…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….
חולם על שיער על הלשון שלי ושלף אותו החוצה
(174 פירושים ומשמעויות של חלומות על שיער על הלשון שלי ושלף אותו החוצה)…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….
…אם כי בדרך החוצה בנזק והולך ….
…ומי שחושב שהוא צהוב, אז זה מעיד על מחלה, ובאשר לשינוי צבע הלשון, זה לא ראוי לשבח ….
…סוראט אלמומטחנה ) מציין חרטה, כנות, יושרה, שמירת הלשון והחברות לאנשי צדק, או התרחשות של צרה שזוכה עבורו….
…ומי שרואה שהוא מציץ הוא חסד עצמו והתלונה היא מציצת הלשון ….
…ומי שרואה שהוא מכה את החרב מימין ומשמאל, וההכות שלו משפיעה על כל אחד מהיצורים, בין אם זה חיה, חפץ, צמח או נוזל, אז הוא מפשט את לשונו במילים שאינן מותרות, והם השתמש בחרב עם הלשון, כי אלוהים אדירים אומר שהם יאכזבו אותך בלשונות אבל ….
…נאמר כי השאמא אמר לאבן סירין : ראיתי בחלום כאילו יש לי חרב שלופה ביד, וכי הלכתי כשקצהו מונח באדמה כשאדם מניח מקל, אז אמר אבן סירין : עשה יש לך אישה בהריון? הוא אמר שכן והוא אמר שהיא יולדת ילד, ברוך השם, וזה היה כשהוא חצה . מסופר כי אדם הגיע לאבן סירין ואמר, ~ראיתי אדם עומד באמצע מסגד פרוע בידו. ~ A חרב שלופה עלתה על שרטון עם זה, אז הוא שבר אותה. אבן סירין אמר שהאיש הזה צריך להיות האיש שראיתי, אל-חסן אל-בסרי אמר שהאיש הוא הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר, חשבתי שהוא זה שהופשט מהדת, מכיוון שהמסגד מציין את הדת, שהחרב מעידה על הלשון, והסלע מציין את לב הצבוע, וזה הדיבור הישיר שלו שיש לו השפעה על ליבם של הצבועים ….
…סוראט אל-סאף ) מציין שעושה טוב, הולך בדרכי האמת, צופה ומשנן את הלשון, ואמרו שאנשים יוכפלו למלחמה, או שהוא יהיה קדוש מעונה….
…סוראט אלמומטחנה מי שיקרא את זה יהיה פשוט ועשוי לבדוק כמה מעבודותיו . ואל-קירמני אמר שילווה את אנשי הצדק, ונאמר כי תשובה, טוב ושמירת הלשון . ג'עפר א-סאדיק אמר, ~אתה מקבל אהבה אליו וזה עלול להוביל לאבדון .~…
…ומי שרואה את יוסף, עליו השלום, הוא יסבול מעוול, מאסר וריחוק מקרוביו, והוא נזרק לבושה, ואז יבוא למלך והאויבים נכנעים לו . נאמר בביטוי כי האח הוא אויב, וזו עדות לשפע הצדקה לבעליו, שהרי הקב~ה אמר : ~ותן לנו נדבות .~ נאמר שאנשים מסוימים ראו כאילו יוסף, עליו השלום, נתן לו את אחד העבדים שלו, והוא הבחין שהוא נעשה אקספרסיבי . מסופר כי איברהים בן עבדאללה אל-כרמאני ראה כאילו יוסף עליו השלום דיבר אליו, אז הוא אמר לו שילמד אותי את מה שאלוהים לימד אותך, אז הוא עטף את החולצה שלו, אז הוא התעורר והוא היה אחד המביעים . בסמכותו של אבן סירין היא אמרה : ראיתי בחלום כאילו נכנסתי למסגד, אז הייתי עם שלושה שייחים, ולצעיר היה פנים טובות לידם, אז אמרתי לצעיר : מי אתה, שאלוהים ירחם עליך? הוא אמר : אני יוסף. אמרתי : האם אלה שייחודים? הוא אמר : אבותי אברהם, יצחק ויעקב, אז אמרתי שהוא לימד אותי את מה שאלוהים לימד אותך. הוא אמר אז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה אתה רואה, אז אמרתי אני רואה את הלשון שלך, ואז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה שאתה רואה, אז אמרתי ללחייך, ואז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה אתה רואה, אמרתי אני רואה את ליבך ואז הוא אמר, ~אל תפחד~, ומה שהיא אמרה לי הפך לחזון, אלא כאילו הסתכלתי על זה ביד ….
…לשון אם אתה רואה את הלשון שלך בחלום, זה מנבא שהחברים שלך יסתכלו עליך בחוסר כבוד . לראות את הלשונות של אחרים בחלום מנבא פיצוץ של שערורייה שתחריב אותך . אם אתה חולם שהלשון שלך חולה בדרך כלשהי, זה מנבא שהטיפשות שלך בזמן הדיבור תוביל אותך לאבדון ….
…כריתת היד פירושה חיתוך היד בחלום מעידה על נטישת תפילה, או ניתוק השאלה היא העושר המושג או תשובה . וחתך את היד ואת האיש מחלוקת השחיתות בדת . חיתוך הלשון מבטל את הוויכוח, או הצדקה אליו על ידי ניתוק לשונו מהשאלה . ומי שיראה שחבריו נותקו, הוא ייסע ויתרחק ממשפחתו, מבנו ומשבטו ….
…מידה : זה הולך . והערבים מכנים את המידה משקל . והקנה המידה הוא צדק של מושל וכפיפיו ועוזריו, והטיית הלשון ימינה מעידה על נטיית השופט לתובע והטיהו שמאלה מעידה על נטייתו כלפי הנתבע, והאיזון הוא פשוט, העוול שלו מעוות, והאבן תלויה על אחד מצדיו כדי להעלות עדות לשקרים ולחוסר המוסריות שלו . נאמר כי כפי בהקדם ראיות Snagath של בתקדימים של השופט ויעילות, וראיות פְּגִימוּת משל חוסר יכולת לשלוט 0 הרגישו כאילו הוא שוקל עדות השקר מבטל Wlosa . וקנה המידה של המזייפים הוא חנות האוצר של בית הכסף 0, והאיזון שעשוי מכפות רגלי עור החמור מעיד על הסוחרים והשוק שמבצעים את האמון במסחר ….