סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.
חולם על שולף את החוט מהגרון
(50 פירושים ומשמעויות של חלומות על שולף את החוט מהגרון)…חוט הוא עדות בחלום, כך שמי שרואה שהוא לקח חוט, אז הוא אדם הזקוק להוכחות עבורו . המיתרים המורכבים הם קסם, החוט הלבן מסמל את שחר, החוט השחור מסמל את הלילה ….
…המחט : סימן לאישה ולאישה לנקב אותה, והכנסת חוט לתוכה היא בשורה טובה של יחסי מין והכנסת חוט שאינו אזהרה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הם לא ייכנסו גן עדן עד שהגמל נכנס לרעל החייט . ” לגבי אם הוא תופר בזה בגדי אנשים, אז הוא אדם שייעץ להם או מחפש צדק בקרבם, כי עצה היא החוט בשפת הערבים, המחט הנכונה וחייט היועץ . אם הוא תופר את בגדיו, הוא יהיה עשיר אם הוא עני, והוא יתאחד אם הוא יבוזבז, ואם הוא מושחת . ואם הוא בהחלט הקל על זה, אז הוא חוזר בתשובה מהכישלון או מבקש סליחה על חטא אם כבודו צלול ומושלם. אחרת, הוא מתנצל על השקר ומי שמוכר בתשובה ואינו מתמוסס מבעל החושך, וממנו נאמר שמי שחוזר בתשובה הפר, ומי שחוזר בתשובה קיבל חנינה . המחט היא גבר שהוא מחבר או אישה שהיא מחברת, ואם הוא רואה כאילו הוא אוכל מחט, הוא מוביל את נשמתו למשהו שפוגע בו . ואם הוא רואה שהוא תקע מחט לאדם, הוא נדקר ומישהו חזק ממנו נופל לתוכו . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נותנים לי חמש מחטים ללא הפרצה . דרך חזונו אמרו כמה מחבריו של אבן סירין : חמשת המחטים בהן אין ילדים ננעצו, והמחט המנוקבת הייתה ילד לא מושלם, והיו לו ילדים על פי הבעתו . רוב הביטויים אמרו שהמחט בפרשנות היא הסיבה למה שהוא דורש מצדקת פקודתו, אוספה או ריפוי שלה, וכמו כן אם היא הייתה שתיים, שלוש או ארבע, ומה היה בה עם חוט, אישור הריפוי שלו קרוב יותר, וכמותו היא במידה שהוא נכתב איתו . ואם יש כמה מחטים שהוא עובד איתן ותופר איתן, עדיף על רבים שהוא לא עובד איתן, וההסכמה המהירה ביותר, ואם הוא רואה שהוא פגע במחט בחוט או שהוא נתפר איתה , ואז הוא נרפא ומה שהיה בסדרו מופרד, והוא כשיר . אם הוא רואה שהמחט שלו, שאיתה הוא תפור, או שיש בה חוט, נשברת או מנוקבת, אז ענייניו מופרדים . כמו כן, אם הוא רואה שזה נלקח ממנו או נשרף, ואם הוא אבד או נגנב, הוא מפקח על פיזור העניין ואז מרפא 0 ואת החוט : ראיות, אז מי שרואה שהוא לקח חוט, הוא אדם המבקש ראיות למשהו שהוא עומד לומר : ~ עד שהחוט הלבן יתבהר לך מהחוט. השחור ~….
…Jellaba מהסוגים שלו : את שולף המטען, איש העולם היהיר, אשר אוסף כסף . וג'לאב אל-אלבן הוא סטודנט למדעים, שילך וייהנה ממדע ודת . מטפח הכבשים הוא אדם שיש בו זירה של שום טוב, והוא שליט בוגדני שפוגע בעם עוול ומותר נגדם, וחתן הצאן הוא אדם שאוסף כסף . כבש ג'אלאב הוא אדם זכור היטב, גובה כספי חלאל ….
…חמור אם אתה חולם שחמור נושך לך בפרצוף, זה מצביע על כך שאדם מושחת ומושחת יעליב אותך מבחינה חברתית . אם תשמע קטטה רחוקה הממלאת את החלל בעצב ובקדרות, אז תקבל עושר ותשתחרר מהשרשראות השנואות עם מותו של מישהו קרוב לך . אם אתה רואה את עצמך רוכב על חמור, תבקר במדינות מוזרות ותגלה תגליות במקומות קשים למעבר . אם אתה רואה אחרים רוכבים על חמורים, הדבר מעיד על כך שהם יקבלו מורשת קטנה וחייהם יהיו קשים . ואם חלמת שמספר אבות ותיקים נוסעים על חמורים, אז זה מצביע על כך שהשפעת הנצרות תמנע ממך לדחוף אותך בפזיזות להתעלות מעל זכויות האדם וחובותיו כלפי האדם . אם אתה נוהג עם חמור, זה מצביע על כך שתקדיש את כל האנרגיות והאומץ שלך להתמודד עם הניסיון הנואש של אויביך להביס אותך . אבל אם אתה מאוהב, אישה רעה תגרום לך צרות . אם חמור בועט בך, המשמעות היא שאתה בתפילות אסורות שמדאיגות אותך מאוד, ותפחד מבגידה . אם חלמת שאתה שולף חמור מהצווארון שלו, פירוש הדבר שתהיה לך מושכות העניינים ותפתה נשים בדרכך המחמיאה . אם אתה רואה ילדים רוכבים על חמורים, זה מעיד שהם יהיו בריאים וצייתנים . אם אתה נופל מחמור או שחמור פוגש אותך בשטח, אז זה מעיד על מזל רע ואכזבה בעניינים עולמיים, או על סכסוכים או פרידה של יקיריהם . אם אתה רואה חמור מת בחלום שלך, אז זה מעיד על סיפוק הרצונות שלך על ידי התמסרות לחוסר מוסריות וחוסר מוסריות . אם אתה חולם שאתה שותה חלב חמורים, הדבר מעיד על כך שמשאלה משונה תתגשם גם אם על חשבון חובות חשובות . אם בחלומותיך אתה רואה חמור מוזר מסתובב בין עמודיך או על אדמת הבניין שלך, אז תירש רכוש יקר ערך . אם חלמת להיות בעל חמור, מתנה או רכישה הגיע אליך, אז תקבל קידום ברמת העבודה או החברה, ואם אתה רווק, תקשור לנישואין מתאימים . אם אתה חולם על חמור לבן, הדבר מעיד על עושר קבוע וודאי, המאפשר לך להמשיך בהנאה או בלימודים הקרובים לליבך . באשר לאישה זה מעיד על כניסתה לחברה שתמיד חלמה עליה . בהיווצרותה הנפשית, אישה מחזיקה בתכונות של ציות ועקשנות, אשר חלה באופן מושלם על איכויות החמור, שכן שניהם צומחים מאותה חנות, כלומר מהטבע האם, ובהתאם לכך הם שומרים על קשר זה . הצורה המכוערת ביותר של חמור בחלומה אינה אלא מטאפורה לאופיה של האישה לשתוק בעת התראה, או להיפך כאשר האושר מולה לחלוטין ….
…זהו סימן לסיום הקדנציה בחלום . שיניים עשויות להצביע על כסף, בעלי חיים, מפרנסים, מוות וחיים, ולהצביע על פיקדונות וסודות . השיניים הן תושבי בית הגבר, הגבוהים יותר הם הגברים מצד אביו, והנמוכים יותר הם הנשים מצד אמו . השניים העליונים הם האב והדוד, או אחיות ושני בנים . הרביעייה היא בת דודתו של האיש . הניב הוא אדון ביתו . וזכרים לפני בנים לדודים מצד האם . ואבות קדומות . שתי הקפלים התחתונים הם האם והדודה, או שתי האחיות ושתי הבנות . הרבע התחתון הוא בן דודה או בת דודה . הניב התחתון הוא אדון ביתו . והפרה-מולרים התחתונים, בת דודתו או בת דודו . הטוחנת התחתונה והתחתונה הכי רחוקה מבית הגבר והסבתא . אם שן אחת נעה ממנה אז זו מחלה, ואם היא נופלת או הולכת לאיבוד אז זה מוות . אם אדם רואה שחלק משיניו נשחקות, הוא ייפגע באסון . ואם הוא רואה שהקיפול שלו ארוך יותר, יפה יותר ולבן ממה שהיה, אז אביו ודודו יצברו כוח וגידול בכספם . ואם ראה שהוא מטפל בשיניו, הוציא אותם, ואם הוא מוציא את כספו על שנאה או חותך את הרחם . ואם הוא רואה השחרה בשיניו, הרי הוא פגם בביתו . אם הוא רואה צחנת שיניים, אז הוא מכוער ומשבח את בני ביתו . אם שיניו זזות, זו מחלת קרוביו . אם הוא רואה ששיניו שבורות, אז אחד מקרובי משפחתו או מחבריו ימות . לא משנה מה שיניים בצד ימין מעידות על זכרים, ומה שהיה בצד שמאל מציין נקבות, והשיניים בצד ימין מעידות על גברים ונשים קשישים, והשיניים בצד שמאל מעידות על צעירים מהם . מקאדי השיניים מציינים את הנערים, הניבים מציינים את מחציתם, ואת טוחנות הטוחנות מציינות את הקשישים שביניהם . אם אדם רואה ששיניו מזהב, ראוי להערכה וראיה לשריפה המתרחשת בבתיהם או לצהבת . אם הוא רואה ששיניו מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות שמביס אותו, ואם הוא רואה אותם מכסף, זה עדות לפגיעה ואובדן . ואם ראה שהדיכאון שלו נשבר, בנו נפטר . ואם הוא רואה תולעת אחת או יותר באתר החילוץ, אז הוא יצליח בהן . אם היה רואה שחלק משיניו ארוכות הוא היה מסתכסך עם משפחתו . אם היה רואה שהוא שולף את כל שיניו, משפחתו תמות לפניו . ומי שרואה את שיניו נוברות, משפחתו אכזבה אותו . ומי שרואה שיש לו תקלה בשיניים מציין שמשפחתו התפזרה וכי יש פגם ביניהם או ירידה בכספו . ואם מנקים את הבשר מבין שיניו, הוא יעקוב אחר עם . ונאמר : השיניים מעידות על שרשרת הפנינים לנשים . אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : הטוחנת נשלפה בחלום, הרחם של הילד נחתך . עייפות השיניים מעידה על חולשתם של בני ביתו . והחלונות בחסידי החלומות . עקירת השן מעידה על הגעתו של הנעדר או על מותו של מישהו שהוא יקר לו . הוא שלף את שיניו בידו, הוציא את כספו בצורה לא טובה, או נקשר למשפחתו מבלי שהיה ידוע לו, או שהוא עשה משהו ראוי להצטער והתחרט, אז אם הוא משך אליו את שיניו , מישהו הצביע על הצורך שלו למשכנתא או מכירה . וחידוש השיניים שהורדו בחלום הוא עדות להתנגדות ורווח לאחר הפסד ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שיראה אחת משיניו כואב ומרפא אותו, אז הוא שולף אותה החוצה, זה יהיה טוב ומועיל .~…
…** חזון הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא קיבל את המפתחות לאוצרות האדמה . בסמכותו של עוקבה בן עאמר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – כי שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יצא יום אחד והתפלל למשפחת אחת מתפילותיו במהלך הלינה ואז הלך לדוכן ואמר : ( אני עליכם ואני קדוש מעונה נגדכם ואני, על ידי אלוהים, מסתכל על האגן שלי עכשיו ונתתי את המפתחות לאוצרות האדמה. או את מפתחות הארץ, ו אני, על ידי אלוהים, לא חושש שתצטרף אליי אחרי, אבל אני חושש שתתמודד בזה .) אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו – אמר : שליח אללה עליו השלום ( נוסראט) אימה ובהתחשב בתמציתות הדיבור ובזמן שאני ישן כשג'י מפתחות ארונות קרקע הניחו בידיי ), אמר אבו הוראירה – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: שליח אללה הלך אללה יברך עליו השלום, בזמן שאתה מרים אותה . אל-חאפיז אבן חג'אר אמר ב ( פת אל-בארי ): אנשי ההבעה אמרו : המפתח הוא כסף, כבוד וכוח . אם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח, הוא יזכה בצורך שלו בעזרת מישהו שנמצא בצרה, ואם הוא רואה שיש לו מפתחות ביד, אז הוא פוגע בסמכות גדולה . אל-חטאבי נמסר כי אמר : מה הכוונה באוצרות הארץ הוא מה שנפתח לאומה משלל התחמושת של חוסראו וקיסר ואחרים, וייתכן כי מינרלי האדמה מכילים זהב ו כסף . אחרים אמרו : במקום זאת, זה מתבצע באופן כללי יותר מזה. אל-חאפיז אמר : המפתחות לאוצר הארץ המיועדים הם מה שנפתח לאומה שלו אחריו מאל-פוטוח, ונאמר : מינרלים . אמרתי : זה זהה למציאות בזמננו, כפי שיסביר האל הכל יכול . ואל-חאפיז אמר בנאומו באמירתו, ואתה שולף אותו מהנוזל על ידי הנזירה והמשולש, כלומר אתה מחלץ אותו, אתה אומר : חתכת את הבאר אם הוצאת את אדמתה . האותנטיות של שני הקריינות של אוקבה ואבו הוריירה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – הופיעה בתקופתנו, כאשר בארות נפט ומים הופיעו רחוק במעמקי האדמה, ומה שנראה גם ממינרלי זהב ואוצרות אחרים של האדמה שאנשים לא יכלו להגיע אליה אלא בזמנים האלה ….
…חוט הוא בחלום אדם שמראה את ברכתו לשכניו ולכל האנשים . לראות חוט מציין את האישה, את הכיסוי שלה ואת גילוח הכסף והמכשירים שלה, או את משפחתה וילדיה, אם זה נחושת, ואם זה מחימר, זה עשוי להצביע על האישה המסכנה . אולי החוט הצביע על סיום העניינים והסתרת סודות . וזה עשוי להצביע על אישה שממהרת להיכנס להריון ולהפיל . אולי זה הצביע על המשרתת ועל החיה או על נסיעות ….
…מי שרואה שהוא קשר קשר בחולצתו, אז זה מעיד על חוזה המסחר, והקשר על החבל הוא תוקף חוב, ועל המטפחת מכה אותו מכה, ועל המכנסיים להינשא לאישה , ועל החוט סיום צו בו הוא ממדינה, מסחר או מנישואין ….
…ציר אם אישה רואה בחלום שהיא פגעה בציר, היא ילדה משרתת . ואם ראתה כי חוט הציר שלה נחתך והיה לה מטייל, הנוסע ההוא התרחק ממנה . ומי שיראה שהוא מסובב את החוט, הוא יבקש את עזרתו של אדם זר . ראיית הציר מעידה על השליח והאספן ….
…הסולם נמצא בחלום המעיד על מידה, ושניהם מעידים על אמונה וצדק בדיבור . ומעיד על ביטול החוב וקיום הנדר . מאזן העבודה מעיד על המהנדס והבנייה . וקנה המידה של הטחנה מעיד על האדם האצילי בנפשו הצנועה ברוחו, הבעתו ותנועתו . וסולם העצם נולד מזמן או מטומטם . ומאזן המושק הוא אזהרה מפני רשלנות ושואף לתת דין וחשבון על נדרים . והסולם בא לידי ביטוי על ידי השופט, המאזניים נשמעים על ידי השופט, והמצלתיים זהים לאלה שביניהם מופרדת מערכת המשפט . ומי שרואה קנה מידה יורד עליו משמיים, הוא מחפש אמת . ונאמר : המצילים הם פסיקת השופט, אם הם מספיקים ושלמים, אז השופט שלם בפסיקה, ואם הם מעטים ואינם שלמים, הרי השופט אינו מסוגל לפסוק, ועמוד הטור. האיזון הוא אותו שופט, הבורג הוא המנדט שלו, החוט והשרשרת הוא עוזריו וסוכניו, והלשון היא לשונו, וידיו נשמעות, ואם הידיים מנוקבות אז השופט Erecha . ומי שרואה שהוא שוקל כסף, הוא שומע את עדות השווא ומחליט בזה . ומי שרואה שיש לו סולם ביד, אז הוא על הסונה . איזון התחייה מעיד על הופעת סודות, ביסוס ויכוח, שמחה והנאה, ניצחון על אויבים, צדק והגינות . הסולם מעיד לחלוטין על כל מי שמחקים ומודרכים למענו, כמו העולם, הסולטאן והקוראן, ואולי הוא מצוין על ידי בעליו . ומאזן המזייפים הוא חנות האוצר ….
…זה בחלום חוזה נישואין או חוזה סחר . החוזה על החבל הוא החוב, ולמטפחת יש עדות של משרת, ולמכנסיים יש חוזה על אישה, ועל החוט לאשר משהו שהוא רוצה ממדינה, מסחר או מנישואין . החוזה יקל, אם הוא לא יתקיים, הוא יקרטע . חוזים עשויים להיות בריתות ובריתות למי שראה אותם ….
…ומי שרואה שהמחט שלו שאיתה הוא תפור נשברת ומנוקבת או נלקחת ממנו, אז הוא נפרד ומפונק, וכל מי שחושב שזה אבד או נגנב ממנו, הוא לא משלים את מה שיש בו, זאת אומרת מה הוא מתכוון לעשות, וענייניו מופרדים, והמחט מציינת את האישה להכניס לתוכה את החוט ….
…אלבאזי : מלך ומלך שחט אותו . ואכל את בשרו שהושג מסולטאן . ונאמר : אלבאזי אבן כביר יספק את מי שלקח אותו . ונאמר כי אלבאזי היה גנב שחתך בגלוי, וראה את איש באזי בביתו צפר בלאס, ונאמר שאם אדם יראה חתיכת לבוש על ידיו בצייתנות ויהיה כשיר למלך , הוא השיג כוח בדיכוי, ואם האיש היה וולגרי, הוא זכה להנאה וזיכרון, ואם המלך יראה שהוא דואג למדים, אז היה משיג צבא של ערבים או עזרה ואומץ . אם הוא רואה בסדר על ידו, וזהב ויש חוט או נוצות שנותרו על ידו, אז המלך מוסר ממנו והכסף נשאר בידו ככל שנותר בידו החוט והנוצות . הוא סיפר שאדם גנב עבורו קוראן והוא מכיר את הגנב, ולכן הוא ראה כאילו הוא צד צפרן ונשא אותו על ידו. כאשר לקח את הגנב, חזר ממנו הקוראן . אדם הגיע למעבר החציה ואמר : ראיתי כאילו לקחתי אפונה לבנה, והמזמזם הפך לחיפושית, אז הוא אמר : יש לך אישה? הוא אמר כן. הוא אמר : יש לך בן ממנה . האיש אמר : חציתי את הבאזי ועזבתי את החיפושית, המעבר אמר : השינוי הוא צינור ….
…החוזה : זה על החולצה חוזה סחר, לחבל יש חוב תקף, המטפחת צריכה להכות משרת, ועל המכנסיים הוא מתחתן עם אישה, והחוט צריך לסיים פקודה שהוא באפוטרופסות , נישואין או מסחר . החוט שהוחזק הקל כמתבקש . אם לא, המטרה שלו תהיה קשה ומבוקשת . אם הוא ראה כאילו הקשר נפל על כל אחד מהדברים הללו מבלי לסבך אותו, אז זה מעיד על מצוקה ומצוקה מצד הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו מישהו אחר פתח אותו, זו הייתה הסיבה לשחרורו ממנו. . אם הוא רואה כאילו פתח אותו לאחר מאמץ, הוא בורח ממנו לאחר מאמץ . ואם זה נראה כאילו פתח את עצמו, אז אלוהים אדירים ישחרר אותו ממקום שלא נספר ….
…האם אתה מבצע את מצוות המתים באמצעות חזונות? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי מתקשרים או מבקרים באתר, ואולי הדבר הכי פשוט לומר כאן הוא; אני אומר : יישום המצוות באמצעות חזונות הוכח, בהתבסס על סיפורו של ת'אביט בן קאיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, והוכח שהנביא הקדוש. , יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר לו : הו תאביט, אינך מקבל לחיות מיטיב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? . מליק, אחד המספרים של החדית ', אמר : תאביט בן קיס נהרג ביום ימאמה כשהיד . ואת סיפורו של ת'אביט בן קייז שהוזכר על ידי אבן אל-קיים בספר הרוח, הוא אמר : כאשר יום אל-ימאמה היה המלחמה נגד הכופרים, יצא תאביט עם ח'אליד בן אלוואליד להילחם במוסיילימה וכשנפגשו ונחשפו, אמר תאביט וסלים, אדונו של אבו חודייפה : כך נלחמנו עם שליח האל. ואז כל אחד מהם חפר בור ועמד והרג עד שנהרגו, ובתאביט באותו יום היה מגן בשבילו יקר, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה, ובעוד גבר מוסלמי ישן כשבא אליו בשנתו – כלומר קבוע – ואז הוא אמר לו : אני אתן לך ציווי, אז אתה לא צריך להגיד שזה חלום שאתה מאבד, אני כשנהרגתי עבר לי מוסלמי ולקח את המגן שלי, וביתו היה בקצה הרחוק של העם, ובסתרו סוס סוס – כלומר לרוץ בשמחה ובפעילות – והוא הספיק על המגן עם חוט – כלומר מספר של אבנים – ומעל החוט שהוא השאיר – שהונח על גבה של חיה לרכיבה – אז הגעתי לאלמוות אז צריך לשלוח אותו לדרעי ולקחת אותו, ואם מדינה באה לפני יורשו של שליח האל , כלומר אבו בכר אל-סידיק, ואז אמור לו : יש לי כאלה וכאלה מהדת, וכך וכך מהמעמד שלי ישן . אז האיש בא להיות בן אלמוות, אז הוא אמר לו, והוא שלח למגן, והוא הביא אותו ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו, ואבו בכר אישר את שאר רצונו . אבן עבד אל-בר ועתיקים אחרים, כמו גם השייח 'מוחמד בן-אתאמין מההדית, שאלוהים ירחם עליו, אמרו : אבו בכר אישר את רצונו לקיומם של רמזים המעידים על כנותה . אבן עבד אל- בר אמר : איננו יודעים על מי שרצונו אושר לאחר מותו, לא קבוע בין קאיס, שאלוהים ירחם עליו . כפי שציין הקורא האציל, ח'אלד בן אלוואליד, אבו בכר והחברים הסכימו איתו ליישם חזון זה וליישם את האמור בו . אבל אבו בכר, הנביא הקדוש, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר עליו : שנותיי והשמש של הח'ליפים המודרכים כהלכה צריכים להיות עליכם …. וכו 'האדית, והוא אחד הכשרונות, המעמד והידע בקרב בני הזוג בפרט והמוסלמים בכלל, וחריצותו בכך אינה גורמת לנו להכיר ביישום מצוות המתים באמצעות חזונות של אחרים, במיוחד אלה קשורה למעשי פולחן, וזו אחת הדלתות הגדולות שדרכן נכנסו אלינו כפירה ומיתוסים רבים. ואכן, הסכסוך שגרם להרגם של אנשים חפים מפשע רבים, ואולי חלק מהסופים, יתכן שאלוהים הדריך אותם, נפל למדרון המסוכן הזה בטענה כי נביאם האצילי בא אליהם ובאמת התיר לו או בירך אותו על מעשה. סיבולת, זה נדחה רומן . מה שנשאר מהנושא הזה נותר לאחד ההרוגים לבוא ולבקש מאחד היורשים משהו שלא קשור בכלל לדת, אלא עניין של חיי ציבור או אינטרסים שקשורים אליו, או צו שנקבע ב הטקסט של השריעה. כגון סונה, צדקה, חג'ג ', אומרה, קשרי קרבה, ביצוע החוב שהוא חייב לאלוהים או לאדם, ושאר דימויים אלה. זה נבחן, ואחרי שהצגנו את החזון בפני מי שאמון על ידיעותיו, יש לשחרר את הנפטר הזה ואין מבוכה, ברוך השם . ואלוהים יודע הכי טוב ….
…אלבאיה 'חזונו בחלום, או המעבר לתפקידו ולפרנסתו מעיד על אמונה לא מוסרית . ושיבוש התפילה, זלזול במידה ואכילה . שטף וטומאה . ולראות את השעורה מוכרת מעיד על אדם שאוהב את העולם . ואם ראה שהוא לקח דירהם או דינרים או מכר בפיצוי, אין בו שום דבר רע . מוכר החוט מציין נסיעות . מכירת בגדים יקרים היא אמינה ומלכותית, ויש בה סיכון ורומן שאינו לוקח מחיר למכירתם . אדם שמוכר פירות ופירות וכדומה הוא אדם שמעדיף את דתו על פני חיי עולמו, והוא עייף מאוד לחפש את פרנסתו . ובאיאה אל-רייאן הוא הבעלים של צער ובכי, או שהוא אדם שקורא את הקוראן . והציפורים שמוכרות עבדים של עבדים . ולמכירת כדורים יש פיקוד חלש ….