר המוות, ואם היא צבעונית, זה מעיד על החסד והכסף שבנסיעתו . ומי שראה שהוא נמנע מלנסוע בגלל היעדר טראומה, ואז הוא יספק עוזרת . וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, התג מתפרש על ידי נשים . ומי שרואה שהוא שם את הקמע שלו במקום גבוה, זה מעיד על כך הוא מבצע משגל עם אשתו . ומי שראה כי מישהו לקח אונים שלו והחביא אותה במקום, ואז הוא מצביע על שחיתות עם אשתו אותה השלטת על שריפת וחיתוך, כפי שמוזכר כפכפים . ובאשר hawazen, מי רואה אותם מונחים לפניו, אז הוא יקבל כסף, ואם הוא ילבש אותם, זה אומר לנסוע .) ומי שרואה שהוא עטף חואזין על רגליו והחליט לנסוע בזמן שהיה אצל סבו בלי בן זוג ולא יותר, אז זה מעיד על פקיעת חייו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…הקוראן נמצא בחלום שהביע המלך או שופט המוסלמים . אז מי שרואה את הקוראן נשרף, אז מלך או שופט ימותו . ומי שרואה שליט שכותב קוראן, הוא יראה צדק ויתמוך בשריעה . אם השופט רואה שהוא כותב קוראן, הוא קמצן בידע ויוקרה . ואם המדען רואה שהוא כותב קוראן, אז הוא מרוויח בעסקיו . אם מלך רואה שהוא מגיע למושף, הוא מת, ואם השופט בולע מושף, הוא מקבל את השוחד . אם המלך יראה שהוא מחק קוראן, הוא מוציא מארצו, ואם השופט מחק אותו, הוא ימות . ומי שמחזיק או קונה קוראן ילווה את פסיקתו . ומי שרואה שהוא קורא קוראן מהנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, הוא ישנן אותו בעל פה . ומי שאוכל את הקוראן עוזב הוא יאכל את השוחד . הקוראן הוא חוכמה שאדם יכול להשיג . ומי שרואה שהוא כותב קוראן במו ידיו, הוא משלב דת, ידע ועבודה ומועיל לאנשים . ומי שרואה שהוא קרע את הקוראן בידו, אז הוא אדם אסיר תודה, ומי שרואה שהוא יצר משהו דומה בקוראן כשהוא ער, זה מעיד על חורבן דתו . ומי שראה איתו קוראן זכה לסמכות וידע . הקוראן הוא אישה, בעל או בן . ואם הרואה חולה, חף ממחלתו, ואולי הוא ניצח את אויביו, ואם הוא לא מציית, הוא חוזר בתשובה ואולי ירש, ואם הרואה על כפירה ואשליה, אז אלוהים אדירים הזהיר אותו של ספרו . אולי ראיית הקוראן מסמלת חדשות מוזרות ונפלאות דברים, חדשות טובות ואורך החיים של מי שגלש בה . אולי הקוראן מתייחס לאמרגן, לגן הילדים, לגנים ולמקומות התפילה, ולאלה שנדרשת ציות, כמו המלך, האב, המורה והמורה, ובשבועה כנה וצדיקה, ואם הוא רואה שהוא אוכל את הניירות של הקוראן, ואז הוא כותב את הקוראן תמורת תשלום . אם הוא רואה שהוא מכר קוראן, עליו להימנע מחוסר מוסריות . הקוראן הוא מורשת, אמינות, מותרת וכוח . ומי שראה שקנה קוראן, הוא נהנה מטוב ויכולת, וידעו הופיע בעם . שריפת הקוראן היא שחיתות בדת . אם הוא רואה שהקוראן נלקח ממנו, אז הידע שלו מוסר ממנו ועבודתו בעולם הזה תקטע . ומי שרואה שהוא לובש קוראן, אז הוא עוקב אחר המנדט או מחקה אמון, או שהוא נושא הקוראן . ומי שרואה שהוא רוצה לאכול את עלי הקוראן, אז הוא יקרא את הקוראן הרבה . ראה גם את הקוראן הקדוש ….
…גופרית גופרית בחלום מסמלת שגשוג ושינוי מצב . אם אתה חולם שאתה מדליק גפרור בחושך, זה מנבא שתשמע חדשות וחזות בלתי צפויים ינחתו עליך . אם חלמתם על גפרורים, זה מנבא כי התנהגויות מכובדות יאבדו לכם חברים רבים אם לא תצליחו לתקן את הטעויות שעשיתם . אם אתה רואה שריפת גופרית, המשמעות היא שאתה מאוים בהפסדים שנגרמו כתוצאה ממחלה זיהומית בשכונה ….
סירות עוגנות הן בתי כלא
…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….
…שכרות המוות באה 69 – נערה שפחה של מוסה אל-האדי, הוא אהב אותה מאוד, ואילו יום אחד היא שרה אותו כרעיון של היעדרותו ממנה ושינוי הצבע שלו, ואז כמה הנוכחים שאלו אותו : מה זה, הו מפקד הנאמנים? הוא אמר : לקחתי את הרעיון שאני מת, ואחי אהרון ישתלט על הח'ליפות אחרי ויתחתן עם המשרתת הזו ( הוא הלך ), אז המשתתפים פדו אותו והתפללו עליו לחיים ארוכים . ואז זימן את אחיו אהרון וסיפר לו מה קרה פוז 'רשיד, זה האמונה של פשטפאח האדי שהגירושין הקשים והמצאת הפה חאג' הולכת יחפה לא מתחתנים איתה, נשבעו לו והסדר מתמשך גם ווהפאט אותו, זה לא היה רק פחות מחודשיים עד הוא מת, ואז נאומיה ראשיד אמר : כמה בלואמט שאתה ואני נשבענו את זה? הוא אמר : אני מכפר עלי ועלייך, אז הוא התחתן איתה והיה לי הון גדול איתו, כדי שהיא ישנה בחיקו, כדי שלא יזוז מחשש שהוא יפריע לה . אז בזמן שהיא ישנה בלילה מנומנם, כפי שהיא הבחינה בבהלה, בוכה, אז הוא אמר לה : מה עניינך? היא אמרה : הו מפקד הנאמנים, ראיתי את האדי הזה בחלומי כשהוא אומר : הפרתי את בריתי לאחר שלא התקרבת לתושבי בתי העלמין ושכחת אותי וסוטה באמונתך. לפני הבוקר הפכתי למקום אליו נסעתי לסער, אז אל-רשיד אמר לה : חלומות צנרת . היא אמרה : לא, מאת אלוהים, מפקד נאמנים, כשכתבתי את הפסוקים האלה בליבי . היא עדיין רעדה והכה עד שמתה לפני הבוקר ….
…הים : לגבי הים, זה מתייחס לכל מי שיש לו סמכות על הבריאה, כמו מלכים, סולטנים, אספנים, שליטים, מלומדים, אדונים ורוחות על כוחו וסכנתו הגדולה, ולקיחתו ונתינתו וכספו ידיעתו על מימיו, והכוונת אנשיו או כוחותיו או טיעוניו ומצוותיו, הדגים שלו הם נתיניו, אנשיו הם פרנסתו וכספו או ענייניו והנהגתו, ובעלי החיים שלו עוזריו ותלמידיו, ספינותיו , חייליו, בתי מגוריו, נשותיו, נאמניו, סחרו, חנויותיו, ספריו, קוראנים והלכות משפטים . והים עשוי להצביע על העולם וזוועותיו שאדם מוקיר ומממן, ומרושש אחר והורג אותו, ומחזיק אותו היום והורג אותו מחר, מכין אותו להיום ומשמיד אותו אחריו . ספינותיה, השווקים שלהן, עונות השנה והנסיעות הנוכחיות שלהן, מעשירות אנשים ומרוששות אחרים . ורוחותיה הן פרנסתה, מספרה, תאונותיה, טוארגיה, תושביה, דגיםיה, פרנסתה, חיותיה ובעלי החיים שלה, מזיקיה, טוארגיה, מלכיה וגנביה, ודאגותיה והמרדה שלה . יש לו כוח אם זה בקיץ ובים הזה, או שהוא צף בידע ומתערבב עם תלמידי חכמים, או שהוא מתרחב בכסף ובסחר עד כדי ההלל שלו בים וכוחו על המים, ואם הוא שוקע במצבו ואינו מת בטביעה שלו, והוא לא מוכה, או במצב של ייסורים, מפליג בזמן שהוא נמצא בו. ומאמירתם כי כך וכך טבע בעולם הזה וטבע באושר וידע, ועם הסמכות, ואם משהו מת, הוא טובע, משחית את חובו וכוונתו מוטעית מהנדרש, לעמוד ב לידה וטביעה . אבל אם הוא נכנס או שחה בו בחורף ובקור, או בזמן שהוא רעד, אירע עליו אסון מהסולטן, מאסר או ייסורים, או מחלה, מימיות ורוחות מזיקות, או שהוא היה נקלע למיתון קטלני . אם הוא טבע אז, הוא נהרג במחנה שלו או שחובו הושחת בפיטנה . ומי שלוקח מהמים שלו, שותה אותם או רוכש אותם, הוא אוסף כסף מכוח כמוהו, או שהוא מרוויח מהעולם הזה כלפיו . ומי שנכנס לים ופוגע בו מקרקעיתו, בוץ או בוץ, הוא מן המלך הגדול ביותר או מרשות המקום ההוא . ומי שחוצה ים או נהר לצד השני, הוא ינתק בלחש ובאימה או מפחד, והוא יינצל מזה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את הים מכה במשהו שהוא קיווה לו, ומי שראה שהוא נלחם בים, אז הוא נכנס לעבודת המלך ומתעתע ממנו, אז אם הוא שותה את כל מימיו הוא הבעלים של העולם ומאריך את חייו, והוא מכה כמו כספי המלך או כוחו, או שמקבילו נמצא ברשותו . אם הוא שתה אותו עד שיסופר ממנו, אז הוא מקבל מהמלך כסף שבעזרתו הוא מממן בחייו הארוכים ובכוחו, ואם הוא שואב ממנו, הוא מבקש מהמלך עבודה ומקבל אותה כמו שהוא נובע מזה. אם היה שופך אותו לכלי, הוא היה מרוויח הרבה כסף ממלך או שאלוהים הכל יכול ייתן לו מדינה בה הוא אוסף כסף. המדינה חזקה יותר, רחבה ועמידה יותר מהים, מכיוון שהיא מתנת האל . ומי שרוחץ מהים, חטאיו יכפרו עליו ודאגתו למלך תוסר . ומי שמסתובב בים, הוא מתגורר על חטאים . ומי שרואה את הים מרחוק, הוא רואה אימה, ונאמר שמשהו יתקרב אליו שהוא מקווה . עדיף לראות את הים ברוגע מאשר שיהיו לו גלים סוערים ….
…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…
…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….
…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….
…תוצאת בתי גידול וקישוטים 89 – מחשבונאות וצבעים מחדש של הארית בן אריה וחאלף בן קאסים, קבוצה מסעיד בן המוסלמי אמרה : בעוד אישה בעיישה, כפי שאמרה : התחייבה אמונים לשליח אללה – עליו השלום – , זה לא אלוהים מעורב בשום דבר, לא לגנוב ולא לאוזני, ולא להרוג כשלא מועילים שבועת אוטר מהידיים והרגליים והכי בלתי נפתחים ב Povic הידוע אדוני וופא לי רובא. אני נשבע לא מייסר אותי אלוהים, ווטהא בחלום המלך ויאמר לה : לא, אתה Taatbergan, ואת עמך קישוטים אהוב, Tkndin הטוב שלך, ואת השכן שלך Tadan, ו להמרות את פיו בעלך, אז לשים את אצבעותיו החמישיות הייתה על הפנייה והוא אמר : חמישה חמישה, ו אם הגדלת את משקלך, האצבעות יהיו על פניה ….
…בתי כוכבי הלכת, אל-בטאין, בטנו, אל-תוראיה הוא עושר, אל-דבראן הוא מחווה, אל-חאקה הוא הון, אל-חנא הוא חנאה וקללה, הזרוע התימנית היא תימן, ואל -שמי הוא קללה. הלב הוא הפיכה, והכולן מוצג, והקללות הן חסד וחסד . סעד אל-דהאבה הוא אויב וסעד בלע משחק, וסעד אל-סעוד סעוד, וסעד אל-ח'באיה הוא אקספוזיציה . ומי שראה מישהו מכוכבי הלכת, הם עדות להפעלת בתים, כמו בנות ארון מתים, הדוב הקטן, הדוב הגדול, הנשר המעופף, התאומים, הדוקרן, הכבש ואחרים ….
…זקאת : בחלום, הוא אחד העשירים, מכיוון שכספו פורה ושמאלו גדלה, אלא אם כן הוא חייב חוב או יש לו פיקדון, אז הוא מפצה על כך ומשלם אותו לחייב שלו . אם המחייב הוא אדם מת או צדיק, אז הוא הצליח עם אלוהים וזכירתו עלתה ושילמה לזכאת על עבודתו, אז מה דעתך אם הוא מתפלל בתוצאה של זה או זיכרון של אלוהים, אז אם הוא ייתן רשות בשביל זה בזמן אחר שאינו במהלך חג'ג ', אז אולי הוא יעיד וישלם על זה זאקאט ? אם זה במהלך חודשי חג'ג ', אז הוא עושה חג'ג' ברוך השם . ואם אדם עני רואה את זה, אם הוא מגלח את ראשו, חותך את שפמו, קוטף את בתי השחי, גוזם את ציפורניו או מגלח את שיער הערווה שלו, אלא אם כן הוא נשלל מבגדים או נשטף במים, או שהוא עושה זאת במסגד , או מתפלל לאחר מכן, אז הוא יוצא ממצבו וחוזר בתשובה מחטאיו וקם עליו, ומצליח בתפילה לכאורה או עד עד ….
…ומי שרואה שהוא נכנס לבית ידוע, אז הוא יכה בעולם לפי יכולתו וטובתו של הבית. אם זה של חלב וחימר, אז זה מותר, ואם זה של לבנים וטיח זה אסור. זהו משכנו של עולם הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ואז עזב, אז הוא מתקרב למוות ואז בורח, ומי שרואה שביתו, בתי ביתו, בנייתם או גגותיהם התרחבו מעבר שלהם גורל ידוע, אז זה קיבולת בעולמו, ואם הוא רואה שיש עין בביתו או מביוב נוטף בלי גשם או רואה גג ביתו locomoting, בשביל זה הוא בכי עיניים על מותו של אדם בתוכו, ומי שרואה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא יפגע מהם לפי כמות הרטובים והבוצי, ומי שרואה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא יפגע באישה עד הבית וסכנתו. אדם עני שהוא עשיר או שנפצע מכספו ונאמר שהחדר הוא אישה. אם הוא רואה שהוא בונה חדר, הוא נמצא עם אישה, ואם הוא רואה שהוא בחדר ישן והוא עני, הוא הופך לפשיטת רגל או…
…באשר לקברים ולקבורות, מי שרואה שהוא חפר לעצמו או לאחרים קבר או בור אז הוא בונה בית במדינה ההיא או מתגורר בה, ומי שרואה שהוא קובר קבר, חייו יתארכו וחייו הבריאות תחזיק מעמד, ומי שרואה שהוא נקבר בקבר מבלי למות אז הוא ייכלא ועשוי להיות במצוקה בענייניו. הוא ראה שהוא נקבר בקבר בצורת מתים בלי להתמלא, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא משוטט בקברים ועובר מהם בזמן שהם פתוחים, ואז הוא נכנס לבתיהם של אנשי חדשנות או בתי הכלא, ומי שרואה שהוא גבר מוסלמי לבור, הוא זורק אותו לאבדון. ומי שרואה שהוא חופר קבר על גג, הוא יחיה חיים ארוכים, ומי שרואה שהקברים ירוקים, אז אנשיה רחמים ומי שרואה שהקברים יורדים גשם, זה רחמים מאת האל הכל יכול עליהם. ומי שרואה שהוא קבור חי, אז הוא מנצח את אויבו, ומי שרואה שקבוצה קבורה מישהו, הם פנאטים על חורבנו ומאז הוא ראה שהוא קובר את האויב שלו, אז הוא יזכה בזה…
…אל- רחמה : אדם טיפש, ובמהלך היום הוא חולה, ולקיחתו מעידה על התרחשות מלחמה ודם רב, והיא עדות לחולה המוות . ומי שראה הרבה שיש, הוא נכנס לעיירה, והשלת הצבא האסורה נפלה על אנשיה . וזה מצביע על האנשים האלילים, שטיפת המתים ותושבי בתי העלמין ….
…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….
…לראות את בית העלמין בחלום, ביטחון מפחד ופחד מביטחון . אולי פחדנות הצביעה על פחד ותקווה, וחזרה להדרכה לאחר הנחיה מוטעית . לראות את הפחדנות של אנשי הפוליתאיזם הוא תסכול, פחד וספק לגבי הדת, וראייתו מעידה על כלא בודד, ומעידה על הנולד . אולי בית רבאט, סגפנות, פולחן, נטישת העולם, בכי והמלצות הצביעו, ואולי ראיית פחדנות מעידה על מוות מכיוון שזה ביתו . אולי זה הצביע על תפקיד היין בו נותרים השיכורים כמתים וחסרי תשומת לב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים . אולי היא הצביעה על מאסר מכיוון שהמת מת כלוא בקברו, כך שמי שנכנס לבית קברות בחלום והיה חולה בעירנות הופך לתוכו ומת ממחלתו. מיילל על הקברים או הולך עם המתים, ואז הוא נכנס לאנשי הרשע, חוסר המוסר והשחיתות של הדת, ואם הוא נכנס אליהם עם האדנה, הוא מטיף למי שלא מלמד ומצריך טוב . בית קברות ידוע הוא זכות . ובית העלמין בחלום מעיד על אזהרה, בכי, יראת כבוד וניתוק מהעולם הזה . ואולי מצוין על ידי החוקרים, סגפנים, נסיכים ומפקדי צבאות . אולי בתי העלמין של האיסלאם ציינו את אוהליהם . ובית הקברות של הדהימים מעיד על כפירה, רשלנות, אלכוהול, זנות, מוסר, חוסר אמון ופחד . ובתי קברות טרום אסלאמיים מעידים על רווח, רווח, שבי וחשיפת סודות ….
…הוא מציין בחלום את הגורמים לגובה ולגובה, ואת הרצון בעולם הזה ובעולם הבא, ואולי מציין את שלבי הנסיעה, את בתי המטיילים שהם לוקחים למעמד של מעמד ושלב במה, ו אולי ימי החיים המובילים לסוף, וזה עשוי להצביע על משרת הבית והמשרת . מי שעולה גרם מדרגות לא ידוע, יגיע לקצהו, והוא חולה, הוא ימות . באשר לירידה במדרגות, אם הוא היה מטייל, הוא בא ממסע, ואם הוא היה נשיא, הוא ירד מנשיאותו והודח מעבודתו, ואם הוא היה רוכב שהלך על רגליו , ואם הייתה לו אישה חולה שנספתה, אז הוא ירד עליה אם הוא היה המטופל ואם הוא הולך למקום ידוע או למשפחתו וביתו התאושש מאסו, ואם ירידתו הייתה מקום לא ידוע שהוא לא הכיר, או לאנשים מתים שהכיר, אז כאמור לעיל, ואם נפילתו לתוך חור או באר קבורה לאריה שזלל אותו או לציפור שחטפה אותו, אז המדרגות הם ימי חייו . והמגירה אם הייתה חלב הייתה טובה, ואם היא מהתמורה, היא לא אהבה . חלקם אמרו : כיוון הוא מעשים טובים, הראשון שבהם הוא תפילה, השני צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקוראן. . וכל החרוזים הם במעשים טובים אם הם מחימר או מחלב, ואין בהם טוב אם הם לבנים . והשרשור בבוץ הוא לקדוש גובה וגאווה עם חוב, ולסחר רווח עם חוב, ואם זה מאבנים, הרי זה רוממות עם אכזריות לב, ואם זה של עץ, אז זו גובה עם צביעות וצביעות, ואם זה מזהב, אז בעליו משיג את מצבו, את הפוריות ואת הטוב שלו, ואם הוא כסף, הוא יקבל צמוד אלי את המספר של כל יזם, ואם הוא קטן, הוא ישיג את טובין העולם הזה . ומי שעולה למארקה ירוויח מהבנה וחוש שיגדלו את שניהם . ונאמר : התואר הוא אדם סגפן הסוגד, ומי שמתקרב אליו יזכה למעמד גבוה ולסגפנות . וכל תואר עבור המושל הוא המדינה . והמדרגות הבנויות מעידות על דברים מקלים . ואם מדרגות העץ היו הופכות למבנה, הדבר מעיד על יציבות בעניינים, והייתם מסתירים את מה שקיווה . ועלייה במדרגות היא גובה שמגיעים אליו בהדרגה . וציונים הם בתים בגן עדן . ומי שעולה במדרגות אחרי זה, הוא יחיה שנים על מספרם . וחמש הרמות הן חמש התפילות היומיות, כך שכל מה שקרה בהן הוא בתפילות ….