…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….
חולם על רואה את עצמי מתפלל סאלח
(116 פירושים ומשמעויות של חלומות על רואה את עצמי מתפלל סאלח)…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….
…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….
…הדלתות : הדלתות נפתחות הן שערי הפרנסה, ודלת הבית היא ערכיה, כך שמה שקרה בה הוא בערכי הבית . אם הוא רואה דלת קטנה באמצע ביתו, הרי שהיא לא מוצאת חן בעיניהם, משום שהוא נכנס לאנשי הבושה, והוא ייכנס לבית ההוא כדי לבגוד באשתו . המשמעות של דלתות הבתים נופלת על נשים, ואם הן חדשות הן בתולות, ואם הן נטולות סגירות, אז הן בתולות . ואם הוא רואה שדלת בית נופלת, נקרעת, נשרפת או שבורה, זהו אסון לערכי הבית . אם דלת ביתו גדולה או מורחבת וחזקה, הרי שמצבם הטוב של הערכים, ואם הוא רואה שהוא מבקש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותה, אז הוא מבולבל לגבי עניין עולמי . ומי שרואה שהוא נכנס דרך שער, ואם הוא נמצא במריבה, אז הוא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ היכנס אליהם את הדלת, ואם אתה נכנס אליה, אתה תנצח .~ אם הוא רואה דלתות שנפתחו ממקומות ידועים או לא ידועים, אז דלתות העולם הזה נפתחות עבורו אלא אם כן הוא חורג מגורלו, ואם הוא חורג מכך, אז הוא משבש את הבית ההוא והורס אותו . אם השערים לדרך, אז מה שמגיע מהעולם הזה יוצא לאנשים זרים ופשוטי העם . ואם נפתח לבית בבית, הוא ניתן לאנשי ביתו . אם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעבר למספר הדלתות, הרי שמדובר בכניסתו של עם מעליו ללא רשות לפורענות, ואולי גסיסת דלת הבית ממיקומה הייתה ההפסקה של בעל הבית על יצירתו ושינויו את אנשי ביתו . אם הוא רואה שהוא יצא משער צר לשער רחב, אז הוא היציאה שלו מצר לרחב, ואלה שנמצאים בנרתיק . ואם הוא רואה שיש לביתו שתי דלתות, אז אשתו מושחתת, ואם הוא רואה שתי טבעות בעיסתו, הוא חייב חוב לעצמו, ואם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה . וחסימת דלת הבית היא צער גדול עבור אנשי הבית . הסף : אישה : נאמר כי איברהים אל-חליל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לאשתו של בנו איסמעאל : אמור לו שהוא לא סף דלתך, והיא אמרה לו את זה, אז הוא התגרש ממנה, ונאמר שהסף הוא המדינה, והתכריכה היא האישה, והעמוד הוא ראש הבית וערכיה, אז הוא עקר אותה מערכי הבית אחרי התהילה והיעדרה ממראה מות הערכים, בדיוק כשסילוק חטאי האישה מתגרש . מסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי בחלום המשקוף העליון של הדלת שלי נפל על התחתונה, וראיתי את שתי הדלתות נופלות, ואחת נופלת מחוץ לבית והשנייה בתוך הבית. . אמר לה : יש לך בעל ובן נעדרים? היא אמרה שכן . הוא אמר: באשר לנפילת הספים העליונים, בעלך יבוא במהירות, ולגבי התריס שנופל בחוץ, בנך מתחתן עם אישה מוזרה . עד מהרה, עד שבעלה ובנה הציגו כינוס מוזר ….
…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….
…איזו עצה יש לך למישהו שדואג ופוחד מחלומות שהוא רואה ועשוי להיות מוגזם? אתה לא היחיד שסובל. זהו אחד החברים האצילים, שהם : אבו סלאמה עבד אל-רחמן בן אופ אומר : נהגתי לראות את החזון מחליא אותי עד ששמעתי את הנביא, שלום וברכות אלוהים עליו, אומר : ( החזון הטוב הוא מאלוהים . ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, הוא יבקש מקלט באלוהים מפני רועו ומרוע השטן, וימלט שלוש פעמים, ולא יספר על כך לאיש, כי זה לא יזיק לו .) מוסכם . בשנות הרומן 🙁 יכולתי לראות את החזון Oary של אותם אבל אני לא Ozml ) כל : עין Humazah סיפוח Oary ודממה, כגון קדחת מגיע ממני הפחד שלי מהערך הנקוב במוחי . ועזמאל : על ידי שילוב של החמזה והידוק הזאי והמם , לא אהיה עטוף ומכוסה בקדחת קור . וברומן ( מלבד זאת אני לא חוזר ). ובקריינות ( אם הייתי רואה שהחזון כבד יותר עבורי מאשר הר ). אחי ואחותי, לא להיבהל ולפחד, ובפנייה לסוננה המטוהרת, תמצא מתכון שימושי לכך שהגיע בסהיה : ( אם אחד מכם רואה חזון שהוא שונא, שייפנה ו פנה משמאלו שלוש פעמים ובקש מאלוהים לטובתו ובקש מקלט אצל אלוהים מרעיו ) , ובקריינות : ( אלוהים יבקש מקלט באלוהים מהשטן שלוש פעמים ) , ברומן ( ומזכיר להם אחד שהם לא לפגוע בו ). ומי שעושה מרשם זה, חלומו אינו נופל ועשוי ליפול בצורה בלתי הפיכה . אלוהים יודע…
…זה בחלום לגבר להיות עשיר וגאה . אם הוא יראה שזה ממושך, אז הוא ירוויח מכסף טוב ומחיים טובים . ואם הוא רואה שדפנותיו ארוכות ואינן מסתכלות באמצע, אז יהיה לו כסף שמכין אותו לאחרים . ואם זה מתארך מעבר לגורלו, הרי זה חוב שחייב בעליו, והם חולים . ואם זה נמשך עד שנפל על האדמה, בעליו ימות . ואמרו : מי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער הוא יותר מגילו ומכספו, ואם הוא מגיע לטבור, הרי הוא אדם שאינו מציית לאלוהים הכל יכול . אם האגרוף גדל, הרי שהוא מלווה כסף . ואם יראה את שיער זקנו מושחר, הוא יהיה עשיר . אם הוא שחור או ירוק, אז הוא יזכה למלך אלא אם כן הוא עריץ ומעיק, וזקנו של פרעה היה שחור והכה בירוק . ואם ראה את צבעו מוטה לצהוב, היה מגיע לעוני ולמחלה . ואם היה רואה בה בלונדינית, הוא היה מבועת . ואם הוא רואה שיש לו זקן של אדם בידו בזמן שהוא מושך אותו, אז עליו לדלל את כספו ולאכול אותו . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום . אם הוא רואה את זקנו לקוי וקל, והוא חייב בחוב, עליו לשלם אותו, ואם הוא המום, צערו נעלם . ואם הוא רואה שמחצית זקנו הוא זהב, אז חלק מעושרו או מממונו יאבדו . ואם יראה את זקנו מנותק, ינותק מכספו . מי שנצמד לזקנו ומגזז מה יותר מהאגרוף, אז הוא אדם שחייב לשלם זקקה על כספו . ומי שחותך זקן של מישהו אחר, מדובר בגידול בכספו של בנו או של בנו . ונאמר : זקן של אישה הוא אמצעי שהיא לא תביא לעולם בן . אם אישה רואה שיש לה זקן והיא נשואה, היא מאבדת את בעלה, ואם היא אלמנה, היא מתחתנת עם גבר שמסכים איתה, ואם היא רואה שהיא בהריון, היא יולדת זכר, ואם יש לה מריבה היא מנצחת, והיא תופסת את מקומם של גברים . ומי שרואה שהוא קוטף את זקנו, זה כסף שהוא מקלקל בין ידיו . וכל מי שראה את זקנו וראשו מגולחים יחד והיה חולה, הוא נרפא, ואם היה חוב, חובו ישולם, ואם היה במצוקה, דאגותיו נעלמו . ומי שרואה שזקנו מתארך כל כך עד שהוא פולש אליו ושוזר אותו לבגד ומוכר אותו בשוק, הרי הוא שקרי . ויוקרת זקן . אולי הזקן הצביע על חנותו, על בגדיו ועל רווחיו . ואם הוא חותך את זקנו בצערו, ייסוריו ומצוקתו ארוכים . והזקן הוא קטע שיש להשבע עליו, והוא מעיד על אמיתות, שקר, עליבות ונדיבות . אולי הזקן מתייחס לאישה . השיער הלבן בזקן הוא אזהרה בגלל מה שהוא מתחייב . אולי לובן הזקן מעיד על מחלה ואין אונות . ואם הזקן היה לבן בחיים ערים והוא ראה אותו מושחר בחלום, זה מעיד על מרץ, כוח, נחישות ועוצמה . אם הזקן שלו גדל יותר מהרגיל, זה מעיד על כיף ומשחקים או בזבוז כסף בלי פנים . לזקנו של החוטא יש תשובה, ואם הוא אבוד, הוא מונחה, במיוחד אם הוא רואה בו לבן . גידול זקן לאישה הוא מקורזל או גסות רוח ומבצע דברים אסורים . לזקנו של הילד יש חיים ארוכים . לראות מה מחובר לזקן מקש או מכל דבר אחר זה רע, להזיז מילים או לסחוב את האישה עם משהו שלא נוצר ….
…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….
…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….
…לגבי הזקנה : אלה חיי העולם שלו . אם הוא רואה אותה מעוטרת ובלתי מכוסה, הוא משיג את חייו העולמיים בשורות טובות דחופות, ואם הוא רואה אותה מזעיפה פנים, הדבר מעיד על יציאת הכבוד למען העולם הזה . אם הוא רואה אותה מכוערת הדברים יסתובבו נגדו, ואם הוא רואה אותה עירומה, זו שערוריה . אם הוא רואה אותה מוסווה, זה עניין של חרטה . אם הוא רואה שזה כאילו אישה זקנה נכנסה לביתו, חייו העולמיים הגיעו, ואם הוא רואה אותה עוזבת את ביתו, עולמו מוסר ממנו . אם הזקנה היא מוסלמית, הרי שהיא אסורה . אם היא מוסלמית, אז היא עולם מותר . אם זה מכוער, אין בזה טוב . והזקן האלמוני בפרשנות חזק יותר . אם אישה צעירה רואה בחלומה כאילו הזדקנה, הראייה שלה מעידה על טובת דתה . אם האיש רואה אישה זקנה, אינך יכול לציית לו בזמן שהוא מעוניין בה . זה עולם בלתי אפשרי . הציות שקיבל מהעולם באותה מידה שהוא עומד בזה ….
…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….
…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….
…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל בעמידה בזמן שהעם מתפלל מאחוריו יושב בשקט, אז הוא ממלא אחר פקודה אליה לא מוליכים את מי שמיוחס לאותו עניין ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה או בשכיבה, אז זה מעיד על חוסר יכולתו לעשות דברים, וזה עשוי להצביע על חולשה של הגוף או של זקנה ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל עם אנשים מיותרים, הוא נכנס לערבות שאינה פוגעת בו, ונאמר שמי שרואה שהוא הפך לאימאם יירש ירושה מהאמירה הקב~ה, ~אנחנו עושים אותם לאימאמים ועושים אותם היורשים . ~…
…ומי שרואה שאדם מת מתפלל במקום שמעולם לא התפלל והתרשל בתפילתו, זה מעיד שהוא נעצר בחייו ונתן צדקה בצדקה, או שקרה ממנו מעשה טוב, אז הוא מחויב לעשות זאת ….
…אם הוא רואה שהוא מתפלל ואוכל דייסה, אז הוא מנשק אישה בזמן שהוא צם ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל בזמן שהוא צובל, אז הוא מושחת בדתו ופוחת בענייניו ומקשה עליו ….
…מי שרואה שהוא מתפלל לכיוון מזרח, ואם הרואה ידוע בטובתו, הוא מבצע חג'ג ', ואם אחרת, נטייתו היא כלפי אנשי דהמה, ונאמר שמי שרואה שהוא האם התפילה מזרחה או מערבה עשויה לסטות מהאיסלאם על ידי פעולה הסותרת את השריעה ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, אז הוא או נוסע או חג'ג ' ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל בשכרות, אז הוא נושא עדות שוא על האומר הקב~ה ~ אל תתקרב לתפילה בזמן שאתה שיכור עד שאתה יודע מה אתה אומר .~…
…ומי שראה שהוא מתפלל לכיוון צפון, מפנה את כיוון הצ'יבלה, אז הוא דחה את האיסלאם מאחורי גבו מכיוון שהקב~ה אמר, ~אנו דוחים את זה מאחורי גבם. ~ וייתכן שהוא שאל אישה שניהלה אותה או עבד עליה עם מישהו אחר , ואמר שחלק מהם עשויים להעניק תשובה על כך אם הרואה הוא מאנשי הדת והצדק ….
…אם הוא מתפלל לבד ואנשים מתפללים באופן אינדיבידואלי, אז הם בחוץ ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מתפילות אלו, אז זה מעיד על מילוי חובו, ונאמר מי שראה שהתפלל תפילה וחסר לו משהו מזה, אז הוא נוסע ואם היא אישה ואז היא מסתתרת, ונאמר מי שראה שהוא לא השלים את תפילתו, הצורך שלו לא התמלא ….
…אם הוא יראה כאילו הוא מתפלל שתי rak'ah עבור זוהר, Asr, או Atma, אז הוא ייסע . אם היא רואה אישה כמוה, היא מסתתרת מיומה ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל מגריב, עליו לתקן את הדרוש למשפחתו ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל 'אישה', הוא יתייחס לילדיו במה שמשמח את ליבם ….
אם הוא רואה את זה כאילו האימאם מתפלל עם האנשים בזמן שהוא רוכב בזמן שהם רוכבים, אז אם הם נמצאים במלחמה, הם יספקו את המסמר
…וכל מי שרואה שהוא מתפלל נאפיל עושה מעשה צדק שבאמצעותו הוא מקרב את אלוהים אדירים, גם אם תפילת נאפיל שטחית בלילה מעידה שהוא מתברך במשהו ראוי לשבח משום שהקב~ה אמר ~ ומלילה , אז תפארו אותו , והוא יקבל תמורה עבורכם. ~ הפסוק, ואולי הוא הצטרף ללב הפיזור של תשוקותיהם, ונאמר שהם נעלמו ועצב ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל על קיר וכדומה, אז הוא יכנע לחלק מהשליטים ….
…ומי שרואה שהוא מתפלל את 'אסר', זה מעיד שהוא העביר את העניין בו הוא נמצא או שאל את רובו, ונשאר ממנו מעט ….