…זה נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שאני בספק אם אשתי בגלל שני גברים, והערב ראיתי שני כלבים נלחמים על הנרתיק שלה, ואז הם נשכו אותה והם פצעו אותה, אז אבן סירין הביט בפניו. וראה אותו בשינוי מפוחד. עכשיו עליה, האיש נגע בה במהירות ומצא אותה, כמו שאמר, והוא שאל אותה על כך, והיא סיפרה לו על פי תיאורו ….
חולם על שני גברים מתנשקים
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על שני גברים מתנשקים)…ומי שרואה שחמורות החיה נלחמות, זה מעיד על מריבה של שני גברים חוטאים בגללו ….
…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…
…ומי שרואה שני לווייתנים במגרש או בקערה, הוא יפרש שני אנשים החולקים בעניין, ולכן הרואה ייחשב כבעל כלי זה ….
…ש : האם הסנה הביא לנו את הלגיטימיות של קריאה עבור גברים ונשים חולים? ג : קסם הנביא עליו השלום , האם הוא נעלם לאבד את הקסם הקסום? האם זה מוזכר בקריאת הסונה לנשים? אמת – למיטב ידיעתי – את השנה שבה ההפך ממה הוא נפוץ כיום . שליח עליו השלום הורה על טיפול והוא אמר כי : ~ יש רק מחלה ואללה גילה לו לרפא ~ (1), את הידע שלו על הידע שלו ועל בורותו של בורות , וגילה לו מהקוראן שמרפא. ורחמים למאמינים , קרא גבריאל לשליח אללה שלום שאלוהים יהיה עליו ויעניק לו שלום, והוכח שהוא חפן את עצמו לטיפול, וזה לגיטימי לאומה זו, אך האם דווח עליו שהוא קרא לאחד המטופלים החולים? האם דווח כי אחת הנשים בתקופת שלטונו הוקראה לה על ידי כמה המלווים והתשובה הייתה : לא ; זו עדות לכך שעבודה זו חדשה בימינו, והשמש מציינת כי אדם קורא לעצמו – ואבא או אם קוראים לילדיהם בגלל קטנות או מוגבלות, למשל, והוכח כי השליח, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו, ציווה עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, לחפש הגנה מהעין (2). עליו השלום כאשר . השינה קוראת בידיו ופולטת בהם, את שני המנופים ואת הכיסא, ואז מנגבת בהם את גופו. זו הסונה (3), ואף אחד לא יתלהב לרפא ממך לבד , אז קרא בעצמך ובקש מאלוהים לרפא בזמן שאתה בטוח בתשובה (4), ואין שום דבר רע בבורות של קריאה של חלקם ' לשאול את אביו או את אמו או את אשתו, קריאה זו היא הפרויקט ' הנשים בוגרות סיימו במהרם לגבר זר ואז קראו אותן עשויות לירוק על חזה, זה לא חוקי ועלול לגרום לעונש כדי שלה בעלים, ואת כול חזיונות כי הוא רואה אדם נמצא בתוך המעגל או מערבולת זו של החולה ואת הסובבים אותו כי הם שומעים חמלה וחסד יום ביטויי Kcolhm : מסכן , נכון מדהים, לעשות את אותו הדבר , Mndol , עינה . . . Etc . ביטויים אלו הופכים טובים ואת טוב , חולה . . . ובכל הביטויים הללו, על ידי אלוהים, לתרום במצב הגרוע שלו . אני אומר שכל החזונות בנסיבות כאלה עשויים להיות חלומות מקטרת , כלומר הוא ישן בזמן שהוא בשליטת חיפוש תרופה או אין או אשף , ומי הוא? במקום זאת, חלקם מבקשים מאלוהים לפני שהוא ישן לראות את העין. !! שינה, לחשוב למי Anah , ואת הקסם שלו? ו אז ישן והרואה שלו אנשים חלום אולי חשבו שזה לפני השינה , או שזה עלול להיות פיקפק בכך , Vitohm כי הסיבה , היא שנקבעה הצעדים שננקטו מן שרידי בגדיו או ספוג , ובכך הפכה בקשת הריפוי בהתבסס על חלומות בתקופת מדע , האם זה נכון? אני חוזר כאן כי אני לא נגד אחד , ואני לא נגד טיפול הקוראן עם אשפוז , אבל אני עם מדע נגד בורות , אשר נהרג אותנו ההתפשטות הפעם על ידי מחלות קטלניות , תנאים פסיכולוגיים , מחלות כרוניות ומחלות ועם אלה מחלות – כמו שאומרים . הרוכב אלץ קשה – והציבור עשוי לפתור בעצמם , כך שאם אתה אומר להם : למה? הוא יופתע מהם, והם יסיקו ראיות לא מהקוראן או מהסונה, אלא מהפתגמים : … (איש אינו מרגיש אש אלא אדם שנחות ממנו ) … אמור לה נאנח ka NH רוצה שתתמוך בזה במדריך זה , אני אמרתי לו : זה חראם , הוא אמר : ( נחת בינך ובין בן האש הושמעה !) האם העניים ידעו שהאש סטוקלה ואכלה את מוטאווה, שלפטי וטוען באלוהים ללא ידיעה או הדרכה או ספר מוניר , ~ השני – חסד לסטות מדרכו של אללה בעולם זה חרפה ונציגה יום הדין ייסורי האש ~ ( חג'ג : 9 ). אני קורא לכאן ללכת בדרך הטיפול הנכונה . הזמן חלומות בשמך כי אין מרשם למחלות, ולך לרופא או לבית החולים ולקחת טיפול , לבקש מאלוהים לרפא , ולקרוא לעצמך את הקוראן ולבקש מאלוהים לרפא , שלא לדבר על האשליות האלה מתפשט : ( אני מספר , אני מעון , יש לי את אותו הדבר ). . . וכו ' , ואת אלוהים ירפא אותך, אם ירצה השם , רק אמון באלוהים ולשים בצד את הפחד, הפאניקה, האשליה ממך, ואת תוכלו לרפא, אם ירצה השם , לנסות לא תבצע שום דבר להפסיד . השישית : חזיונות המעברים כמה תרמו כדי התפשטות התופעה – אני מתכוון – את התופעה של חיפוש עבור טיפולים באמצעות חזיונות – לפרש כמה חזיונות בתדירות גבוהה ככל Mndhirat לקבל מחלות בגלל התפשטות חטא . . , ובכל דרך לומר כמה מהם כי הוא יכול לדעת את האובייקט באמצעות חזון, ויש האומרים כי הוא הגיע לטיפול מועיל וריפוי באמצעות חזיונות שהוא ניסה ועבד , וכן הלאה . . . השרשרת ממשיכה , ואני אומר כאן להטיף לא להגר , ואנשי Arvqgua , לא להיות מבועה אותם , ואתה, כאשר הביטוי של חזון, כפי שהוא היה רע של לרואה לשאול אותו מה לורד כאשר אדם רואה מה הוא שונא את הדברים שציינתי בתחילת הספר (5), אם כי כאשר ראיות למשהו לא נעים לחזונו , אתה, אחי, נקשר אליו ומפחיד , אבן חג'אר (438 \ 12 ) כאשר המילים המודרניות של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר : ~ הייתי קצת והחטיא כמה ~ (6) , כי עם הביטוי הזה, בעולם יש את הזכות לשמור על שתיקה בנוגע ביטוי של חזון או חלק ממנה, במקרה והסתרה סביר יותר מהזיכרון . אלוהים יברך אותך בידע שלך, ואנחנו עומדים שוב כאשר עאישה כאשר חצה את האישה של מות בעלה והיא יולדת ילד Vajra ידי ואמר : ~ Meh O עיישה, אם Abernhm למשך טוב עלי Vaabroha החזון המוסלמי, החזון יהיה על מה שחוצה את בעליו ~ , סיכומים מסופרים (7). אבן אל- עראבי אמר בפירושו להאדת של עבדאללה בן עבאס, יהי רצון שאללה יהיה שמח ששליח אללה עליו השלום, אמר : ~ בזמן שישנתי, ראיתי שהוא שם לידי את סוואראן הלך לווקטתמה ו לטמה, נתנה לי אישור ונפאיתמה אפטרה, וואלטמה קמאבן תצא . ~ עובא אללה אמר : אחד מהם היה אל-אנסי, שנהרג על ידי פיירוז בתימן, והשני היה מוסיילימה . סופר על ידי אל-בוכרי (8). אבן אל- עראבי אמר : שליח אללה עליו השלום צפוי לפסול שהמוסימילמה הורה לאנסי החזון הראשון שלהם היה לכוון להשאיל אותם ולשלם עבור החזון ללא פגע, והוא עשוי להיות בהשראה, החזק הראשון (9) , וזה אפשרי, כפי שאמרו אם יש ביטוי היבט נכון, אז אנחנו פונים אליו, ולכן ייתכנו בחזון של אחד השואלים או שאלות המציינות עין או מגע, לכן עדיף לא להביע את זה ולהיות על המשמר מפני האמור כי זה ימנע את הרוע שבחזונות כאלה, ואלוהים יודע הכי טוב, אלא אם כן אתה חותם עליו, העניין הוא שונה, ויברח להיות סבלני כאן ואת התועלת עשויה להיות מציאות חזון אזהרת Bshiy של הציבור הרחב כפי שהוא חונק מדענים אמרו העליונות הגברית של סודיות (10). ________________ (1 ) בוכרי סיפר מאבו הוראירה והתרגשות : ~ מה שאללה גילה כי מחלה שלחה רק תרופה ~ ראה : פת 'אל – בארי (134 \ 1 0 ) – אופ -. (2 ) ראה שיחה בסונן אבן מג'אח, ספר הרפואה מדלת אסטרקי העין . (3 ) נאמר על ידי אל- בוכארי מאת עיישה, אללה ייאמר : שליח אללה עליו השלום הלך לישון נפיחות בכף ידו קטניה היא אלוהים אחד ופלמאוסטין הכל , ואז נגב את פניה והכה את ידיו מגופו. . עאישה אמר : כשהוא התלונן אמר לי שאני עושה את זה על ידי ~ . כיבוש ( 10/209 ) – אופ .. (4 ) ראה : זאד אל-מעד אבן ג'ווזייה (168 \ 4 ) להכיר בנביא הנביא. טיפול בפירוט , וכדי להכיר באלטומאת הנבואית ברוך השם, יובילו תוצאות נהדרות כפי שאבן אמר ערכים ( ונסה אלה מכנה את אלאוז את סכום היתרונות שלהם ואת חומרת הצורך הידועה לו שמונעת את הגעת ההשפעה של עין. ופיצויים לאחר הגעתו, על פי האמונה של הכח של Qailha ואת הכח של עצמה שלה המוכן מתעצם כוחו היציבות של הלב ואת המשימות הפקידו אותו נשק ואמצעי הלחימה Darabh ) . של . ההתייחסות הקודמת שלו . (5 ) ראו עמ '. 24 et seq . (6 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 37. (7 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 39 . (8 ) הסכימו, מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם הדלת נפתחה דבר בתוך חלום (12 /42 0 ) – אופ – , והמוסלמיות בספר ההתגלות (15 /34 ) – הפניה לשעבר -. (9 ) ראה אבן חג'ר – כיבוש – ההתייחסות הקודמת ( 12/421 ). (10) עיבוד : אבן חג'אר – אופ (438.421 / 12) ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל – אוסיימי…
…ומי שמתפלל עם גברים ונשים, הוא יגיע לשיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין העם . ומי שיראה שהוא השלים את התפילה עם העם, המנדט שלו יתמלא ….
…ומי שמאמין שהוא מוביל גברים ונשים, הוא יהיה מתווך טוב ברפורמה בקרב אנשים, ואם הוא כשיר לשפוט, הוא יתחייב לכך ….
…גברים הם בין האנשים. ראיית זכר בחלום מעידה על סגולה ויכולת, וכי אלוהים אדירים העדיף את הזכר על פני הנקבה. אמר הקב~ה : ( אז הזכר הוא כמו חלקן של שתי הנקבות )….
…נישואי גברים : אז הסתכלו על הגבר הנגוע, אם הוא צעיר, הוא יוכל לזכות בנישואין עם אויבו, ואם הוא זקן שזכה בסבו והעלה את מזלו, ואם הוא ידוע בדיכויו ובדיכויו, הבטחה אליו, ואם הוא ילד קטן, הוא רוכב על מה שלא צריך ונושא שאינו מתאים לו . אם הטלטול היה ידידו, הוא עשה משהו שלא חשב . אם זה על ידי נטייתו ורצונו, אז הוא משיג טוב מהעושה, הסובייקט והאובייקט משתפים אחרים, והם נפגשים על משהו שנוא ….
…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….
…משווים נשים לגברים. אם אישה חושבת שהיא חייבת להלביש גברים, את המראה שלהם או את הסירה שלהם, היא תשפר את מצבה . ואם הבגדים היו מחרידים, הם שינו את מצבם בדאגה ופחד . אם היא ראתה שהפכה לגבר, זה טוב לבעלה . חיקוי היהודים, הנוצרים ואחרים הוא עדות לנטייה לרצונותיהם, או לדתם, או הנאה בפסטיבלים שלהם, או בקשה להתחתן איתם ….
…באשר לזכר, זה ילד, כסף, זכר ומוניטין . דניאל אמר שמי שראה שיש לו שני זכרים ומעלה היה יותר ….
…אדם בא לאבן סירין, אלוהים ירחם עליו, והוא אמר לו, ראיתי כאילו אני שותה מכמה שיש להם שני ראשים מלוחים וראש מתוק. הוא אמר לך אישה ואתה לא מסכים עם אחותה. ירא אלוהים, הוא אמר שאני מעיד שאתה צודק, ואחר הגיע אליו, והוא אמר שראיתי כאילו אני שותה מכמה צרים. לדבריו, אישה חיפשה את עצמה…
…ומי שרואה ששני אילים נלחמים, אז אחד מהם נלחם כי הם סוג אחד, ואם הוא יקדים עדיפות על אחרים ולא מכיר אותם, אז יתפרש על ידי שני אנשי ענק, כאמור לעיל ….
…מי שרואה שהוא לבש שני צעיפים, ואז הולך איתם בדרך בכוונה, ואז הוא נוסע, ואם משהו מהם מנותק או חלש, אז הוא נשאר בנסיעותיו בהנאת נפשו ….
…ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר, ראיתי כאילו יש לי שני שבבים בידיים שאאכל מאלה ומאלה, והוא אמר, אתה אדם שמשלב בין שתי האחיות וה הרווח בטאבלט והכיכר היא רווח גדול ….
…אבן סירין אמר: מי שראה שאדם מת נותן לו שני בגדים מכובסים, אז הוא היה זוכה לעושר ….
…ומי שרואה את שני הירחים המלאים כלוחמים מעיד על לחימה בשני מלכים, גם אם אינם מלאים, מעיד על לחימה בשניים מאלה שנמצאים ליד המלך ….
…המלחמה בין שני הסולטנים מעידה על פיתוי או מגיפה שממנה אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים ….
…ומי שיראה שהוא רוכב על סוסה עם שני כנפיים, הוא ישיג רכוש גדול אם זה ממשפחתו, אחרת זו רצון וריבונות ….
…אם המלחמה הייתה בין שני הסולטן והקהילה, הרי שהחזון הצביע על זול המזון ….
…ומי שראה שהוא מצא שני גמלים, זה מעיד על התועלת של אדם מכובד, ואם אישה רואה שהיא רוכבת על גמל בזמן שהיא הולכת לאן שהיא רוצה, אז היא מתחתנת ובעלה מציית לה ….
ומי שרואה שהוא מת ונישא על צווארם של אנשים, אז הוא יכה שליט וימלא את מצוותו, וכפירתו תהיה באותה סמכות כמו אלה שהלכו אחר הלווייתו, אך מקלקל את דתו והוא קיוויתי לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ….
…נדיר סיפר ששני האנשים, אחד אמר לשני אם קיבלו את אדונך, אמר לי מה נפגש איתו, הוא אמר, וגם אתה מת, אחד מהם הבעלים וראה אותו בחלום ואמר לו להטיף את הבשורה ולסמוך. ב מה שראיתי כמו לשים אמון שלוש ) פעמים ….
ומי שרואה שמישהו מכה את זכרו, אין בו טוב בשבילו ….
…באשר לשני הגברים, הם ההורים, ההריון שלו, או מה שאדם עומד עליו במקום פרנסתו, כל מה שהוא רואה בכך מזין או שיין, הפרשנות שלהם היא בהם. אם הוא רואה שרגלו האחת נחתכת או שבורה, אז הוא מציין שחצי מכספו נעלם או שאחד מהוריו הלך, ואם הוא רואה את התאונה ברגליים זה מעיד על נסיעותיו או על עזיבת כספו או את מותו, ומי שרואה את רגליו מברזל או מנחושת, זה מעיד על עלייה בחייו ובכסף שלו, ומי שרואה שרגליו מטומטמות, זה מעיד על חייו הקצרים ועל ירידת כספו ומי שרואה את הרגל הפך לגבר משהו מהבעלי חיים הוא סימן לחוזק…
…ומי שראה ששני חיילים נהרגים, רובם מובסים ….
מי שרואה שיש לו שתי רגליים, מנוקבות, שממנו נראות רגליו, ואז הוא מכה בהקלה, כסף ורוממות רוח ….
…ומי שיראה שהוא בשמים השני, יהיה לו ידע וחכמה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: מי שראה שהוא אכל תאנים בכלל, זה מעיד על מספר גדול של ילדים, ואולי תאנים היו מזונות ואכילה מעט ממנה היא אספקה ללא הטעיה, ורוב המביעים מסכימים פה אחד כי תאנים ראויות לשבח כי אלוהים אדירים נשבע על ידם. הוא אמר: “ התאנים והזיתים. ~ היו שנאים את זה. הוא הזכיר כי הדבר מעיד על דאגה ועצב על אמירתו בסיפורם של אדם וחוה, השלום על שניהם, ~ אל תתקרב לעץ זה. ~זהו התאנה על פי האמירה של כמה פרשנים. נאמר שכל תאנה שהחזון לוקח ואוכל אותה מעידה על אלף דראם מכסף לעשרת אלפים דרהם, והיא נאמרה שתיים על כסף לא חקוק, מלבד דירה ודינרים ….
ומי שיראה שיש לו שתי אפים, אז תהיה עוינות בינו לבין ביתו ….
…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….