…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….
חולם על שיער על הלשון שלי ושלף אותו החוצה
(174 פירושים ומשמעויות של חלומות על שיער על הלשון שלי ושלף אותו החוצה)…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
…להב נמצא בחלום המובע על ידי הלשון ועל ידי אישה, ואולי זה מסמל פרנסה . ולהב העט הוא נער מנומס שיש לקנא בו, כך שמי שרואה אותו בידו יהיה לו בן טוב . ומי שרואה בידו את להב העט, אישה שעזבה אותו תחזור אליו ….
…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…האם יש מה שמכונה חזונות לטווח הארוך? או עם שלבים? חזונות לטווח ארוך, או עם שלבים. דרך המדיטציה שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות בקוראן או בסונה, חזונות ארוכי טווח, או בשלבים : דרך ההשתקפות שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות, בקוראן או בסונה, הם ניתן לסווג במונחים של מהירות ההתרחשות או שהוא מתעכב לשני חלקים עיקריים : 1 / חזיונות המתרחשים במהירות או מאומתים, ודיברנו עליהם שוב ושוב, והזכרנו שאחד הדברים הגדולים ביותר שתורמים ל מהירות ההתרחשות : אמיתות הטון והחדישות של בעל החזון, או אם ראה זאת לפני עלות השחר או מעט אחריו, והזכרנו עדויות לכך. המלים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומרות : החזונות האמיתיים ביותר היו מה שהיה במכשפים, והחדית של [ אני מאמין שאתה הוא חזון המאמין שאתה הכי אותנטי ]. 2 / חזונות לטווח הארוך, או מה שאפשר לכנות : אותם שלבים; זה הכותרת של המאמר שלי בשביל זה, וזה מה שהתכוונתי לדבר עליו היום; אלה החזונות הנמשכים זמן רב כשהם מתגשמים והבעת הביטוי שלהם מתממשת, ובעליהם חי אותם, ואירועיהם חיים תקופות ארוכות מחייו, ושונים מהחזון שהתרחש פתאום, לאחר ייאוש ו המתנה ארוכה . שמה שאני מדבר עליו עכשיו מושג באופן חלקי ורציף לאורך כל חיי בעליו או בחלק ארוך מחייו, באשר למה שהושג לפתע ובעליו בישר את זה, וזה לא קרה ואז זה קרה לפתע, סוג זה שלשום דבר לא נופל לפני נפילתו המלאה או החלקית . אתן לך דוגמא; עם סיפור יוסף עליו השלום, וראייתו שהגיעה בקוראן, הוא ראה את השמש, הירח ואחד עשר הכוכבים משתטחים אליו, וחזון זה התגשם עבורו במשך ארבעים שנה של שונים בשלבי חייו, והוא חי עונות שהושגו על ידי ילדים, נוער ומבוגרים ….
…אל-קירמני אמר כי למודרבאח יש פסק דין בפני עצמו מכיוון שהוא עשוי להיות על ידי הלשון, על ידי פעולה או על ידי שניהם, או שלחימה היא רק בזמן מלחמה, ואי אפשר לקרוא לה מודארבה עם הלשון המונח לחימה. מסופק גם כן ….
…סוגי חזונות : חזון שהוגדר כבר והעובדה ששמנו לב בזמננו הגברת תשומת הלב לתובנות ולסיפור שלה בשני המעברים ולעתים קרובות אנו מוצאים שאלה לגבי? האם זה חלום או חזון , אבל אתה עלול למצוא כמה הציבור שבר באזור זה , והוא הפך יש ביטוי קיר הטיפוס בארמון חזון מאוד על בין אחת בזמן אחר . זוהי בורות בדיוק קליין ודחיפות ותעוזה אל פתווה כביטוי של חזיונות של הפתווה כדי זה הפסוק על הלשון עזיז : וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע יאכל שבעה Snblatt רזה שבעה ירקות אחרים Iabsat O הציבור בבקשה לייעץ לי החזון שלי , אם החזון אתם עוברים מעל ( יוסף 43) ו שלו ואמר : ( תנו לי עצה ) עולה כי ביטוי של החזון הוא פסק הלכה שאסור אמר בלי ידע . ואכן , המודט את החזיונות והאמירות של חוקרים למצוא היכן הם נחלקים לשלושה סוגים : 1. חזון משוקץ 2. מהו האני המודרני – 3 חלומות אמיתיים או טוב ** מצטטים ד~ר פאהד אל – Osaimi ….
…השלם, אם כל הלשון בחלום מהללת או משמיצה, והיה משפט שקיצר את טיעונו והכניע אותו במריבה שלו, אחרת כולם יחזרו גרוע לעם, או שהוא יהפוך לאחד מאנשי האסון. בלי ילד ….
…הדרקון הוא בחלום סולטן מעיק ופוחד או אש בוערת . אם המטופל רואה דרקון, הדבר מעיד על מותו . אם אישה בחלום יולדת דרקון, היא תלד ילד במשך זמן רב . כי הדרקון גורר את עצמו אם הוא הולך . ומי שרואה את זה כאילו דרקון גרר אותו במים, הוא ייענש בסמכות, או באלוהים הכל יכול, או על ידי שליטו . אם ראה כאילו הוא הופך דרקון, חייו יתארכו ויקבלו סמכות . אם הוא אכל בשר של דרקון הוא היה מקבל כסף מהמלך . הדרקון אולי חי זמן רב, בגלל אורכו . אם הוא רואה באדם כאילו הוא בא לקראתו ללא נזק, או כאילו שהוא נותן לו משהו או מדבר אליו בלשון קולחת, אז הוא מציין טוב הרבה שיהיה לו . ומי שרואה בחלומו דרקון משתנה, ויש גבר מזה, אז הוא מציין צבא של הג'ין, ואם הוא רואה את זה משתנה ויש אישה מזה, אז זה מעיד על צבא נשי של ג'ין, והוא אויב הרואה את שתיקת האיבה עם ראשים רבים באומנויות הבינוניות, הרע והרע . אם יש לו ראש אחד, שלושה או ארבעה עד שהוא מגיע לשבעה, אז כל אחד מראשיו הוא סבל ואיזשהו סוג של רוע, ואם זה הופך לשבעה ראשים אז אין לו שווה ברועו ובאיבה שלו . ומי שרואה שיש ברשותו דרקון, הוא יכבוש אדם בלי שכל . אם אישה בהריון תראה שהיא ילדה דרקון, היא תלד בן מאורס ומפואר, שממית את הלשון, או בן מגדת עתידות, או כומר, רשע, לא מוסרי או גנב ….
…ומי שרואה בלשונו דבר שמעליב אותו או מכחיש דבר כזה כשהוא ער, אין זה ראוי לשבח וריבוי הלשון את החוכמה, ההיגיון והמתיקות של הדיבור ….
…שן מבשרת לראות שיניים בחלום על פגישה עם אנשים ששונאים או סובלים ממחלה הפוקדת אותך . אם אתה רואה שיניים שלך נושרות, זה מבשר חדשות רעות וכישלון בפרויקטים ובעבודה . אם הרופא מסיר לך שן, תפתח מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . אם אתה חולם שהרופא הדביק לך שן, תקבל בחזרה את החפצים האבודים היקרים שלך לאחר תקופה ארוכה של חרדה ודאגה . אם אתה מצחצח או מצחצח שיניים, המשמעות היא שתיכנס למאבק עז להגן על עושרך והונך . אם עשית לעצמך תותבת, המשמעות היא שמצוקה קשה תקיף אותך ותשתדל להיפטר מהם . אם אתה מאבד את השיניים, המשמעות היא שתישא דאגות שתרסקו את גאווהך ותחבל באינטרסים ובעסק שלך . אם תקבל מכה שדופקת לך את השיניים, זה מבשר על חוסר מזל פתאומי : תאבד את העסק שלך, תחלה, המוות יבקר אותך או שתיתקל בתאונה פתאומית . אם אתה בודק את הגיל שלך, המשמעות היא שאתה מוזהר מפני הצורך להיזהר ולשים לב לענייניך, מכיוון שהאויבים מתכננים ללכוד אותך . אם השיניים סדוקות וניזוקות, המשמעות היא בעיות בריאות ועבודה . אם חלמת שאתה יורק שיניים, המשמעות היא שאתה או אחד מבני משפחתך חולה . שן מעוותת בחלום היא סימן רע ומשמעותה אסונות מסוגים שונים, חוסר מזל, אובדן רכוש אישי, אי מימוש ויישום פרויקטים ועבודות, מחלות, בריאות לקויה והפרעות עצבים גם עבור אנשים בריאים . אם שן אחת נופלת מהפה, המשמעות היא חדשות רעות . אם סינאן נופל, המשמעות היא שמצבו של האדם יהפוך לאומלל בגלל רשלנותו וחוסר זהירות . אם נושרות שלוש שיניים, הדבר מנבא מחלה ותאונות מסוכנות . אם אתה רואה שכל השיניים שלך נשרו, זה מבשר רעב, מוות ואסון . הדבר תקף אם שיניך קשוחות ואתה מחלץ אותן . אם חלמתם ששיניכם נעשו מבריקות ונקיות חדשות לאחר הסרת הפלאק מהן, משמעות הדבר היא בעיות זמניות שייעלמו וישאירו אתכם יותר זהירים וחכמים יותר בהתנהגותכם, ותמצאו את ההנאה שלכם בביצוע חובותיכם . אם אתם מעריצים את שיניכם מכיוון שהן לבנות ויפות, דעו כי לאחר הגשמת רצונותיכם וחלומותיכם, מחכות לכם הרבה שמחות, תענוגות ותאונות משמחות . אם חלמת שהוצאת או שאיבדת שן ואתה מזיז את הלשון שלך בפה ומחפש אותה לשווא, אז הלכת לרופא שלא מצא אותו והעניין נשמר בסוד, אז כל זה פירושו שאתה עומד להיכנס לחששות שלא יגרמו לך אושר ואתה נחוש להתעלם מהם, אך אתה אחרי זה תעשה זאת ותשתמש בו לטובתך למרות שחבריך מפקפקים ומפקפקים במה שעשית . אם חלמת שרופא השיניים מנקה לך את השיניים, אך אתה מוצא אותם חלודים למחרת, אז זה אומר שתחשוב שתפיק תועלת ותפיק תועלת מאדם או ממרכז החלום שלך, אך בהמשך תגלה כי אישה או אדם ערמומי התחרו איתך בזה והקהל שלך על זה ….
…בחלום, הנישואין נכנסים לעניינים צרים, הדרך החוצה, ואולי הם מעידים על מוות ….
…ומי שרואה שהוא באש הגיהינום, אז הוא נוזף על חטאיו שהוא מתעקש עליהם, ואם הוא צדיק אז הוא יתחמם או ייפול לפורענות או למאסר, ואם הוא ייצא החוצה, הוא ייפטר מזה. הוא אכל משהו מהאוכל שלה, כי זו אחת הפעולות של החוטא, ואם אישה רואה שהיא נכנסה לאש, זה מעיד על גירושיה. אם הגירושין פוגעים בה, ומי שרואה אותה ולא סובל ממנה כל נזק, הרי שזו אחת הדאגות והצערות של העולם הפוקדים אותו באותה מידה שהוא קיבל מחום שלה ומי שראה אותה במקום שצוין שיש סולטן מתעתע או אדם שתלטני שלא מותר וגם לא אסור, ובמקום הזה תהיה מלחמה או רעב ומחירים וסחורות גבוהים…
…בצל : חלקם לא אהבו את האומר הכל יכול : ~ ובצל ~. וכמה מהם אמרו : זה מצביע על הופעתם של דברים נסתרים, כמו גם קטניות אחרות בעלות ריח, וחלקם אמרו שזה כסף, וקילוף בצל מעיד על הערצה לאדם . שום : שבח מכוער, ונאמר שכסף הוא חראם, ואכילתו מבושל מעידה על חזרת בתשובה . ונאמר שאיש בא לאבו הוריירה ואמר : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יושב במסגד, ואנשים נכנסים ומברכים אותו, אז באתי להיכנס אליו, ואם גברים עם שוטים הם מנעו ממני להיכנס, הוא אמר, תן לי להיכנס, והם אמרו שאכלת שום והם הוציאו אותי החוצה . אבו הוראירה אמר : זה כסף מרושע שאכלתי ….
…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…
…מבין המעלות של המתפלל Albganci 80 – זהו Nuadrh כי האישה הזקנה של הצדיק נפטרה ואישה אז פיקדון שבעה דינר הגיע מנגנון הפיקדון שלה והתלונן בפני אותו Manzl החוצה ואמר לו שמה ואת שמו של המת היה מלווה במנגנון שהוחזר אז של מחר הוא אמר לה : היא אומרת לג'יין אודי מביתי שבעה גג ח'קבט מצאת את הדינרים בשביעית בסמרטוט, אז היא עשתה זאת והוא מצא את זה כמתואר לה ….
…מים אם חלמתם על מים טהורים, זה מנבא שתממשו בהצלחה ובהנאה . ואם המים בוציים, אז תהיה בסכנה ומלנכוליה תתפוס את מקום השמחה . אם אתה רואה מים עולים בבית שלך, המשמעות היא שאתה תתקשה לעמוד בפני הרעות ואם אתה לא רואה את המים שוקעים, תיחשף להשפעות מסוכנות . אם אתה רואה את עצמך דוחף מים החוצה וכפות הרגליים שלך נרטבו, הדבר מנבא כי צרות, מחלות וסבל יכבידו עליך, אך תסכל אותם בהתעוררותך . ניתן להחיל את אותו הדבר גם על מים עכורים שעולים בספינות . אם נפלתם למים בוציים, זה מנבא שתעשו טעויות מרירות רבות ותסבלו מעצב גדול כתוצאה מכך . אם אתה שותה מים עכורים, המשמעות היא מחלה, אך שתיית מים צלולים ומרעננים מובילה למימוש התקוות הטובות . אם אתה משחק במים זה אומר התעוררות פתאומית של אהבה וחיבה . אם אתה מרסס מים על הראש, המשמעות היא שההתעוררות הרגשית שלך לאהבה תתמודד עם חילופי דברים מסוימים . ילדה שלומדת חלומות מספרת את החלום הבא ואת התרחשותו המטפורית בעולם הערות : ~ בלי לדעת איך, רכבתי על סירה בחלום ושכשכתי מים כחולים וצלולים עד שהגעתי למעגן הסירה שמצאתי לבן כשלג אבל הייתי מחוספס וסדוק . הערב הבא גבר נעים בקר אותי אבל נשאר עד מעבר לזמן אמהות לאפשר, הייתי נתון להכפיש אלים בשביל זה . ~ המים הכחולים והסירה הלבנה והיפה היו סימני אכזבה בסמל ….
…חזיונות של כמה מלווים : אולי אחד החזונות הבולטים של חזונו של בן לווייתו הגדול עבדאללה בן זייד אל- אנסארי והלגיטימיות של תפילה ופרט של חזון זה בחשבון הבא : ( ב – 1) מוחמד בן עבדאללה בן זייד מאביו אמר : שליח אללה עליו השלום הם עשויים לחצוצרה והורה לבנקוס שהוא חצב , ורטה עבדאללה בן זייד אמר בחלום : ראיתי אדם נושא את זה ת'וואבאאן אחאדרן פעמון , אמרתי לו : הו עבדאללה מוכר פעמון? הוא אמר : מה אתה עושה עם זה? אמרתי : קרא לו לתפילה . הוא אמר : האם אני לא צריך להראות לך יותר טוב מזה? אמרתי : מה זה? הוא אמר : אומר : אללהו אכבר אללהו אכבר אללהו אכבר אללה אכבר . אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים . אני מעיד כי מוחמד הוא שליח האלוהים אני מעיד כי מוחמד הוא שליחו של אלוהים . בוא להתפלל . בוא להתפלל . חי על האיכר . אלוהים גדול , אלוהים גדול , אין אל חוץ מאלוהים . הוא אמר : יצא עבדאללה בן זייד עד שהגיע לשליח אללה עליו השלום וסיפר לו את מה שהוא ראה »הוא אמר : הו שליח אללה, ראיתי אדם נושא את זה תאוואבאן אוחדרן פעמון . . . ספר לו את החדשות . שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: “ חברך ראה את חזונותיו , אז הוא יצא עם בילאל למסגד והשליך אותו אליו וקרא לבילאל , כי הוא . הוא השמיע ממך קול. ~(1) הכוונה בקול ממך היא : חזקה ומסוגלת יותר ממך להצביע , והפנדה היא לאחר שההצבעה חלפה , ואני מעדיף זאת . כדי לחזור אל הסיפור . . עבדאללה בן זייד אמר, אז יצאתי עם בילאל למסגד, וגרמתי לזרוק לו את זה בזמן שהוא קורא לזה . הוא אמר : שמע את עומר בן אל- חטאב נשמע , יצא החוצה, הוא אמר : הו שליח אללה, ואללה ראיתי כמו זה שראה . סוד לוויה זה הרבה של מה שהוא אמר כי : אחמד אלוהים את התהילה ואת כבוד שבח התוכנה כל כך הרבה כפי שהוא בא לי על ידי אל – בשיר של אלוהים Vokrm לו שיש לי בשורה משמחת את הלילות להם עוד שלוש עשה לי באדיבות הגיע ( ב – 2 ) כמו גם חבריו חזיונות דוגמאות מה בא עבדאללה בן עמר, אולי אללה יהיה מרוצה ממנו : האיש החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חזון Oqsa שליחו של אללה, עליו השלום, אמר : הייתי ילד, אזבה צעירה – ולבד בודד לא היה זוג נאמר לו : רווקות ורווקות יום שישי – הוא אמר . . ישנתי ב המסגד אלי הזמן של שליח אללה הוא שאכיר אותו ראיתי בשנת ka n מלכי Okhaddana הם הלכו אותי האש , אם מדינת KTI היטב ואם אתה צריך שתי קרנות Kqrna היטב ואת המשמעות של זה : מאות שנים את היבטי הבאר הבונים מהאבנים המונחות על הגרדום שהסליל מחובר אליו , ובדרך כלל לכל באר יש שתי קרניים , ואנחנו חוזרים לחדית '. אמר אבן עומר : ואם יש לו שתי קרניים כמו שתי הבארות, ואם יש בו אנשים שאני מכיר, אמרתי : אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מחפש מקלט באלוהים מהאש . הוא אמר : ואז פגש אותם מלך, אז הוא אמר לי : לא הרסת, כך שאין פחד עליך או נזק . הסיפור שלה על חפסה . וקשתא שליח אללה עליו השלום אמר הנביא עליו השלום : כן מאן עבדאללה אם הוא התפלל בלילה . סאלם אמר : עבדאללה היה אז לא לישון בלילה פרט קטן ( מוסכם , ואת המילה לשלום ). בשנת הרומן בוכרי : אמר : אמרתי לעצמי : אם אתה טוב לראות מה ראיתי כאלה , כשהוא כרע בלילה אמרתי : אוי אלוהים, אם אתה יודע ב Varney ראייה טובה . . . שיחה מוסכמת ומילה של קיטור . (2) דוגמאות קצרות אלו לחלק מחזיונותיו של שליח אללה ומיטב הבריאה אחריו והם בני לוויה E ובפומבי לאחר מצגת קצרה זו , אנו פונים לחלקי החזונות עליהם נדבר בפרק החלק הבא של הספר הזה . _______________________________________________________ (1 ) מסופר על ידי אבן Majah ב סונן שלו הספר הנייד , ו המילה , את הדלת של התחילה הניידת – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר של דלת תפילה מה בא להתחיל נייד – אופ אבו דאוד ב דלת סידורי תפילה : כמה ניידים – התייחסות קודמת – והיא נכללה על ידי אחמד בראשית המוסנאד אל מדני, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, החדית של עבדאללה בן זייד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וזה היה נכלל על ידי אל-דרמי בספר התפילות, פרק על תחילת הקריאה לתפילה – התייחסות קודמת -. (2) ראה פתח אל-בארי (12/418) – התייחסות קודמת – ואל-Nawawi עליי Sharh המוסלמי Sahih (38/16) – קודמת התייחסות ** מצוטט מד~ר פהד אל-Osaimi…
…נהיגה אם אתה חולם שאתה נוהג בעגלה, הדבר מעיד על ביקורת לא הוגנת על הקיצוניות שלך לכאורה . תאלץ לעשות דברים שלא נראים נהדרים . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב ציבורי, זה מצביע על עבודה נמוכה עם מעט הזדמנויות לקידום או קידום . אם מדובר באוטובוס, הוא יישאר בתנאים גרועים לזמן מה . אבל אם אחרים משווקים אותך בתקשורת הזו, אתה תרוויח מהידע הגבוה בעולם ותמיד תמצא דרך החוצה בתוך קשיים . אם אתה גבר, הרצונות שלך יזרמו להשלמה מהירה במערכות יחסים רומנטיות עם נשים . ואם אתה אישה, תעסיק או תשליט את ליבם של גברים בצורה מרושעת לאחר שתצליח לשלוט בהם ….
…דורה סיפרה שאדם הגיע למעבר החוצה ואמר שראיתי את זה כאילו אני אוכל תאנים, אז הוא אמר שאתה אוכל את המספר של כל מקל תאנה, וזה היה ככה, ואז הוא ראה גם אחרי זמן מה. הוא בא אליו ואמר לו את זה שוב. הוא אמר לו: ~הוא צריך לראות את המספר של כל עץ תאנה ברתיחה, וזה היה ככה.~ ואז הוא הלך, ואחרי זמן מה הוא ראה שליש. בדלת ביתו הוא מצא שקית ובה כמות, ואז הוא לקח אותה, ואז אמר לו מה שראה מהאמור לעיל, אז הוא אמר לו שתמצא את המספר של כל תאנה שאכלת דינר, אז הוא אמר שמצאתי שהתיק ההוא נפל מהמעבר, אז אמר לו, תהילה לאלוהים, מפרש את החזון בידך, וכל מה שתגיד, הוא אמר: אכלתי אותך? התאנה הייתה הפעם הראשונה, כך שהעץ היה חשוף מעלים והוא היה מקל, אז נתתי לו אותו, ובפעם השנייה אכלתי אותו ממנו בענפיו, והוא נראה כמו דמאם, וה בפעם השלישית אכלתי אותו כשהיה צלול וטוב, אז זה היה כמו דינרים והשק שמצאתי היה התיאור שלו כזה וכזה והוא שלי ונתתי לך אותו ….
…היונה : האישה הצדיקה והאהובה היא שלא מחפשת תחליף לבעלה, ונח עליו השלום קרא לה ומציין את החדשות הדחופות, השליח והספר, כי היא מעבירה את החדשות ב הספר, ומקורו הוא שנח שלח את העורב לדעת את עניין המים עבורו, והוא מצא גופה צפה על המים, אז הוא עבד איתה, הוא שלח את היונה והיא הביאה לו נייר ירוק והוא קרא לזה : זה למי שנמצא במצוקה או שאין לו בשורה משמחת אם הוא נופל עליו או שמטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל על ראשו, כי זו יונת המוות, במיוחד אם זה היה מהיונה והתנופף בראשו בשינה, ואולי היונה הייתה ילדה . והיונה הירוקה הטובה ביותר, ומי שרואה שהוא הבעלים ממנה לאין שיעור, יהיה לו שלל וטוב . חלקן בנות ושכונות, והמגדל שלו הוא מתחם של נשים, וגוזליו הם בנים או שכונות . ומי שרואה יונה אנושית, אז הוא איש אשור, ואם הוא זורע מספוא ליונים וקורא להם אליו, אז הוא מוביל . והיונה שואגת, מאשימה גבר באישה . ביצים הן דת, ירקות הם יראת שמים, שחורים הם אדונים של נשים וגברים, וגלידות הם בעלי תערובות, ומי שמנוכר ביונה ולא חוזר אליו, הוא מתגרש מאשתו או מת, ולמי שיש לו יונים יש נשים ונשים שפחות שלא מוציאות עליהן . אם כריתת כנף של יונה תישבע לאשתו לא לצאת החוצה, או להיוולד לו על ידי אשתו, או להיכנס להריון . היונה היא גבר או אישה ערבים, ומי ששוחט אותה יקלקל אישה בתולה, וכל מי שאוכל את בשרו יאכל את כספי האישה . ויונים עם אפרוחיהן, שבי עם ילדיהן . והיונה המנחה המיוחסת, חדשות שמגיעות מרחוק . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי ביונה לבנה שמאוד אוהבת אותי, כאילו אחת מעיניה היא אחת העיניים הטובות ביותר של יונה, והעין השנייה בפנים סביבו היה מכוסה צהוב . אבן סירין צחק ואמר : אתה מתחתן עם אישה יפה שאתה אוהב מאוד וזה לא משנה לך מי ראית בעיניה, כי הפגם לא נמצא בראייה, אלא הוא משהו בדגדגן שלה, וזה רע באופי שלה ופוגע בך בזה . אז אדם החזון התחתן עם אישה וראה ממנה דמות חזקה ….
…זה כסף בחלום כי זה מכספי עפר ועפר . ומי שרואה אבק בין שמים לארץ, אז זה מעורפל, והוא לא יודע את הדרך החוצה . ומי שרואה שהוא משיל את ידיו או את בגדו מעפר, הרי הוא עני, ונאמר : הוא חי זמן רב, וכל מי שרואה שהטיל עליו אבק . אם האבק נמצא ברוח, ברק ורעם, הרי זה צחיחות וחומרה . ומי שראה שהוא רכב על סוס ורץ איתו עד שהאבק פגע, ואז היבלת לוקחת את זה ומתעמקת בשקר ומעוררת סכסוכים ….
…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….
…אדם נדיר הגיע לאבן סירין והוא אמר שראיתי חלוק נחל שנפל לי באוזניים, והזרקתי אותו ואז יצאתי החוצה והוא אמר, אתה איש שיושב עם אנשי החדשנות ואתה שומע מילה מגונה, אבל אתה חוזר בתשובה ….
…לראות כף בחלום מנבא שאתה תהיה עד לאירועים הקשורים לעבודה המעשירים אותך ומעניקים לך עושר . אם אתה רואה כף שבר או צייד, זה מנבא שמזל רע מתקרב אליך, ולא תמצא שום בריחה ממנו . ~ כף : אטין מכונה החוצה .~…
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון החבוש מעיד על תפיסת העניין בגלל ההתקף שהוא מכיל , ואולי הוא יעוף עם משהו כשהוא שר אותו במשמעות : הוא נתן לו סוס ועף החוצה. … מזה, אז הוא המשיך לחשוב על יומו וחשש מהפרדה כי השם הפרטי הוא … נסיעה ויש לו את הזכות לטוס…
…ומי שרואה שהוא מתחתן עם אמו והיא מתה, אז זה מעיד על פקיעת חייו, כי אלוהים אדירים אמר: ~ ממנה בראנו אותך, ובזה אנו מחזירים אותך, וממנו אנחנו מוציאים אותך החוצה . ~ הפסוק, והראשון שבהם הוא חזון זה אם בעליו נעדר מפגישה עם אמו אם הייתה נוכחת ….
…אם הוא רואה שאבק התקין משהו, אז זה כסף כי זה מעפר, ואם הוא רואה אותו בין השמים לאדמה, זה עניין דו משמעי שאינו יודע את הדרך החוצה ממנו, ממש כמו ערפל ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שיראה אחת משיניו כואב ומרפא אותו, אז הוא שולף אותה החוצה, זה יהיה טוב ומועיל .~…
…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….
…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….
…ומי שפולט רוח : יש לה קול בקהל אנשים או שאינו מבצע טשטוש, הוא מחליק במילה, ומי שפולט דיבור, ומי שבולט החוצה יפרה ילד ….