…באשר לשיניים : הם אנשי בית האיש, ולכן העליונים הם אנשי הבית, והתחתונים הם הנשים, הניב הוא אדון ביתו, הימין הוא האב, השמאל הוא הדוד, ואם הם לא שני אחים או בנים, אם הם לא אז שני אחים, הרביעי הוא בן הדוד, העלמות, האם והדודות ומי שתופס את מקומם בעצה, טוחנות סבא וסבתא, בנים צעירים, הקפל הימני התחתון של האם והדודה השמאלית, אם אין שתי אחיות או שתי בנות או תחליף שלהן, הרבע התחתון הוא בנות הדודים ובנות הדודות, והניבים התחתונים הם בנות האם והדודות והטוחנות התחתונות, הכי רחוקות מבית הגבר, הן נשים ונערות צעירות . תנועת כמה שיניים היא עדות למי שמתפרש במחלה, ונפילתו ואובדןו הם עדות למותו או להיעדרו ממנו על ידי היעדרותו של מי שאינו חוזר אליו, ואם היכה אותו לאחר שאיבד זה, ואז הוא חוזר, והשחיקה שלו היא עדות לפורענות שפוקדת את מי ששייך לו . שיניים מפטפטות בוויכוח בין משפחתו . אם הוא רואה גלד בשיניו, הרי שמדובר בפגם בביתו, עליו לחזור אליו . מסריח שיניים הוא כיעור ההלל לבית, ועייפות השיניים היא חולשתם של בני ביתו, וטיהור השיניים מהלוח מעיד על ההוצאה הכספית בהכחשת דאגותיהם . ולובן השיניים, אורכן ויופיים, עלייה בכוח, בכסף וביוקרה למשק הבית . אם הוא יראה כאילו גדל עם קפליו כאלה, אז ביתו תגדל . אם הוא רואה שגדילה איתה מזיקה לה, אז התוספת במשק הבית תהיה חרפה ומכה עבורו . אם ראה כאילו משך שיניים, חזונותיו הצביעו על כך שהוא חתך את רחם, או שהוא יבזבז את כספו על לא לאהוב אותו . אם הוא רואה כאילו הוא זורק את שיניו בלשונו, ענייני ביתו מתקלקלים במילים שהוא מדבר . אם הוא רואה כאילו שיניו מזהב, ואם הוא מאנשי הידע והמילים, חזותיו משבחות, אחרת אינן משבחות, כיוון שהן מעידות על מחלה או אש מלבד הידע ואנשיו, ואם הוא רואה כאילו הם מכסף, זה מעיד על אובדן כסף . אם הוא רואה את זה מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות . אם הוא רואה את שקעי שיניו, הם נושרים, והם צומחים במקום אחר, דבר המצביע על כך שהעניינים והצעדים שלו השתנו . ונאמר שמי שראה את שיניו העליונות נפל לידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו . אם הוא ראה אותה ליפול בחיקו, אז הוא בנה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ וזה שהוא מדבר לאנשים בעריסה .~ כלומר באבן . אם הוא ראה אותה נופלת על הקרקע, זה מוות . אם ראה כאילו תפס את הנופל מכבשיו ולא קבר אותו, אז הוא מרוויח במקום מישהו כמוהו בחמלה ובעצה, כמו גם פרשנות אצל שאר החברים אם מזיק פגע בזה ולא קבר זה . אם הוא רואה ששיניים צמחו בלבו, אז זה מעיד על מותו, ונאמר כי נפילת השיניים מעידה על מכשול שמעכב את מה שהוא רוצה, ונאמר שזו הראיה לפירעון חובות . אם הוא רואה כאילו כל שיניו נשרו, והוא לוקח אותן בשרוולו או באבן שלו, אז הוא חי חיים ארוכים עד שיניו נושרות, ומספר ביתו גדל . ואם הוא יראה כאילו כל שיניו נחתכו ונעלמו מעיניו, אז ימותו ביתו לפניו, וייתכן שזה היה מות גילו . של אנשים, וחבריו בגיל . ואם הוא רואה שאנשים משפשפים אותו בשן הטוחנת או נושכים אותו, אז הוא יכול להשפיל אנשים ולא להשפיל אותם, ונאמר שהוא צריך לעשות את הפה כמו הבית, והשיניים הן כמו התושבים, אז מה שיש בהם בצד ימין מעיד על גברים, ומה שמשמאל מציין נקבות. כל האנשים למעט מעט מהם . ונאמר שמי שראה את שיניו נשברות, עליו להוציא את חובו מעט . אם שיניו נושרות ללא כאב, הדבר מעיד על פעולות שאינן תקפות . אם הוא רואה שהוא נופל ללא כאב, זה מעיד שמשהו בביתו נעלם . ואם נפלו השיניים, הם מנעו מאדם לעשות כל דבר שנעשה על ידי דיבור ואמירה . אם עדיין יש כאב או דם או בשר, אז זה מבטל או מקלקל את העניין הרצוי . באשר לבריאים, חופשיים ונוסעים, אם כל שיניהם נושרות, הדבר מעיד על מחלה ארוכה ונפילה לשחפת מבלי למות, וזה שאדם אינו יכול להשיג אוכל חזק ללא שיניים, אלא הוא משתמש בכוסות ומיצים, אלא לא מת כי המתים לא מאבדים את שיניהם, והדבר שהוא לא מציע את המתים למתים. הוא מושיע לחולים. מסיבה זו הוא הפך לשבח במחלה . ואם כל שיניהן נושרות, זה מצביע על מהירות הישרדותן מהמחלה, ובאשר לסוחרים הנוסעים, זה מצביע על קלילות ההריון שלהם, במיוחד אם הוא רואה ששיניים אלה זזות, ואם הוא רואה כ אם חלק משיניו ארוכות והופכות לעצמות יותר, זה מעיד על ויכוח ומריבה בבית . ואם שיניו היו שחורות, נרקבות ועקומות, ויראה את נפילתן, הוא יינצל מכל מצוקה . אם הוא רואה כאילו שיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו או בזקנו ובחיקו, זה מצביע על כך שילדיו מנותקים, ולכן הוא לא נולד בשבילו, ומה שהוא יולד הוא לא שמאל ולא מורם . והוא סיפר שאדם ראה את כל שיניו נושרות, והוא היה כל כך עצוב, והוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה, והוא אמר : כל השיניים שלך ימותו לפניך, וזה היה כך . ואחר ראה כאילו לקח שלוש שיניים מפיו בכף ידו, והצמיד אליהן את קצות אצבעותיו, אז אמר לו שמצא דרהם וחצי ….

…מי שרואה שהוא מדקלם משהו מהקוראן ולא יודע מה קרא או שכח. אם הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים או נפגע, אלוהים יקל על דאגתו ונאמר שמי שרואה שהוא מדקלם את הקוראן מדבר אמת. הוא מדקלם את הקוראן ומשלים אותו, ואז חייו פוגים לטובה. נאמר שמי שראה כי השלים את הקוראן ישיג את מטרתו, ואם הוא יקרא חצי ממנו, חצי מחייו חלפו. אסור לקרוא בה מעיד שיש פגם בדתו, ומי שרואה שהוא קרא סורה כלשהי, פסק דינו דומה למי שקרא את הסורה ההיא, ולכן ביטוי הביטוי שלה…

…באשר למלח : הוא לא הסכים עם זה, וחלקם אמרו שלבן הוא סגפנות בעולם הזה, טוב וחסד . אבן סירין שנא את זה . ונאמר שמי שמתבלט בזה, הם, עובדים, פרעות, מחלות ודירמותיהם בהם ועייפות . ומי שאוכל איתו לחם, הוא משוכנע בעולם במשהו פשוט . ובית המטבחיים המלוח מלוח, ונאמר שמי שמצא מלח נפל למחלה קשה או לחומרה ….

…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….

…העט : מציין מה האדם זוכר, והפסיקה מיושמת בגללו, כגון השליט, המלומד, השליט, הלשון, החרב והילד הזכר . ואולי מצוין על ידי דהיקר, וההיצע הוא הזרע שלו ומה שכתוב בו . אולי הוא ציין את המסלול, את אצבעות בעליו ואת אספקת הזרע שלו, אבל זה מוביל לאמיתות הפרשנות שלו עם עובדות הסופרים והגדלת החזונות והמצפון, ומה נמצא בהתעוררות של תקוות . ונאמר שהעט מציין ידע . מי שיראה שהוא פגע בעט, הוא יפגע בדגל שתואם את מה שראה בחלומותיו שהוא כתב איתו . ונאמר כי הוא נכנס לערבות וערבות, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ולא היה לך אותם כשהם מטילים את עטם, אשר יהיה הערב של מריה .~ ומסופר שאמר אדם לאבן סירין : ראיתי כאילו אני יושב עם עט לידי, אז לקחתי אותו אז כתבתי איתו וראיתי עט נוסף מימיני, אז לקחתי אותו וכתבתי עם שניהם והוא אמר : האם אתה נעדר? הוא אמר שכן . הוא אמר : כאילו הוצגה בפניו . אם סופר רואה שיש לו עט או עט ביד, אז הוא מבטח עוני למלאכתו . אם הוא רואה כאילו הרוויח מכל כלי הכתיבה, אז הוא סובל את הכתיבה במנהיגות כוללת העולה על חבריו מהספר . וכך היה כל מי שראה כי הוא נהנה מכלי אחד ממלאכתו היה בטוח מפני עוני . אם יראה שהוא פגע במקצוע אוניברסיטאי, הוא ישיג שם הנהגת אוניברסיטה . והמסילה שעל פיה חותכים את העט, מעידה על בן התיק המקנא . ונאמר שמי שיראה סכין ברזל בידו, הוא ישוב לאישה שעזבה קודם . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור: היה אבן או ברזל, או יצירה של דברים שיגדלו בחזה שלך, והם יגידו מי שמחזיר אותנו, אומר מי שבר את צום בפעם הראשונה .~ העט הוא הפקודה והאיסור והאפוטרופסות על כל מלאכה, והעט מעריך הכל . נאמר שהעט נולד כסופר . וכשאדם ראה כאילו רכש עט, הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ונאמר לו : נולד לך ילד הלומד ידע טוב . האלודה : פג'אדמה ותועלת על ידי אישה, וכמו בעבר נולד . מי שרואה שהוא כותב מתוף, קונה משרתת ועושה איתה יחסי מין, ואין לו איטיות ואין עמידה, ונאמר שמי שראה שהוא מכה בתוף, הוא יריב עם אשתו או מישהו אחר . אם הוא היה אז עד טוב, הוא התחתן עם קרוב משפחה שלו . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא מתאים להליכון, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה והיא אמרה : זה אדם שבא לזכרים . רוב הפרשנים אמרו כי הדוואט הוא אשה ומנוערת, כמו גם את הדיו . העט מוזכר, גם אם אשתו הייתה כספה או טובת הנאה שלה, או דאגתה וייסוריה, במיוחד אם פניו או בגדיו הושחרו . הדיבל עשוי לציין את הכיב, את העט על הברזל ואת משך הזמן, שכן מי שרואה שלגופו טבעת, והוא נובע ממנה עם העט, ומי שרואה שהוא כותב בעיתון, הוא יורש ירושה . אלוהים אדירים אמר : ~ זה בעיתונים הראשונים, בעיתונים של אברהם ומשה .~ אם הוא רואה שהוא כותב בפפירוס, הרי זו חוסר הכרת הטוב בינו לבין העם . ואם הוא ראה שהאימאם נתן לו נייר מכתבים, אז הוא ממלא לו צורך, אז הוא מעלה לו את זה . אל-קורטאס מציין עניין דו-משמעי, שכן הקב~ה אומר : ~תבהיר זאת לקראטיס .~…

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

…ונאמר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר, שליח אלוהים, הלילה ראיתי את נפשי ואת דעתי התקבצו בצלם בני אדם, אז הוא בא אלי ושתה איתי יין כמו שנהגנו לעשות בג'היליה, כך אמר עליו השלום : המוח מתפרש על ידי חלוקת העולם, והנפש מתפרשת על ידי חלוקת העולם הבא ….

סוראט אלסג'דה מעידה על קרבה לאלוהים כל יכול או תפילות תכופות במהלך הלילה ומלווה בטח'ג'וד

…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….

…השעה הזמנית, מי שרואה שעת זמן של שעות הלילה או היום יקבל דירהם או דינרים על פי השעה של אותה שעה, כמו השעה ביום שישי וזמני התחנונים והזיכרון ….

…אל-סוזן : נאמר שזו מחמאה טובה, וחלקם אמרו שהיא מעידה על רע, כי רע נגזר משמו, ואחת ממנו היא סוזנה . רוב המביעים אמרו שאם כל הרוחות נראות מנותקות, הן מעידות על חרדה וצער . ואם אתה רואה קבוע במקומות שלהם, אז זה מעיד על נוחות, בעל או בן . דיווחנו מעלי בן אובייד שהוא אמר : הייתי עם סופיאן אל-ת'וארי, ואיש אמר לו : אתמול ראיתי את רעננה מורמת לשמיים עם שקיעה עד שהיא נעלמת לשמיים . סופיאן אמר לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, אל-עווזאי מת . הם גילו שהוא מת באותו הלילה ….

סוראט אל-ליל מי שמדקלם אותה יצליח לבצע את הלילה, או יהיה בטוח מפני מזיקים, או שיהיה לו מעט זאק על הכסף שלו, או יקשה על פרנסתו

…התגמול על קללת המלווים 84 – הוא אמר : אלקייראוואני אמר : שייח 'מאנשי אל-פאדל אמר לי : אבו אל-חסן אל-מטאליבי, האימאם של מסגד הנביא – שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו – אמר לי : הוא אמר : ראיתי נס במדינה. אדם קילל את אבו בכר ואת עומר והם אמרו : הו שליח אלוהים זה שפוגע בנו ובאספנה, אמר לי שליח אללה – עליו השלום -: (( אתה זה, אבו קאיס )) ? אמרתי לו : הלאה, ויש לי מנגנון שהופנה עד כדי ידו כללה את אצבעותיו ואת הרחבת הגורמים שלה ומרכזית והתכוונתי לעיניי, הוא אמר : שיקרתי, אז אלוהים שם את עיניך והניח את אצבעותיו בעיניי, והתעוררתי משנתי בזמן שהייתי במצב הזה. הוא נהג לבכות לטובת העם והודיע ​​על חזרה בתשובה 85 – בסמכותו של אבו חטים אלזרי בסמכותו של מוחמד בן עלי, אמר : ישבנו במכה במסגד הגדול, אז גבר עמד חצי -black וחצי לבן ואמר : אנשים אה O נחשבים פיי Vanni לך להרים את שני שיח'ים Achtmanma בעוד אני באותו הלילה ישן אם אתה בא אל נתונים הוא הרים את ידו Vltm פניי, לי אמר : אויב O של אלוהים, פאנק לא אתה מקלל את אבו בכר ועומר – שיהיה אללה מרוצה מהם – הפכו ואני במקרה הזה (1)….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר, ~מי שראה שהוא שבר משהו מסוגי השעשועים, זה רפורמה במצב והימנעות מחטאים וחזרה בתשובה ממעשים גנאי וכל מה שהיה טוב לדת ולעולם, ואז לשבור את זה ראוי להאשים כל מה שהוא מלבד זה נשבר על ידי מחמוד, ונאמר כי לשבור את מה שמלכות המלכים עושה מחיי הלילה זה לא מחמוד . ~…

…בסמכותו של אבו בכר בן עבדאללה בן אבי אלג'הם, בסמכות אביו בסמכותו של סבו, אמר : שמעתי את אבו טאליב מדבר בסמכותו של עבד אלמוטאליב אמר : בזמן שאני ישנתי ב את האבן ראיתי חזון שהכה בי, ואני נבהלתי ממנו, אז הגעתי לכומר קוריש בקצה הזינוק והשקע שלי פגע בכתפי, כך שכשהסתכלתי ידעתי בפני את השינוי , ואני באותה תקופה אדון האומה שלי , והיא אמרה : אדונינו מבאל הגיע אלינו עם שינוי צבע. ראית משהו משני אירועי העידן? אז אמרתי : כן , ואף אחד לא דיבר איתה עד שהוא נישק את ידה הימנית ואז שם את ידו על אם ראשה ואז הזכיר את הצורך שלו, ולא עשיתי את זה כי הייתי לאומני גדול , אז אני ישב ואמר : ראיתי הלילה בזמן שישנתי באבן כאילו עץ גדל ראשו הגיע לשמים ופגע בענפיו הבהירים והמגריב ואני לא ראינו שום אור פורח ממנו גדול פי שבעים מאור את השמש, וראיתי ערבים ולא ערבים משתטחים אליה כשהיא מתגברת כל שעה בכוח , באור ובגובה , שעה מסתתרת ושעה פורחת, וראיתי להקה של קוריש נאחזת בענפיה, וראיתי אנשים מהקוריש שרוצה לחתוך אותו. הפנים היו טובים ממנו, והרוח לא הייתה טובה ממנו, אז הוא שבר את צלעותיהם ושלף את עיניהם, אז הרמתי את ידי לקחת חלק ממנה, אז הצעיר עצר אותי, אז אמרתי : מיהו המניה? הוא אמר : החלק הוא למי שדבק בה והקדים אותך אליה , והבחנתי בבהלה ובבהלה , וראיתי שפניה של הכוהנת השתנו, ואז אמרה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייצאו מ הלב שלך, אדם שבבעלות המזרח והמערב וחייב לו אנשים , ואז הוא אמר לאבו טאליב : אולי אתה תהיה הילוד הזה . הוא אמר : אז זה היה אבו טאליב החדית 'הזו מתרחשת והנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , ואמר : ~ העץ היה. ~ ואלוהים יודע הכי טוב את אבו אל-קאסים אל-אמין , אז אומרים לו : אתה לא מאמין בזה? הוא אומר : ( עלבון ובושה )….

…מסופר שאדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אדם תלוי מהשמיים עם שרשרת ומחצית מגופו שחור, חצי מגופו לבן, והיה לו זנב כמו של חמור . אבן סירין אמר : אני האיש ההוא. לגבי המחצית הלבנה של גופי, זה היה בשבילי במהלך היום, והחצי השחור החזיר את הלילה ואת השרשרת איתה נתלהתי מהשמיים, אז הוא הזכיר אותי שהוא עולה אי פעם לגן עדן, ולגבי חטא, זה חוב שפוגש אותי, ואני מתפלל בו, וזה היה כשהוא חצה אותו ….

…שומר המלך, חזונו בחלום מעיד על זיכרונו של האל הכל יכול ותפילת הלילה . אולי חזונו הצביע על רוע ובלבול במילים . באשר לסוהר, זה מעיד על הופעתו של הנסתר ….

…ונאמר שמי שיראה שצווארו נחת, אז הוא היה מכה הרבה מאוד כסף, ואם הוא מכיר את מי שהכה אותו, הוא היה מקבל ממנו טוב או שהטוב יהיה על ידו ….

…ונאמר שמי שרואה שרגליו קשורות מצומת, אז הוא ירוויח מהאדמה, ואם זה היה מעופרת, התועלת תהיה מהנוצרים שהוא יתחתן אילו, אם זה היה מנחושת, התועלת תהיה מהיהודים, ואם זה היה מכסף הוא היה מתחתן עם אישה, ואם זה היה מזהב, זה מעיד על נסיעות ומחלות. ….

…Almsamiery מורה על אנשים לבית המשפט . המוכר והקונה שונים, כך שמי שרואה שהוא מוכר או קונה משהו, אז הוא נאלץ ונזקק, כי אדם לא מוכר אלא בזמן הצורך שלו, ואם הוא נאלץ למכור אותו ולקנות משהו, וצריך לעשות זאת, האדם ילך לתחבולות . ומי שרואה שהוא מכר משהו מסוג חביב, הוא ייפול לבלבול, לבלבול ולסיכון, ולקוות לזה לניצחון ולהצלה מהאבדון . אם הוא ראה שהוא מכר משהו בעליל, אין בזה טוב . אם הוא קונה משהו מסוג חביב, המדד הזה הוא הצלה ממה שהוא מזהיר . אם זה מסוג שנוא, אז המדד הזה הוא טעות וזה מקבל את זה מהם ומצער ….

…ונאמר שמי שראה שהוא זנח מלאכה ולמד מלאכה אחרת, ואם היא טובה ממנה או דומה לה, יתפרש בהטבה ובתועלת בהכנסותיו, ואם זה היה שונה ממנו הוא ברשותו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…הפנינה על ידי הצטרפותה, היא בחלום ילד זכר לאישה בהריון, כך שמי שרואה את אשתו מגישה לו דורה פרנסה ממנה, ילד זכר מצולם היטב, ואם לאישה החופשית אין אור, אז היא היא ילדת שפחה . אם הוא לוקח דורה מאשתו ומחביא אותה בקופסה, או מכסה אותה בסמרטוט, היא גם ילדה שפחה . דורה טובה לאישה, אם האישה לא נשואה, היא מציינת שהיא נשואה, ואם אין לה ילדים, היא מציינת שיהיו לה ילדים, ואם יש לה בעל וילדה, היא מעידה על עושר וכסף . ומי שקונה בחלום או סוחר תכשיטים בכוס, או מטבע בצירוף מקרים, מעיד על בחירתו בעולם על פני העתיד, או על אי ציות לציות, או שהוא כופר מתוך דתו . אלדור מציין את הקוראן, ידע, דיבור טוב, בנים, בנות שפחות, ילדים וכסף . מי שרואה שהוא קודח דרייק, אז הוא מסביר נכון את הקוראן ….

…ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….

…שמחה היא בחלום המעיד על דאגה ועצב, כי אלוהים אדירים אומר : ( אל תהיה שמח, כי אלוהים אינו אוהב את השמחה ). אולי זה מעיד על עיסוק בציות. אם השמחה היא בשורה טובה, כמו ישועת אסיר או רווחתו של אדם חולה, הרי שהם מעברים תקפים . הם שמחים בחלום, כך שמי שרואה שהוא שמחה יהיה במצוקה . ראה גם הנאה ….

…הצבע האדום נמצא בחלום ובבולטות, כך שמי שרואה שפניו אדומות בוהקות, אז יהיה לו טוב בעולם הזה . ונאמר : אם הבשר האדום היה לבן, בעליו היה זוכה לנחמה ושמחה . ומי שרואה שפניו מוכתמות באדום, כשפני נשים מוכתמות, אז הוא נואף ומגלה את טענתו . ומי שיראה שגופו ופניו התבהמו, הוא יהיה חסר דאגות רב לאחר הזכייה . הצבע האדום מציין את בריאות המטופל והגעת המטייל ….

…אל-סלמי אמר שמי שראה שהוא מדבר עם מישהו אחר בארבע דרכים, או שהוא תוקף ומקבל קנס על הידיים, או שהוא מחפש לטובת כל אחד וטובתו, או שהוא מתעתע, במיוחד אם הוא היכה ולא יצא מדם, או היה קשור למשהו וכוונתו היא תוצרו ….

…ונאמר שמי שיראה שהוא משיל ממנו אבק, הוא יבזבז את כספו ….

…ומי שרואה שהח'ליפה כתב לו ברית בתוספת מנדט, אז זה עדיין ברית ה 'על דת ויראת שמיים, ונאמר שמי שרואה שלח'ליף יש אפוטרופוס על עם, אז תהיה לו כבוד ואם הוא מאנשי המדינות זה יקרה לו ואנשיו לא גוברים ….