…הגרלה אם אתה רואה בחלום שאתה מוכר משהו בהגרלה, אז תיפול בשבי רעיונות ואשליות שחורות . אם אתה חולם שאתה משתתף במסיבת הגרלה בכנסייה, פירוש הדבר שהדאגות ישלטו בעתידך. חלום זה מנבא את הילדה שציפיותיה ריקות וחסרות תועלת . אם חלמתם על הגרלה ותקדישו תשומת לב רבה למשיכות, תוכלו להיקלע לפרויקט טריוויאלי שדוחף אתכם לצאת לטיול לא הולם . אם אתה מחזיק בנתון הזוכה, תזכה בספקולציות מסחריות שתבלבל אותך ויגרום לך לחרדה גדולה . לראות אחרים זוכים בלוטו מעיד על תשוקה להפצצה, שתייה ובידור שתפגיש חברים רבים . אם תאבד הגרלה, תהיה קורבן של אנשים ערמומיים . זה יביא לסבל עגום בענייניך . אם בחורה חולמת על הרבה בדרך כלשהי, המשמעות היא שהדרך הרשלנית שלה לעשות עסקים לא תגרום לאכזבה ותיתן לה בעל שאינו יודע יציבות ואי אפשר לסמוך עליו . אם חלמת על הגרלה, הדבר מעיד על כך שתרצה חברויות בלתי הולמות בעבודה . ענייני האהבה שלך יהיו הנאה זמנית ….

…נדר אם חלמתם שמילאתם את נדרכם, זה מנבא כי יובאו נגדכם תלונות בגין חוסר הגינות בעבודה או בגלל יחסים רגשיים חשודים . אם נדרתם נדר בכנסייה, הדבר מנבא כי תבקשו להיות זקופים, אך תתמודדו עם קשיים . אם אתה מזניח או מתעלם מהאזהרה שלך, זה מנבא שאסון יפקוד את העסק או העסק שלך ….

…איטיקאף אם אדם חולם על התבודדות בכנסייה, הוא פונה לאישה נואפת . אם אני צופה ב- i'tikaaf במסגד, נתמקד במטרות צדקה או באישה צדקנית . אם אני פורש בסופרמרקט, אני מתחיל לפרנסתי ….

…כנסייה קטנה אם חלמת על כנסייה קטנה, הדבר מעיד על אי הסכמה בחוגים חברתיים ועבודה בעייתית . אם אתה נמצא בכנסייה קטנה זה אומר אכזבה ושינוי עסק . אם צעירים חולמים להיכנס לכנסיה קטנה, זה כולל רגשות שווא ואויבים ועלול לבלבל אותם עם נישואים כושלים ….

…החלום הזה הוא סימן רע . אתם תראו, אם אתם חקלאים, היבול שלכם נבול וחיכם רזה וחולה . עבור אנשי עסקים זה אומר חובות שהם לא יכולים לעמוד בהם בגלל הצטברותם . עבור צעירים זה אומר נישואים לא מוצלחים ומות יקיריהם . אם אתה רואה את הארון שלך בחלום, זה מעיד על תבוסה בתחום העבודה ועל אפשרות של צער משפחתי . אם חלמת על ארון קבורה שעובר מעצמו, אז זה אומר מחלה ונישואין בין קרובי משפחה . עצב והנאה משתלבים זה בזה . המוות יכול להיות אחריו החלום הזה, אבל יהיה טוב . אם אתה רואה את גופך בארון מתים, הדבר מעיד על ניסיונות אמיצים להדוף אותך בתבוסה ואיבה . אם אתה חולם שאתה מוצא את עצמך יושב על ארון קבורה במכונית מתה זזה, זה אומר ייאוש אם זו לא מחלה כרונית הפוגעת בך או פוגעת במישהו שקשור אליך . זה עשוי להצביע גם על מריבות עם המין השני . זה יחשוב מחדש על ההתנהגות שלך כלפי חבר . אם אתה רואה ארון מתים, הדבר מעיד על אובדן קטסטרופלי והשמדה מוקדמת של קרוב משפחה יקר. אם אתה רואה ארון מתים מכוסה פרחים בכנסייה, זה מעיד על נישואים אומללים ….

…נכנס לבית ואנשים אחרים שראו בחלום שהוא נכנס לביתו של אדם, מכיוון שחיי העולם שלו מתגברים עליו . ומי שיראה שהוא נכנס לבית האימאם, והתיישב בו וירגיע, הוא ייכנס אליו במאפייני פקודתו . וכניסתו של האימאם אל עדל למקום מעידה על ירידת הברכה והצדק בו . ואם הוא אימאם לא הוגן, הרי שכניסתו היא שחיתות ופורענות, ואם הוא נהג להיכנס למקום ההוא, זה לא פוגע בו . ומי שרואה שהוא נכנס לגן עדן, אז הוא ייכנס אליו ברוך ה ', וזה בשורה טובה לו על מה שהוא עשה לעצמו או מה הוא מציע . ומי שרואה שהוא נכנס לגיהינום ואז עזב אותו, זה נראה על ידי בעלי חטאים וחטאים גדולים, וזה אזהרה אליו לחזור בתשובה ולשוב . ונאמר : מי שנכנס לגיהינום, בין אם הוא לא מאמין או מאמין, יכה על ידי חום, עוני ומאסר, ואם הוא וולגרי, הוא בא גדול, או בתוך הכופרים והרשעים, ו נאמר : כניסה לגן העדן עבור הצליין היא עדות לכך שהוא מבצע את החאג 'שלו ומגיע לכעבה, ואם הוא לא מאמין, הוא מוסלמי, ואם הוא מאמין חולה נרפא ממחלתו, ואם הוא לא מאמין, הוא נפטר מהבגידה שלו, ואם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא עני, הוא מתעשר, והוא עלול לרשת ירושה . ומי שנכנס לבית שלא ידוע על בנייתו, אדמתו, מיקומו ומשפחתו, והוא נפרד מהתפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, וזה החיים שלאחר המוות, אז הוא מת, ואם הוא נכנס את זה ועוזב אותו, הוא יפקח על המוות ואז יינצל . ומי שרואה את עצמו בהמשך והיה חולה, מוביל אליו בשלווה, משוחרר מהפיתויים והרעות של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, אז זה בשורה טובה בהתאם למידת עבודתו, כגון עלייה לרגל , ג'יהאד, סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות לפורענות . ומי שרואה שהוא נכנס להבא ורואה מה יש בו, כי החזון של מי שהיה טוב ויעיל עושה את זה בידע וביכולת, ומעיד על אבטלה ונזק, ומי שהיה מפחד, מודאג או המום, את הפחד שלו , האשליה והמצוקה נעלמו, ומי שרואה שהוא חזר מהבא לאחר שנכנס אליו, ואז הוא חוזר מניכור לארצו . ואם לאחר הזמן יציין שהוא יישאר מנוכר . וכניסה למכה בחלום לסובלים תשובה, לכופרים יש את האיסלאם, ולרווק יש אשה, גם אם הרואה הוא מריבה, מעיד על ניצחונו במריבה שלו, וכניסתו למכה מעידה על ביטחון מתוך פחד . ומי שנכנס למקדש אברהם, ברכה ושלום עליו, ופחד מביטחון, ואולי כניסה למקדש מעידה על הנחת התפקיד המכובד כמלך, או מתמודד עם טובת הידע, או בירושה מאביו או אמא . וכניסה לבית ולמסגד הגדול היא עדות לכניסה לבית עם כלה . הכניסה למסגד הגדול מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . וכניסה לשוק היא חריצות לחפש פרנסה . הכניסה לבית מעידה על כוונת הנישואין . ונכנס למסגד התפטרות מחטאים . ונכנסים לשחיתות הדתית בכנסייה ….

…אלסלמי אמר: ~מי שראה שהוא נפרד ממישהו, זה טוב כי זה מתפרש בחמישה היבטים, מתוקן את המוחלט ומפייס את השותף, להזמין את התוצאה, את רווח החנות, את השבת האפוטרופסות. לבעליו ולריפוי המטופל, כי זה מפרידה וחלקם שרו שירה : אם אתה רואה את הפרידה, צא … ולא אכפת לך מהמרחק ותמתין לחזרה מבקרוב .. . לב הפרידה חוזר…

…חלק מהמתורגמנים אמרו: מי שראה צפרדע לא דיבר, כך שהוא יכול לפרש אדם שהיו לו מילים עם החזון איש שלא יכול היה להגיד לו את זה, ולכן עליו לשקול את מצבו בכך. הוא ציטט כראיה באמירת שירה בקיאה כלשהי : ( הצפרדע אמרה במילים … החכמים הבינו זאת ) ( בפי מים, כך גם … מי שיש בו מים יאמר ….

…ומי שרואה שהוא בעמק מינה, אז הוא מגיע לעמק מינה, ואם הוא חולה, אז הוא נרפא, ונאמר שהוא ויתר על חטאים והשיג תרופה דו צדדית, כי חלק מ הם אמרו שירה : הו גדיא לעבר החיג'אז, חרטום … הוא עצר בעמק מינה ואל-אגרה וירד לארץ שאינה מאכזבת את אסיריה … שם הריפוי לכל לב כואב…

…נאמר שראיית השמים היא מסע והיעדרות, ונאמר שגשם הוא בגלל שהערבים קראו לגשם שמים, והם קראו שירה על כך : אם השמים יורדים על אדמת עם … אנחנו לקחת לטפל בזה גם אם הם כועסים…

…העמק בחלום מעיד על נסיעה עייפה, או על אדם קשה, וראייתו עשויה להצביע על מעשים טובים וקרבה לאלוהים באמצעות הוצאות טובות, ואולי העמק מציין את תושביו או את מה שגדל בו . ואם הרואה היה ראוי למלך, הוא היה מלך וניצח על אויביו, ואם הוא היה צדיק, הופיעו ממנו הרבה כבודים, כי אלוהים אדירים אמר : ( בבוא אליה קראתי להם מה חוף העמק הימני ). אולי זה הצביע על ירידת הגשם . אולי הפתרונות בעמק הצביעו על העברת המסר לגבורים, כי אלוהים אדירים אמר : ( האם הגיע אליך החדית של משה, כשאדון שלו קרא לו העמק הקדוש התגלגל, לך אל פרעה, שהוא המום ). אולי העמק הצביע על הכלא מכיוון שההרים הכילו אותו, ונכנסים ויוצאים ממנו . ומי שרואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא מגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של הסולטאן וממלא את צרכיו . והעמק מציין את חותך הלוחם של הכביש . ומי שחופר עמק, אחד מבני עמו נפטר, והעמק מעיד על הקלה, מי שרואה שהוא נפל לעמק ולא סבל, הוא יזכה לתועלת משליט או הדרכה של שליט . ומי שראה שהוא גר בעמק בלי לשתול, אז עליו לבצע את חג'ג ' . ומי שראה שהוא מסתובב בעמק, היה אומר שירה ….

…באשר לראות ספרים ועיתונים, מי שרואה בידו משהו מספרי הפרשנות של הקוראן, ענייניו זקופים, ואם הוא רואה שהוא קורא על כך הוא עושה עניינים בעייתיים ומי שרואה מכרכי הפסיקה אז הוא ילך בדרך של מעשים טובים ואם הוא קורא אותם אז הוא עוקב אחר האיסורים, מתחמק מהאיסורים, מבחירת זכות ומי שראה מכרטי החדשות או שהוא קורא את זה קרוב למלכים ומי שראה מכמויות מקורות אז הוא מחפש דברים מסתוריים ואם הוא קורא מהם משהו אז הוא עובד עם משהו שלא זוכה לכך ויכול לקרות בינו לבין אנשי המחלוקת וייתכן שזו תהיה ביצוע משהו שאסור עליו ומי שראה מתוך כרכי הדיבור בפרק על מונותיאיזם, הגיון ואמירה או כל מה שמתאים לזה, או שהוא קורא מהם משהו, הוא עוסק בעניינים נפלאים, ומי שרואה מכרכי ה מעלות ההלל והשבח או קורא משהו מהן, ואז הוא שולט בלשון במעשים טובים וצדקה ראויה להערכה במעשיו, ונמנע מהעולם המחפש את הנולד ומי שרואה מכמויות של תפילות ודרשות או קורא משהו מהם , אלוהים אדירים מגיב לתחינתו מועברת אליו על ידי מי שבטוח ומי שרואה מתוך כרכים של סיפורים או קורא מהם משהו, ואז אנשים מאשימים אותו במעשיו. משהו, זו צדקתן של עבודותיו העולמיות ומי שרואה אחד מכרכי השירה או קורא ממנו משהו. אם יש לו שירה עם מידות טובות ומונותיאיזם, אז הוא נתקל בטובות ובתועלות, ואם זה שבח או נחישות, אז הוא עובד על ידי ביצוע מעשה שמביא אותו להאשים ולדקור אנשים, ואין לו שום עניין בכך בדתו. ועולם, ורואה כרכים של הבעה או שהוא קורא ממנו משהו, ואז מגיע אליו חדית מאדם בעל גורל גדול, והוא מקבל מזה טוב וכבוד. ומי שרואה מכרכי החשבון או יקרא ממנו משהו הוא יהיה מודאג ממסע העולם, ומי שרואה את כרכי האנקדוטות, הצחוקים והפגמים של האנשים ומאדיר אותם ומה שאין לו שום תועלת או קרא משהו מזה ואז הוא הונפק הוא עשה מעשה מכוער, ונאמר שלראות את הכרך אם הוא לא נפתח ולא יודע מה יש בו, אז זה דבר טוב בכל סיטואציה….

…וכמה מהמביעים אמרו כי שיהוקים מצביעים על ביצוע סדר שיש בו כפירה, ומי שמתכוון לכך מתכוון להפוך את זה. באשר לשריקה, זה לא ראוי לשבח, שכן הוא מעיד על הכביש האסור והמנתק ועל העשירים לדאוג ולמצוקה, וייתכן שהוא מבצע דבר שאינו הכרחי, ולגבי שירה, אם זה קול טוב. , זה מציין עסק רווחי אם זה לא קול טוב הוא עסק מפסיד ….

…וכמה מהמביעים אמרו שזה מעיד על חוכמה לאמירתו, יהי עליו ברכה ושלום, כי שירה כלשהי היא לחכמה, ואם אין בה כלום, הרי האמרה שקרית ומזוייפת לאמירת הקב~ה: ~ ואחרי המשוררים הולכים שולל. לא ראית שהם משוטטים בכל עמק . ~…

…באשר לשתי האמות : בפרשנות שני קרובי משפחה או חברים, כמו אח ונער בוגר, נהנים מהם ותלויים בהם . אם גבר רואה אישה עם זרועות חשופות, הרי שהיא העולם, על פי החדית 'של הנביא, שלום וברכות אלוהים עליו, בליל מיראג' . ואם הזרוע כואבת זה מעיד על עצב, על בטלות הדברים שנעשים בעבודת יד ועל היעדר משרתים . שירה על נשק היא דת . השטוח של כף היד : הרחבה של העולם, התכווצותה, היצרות העולם, והשיער על כף היד הוא חוב ועצב . ונאמר : זה כסף שהוא מכריז מידו . ושירה על כף היד, הכסף נעלם ….