…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….

זה הרגיש כמו : שתיית אוכל ושתיית מים : הרחיב את פרנסתו . וכל המזון הוא מזונות, פרט לעיסה, ביצים ודייסה, מפני שהוא במצוקה של עובדיו על צאצאיו ….

…ומי שרואה שהוא שותה ממי גשמים, ואם הם ברורים, אז יהיה לו טוב, ואם זה רע, הוא שותה, כמו ששתה ….

…האם החזון נופל מי שותה היין? כפי שאמרתי קודם () אין חטא גדול יותר מפוליתאיזם וחוסר אמונה, ואם החזון התרחש מהכופר, כמו סיפור המלך עם יוסף, זה לא מונע את התרחשותו של שותה האלכוהול, ובוכרי התייחס בפרק סהיה : החזון של אנשי הכלא, השחיתות והפולייתאיזם – אבן חג'אר והוא חתם בקריינות : שתו, הם אנשי המשקה, להיות : שתו מוהר~ם, לפי הדיווחים, אמר סומלייה ליוסף : ראיתי שראיתי ישן ששתל גרגיר ונפט יצא עם שלוש חבורות Fsrthn ואז שגית המלך, אמר לו יוסף : הישאר בכלא שלוש פעמים ואז צא Vtsagah על הרגלך, נאמר גם ויצא ….

…אם האימאם יראה שהוא שינה את סמכותו בעצמו, אז הוא יעשה משהו שהוא מתחרט עליו, כמו צערו של דול-נון כשהוא כעס ….

…ומי שרואה שהוא שחט בעצמו, אשתו איתו באסור ….

…וכמה מהמביעים אמרו: מי שמשתלב בעצמו במשהו והסס לחקור אותו וראה חזון, אז הוא יכול לפרש את זה על ידי ציון הכינוי הזה, ויש שאמרו שהוא מתייחס לרואה להפיק את השם ….

…ומי שרואה שהוא שותה שתן של אדם ידוע, הוא יאהב אותו וייתכן שהוא נגד זה ….

…אם הוא רואה שהוא שותה אוכל כמו שתיית מים, אז זה ירחיב את חייו ויהיה לו קל לדרוש זאת ….

…ומי שרואה שהוא שותה מים טריים מקערת מים, אז הוא סובל מהנאת החיים, ואם זה מר אז זו מחלה ….

…ומי שחושב שהוא שותה משקה מריר ומריח כמו אבסינת, זופה, משתה הדס וכדומה, אז זה מעיד על טוב, תועלת וצדק בדת ובעולם ….

…ומי שחושב שהוא שותה חלב נגוע ומשאיר טהור, אז הוא מסתפק בלחיות בלי לאכול את האסור, ואולי הוא הבעלים של כפירה, ירא אלוהים כל יכול ….

…ומי שחושב שהוא שותה משהו שמקורו תרופה, אז זו תרופה, ואם מקורו נזק, אין בזה טוב, ואולי מקבל כסף על ידי השגת השפעות מזיקות ושתיית מי אבטיח יכול להתפרש בשתי דרכים לחלשים ותרופה לאחרים אחרת בנושא. חלקם אומרים שהוא חולה וחלקם אומרים כסף והטבה, ובאשר לשתיית חומרים משלשלים היא הציגה את הפרק שלה בפרק 22, ובאשר לשתיית חלב, זה בא בפרק ….

…כמה מהם אמרו שאם הוא היה רואה שהוא שותה את הרעל, הוא היה שונא בגלל אדם בזמן שהוא מסתיר אותו ….

…ומי שרואה שהוא שותה את התרופה בגלל מחלתו והוא מסכים איתו, אז הוא מציין את טובת דתו, ואם הוא לא מסכים, אז טובת דתו תוסר ממנו ….

…ומי שרואה שהוא שותה יין מעורב במים, הוא ישיג כסף שחלקו מותר וחלקו אסור, והוא עלול להכות כסף בחברה, והוא עלול לקחת כסף מאישה והוא עלול להתפתות , ושתייה מיינות היא עושר קבוע שהוא מתערבב איתו, ונאמר שזה כוח שהחזון איש משיג. האדם השיכור לא נבהל מכלום, ולראות יין בחובייה זה אוצר, ולגבי חשיש ואופיום, זה סוג של מיזם בין אדם למוחו, ולכן לשם כך הוספנו אותו עם יין . מי שרואה כל זה אינו מחמוד ….

…ומי שרואה שהוא שותה יין עם אנשים נותן להם כוס, ואז הוא מצביע על התרחשות של איבה בינם לבין הסכסוך כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר: ~ השטן רק רוצה איבה להסב ושנאה ביניכם , ~ ואולי יהיה לו לחטוא איתם, והוא עלול להיפצע מכספו ….

…ומי שרואה שהוא שותה משקה ידוע, זה מתפרש כטוב למי שייחס לו את זה בביטוי המקורי ….

…אם הוא רואה שהוא שותה עם הפה, אז הוא אדם בריא, ואם לא, אז נותנים לו זריקה ….

…ומי שרואה שהוא שותה את חלבו, זה מצביע על כך שהוא בריא ממחלתו, אם הוא חולה, ואם הוא מוצף, יש לו שמחה, ואם הוא במעצר, הוא משוחרר ונאמר ש התרחשה מחלה או אימה גדולה ….

…ומי שרואה שהוא שותה אוכל כמו מים, פרנסתו תרחיב עליו ….

…ומי שרואה שהוא שותה משקה מר מכוס, זה כוס המשאלה וריקנות החיים, במיוחד לחולים ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שותה מהים כשקר, אז יש ויכוח בינו לבין מישהו, ואם הוא מדען, הוא ישיג מהידע מה מטרתו, ואם הוא הוא מסירוס המלך, ואז הוא תלוי בו בענייניו ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שותה ממי ילדה רצה, אז הוא יתפוס אותו .~…

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא שותה משקה מתוק שמריח טוב, כמו מיץ תפוחים, מיץ תפוזים, רימון וכדומה, זה מצביע על שישה היבטים של טהרה בדת, תועלת, ידע, תועלת, חיים ארוכים, חיים וזכירה אלוהים אדירים ….

…ומי שראה שהוא שותה מים חמים מהים, אז התרחש אסון והם כעסו, כי אלוהים אדירים אמר, ~הם נתנו מים חמים. ~ ואם היה לו טעם רע וריח, אז זה היה ניצחון ליריבו, ואולי זה היה מצער לחיות את המלך ….

…וכמה מהמתורגמנים אמרו שמי שיראה שהוא מגלח את ראשו כל עוד הוא לא במלחמה, אז הוא יהיה עשיר ויתעצם עם תלוייו, והוא היה ראוי לשבח ואין בו שום דבר רע, ואם הוא היה במלחמה אז זה לא היה טוב, ונאמר שאם הוא היה בחודשים הקדושים, הוא יהיה גמול על חטאים, ביטול חובות וסוף דאגותיו ומצוקתו, ונאמר כי אחד ההורים או שניהם מת ….

ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי כושי, אז פרשתי עליו את החרב עד שאבוא על עצמו . הוא אמר : זו מעשה פסול, אז תשמח שהוא יכפיש אותך על תוכחתו ….

ומי שיראה שהוא אוכל את הבשר של עצמו, יהיה לו הרבה כסף וסמכות רבה ….

ומי שרואה שהוא מציץ הוא חסד עצמו והתלונה היא מציצת הלשון ….

ומי שרואה שבוי פענח את עצמו, הוא ישאף להצלחתו של הבא ….