…ומי שרואה שהוא שותה יין מעורב במים, הוא ישיג כסף שחלקו מותר וחלקו אסור, והוא עלול להכות כסף בחברה, והוא עלול לקחת כסף מאישה והוא עלול להתפתות , ושתייה מיינות היא עושר קבוע שהוא מתערבב איתו, ונאמר שזה כוח שהחזון איש משיג. האדם השיכור לא נבהל מכלום, ולראות יין בחובייה זה אוצר, ולגבי חשיש ואופיום, זה סוג של מיזם בין אדם למוחו, ולכן לשם כך הוספנו אותו עם יין . מי שרואה כל זה אינו מחמוד ….
חולם על שותה חלב מבקבוק התינוק
(64 פירושים ומשמעויות של חלומות על שותה חלב מבקבוק התינוק)…חזון חלב הוא השגת תפארת, הבאת פרנסה, בריאות והשתכרות מותרים, יוקרה וחסד, השגת הנדרש ומחפש בענייני הממלכה ….
…חלב ציפורים מציין את הדרוש לחלוטין ….
חלב באק הוא נדר
משתיית חלב סוסה אני אשתפר מסולטאן,
…ומי שרואה בשר או חלב מזברה ואוכל אותו, אז יכה עבד של אדם מכובד ….
…ומי שרואה שיש חלב בשד שלו, אם הוא רווק, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי, אז הוא יהיה עשיר ….
…ומי שרואה שהוא מייצר חלב מהאדמה, אז הוא רודף אחר דבר שישיג לו תועלת ממנו מבחינת פיתרון ….
…חלב של אישה מעיד על פגיעה בו ובמי שמניק אותו, ונאמר כי הנקה לנשים היא טובה ולגברים היא גרועה ….
…חלב באפלו מעיד על פרנסה וכסף ….
…אם אדם רואה את זה כאילו הוא משתין חלב, אז הוא מבזבז את היצר. אם אדם שותה אותו, אז הוא מוציא עליו בכספו העולמי המותר ….
…ומי שרואה שהוא שותה חלב סוסה אם הוא רגיל לשתות אותו כשהוא ער, אז הוא מציין טוב ומקרב אותו למלכים, ואם זה לא ידוע, אז הוא לא אוהב ….
…וצבי חלב מציין את יכולת הפרנסה ….
…חלב חזיר מעיד על הבלבול וחוסר הדעת שלו ועשוי להצביע על צריכת כסף אסור ועשוי להצביע על התרחשות מצוקה וחוסר מזל ….
…חלב פיל מעיד על כסף אסור מאדם גדול ….
…חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….
…חלב הארנב מעיד שקצת טוב יגיע מאישה מרושעת ….
…חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….
…חלב פרה מעיד על השגת הטוב והיוקרה באותה השנה בדת ובעולם ….
…ומי שרואה שהחלב הפך לגבינה רכה בזמן שהוא אוכל אותו, אז זה מצביע על כך שהכסף מותר, יכולת המזון והאישה ששופכת חלב על אדם תכלא ….
…אם רואים אותו כאילו נשפך עליו חלב אדם, זה מעיד על מצוקה ומאסר . כך גם לגבי אמהות ותינוקות מיניקות, מה שידוע, מכיוון שמצבו בהסתגרות ובמצוקה קשה יותר מלא ידוע….
ומי שרואה שהוא אוכל ילד, אז הוא אוכל כסף שלא קיבל, ואם אישה רואה שהיא אוכלת ילד, אז זה מעיד שהיא בהריון, כי נשים בהריון היו חפצות בילד ואוכלות אותו ….
הוא הרגיש כי שתיית יין Vskr לו שהוא מדביק עושר חאראם ומשפיע על כך סולטנות כסף כמו הרבה סוכר, וסוכר מן הלא – וינטג 'זה נופל למשכב, הם חמורים חוששים של הפסוק : ~ אנשים רואים שיכורים ~ בפסוק, ואולי סוכר הצביע על מוות, במיוחד עבור המטופל אומר, ~ הגיע שכרות .~ הפסוק ….
…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….
…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….
…זה כסף אסור בחלום . מי שיראה שהוא שותה יין, אז הוא ייפגע בחטא גדול ובפרנסה בשפע . ומי שראה שהוא שותה אותו ואין לו מחלוקת בכוסו, יהיה לו כסף שלא כדין, ונאמר : אדרבא, זה כסף מותר . אם היה לו מתמודד, הוא היה חולק איתו במילים ומריבות . אם הוא יראה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא ייפגע במשפט בעולמו, ואם הכנסתו תיפול לפיטנה ככל שהשיג ממנו . ולראות אלכוהול למי שרוצה לחלוק או להתחתן זה אישור בגלל הערבוב שלו . ושתיית יין לבודד המושל . ושתיית יין מעורבב עם מים מעידה על כסף, חלקו מותר וחלקו אסור . ונאמר : כסף בחברה . ומי שיראה שהוא סוחט יין, הוא ישרת את הרשות ודברים גדולים יתרחשו על הידיים שלו . ומי שרואה שהוא נקרא לאיסוף יין שיש בו הרבה פירות, אז הוא נקרא לג'יהאד ולקדוש מעונה בו . ויין בחלום מעיד על מרדה ורעות, איבה ושנאה . אולי שתיית יין הצביעה על תרופה למחלה, ואולי המוח השתגע או נעדר מתחושתו . ואם הרואה מסכסך, הרי שהוא יריבו עם שקר בגלל החוצפה שקורה בלשונו . ואם הוא היה מובטל, הוא שירת מישהו אחר, או שהוא היה עני, או שהיה רווק, נשוי או חולה שנרפא ממחלתו . אף על פי שהשפם בקרב תושבי הנהר והכיף שהוצג הוכו, ואפוטרופוס נקתם שומר או נלחם בהם ושובר את שבועותיהם . אם שותה האלכוהול הוא מדען, הידע שלו גדל בגלל המחשבה המוצגת לאדם בעת השתייה . והוא שקל מה ששתה מהיין : אם היין היה מענבים, הרואה אולי אכל ענבים בזמן הלא נכון, או שהוא נפל לפגם כי המילה ~פגם~ מתוקנת במילה ~ענבים~, ו אולי הוראתו חוקית . ואם נקנה אלכוהול, או שהוא השתלט על המיץ שלו, יתכן שהוא נקלע למשהו לא בסדר שדורש עליו קללה . ויין מעיד על שקר ופטפוט בדיבור, מגלה את הסוד והזנות . ומה זה נקרא נחשבה : אלכוהול הוא חטא, ואולי זה מתייחס אישה נואפת, מי הוא התרופה, ולשתות אותו בחלום עשוי להצביע אי ציות להורים, או משהו מוכר של התרופה, המהווה את הסלאבים . אולי שתייתו בחלום מעידה על דת והתקדמות, שהיא הרוח . אולי השתייה שלה הצביעה על רוח הכסף או על הילד, והשתיין שלה עשוי למצוא הקלה, גם אם הוא עייף . והיא הזקנה, אז הרואה אולי שתה עם אישה זקנה, או שהוא התחתן גם עם אישה . ושתיית יין מעידה על טיפשות ובורות של השתיין . ואם נראה אדם מת שותה יין, הוא יתברך בהמשך, כי אלכוהול הוא משקה של בני גן העדן, אלא אם כן הוא מת בזמן שהוא התעקש על כך, או שהוא היה בחייו שהיה רואה בזה מותר . ויין מציין טוב למי שרוצה להתחתן כי מערבבים איתו מים ומעורבים איתו ….
…ומי שרואה שהוא אוכל חמאה או חמאה, אז הוא הופך לפורה, או גידול בכספו, ושומן פרה בפרשנות עדיף על שומן כבשים ומי שרואה שהוא אוכל גבינה רכה, אז הוא מקבל רווח ממסחרו או מעבודתו , ומי שרואה שהוא אוכל דבש או אוסף אותו לביתו או שותה אותו במים, אז הוא יקבל כסף ואם הוא עבד משוחרר או אדם חולה שנרפא על ידי אלוהים, ואולי דבש מציין את דברי צדקה ובקשת הקוראן וידע, או נישואין ונישואין, ואם הוא רואה שהוא מלקק דבש מצלחת או מתוק בצלחת, הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא אוכל סוכר, אז זה טוב וטוב. למה שהוא אומר עליו הרבה, ומי שרואה שהוא שותה יין עם אף אחד שלא נמצא במחלוקת איתו, אז הוא מכה בכסף אסור ביחס למה ששתה ממנו, ונאמר שהוא יסבול חטא גדול, ומי שרואה שהוא שותה יין או משהו אחר שמשכר, אז אסור לו כסף בלי אלכוהול, ומה שלא ממה שאינו שיכור הוא כסף מותר בו הוא הונה וכל מי שרואה שהוא שיכור מאלכוהול , ואז הוא יכה בכסף אסור, ומאותו כסף נופל לשלטון, ואם הוא שיכור בלי שתייה, אז הוא ייפגע מצער חמור ואם החולה רואה שהוא שיכור, אז מותו, ומי שרואה שהוא שותה יין עם עם שנותן להם את הכוס, זה מעיד על התרחשות האיבה ביניהם והסכסוך ומי שרואה שהוא נלחם בכוס, אז הוא מצביע על רוע וסכסוך, וכל מי שזה לא , הוא שתה לשתות ונבהל מזה, כי העניין בו הוא נמצא הגיע לסופו ונאמר שחייו נגמרו. אם יש כאלה שנשארו מחייו, כמות זה ומי שרואה שהוא סוחט יין, הוא משרת את הסמכות ועובד על ידיו זה משנה אם החולה רואה שהוא קיבל כוס יין או אחר ושתה את זה עד הסוף, זה כוס המוות…
…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…
…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….
…זה סימן רע לחלום לראות בטן נפוחה מחפירה . זה מעיד על מחלה חסרת סיכוי . אם אתה רואה משהו נע על הבטן, זה מנבא השפלה ועבודה קשה . אם אתה רואה בטן בריאה, זה מעיד על רצונות מטורפים . אם אתה רואה את הבטן שלך בחלום, זה מנבא שיהיו לך תקוות גדולות, אך חובה שתבלום את העקשנות שלך ותכפיל את האנרגיות שלך בעבודה שלך כשההנאה מתקרבת לפגיעה שלך . ואם אתה רואה את הבטן שלך מתקמטת, זה מנבא שחברים מזויפים יטרידו אתגרים . אם אתה רואה את זה נפוח, תיתקל במצוקה, אך תתגבר עליה ותיהנה מפירות עמלך . אם אתה רואה דם שמגיע מהבטן, אז זה מנבא תאונה או טרגדיה במשפחה שלך . הבטן של התינוק, אם במצב לא מלהיב, מנבאת שהזיהום ילך אחריך ….
…הלוויה אם אתה רואה הלוויה, המשמעות היא נישואים אומללים וצאצאים חולים . אם חלמת על הלוויה של אדם זר, פירוש הדבר של צרות בלתי צפויות . אם אתה רואה את הלוויתו של התינוק שלך זה יכול להיות בריאות למשפחתך, אך אכזבות כבדות ממקור אינטימי עשויות להתפתח . אם אתה משתתף בהלוויה בשחור, זה מנבא אלמנות מוקדמת . אם חלמת על הלוויה לאחד מקרובי משפחתך, המשמעות היא צרות עצבנות ודאגות משפחתיות . אם אתה חולם שאתה משתתף בהלוויה, פירוש הדבר שתקריב חששות חשובים למען הנאות אירוטיות . אם אישה רואה את אהובתה בהלוויה, המשמעות היא שהיא תקשיב לרכילות השטן ותסכן את כבודה למען ליבה ….
…אם אתה חולם על בן אדם, אז זה מעיד על אומללות וייאוש שממלא אותך בכל תקווה לאושר . אם חלמת על מעיו של טורף, זה מסמל את הפלת האנך שלך . אם אתה קורע את קרביו של אדם אחר, הדבר מסמל רדיפה אכזרית שתקדם את האינטרסים האישיים שלך . אם אתה חולם על האומץ שלך, אתה תהיה המום מצורות הייאוש הקשות ביותר . אם חלמת על המעיים של התינוק שלך, זה מסמל את מותו של ילדך או שלך עומד לקרות ….