…אם הוא רואה שאבן יצאה מאשתו בעת כוסות רוח, אז היא יולדת מישהו אחר, אז הוא לא מקבל את זה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא עושה רוח, אם יש לו משכון, נדר או שבועה, עליו להפר אותו .~…

…ומי שיראה את רוח השקיעה נשף בקלילות, זה יהיה ככה ….

…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של ​​שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…

…אבו סעיד, המטיף, אמר כוסות רוח לוואלי שהיה מבודד, ואולי לכל האנשים מהקיר ואחרים הייתה מחלה שנעלמת, וייתכן שזה היה כסף שהועבר לתועלת או לברוח ממצוקה ….

…הרוח, חזונו בחלום מציין את הסמכות שבכוחו וסמכותו על היצורים שלמטה . ואולי הרוח הצביעה על רכושם של הסולטאן וחייליו, על פקודותיו ועל תקריות חייליו ועוזריו . הרוח הייתה משרתו של שלמה עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים ומזיקים בעוצמתו כשהוא נסער, במיוחד אם מדובר בצרעה, משום שהרוח היא שנספתה איתה, ומכיוון שזו הייתה רוח שלא אבקה . ואולי הרוח מעידה על פוריות ופרנסה, ניצחון וניצחון, במיוחד אם זה מהרוחות המפוארות בגלל טובת הצמח, שהוא נוער וערבי, וזה נקרא קבלת נוער מכיוון שהוא נמצא מול הצרעה . הרוח עשויה להצביע על מחלה ומחלה אצל אנשים, כגון הצטננות וכאבי ראש . אז מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא אדיקות, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם הוא אחד מאלה שנמצאים בה, או מי שמקווה לו . ואם גדל . הרוח הלכה איתו, מפוחדת, מפחידה, משוטטת בדאגה, או שהיה בה חושך, אבק והפרעה, אם הוא היה בספינה שהוטרפה, ואם הוא היה בבעיה, היא גברה, אחרת היו לה אסונות ותאונות, או שהפקודות של הסולטאן או השליט יצאו איתו . אם הוא רואה את הרוח מאבקת את העץ והורסת את החומה ומעיפה אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל גדול בקרב אנשים, כמו מגפה, חרב, מוות, פשיטה, שבי או רוח רעילה . והרוח ברעם היא כוח לא צודק בכוח . מי שנשא את הרוח ממקום למקום פגע בסולטנה, או נסע שממנו לא ישוב . הרוח הרכה והצלולה היא טובה ומברכת, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח עם האבק היא עדות למלחמה . והרוח היא בשורה טובה מאלוהים אדירים . הרוח עשויה להיות ברכה מאותו מקום, ואם יש בו חריקה, היא מייסרת וחומרה . אם סולטן רואה שהוא יוצא לקרב בזמן שהרוח מתקדמת, אז הוא מנצח . אם הרוח תפגוש אותו הוא ייפצע . אם הוא רואה שרוח סוערת נושבת במקום, אז אנשיו מקבלים פחד ומצוקה על פי עוצמת הרוח וכמותה. אם העצים נעקרים, המלך יכעס על אנשי אותו אזור וישמיד אותם . ורוח הנערות היא רחמים . ואם הוא רואה רוח חזקה שנושבת זה חוסר מזל, ואם הוא רואה רוח שעוקרת עצי דקל, אז אנשי הארץ ההיא נהרגים על ידי המלך . הרוח של הדרום מצביעה על ההתרחשות של אסון, מחלה או מוות במקום זה, ואת זה נאמר : זה גשם בריאה, אם הוא רואה את הרוח נושבת בשקט, הוא מציין את האישור של אנשים רעים שאין להם דעה . והרוחות הטובות, אם הן נושבות מכיוון ידוע, מעידות על חדשות טובות ורחמים . והרוח מעידה על הדרישה לצרכים . ורוח סבא היא ניצחון ורוח הצרעה מאכילה . אולי הילדות הצביעה על הקלה בדאגות וצער וריפוי מחלות . ואולי טוב לב הוא סימן לנסיעה רווחית . אם הוא רואה רוח אדומה בחלום, הוא מעיד על אי ציות להורים ….

…ומי שפולט רוח : יש לה קול בקהל אנשים או שאינו מבצע טשטוש, הוא מחליק במילה, ומי שפולט דיבור, ומי שבולט החוצה יפרה ילד ….

…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג טוב ומה שהוא מקווה שיושג במונחים שלא נספרים, ואם המת הוא אדם ידוע אז גם טוב יקרה. יש לו יחסי מין עם אשתו המנוחה, כך שאין בו טוב, ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש….

…טחנת רוח אם אתה רואה טחנת רוח רצה בחלומותיך, הדבר מנבא הצטברות שופעת של מזל ונחת מדהימה . אם אתה רואה טחנת רוח שבורה או סרק, זה מסמל חוסר מזל שמפתיע ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון של אל-חוג'אם מתפרש בשמונה היבטים של ביצוע אמון, ספר תנאים, אפוטרופסות, רעות, חברות, פקידות, סונה טובה ובידוד. המתקדם של כוסות התודה ….

זהו אמון, תנאי, בידוד, כסף מועיל לתועלת, בריחה מייסורים ומשחרור מהכלא, ספר, מסמר, בריאות גופה וגירושין של אישה ….

רוח אם חלמתם על הרוח הנושבת עליכם ברכות ובעצב, פירוש הדבר שעושר רב יגיע אליכם באמצעות אובדן משהו . אם אתה שומע את הרוח נאנקת, זה מצביע על כך שתשאיר אדם שחייו ריקים בלעדיך . אם אתה הולך במהירות מול רוח משתוללת, זה מצביע על כך שבאומץ תעמוד בפיתוי ותחפש אחר עושר בנחישות שאי אפשר להסיר בקלות . אם הרוח הרחיקה אותך מרצונותיך, אז זה מנבא כישלון של התחייבויות ותסכולים באהבה . אם הרוח נושאת אותך לכיוון הרצוי לך, תמצא בעלי ברית בלתי צפויים שיעזרו לך או שתגלה שיש לך יתרונות טבעיים על פני יריב או מתחרה ….

רוח אם אתה רואה את הנשמה שלך עוזבת את גופך בחלום, אז אתה מאיים להקריב את עצמך לטובת תכניות כושלות שיובילו להשפלת ערכך ולניכור שלך ממעלות וסגולות . אם אמן צופה בנשמתו עוזבת את גופו, הדבר מנבא שהוא יצטיין בעבודתו אם הוא יתמסר ליצירתו ויתמנע מרגשות . ואם בחלום אתה מדמיין שנשמתו של אדם אחר שוכנת בך, הדבר מעיד שתפיק תועלת מאדם זר איתו תכיר . אם נערת מוסיקה רואה אישה אחרת על הבמה לובשת בגדים בהירים ומדמיינת שהיא נשמתה באדם אחר, זה אומר שהיא תפגוש תחרות גדולה בפרויקט גדול אליו היא נכנסת . אם חלמת שאתה דן באלמוות הנפש שלך, אז זה מנבא שתשפר את ההזדמנויות שיעזרו לך לרכוש ידע והנאה מבוקשים באינטראקציה עם אנשים משכילים ….

…ומי שרואה שאדם מת גרם לרוח, הוא יזכור את המכוער ….

…ומי שרואה את הרוח הדרומית נושבת בקלילות, זה מעיד על הגידול בעושר ובחסד לאנשי המקום ההוא ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהרוח נושבת בחוזקה, אז אנשי המקום ההוא פוחדים, ואם הרוח תנשא עד שתעקרו את העצים, אנשי המקום ההוא יסבלו ממצוקה ופורענות כמו המגפה, הנקודה וחצבת ….

…ומי שרואה את הרוח הצפונית נושבת בקלילות, זה מעיד על ריפוי ומנוחה, ואם היא נושבת בחוזקה, זה לא טוב, ואם הוא שומע את קול הרוח, זה מעיד על התגלות החדשות של מלך גדול במקום ההוא ….

חלק מהביטויים אמרו שהוא ראה שהוא מתאפק או חופה אפוטרופוס, כותב עליו ספר, מחקה אמון או מתחתן . אם חג'ים הוא זקן, אז הוא סבו . אם זה לא ידוע אז הוא חזק יותר . ואם הוא מעורב, זה החבר שלו . ואם הוא צעיר, אז הוא האויב שלו . ואם הגודל הוא המלך, הוא יזכה בזה . ואם גודלו של שייח 'עולה מעל סבו . וגודל צעיר זכה באויבו ….

…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….

…באשר לנשיקה, מי שרואה שהוא מנשק אישה מעוטרת או מקיים איתה יחסי מין, אז הוא מתחתן עם אישה שבעלה נפטר, והוא מרוויח מכספה ומבן, והוא נהיה טוב באותה שנה וזה נאמר שהוא רוצה את העולם. ומי שרואה גבר מתנשק ומקיים איתו יחסי מין ומתערבב איתו מתערבב עם תאווה, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות לנישואין, ואם לא עם רצון, אז הוא מקבל את ההשפעה טובה ומי שרואה שהוא מקבל מת ואז מהלך הנישואין מתקדם בפרשנות וחלקם אמרו שמי שראה שהוא מקבל מת מתוך רצון, אז הוא מחבר אותו עם טוב, ומי שרואה שהמת מנשק אותו, הוא מגיע אליו מכספו של זה מת או ממעשיו עדיף, ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל על ידו, כמו גם מנשק את הברך. ואיש ומי שרואה שמישהו נמצא לפני האדמה, אז עדיף וגבוה יותר לעתיד עבורו וכל מי שרואה שהוא לפני אהובתו, אז הוא כפוף והשפלה אליו…

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה נוצרייה, אז הוא יכה את הסולטאן בכסף בו הוא נולד, ונאמר שחזון הנישואין מעיד על הנאת העין והשגת ההנאה, ואולי יחסי מין גילוי עריות מעידים על הילד האסור, ואולי נישואיו של האיש לאמו מעידים על מותו בעיירה בה נולד גם אם נעדר ממנה. התקדם מהפסוק, ונאמר שרק מי ששובר את רחם או נופל מזכויותיו אינו רואה זאת, והוא עשוי לחזור לאחר מכן ….

…ספקטרום אם אתה חולם לראות ספקטרום של אחד מהוריך, פירוש הדבר שאתה בסיכון . ועליך להקפיד ליצור שותפות עם זרים . אם אתה רואה את הרפאים של חבר מת, אז זה מנבא שתעשה מסע ארוך עם חבר אומלל ותסבול אכזבות . ואם הספקטרום ידבר אליך, תיפול לידי האויבים . עבור אישה חלום זה מנבא אלמנות והונאה . אם אתה רואה מלאך או רוח רפאים שמופיעים בשמיים, המשמעות היא אובדן של החמולה ואומללות . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה פנטום נשי בבגדים צמודים צף בשקט בשמיים, פירוש הדבר שתתקדם במחקרים מדעיים ותזכה לעושר כמעט פלאים, אך יהיה נימה מלנכולית פנימית בחייך . אם חלמת שראית את רוח הרפאים של חבר או אחד מקרובי משפחתך החיים, פירוש הדבר שאתה נתון להונאת חבר, וחלום זה מזהיר אותך לטפל בענייניך ולשמור עליהם בפיקוחך האישי . ואם הספקטרום נראה סוער, זה יכול לבשר על מוות מוקדם עבור חבר זה ….

…ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי מין עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא נגועה בטוב, בכבוד, בכבוד ובזיכרון גבוה ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…אם הוא רואה אדם שמוקיע אותו : והוא מוצא ממנו ריח של שתייה או רוח מסריחה, אז האדם המתועב נוטש אותו במילים מכוערות ושומע ממנו מילים כמו גם את הריח המסריח . ואם הוא לא מוצא רוח מתועבת, הוא יכול לדבר איתו ולמצוא אותה כמו ריח הפה . אם הוא מוצא רוח מתועבת מכמה משיניו, הרי שזו שבח מכוער שאחד ממשפחתו מייחס לו את השן הזו, ואולי הוא זונח זאת . אם יראה שהוא הקיא תירוץ, הוא יחזיר את מה שלקח מכסף אסור . ומי שרואה שהוא שם חימר או טיח עד שמכסה אותו ונעדר, אז הוא מת ….

…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…

…ומי שרואה שהוא שייח זקן ולא כזה, אז הוא צדיק בדתו ויש לו כבוד וגידול בכבודו, ואם הוא זקן והוא רואה שהוא הפך לנער, אז הוא שואף ובור, ואין בו טוב. כמו כן, האישה הרואה אישה זקנה בחלום החזירה אישה צעירה, מכיוון שהיא עולם שמקבל אותו. הוא הפך רך ויפה, ולכן הוא עלול למות במהירות ומי שחושב שהוא הפך ארוך ורחב הוא עלייה בחיים. ומי שרואה שהוא הפך לצורת אישה וקישוטה, או שיש לו נרתיק כמו נרתיק של אישה, הרי זו השפלה, כניעה ובוז, ואם אישה רואה שיש לה זכר כמו הזכר של גבר או זקן, אם יש לה ילד שגובר על עמו ואם היא בהריון היא באה עם ילד ואם היא לא בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם בן או שאולי החזון ילך אליה בעל, אבא או אח, ונאמר כי אחד מהמהרמות שלה התרחש בכבוד, ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי אישות עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא סובלת מ טוב וכבוד ומיוחס ומי שרואה שיש לו חטא, קרן או מקור כמו חמור, צינור או מקור, אז כל זה טוב וטוב ומי שרואה שיש לו נוצה או כנף , זו ראשות ראשות וזה קורה לי אם הוא רואה שהוא טס, אז הוא נוסע, ומי שרואה שהוא הפך להיות ה חיה שבשרה לא נאכל, אז הוא מושפל ופורענות, ואם יש לו עבודה הוא מבודד ממנה ונאמר שמי שראה שהוא הפך לצפרדע אז הוא עובד עם פולחן. הוא הפך עכביש, ואז הוא הופך למתפלל טוב שחוזר בתשובה מחטאים רבים, ומי שרואה שהוא הפך מברזל, אז הוא יאריך את חייו, ואם הוא רואה שזה הפך מכלי חרס או צלוחיות, אז הוא עושה לא להישאר ומי שרואה שהוא הפך גשר או קשת, אז הוא יכה בסולטנה או בעל סמכות או מלומד שאנשים מגיעים אליו בענייניהם, ומי שרואה שהוא הפך למתכת של מתכת, אז הוא משתמש בכל אחד מהדברים המועילים לו…

…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….

…הבורסקנט מציין בחלום את הכוסות רוח, מכיוון שהכוסות רוח נרפאות, ומי שרואה רופא מחזיר שזוף לעור, זו עדות לפיקחותו, ולמספר הרב של אלו המרפאים על ידיו . אלא אם כן הוא חושב שהשיזוף שלו מושחת, הוא בורה מלוכלך . והבורסקנט הוא איש רפורמטור שהוא רופא או מנהל מורשת הנספים . אולי חזונו הצביע על הדאגות והמלאכים . והבורסקנט הוא אדם לא צודק ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….