…אם חלמת על אריה, זה מצביע על כך שכוח גדול מניע אותך . אם תנצח את זה, אתה תנצח בכל אגודה שהיא . אם הוא ינצח אותך, תיחשף להתקפות אויב מוצלחות . אם אתה רואה אריות בכלובים, זה מצביע על כך שההצלחה שלך תלויה ביכולת שלך להתגבר על התנגדות . אם אתה רואה אדם ששולט באריה בתוך הכלוב שלו או מחוצה לו, זה מעיד על הצלחה בעבודה ועל יכולת נפשית רבה . נשים יסתכלו עליך בהערכה ובהערצה . אם אתה רואה גורים, זה מצביע על פרויקטים חדשים שיובילו להצלחה אם הם מטופלים כראוי . אם בחורה חלמה על גורים, זה מציין אוהבים חדשים ומקסימים . אם אתה שומע אריה שואג, זה מציין את הסטטוס ואת ההתקדמות עם נשים . אם אתה רואה ראש אריה מעליך סוחב את חניכיו ברחרח, אתה בסכנה להביס בכוחך העולה . אם אתה רואה עור של אריה, זה מעיד על התרוממות למזל ואושר . אם אתה רוכב על אריה, זה מעיד על אומץ ונחישות להתגבר על קשיים . אם אתה חולם שאתה מגן על ילדיך בסכין מול אריה, זה מנבא שהאויבים יאיימו להכריע אותך והם יצליחו במהרה ובקלות אם תאפשר להטעיה כלשהי להסיח את דעתך מחובת העבודה ומחובות העבודה ….
חולם על שנרדפים על ידי גברים שרוצים לאנוס אותך
(126 פירושים ומשמעויות של חלומות על שנרדפים על ידי גברים שרוצים לאנוס אותך)…מעלית אם אתה חולם שאתה עולה במעלית, זה מצביע על כך שתעלה במהירות למרכז ולעושר, אך אם תרד בה, הצרה תמעך אותך ותרתיע אותך . אם אתה צופה במעלית יורדת ועוזבת אותך, בקושי תשרוד את האכזבה מההתחייבות . אם אתה רואה מעלית עומדת, זה מנבא סכנה מאיימת ….
…אהבה אם אתה חולם שאתה אוהב משהו, זה מעיד על שכנוע הסביבה הנוכחית שלך . אם אתה חולם שאהבת הזולת ממלאת אותך בשורות משמחות, אז דברים מוצלחים יעניקו לך ביטחון וישחררו אותך מדאגות החיים המודאגות . אם אתה חולם שהאהבה שלך הסתיימה בכישלון או שהיא רק מצידך, אז תהיה מוצף בשאלה סותרת שעולה בדמיונך וגורמת לך לתהות האם עדיף לשנות את אורח חייך או להתחתן ולסמוך מזל לגבי התקדמות מצבך בעתיד . אם בעל או אישה חולמים שבן זוגו אוהב אותו, זה מנבא על אושר מוחץ בבית, והילדים הבהירים יתרמו להוספת אושר לאווירת הבית . אם אתה חולם על אהבת ההורים, אז זה מנבא שלמות באופי והתקדמות מתמשכת לקראת מזל וקידום . אהבת בעלי חיים מעידה על אמונה במה שיש להם, גם אם אינך מאמין בכך . והמזל יכתיר אותך לזמן מה . דיו אם אתה רואה דיו שמכתים בגדים של מישהו, כמה ניצוצות לא אחידים קטנים יפגעו בך בגלל קנאה . אם בחורה רואה דיו, תחרות תכתים את המוניטין שלה . אם חלמת שיהיה לך דיו על האצבעות, אז תקנא ותבקש לפגוע במישהו אלא אם כן תתקן זאת . אם מדובר בדיו אדום, תהיו בבעיה קשה . אם אתה חולם שאתה מכין דיו, אז אתה תהיה שקוע ביצירה דקדנטית שלא שרה מרעב, ואתה תרד לעבר חברים רעים . אם אתה רואה בקבוקי דיו בחלומות שלך, זה מעיד על אויבים ופרויקטים כושלים ….
…אם אתה חולם שמישהו מזמין אותך, המשמעות היא שחבריך ישפילו אותך בדרך כלשהי בגלל הלעג שלך לאלה שגבוהים ממעמדך . אם אתה חולם שתוציא הזמנה, תכבד אותך . אם זה נעשה באופן שרירותי ואכזרי, תבוא האכזבה ….
…חבר מושבעים אם אתה חולם שאתה חבר מושבעים, פירוש הדבר של טינה על משרותיך ותבקש לשנות את המצב הכספי שלך . אם אתה חולם שחבר מושבעים זיכה אותך מאשמה, אז עבודתך תצליח, והדברים ילכו בדרכך, אך אם חבר מושבעים ירשיע אותך, האויבים יתגברו עליך וימצו אותך מעבר ליכולתך ….
…ומי שרואה שהוא מתחתן עם אמו והיא מתה, אז זה מעיד על פקיעת חייו, כי אלוהים אדירים אמר: ~ ממנה בראנו אותך, ובזה אנו מחזירים אותך, וממנו אנחנו מוציאים אותך החוצה . ~ הפסוק, והראשון שבהם הוא חזון זה אם בעליו נעדר מפגישה עם אמו אם הייתה נוכחת ….
…לשון הרע אם אתה חולם שאתה משמיץ, זה מזהיר אותך מהתפרצויות כעס שעלולות להרחיק אותך מחברים קרובים . אם אתה שומע אחרים מכפישים, אויבים יזרקו אותך לטעות ולרמאות לכאורה ….
…** חזונותיו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לתקופת הירושה של אבו בכר . אבן שיהאב אמר : דעה הנביא עליו השלום חזון אמר Vqsa לאבו בכר : ( הו אבו בכר ראה כאילו הקדמתי אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ) טוב O שליח אלוהים שומר אותך אלוהים אמר, עד שאתה רואה איזה עידוד ומודה שהעין שלך אמרה : זה היה מפחיד ככה שלוש פעמים והוא חזר על זה ככה. הוא אמר : ואז אמר לו בשלישי : ( הו אבו בכר, ראיתי כאילו אני ואתה לפניך דרגה אחת ושניים וחצי קדמו לך. ) הוא אמר : הו שליח אלוהים, אלוהים לתפוס אותך על רחמיו וסליחתו, ואני אחיה אחריך שנתיים וחצי ….
…נדיר אמר כי עבדאללה בן מאליק אלחוזאיי, הייתי שוטר בהארון אל ראשיד, אז השליח שלו הגיע אלי בלילה ( תקופה שהוא מעולם לא הגיע אלי, אז הוא הוציא אותי ממיטתי ומנע ממני לשנות. את הבגדים שלי, אז הוא דאג לזה. כשהגעתי לבית, הוא אישר לי להיכנס, ונכנסתי ומצאתי אותו יושב במיטתו, אז בירכתי אותו במשך שעה, ומוחי עף והתרבה. הוא היה מבועת ממני ואז אמר, עבדאללה, אתה יודע למה שאלתי אותך בזמן הזה? אמרתי לא, מפקד הנאמנים. הוא אמר, ראיתי. הוא אמר: ראיתי את השעה בשנתי כאילו עבד חבשיאן הגיע אלי עם חנית. הוא אמר: אם עזבתי את מוסא בן ג'עפר למשך השעה, אחרת נהרוג אותך ברומח הזה, תלך, אז אמרתי : הו מפקד האמונים שחרר את מוסא בן. ג'עפר והחזיר אותו שלוש פעמים עד שאמר, ~הזמן בשעה שתשחרר אותו, תן לו שלושים אלף דירהם, ותגיד לו אם אתה אוהב את המקום שלפנינו ויש לך את מה שאתה אוהב ke, ואם אתה רוצה ללכת למדינה, אז ההיתר הוא בשבילך. ~מאליק אמר שבאתי לכלא והוצאתי אותו ונתתי לו את מה שהורה מפקד הנאמנים ואני אמרתי לו, ראיתי פלא על העניין שלך. הוא אמר, אני אומר לך שהייתי בין ישן וער, אז שליח האלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, הגיע, משה, נעל את אדם מדוכא. אמור את המילים האלה. אתה לא ישן הלילה בכלא. אז אמרתי לאבי ולאמי את מה שאני אומר, והוא אמר, ~שמע כל צליל ומי עבר על שלדת עצם בשר. בושה אותו אחרי המוות. אני שואל אותך בשמותיך היפים ובשם הגדול והגדול ביותר שלך, את המחסן שאיש מהיצורים לא ראה מעולם, הו מתוק, סבלני, רחום ביותר למי שאינו מסוגל לסבול, הו ידוע, שלעולם לא מנותק ולא סופר את מספר האנשים ששוחררו ממני, וזה היה כמו שראית ….
…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….
…מה ההבדל בין ביטוי חלומי לספר עתידות? או מה לגבי דרכיהם של אנשים לתבוע את הידע על הנעלם, והאם פרשנות של חלומות היא חלק מתביעת הידע של הנעלם? ואיך אתה מגיב לאלו שאומרים שהבעת חלומות היא סוג של מגדת עתידות או אסטרולוגיה ..! ? שיחה זו מועברת בקרב אנשים, והיא קיימת, ומחברי ההרצאה הזו צריכים לשאול את עצמם קודם כל שאלה : מה ההבדל בין מי שמחזיק כדור בדולח וטוען שבאמצעותו הוא צופה בעתיד, או שואל אותך על השם של אמא שלך? כאן הוא לועג לנישואין ומאשים אותך בניאוף, שטוען על ידי מי שנולד דרכו לאמו, או שהוא מבקש ממך להרים את אחת הידיים ולקרוא את השורות בידך ואז להגיד לך מה יהיה יקרה לך, או שהוא דורך בחול, או שהוא שואל אותך על הסימן שלך …. , ושיטות אחרות שבין בעלי ההורוסקופים והשרלטנים, מה ההבדל ביניהם, ובין אלה המקשרים בין חזון עם פסוקי הקוראן האצילי, או הסונה המטוהרת, ואומרים בתחילת הפרשנות מה הוזכר ומה מוכח על השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או שזה מוכח על סמכות חבריו, כגון : [ טוב, ראיתי והרע מספיק, אם אתה מאמין לחזון שלך, קרה כזה וכאלה ] והוא אומר לפני או אחרי פירושו : ואלוהים יודע הכי טוב? אני חושב שההבדל ברור לכל מי שהוא הוגן ולכל מי שמונע מהתשוקה שלו. באשר לאלה שנלחמים בתחום זה מסיבות אישיות, או עוינים לחלק מהגישות של המביעים שכללו בביטוי את מה שאין בו, כמו מעשי פולחן, סימני השעה או התחזית של אירועים שיתרחשו, והוודאות שבהם, וקביעת תקופות ספציפיות להתרחשותם והוא חושב בלי לדעת על גישתנו, ואינו ממלא אחר מה שאנו מציעים, ואולי לא צפה בפרק אחד בתוכנית זו, אך הוא עדיין כשהוא רוכב על גל ההתנגדות, הוא חושב שאנחנו בין האנשים האלה, אני אומר עצור ….. ואל תמשיך להתנגד לך עד שתראה את הוויכוח שלנו, ותקשיב לאמירה שלנו, ואל תהיה כמו כבאי ב לילה . אני מזמין כל אדם הוגן לקרוא את מה שאבן אל-קיים, שאלוהים ירחם עליו, נאמר בזד אל-מאד [4/255]. הוא אמר כשהוא נחשף הדרכים של אנשים שטוענים שהם יודעים את סמויים : זה מספיק כדי לשקול אחד מענפיו, המהווה את הביטוי של החזון, כי אם המשרת מיושם זה והשלים את הידע שלו, הוא בא עם ניסים . אנו ואחרים ראינו עניינים מוזרים בהם המעבר נשלט על ידי פסקי דין מהירים ואיטיים, כנים, ושומעים זאת אומרים, זהו מדע בלתי נראה ! במקום זאת, מדובר בידיעה על הנעדר מאחרים מסיבות ייחודיות לידעיהם ונסתרות מאחרים … עד שהוא אמר : בניגוד לידיעת החזון, זה נכון, לא תקף. כי החזון מבוסס על התגלות חלומית, והוא חלק מחלקי הנבואה . מכאן שככל שהרואה נכון יותר, תמים יותר ובקיא יותר, כך הביטוי שלו נכון יותר, בשונה מהכומר, האסטרולוג והשביתות שלהם, שיש להם שלוחה של אחיהם מהשדים, שכן עשייתם אינה תקף למי שהוא אמתי, או שהוא צדיק, או מי שסוגד לחוק, אלא הם דומים יותר לקוסמים ששוכבים יותר ועמומים ורחוקים יותר מאלוהים ושליחו ודתו, הקסם היה איתו חזק יותר ויותר משפיע, שלא כמו ידיעת השריעה והאמת, מכיוון שככל שצדיק, אמתי ונבון יותר, כך הידע שלו עליו והשפעתו עליו הייתה חזקה יותר, ואלוהים הוא הצלחה . דבריו הסתיימו . הנה אני אומר לאלו מאיתנו שמתנגדים לביטוי או טוענים שאנחנו מעמידים פנים שאנחנו לא נראים, מה אתם חושבים אחרי הצהרה זו…
…משחק בשחמט, קוביות, עוגות ואגוזי מלך : לא אוהבים ומחלוקת . במקום זאת, נאמר כי המשחק עם הכל אינו מוצא חן בעיניו, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שבטוח שאנשי הכפרים יבואו אליהם עם חיינו כקורבן בזמן שהם משחקים. ~ ואם הוא רואה שהוא משחק עם זה, יש לו אויב דתי . ושחמט מוגדר שלא לשחק איתו, כי הם גברים מבודדים . לגבי מותקנים ומשחקים איתם, הם מושלים גברים . אם בסוף אותה בנחלה מגיע, ואז הוא הופך להיות השליט של העמדה כי כמו מכות או סכסוכים, ואם אחד משני היריבים מביס את השני, אז ויקטור הוא אחד ברור . נאמר כי משחק שחמט הוא מאבק במאבק או יריבות . באשר לשחק בקוביות, הוא היה שונה בנוגע לזה, ונאמר שזה עוסק בחטא, ונאמר שזה סחר בחטא . משחק איתו מלכתחילה מעיד על התרחשות של מאבק בדיכוי על איסורו, והניצחון הוא עבור מי שניצח . ולשחק בקוביה זה שקר, ונאמר שזו עדות טובה . הימורים הם מהומה וסכסוך . באשר למוחמרה, אז ממלוק, אדייב, זכה לשבחים על ידי בעליו ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: הצב מתפרש על ידי השופט, ואולי אישה לובשת בושם ומציגה את עצמה בפני גברים, ונאמר כי חזון של בשר צבים מתפרש על ידי ידע, במיוחד עבור אלה שאוכלים אותו. , ונאמר כי חזון של חיות ים הוא משפט המתפרש על ידי גברים על פי מידת הסכנה שלהם, בתיהם, עוינותם לבני אדם וקוציהם, ולכן נחשב המעבר ….
…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….
…באשר לעצים בפרשנות, הם גברים באותה מידה כמו התכשיטים והיתרונות שלהם. עצים הם חוב לבעליהם, לאנשיהם, לילדיו, לקרובי משפחתו ולעוזריהם, ועליהם הם דירהם וענפיו הם סקרנות כספו ועצי הדקל הרבים נמצאים במקום ידוע של מכובד ולא במקום מתחם, ומי שרואה עצי דקל במקום יהיה גברים מכובדים….
…חיבוק אם אתה חולם על חיבוק, תתאכזב בענייני אהבה ועבודה . אם אישה חולמת שהיא מחבקת גבר, היא תקבל הצעות ידידות בעלות אופי מטפח עם גברים . אם אישה נשואה מחבקת גברים שאינם בעלה, היא תסכן את כבודה על ידי קבלת תשומת לבם והערצתם של אחרים בהיעדר בעלה . אם אתה חולם שאתה מחבק בן זוג למיטה כפי שהוא בצורה עצובה או רשלנית, הדבר מעיד על כך שתיתקל במחלוקות והאשמות במשפחתך, מכיוון שהדבר מעיד על איום של מחלה . אם אתה מחבק קרובי משפחה, זה מסמל את המחלה או העצב שלהם . אם אוהבים חולמים להתחבק, אז זה מנבא מריבות ומריבות הנובעות מבגידה . אם חלומות אלה התרחשו בנסיבות משמחות, אז ההיפך צפוי . אם חיבקתם זר, פירוש הדבר שמצוקה לא רצויה תפקוד אתכם ….
…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….
…מרץ אם אתה חולם שהלכת לקצב המוסיקה בצעדה, זה מנבא שתשאף להיכנס לצבא או לקחת תפקיד ממשלתי, אבל עלי ללמוד היטב את כל היבטי העניין לפני שאקבל החלטה סופית לגבי זה . אבל אם אישה חולמת שהיא ראתה גברים בצעדה, זה מנבא את נטייתה לגבר ואת הצורך שלה בו, והיא חייבת לשים לב למוניטין שלה אם היא רוצה לזכות בתשומת לבם של גברים ….
…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….
…ומי שרואה שכת שטן נגעה בו בזמן שהוא עוסק בזכרונו של אלוהים אדירים, חזונותיו מצביעים על כך שיש לו אויבים רבים שרוצים להשמיד אותו, ולכן הם לא משיגים ממנו את מה שהם רוצים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שנחסך ממנו אם כת של שטן נוגעת בהם, זכרו .~…
…ומי שרואה שאדם מת ביצע את חג'ג ', אז זה יותר טוב, צדיק, ומה שרוצים בהמשך, ומי שרואה דבר מת שלא יכול לקרות, אז משהו יתפלא מההתרחשות שלו, והמבקש עשויה להיות תוצאה ….
…באשר לאסיר, חזונותיהם מעידים על חרדה, מצוקה ומצוקה. באשר לתליינים, חזונותיהם מעידים כי מה שרוצים במהירות, כמו לגבי הנדוניה, הכוונה היא לארבעה היבטים של שיפוט, עלייה לרגל, נסיעה וייזום של משהו ….
…ואם זו דרישה של אזמרגד, אז זה מצביע על כך שהציפורן הגיעה ומה שרוצים ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: מי שרואה שהשטן נגע בו בזמן שהוא עוסק בזכרונו של אלוהים אדירים, אז מתפרש שיש לו אויבים רבים שרוצים להשמיד אותו, ולכן הם לא מבקשים ממנו כי של הקב~ה האומר כי מי שחושש אם קבוצה נוגעת בהם, ומי שרואה שהוא עוין את השטן או נלחם בו, זה מעיד על תקפות דתו ….
…האוזן היא מקום המודעות, ובחלום היא מעידה על הילד, הכסף והתפקיד, ואולי האוזן מעידה על ידע, שכל, דת, המלך, המשפחה והשבט שאדם מתייפייף איתו . האוזן מציינת את השמיעה, כך שמי שרואה ששמיעתו גדלה או השתפרה, או שהאור יוצא ממנה או נכנס אליה, זה מעיד על הדרכתו וצייתנותו לאלוהים הכל יכול וקבלת פקודתו . ואם הוא רואה אותו בחלום כקטן, או שריח רע בוקע ממנו, הדבר מעיד על האשליה שלו מהאמת, ועל העמידה כאשר מה שמחייב את תיעובו של האל הכל יכול . וכריתת האוזן היא סימן לשחיתות . אולי האוזן הנוספת מתייחסת לאוזן של האדם במה שהוא רוצה, ואם זו אוזן טובה אז מה שהוא רוצה זה טוב . שפע הקריאה לתפילה מעיד על אומנויות המדע, או שאינו מוכיח מקרה אחד . אולי האוזן מציינת מה תלוי בתכשיטים, ואם אוזנו הפכה לאוזן של בעל חיים, עמדתו הוסרה, קדושתו פחתה ומוחו דעך . אם הוא רואה שהוא מכניס את אצבעותיו לאוזניו, זה מעיד שהוא מת כחדשן, ואם המחפש הוא כפירה ואשליה, אז הוא רואה שהוא שם את שתי אצבעותיו באוזניים, זה מעיד על מותו ועל שלו נחישות לעזוב את מה שהוא עושה, או שהוא הופך למואזין . והיתר המלך הוא המרגל שלו . ונאמר : האוזן היא אישה של גבר או בתו או מישהו אחר, ואם הוא רואה שמשהו חסר לה, אז זה קרה . ומי שחושב שהוא שומע טוב הוא עדות להבנתו, ידיעתו, תקפותו, דתו וודאותו . ומי שרואה שהוא חירש, אז יש לו שחיתות בדתו . ומי שיראה שיש לו חצי אוזן, אשתו תמות . ומי שרואה שאוזנו מנותקת, אז אדם מרמה את אשתו או את בתו, ואם האוזן מוחזרת בתוקף כמו שהייתה, אז הם חוזרים בתשובה וענייניהם קבועים . ומי שרואה שהוא אוכל מלכלוך אוזניו, הוא יתקשר עם הצעירים . ומי שיראה שיש לו אוזן אחת, הוא ימות בקרוב . אם הוא רואה שיש לו טבעת תלויה באוזניים, אז הוא יתחתן עם בתו והיא תלד אותו בן, ונאמר : האוזן היא הדת, אז מי שרואה שהוא מילא את אוזניו עם משהו, חזונותיו מעידים על חוסר אמון, ומי שרואה אוזניים רבות, הוא נגרע מהאמת ואינו מקבל זאת . ונאמר : אם אדם רואה שיש לו אוזניים יפות וסימטריות, הוא ישמע חדשות טובות, ואם הן לא יפות, הוא ישמע חדשות רעות . ומי שיראה שיש שתי עיניים באוזניים, הוא יהיה עיוור . וזה שנאמר : מי שרואה שיש לו שיחה רבה לתפילה, זו היא מבורכת עבור אלה שרוצים להיות אדם לציית לו, כגון נשים, ילדים , ואת ממלוכים, וכפי לעשירים, זה מצביע על חדשות טובות כי מגיע אליהם אם הקריאה לתפילה יפה, אחרת זו חדשות רעות . באשר לממלוכים ולמתנגדי הנתבע, הם מצביעים על כך שהעבדות שלו נמשכת, והוא מתיר ומציית, וזה מעיד על התובע כי פסק הדין מחייב אותו ….
…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….
…מי שרואה כי עוול ידוע עושה דבר שאינו טוב, אז זה מעיד על ההתמדה שלו במעשה עוול שלו, ואם הוא עושה את מה שהעם מאשר, אז הוא חוזר מזה ואמר שחלקם נגד זה ואמר שיש מהם הם נגד זה ומי שרואה אדם לא צודק שיפר את התנהלותו, אז הוא מבודד ממה שהוא נמצא, ואם הוא ראה את עוולתו גדלה ועוברת עד שהגיע להגדלת הסכום, אז זה מסתיים ההזמנה שלו לכבוד פטירתו, ואם הוא רואה שהוא לא צודק, הוא מתפרש על שלושה היבטים של עוול הנפש, עוול של אחרים, וחוסר עניין באינטרסים ומי שרואה שהוא עשה עוול לאדם מסוים , אז הוא השיג ניצחון לדיכאים, וכמו כן אם הוא רואה שמישהו עשה לו עוול, ואם הוא רואה שהמלך הוא חושך, אז הוא צריך אותו במה שמתאים לו ומזה הוא ראה שיש עוול ממנו כנגד אחד של הנכבדים בגלל שהוא יסבול ממנו נזק ופורענות, וחלקם אמרו שמי שרואה שהוא עושה עוול למישהו אחר מלבדו, אז יעשו לו עוול, ואם הוא היה רואה שנעשה לו עוול על ידי מישהו שלא ציית לזה, ויש מהם אמרו שאני שונא בחלום לראות את המדכא מפורסם בדיכוי גם אם החלום מתפרש באיזו דרך שהוא, ומי שרואה את אחד הסוכנים ומכיר אותו על משהו שהוא שונא או מוזמן על ידי השליט אין שום דבר טוב זה, ואם הוא חולה מעיד כי תאריך היעד שלו פג, ואם הוא חולק על אחד מהם ומחלוקת עליו, הוא נזהר מאוד ואם הוא רואה שהוא שם את לשונו על אחד מהם או חולק עליו בחוסר מוסריות, הוא ידכא אותו לפי סדרו ומי שרואה אחד מהם רזה, הרי זו הונאה ורמייה, שיהיה עלי להיות ערני אליו ומי שרואה שהוא הפך לאחד הסוכנים או מישהו מביתו, אז תרוויח ומי שרואה תוקף מפורסם בנזק, משני הצדדים נאמר שקנס או נקמה באויב יקרה, וראיית הסוהר מעידה על דאגה ומצוקה, וראיית התליין מעידה על כך שמה שרוצים במהירות ומי שרואה את אחד השובתים עם שוט, אז מישהו מבטיח לו והוא משקר, ומי שרואה שומר, הוא ימצא את מבוקשו…
…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….
…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….
…רמאות אם אתה חולם שאתה קורבן להונאה בעבודה, תפגוש אנשים ערמומיים שיבקשו לסגור את נתיבי העושר בפניך . אם גברים צעירים חולמים שהם רימו במשחקים, אז זה מנבא שהם יאבדו את אהבתם בגלל מריבות ואי הבנה ….