…אמנות בחלום מציינת ריפוי ממחלות, ביטחון מפחד ואנושות לאחר בדידות . החזון שלו עשוי להתייחס לראות מקומות יפים, צבעים שונים, בגדים או פנים יפות ….
חולם על ריפוי חולים באמצעות תפילה
(114 פירושים ומשמעויות של חלומות על ריפוי חולים באמצעות תפילה)…ומי שרואה בה תאונה, אין בזה טוב למבקש, ונאמר לו, וכמה מהם אמרו כי חזון הבימריסטנים מבוסס על עשרה היבטים של מלומד, איש חכם, שליט, נחמה, ריפוי, מחלה, טירוף, שומר ומוות על סמך עדות ואמנציפציה ….
…על פרשנות חזון הצום ושבירת הצום, אמר מר אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : המביעים היו שונים בפירושם לצום, וחלקם אמרו כי בחודש הצום חזונותיהם הצביע על המחיר הגבוה והמחסור במזון . חלקם אמרו כי חזון זה מעיד על נכונות דת החזון, ההקלה מהצרות, ריפוי המחלות והסדרת חובות ….
…וג'עפר אל-סאדיק אמר, תאיום זה הכוונה, שהוא ריפוי, פרנסה, חג'ג ', הקלה ושחרור ….
…סדר, שחזונו בחלום מציין ריפוי ממחלות וטוהר מחטאים . אם הוא נכנס לחולה, הוא ימות ….
…מדוע חלומות יש בשפע אחרי הרוקיה? בדרך כלל מי שקורא את הקוראן על עצמו או קם ממישהו אחר, הוא מלווה בחזונות מסוימים, וניתן לייצג אותו על ידי ראיית נחשים וחתולים, חיות דורסניות, נפילה מגובה, קריאת פסוקי קסם וראיית להבות, וזה, לדעתי, כל חלומות הצינור שאינם אמינים וגם לא הקונוטציה שלו . המעבר ציפה לאשליה וחושב שזה ממה שנראה בסביבה טבעית, אך העניין אינו נטול נוכחות של כמה מטופלים אשר במהלך הרוקיה רואים חזונות מבטיחים של ריפוי, וזה בא לידי ביטוי ואמין, וזה הוכח בסמכותו של עלי בן אבי טאליב : אין חזון לפחד אלא אם כן הוא רואה את מה שהוא אוהב…
…אלחלילי הוא זה שמייצר או מוכר את החומץ . חזונו בחלום מצביע על אדם שאוכל את כספי משפחתו ומפחית את כספם, וכי הפגם הוא כמו מטאטא ושיני ביתו, וניקוי השיניים מטהר את כספם . ו interstitial מציין ריפוי ממחלות, ולעקוב אחר הסונה . ואולי הוא ציין את הפגם, כלומר המאמת, או המפר את הבטחתו ….
…וכמה מהמביעים אמרו, מי שראה שהוא התעטש, זה מעיד שהוא מהלל את אלוהים מאוד, ומציין את רחמיו של אלוהים אדירים עליו, כי אדם עליו השלום כשהוא התעטש היה הראשון מדבריו. השבח לאל, אז אלוהים אדירים אמר לו, אדונך ירחם עליך, אדם, ואולי העיטוש הצביע על ריפוי ואריכות ימים ….
…גבס הוא בחלום סימן להנצחת הכבוד והתפקיד, מצבם הטוב של בעלים וילדים, איתנות בדת וידע, עבודה ושבחים טובים, ריפוי מחלות, חידוש בגדים וחוזים נכונים, כמו גם סיד, ואם הוא רואה שבין אדוני הסגפנות והאדיקות, הוא עדות לזיהום עם האסור, ולהרוויח מחשדות, לעמוד עם אופנות, להזניח את הסונה ולצביעות בדת ….
…מציין בחלום את הקלה של משפחתה ממצוקתם, או את עושרם לאחר עונים, ואת האישה לפרישה ולבעל לרווקה, ולראות את אבני הריחיים בבית שלא לקחו אותם למנהגם מעיד על עקשנות, כיבוש ומריבות, אם טחינת לחם, בשר או דבש בו מעידה על השחיתות של משפחתה והצביעות שלהם . טחינת חיטה או שעורה או כל דבר זה מצביע על הקלה בענייניהם, יצירת פרנסתם, ריפוי מחלותיהם וחידוש מי שממלא את האינטרסים שלהם . ואם אבן הריחיים הגדולה נראתה במרכז העיר או במסגדים והארץ הייתה חורבה, הרי שהטחנה הייתה חורבה, במיוחד אם היא טחנה אש או סלע, אחרת זה היה מגפה, במיוחד אם מה שאתה טוחן היה שעורה רקובה, מים, בוץ או בשר רזה . כמה מהם אמרו : אם אבן ריחיים מתרחשת כמסע, אם היא מתרחשת ללא חיטה, הרי שהיא עייפות . ואם הטחנה תסתובב, המחיר ילך רחוק יותר . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים המסתובבת בגלגל, זה שפע של מי שרואה את זה . ומי שרואה אבן ריחיים מסתובבת בלי לטחון, זה מסע . ואם הטחנה מסתובבת ללא סיבה, זה מעיד על העתיד הקרוב . באשר לכף היד, ישנם שני גברים לא מוסריים שהם בני זוג שאינם מוכנים לטובתם . ומי שרואה שהוא הופך את אבן הריחיים בידו וטוחן עמה, אז הוא מסתמך על דתו ופרנסתו על ידו, ומקבל פרנסה ומזונות ככל שיצא מאותו קמח . הטחנה מעידה על דברים רעים ומשרתים נאמנים . ונאמר : אבן השחזה מעידה על חתונות ואחיות . ומי שראה בידו אבן ריחיים, יוכה ונכלא . וכל מי שרואה אבן ריחיים שבורה והוא אסיר, הוא יימלט ממאסרו, ואם הוא במצוקה, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא נמצא בסכנה, הוא ישרוד או ימות . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים הטוחנת אוכל במים זורמים או בלי מים, אז פרנסתו היא מעמלתו של מישהו אחר . אם היה רואה שאבן הריחיים נשברה, אבן הריחיים תמות . אם ראה אותה טוחנת אבנים הוא פחד . ומילי מציין פחד . מי שקונה אבן ריחיים מתחתן אם הוא רווקה, או בעל של בנו או בתו . או לקנות משרת, או לנסוע אם הוא מטייל . הרוח היא יריבות שאין לה הישרדות . ונאמר : שבר אבן הריחיים מעיד על ריקנות בעליו מהדאגות, ונאמר : מות בעליו, ולגבי אבן ריח הזעפרן, הדבר מעיד על שמחות, תענוגות, טובות ושבחים טובים . אולי מצביע על ידי מחלת מרה . המים והאוויר היו הצעירים של הסולטאן או השער שלו . ואולי מעיד על ידי הקלה על קשיים וזרימת ספינות וגשם של גשם . כף היד היא סימן של נחמה והקלה, והיא עשויה להצביע על רוע, מריבה או ילדה שפחה . אולי זה הצביע על האישה, החיים והפרנסה, ואם היא מוכנה לגמרי, זה הצביע על השלמת הדברים ועל נסיעה מהירה . ומציין את האישה שאוכלת הרבה רע ….
…רותב נמצאת בחלום מדינה בעיר אמידה אם היא צפויה . ומי שרואה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, אז הוא חולה . וסחר רטוב-סוחר . ונאמר : במקום זאת, אכילת אוכל רטוב מוכרת בעין . אל-רותאב הוא עדות לבשורה הטובה של הילד הגברי, ניצחון על אויבים, חפות של כבוד, ואל-רתאב היא הוראה, ריפוי והקלה מותרים . אז מי שראה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, היה לו תרופה, ברכה והקלה ….
…פרידה בחלום מצביעה על פטירת התפקיד, על גירושי האישה, על מות המטופל, על עזיבת המולדת לאחרים, או ממקצוע אחד למשנהו, בין אם המחפש הוא המפקיד או המפקיד . ומי שרואה את זה כאילו הוא נפרד מאשתו, הוא יתגרש ממנה . ונאמר : הפרידה מההתמדה מעידה על הפרדוקס של המפקיד עם מוות או סיבות אחרות להפרדה . ההונאה מצביעה על עזיבת שני השותפים, על פיטורי המושל ועל אובדן הסוחר . חלקם אמרו : הפרידה אהובה בפרשנות, והיא מעידה על התיקון של האישה הגרושה, על פיוס בן הזוג, על רווח הסוחר, על חזרת האפוטרופסות למושל ועל ריפוי המטופל, ועל שהפרידה כוללת במונח תחינה ונוחות . ונאמר : אם אדם רואה בשנתו כאילו הוא מברך שלום פרידה, הרי זה רע למי ששמע זאת, ולמי שאומר זאת, מכיוון שאנשים לא נפרדים זה מזה אלא בפרדוקס. , כאשר האבטלה, וכאשר ישנים ….
…ומי שרואה שכופף את ידיו או את רגליו, אז הוא מעטר את ביתו וקרוביו, ואולי זו הייתה שחיתות בדת, ונאמר שהוא מכסה עניינים הקשורים למשפחתו, ואם זה לא הקטע שלו, אז יקרה שהם חולים ואז ימצאו הקלה בקרוב, ואם החינה נמצאת בזקנו, היא מתפרשת בשלושה היבטים, הסתרת מעשים וצייתנות, המכסה על עוני מאנשים, זקנה, כבוד, אפוטרופסות, ג'יהאד למען האלוהים, ואם היא אישה, הרי היא טריק רמאי, ונאמר שיש לה עניין בענייני בעלה, ואם יש משהו שאינו חינה שהוא שונא בשריעה, שם לא טוב בזה למעט כלות, ונאמר שזו גם לא מחמוד, כי זה סוג של שמחה ….
…הנאום סיפק אזכור מחלות מכיוון שהוא בקרב חולים ….
…מיטה המיטה אם היא לבנה ונקייה מסמלת את הפסקת הדאגות הזמנית . אם אישה חולמת שהיא מכינה את המיטה, זה מסמל מאהב חדש ועבודה של שרה . אם אתה חולם שאתה במיטה ובחדר מוזר, יבקרו אותך חברים שאינך מצפה לבקר בהם . אם אדם חולה חולם שהוא במיטה, יתעוררו סיבוכים חדשים והתוצאה עלולה להיות מוות . אם אתה חולם שאתה ישן על מיטה חיצונית, זה מנבא שתפגוש חוויות שמחות והזדמנות לשפר את עושרך . אם חלמת על כושים שעוברים ליד מיטתך, זה מעיד על הופעת נסיבות שמעוררות כעס וישתלבו בתוכניותיך . אם אתה רואה חבר שנראה חיוור מאוד שוכב במיטה, זה מסמל סיבוכים מוזרים ועצובים שיעצבו את חבריך ויגרמו לך טינה . אם היא חלמה על אם שבנה הרטיב את המיטה, אז זה מנבא שהיא תפגוש חרדה יוצאת דופן, ואנשים חולים לא יגיעו להחלמה במהירות כצפוי, אולי . אם אנשים חולמים שהם מרטיבים את המיטה, הדבר מעיד על כך שמחלה או טרגדיה ישתלבו בשגרה היומיומית של עבודתה ….
…כינים הן בחלום עולם עם כסף, ואם הכינים היו בחולצה החדשה זה היה חידוש המנדט . אם החולצה לבושה, אז זה חוב שיש לחשוש ממנו . והכינים על האדמה הם אנשים חלשים, ואם הם צובטים אותם, הם דוקרים חלש . ומי שרואה כינה עפה מחזהו, אז משרתו או הילד או בנו נמלטו ממנו . ולכינים יש חיילים ואויבים, ולשרים הם צ'אקרים, ולמשטרה יש עוזרים, לחוקרים יש סטודנטים ולאנשים חולים יש מחלה ארוכה . אם היה רואה שהוא זורק כינה חיה, הוא היה עושה משהו בניגוד לסונה . כינים רבות הן ייסורים, והאנשים הם ילדים ועם קל דעת שמטפלים בהם לרעה, או שזה טוב, חסד, ברכה, והצלה מצערים ודאגות . אם ראה כינים רבות, הרי שזו עדות למחלה ארוכה, אובדן ועוני, ופרג ', שנגרם ממצוקתו והצלתו ממצוקתו, הרג אותה . ומי שתופס כינים מבגדיו משקר לו שקר מגונה . מצביטת כינים אנשים חלשים זורקים עליהם מילים ….
…יציאה מדלתות צרות : בשורה טובה של ישועה וביטחון, לצעירים וטובי אמצעים למבוגרים . אצל חולים זה מעיד על מוות, ישועה, חיים ומנוחה . ומי שבטוח הוא אינדיקציה למחלה, כי הבטיחות לא מרוצה ממנה אלא מי שאיבד אותה ….
…הסוכנים, אם יש להם בגדים לבנים, הם חדשות טובות . אם הבגדים שלהם שחורים, הם חולים או עצובים . הגומה היא אדם נקמני ….
…האגמון נמצא בחלום שמביטל את העם . ומי שרואה שיש לו קנה בידו בזמן שהוא נשען עליו, אז הוא נשאר מחייו לפחות, והוא עני ומת עני, והקנה הוא אדם חסכן שאין לו דת או נאמנות, ו חזון האגמון הפרסי מעיד על ההקבלה, הניסיונות והצביעות בעסקים, ואולי מעיד על כסף מרושע וגבייתו על ידי רעות ואומללות . אם הקנים נהפכו למוטות כסף, זהב או קרניים, זו הייתה עדות למעשים צדקניים הדורשים גן עדן, פתרונות לארמונותיהם, וישיבה מתחת לכיפותיהם עם מה שהם מקבלים מבעלים טהורים . הקנה הוא עם צבוע, ואם אתה שומע קול עבורו, זה ויכוח . קנה סוכר מעיד על פרנסה עייפה, וזה עשוי להצביע על ההמון, וזה עשוי להצביע על כבוד בשושלת טובה או בידע רב . והקנה, אם הוא ניטע במקום, עשוי להצביע על חורבת המקום ולחשוף את מצב אנשיו . חזונו המקולף מעיד על ישועתו של האסיר, על לסת האסיר מהשעבוד, על בטיחותם של חולים ועל נחיתת המתים מקבריהם ….
…הגבס, שחזונו בחלום מעיד על חטאים, חטאים, דאגות ואש . כמו גם זה שצולה לבנים אדומות . אולי חזונו הצביע על בריאותם של חולים והקמת חורבן ….
…אם ההתכתבויות בחלום היו בין שתי קבוצות במלחמה, זה מעיד על קרבת המועד האחרון, דיכוי ההמרדה, מעקב אחר האמת, מוות של חולים או ניצחון המדוכאים . אם אדם הופך להיות שליח בחלום, זה מעיד על העלאת מעמדו . ראה גם כתיבה ….
…אל-אטראג 'מציין את האישה המבורכת עם ילדים בחלום . אולי זה הצביע על האדם המאמין או על קורא הקוראן הקדוש . זה גם מעיד על ידע, עבודה, שבחים יפים או היכרות ואהבה . ונאמר : אחד מהם מציין את הילד, ורבים ממנו זה דבר טוב, וחלקם שונאים אותו ואמרו : זה מעיד על צביעות, וכי מראהו מנוגד לפנים שלו . הדפנה הירוקה מצביעה על פוריות הסונה ובריאות גופו של הצופה אם בחר אותה, ועל פרי הדפנה הצהוב של הסונה עם מחלה . ונאמר : אל- עטרג'ה היא אישה עשירה, מכובדת, זרה, ואם הוא ראה את זה כאילו חתך אותה לשניים, תהיה לו ילדה ובן שיהיו חולים . אם אישה תראה זר על ראשה, איש איש טוב ודת יתחתן איתה, ואם היא תראה בחיקה, היא תלד בן ברוך . אם הוא רואה גבר כאילו אישה נתנה לו בושם, היא תביא לעולם בן . ואם גבר זורק שתל לגבר אחר, זה מעיד על בקשה לנישואין . אם אדם אוכל קנאביס וזה מתוק, זה מצביע על סכום כסף, ואם זה חמוץ, זה מצביע על מחלה קלה ….
…המושב ראה בחלום מצב טוב, ביטחון חולים ותיקון שבורים ….
…ומי שרואה שגג ביתו נוטף מים, אז הוא יבכה על מתים או חולים ….
…הצגת טבלת מוצרים אם אתה חולם על שולחנות תצוגה לסחורה, הדבר מנבא שעבודה יעילה תמנע מהתלות להסביר את חייך לרצונות חולים . אם אתה חולם על שולחנות תצוגה ריקים ובוציים , אז זה מנבא פעולות חסרות מזל שיגרמו לחרדה גדולה במוח, שמא עבודתך תתפוגג לחלוטין ….
…ומסופר שאישה ראתה שבניה חולים ועיניה עצומות ….
…מי שרואה שהוא מבצע שטיפה במים צלולים ומשלים את ההטלה שלו. אם הוא מודאג, הקלה של אלוהים מודאגת, או חוששת, שאלוהים יגן עליו, או שהוא חולה, אלוהים ריפא את חובו, או שהוא נמצא בחובות, או שהוא חטא באי אמונה של אלוהים. ההטלה שלו הושלמה, מכיוון שמשהו לא הושלם עבורו, הוא מחפש אותו, ומקווים שהוא יצליח. הם פוגעים בו או חולים, ומי שרואה שהוא מחפש שטיפה ולא יכול למצוא מים, אז קשה לו בעניין שלו עד שהוא מבצע טיהור וישלים את ההטלה שלו, אז קל לו לעשות את זה…
…מחלה היא צביעות בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( בליבם מחלה, אז אלוהים הגדיל את המחלה עבורם ). ומי שראה שהוא חולה, דתו לקויה וגופו תקין . ומי שראה שאשתו חולה, דתה לקוי וגופה בריא . אם המטופל רואה שהוא רוכב על חזיר, גמל או שור, הוא חושש מהמוות . ילד חולה, אם נרפא ממחלתו, ימות . ומי שראה שהוא חולה, הוא הביס את אויביו והשיג כסף רב, חיים ארוכים ואושר . ומי שנמצא במצוקה ורואה שהוא חולה, הוא ישרוד . ואם החולה רואה שהוא משחרר עבד, הרי שהוא מת כי למת אין בעלות . אם אדם לא ידוע רואה שהוא חולה, אז המחלה שייכת לחזון הראייה . מחלה היא הוצאת כסף, תשובה, תחנון ותחנונים, ומחלה היא אהבה, ואהבה היא גם מחלה . ונאמר : מי שרואה שהוא חולה יהיה לו בריאות . ומי שראה ששני בניו חולים, עיניו השחירו . ומי שרואה שאביו חולה, יהיה לו כאב ראש, כי הראש הוא במקום האב . ומי שרואה שהוא חולה, אז הוא הרבה שקר ושחיתות . ונאמר : הרואה שהוא חולה שמחלתו התארכה וחטאיו נפלו ימות . ונאמר : המחלה פוגעת בו באותה מידה כמו מחלתו . ומי שרואה שהסולטאן חולה, אז הוא יחלה בדתו, אחרת הוא ימות באותה שנה . ואיש חולה בודד אותו מאשתו . מחלת החוקרים היא חולשה בדת . מחלת הנימוס היא פיזור והפרדה של בניו ממנו, ומחלתו של הילד היא עדות לדאגתם ולמצוקת הוריו . וגם מחל הפרג מבקשת מותו . ומחלה כללית בקרב אנשים היא עדות לבצורת ולדיכאון פנסיוני . ראה גם מגיפה ….
…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….
…חווה את גרוני לראות מחלה זו בחלום מצביעה על כך שאתה תחלה מעט ותתמודד עם קשיים בעתיד הקרוב . ואם אתה רואה אחרים חולים עם זה, זה אומר שאתה תהיה נסער מהבקשות הרבות לעזרה ותרומה לאחרים ….
…תאיום מציין בחלום את קרבת הנרתיק, ולכן מי שרואה שהוא עושה תאיום לתפילה או לטיהור מטומאה התקרב לנרתיק שלו, וכי תאיום הוא עדות לנרתיק קרוב לאלוהים הכל יכול . תאיום בחלום הוא עדות לנסיעות או אזהרה מפני מחלה בה יש צורך בכיבוי . אולי זה הצביע על מחסור במים של המטייל, מכיוון שהוא התייתם בחול, או במשהו שלא היה מחובר לידיים, מה שמעיד על חוסר האפשרות לנסוע, לזמינות הרישיונות ולעבוד בהנאה . ותאיום מעיד על עוני אחרי עושר, מחלת בריאים, רווחתם של חולים, ותאיום עם מים מעיד על מעשים פסולים . ההשקפה כי tayammum היה עם חוסר המים המצוין ליד הנרתיק, ואת פטירתו של עוצמת, אם כי עם נוכחות של מים הוא כפוף חמישה דוחות : אחד : להיות לרואה היה מעדיף להתחתן פִּילַגשׁוּת . השנייה : שהוא יהיה מאלה שמעדיפים לטייל ביבשה במקום לטייל בים . והשלישי : שהוא אחד שמקווה למחילה תוך התעקשות על האשמה . והרביעי : להיות אחד מאלה שמעדיפים את העולם הזה על פני העולם הבא . חמישית : הוא צריך לתמרן את דתו וללכת על פי הוויתורים מדברי החוקרים, ונאמר : זה מעיד על בריחה ממחלה או ממאסר ….
…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….