…באשר לשירה ולפזמונתה . כי מי שרואה שהוא שר שירה, ואם יש בזה חטא, אין בזה שום טוב וזה לא חזון, ואם יש בזה חוכמה, זה טוב כי הוא אמר עליו השלום , זו של שירה היא חוכמה ….

…ומי שרואה מכרטי שירה או קורא ממנו משהו, אם זה שבח או פלירטוט, אז הוא עוסק במעשה שמביא אותו להאשים ודקר אנשים, ואין לו שום עניין בזה בדתו ובעולמו, אפילו אם זו שירה שמכילה סגולות ומונותאיזם, בעוד שהוא קורא זה נראה טוב ושימושי ….

…ומי שרואה שהוא עשה בכנסייה משהו הסותר את אנשיה, שאינו מפר את השריעה, הרי שמדובר במרד נגד האדם המתואר וזה טוב ….

שירה ואבל : בטלות וחוסר מזל ….

…אל-קירמני אמר כי חזון שירה מתפרש בשישה היבטים: למלך בצבא, לאישה בתפארת והדר, לקהילה בדאגה וצער, למתפללים העניים עם פולחן מוגבר, ונאמר עם חג'ג ' ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הריקוד מתפרש בשלושה היבטים: צער, חוסר מזל ושערוריה ….

מי שרואה ששערו ארוך והוא חפץ בכך, אז הוא מתעשר וממלא את חובו, ואם אורכו הוא חוסר מזל בקרב העם, אז זה חוב שהוא רוכב ואמרו שחלק מהם אמרו מי שראה את שיערו התארכו יתר על המידה, אז הם והצער, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתהילה ונאמר לראות את אורך השיער לאלו שהיו עניים אין שום דבר רע בזה, ומי שרואה שהשיער שלו לוקה בחסר, זה חסר שהם ומי שרואה שהוא גילח את הראש בזמן שהוא רגיל לזה ואוהב את זה, אז הוא עשיר ואם הוא אחד שמרים את השיער ולא מגלח אותו, אז הוא אינו מחמוד ומי שרואה שהוא גילח את ראשו בזמן שהוא נמצא בחודשי חג'ג 'או בחודשי הקודש, אז הוא טוב בדתו ובגילו בגלל חטאיו והסרת דאגותיו ומצוקתו, וזה היה אמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה, אז זה לא מחמוד, ואם t האישה ראתה את זה, זה מעיד על מות בעלה או אחת מהמהרמות שלה או על פריצת הצעיף, ואם היא ראתה ששערה נחתך או חלק ממנו, זה מעיד על ריב עם בעלה וזה היה אמר שקרה אסון ולראות את הגבות אם זמן רב מעיד על כך שכסף וקישוט ונאמר חיים ארוכים ומי שרואה שהשפם שלו מגולח או מדולל, אז זה טוב לשפם, והירידה בשפם היא לא אהב, והעלייה בו עשויה להוות אינדיקציה למשקה משכר, איסור על זקאת ושלילת פיקדון, והם ומי שרואה שלראשו אין שיער בזמן שהוא קירח או שהוא רקד ו שיער צמח בראשו מעיד על כך שטוב…

שיער אם אישה חולמת שיש לה שיער יפה ושהיא משילה אותו, היא תהיה אדישה בענייניה האישיים ותבזבז את דרכי ההתקדמות עקב הזנחת השימוש במוחה . אם אדם חולם שהוא מחליק את השיער, זה מנבא שהוא יהפוך לעניים בגלל נדיבותו ויסבול ממחלה הנובעת מצרות אינטלקטואליות . אם אתה רואה את השיער שלך אפור, זה מנבא מוות ומחלה מדבקת במשפחה שהועברה על ידי קרוב משפחה או חבר . אם אתה רואה את עצמך מכוסה בשיער, הדבר מבשר על פינוק בעבירות עד כדי מניעת כניסה לקהילת האנשים המנומסים . אם אישה חולמת על כך, היא תיכנס בעצמה לעולם של עצמה, ותביע את הזכות לפעול על פי רצונה, ללא קשר לנורמות המוסריות . אם גבר חולם שיש לו שיער מתולתל שחור, הוא ישלה אנשים בנאומו המעניין, וסביר מאוד שהוא ישלה את הנשים שסומכות עליו . אם שיערה של אישה נראה שחור ומתולתל, יאוימו עליה פיתוי . אם אתה חולם לראות אישה עם שיער זהוב, אז תוכיח שאתה מאהב נועז ותהיה החבר הנאמן של האישה . אם אתה חולם שלמתוקה שלך יש שיער אדום, אז אישה שאתה אוהב תדחה אותך בגידה . שיער אדום מציע שינויים . אם אתה רואה שיער ברוקס, לא יהיה לך מזל בבחירת המקצוע שלך . אם אתה רואה שיער מטופח, המזל שלך יהיה טוב יותר . אם אתה חולם לחתוך את השיער קרוב לקרקפת, זה מצביע על כך שאתה תהיה נדיב עד כדי בזבזנות כלפי חבר, והתוצאה תהיה הוצאות חסכוניות . אם אתה רואה שיער צומח ומפנק, זה מנבא אושר ורווחה . אם אישה משווה בחלומה בין שיער שחור לשיער לבן שהיא לקחה מראשה, זה מנבא שהיא עשויה להסס בין שתי הצעות נישואין יחד עם מזל כלפי חוץ, אלא אם כן תדאג מאוד לעניין, היא תבחר את הבעל שיגרום לה לאובדן ולצער במקום זה שיעניק לה מזל טוב . אם אתה רואה שיער רכה ומפוצל, החיים יהיו לשווא מתיש, העבודה תתמוטט ועול הנישואין יהפוך כבד . אם אישה לא תצליח לעצב את שיערה, היא תאבד את שמו של גבר מכובד, בגלל הפגנת מזג מופרז ובוז . אם בחורה חלמה על נשים עם שיער אפור, הדבר מעיד על כך שהן יכנסו לחייה כיריבות בחיבתו של קרוב משפחה גברי, או שהן ישלוטו ברגשות ארוסה . אם אתה חולם להסתפר, זה מעיד על אכזבות מרה . אם אישה חולמת ששערה נושר והתקרחות נראית לעין, אז היא תצטרך להרוויח פרנסה משלה, מכיוון שהמזל התעלם ממנה . אם גבר או אישה חולמים שיש להם שיער לבן כשלג, זה מצביע על כך שיהיה להם מסע בר מזל ומהנה בחיים . אם גבר מנקה את שיערה של אישה, הדבר מעיד על כך שהוא ייהנה מאהבה וביטחון של אישה מכובדת שתסמוך עליו גם אם העולם יגנה אותו . אם אתה רואה פרחים בשיער שלך, זה מנבא צרות שיגיעו, אבל כשהם יגיעו הם יגרמו לך פחות פחד מהפחד שהיה לך מהם בזמן שהם היו רחוקים . אם אישה חלמה ששערה הפך לפרחים לבנים, פירוש הדבר שצרות שונות שתעמוד בפניהם ויעשו טוב אם היא תחזק את בעלה בסבלנות ותחזק את ניסיונותיה לסבול את המכות במלקות . אם חלמת שקורה בשיערך הפך לפגם ונשר, אז זה מעיד על בעיה ואכזבה בענייניך . מחלה תיצור תקוות בהירות . אם אדם רואה את שיערו הופך לשיער לבן לחלוטין בלילה אחד והפנים עדיין צעירים בעליל, הדבר מנבא אסון פתאומי ועצב עמוק . אם בחורה ראתה את החלום הזה, זה מנבא שהיא תאבד את המאהב שלה בגלל מחלה או תאונה פתאומית . סביר להניח שהיא תהיה במצוקה ממעשה פזיז מצידה. עליה להיזהר מעמיתיה ….

שירה : אם זה טוב, זה מעיד על עסק רווחי, ואם הוא לא טוב, זה מעיד על עסק שמפסיד. חלקם אמרו כי הזמר הוא מלומד, חכם או גברי, ושירה בשוק לעשירים מעידה על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם . ולעניים מוחו הולך . ומי שרואה מקום בו הוא שר, אז יש שקר שמבדיל בין יקיריהם, ועלילה מקנאת שקר, כי הראשון ששר והתאבל על השטן, שאלוהים יקלל אותו . ונאמר כי שירה מעידה על המולה וסכסוך, בגלל שינוי התנועות בדיסקוטק . ומי שרואה את זה כאילו הוא שר שירים במנגינה טובה ובקול רם, עדיף לזמרים ולחנים ולכולם . אם הוא רואה שהוא שר שירים רעים, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך בבוץ ושר, זה טוב, במיוחד למי שנהג למכור מקלות . והזמר בשירותים האשים מילים . ואמרו שבמקור השירה מעידה על עומס וסכסוך ….

…באשר לשירה, אם זה קול טוב, זה מעיד על סחר רווחי, ואם זה לא קול טוב, אז זה מסחר מאבד. חלקם אמרו ששירה בשוק לעשירים היא אקספוזיציה, ועבור העניים אובדן התודעה, ושירה בחדר האמבטיה מואשמת בדיבור וכל מי שרואה שהוא שר במקום יש שקרים או הטעיה המפרידים יקירים…

…זה בשקר חלומי ובצער . אם הצליל יפה, אז זה מעיד על סחר מועיל, ואם הסאונד לא יפה אז זה סחר מפסיד . והזמר הוא איש חכם, מלומד, זכר או מטיף . ומי שרואה מקום בו הוא מועשר, שוכב שם עם שקר שמפריד בין אהבת יקיריהם לעלילה מקנאה . ושירה בחלום מציינת רוע וקונפליקט בגלל שינוי התנועות בריקוד . ומי שרואה שהוא שר שירים עם לחן טוב וקול יפה, זה טוב לזמרים, לחנים ונגנים . ומי שראה שהוא שר שירה גרועה, זה מעיד על אבטלה ועוני . ומי שרואה בשנתו שהוא הולך בדרך ושר, עדיף . ומי שראה שהוא שר בשירותים, זה מעיד שדבריו אינם ברורים . ומי שרואה שהוא שר בשוק או באזור גדול, זה רע לעשירים ומעיד על שערוריות ודברים מכוערים שהם נופלים אליהם, וזה מעיד על העניים שמוחם נעלם . ומי שרואה שהוא שר בשוק בזמן שהוא אחד האדוקים, אז הוא ישתתף במשפט שמתרחש בשוק ההוא, ושירת הנבלים בשוק מעידה על חוסר דעתם ….

שירה אם אתה שומע קול שירה בחלום, פירוש הדבר שיש לך חוש הומור ונהנה מבני זוג שמחים . בקרוב תשמע חדשות טובות מנעדר . אם אתה חולם שאתה שר וכל מה שסביבך שמח ומואר, זה אומר שקנאתך וקנאתך יטילו צל על אושרך וישפיעו עליו . אם השיר שאתה שר הוא עצוב, תופתע מהתנאים הרעים שלך והנסיבות הקשות שלך . ואם מילות השיר שלך וולגריות, דעי שתחיה בעוני ובמחסור מפחיד ….

ומי שרואה שהוא גוזז צמר, שיער או שיער, אז הוא אוסף כסף בשיערו, במילותיו או באסטרולוגיה שלו, או מי שרואה שהוא מספר את שער ראשו במספריים, או בציפורן או בבגדים שלו, אז הוא עדות לטוב ….

באשר לשירה, יש לה פנים, ואם היא מכילה חוכמה, ייעוד וכדומה, אז זה טוב ופרס ותגמול.

ושיער הראש : כסף ואריכות ימים, והרסן שונה על פי האדם שחולם, ואם אדם טוב רואה זאת על ראשו, הרי זו עלייה, הגנה ויוקרה עבורו . ואם עשיר רואה את זה, אז זה הכסף שלו . אדם עני ראה זאת, זה חטאיו . שיער ראש טוב הוא כבוד ותהילה, ואם הוא רואה את שיערו מקורזל ושטוח, אז הוא מכובד ומכובד . אם הוא רואה את שיערו המתולתל שבט, אז הוא מושפל והופך ללא מה שהיה . ואם שבט ארוך רואה אותו מפוזר, אז הכסף של הראשי שלו מתפזר, ואם הוא רך ורך, אז זה גידול בכסף של ראש, ונאמר מי שראה שיש לו שיער ארוך והוא מרוצה ממנו, אז הוא ראוי לשבח, במיוחד אצל נשים, כי הן משתמשות בשיער של אחרים בעיטור . אבן סירין נהג לשנוא את לובן השיער עבור הצעיר, ושיער אפור אומר חוסר ודאגה אם השיער ארוך . אם הוא יראה זאת, עני יעמוד בעוניו בחוב, ואולי בכלא . המסור : הוא מורט Shaibah, זה בניגוד לסונה מזלזל Balmchaakh, הצעיר ראה את הלבנים של השיער שלו לביאה הוא נעדר זה . נאמר כי שיער אפור בהרמנויטיקה הוא עלייה בכבוד ובדת . ונאמר שזה גידולו של עומר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז תהיה זקן .~ ונאמר שמי שרואה את ראשו אפור, הוא נולד בגלל זה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והראש הצית איש צעיר .~ נאמר כי אל-חג'ג 'בן יוסף ראה את ראשו וזקנו הולכים ומלבין, ועבד אל-מאליק בן מרואן נפגש עם ייסורים ומצוקה והוא שינה את ענייניו . באשר לאישה, אם היא רואה את כל ראשו מאפיר, חזונה מעיד על חוסר מוסריותו של בעלה . אם בעלה הוא גבר טוב, הוא מנוגד אותה עם אשה אחרת . אם לא, אז הוא יהיה סובל מצער או עצב . באשר לזאב של גבר, זה אבן מובארק אם הוא נשוי, ואם הוא רווק, אז היא שפחה יפה שקונה אותה לפי מספר כל גבר, וכמו כן לאישה, הבן של ראשי, ומעיד על פוריות הסונה, ולגבי השחור של שיער האישה, זה מצביע על שני דברים : אחד מהם הוא אהבת בעלה אליה, והשני הוא החלקות של בעלה . אם אישה רואה שהיא חשפה את שערה, אז בעלה נעדר ממנה . אם היא ראתה שלא הסירה את ראשה, אז בעלה לא היה חוזר אליה . אם אין לה בעל, היא מעולם לא נישאה, ואם היא רואה שהיא מרגישה סמיכה ואנשים רואים זאת ממנה, אז היא מתבהרת לגבי משהו ….

שירה, שהיא הנאום המורכב. מי שחושב שהוא אומר שירה ומרוויח את זה בזה, הוא מעיד על שקר . אם המשורר שומע, הוא יושב באסיפות בהן לא נאמרת האמת . שירה בחלום היא שקרית . אולי עבודת השירה הצביעה על פטירת העמדה וחוסר הדת . אם בחלום הוא מבצע שירה מגונה, כמו איות אנושי, אז זה מעיד על לשון הרע, ואם זה שבח, הוא חסר אם הוא עשיר . ראיית המשורר בחלום מעידה על המצאה של דיבור, ציווי על עוול ואסור על הידוע, ומעידה על שקר בתביעה, או ניאוף ושתיית אלכוהול . ואם בעל החזון יהפוך למשורר בחלום, הוא יזכה בידע, הדרכה ועמדה נהדרת . והמשורר בחלום הוא איש גאו שאומר את מה שהוא לא עושה . ופואטי, שהוא כל מה שמיוחס לשירה, מעיד על אדם שהעדיף את ענייניו העולמיים על פני דתו ….

…ומי שראה שהוא גילח את מה שהיה מתחת לזקן או שגילח את גבו, אז זה מילוי חוב, וחלק מהפירשנים אמרו שמי שראה ששיער צומח על לשונו, אז זו חוכמה, אמירה, שירה ו הבחנה אלא אם כן היא יוצאת מהגבול וחוזרת לדאגה ועצב, ונאמר כי שירה מבחינת המשפט היא כסף, וחלק מהמביעים אמרו כי שירה העפעף, האוזן והאף טובים אלא אם כן הם חורגים מהגבול . הם גם אמרו שאם אדם מסיר שיער ממקום שדורש הסרה, אין בזה שום דבר רע, ואם הוא מסיר אותו ממקום שהוא טוב, אז זה לא טוב ….

…בית קברות כנסייתי אם אתה הולך בבית קברות בכנסייה בחורף, המשמעות היא שמאבק ארוך ומפרך בעוני יחכה לך . אתה תהיה רחוק מבית הילדות שלך והחברים שלך יהיו רחוקים ממך . אך אם תראו את סימני האביב, תיסעו למקומות נעימים ותיהנו ממפגש מחודש . אם אוהבים חולמים שהם בבית קברות בכנסייה, המשמעות היא שאף אחד מהם לא יתחתן עם בן זוגו, אלא הוא יפגוש אדם אחר שתופס את מקומו ….

…אם אתה חולם לשמוע את צליל האורגן המנגן יחד עם מזמורים דתיים, אז הפרשנות שלו היא חברות מתמשכת ומזל טוב . ואם אתה רואה בחלום איבר בכנסייה, פירושו הוא הפרדה עצובה בין ההורים, ומשמעות הדבר היא מותם של חלקם . ואם אתה חולם שאתה מנגן מוזיקת ​​חלט על העוגב, זה אומר שאתה תהיה מאושר בחיים שלך ויזכה בחסד ובעניין של החברה בך . אם אתה חולם לשמוע שירה עצובה בליווי עוגב, פירושו הוא שתפקיד אותך לעבוד מתיש ועלול לאבד חברים ועבודה ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

…עץ הדקל : הוא איש הדעת, ובנו ומותו כרתו אותו, ועץ הדקל הוא אדם מהערבים, חאסייב נפאא, מדען מכובד המציית לאנשים, מוצאו הוא שבטו, והגזעים שלו הם אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תן לי לצלב אותך בגזעי כף היד .~ וייסורי מלוויו מחזקים אותם ואת ידיהם, עבור כיסויים נוספים לילדים וצאצאים . והפגיעה בתמר היא הרבה עבור המושל והסחר עבור הסוחר, ולמשווק יש רווח . אולי עץ דקל אחד היה אישה מכובדת מרובה טובות וזכרונות . וכף היד היבשה היא צבועה . ומי שרואה כאילו הרוחות עקרו את עצי הדקל, התרחשה שם מגיפה, ואולי זו הייתה ייסורים באותה עיירה על ידי אלוהים אדירים או הסולטן, וכסף נשפך לתוכה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ יש לזה ריח שווה לפרנסת המתפללים . ~ ראה מר הומארי שליח אללה עליו השלום כמו בארץ הביצה עם נחיל, ולאדמתה הטובה אינה צמח שבו, אמר עליו השלום : האם אתה יודע מי הארץ הזאת? הוא אמר : לא, הוא אמר : זה מיועד לאיש אל-קאיס בן חג'אר. קח את התמר הזה שנמצא בו ושתל אותו בארץ הטובה ההיא . אז עשיתי את מה שהוא אמר לי לעשות, וכשהגעתי לאבן סירין כשהייתי ילד, אמרתי לו את החזון שלי, והוא חייך ואמר : אוי ילד, אתה אומר שירה? אמרתי לא . הוא אמר : באשר לך, אתה תגיד שירה כמו איש מידה אלא שאתה אומר על אנשים טהורים. אזכור הדקלים הוזכר בתחילת הפרק ….

…שיער הוא כמו שיער ראש . בחלום הוא כסף ואריכות ימים, כך שמי שרואה את שיערו ארוך, חייו יהיו ארוכים יותר . ואם הוא רואה ששערו של שבטו נעשה מתולתל, עליו להיות מושפל, ואם זה ההפך, אז הכסף של שליטתו מתפזר . ונאמר : הרבה שירה זה הכסף שלו, ואם הוא עני, אז זה חובותיו . אם היה לו שיער מתולתל בחלום, זה מעיד על פיצוי בכסף, בעלים או בגדים . ומי שרואה את שיערו ארוך, זה ראוי לשבח, במיוחד בקרב נשים . צמות הן עדות לחובות אנושיים . הסרת שיער בשפם ובבית השחי היא עדות להקלה בחובות, למסירות ודבקות בסונה . ושיפור צמות מעיד על שליטה בדברים וחיסכון בכסף . ומי שיראה את שיערו מונבט ממקומו, הם יכו אותו . גילוח השיער בזמן חג'ג 'מעיד על ביטחון . ונאמר : מריטת שיער מעידה על מילוי דתו של הרואה . אם החייל יראה ששערו ארוך מדי, נשקו יוגדל . ומי שרואה בשיערו שיער סוס, הוא ייעצר אם הוא גנב . ומי שיראה את שערו הופך להיות כמו שיער חזיר, הוא ייפגע מקושי . שפע השירה לחרדים הוא גידול בדאגתו, ושפע הנאה, גידול בהנאתו . שחור השיער של האישה מעיד על אהבת בעלה אליה . אם הייתה רואה שהיא חושפת את שערה, בעלה ייעדר ממנה . אם היא תראה שהיא עדיין חשופה, אז בעלה לא יחזור אליה . אם אין לה בעל, היא לעולם לא תתחתן . ואורך שיער בית השחי הוא עדות לצורך ותוקף החוב ונדיבות הבעלים . אם יש בו כינים זה מעיד על שפע הילדים . ומי שרואה את שיער ראשו לוקה בחסר, זה הם . ואם הוא רואה מישהו שורטש את שערו, הרי זה חוסר מזל בכסף, ומי שרואה שהוא משח את שיערו בשמן, הרי זה קישוטו . ומי שיראה שהוא ידהה את ראשו, הוא יראה כמה מתקלותיו . ומי שרואה שירה נובטת במקומות שבהם השירה לא צומחת, הדת תשפע עליה . אם שיער צומח בכף ידו, זה יתרון . ואולי שיער הראש מתייחס למטע, כסף, יוקרה, והבעל לאישה רווקה, והאישה לגבר רווק . קלוע בשיערו מעיד על איסוף כסף, ואם כינים מוסרות מראשו, המשמעות היא סילוק המושחתים מארצו . אולי שיער טוב הצביע על מעשים טובים, ואם אישה הייתה מכורבלת, היא הייתה חולה ומתה . והאיש הרגיש את קישוטו, הגנתו וכספו המתמשך . אם הוא יראה את שיער גופו לבן והוא עשיר, הוא יאבד את כספו . ואם האישה רואה שהשיער שלה מבריק וחם, אז היא מחלקת מכספו של בעלה ….

…לראות אותו בחלום מעיד על מעבר של דאגות ומלאכים, ועל היעלמות הרמאות בשדיים . או אולי החזון שלו הצביע על שירה, שירה או נישואים . קטינים עוברים ליד המטיף . ונאמר : קסאר הוא אדם שרץ . יש בו נדבה או מצוקה ….

…המשורר : איש גאו אומר את מה שהוא לא עושה, ושירה היא אמירה כוזבת, ומי שרואה שהוא אומר שירה ומבקש להשיג אותה, אז הוא מעיד בשקר. אם הוא רואה שקרא שיר במועצה, זו חוכמה שנוטה לצביעות, ואם הוא שומע שירה, הוא משתתף באסיפות בהן אובדן שקר. ומי שרואה את עצמו זר ונהיה רהוט, אז הוא כבוד, כבוד או מלך, כדי שלא יהיה לו שידוך אם הוא שליט . ואם הוא היה סוחר, אז הוא היה מוזכר בעולם הזה כמו גם בכל מלאכה ….

…ריקוד : זהו דאגה ופורענות, וריקודים עבור המטופל מעידים על משך מחלתו . אמרו שריקוד העניים שר לא נמשך . האישה רקדה ונפלה בשערוריה . באשר לריקודים של מי שנמצא בבעלות, זה מעיד שהוא מכה . באשר לריקוד האסיר, זו עדות לגאולה מהכלא והתמוססותה מכבלים, בגלל התרופפות והתרופפות של גוף הריקוד . באשר לריקודים של הילד זה מעיד על כך שהילד חירש ואילם, ואם הוא רוצה משהו, הוא מצביע עליו ביד והוא בצורת ריקוד . באשר לריקודים של ההולכים בים, זה רע ומעיד על חומרתו . ואם אדם רוקד לאחרים, אז מי שרוקד יסבול מצער שהוא חולק עם הרקדנית . ומי שרואה כאילו רקד בביתו ובסביבתו, אנשי ביתו בלבד, אין איתם זר, זה עדיף לכל האנשים כאחד ….

…צליל תוף : צליל ריק . אם יש לו צרחות, פריחה וריקודים, זה חוסר מזל . המתופף הוא אדם הרואי וגאה באבטלה שלו, והתוף הוא איש סטירה, כך שמי שרואה שהוא הפך למתופף הופך לסטירה . והאישה המפוטרת תופפה אישה עם תקלות, האמירה שלה לא תאהב כי זו בושה ושערוריה ….

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

…אם אתה חולם על בידור בו יש מוסיקה וריקודים, תקבל חדשות טובות על נעדרים, ותיהנה מבריאות ושגשוג . עבור צעירים חלום זה הוא חלום של הנאות רבות ומגוונות וכבוד גבוה לחברים ….

…באשר לבכי : נאמר בסמכותו של אבן סירין שהיא אמרה : בכי בשינה הוא תפוח של עין, ואם זה מלווה בבכי, אבל וריקודים, זה לא משבח ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל בכנסייה או מה שמתאים לכך בהתאם לחוק השריעה, אז המילה שלו עדיפה על אחד מהדהים והוא ידכא אותו ….

…הכנסייה : מעידה על בית הקברות, בית הזונה, חנות היין, בית הבגידה והכפירה, בית כלי הנגינה, הקינות והשירה, בית האבל, השחור והיללות, ועל הגיהינום המגורים של אלה שלא צייתו לאדונו ולבית הסוהר, ומי שרואה את עצמו בכנסייה, אם הוא נמצא בה זוכר את אלוהים אדירים או בוכה או שהוא מתפלל לכעבה, ואז הוא נכנס לבית הקברות כדי לבקר את המתים או להתפלל בבית הלוויה . ואם היה בוכה בבכי או היה בהריון עם סימני דאגה, הוא היה נכלא . אם הוא רואה אדם מת בגיהינום, אז הוא כלוא עם הסוררים . אם הוא נכנס אליו חי כמואזין או אחרי הקוראן, אם הוא היה בג'יהאד, הוא והלווים איתו הביסו את מדינת האויב, ואם הוא היה במטרופולין הוא נכנס לעמו באי ציות או כפירה ו אתאיזם, אז הוא עודד אותם, זכר אותם וערך אותם לרגל, וביצע בהם את טיעון האל . ואם הוא מישהו שרואה אותם ומתפלל בתפילותיהם ועושה את מעשיהם, אז אם הוא היה אדם שערבב אנשים עם אמונה, כפירה, זנות, יין או חטא גדול, כגון שירה, התזמורת והכאת עניבה ותוף, במיוחד אם היה משתטח איתם לצלב כי זה מעץ . ואם אישה השתתפה בחתונה שהייתה בה נבלים ותופים, אז היא התערבבה איתם, או בהלוויה עם סדקים, שחורות, אבל וייללות, אז היא שיתפה אותם ….

…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….