…מי שרואה תמרים בחלום, הם סמל לגשם, ולמי שאוכל להם פרנסה כללית טהורה שתושג על ידו, ואף אחד לא ישייך אותו לזה . התמרים הקבורים הם כסף שנחסך, כמו גם הקנים והתמרים המנוסרים הם דראמות שלא נותרו, ומי שאוכל עשב חיטה הוא מהדהמה . ומי שרואה שמגיע אליו תאריך, כסף מגיע אליו מאנשים עם סכנות, וסוכן הדייטים הוא שלל . ומי שקוצר תאריך בזמנו, הוא יתחתן עם אשה עשירה ומכובדת, שיש בה הרבה טוב וברכה, או שהאיש יפגע בכמה גברים מכובדים ללא עייפות, ואולי יהיה לו ידע . אם התאריכים אינם בזמן, אז הוא שומע ידע ולא פועל על פיו . אם הוא מתפשט מעץ דקל יבש על עצמו, אז הוא לומד מאדם צבוע בעל ידע, ואם הוא בענן או שהם כל כך רחוקים מאלוהים על סיפור מריה, עליה השלום : ( והוא לעג לך עם תא המטען של דקל התמרים שנופל עליך לח ) . אם היא רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, אז היא לוקחת ירושה מבעלה, והיא גרושה בסתר, וירושה אסורה . אם אדם היה רואה שהוא לוקח תאריך וגוזר אותו ומפיק ממנו את תוצריו, יהיה לו בן . ומי שראה שהוא קטף זרעי ענבים שחורים מעץ דקל, אז אשתו יולדת בן מלכות שחורה . תאריכים מוסברים על ידי פרנסה טובה וחללית . ומי שרואה שהוא אוכל דייטים טובים, הוא שומע מילים טובות ומשיג תועלת רבה . ומי שראה שהוא קובר תאריך קיבל כסף מהכספות, או מכספי יתומים, או אוגר כסף . ומי שראה שהוא אוכל ארבעים תמרים בפתח הסולטאן, וזה לא היה הזמן בו הופיעו התמרים, וגם לא זמן איסתייא שלהם, הוא היה מכה בארבעים שוטים . ומי שיראה את זה כאילו אכל ארבעים תמרים והיה בזמן הבגרות, יהיו לו ארבעים אלף דרהם . ומי שרואה סלים של תמרים חומים נופלים מקיבה של חזירים, בזמן שהוא מגדל אותם ונושא אותם לביתו, הוא מקבל שלל מכספי הכופרים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מוצץ תאריך ונותן אותו לאחר ומוצץ את זה, ואז הוא יחלוק איתו טובה טובה . ומי שרואה כאילו אכל תמרים, ימצא את מתיקות האמונה . ומי שיראה כאילו יחלק את התאריך שלו ויבחין מכוונתו ממנו, אז יהיה לו בן ….
חולם על של ענבים שחורים
(81 פירושים ומשמעויות של חלומות על של ענבים שחורים)…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….
…באשר לצבעים של חמורים, הם על פניהם של שחורים, שחורים, מסודרים, הנאה וכוח, הלבנים הם מפוארים, טובים, שנונים, מסודרים, חסד, עונג, שמחות, ירקות ואדוקות לכל מי שמקבל את זה, ו האדומים הם מנוחה, פרנסה וטיולים, והקטנות נגרמת על ידי מחלות, דת, כאב ובושה .)…
…התוצאה של ההפרה של שליח אללה – עליו השלום – 87 – אמרה : הוא סירין : הוא אמר לי שפאקיה אמר : היה כאשר אדם צם לעיתים קרובות ואסרד, אבל זה היה פטריות מעוכבות וראה בחלום כאילו שחורים עלייך התווכחו על עידן שליח אללה – עליו השלום – הוא ציווה לזרז את שבירת הצום בזמן שתעכבו אותו. הוא אמר : פניו הפכו שחורים מזוהר האש, אז הוא הלך עם מסכות באנשים…
…אם מישהו רואה את פניו שחורות והוא לובש בגדים לבנים, חזונותיו מצביעים על כך שהוא יולד בת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם אחד מהם מטיף לנקבה, פניו יישארו שחורים .~ מפקד הנאמנים ראה את המהדי, שאלוהים ירחם עליו בשנתו, כאילו פניו שחורים, אז הוא התבונן בבהלה, והתקשר לאיברהים בן עבדאללה אל קירמני, אז הוא קם אליו מה שרג'אן, והוא אמר לו את חזונותיו, והוא אמר : תהיה לך בת, והוא קרא את הפסוק הזה, והיא ילדה לו בת באותו לילה, אז הוא היה שמח מזה והפרס הטוב ביותר שלו ….
…הנפח הוא בחלום מלך גדול, או סמכות מלכותית על פי כוחו ומיומנותו בעבודתו . האבל הוא מלאך המוות . ואם הנפח ייקח את כל הברזל שהוא רוצה, הוא יכה מלך גדול . מי שרואה עצמו נפח, כי יש לו ברזל ועושה ממנו כלים, והאיש הוא ממשפחת המלך, אז הוא יקבל מלך . הנפח האלמוני הוא סמכות גדולה או מלך ככל סכנתו וכוחו בטיפול בברזל . ואם נאמר בחלום : כך וכך הועלה לאבל והוא היה בריא, ותאונה פקדה אותו על הסולטאן או על מי שהוא חיפש מקלט . ומי שיחזור בשנתו באבל, הוא ירוויח מההיבטים של זה ההולם אותו . האבל מתייחס לכל מי שחי באש, כמו הטבח, האופה, הנחושת וכדומה . מי שנכנס לנפח יושב איתו, ואם הוא חולה או מת, הוא ילך לגיהנום, במיוחד אם בגדיו שחורים, והוא נכנס לכלא, והערבים מכנים את הסוהר נפח ….
…קפוצ'ון מכסה המנוע מציין הרבה רכילות ורמיזות לשון הרע נגדם אישה צריכה להגן על עצמה . אם גבר רואה אישה קשורה למכסה המנוע שלה, זה מעיד על מזל טוב נסתר האורב לידו . וחבריו יהיו נאמנים ונאמנים . אם מכסה המנוע של הילדה בחלום הוא חדש ובכל צבע למעט שחור, אז היא עשויה לעסוק בפלירטוט נעים ולא מזיק . ברדסים שחורים מציינים חברים כוזבים מהמין השני . אם ילדה חולמת שהיא חובשת מכסה מנוע, זה מעיד שהיא תנסה לפתות גבר ולהסיח את דעתו מיושרה ומחובת חובה ….
…אם אתה רואה את זה טוב בחלום, אז זה מצביע על מצב טוב בעולם הזה, בשורות טובות ואושר . ואם אתה רואה אותו שחור, אז הוא מציין בשורה טובה של נקבה למי שיש לו אישה בהריון, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם אחד מהם מביא בשורה טובה לנקבה, פניו יישארו שחורים והוא מגעיל ). והפנים הצהבהבות מעידות על השפלה וקנאה, ופניו הצהובות עשויות להיות צביעות . וזה שנאמר : שלו המשרוקית מציינת פולחן, עבור אלוהים בכבוד ובעצמו אומר : ( פניהם נראים מן העקבות של השתטחות ). זה הצהבהב של הפנים . ומי שבין האתיופים והכושים ראה שפניו לבנות מעיד על צביעותו . ואם היה רואה את בשר לחייו נעלם, היה שואל את העם והוא היה חי רק לפי העניין . ובהאדית : ( העניין נשאר אצל אחד מכם עד שהוא פוגש את אלוהים, ואין פיזור בשר בפניו .) אם הוא רואה חושך או עיוות בפניו, הוא מציין את השחיתות של דתו או את היעדרו. של מעמדו . ואם הוא רואה את פניו כחולות, אז הוא פושע, כי אלוהים אדירים אומר : ( והפושעים באותו יום יהיו דחוסים בכחול ). ואם הוא רואה את פניו שחורות, זה מעיד על מספר רב של שקרים, או כפירה שהוא הביא בדתו . אם פניו גדולים, זה מעיד על קומתו . אולי הפנים הצהבהבות מעידות על אהבה ואהבה . אם אישה רואה שהיא השחירה את פניה בפיח, אז זה מותו של בעלה, ואם היא רואה שהיא לובשת בושם, זה טוב לה ולבעלה . שטף הפנים, חיוכם ולובן הם עדות למצב טוב של בעליו, בין אם מת או חי . ומי שרואה שיש לו שתי פנים בחלום מעיד על סוף רע, על אמירתו עליו השלום : ( אלוהים לא מסתכל על שני הפנים ). ומי שראה שיש לו פנים, ציין שהוא התרחק מהאיסלאם, כי אלוהים אדירים אמר : ( והמלאכים מכים את פניהם ). אולי שחור הפנים מעיד על פחד . וזה פיצוח של הפנים מצביע על חוסר הצניעות . סמאג'ה בפנים הוא פגם והפגם הוא סמאג'ה ….
…ומי שרואה את זה כאילו עיניו מכוסות, הוא יסבול משהו ממה שעינו מודה, ובאשר לעיוורון, זוהי אשליה בדת, ופגיעה בכסף מצד כמה כנופיות . ונאמר מי שראה שהוא עיוור, כי אם הוא היה עני, היא תרוויח עושר, ועיוורון מעיד על שכחת הקוראן, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים, למה עשית אותי עיוור? ” הפסוק . אם הוא רואה כאילו אדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו ומסלק אותו מדעתו . וראיית קפיר עיוורת מעידה על אובדן שפוקד אותו, דאגה או צער . ואם הוא רואה שהוא עיוור, עיוור בבגדים חדשים, אז הוא מת . ואם עיוור רואה שאדם טיפל בו ורואה את ראייתו, אז הוא מנחה אותו למה שיש לו יתרונות והקמפיין לתשובה . ואולי ראיית עיוורון הצביעה על העייפות של הזכר . אם הוא רואה את שחור העין בלובן, הוא מצביע על אפלוליות והן פוקדות אותו . נאמר שאדם הגיע לג'עפר אל סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו יש לי לבן בעיניים . הוא אמר : אתה תחווה מחסור בכסף, ואתה מתגעגע למשהו שאתה מקווה לו . ואם כמה מקרובי משפחתו נעדרים ממנו, אם הנעדר הגיע כשהוא עיוור, אז האדם של החזון נפטר מכיוון שחזונותיו מצביעים על כך שהבאי העיוור מבקר, ונאמר שטשטוש העיניים מ הלובן מלבדו מעיד על עצב גדול הפוקד את החזון איש וסבלני אליו בגלל סיפורו של יעקב עליו שלום . ומי שרואה כאילו מים שחורים יורדים מעיניו ולא ראה כלום, חזונותיו מעידים על חוסר הצניעות שלו, כי העין היא מושא לביישנות . באשר לבעיה בפנים מכיעור ופיצוח, זוהי אינדיקציה לצניעות וחוסר בה, כשם שפרצוף טוב הוא עדות לצניעות בפרשנות . ופנים צהובות, עדות לצער שפוקד את החזון איש . ונמשים על הפנים, עדות לחטאים תכופים . באשר לאף, מי שרואה שאדם עקץ את אפו, הוא מדבר אליו במילים שהוא מכריח את אפו . ונאמר שגדם האף הוא מקורו, המעיד על מות הגדם, ונאמר שזה מעיד על מותה של אישה שיש לה גדם, אם היה לה הריון, ונאמר גדם האף הוא שהוא סובל מאובדן, כי אם האף ממנו מראה כיעור, והסוחר אם הוא רואה את זה כאילו האף שלו הוא גדם, הוא מפסיד במסחר שלו ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי חזון של עוף מתפרש כאישה יפה ומסכנה, ואנשים שחורים הם שמנים יותר מהבלקן ….
…עוזרו של השליט הוא אדם שעוזר לאנשים לעשות עוול . ומי שרואה בביתו את עוזריו של השליט, חדשות טובות עבורו להימלט ממצוקה, מחלות, אימה או מצוקה, ובלבד שבגדיהם לבנים, ואם בגדיהם שחורים, מדובר במחלה, דאגה או עצב ….
…כרזה היא בחלום עניין ידוע וידוע ונשיאות . והדגל הוא מלומד, אימאם, או סגפן ממולח, אמיץ, עשיר, נדיב, או עוצמתי ומשתלט שיש לחיקוי . אם הדגל אדום, האיש רואה עדויות למיטה, ואם היא שחורה, הוא יכול לראות תקיפות מהדגל . ואשת החטיבה היא בעל . ומי שרואה את הדגלים, זה גשם, ואם הדגלים שחורים אז הוא מלומד, ואם הם לבנים אז הוא מקנא והוא לא מתחתן, ואם הם אדומים זה מלחמה, ואם הם הם צהובים אז זו מגיפה בצבא, ואם הם ירוקים זה מסע ביבשה . ואם יראה ידע, יונחה לענייניו, מתוך צערו ועצבותו, ומה שנחסם בענייניו ייפתח בפניו וחזהו יוסבר לו . ונאמר : מי שיראה דגל בחלומו יזכר בארצו . ואם האישה רואה שקברה שלוש חטיבות, אז היא מתחתנת עם שלושה בעלים של האנשים האצילים שמתים ממנה . כרזה בחלום היא נישואין, ולאישה בהריון יש בן זכר . והכרזה הגדולה רוחות וגשם . בעל הדגל יתפרש על ידי השופט, ואם מי שביקש את מערכת המשפט נשא אותו, הוא הושג . ראה גם את הדגל, וראה את הגנרל ….
…הכובע : נסיעה רחוקה או נישואין לאישה, או קניית משרתת, הנחתה על ראשה, הכאת שליט ושליט, והשגת טובות מנשיא או מכוחו של ממונה, והסרתו היא פרדוקס בשבילו בוס, ואם הוא רואה את זה שבור או מלוכלך, אז הבוס שלו פוקד אותו באותה המידה . אם זה מוסר מראשו על ידי צעיר לא ידוע או סמכות לא ידועה, הרי שמותו של הבוס שלו וההפרדה ביניהם על ידי מוות או חיים . אם הוא רואה ברטלה על ראשו, הוא חי בסגירת הבוס שלו . אם הוא לבן, אז זה יקרה לשליט אם הוא לובש אותו, ואם לא, אז הדת שלו היא מוכרת לפיה . ומי שרואה מלך נותן לאנשים קלנים, אז הוא מכהן על הנשיאים על העם ונותן להם את המדינות . לבישת מכסה המנוע הפוך שינתה את ראשו מהרגלו . אם הוא רואה את מכסה המנוע של האימאם כגוף או פאר, אז באיסלאם מדריך אלוהים אדירים, ועם המוסלמים היקרים להם . אם היה קר כמו שהצדיקים נהגו ללבוש אותו, הוא כמוהם ועוקב אחר עקבותיהם על פני השטח . ומי שרואה את עצמו כיפה או אירוע מלוכלך, זו עדות לחטאים שהוא עשה . אם אישה תראה מכסה מנוע על ראשה, היא תתחתן אם היא כזו . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ומי שרואה מצנפת של דרדס, סנאי או שועל, אם הבוס שלו הוא סולטן, אז הוא לא צודק ומרמה, ואם המפקד שלו הוא משפטן אז הוא דת זדונית, ואם הבוס שלו הוא סוחר אז הוא חנות זדונית, ואם הכובע הוא מפרוות כבשים, הוא תקף . אדם הגיע למעבר החציה ואמר : ראיתי כאילו אויב שלי הוא פקיה עם בגדים שחורים וקפוצ'ון שחור, בזמן שהוא רוכב על חמור שחור . אז אמר לו : מכסה המנוע השחור שלו הוא הנחת השיפוט והשיפוט, והבגדים השחורים יפקדו אותו, והחמור השחור טוב, ומדינה עם קשר שהוא מקבל, והמטפחת היא משרתת . ומה שהוא רואה בו הוא צעיר, חידוש, יופי או שלווה, כי היא המשרתת ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
…ואם יראה ביישובו נשים מתות ידועות שקמו ממקום הקישוט שלו, אז הוא יחיה למען בעלי החזון והעקבים. אותן נשים הן דברים ששווים ליופיים ולבגדיהם, ואם בגדיהם לבנים, הרי שהם ענייני דת, ואם הם אדומים אז ענייני בידור, ואם הם שחורים אז הם עשירים ועוצמתיים, ואם הם היו הבריאה שלנו, כי הם ענייני עוני ואשליה, ואם הם מלוכלכים, הם מעידים על רווח החטאים. אם הוא רואה אדם מת כאילו הוא ישן, אז שנתו נחה בהמשך ….
…אל-קנאתר : הקנטרה הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות, מכיוון שהעולם עובר ולא נמשך . אולי זה הצביע על הספינות כי זה כמו המרחק והדרך המתווכת בין שני המקומות, וזה עשוי להצביע על הסולטאן, השליט, המופתי, וכל מי שאנשים מגיעים איתו לענייניו ולהפוך את המסמר שלו לגשר בתוך אורוות, וזה עשוי להצביע על השביל מכיוון שהוא מהווה מכשול בקהל שבינו לבין גן העדן . מי שעובר בחלום על קשת ברחבי העולם להבא, במיוחד אם לאחר מעברו הוא מוצא אנשים מתים, או נכנס לבית שבנייתו, משפחתו ומעמדו אינם ידועים, או שציפור עפה איתו, או נבלעת על ידי בעל חיים, או נופל לבאר או לבור, או עולה לשמיים, כל זה אם הוא חולה ערות . ואם הוא לא היה חולה, הסתכלתי, ואם הוא נוסע, היא הייתה מודיעה לו שהוא יבלה את מסעותיו, ורמזתי למה שהוצג לעיל בסימני הטוב והעושר, או הרוע והעוני שהוא נתן לו בירידה לקנטרה . אם הוא יורד לפוריות, תאנים, שעורה, תמרים, אישה או זקנה, הוא מגיע לריבית וכסף, ואם הוא יורד לארץ ומסגד, מה שהוא רוצה במסע שלו יהיה או חג'ג '. כיבוש או קשר . אם היא קיבלה אריה, בוצה, קש, קש, ענבים שחורים, סודן, מים חתוכים או זרם זורם, אין כל טוב שהוא פוגש במהלך מסעותיו או כשהוא מגיע למשפחתו, ואם יש טיעון בשבילו או בנשיא הזקוק לכך והוא ראה ממנו ראיות לכך כל מה שהתגלה לו מטוב או רע . באשר למי שיהפוך לגשר או לגשר, הוא יקבל סמכות ויזדקק לו, לתפקידו ולמה שיש לו . עמודות : הטור מציין את כל הנשענים עליו ומהו ראש עיר, טבילה ועמוד כמו אסלאם, הקוראן, סונה, משפט, דת, סולטן, משפטן, שליט, אב, אדון, בעל, אפוטרופוס, עד, אשה ומעמד . לפי מיקום העמוד והגידול בחלום ומאפייניו של הרדום, עדות לכך היא פרשנות העניין ומציאות החזון, כך שמי שרואה עמוד נטה ממקומו וכמעט נפל מתחת בנייתו, ואם זה במסגד הגדול, אז איש מאנשי הסולטאן מסכים איתו או עומד לצאת מצייתנותו או מתורתו, או אדם שבין המלומדים או הצדיקים, הוא פונה מהידע שלו ונוטה לא להיות ישר לפיתוי שנכנס אליו או פגע בו, ואם הוא נמצא במסגד שבטי, אז הוא האימאם שלו, המואזין שלו, או מי שבונה אותו ומשרת אותו . ואם העמוד נמצא בביתו ובבית מגוריו, ואם החזון איש הוא עבד, הרי העמוד הוא אדונו המשתנה אליו ונראה לו שהוא שונא, והוא חושש ממנו אם פחד ממנו פנימה חלום שהוא ייפול עליו, ואם הוא היה אישה אז העמוד הוא בעלה, ואם הוא גבר אז העמוד הוא אביו ונפילת העמוד היא המחלה המיוחסת לו או שהוא נספה אם הוא היה חולה, וכמו כן אם קם לשמיים ונעדר בהם, או נפל לבאר או לבור ולא ראה . אם העמוד הוא אחד מעמודי התווך של הכנסיות, אז מה שמיוחס לו הוא מה שנעשה על ידי כופר או כופר, כמו נזירים, דיקונים וראשי כפירה ….
…באשר לגעת, מי שרואה שהוא נוגע במשהו שאינו מותר לו אז הוא מבצע עניין לא נעים, ונאמר שמי שראה שהוא נוגע במישהו, הוא יבדוק את זה ונאמר מי שראה שהוא ראה שהוא נגע במישהו שהוא אהב, הוא מרוצה ומי שראה שהוא נגע ושפיכה, זה מה שקרה ומי שראה שהוא נגע ודורש את הכביסה, החזון שלו הוא בטל כי מי שעושה שטן הוא כסף מאוצר, זרע צהוב נולד מ מחלות רבות, לאדום יש חיים קצרים ואנשים שחורים מביתו וחלקם אמרו שראיית טומאה היא כסף וחסד, וחלקם אמרו שלג'נאבה ולזרע יש את אותה משמעות והזרע הוא אחר והביטוי שלו הוא שמחה והנאה. זו פליטת כסף, ואם הוא אומר שיש לי את הזרע, זה כסף וג'עפר א-סאדיק אמר, ~לראות טומאה מעיד על שלושה היבטים של ילד ורכישת כסף ויציאתו…