…ומי שרואה שהוא נתן לאשתו חרב בכיסויו, הוא בא אליו עם בת, ומי שרואה שהיא נתנה לו גם כן, הביטוי שלו הוא מקבילו, וחזון חרב העץ מעיד על ילד צבוע שהוא לא צייתני, ואם הוא היה מעופרת, הוא היה מפוצץ, ואם זה היה אפס הוא היה עשיר ואם זה היה מברזל הוא היה אמיץ ….

…חלב חזיר מעיד על הבלבול וחוסר הדעת שלו ועשוי להצביע על צריכת כסף אסור ועשוי להצביע על התרחשות מצוקה וחוסר מזל ….

…ומי שרואה שהוא רכב על צווארו של איש אויב, מעיד שהוא רוכב על דבר פגום, ואם הסירה היא המטען שלו, אז הוא נושא אותה עם אספקתו וכובש אותו בסדר שלו, ואם אין איבה בינו לבין כל אחד, ואז משהו מכספו או מעמדו עלול להיפגע ….

וחלב הצבוע מעיד על בגידת ילדיו איתו ….

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…ומסופר שהנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ראה וירד על טייף, כאילו הביא ספל חלב והניח אותו בין ידיו, ולכן הכין את הספל . אז אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הו שליח אלוהים, אני לא חושב שאתה צודק מהטאיף בשנה שלך, זה משהו. הוא אמר : כן, הוא לא נתן לי רשות לכך, ואז הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עזב . ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי חלב חלב שהובא עד להכניסו, ואז בא אחר ושם בתוכו . הוא הרחיב אותו, אז יצרתי את חברי ואני אוכל מהקצף שלו, ואז סובבתי את ראשו של גמל, וגרמנו לנו לאכול אותו בדבש . הוא אמר : באשר לחלב, זה פיטרה, ובאשר למי ששפך אותו לתוכו, הוא הרחיב אותו, ולכן שום דבר לא נכנס לפיטרה, ולגבי מי שצרך אותך בקצף שלו, אלוהים אדירים אמר : ~ באשר לחמאה, היא תתבזבז . ~ לגבי גמל, זה אדם ערבי, ואין בגמל שום דבר גדול מראשו, וראש הערבים הוא מפקד הנאמנים, ואתה עוקץ אותו ואוכל את בשרו. באשר לדבש, זה משהו שאתה מעטר את דבריך . וזה היה בתקופתו של עומר בן עבדול עזיז, אלוהים יהיה מרוצה ממנו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מניקה, והוא אמר : מה אתה עושה? הוא אמר : אני אהיה עם אדוני בחנות. הוא אמר : ירא אלוהים בכספי אדונך . אודי בן ארת'ת לא ראה זונה שחלפה על פניו בזמן שהיה בפתח ביתו, והוא הציע לו חלב, אך הוא לא קיבל . ואז הוצע לו בפעם השנייה, אבל הוא לא קיבל . הוא הוצע לו שוב , אז הוא קיבל את זה, אז סירין אמר : זה שוחד שהוא לא קיבל. ואז הוא חזר וקיבל את זה ולקח את זה . ומפקד הנאמנים ראה את הארון אל-ראשיד, כאילו בהרם, הוא נח ממגזרות איילה . אל קירמני שאל בעל פה על פרשנותה, והוא אמר : הו מפקד הנאמנים, מניק לאחר הגמילה כלוא בכלא, ודמיונך אינו נכלא, אך אתה כלוא באהבת משרתת שנאסרה עליה . זה היה כך . ביחס לדימום באף : אם הוא דק בהרבה, הדבר מעיד על פגיעה כספית קבועה . ואם הוא היה עבה, זה מעיד על נפילה שתיוולד לו . אם הוא רואה שאפו מתעוות, ומצפונו הוא שהאלוהים מרוויח אותו, אז הוא יכה אותו היטב מהבוס שלו . אם המצפון שלו הוא שהוא פוגע בו, אז הוא מכה את הרע מהבוס שלו, והוא יהיה מכה עבורו, ואחריו הוא יסבול נזק . אם הוא הראש, אז הוא יכול לראות בגופו כמה שראה כוח וחולשה, ואת שפע הדם והמעט שלו . אם אתה מנער טיפה או שתיים, זה יתרון . אם הוא רואה קילו או שני קילו והמצפון שלו הוא שזה תועלת לגופו, אז בריאות הגוף היא תוקף הדת, אז זה יוצא מהחטא והדת שלו נכונה . אם במצפונו הוא פוגע בו בגופו, אז הפגיעה בגוף היא פגיעה בחוב או בקבלת חטא . אם כוחו נעלם לאחר שיצא הדם, אז הוא חסר, ואם הוא חזק, אז הוא עשיר, כי כוח הוא העושר של האדם . אם הוא מכתים את בגדיו בדמו, אז הוא ייפול למעשים פסולים כתוצאה מכך . אם אתה לא מכתים שום דבר, אז מי שעושה זאת נקי מחטא . אם הוא רואה דימום באף נוטף על הכביש, אז הוא משלם כסף של זאקאט וצדקה ברחוב . נאמר כי דימום האף הוא מכה אוצר, והעיטוש בטוח ….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שראה שאפו מתעוות והוא חשב שהוא יועיל לו, הוא קיבל כסף וטוב מהבוס שלו, ואם הוא חשב שהוא יפגע בו, הוא קיבל מהבוס שלו כסף שלא יהיה לו וסובל ממנו אותו אחרי זה מה שהוא שונא ….

…בחלום, הוא מלך זר שהוא פוחד, משעמם-לב, נושא משקלים כבדים, ויודע על מלחמה ולחימה . אז מי שרוכב על פיל בחלום, או המלך שלו, יצר קשר עם סולטן, וזכה למעמד גבוה, וחי תקופה ארוכה בתפארת ויוקרה . ומי שרוכב על פיל ביום מתגרש מאשתו, ואולי בגידה ורמאות, ומחזיר את בגידתו וכפייתו נגדו, כי אלוהים אדירים אומר : ( לא ראית איך עשה אדונך לבעלי הפיל ). ופיל בחלום הוא אדם מקולל . מי שרוכב על פיל בלילה יתגבר על מלך ענק וחיוור וישתלט עליו . ואם הוא ראה שהוא רוכב על אוכף בזמן שהוא מציית לו, אז הוא היה מתחתן עם בתו של אדם לא-ערבי ענק, ואם הוא היה סוחר, העסק שלו יהיה גדול יותר . אם הוא רואה שהוא חולב את הפיל, אז הוא זומם מלך ענק ומקבל ממנו כסף מותר . ונאמר : הפיל הוא מלך של חסד גדול ונדיבות, נדיבות וסבלנות, נימוס ורכות . אם היה רואה שהוא הכה אותו בצינור שלו, הוא היה מתוגמל . ואם התקין אותו הוא קיבל משרד ומדינה . הפיל מציין אנשים צדיקים, מלומדים ואנשים אצילים, ומעיד על מצוקה, סבל ועייפות . אם היה רואה שהפיל נהרג בעיירה, המלך היה מת או נהרג . ומי שרואה שהפיל מאיים עליו, אז זה מעיד על מחלה, ואם הוא זורק אותה תחתיו ונופל, האדם שחולם ימות . אם אישה רואה את זה, זה לא מדריך טוב עם זאת היא רואה את זה . ומי שראה שהוא מדבר עם הפיל, הוא קיבל הרבה טוב מהמלך, ואם הוא ראה שהפיל הולך אחריו בריצה, הוא נפגע ממלכו . ומי שרואה שרכב על פיל במלחמה, הוא יאבד . ומי שיראה שהוא אכל בשר של פיל, יהיה לו כסף מהסולטן, וכמו כן אם הוא לקח מאבריו, עורו או עצמותיו . אין טוב לראות את הפיל עבור אנשים של צדקנות ואדיקות . אם נראה את הפיל מגיח מארץ שיש לה מגפה, הוא מוסר מהם . ומי שראה שהוא הרג פיל ניצח אדם זר . ומי שראה אנשים רוכבים על פילים והיו במלחמה, הם הובסו . אולי רכיבה על פיל הצביעה על עוול ושקרים . ומי שרואה פיל מגיע מעיירה אחת לעיר אחרת, הוא שליט שעובר מעיירה אחת לאחרת ….

…היי נמצא בחלום הרבה כסף והפריה למי שהכה אותו והכניס אותו לביתו . נאמר שאבן סירין הביט בקש כשהוא ער ואמר : אם זה היה בשינה . ונאמר : מי שרואה חציר בשנתו, שישמור את התיק, כי זה כסף למי שהכה אותו, והשפעתו תיראה עליו הרבה . ונאמר : הקש עייף כי לא מגיעים אליו רק אחרי שדפקו אותו . ומי שראה שיש לו קש קיבל פרנסה מותרת, או הפרשות לעצמו, אם אכל בחלום משהו ממנו, הוא צרכ את מחירו, או שהוא קיבל מצוקה, עוני ורעב . ואם הוא שם אותו במקום שאינו מתאים לו, כמו ארגזים וכספות, הדבר מעיד על המחיר הגבוה ועל מותו של מה שהוא אוכל מבעלי החיים . אולי חציר מעיד על כספי צדקה מכיוון שהם שאריות של כסף . שפע החציר בארץ הוא עדות לשפע הצמחים . חציר מסומן בגידולו, ולכן חציר חיטה מעיד על חיטה . ושעועית פאבה על השאר . קש חומוס הוא אינדיקציה לכך, ולכן מה שנראה בחלום מבחינת שפע או מחסור בו חזר למקורו ….

…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….

…השקד נמצא בחלום מציין את היעלמותן של מחלות או בידוד ואת סופו של האפוטרופסות, אם כי ההפך נעלם . ואולי שקדים הצביעו על המת בתכריכים או בקברו, אלא אם כן השקדים ירוקים, כי אם זה בעונתו, זה מצביע על טוב, ושקדים מתוקים מעידים על כסף מותר . ומי שלקח שקד מעץ קיבל כסף עם מריבה מאדם דל . עץ השקד הוא אדם דל עם אנשים נדיבים במשפחתו . והמתיקות שלה היא מתיקות האמונה, והמריר שלה הוא דיבור אמיתי . מי שאוכל שקדים מקבל כסף עם גוף בריא . ועץ השקד הוא אדם מוזר . הוא הרגיש שהוא שקילף שקדים שפיזר אותו קיבל כבד . ונאמר : שקדים יבשים מעידים על רעש ורוע לקול הפצפוץ, ומעידים על עצב . ומי שאוכל מעליו אוכל כסף טוב מסולטאן ….

…אם פחדנות פירושה חוסר אומץ, הרי שהיא עדות לצניעות אנושית להשיג אותה, או לעמוד על פי הצווים והאיסורים במלחמתו . אם הגבינה נלקחת מחלב, אז לראות אותה בחלום מעידה על חוזה נישואין עבור הרווק, הילד עבור האישה ההרה, הכסף הרווחי וחיים ארוכים . לראות את הפחדנות של הלוחם והיריב כובשים אותו, ופחדנות מהמפגש . ומה שעשוי מחלב כמו מרמוט מעיד על ברכה ופרנסה . גבינה זה כסף עם נוחות . וגבינה רטובה עדיפה על יבשה . ונאמר : הגבינה היבשה היא מסע . ונאמר : גבינה אחת היא דולר של כסף . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם עם גבינה, הוא יחיה בעוני . ונאמר : מי שאוכל גבינה עם לחם ואגוזים פתאום חולה . גבינה זה כסף ללא עייפות . על פי האדם החזון, כל גוש גבינה הוא אלף דירהם או מאה דירהם . אולי גבינה מעידה על השפלה והרגעה . וגבינה קשה היא פרנסה בנסיעות, וגבינה רכה היא פרנסה באזורים עירוניים ….

…באשר לגבינה : זה כסף עם מנוחה, ורטוב עדיף על אוכל יבש, וכסף קיים עבור השנה המחפשת והפורייה . נאמר שגבינה יבשה היא מסע, ונאמר שגבינה אחת היא דולר של כסף ….

…חזון יוסף עליו השלום . החזון של יוסף – שלום עליו – שאללה הזכיר – את הקב~ה – באומרו : ( כמו יוסף אמר לאביו, O שלי אבא, ראיתי אחד עשרה כוכבים ואת השמש ואת במסור הירח אותם השתטחו לפניי , אמר, בני, אל תחזון Tqss לאחיך, אתה ויקדווה קידא השטן הוא לאדם אויב מושבע , וכדומה איגטביק אדונך ומלמד אותך את פרשנות השיחות והוא חסדו עליו ועל יעקב כהכי השלם על הוריך על ידי אברהם ויצחק שאלוהיך יודע, חכם ) מסורת יוסף פסוקים 4-6. הפרשנות של חזון זה התרחשה לאחר ארבעים שנה, ונאמר : אחרי שמונים שנה, הראשון האותנטי . זהו דברי סלמאן הפרסי – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – ו עבדאללה בן שדאד , אמר אלוהים – את הקב~ה – לפרשנות על ידי ואמר : ( כשבאו יוסף ללכת להוריו אמר הזן מצרים, אלוהים לאבטח צוואות , וגדל את הוריו בתכנית ונפל בשפל ואמר, האם הפרשנות הזו של החזון שלי לא הפכה אותו באמת לאדוני ). סורה יוסף אל-איתן 99-100….

…הזמנות בכתב על הקיר 100 – האימאם אל-סמרקנדי אמר : הוא הזכיר שכאשר סף הילד מת, אדם ראה אותו במשרתת, אז הוא שאל אותו מה עשה לך אדונך? הוא אמר : סלח לי. נהגתי להתפלל עם זה, וזה כתוב על הקיר, כך האיש התעורר, והביט בקיר, ואת, אם הוא נכתב על הסף של ילד – אולי הבורא יתברך ירחם עליו -: O אלוהים, הו את הדרכים, ואתם רחמנים על החוטאים, ואתם אומרים שעשרות הסוהרים, רחמו על עבדכם מכך. הסכנה הגדולה והמוסלמים כולם ביחד, והופכים אותנו בין הטובים והמצליחים, עם אלה שהתברכתם מקרב הנביאים, הצדיקים, האנוסים והצדיקים, וטובתם היא חברה שלך עם רחמים, הו רחום…

…האם אדם יכול לחיות ללא חלומות? ! על מנת לענות על שאלה זו, נושא חשוב חייב להיות ברור לנו. מהו : האם עלינו לדון כאן בחזון שהוא מאלוהים, או בחלום שהוא מהשטן כמציאות, לא מטאפורה, או חלום צינור שהוא של אדם וחשיבתו ……. ? האמת היא שהמחקרים שראיתי ומצאתי מצביעים על כך שישנן תרופות המשמשות לטיפול במקרים מסוימים, כמו התמוטטות עצבים או דיכאון, ותרופות אלו עוזרות להעלמת חלומות !!!!!! ואכן, חלק מהמקרים הללו תועדו כאשר ישנו ללא חלומות למשך חצי שנה !! אך נמצא שכאשר הליך זה בוטל, המוח ביצע תהליך פיצוי. בלילה הראשון בו המוח חוזר למקומו הרגיל, הוא חולם על 250 דקות, למשל, במקום 100 דקות, ובסופו של דבר המחקר זיהה את חוסר יכולתו לקבוע את הגורם לתופעת החלומות . אבל העניין שהדהים את המדענים המערביים הללו ניתן לפתור בפשטות, אם נושא החזון יוסר מתבנית החומר הביולוגי. מכיוון שהחזון הוא מאלוהים, קשור לנשמה, ולא קשור לגוף ולחומר, והוא מחוץ לגבולות החוש והשליטה האנושיים או המעבדתיים, והשליח האצילי, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת דרך אבו קטאדה : [ החזון הצדיק הוא מאלוהים והחלום הוא מהשטן ]. באשר לחלומות, הם מהשטן מציאות ולא מטאפורה, ואיבה הוא קבוע לאדם, והוא התחייב לשבת בשבילנו ולמנוע מאיתנו את הדרך הישר, ומלחמתו היא קבועה, בין אם היא מתעוררת ובין אם היא חולמת. יכולה להיות דחוי או מופחתת, ואת ההתקפה הזאת בשינה ידי תמשיך ללוות את ענייני כדין, על ידי שמירה על החוקים של אלוהים, ועל ידי כך שלא התרחקות הזיכרון של אללה, ותמצא אישור כי דברי הלורד הקב~ה : [ והציגו אותו הם חיים של קושי ונהר יום התחייה עיוור, האדון לא עיוור ההרטנה אמר, ראיתי, הוא גם ( האם קיבלת את הסימנים שלנו Vnciha כמו גם היום בלתי נשכח ]! ( תוכנית 124 : 126)….

…וכמה מהמתורגמנים אמרו, אולי חזון של שמחה והנאה הצביע על כך שאלוהים כל יכול קיבל חסד, משום שאלוהים הכל יכול אמר: ~ שמחו במה שאלוהים העניק להם משפעו .~…

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…הפחדנות : מציין את הנ~ל מכיוון שזה הנוסעים שלה וכלפיו, מי שהגיע אליו הולך אליו, וזה המסתגר של מי שהגיע אליו, וזה עשוי להצביע על משכן העבדות, סגפנות, פולחן, נטישה של העולם, בכי ודרשות, מכיוון שאנשיו בהתרחקותם מאנשים הוא לקח לאלו שביקרו בהם ודרשה לאלה שראו אותם ואת מצבם וגופם המותש וחילוקיהם התגלו לו המרוסקים, וה הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לזה כשנכנס אליו ובירך את תושביו : משכנו של עם מאמינים . אולי זה מעיד על מוות מכיוון שהוא ביתו, והוא עשוי להתייחס לבית הכופרים, לאנשי החדשנות ולקהילת הדהימים מכיוון שאלה נמצאים מתים . המוות בפרשנות הוא השחיתות של הדת, והוא עשוי להצביע על תפקיד המזלזל במעשים הרסניים ושחיתות, כמו תפקיד הנואפים ותפקיד האלכוהול בו מושלכים השיכור כמו המתים, ותפקידם של חסרי תשומת הלב שאינם מתפללים ואינם זוכרים את אלוהים אדירים ואינם מעלים אותם למעשים, וזה עשוי להצביע על מאסר משום שהמת כלוא בקברו. הוא נכנס לבית קברות בחלום והיה חולה כשהוא ער, הוא נהפך אליה ומת ממחלתו, במיוחד אם יש בו בית או בית, ואם הוא לא היה חולה אז הסתכל, ואם הוא היה בבית בזמן כניסתו ליראת כבוד בעיניו או בעקבות ספר אלוהים אדיר או מתפלל לצ'יבלה, אז הוא הכניסה לאנשי הטוב, גילח את זכר הזכר, והוא קיבל את הטקס הטקסי ונהנה ממה הוא ראה או שמע, ואם זה היה כשנכנס לתוכו בצחוק או נחשף לרעה או ליילל על הקברים או ללכת עם המתים, אז זה נכנס לאנשים של רוע, מוסר ושחיתות דת ומערבבים אותם על מה שהם , ואם הוא נכנס אליו עם האדנהן, הוא מטיף למי שאינו מלמד ומצריך טוב מי שאינו מבצע את המעשה, קם באמת ומעיד באמת בקרב אנשים בורים, בורים או כופרים, ולגבי אלה ראו את המתים וקמו מקברם או חזרו לבתיהם לא ידוע לא ידוע, אז הוא יעזוב את הכלא או ימסור את תושבי העיר לפוליתאיסטים או ינביט את מה שהאנשים נטעו באהבה על פני האדמה ממה שהם כל כך אומללים לנצח a להפחית ככל העלייה בחזון והראיות הברורות והעניינים השולטים בהתעוררות ….

…לאגסים בחלום יש כסף להגיע . ומי שאכל את זה קיבל כסף וברכה . ונאמר : האגס הוא מחלה, ומקורו הוא כסף עם מחלות . מי שיתעשר יותר יירש כסף שנצבר . ונאמר : האגס הוא ראיה טובה, כי הוא נשאר ימים שלא משתנים, ואוכלים אותו בימיו עדיף, ובימים אחרים זה כסף אסור . עץ האגס הוא אדם זר שמנהל את משפחתו כדי להפיק מהם כסף . והאגס מציין את הילד הזכר של אישה בהריון או בעל של אישה רווקה . ואולי הצביע על מות החולה וקבורתו באדמה . והאגס בזמן הלא נכון הוא מחלה וגידול . ראה גם אגסים ….

…וחלב עזים מעיד על כך שהוא קיבל כסף מאשתו ….

…באשר לעצמות, עושרו של האדם שממנו פרנסתו והוא חייב להיות תלוי בו הוא כמו עבדים וחיות. כל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, זה מתפרש על ידם. אבן סירין אמר: עצמות הן כסף ופרנסה. מי שמכה במשהו, אם יש לו מה לכסות את זה, זה יותר מזה. השגת הפאר והכוח, וחלקם אמרו שכל העצמות, בין אם מדובר בבני אדם או בבעלי חיים, הן כסף, והמוח הוא כסף נסתר. מה שיוחס למה שאוכלים מותר ומה שלא נאכל אסור ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך. הוא לא היה ידוע, אז בכל מקרה הוא קיבל תועלת, ומי שראה שהמוח שלו מופיע מאפו על הקרקע, ההון שלו נעלם…

…ומי שרואה שהוא העביר מים לבית של אחרים, זה מצביע על איסוף כסף למען אחרים, והוא לא קיבל מזה ( תועלת ולא טוב אלא מה שאכל, וכספו הוא בחלוקה של אחרים , ונאמר כי הצפן ששואל אנשים במה הוא שואף הוא איש צדק וטהור ….

…ורד הוא בחלום אדם עם כבוד, או הופעת נעדר . ומי שראה שקצר תגובה קיבל כבוד ואהבה . מי שקוטף ורד לבן מקבל אישה אדוקה, ואם הוא קוטף ורד אדום הוא מקבל אישה דקיקה, ומי שמריח ורד צהוב מקבל אישה חולה . ורדים רבים התקבלו . ונאמר : ורד מציין אישה שעוזבת או מתה, או סחר שנפטר, או שמחה שלא נמשכת . מי שראה זר על ראשו והיה בפרישה, יתחתן . והשושנים מעידות על חסד הזיכרון . שמן ורדים מעיד על אינטליגנציה, בהירות תודעה, קרבה לאנשים ורכות הצד . והשושנה מעידה על שמחה והנאה . ונאמר : הוורדים הם הגעתו של מטייל או הגעתו של ספר, וורד אם עץו כרות הוא דאגה ועצב . ולקטוף ורדים זה תענוג . הוורדים הצהובים עשויים לציין מחלה, האדום את היופי והקישוט, הלבן עבור הדירה, והאדום את הדינרים . ראה גם צוות שחקנים ….

…ומי שראה שהוא הביא את הבשר של סבי, הוא קיבל כסף ….

…ומי שרואה שהוא אוכל צלי עוף, זה מעיד על כך שהוא קיבל מעט כסף באמצעות הטעיה וטריק מצד הנשים ….

…המלך בשארה, המנהיג, איש הסלעים, ומי שראה שהוא מפקד בצבא, קיבל טוב . והשוטר הוא מלך המוות, ונאמר שהם נחרדים ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…פרעוש הוא בחלום דוקר דק עני וחלש, ומי שרואה כאילו פרעושים נושכים אותו, הוא יכה בצער ובאיום על ידי האנשים . ונאמר : מי שננשך על ידי פרעוש קיבל כסף . ודם הפרעושים מעיד על כסף מצד החלאות של האנשים ….

…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….