מי שרואה אוהל שיש בו אש מוקפת בו ולא נגרם לו שום נזק, אז זה מתפרש על ידי איש אשם שחוזר בתשובה על חטאו ומצדיק את הטוב ואוסר את הרע, ונאמר כי חזון פוסטאט מעיד על ביקור ב קברי חללים ומתפללים עבורם ואולי עוזבים את העולם כקידושין ואולי חיים בבית הקודש ….

ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….

…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה עם משפחתו, אז זה מעיד על התרחשות אסון, וזה הדין אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ….

…ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….

אם היה רואה שהוא עם האימאם עם דברי חוכמה, הוא היה זוכה בצורך שלו,

…ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….

מי שראה שהברז'ו שלו שוכב בעפר, אז פירשו אותו בגובה וצמיחת הכסף, ונאמר שהברזון פורש על ידי האישה ….

…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….

ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….

…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….

…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….

וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….

ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….

מי שרואה שהוא סוגד לאלוהים הכל יכול באיזשהו מעשה פולחן ובכך שהוא הולך בדרך הרציונליות, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והבא ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…החזון של מלך מצרים, אלוהים הוזכר – את הקב~ה – פרשנות הזכיר של המהווה את הראשון על ידי יוסף – השלום עליו – הוא אמר – את הקב~ה -: ( וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע הוא יאכל שבעה סנבלט רזים ושבעה ירקות ושאר Iabsat O הציבור אנא יעץ לי בחזון שלי, אם אתה רואה שאתה עובר , הם אמרו חלומות מקטרת, ואנחנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות , והוא אמר שמי שברח מהם וזכור אחרי אמו, אני אומר לך לפי פרשנותו , אז הם ישלחו , יוסף , חבר, יש לנו שבע פרות שמנות אוכלים אותן שבע פרות רזות ושבע קוצים ירוקים והשנייה יבשה כדי שאחזור לעם כדי שיידעו , הוא אמר שתשתל שבע שנים תמיד קצרת, ומפזרים אותו בגרגר, למעט מעט ממה שאתה אוכל , ואז אחר כך יבואו שבעה אנשים שיאכלו את מה שאתה נתתי להם למעט מעט ממה שהתבצרת , אם כן אחרי זה מגיעה שנה בה האנשים יעזרו ובה הם לוחצים ). סורה יוסף פסוקים 43-49. והוא – הקב~ה – אמר : ( הם אמרו חלומות מקטרת ) אבן ג'ראיר אמר : הם מתכוונים שזה תערובת של חזון כוזב שאין לו אמת , וזה אוסף של לחץ , ולחץ מקורו בצרור. של חשיש הדומה לחלומות מעורבים שאין להם פרשנות . אל-מוארדי ואל-קורטובי הזכירו בסמכותו של אבו עוביידה כי הוא אמר : אל- אדגאת הוא חזון בלתי מוסבר של החזון , ואבן ג'ראיר סיפר גם על סמכותו של קטאדה באמרה: ( הפתווה שלנו נמצאת בשבעה שמנים. פרות שנאכלות על ידי שבע רזות ). הוא אמר : לגבי שליו, שנים ממנו פוריות , ושבע הרזות הן שנים סטריליות שאינן מגדלות כלום , והוא אמר : ( שבעה קוצים ירוקים והשני יבש .) באשר לירוק, הם שנות הפוריות , כמו עבור יבש הקרקע , את אלה היבשים הם אלה שינו , ו אלה הרזים הם Almazel . ואומר : ( הוא זורע שבע שנים יותר קשה ), אמר הפסוק : כשאני יודע שהחזון לעשות מוסבר לו, הוא אמר : שבע מהפרות, שליו וירקות אלסנבלט שבע שנים, דשן , והפרות רזות ואלסנבלט גבוה יותר נוחת Vsba שנים Magdbat זה אומר 🙁 לטפח שבע שנים קשה יותר ). כל רצף עוקב . אל-קורטובי אמר : פסוק זה מבוסס על תקפות חזונו של הכופר, וכי הוא יוצא לפי מה שראה . והוא אמר : ~ ואז תבוא שנה אחרי זה, בה אנשים יעזרו והם ילחצו .~ אבן ג'ריר אמר : זהו דיווח של יוסף – עליו השלום – לעם על מה שלא היה בחזון המלך שלהם, אלא מהידיעה של הנעלם שאלוהים היה אינדיקציה לנביאותו והוכחה. על אמיתותו , אז הוא סיפר בסמכות קטאדה שהוא אמר שאלוהים סיפק לו ידע על סונה שלא שאלו עליו, אז הוא אמר : ( ואז אחריה תבוא שנה בה אנשים ימצאו הקלה. ולחץ .) אמצעים שאומרים 🙁 זה אנשי אגת ) גשם וגית ' , גם הוא מסופר מאבן' גרג אמר : אבן עבאס – אלוהים יברך אותם – 🙁 ואז בוא אחרי אותה שנה ), הוא אמר להם שמשהו לא שאל אותו עליו אלוהים לימד אותו שנה בה אנשי אגאט על ידי גשם . ואל-Qurtubi שהוזכר על הסמכות של קתאדה כי הוא אמר : אלוהים נתן לו את ידע סונה כי הם לא שאלו אותו על מנת להיראות מהכח שלו , וכדי להודיע שלו במקום ידע הידע שלו ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

…סלרי אם אתם חולמים לראות צלעות סלרי טריות ופריכות, תהיו מצליחים ועוצמתיים מעבר לציפיות הגבוהות ביותר שלכם . אם אתה רואה את הצלעות האמורות נבולות ושבורות, אז המוות יקרה במשפחה שלך בקרוב . אם אתם אוכלים סלרי, תוכלו להציף אהבה וחיבה בלתי מוגבלים . אם ילדה אוכלת סלרי עם החבר שלה, המשמעות היא שהיא תרכוש רכוש עשיר . ~ סלרי : צמחי עלים אכלו צלעות .~…

…האבל הוא בחלום שהם נוגים . ומי שרואה שהוא אסף חבורה של נורות מהגן שלו, שיזהר מרע . והעניים ביותר של צמחי מרפא הם כסף שהכסף מתאים לו, והפרד שגדל הוא אדם . חלקם אמרו : כל הקטניות תקפות, וחלקם אמרו : כל הקטניות לא אהבו . חלקם אמרו : כל הפולסים מצביעים על סחר, צער, לידה וכסף. אם הם מצביעים על סחר, זה סחר שאין לו הישרדות, ואם זה מתייחס לגברים, אז הם חיילים . ומי שמחליף את המן ושליו בקטניות ושום, הוא יקבל השפלה ועוני . אם הוא יראה שהוא מחליף לחם בלחם, אז הוא יינצל מעוני והשפלה . ומי שיראה שהוא אכל קטניות מבושלות, הוא ירוויח טוב וייהנה מכל דבר, משמחה, אושר וטוב, ויהיה לו רווח בכל דבר . ועלי הכותרת הקטנים והמטופשים, שהם הגזעית, הם סימן של משאלה למה שהוא לא מבין ….

…אם אתה חולם שאתה הולך עם אהובתך בפרדס ירוק ומלא פירות בשלים, פירוש הדבר תגמול נדיב על נאמנותך למי שאתה עובד עבורו, שפע טוב והצלחה בעבודה . באשר לנשים, משמעו של חלום זה בית מאושר וילדים צייתנים . אם חלמת שאתה בחורשה וראית פרות אוכלות פירות שנפלו, פירוש הדבר שתפזר את חלומותיך במסעך לדרוש את מה שאינו שלך . אם חלמת שאתה אוסף פירות מחורשה, זה מבשר טוב וברכה לכולם . אם אתה רואה בחלום שמזיק חקלאי פגע בחורשה, המשמעות היא שתיפול לעוני לאחר שפע ועושר . אם חלמת שאתה הולך בחורשה ונלכד בין צמחי אוכמניות השזורים זה בזה, מזהיר אותך שיש מתחרים שיקנאו בך . אבל אם אתה נשוי, זה אומר ריב ומריבה עם בן הזוג לנישואין . אם חלמת לראות פרדס עקרות, המשמעות היא שהסיכוי לעלות לרמות גבוהות יותר בחיים יימלט ממך . אם אתה רואה בחלום פרדס חשוף ללא ירוק , פירוש הדבר שעיסוקך בהנאות ההווה והסחת דעתך מהבטחת עתידך . לראות פרדס הרס בסערה פירושו שאורח כבד יירד עליכם או שתעשו עבודה קשה ….

תירס : שבחים טובים . מי ורדים הם כסף ושבחים לטוב ולגוף בריא . והתאדות, טוב עם אנשים . שומנים הם כולם דאגות, למעט כספית, כי זו מחמאה טובה . שמן הוא ברכה אם אוכלים אותו, שותים אותו או משחים אותו בו, כי זה מהעץ המבורך . וראה כמה מלכים כאילו נשמה רוחות במדינה מעשנת ללא אש, וראה זרעים נזרעים על האדמה, וראה שלושה זרים על ראשו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : יש לך שלוש שנים, או שלושים שנה, והצמחים והפירות יש בשפע בזמנך, ושתי הרוחות בשפע . זה היה כך ….

…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….

…אורז : כסף של עייפות, מהומה ואשליה . תירס וגאורים הם הרבה כסף שלא מועיל, זכר אינרטי ….

…גרגר אם הוא מלא לחלוטין דגנים מלאים בשלים המוקפים בקונוסים של תירס מלא וגבעולים בשרניים, זה מבשר שגשוג רב . אם החנות ריקה, ניתן לצפות להיפך ….

…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….

…ומי שרואה שהוא חורש אדמה, אז הוא ישן עם משפחתו, ואם הוא רואה שמישהו אחר חורש זאת ללא רשותו, אז הוא מנוגד למשפחתו, ומי שרואה ששתל שעורה, הוא אוסף כסף , ומי שרואה שזרע וקצר יבולים, אז יוכה טוב, ואם יראה שזרע ולא תלה את הזרע ההוא, אז יסבול מהם והוא עצוב עד כדי כך. הזריעה, ומי שרואה שהוא מדביק חיטה, אז זה פוגע בזהב. ומי שרואה שהוא אוכל חיטה לחה, אז הוא נזיר שנשאר, ואם הוא מייבש חיטה יבשה או מבושלת, אז אין בזה טוב. ומי שרואה שהוא אוכל שעורה רטובה, יבשה, מטוגנת או מבושלת, אז זה טוב בשבילו וטוב בכל מקרה. שעורה ניתנה לו, כי הוא רואה תפוח של עין וגוף בריא, והוא מקבל טוב. ומי שרואה שהאוכל שלו החזיר דום או לכלוך, הוא זול או מקולקל, ואם הוא רואה שריפה ששורפת את האוכל, או שמחירו עולה, ומי שרואה עשן, עדשים או תירס, אז הוא כסף בכל מקרה ו זה בלי חיטה ושעורה. שאריות או גרגרי חומוס ועופות פרה או דגנים דומים הם דאגתם וצערם של אלה שפוגעים בהם או אוכלים אותם רטובים או יבשים, מבושלים או מטוגנים, ונאמר בשומשום שזה כסף עודף, ומי שרואה שהוא הכה אורז , הוא יסבול מעט מפרנסה, והוא מכיל אותם וצער ומי שרואה שהוא הכה את הזרע השחור או את החראם או שיש לזה תרופה, כי זה משפיע על בריאותו ובריאות גופו…

…השוק : מציין את המסגד, כשם שהמסגד מציין את השוק, משום ששניהם סוחרים בו ומרוויחים . וזה עשוי להצביע על שדה קרב שבו עם מנצח ועם מפסיד בו. אלוהים אדירים קרא לג'יהאד סחר באמירתו : ~ אני אלריך אותך לסחר שיציל אותך ~. אנשי השווקים שואפים זה לזה עם עצמם ועם כספם . וזה עשוי להצביע על מקום בו יש תגמולים של תגמול ורווח, כמו בית הידע, אג~ח ועונת החאג ' . וממה שנמכר בשוק מסקנות עדויות . כל זה לא היה השוק לא ידוע, ולכן שוק הבשר הוא כמו מקום מלחמה עם דם שנשפך וברזל . ושוק המהות והפשתן העדין הוא כמו משהו כמו גרונו של דהיקר, ותפקיד הידע . ושוק החליפין, משהו כמו בית השליט, בגלל השונות בדיבור, במשקל ובאיזון . מי שרואה את עצמו בשוק לא ידוע החמיץ עסקה או רווח בסחורה, ואם הוא היה ער בג'יהאד, הוא החמיץ את מות הקדושים והיה אפוטרופוס מכוון, ואם הוא היה על חג'ג ', הוא התגעגע או קלקל, אם הוא היה תלמיד של ידע, הוא הפסיק לעשות את זה או החמיץ פגישה וביקש משהו אחר מלבד אלוהים, ואם אין בזה שום דבר, אז הוא התגעגע לתפילת הקהילה במסגד . באשר לגונב בשוקו במכירתו וברכישתו, אם הוא מוג'אהיד, הוא עולה לרגל, ואם הוא עולה לרגל שאסור לו לצוד, לקיים יחסי מין או הנאה, ואם היה מלומד שהיה לא היה צודק בוויכוח שלו או נבגד בשומן שלו, אחרת הוא ראה את תפילתו, או שהאימאם שלו הקדים אותה בהשתחוותו או בהשתטחותו, או שלא הושלם. זה בתפילה של עצמו, כי זו הגניבה הגרועה ביותר, כמו לדווח . לגבי השוק הידוע : מי שרואה אותו מלא אנשים, או רואה אש שנפלה בו, או גלגל מים טהור שרץ בתוכו, או שהחציר ממולא בחנויות שלו, או רוח טובה נושף דרכו, הפרנסה של אנשיה נגרמת, והם רגילים לרווחים, והצביעות תבוא אליהם . אם אנשי השוק רואים מנומנמים, או שהחנויות סגורות, או שהעכביש הסתובב עליהם או על מה שנמכר, אז יש דיכאון, או שנפל חג לאנשיו . ואם הוא רואה שוק שעבר, מעמדו של המהגר עבר למהותו של מה שהוא עבר אליו, כמו למשל שוק הפשתן, שם אתה רואה את המשרתים בו, כי הוא מגדיל את הרווחים של המפיקים , כשהסחורה מופרדת ועוזבת . ואם בעלי החרס והמחסור יראו זאת, רווחיהם ירדו והכנסותיהם יהיו חלשות . ואם בעלי הסירים והמחבתות יראו זאת, ייסר עליו צרה, מאש, נהר, או הריסה, וכדומה . חלקם אמרו : שוק המינימום, הרחבת השוק, רוחב העולם . ואמרו כי השוק מעיד על מהומה והתפרעויות בגלל האנשים שנפגשים איתו . לגבי מי שחי מהשוק, זה סימן טוב אם הוא רואה בו יצירה או עבודה נהדרים, אך אם השוק רגוע, אז זה מעיד על אבטלה של המשווקים ….

…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש ​​מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….

…באשר לשיער גוף : נטיעתו לגבר שילד את אשתו . שפע שיער הגוף לעניים מגביר את מצוקתו, ואובדן הוא הפוגה של מצוקתו . ושפע שיער הגוף למאושרים, הגדלת ההנאה והעושר, ואובדן שלו העושר הולך . הגדל את שיער הגוף לעשירים זה כסף, ולעניים יש חוב . ומי שעשיר בתנור, כספו מוציא בגניבה . ואם הוא היה עני, אז עליו להוציא את חובו ברצינות, מותש ותובעני . אם הוא רואה את שיער גופו לבן, אז אם הוא עשיר, אתה מאבד את כספו והוא יפקח על המוות . ואם הוא עני, אז זה חוב שהוא יכול לשלם . באשר לחוסר האפשרות של שיער גופו, שיער של בהמה או שבע, זה מעיד על נפילתו במצוקה . אשליה חזה צרה . אם הדהימי שלי היה רואה שחזהו צמוד, הוא היה סובל מהפסד מכספו . נאמר שחזהו של האדם הוא נדיבות, והצרות שלו עם אומללותו . שפע השיער על החזה הוא חוב שהוא רוכב עליו, ואם הוא רואה את החזה שלו הופך לאבן, אז הוא יהיה קשה לב . אבן סירין הגיע, איש אמר : ראיתי הרבה שיער צומח בחזי, וקשרו אותי . הוא אמר : עשיתי אמון ושילמתי את זה . וגם יכולת החזה מציינת את הדגל . אשר לשדיים, אשת האיש ובתו, כי יופיו הוא יופייה, והשחיתות שלו היא השחתה שלה . מי שראה אישה תלויה על שדה, אז עשתה זנות וילדה ילד של ניאוף, כי הנביא, השלום והברכה עליו, אמר: ~בליל שבי ראיתי אישה תלויה על ידה שד, אז אמרתי, הו גבריאל, מי זה? הוא אמר שהיא נולדה מניאוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי חזה גדול שהגיע ליער, שאתה עוסק בניאוף עם אסור . הסיבה לכך היא שהחזה הוא ממנו ומעורו, וזה אסור . במקום זאת, צדקת חזון זה היא נישואין אסורים . ונאמר שאם אדם יראה חלב בשדיו, אם הוא רלוונטי, הוא יתחתן וילד אותו, ואם הוא היה צדיק, הוא ציין לשמאלו, ואם היה צעיר, הוא ציין אריכות הימים שלו . לגבי הצעירה, אם היא רואה זאת, זה מעיד על הריונה ולידה, ולגבי הזקנה, אם היא רואה זאת, זה מעיד על עוניה ועל אובדן כספה, עבור בתולה אם היא רואה שזה מעיד עליה חתונה, והצעירה אם היא רואה שהיא מעידה על מותה . ואורך חזהו של האיש עד שהם פוגעים בחזהו, הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים, ונאמר שהיא עדות לקול ילדים . אם לא היה לו בן זה מעיד על עוני ועצב . ואורך שד האישה הוא מעבר לגבול, עדות למטרת העצבות . אם נשים היו נגועות בצער, הן היו מושכות ושורטות את שדיהן . ומי שרואה את זה כאילו הוא יונק אישה, הוא יחלה, אלא אם כן אשתו בהריון, אז היא תלד בן . אם בעל החזון הוא אישה, היא תלד ילדה . הבטן : מי גלוי ומבפנים בעליו של האיש ובנו, או קרוב משפחתו של שבטו, או ארונו ומקלט ילדיו . והקטנות של מעטים אלה, ומספרם הגדול של אלה . וקטנותו ללא רעב היא מחסור בכסף, ואם הוא רואה שהוא רעב, אז הוא נזהר, והוא מכה בכסף השווה לכמות הרעב ממנו . נאמר שעצם הבטן אכלה ריבית, והליכה על הבטן התרגלה לכסף . אם הוא יראה שהבטן שלו נעשתה קטנה, אז הוא יהיה הרבה מטען . שובע הוא עושר של כסף, וצמא רע בדתו, והשקיה טובה בדתו ….

…שולחן הוא ברכה בחלום, מענה להזמנה ורצון לחיות . וציין את הניצחון על האויבים . והשולחן הוא פרנסתו של מי שהיה שלו . והשולחן הוא אדם גדול וצדיק אשר נדיב, ואם הוא רואה כיכרות לחם רבות ואוכל טוב עליו, הרי זה שפע חיבת האחווה . אם הוא ראה שהוא אוכל הרבה אוכל, זה מעיד על אריכות הימים שלו . אם השולחן היה מורם, הוא היה נגמר מהחיים . ומספר המושכות הגדול שעל השולחן מציין את המספר הרב של ילדים . אם שני מתנגדים נאספים ליד השולחן, הדבר מעיד על מלחמה, במיוחד אם האוכל הוא ראש או צליל צלוי . השולחן הוא שדה המפגש, והארוחה היא דקירה בידיים . והטבלה מציינת דת . ומי שיש לו גברים ליד השולחן, הוא יחבר את האנשים בהנאה ….

ומי שרואה שהוא אוכל דייסה, אז הוא במצב טוב, וכל מי שרואה שהוא אוכל בצלחת וספג את מה שיש בה, חייו נגמרו, ואם נשאר משהו ממנה נשאר ממנו החיים עד כדי כך, ומי שרואה שהוא מלקק קערה או אצבעותיו, אז הוא נקבר ונדחה, ומי שרואה שהוא לועס אוכל או לעיסת מסטיק, הוא ירבה דבריו הם על עניין, ומי שרואה שהוא אוכל ליד שולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה, ואולי השולחן הוא שדה למלחמה ומפגש, והמפגש עליו הוא יד דקירה, ונאמר מי שראה שהוא ליד שולחן הוא התחתן, ואם הוא לא אכל על זה, זה היה בתולין ומי שראה שהוא החליף אוכל בין הידיים עם אוכל שאינו צמח האדמה, אז חסר לו ועובר להשפלות ולהשפלה

…באשר לשולחן, זה מתפרש בדרכים שאמר אל-קירמני, מי שראה שהוא אוכל לשולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה על אמירתו, אלוהים אדירים, אלוהים שלח אלינו שולחן משמים יהווה עבורנו חג הפסוק, ואולי השולחן היה שדה למלחמה, מפגש ואכילה מעליו, סכסוך בידיים, כל הסובלים את עצמו ועובדים בחיי נפשו ….