…דוחס חיטה אם אתה לומד חיטה בחלום, זה מנבא הצלחה בסביבת העבודה ואושר משפחתי . אבל אם כמות החיטה גדולה והחיטה מועטה, זה אומר שתכנס לעסקים ופרויקטים לא מוצלחים . אם קרתה לך תאונה או שנפלת בזמן שלמדת את החיטה, המשמעות היא שעצב ינתק אותך פתאום ….
חולם על שדה חיטה יבש
(76 פירושים ומשמעויות של חלומות על שדה חיטה יבש)…היי נמצא בחלום הרבה כסף והפריה למי שהכה אותו והכניס אותו לביתו . נאמר שאבן סירין הביט בקש כשהוא ער ואמר : אם זה היה בשינה . ונאמר : מי שרואה חציר בשנתו, שישמור את התיק, כי זה כסף למי שהכה אותו, והשפעתו תיראה עליו הרבה . ונאמר : הקש עייף כי לא מגיעים אליו רק אחרי שדפקו אותו . ומי שראה שיש לו קש קיבל פרנסה מותרת, או הפרשות לעצמו, אם אכל בחלום משהו ממנו, הוא צרכ את מחירו, או שהוא קיבל מצוקה, עוני ורעב . ואם הוא שם אותו במקום שאינו מתאים לו, כמו ארגזים וכספות, הדבר מעיד על המחיר הגבוה ועל מותו של מה שהוא אוכל מבעלי החיים . אולי חציר מעיד על כספי צדקה מכיוון שהם שאריות של כסף . שפע החציר בארץ הוא עדות לשפע הצמחים . חציר מסומן בגידולו, ולכן חציר חיטה מעיד על חיטה . ושעועית פאבה על השאר . קש חומוס הוא אינדיקציה לכך, ולכן מה שנראה בחלום מבחינת שפע או מחסור בו חזר למקורו ….
…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….
…שולחן הוא ברכה בחלום, מענה להזמנה ורצון לחיות . וציין את הניצחון על האויבים . והשולחן הוא פרנסתו של מי שהיה שלו . והשולחן הוא אדם גדול וצדיק אשר נדיב, ואם הוא רואה כיכרות לחם רבות ואוכל טוב עליו, הרי זה שפע חיבת האחווה . אם הוא ראה שהוא אוכל הרבה אוכל, זה מעיד על אריכות הימים שלו . אם השולחן היה מורם, הוא היה נגמר מהחיים . ומספר המושכות הגדול שעל השולחן מציין את המספר הרב של ילדים . אם שני מתנגדים נאספים ליד השולחן, הדבר מעיד על מלחמה, במיוחד אם האוכל הוא ראש או צליל צלוי . השולחן הוא שדה המפגש, והארוחה היא דקירה בידיים . והטבלה מציינת דת . ומי שיש לו גברים ליד השולחן, הוא יחבר את האנשים בהנאה ….
…באשר לשיער גוף : נטיעתו לגבר שילד את אשתו . שפע שיער הגוף לעניים מגביר את מצוקתו, ואובדן הוא הפוגה של מצוקתו . ושפע שיער הגוף למאושרים, הגדלת ההנאה והעושר, ואובדן שלו העושר הולך . הגדל את שיער הגוף לעשירים זה כסף, ולעניים יש חוב . ומי שעשיר בתנור, כספו מוציא בגניבה . ואם הוא היה עני, אז עליו להוציא את חובו ברצינות, מותש ותובעני . אם הוא רואה את שיער גופו לבן, אז אם הוא עשיר, אתה מאבד את כספו והוא יפקח על המוות . ואם הוא עני, אז זה חוב שהוא יכול לשלם . באשר לחוסר האפשרות של שיער גופו, שיער של בהמה או שבע, זה מעיד על נפילתו במצוקה . אשליה חזה צרה . אם הדהימי שלי היה רואה שחזהו צמוד, הוא היה סובל מהפסד מכספו . נאמר שחזהו של האדם הוא נדיבות, והצרות שלו עם אומללותו . שפע השיער על החזה הוא חוב שהוא רוכב עליו, ואם הוא רואה את החזה שלו הופך לאבן, אז הוא יהיה קשה לב . אבן סירין הגיע, איש אמר : ראיתי הרבה שיער צומח בחזי, וקשרו אותי . הוא אמר : עשיתי אמון ושילמתי את זה . וגם יכולת החזה מציינת את הדגל . אשר לשדיים, אשת האיש ובתו, כי יופיו הוא יופייה, והשחיתות שלו היא השחתה שלה . מי שראה אישה תלויה על שדה, אז עשתה זנות וילדה ילד של ניאוף, כי הנביא, השלום והברכה עליו, אמר: ~בליל שבי ראיתי אישה תלויה על ידה שד, אז אמרתי, הו גבריאל, מי זה? הוא אמר שהיא נולדה מניאוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי חזה גדול שהגיע ליער, שאתה עוסק בניאוף עם אסור . הסיבה לכך היא שהחזה הוא ממנו ומעורו, וזה אסור . במקום זאת, צדקת חזון זה היא נישואין אסורים . ונאמר שאם אדם יראה חלב בשדיו, אם הוא רלוונטי, הוא יתחתן וילד אותו, ואם הוא היה צדיק, הוא ציין לשמאלו, ואם היה צעיר, הוא ציין אריכות הימים שלו . לגבי הצעירה, אם היא רואה זאת, זה מעיד על הריונה ולידה, ולגבי הזקנה, אם היא רואה זאת, זה מעיד על עוניה ועל אובדן כספה, עבור בתולה אם היא רואה שזה מעיד עליה חתונה, והצעירה אם היא רואה שהיא מעידה על מותה . ואורך חזהו של האיש עד שהם פוגעים בחזהו, הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים, ונאמר שהיא עדות לקול ילדים . אם לא היה לו בן זה מעיד על עוני ועצב . ואורך שד האישה הוא מעבר לגבול, עדות למטרת העצבות . אם נשים היו נגועות בצער, הן היו מושכות ושורטות את שדיהן . ומי שרואה את זה כאילו הוא יונק אישה, הוא יחלה, אלא אם כן אשתו בהריון, אז היא תלד בן . אם בעל החזון הוא אישה, היא תלד ילדה . הבטן : מי גלוי ומבפנים בעליו של האיש ובנו, או קרוב משפחתו של שבטו, או ארונו ומקלט ילדיו . והקטנות של מעטים אלה, ומספרם הגדול של אלה . וקטנותו ללא רעב היא מחסור בכסף, ואם הוא רואה שהוא רעב, אז הוא נזהר, והוא מכה בכסף השווה לכמות הרעב ממנו . נאמר שעצם הבטן אכלה ריבית, והליכה על הבטן התרגלה לכסף . אם הוא יראה שהבטן שלו נעשתה קטנה, אז הוא יהיה הרבה מטען . שובע הוא עושר של כסף, וצמא רע בדתו, והשקיה טובה בדתו ….
ומי שרואה שהוא אוכל דייסה, אז הוא במצב טוב, וכל מי שרואה שהוא אוכל בצלחת וספג את מה שיש בה, חייו נגמרו, ואם נשאר משהו ממנה נשאר ממנו החיים עד כדי כך, ומי שרואה שהוא מלקק קערה או אצבעותיו, אז הוא נקבר ונדחה, ומי שרואה שהוא לועס אוכל או לעיסת מסטיק, הוא ירבה דבריו הם על עניין, ומי שרואה שהוא אוכל ליד שולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה, ואולי השולחן הוא שדה למלחמה ומפגש, והמפגש עליו הוא יד דקירה, ונאמר מי שראה שהוא ליד שולחן הוא התחתן, ואם הוא לא אכל על זה, זה היה בתולין ומי שראה שהוא החליף אוכל בין הידיים עם אוכל שאינו צמח האדמה, אז חסר לו ועובר להשפלות ולהשפלה
…באשר לשולחן, זה מתפרש בדרכים שאמר אל-קירמני, מי שראה שהוא אוכל לשולחן, אז הוא ירוויח טוב ופרנסה על אמירתו, אלוהים אדירים, אלוהים שלח אלינו שולחן משמים יהווה עבורנו חג הפסוק, ואולי השולחן היה שדה למלחמה, מפגש ואכילה מעליו, סכסוך בידיים, כל הסובלים את עצמו ועובדים בחיי נפשו ….
…שדה האבירים בחלום מציין פעילות, וניצחון על אויבים ….
…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….
…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….
…מסגדים : המסגד מציין את העולם הבא מכיוון שהוא מחפש בו, בדיוק כמו שמזבל האשפה מציין את העולם, והוא מציין את הכעבה מכיוון שהוא בית אלוהים, והוא מציין את המקומות המשלבים רוח, תועלת, תגמול ועזרה , כמו בית השליט, מעגל הזיכרון, העונה, הריבאט, שדה המלחמה והשוק מכיוון שהוא שוק להבא . ואז כל מסגד מציין את דרכו בגודלו, בתהילתו ובמהותו . מי שבונה מסגד בחלום, ואם הוא ראוי למערכת המשפט, הוא ישיג אותו, וכמו כן אם זה נושא הפתווה והוא עשוי לציין בעולם עבודת סיווג שימושית, ובעיתונים ל קוראן שהוא כותב, וברווקות על נישואין ונישואין, ולתלמידי הכסף והעולם על בניין שהוא בונה עליו התשואות והיתרונות שנמשכים. כמו חדר האמבטיה, המלון, החנות, התנור, הספינה וכדומה, בגלל התגמול הנוכחי במסגד עם שפע הרווחים בו בתפילת הקהילה, ואנשים מגיעים אליו מכל עבר, ו הזן אותו ללא אישור . ומי שהתעורר בהשפיע על העולם ועל כספו, או שהשפיע על חייו שלאחר המוות בדחיפותו, הפתגמים הזוכים חזרו לרווחים וההטבות שבעולם הזה עבורו, או לעתיד ולתגמול בעתיד שהוא דרישתו בהתעוררותו . באשר למי שהורס מסגד, הוא יוצא נגד מי שבנה אותו, והוא עשוי להסיק את וולגריות מצבו על ידי מי שבונה אותו במקומו או גורם לו לקרות במקומו לאחר הריסתו, אז אם הוא בונה חנות שהוא מעדיף את העולם על פני הבאים, ואם הוא בונה אמבטיה, חובו מושחת בגלל אישה, ואם הוא חופר בור במקומו, הוא חוטא למי שהוא הונאה כפייתית, או עבור למען קבוצה שהפרידה בינו לבין ידע, טוב ומעשים, או למען שליט שפיטר אותו, או צדיק שהרג אותו, או מקום בו הייתה לו חופשה או נישואין חוזים, הוא השחית ו ביטל אותו . ואם יראה את עצמו נשלל מבגדים במסגד, יופשט מהמתאים לו מסימני המסגד, ואם זה בימי חג'ג ', אז יבצע את חג'ג' ברוך השם, במיוחד אם הוא נותן את הקריאה לתפילה, ואם הוא אשם, הוא יוצא ממה שהוא נמצא בתשובה ובציות, ואם הוא מתפלל בזה על בסיס תשובה וצייתנות. מצב שאינו כיוון כיוון התפילה לנוכח הסערה, משום שהוא מסור לחיפוש העולם בשוק שווקים ובעונה של עונות, בה הוא מקופח ממה שהוא קיווה לו, וב הוא מאבד את כל מה שקנה ומכר בגלל השחתת תפילתו ואובדן עמל . זה עשוי להצביע על השחיתות של מה שנכלל ברשלנותו של האסור והשטף אם הוא מתקיים על ידו .. באשר למסגד הקדוש, זה מעיד על עלייה לרגל למי שמכחיש זאת או נותן אישור, גם אם זה לא נמצא את ימי חג'ג 'עם מהותו בזה והראיות שלו, כי הכעבה שהעלייה לרגל נמצאת בו . זה עשוי לציין את הבית האסור של הסולטאן שרוצה אותו מהכנסתו שהוא בטוח, את בית העולם, את המסגד של מדינה ואת השוק הגדול של עניינים גדולים ואסורים, כמו שוק החליפין והצורפים בגלל המספר הרב של בירורים הנדרשים בה ומה נכנס לאנשיה אסורים, מחסור וחטא, כמו גם כל האסור על ידי מה שיש בה אנושי האפוטרופוס נדרש להימנע מלעשות דברים אסורים, מפני הסגת גבול על בעלי חיים, ומפגיעה בגרימת נזק ….
…השוק : מציין את המסגד, כשם שהמסגד מציין את השוק, משום ששניהם סוחרים בו ומרוויחים . וזה עשוי להצביע על שדה קרב שבו עם מנצח ועם מפסיד בו. אלוהים אדירים קרא לג'יהאד סחר באמירתו : ~ אני אלריך אותך לסחר שיציל אותך ~. אנשי השווקים שואפים זה לזה עם עצמם ועם כספם . וזה עשוי להצביע על מקום בו יש תגמולים של תגמול ורווח, כמו בית הידע, אג~ח ועונת החאג ' . וממה שנמכר בשוק מסקנות עדויות . כל זה לא היה השוק לא ידוע, ולכן שוק הבשר הוא כמו מקום מלחמה עם דם שנשפך וברזל . ושוק המהות והפשתן העדין הוא כמו משהו כמו גרונו של דהיקר, ותפקיד הידע . ושוק החליפין, משהו כמו בית השליט, בגלל השונות בדיבור, במשקל ובאיזון . מי שרואה את עצמו בשוק לא ידוע החמיץ עסקה או רווח בסחורה, ואם הוא היה ער בג'יהאד, הוא החמיץ את מות הקדושים והיה אפוטרופוס מכוון, ואם הוא היה על חג'ג ', הוא התגעגע או קלקל, אם הוא היה תלמיד של ידע, הוא הפסיק לעשות את זה או החמיץ פגישה וביקש משהו אחר מלבד אלוהים, ואם אין בזה שום דבר, אז הוא התגעגע לתפילת הקהילה במסגד . באשר לגונב בשוקו במכירתו וברכישתו, אם הוא מוג'אהיד, הוא עולה לרגל, ואם הוא עולה לרגל שאסור לו לצוד, לקיים יחסי מין או הנאה, ואם היה מלומד שהיה לא היה צודק בוויכוח שלו או נבגד בשומן שלו, אחרת הוא ראה את תפילתו, או שהאימאם שלו הקדים אותה בהשתחוותו או בהשתטחותו, או שלא הושלם. זה בתפילה של עצמו, כי זו הגניבה הגרועה ביותר, כמו לדווח . לגבי השוק הידוע : מי שרואה אותו מלא אנשים, או רואה אש שנפלה בו, או גלגל מים טהור שרץ בתוכו, או שהחציר ממולא בחנויות שלו, או רוח טובה נושף דרכו, הפרנסה של אנשיה נגרמת, והם רגילים לרווחים, והצביעות תבוא אליהם . אם אנשי השוק רואים מנומנמים, או שהחנויות סגורות, או שהעכביש הסתובב עליהם או על מה שנמכר, אז יש דיכאון, או שנפל חג לאנשיו . ואם הוא רואה שוק שעבר, מעמדו של המהגר עבר למהותו של מה שהוא עבר אליו, כמו למשל שוק הפשתן, שם אתה רואה את המשרתים בו, כי הוא מגדיל את הרווחים של המפיקים , כשהסחורה מופרדת ועוזבת . ואם בעלי החרס והמחסור יראו זאת, רווחיהם ירדו והכנסותיהם יהיו חלשות . ואם בעלי הסירים והמחבתות יראו זאת, ייסר עליו צרה, מאש, נהר, או הריסה, וכדומה . חלקם אמרו : שוק המינימום, הרחבת השוק, רוחב העולם . ואמרו כי השוק מעיד על מהומה והתפרעויות בגלל האנשים שנפגשים איתו . לגבי מי שחי מהשוק, זה סימן טוב אם הוא רואה בו יצירה או עבודה נהדרים, אך אם השוק רגוע, אז זה מעיד על אבטלה של המשווקים ….
…כלב מטורף אם אתה חולם לראות כלב מטורף, זה מצביע על כך שהאויבים יפתחו התקפות מטופשות עליך ועל חבריך, אך אם תצליח להרוג את הכלבים, תתגבר על הדעות העוינות ותצליח במידה רבה בתחום הכספי שדה ….
…גופה אם חלמת על גופה, אז זה מהווה פסימיות לאושר, מכיוון שחלום זה מעיד על חדשות עצובות על היעדר ופרויקטים בעבודה מתוסכלים . הצעיר יסבול מכמה אכזבות והשמחה תדעך . אם אתה רואה גופה ממוקמת בארון מתים, המשמעות היא צרות עכשוויות עבור החולם . אם אתה רואה גופה בשחור, המשמעות היא מוות אלים של חבר או בלבול עסקי נואש . אם חלמת לראות שדה קרב מכוסה בגוויות, הדבר מעיד על מלחמה ועימות כללי בין המדינה ומעיד על פונקציות פוליטיות . אם אתה רואה גופת חיות, המשמעות היא מצב לא בריא לעבודה ולבריאות יחד . אם אתה רואה גופה עבור כל אחד ממשפחתך הנוכחית, פירוש הדבר מוות עבור האדם הזה, או עבור אחד מבני המשפחה, אבו פירושו מרדה קשה ליחסים משפחתיים, וגם מעשה אכזרי ויוצא דופן . לאוהבים זה סימן בטוח לכישלון תאריכים חשובים . אם אתה שם מזומנים על עיני גופה בחלומותיך, המשמעות היא שתראה אויבים בלתי נראים גונבים אותך כשאתה חלש . אם תשים אותו רק על עין אחת, תוכל להחזיר הון אבוד לאחר מאבק נואש . חלום זה אומר עבור הילדה חוסר מזל ואובדן בגלל מתן ביטחון לאנשים ערמומיים . אם בחורה חולמת שהפקיד בחנות בה אתה עובד הפך לגופה ושהיא רואה את זה כשהיא יושבת עם גוף מגולח, אז זה מנבא שהיא תהיה מתחת לרמת השלמות שרואה אהובה בה אותה . אם היא רואה ראש גופה נופל מהגופה, זה מזהיר אותה מפני אויבים בלתי נראים שיפגעו בה ויבזינו אותה בעיני המעסיק שלה . לראות את הגופה במחסן חדשות כי עצב ואומללות ישפיעו על כל המעורבים בכך . יש אנשים שלא עושים מה שנכון ולא מקשיבים למצפונם . תהיה תפיסה פסימית של ביטחון ועבודה מוצלחת ….
…אש חביבה בחלום אלא אם כן היא שורפת את החולם . זה גורם להצלחה מתמשכת עבור מלחים ומטיילים בים וביבשה . אם אתה חולם על שריפת הבית שלך, זה אומר חבר אוהב, ילדים צייתנים ומשרתים זהירים . אם איש עסקים חולם שהחנות שלו בוערת בזמן שהוא צופה בו, אז זה מנבא התקדמות גדולה בעבודה ומוצר רווחי . אם הוא חלם שהוא התנגד לאש ולא נשרף, זה אומר שהוא יהיה הרבה עבודה ודאגה בניהול ענייניו . אם הוא רואה הריסות במקומו לאחר השריפה, אז זה מנבא מזל עלוב . הוא יהיה כמעט מוכן לוותר על הניסיון לצבור מזל טוב ועבודה מבריקה בגלל חוסר התועלת בכך, אך מזל טוב בלתי נראה יעלה אותו שוב . אם אתה חולם לעשות מדורה, זה מאפשר לך לצפות להפתעות נעימות רבות . תצטרך לבקר חברים רחוקים . עבור מלחים הרואים שריפת שדה קוצים מסמנים הפלגה בטוחה ורווחית . באשר לאנשי הספרות, זה מעיד על התקדמות וכבוד . באשר לאנשי עסקים, זה מעיד על הצלחה בלתי מוגבלת ….
…לכן, אם אתה רואה שדה נטוע בצנון בחלום, אז זה סימן טוב ומזל טוב . העסק שלך יפרח ותזכה באהבת החברים שלך . אם אתה חולם שאכלת צנוניות, אז הבנאליות והשטחיות של מישהו קרוב לך יגרמו לך כעס ודאגה . אם אתה חולם שאתה מגדל צנון, זה מנבא שהציפיות שלך יתממשו ….
…אם אתה רואה כמות בצלים בחלום, תעמוד בפני קנאה וקנאה מאחרים כמחיר להצלחה שלך . ואם אתה חולם שאתה אוכל בצל, תתגבר על כל היריבים . אם אתה רואה שדה של בצל ירוק בחלום שלך, אז הפרשנות שלו היא שתמצא תחרות מאחרים בעבודה, אבל אתה מרגיש הנאה על כך . באשר לראות בצל מבושל בחלום, הוא מתפרש כרגוע ובטחון, וכי תרוויח רווחים קטנים מהסחר שלך . ואם אתה חולם שאתה חותך בצל ואתה מרגיש שהריח החזק שלו נכנס לעינייך, זה אומר שהמתחרים שלך ינצחו עליך ….
…ואל-קירמני אמר כי דוחן הוא מעט כסף, בין אם הוא הרבה או מעט, משולב, או לא נאסף, מבושל או לא מבושל, ולגבי חומוס, הוא מעונן ומעוות, בין אם הוא רטוב או יבש, מבושל או לא מבושל , ואם זה עם משהו אחר, הוא קל יותר ….
…באשר לעץ הבננה, הוא גבר לא ערבי עם אדיקות וכבוד, הוא מקבל ממנו תועלת ויש לו רווחים וביצוע מהם הוא מקבל כתוצאה מהפרטי והציבורי, ולאיש שלו עשויים להיות שניים תכונות, שכל אחת מהן שימושית לכמה דברים, והדבר הוסכם על הנייר שלו מכיוון שהוא ירוק או יבש, וכל אחד מהם נכנס לעניינים שונים ….
…באשר לגבינה : זה כסף עם מנוחה, ורטוב עדיף על אוכל יבש, וכסף קיים עבור השנה המחפשת והפורייה . נאמר שגבינה יבשה היא מסע, ונאמר שגבינה אחת היא דולר של כסף ….
…נהר אם אתם חולמים לראות נהר טהור, תצליחו במהירות ליהנות מתקופות משמחות והעסק שלכם יפרח ויפרח . אבל אם מי הנהר היו מעוננים ובוציים, תוכלו לחיות חיים מלאים בתחרות עזה עם מי שצפוף אתכם . אם אתה מוקף במים בגלל זרימת מי נהר, זה מנבא לחצים זמניים בסביבת העבודה, או שתסבול מחרדה שהחדשות האישיות שלך יגיעו לאוזני האנשים, אשר יפגעו במוניטין שלך . אם חלמת שאתה מפליג בנהר טהור, וראית גופות בקרקעית הנהר, זה מנבא שהבעיות יעקבו במהירות אחר ההנאות וההנאות של היום . אם אתה רואה נהר יבש בחלום, זה מנבא מחלה ומזל רע ….
…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….
…סוראט אל-מעידה מי שקורא אותו או מדקלם אותו, כפי שאמרו נאפי ואבן כתר, יהיה נדיב ויאהב להאכיל אוכל . ונאמר : אלא הוא מברך על וודאות, פולחן ויראת כבוד . ונאמר : הוא מעלה את עמדתו, מחזק את וודאותו, משפר את אדיקותו, ואלוהים אדירים עונה לתחינותיו, זוכה למזל וניתן פרס על פי מספר היהודים והנוצרים, והוא לובש עם יבש, ו הוא מקבל ברכה ומזונות ….
…נדיר אמר שהמספר ראה גם שטגואטל היפהפה עם סוסים ואני בינינו ומסטאבה כשיר אם אני עם אנשים רבים באו ואיתם דריס, יבש תלתן הם הניחו אותו לפני שקומה הציב כך שכשהייתי נראה כי גירעון עממי ביופי ואנשי סוסים עם מלחמה ושניים טובים מאוד Askaran Aguettlan ועליית הבטיחות של Mostabe ושדרוג לתפקיד הונח לפניי עם שלל כמו זה של אל-דריס. כשהיה בדול-צ'י'דה גם בשנת ארבעים ושתיים התרחש אירוע שפתה וממצץ את סגנו של חלב, וזה היה ליד העיר חמה וחבריו היו מהזקנים הטורקמנים עם אל הצבא המכובד. -מנזור. החזון כשהוא חצה ….
…ומי שרואה הרבה ירק על פני האדמה שיודע את מהותו, אז זה חוב וטוב לו ולציבור, ואם הוא רואה בו צמחים או עשב, זה כסף ופוריות, ומי שמישהו רואה שהאדמה הירקרקה התייבשה, היא תהיה טובה, ומה מהצמח הנגוע הם והצער, ומי שרואה שיש לו צמח ידוע, אז הוא עשה בדתו ועולמו הוא כנטיעה וסכנתה, ומי שראה שתילה במקום לא ידוע או ידוע מלבד העיבוד ואוזניו, הוא הבין וחרג ממצבו, כי הם אנשים שנאספו במלחמה. אם הוא קוצר הם נהרגים, ומי שרואה שאדם עובר עליו לנטוע אותו וקוצר אותו, אז אשתו ניאפה, ומי שרואה אוזניים ירוקות, אז הם שנים פוריות. זה היה יבש, כי זה היה שנים פוריות, ומי שראה שניתן לו זרע או אוכל אותו, אז הוא מספק מאה ומי שרואה שהוא הכה משהו מהדשא והחציר, או שאחד מהם נכנס לביתו, אז יהיה לו הרבה כסף ופוריות…
…ידה התייבשה במנאן 88 – בסמכותו של חאשאן בן חסן בסמכותו של וואסל מולא אבי עיינה, בסמכותו של מוסא בן עוביידה, בסמכותו של ספיה בינט שייבה, שאמר : הייתי עם עאישה – אלוהים תהיה מרוצה ממנה – ואשה באה אליה בידה והוא גרם לנשים לקלל אותה והיא אמרה : באתי אליך למעט היד שלי אבי היה איש סובלנות, וראיתי בחלום גברים שהסתתו עם כלי השקיה המשקה את מי שבא אליהם, וראיתי את אבי, אמרתי : איפה אמא שלי? הוא אמר : תראה, אז הסתכלתי, ואם לאמי לא היה שום דבר עליה מלבד חתיכת סמרטוטים, הוא אמר : היא מעולם לא נתנה צדקה אלא עם הסמרטוט והשומן ההוא מפרה ששחטו, כי השומן הזה נמס והתרכך איתו , והיא אמרה וצמאה, אמרה : אז לקחתי כלי כלי והשקה אותו, וקראתי מלמעלה : מי שנתן אותו לשתייה, אלוהים יבש את ידו, כך היד שלי הפכה כפי שאתה יכול לראות…
…חופרים : מי שחופר את האדמה והלכלוך יבש יקבל כסף . אם הוא רטוב, אז הוא מתכנן אדם על מה שהוא מקבל, והוא מקבל מאותו מקום עמל ככל שהלכלוך רטוב ….
…תכט, חזונו בחלום מעיד על האישה, החיה והעמדה . אם זה היה עץ, הרי שהראיות לכך נהדרות . ואם היה יבש, זה היה מרושע . בד תכתט מעיד על גאווה ונשגב, טוב ודיבור טוב, טוב, לבוש חדש, היכרות ומפגש . והבגדים היו מכוסים בשמחה ושמחה שיגיעו לאלה שראו אותו תוך ימים ….
…זבל הוא כסף בחלום עבור מי שאוכל אותו או מכיל אותו, והגללים של מה שאוכלים מעופות הם כסף אסור, והזבל שמתאים להצתה הוא הפרשה, במיוחד אם הוא יבש . ומספר האנשים הגדול שצווח מצביע על מכשול בתנועות . להכתים עם צואתם של אנשים זה מחלה או פחד, וזה מדריך טוב למי שמעשיהם מכוערים . זבל פרות הוא מדריך טוב יותר לחקלאים מאשר לאחרים . באשר לאשפה, זה בחלום מדריך טוב לעניים, כי זה אוסף של הרבה דברים ובזבוזים, ולא זוכה לשבחים לעשירים . אולי זה הצביע על הריונה של האישה, או על שפע הכסף . באשר לנבלות, הוא בחלום אדם מקופח, שחזונו מעיד על עייפותו בנוחיות אחרים . אולי חזונו הצביע על מהירות העושר ומהירות העוני . נבלות הוא אספן כסף גדול ….
…תורמוס הוא חזון ירוק בחלום: מחסור ועייפות, או ידע ללא עבודה . ותרמוס יבש בחלום שהם במצוקה . ומחלת תורמוס מקמח . ופרנסה דחופה של תורמוס מבושל ….
…באשר לארץ היבשה, מי שרואה בה מחלה של עור יבש, יש לו בזבזנות בכספו ללא אישורו של אלוהים, והוא לקח חובות מאנשים והיה בזבזני בזה, והוא לא שילם את זה, אז העונש נגזר עליו . באשר ללחות, זה סימן לקושי וחוסר יכולת לעבוד . באשר לשיגעון, הכסף שבעליו סובל באותה מידה שהוא טירוף, אלא שהוא עובד על ההוצאות שלו, ככל שהוא לא צריך להיות בזבזני איתו, עם חוסר מזל, ונאמר שהוא לבוש ב ירושה, ונאמר שהוא יכול להשיג כוח לאחת ממשפחתו ….
…סוראט אלג'ין, מי שיקרא אותו או יקרא לו אותו, כמו שג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר, יהיה במצוקה בפרנסתו, ואז אלוהים אדירים יאריך את זה אליו, והג'ין יגיש אליו . ונאמר : הוא סובל עם יבש . ונאמר : אלוהים מגן עליו מפני רוע הג'ין . ונאמר : הוא מברך בהשראה ובהבנה מדויקת ושימושית ….