…ומי שרואה כאילו הוא שורף אש לשרוף אותה, אז הוא מבקש עזרה של רשות קשוחה בחומרת העוני, ואם אישה רואה שהיא מדליקה אש ושורפת אש בוהקת, אז היא נותנת לידת ילד, ופגישת הניצוץ והדק ההיא מעידה על אפוטרופסות ועל סדירותה מכיוון שהאבן קשה והברזל אכזרי ובעוצמה רבה ושריפת האש בין שתי אבנים הנלחמות בשני גברים לא מוסריים ומכבים אותה סבל מרגיע ….

…ומי שרואה אש יורדת משמים על מקום ולא שרפה אותו, אז תהיה חולשה וגודל לאנשי המקום ההוא .)…

ומי שרואה שהוא מקיף אותה מעל מיטתו או מתחת לה והוא חולה או במצוקה, הרי זו עדות לעוניו ולהיעדר מצוקתו ….

…ומי שרואה שאש פגעה בו, הוא מציין שאדם הבטיח לו משהו בזמן שהוא ממלא את מה שהבטיח כי הקב~ה אמר שהאש הבטיחה על ידי מי שלא האמין בפסוק, ומי שרואה כאילו עשן מוצל עליה, ואז הוא יקבל חום כי אלוהים אדירים אמר והוא נשאר שרחף ….

סוראט אלשועארא מעידה על הסחת דעת מדיבור מכוער, שקרים וחוסר מוסריות, וזה עשוי להצביע על מצוקת הקורא

…ומי שרואה שהמוח שלו מריח רע, אז הוא לא משלם לזכאת, ואם הוא רואה את זה נגד זה, אז הביטוי שלו נגדו ….

…ומי שרואה שהוא מריח מאסק כשהוא מוחץ, אז הוא עושה טוב עם מישהו שלא מכיר בו ….

ריח אם חלמת שאתה שואף ריח נעים, הדבר מעיד על נוכחותה של אישה יפה הממלאת את חייך והצלחתך במונחים של כסף ועסקים . אם אתה חולם שאתה שואף ריח לא נעים, זה מנבא שתיפול לבעיות וחילוקי דעות עם העובדים שלך ….

…ומי שחושב שהוא שותה משקה מריר ומריח כמו אבסינת, זופה, משתה הדס וכדומה, אז זה מעיד על טוב, תועלת וצדק בדת ובעולם ….

…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית ​​שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, ​​זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….

…הקסם : אם הוא עטוף, זה נסיעות . גרב : כסף והגנה לכסף, ריח Tabat עולה כי הבעלים מגן הכסף ואת Ihsnh זכאת ומשפרים לשבח אותו, אף שהיה לו ריח הראה יתנגש הכיעור של שבחים . אם כי מיושן למניעת זאקט וצדקה . הטקס : אישה, אז מי שחושב שיש לו גלימה, אז היא אישה לא ערבית, היא הופכת אליו . אם הוא צבוע, הוא ידידותי ונגיש, וגיבוי החלוק עשוי כותנה הוא בתום לב ….

…אל-מוחטאסב חזונו בחלום מעיד על טובת הציבור מכיוון שהוא מכוון אותם רבות . אם אדם רואה את הסופר במצב טוב, או שיש לו ריח טוב, הוא מציין את התנהלותו הטובה, ואם הוא רואה אותו באיכות ירודה, או שיש לו ריח רע, או שעיניו עוורות, זה מעיד את הניהול הלקוי שלו במה שהוא עושה . אולי המוהטסיב מתייחס לילד המנומס, המורה והשליט . ומי שייספר, יכה עליו מכה, בה יחושב שכרו על האל הכל יכול ….

…מי שמריח ריח טוב בחלום, תהיה לו מחלה קלה . וריח מכוער הוא דיבור רע, או שהם מיועדים למי שמריח ריח מכוער ….

…אם הוא רואה אדם שמוקיע אותו : והוא מוצא ממנו ריח של שתייה או רוח מסריחה, אז האדם המתועב נוטש אותו במילים מכוערות ושומע ממנו מילים כמו גם את הריח המסריח . ואם הוא לא מוצא רוח מתועבת, הוא יכול לדבר איתו ולמצוא אותה כמו ריח הפה . אם הוא מוצא רוח מתועבת מכמה משיניו, הרי שזו שבח מכוער שאחד ממשפחתו מייחס לו את השן הזו, ואולי הוא זונח זאת . אם יראה שהוא הקיא תירוץ, הוא יחזיר את מה שלקח מכסף אסור . ומי שרואה שהוא שם חימר או טיח עד שמכסה אותו ונעדר, אז הוא מת ….

…עכבר סוס אם אתה רואה עכבר סוס בחלום, זה מנבא את התרחשות השערוריה . אם אתה מריח עכבר סוס בבגדיך או שואף ריח בחלום, זה מנבא שאחרים יתמרמרו על התנהגותך הרעה, וזה גם אומר שהעניינים שלך ילכו רע ולא תדע הצלחה . אם חלמת שהרגת עכבר סוס, תצליח להתגבר על מכשולים איומים . ~ סוסים Rat : המכונה גם סמור virosa, ועבירה – ריח .~…

…גופרית גופרית בחלום מסמלת שגשוג ושינוי מצב . אם אתה חולם שאתה מדליק גפרור בחושך, זה מנבא שתשמע חדשות וחזות בלתי צפויים ינחתו עליך . אם חלמתם על גפרורים, זה מנבא כי התנהגויות מכובדות יאבדו לכם חברים רבים אם לא תצליחו לתקן את הטעויות שעשיתם . אם אתה רואה שריפת גופרית, המשמעות היא שאתה מאוים בהפסדים שנגרמו כתוצאה ממחלה זיהומית בשכונה ….

…הקוראן נמצא בחלום שהביע המלך או שופט המוסלמים . אז מי שרואה את הקוראן נשרף, אז מלך או שופט ימותו . ומי שרואה שליט שכותב קוראן, הוא יראה צדק ויתמוך בשריעה . אם השופט רואה שהוא כותב קוראן, הוא קמצן בידע ויוקרה . ואם המדען רואה שהוא כותב קוראן, אז הוא מרוויח בעסקיו . אם מלך רואה שהוא מגיע למושף, הוא מת, ואם השופט בולע מושף, הוא מקבל את השוחד . אם המלך יראה שהוא מחק קוראן, הוא מוציא מארצו, ואם השופט מחק אותו, הוא ימות . ומי שמחזיק או קונה קוראן ילווה את פסיקתו . ומי שרואה שהוא קורא קוראן מהנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, הוא ישנן אותו בעל פה . ומי שאוכל את הקוראן עוזב הוא יאכל את השוחד . הקוראן הוא חוכמה שאדם יכול להשיג . ומי שרואה שהוא כותב קוראן במו ידיו, הוא משלב דת, ידע ועבודה ומועיל לאנשים . ומי שרואה שהוא קרע את הקוראן בידו, אז הוא אדם אסיר תודה, ומי שרואה שהוא יצר משהו דומה בקוראן כשהוא ער, זה מעיד על חורבן דתו . ומי שראה איתו קוראן זכה לסמכות וידע . הקוראן הוא אישה, בעל או בן . ואם הרואה חולה, חף ממחלתו, ואולי הוא ניצח את אויביו, ואם הוא לא מציית, הוא חוזר בתשובה ואולי ירש, ואם הרואה על כפירה ואשליה, אז אלוהים אדירים הזהיר אותו של ספרו . אולי ראיית הקוראן מסמלת חדשות מוזרות ונפלאות דברים, חדשות טובות ואורך החיים של מי שגלש בה . אולי הקוראן מתייחס לאמרגן, לגן הילדים, לגנים ולמקומות התפילה, ולאלה שנדרשת ציות, כמו המלך, האב, המורה והמורה, ובשבועה כנה וצדיקה, ואם הוא רואה שהוא אוכל את הניירות של הקוראן, ואז הוא כותב את הקוראן תמורת תשלום . אם הוא רואה שהוא מכר קוראן, עליו להימנע מחוסר מוסריות . הקוראן הוא מורשת, אמינות, מותרת וכוח . ומי שראה שקנה ​​קוראן, הוא נהנה מטוב ויכולת, וידעו הופיע בעם . שריפת הקוראן היא שחיתות בדת . אם הוא רואה שהקוראן נלקח ממנו, אז הידע שלו מוסר ממנו ועבודתו בעולם הזה תקטע . ומי שרואה שהוא לובש קוראן, אז הוא עוקב אחר המנדט או מחקה אמון, או שהוא נושא הקוראן . ומי שרואה שהוא רוצה לאכול את עלי הקוראן, אז הוא יקרא את הקוראן הרבה . ראה גם את הקוראן הקדוש ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שיש אישה שחורה ברגלו, אז הוא נוסע בטובת דתו, ואם היא אדומה, נסיעתו היא בגלל שמחה והעשרה צהובה, ואם זה הוא צהוב, אז נסיעתו תביא לקשיים ומחלות, ואם היא ירוקה, נסיעתו היא לטובת החיים שלאחר המוות, ואם היא צבעונית, זה מעיד על החסד והכסף שבנסיעתו . ומי שראה שהוא נמנע מלנסוע בגלל היעדר טראומה, ואז הוא יספק עוזרת . וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, התג מתפרש על ידי נשים . ומי שרואה שהוא שם את הקמע שלו במקום גבוה, זה מעיד על כך הוא מבצע משגל עם אשתו . ומי שראה כי מישהו לקח אונים שלו והחביא אותה במקום, ואז הוא מצביע על שחיתות עם אשתו אותה השלטת על שריפת וחיתוך, כפי שמוזכר כפכפים . ובאשר hawazen, מי רואה אותם מונחים לפניו, אז הוא יקבל כסף, ואם הוא ילבש אותם, זה אומר לנסוע .) ומי שרואה שהוא עטף חואזין על רגליו והחליט לנסוע בזמן שהיה אצל סבו בלי בן זוג ולא יותר, אז זה מעיד על פקיעת חייו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…לובש צמר : סכום כסף גדול שקורה לו . שינה על צמר היא פגיעה כספית מצד האישה . שריפת צמר היא שחיתות בחובות וכסף נעלם . לבישתו למלומדים היא סגפנית, ואם הוא רואה כלב שלובש צמר, הוא מצביע על כך שגבר שפל מממן בכסף של אדם מכובד ….

…ומי שרואה שהוא מורח משהו משערו, אם על הזקן, על הגוף או על הראש, הרי זה קישוט שאינו רופף, ואם הוא נשפך אז זו מצוקה, ונאמר כי מי שמשח משהו שיש לו ריח, זה שבח וטוב ….

…גרב נמצאת בחלום כסף והגנה, אלא אם כן הוא נלבש . מי שראה שהוא לובש גרביים, הוא חסך את כספו, ואם הייתה לו אם, הוא היה עולה איתה . אם לגרב יש ריח נעים והוא חדש, אז בעליו משלם לזכאת ומשלם עמו את כספו, והשבח על כך טוב . ואם הוא זקן ושחוק, אז הוא מחזיק בזקאט ובצדקה ולא משלם את זה, וכספו מפקח על הכחדה, ואם זה מריח רע אז שבח מכוער . והגרב באה לידי ביטוי למשרת, לאישה ולמשרתת ….

…מתקני בית : מטבח : כיריים . אל-מובארז : אישה, אם היא מרווחת, נקייה וללא ריח ברור, אז אשתו היא מטופחת, נקייה, טובה, צייתנית ופחות מסריחה, בנויה היטב . ואם הוא צר ומלא תירוץ, ובעליו לא יכול למצוא מקום לשבת בו, הרי זה לא צייתני . אם הוא מריח רקוב, הוא איטי ומפורסם בסלט . ועומק הניהול והמבוסס שלה בענייניו . ואם היה מסתכל עליה וראה בה דם, אז אשתו הייתה באה כשהיא מסתתרת למחזור, ואם הוא רואה אותה מלאת היטב, עליו לנהל את זה ולמנוע ממנה לבזבז הרבה עבור האיש מחשש בזבזנות, ואם הוא רואה בידו עץ הוא נע איתו בבאר, אז בביתו יש אישה גרושה . אם הבאר מלאה, הוא לא חושש מיד, כי אשתו בהריון . ומי שרואה שמכניסים אותו למנוחה, הוא זומם איתו, ואם הדלת שלו נסגרת עליו, הוא ימות . זה הוזכר בתחילת הפרק על אל-קוניף ואל-מובארז שמספיק ….

ריח : מי שחושב שהוא מסוגל לרחרח . , מכיוון שהוא מגיע איתו לכעס צר כמו שהטריק הוא כמו שהוא נעקץ על ידי שמן או משהו אחר ….

…רוז מארי, לראות את הצמח הזה בחלום פירושו שעצב, אומללות ומחלוקת יקיף את הבתים החיים בטוב, עושר ומותרות . ~ Wort Mary Rose צמח ריח ארומטי .~…

…אל-כרמני אמר: שאלוואר הוא משרת . ומי שרואה שמישהו נתן לו שלווארה, זה מעיד על צירופו של משרת . ומי שרואה ששלווארה נגנב, זה מעיד על צערו בגלל משרת . הוא הרגיש שהוא מצא הלווארה חדש. זה מראה שרת חדש אם כי שחור מלוכלך או שנגוע בשמן או בזפת, כך שיש לו ריח רע, זה מציין את עונשו של אלוהים על כך שאמר את הסרבילה הכל יכול של זפת וטגשי בפני אש, למרות שהוא היה אדום, זה מצביע על השפלה אם הוא ירוק, זה מצביע על כך שאנשים מאשימים אותו בעבודה, ואם הוא צהוב, זה מצביע על מחלה, ואם הוא רואה שהוא שם משהו מהצבעים האלה, אז זה טוב ומועיל ….

…שתי הרוחות נבדלות בחלום על פי הריח והשימוש שלהן, שכן הן מעידות על הקלה על דאגות, מעשים טובים והבטחה כנה . אם האדם המת נותן את הבזיליקום החי או רואה אותו איתו, אז זה מעיד שהוא בשמיים . ובזיליקום ליחיד הוא אישה, ולאישה יש בן, או ידע שמאפיין אותו, או שבח יפה . אולי הכנסת בזיליקום לאדם בחלום מעידה על דאגה ומצוקה, ואולי מעידה על מחלה משום שהיא מוצעת לחולה . מפגש המים והירק בחלום הוא עדות למעבר הדאגות . וליונה אין טוב לראות את זה אם היא נכנסת לחולה, כי זה מעיד על מותו כי יש לו אמבטיה ובשר . כמו כן, כל הרוחות מצביעות על כך שהמוות קרוב, ועשוי להצביע על מגיפה . ואל-בזיל אל-סתארי מציין מה האדם צריך בשביל לכתוב . ואם בזיליקום נובט במקומו, הרי זה נאום גברי יפה ונעים . וליקריץ בזיליקום נולד זכר . ומי שרואה זר בזיליקום על ראשו, יוסרו מתפקידו אם הוא שליט . המוכר של שתי הרוחות דואג . אם שתי הרוחות נראות מנותקות, זה מעיד על כל חרדה ועצב, ואם הן נראות במקומותיהן, זה מעיד על נחמה, בעל או ילד . ומי שרואה את רעננה הרים לשמים בצד אחד של הארץ, זהו מותו של חוקר הצד ההוא . במקום זאת, בזיליקום מציין ילד אם הוא גדל בגינה . וזה מציין את האישה אם זה נאסף בצרור . וזה מציין את הפורענות אם היא נותקה ממקומה אם לא היה לה ריח . ונאמר : בזיליקום היא אישה, טובתה טובה, והיא מריחה כמו אהבתה אליה . אם נראה בזיליקום שטוח בביתו של אדם, הרי זה שבח עבורו . אם אדם זורק אדם אחר עם שני סלים, אדם אחר יעצור אותו, ומי שנאסף ביניהם נכנס לצער . ומי שרואה מישהו אחר יושב במסגד ומסביב לאגן, זה היעדרו ומזכיר לו משהו שלא נמצא בו . וריהאני בחלום הוא אדם שמרוצה מאסונות, סבלני על הגורל ….

…באשר לאף : נאמר שזה יופי לגברים, ונאמר שזה יחסי גבר, ואם הוא רואה כאילו אין לו אף, אז אין לו רחמים . אם הוא רואה שיש לו שתי אפים, אז זה מעיד על הבדל בינו לבין משפחתו, מכיוון שהאף אינו זר, כך שאם הוא מריח ריח טוב, זה מעיד על פות שמשפיע עליו . אם אשת החזון איש בהריון, היא יולדת בן מאושר . ונאמר שהאף, הילד, ונאמר שהוא יוקרה וחוכמה . נאמר שההורים, והפרשנות של מה שנכנס לאף, מהלך התרופות וכל מה שרע לו נכנס לתוכו, זה חוטא שמדכא אותו, ומי שרואה את זה כאילו יש לו צינור, מציין שיש לו חישוב חזק ….

…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….

…ומי שראה שזבוב או משהו דומה לו יוצא מהאף שלו מעיד שנולד לו תינוק שזה עתה נולד לו, ואם הוא רואה שמשהו מזה נכנס לאף שלו, זה לא אצל מחמוד, ומי שרואה באף שלו אטימות, ענייניו מסובכים ולא זה מחמוד, ומי שרואה שאפו נחתך, אז זו ירידה במעמד או מוות דחוף או נפילה עם השערוריה שלו או מות בן או אישה, ו מי שראה שאפו גדל מעיד על קומה גדולה ועליית כבוד, ומי שראה שהוא מריח ריח טוב. אם אשתו הייתה בהריון, היא הייתה מגיעה לילד שהלך, וזה עשוי להקל על מי שנמצא במצוקה, ואם הריח לא נעים, הביטוי שלו נגד זה ומי שרואה שאין לו את האף, זה מעיד על מות קרוביו בהנאה ובשמחה, ומי שרואה שצבע פניו צהבהב, זה מתפרש בשלושה היבטים של מחלה, בידוד ופחד, ומי שרואה אותו מושחר, זה מעיד שהם הסבל והצער, וגם זה נאמר כי בת יוולד לו, ומי שרואה את פניו הוא גם מולבן, זה חדשות טובות עבור מצבו ואת צדקת דתו. בפניו הוא רואה את מה שהוא שונא ממנו, ואם הוא מזעיף פנים מול אחרים אז יקרה ממנו משהו לא בסדר….

פי הטבעת הוא התיק של בעליו, החנות שלו, בית החנות שלו והמושב שלו, ומי שרואה בו משהו שמקשט אותו או מבזה אותו, אז הביטוי שלו בזה ומי שרואה שהוא יוצא מפי הטבעת שלו מה שהוא לא הכרחי או נכנס לתוכו כאילו זה לא טוב בו, ומי שרואה שהוא מריח ריח ריחני ממנו, אז זה שבח וזיכרון יפה ממנו, ואם הוא רואה כנגד זה, הכסף שלו

…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

…ומי שרואה שהוא שותה משקה חמוץ, כמו ריבא, לימון וסירופ הדרים וכדומה, שיש לו ריח עדין, זה מעיד על צער, עצב ונזק ….