…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

נגר אם אתה רואה נגרים ממוקדים בעבודתם, זה מנבא שתעסוק בעבודה מכובדת על מנת להגדיל את עושרך, למעט בידור עצמי או התאוששות שקרית ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…אם אדם רואה בחלום שהוא מחזור, אז הוא בא אסור . אם אישה רואה שהיא סובלת מחזור, היא חוטאת או מבולבלת, ואם היא עושה גוסל היא תשוב על החטא ודאגתה נעלמה . ואם מישהו שוויתר על הווסת ראה שילדה בן, אלוהים אדירים אמר : ( והיא צחקה, כך הטיף לה יחד עם יצחק ) , וצחוק בשפה : מחזור, ואם היא חושבת שהיא מחזור, אז היא בחטא, והיא רוצה להיפטר מכך, והיא לא מתכוננת לישועה, כי זה הפך למאפיין שלה, ולכן היא לא יכולה אם הוא עזב אותו רק לאחר מאמץ, ואם היא חוזרת בתשובה , היא לא נשארת איתנה בתשובה שלה, וכמו כן אם בעלה מקיים איתה יחסי מין כשהיא מחזור, אז היא ובעלה יוצאים מארצה . ונאמר : אם אדם רואה שהוא מחזור, הוא משקר . ואם הוא רואה את אשתו מסתתרת, עניינו סגור בפניה . ונאמר : מחזור הוא כוסות רוח או פלבוטומיה . ונאמר : הווסת היא שטן, ומי שרואה את השטן ראה מחזור . וסת הוא חוסר דת, צום ותפילה . נאמר : מחזור הוא מחלה . ואישה רווקה שנואשת מווסת, אם היא רואה מחזור בחלום, מעידה על כך עבור הבעל . אם היא מחזור, זה מעיד על דימום . כמו כן, בריחת שתן אם אדם רואה זאת בחלום . אולי הווסת והווסת מעידים על מצוקה ונפרדות בין בני זוג . אולי הווסת הצביע על ילדים בהריון סטרילי . מחזור ולידת ילד . אם אדם רואה שהוא מחזור ויש לו יחסי מין עם כסף, מותר לו לקיים יחסי מין . ומי שיראה את אשתו מסתתרת, הענף שלו יהיה מותש ….

…ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש ….

…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….

…ומי שרואה שהוא כותב בעט בזמן שהוא אמא שלי, אין בזה שום טוב, וזה עשוי להעיד על מותו הקרוב ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על המנוף שלי, זה מעיד על עוניו ונפילתו לגלות ….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….

…אם הוא רואה שקשתו הייתה מתוחה ומנותקת, אך בתוספת זו, הוא לא מגיע למה שהוא מקווה ….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג טוב ומה שהוא מקווה שיושג במונחים שלא נספרים, ואם המת הוא אדם ידוע אז גם טוב יקרה. יש לו יחסי מין עם אשתו המנוחה, כך שאין בו טוב, ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש….

מכרות לראות מכרות בחלום מצביע על כך שאויבך ינסה להשמיד אותך על ידי הפצת שערוריות העבר שלך . אם עמדת ליד מכרה בחלום, זה מנבא שתבצע טיול כושל . אם אתה חולם שאתה מחפש מכרה, זה מנבא שתעסוק בסחר כושל, מאבד ….

שרעבי חזונו בחלום מעיד על אמונה, מונותיאיזם ותשובה של החוטא . ראה גם בולוס ….

ומי שרואה שהוא הפך לאסטרולוג, אז הוא ניגש למלך בשקרים, שקר וכזב, ונאמר שחזונו של האסטרולוג מתפרש על ידי אדם שקר שאינו מודה לברכת ה 'עליו ….

…והוא סיפר כי עבדאללה אמר, שליח אלוהים, ראיתי בחלום שהאצבע הזו נוטפת שומן, וזה נוטף דבש, וליקקתי אותם. אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : אתה קורא את שני הספרים . דבש לאנשי הדת הוא המתיקות ואמירת הקוראן ומעשי הצדק, ועבור אנשי העולם הזה פגיעה שלל ללא עייפות. במקום זאת, אמרנו שדבש מעיד על הקוראן מכיוון שאלוהים אדיר תיאר את שניהם כריפוי, ולכן אמר בדבורים: ~ משקה בצבעים שונים יוצא מהבטן שיש בהם תרופה לאנשים. ~ והוא אמר בקוראן: ~ אה, אתה. אנשים באו אליך דרשה מאת אדונך ותרופה למה שיש בשדיים ~, הפסוק ….

ומי שראה שהוא שבר את צום בכוונה, הוא היה מתעייף במהלך מסעותיו, והוא היה מסתבך ….

ומי שרואה עין פתוחה ויוצאים ממנה מים עד שהיא תמלא את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ואולי לאנשים המושחתים יהיה צער בגלל בריאות הגוף הזה אם היא לא משרתת, ואם היא עוזרת בית, אז זה טוב וברכה כי אלוהים אדירים אומר: ~יש בזה עין זורמת .~…

ומי שרואה עין ברורה, אז הם חיים טובים, ואם הם מתקיימים דרך בתים, אז הם חיים לציבור, ואם הם מתקיימים במקומות גבוהים, אז הם חיים לנכסים, ו אם זה מתרחש במדבר, אז זה חיים לערבים ….

ומי שרואה עין צלולה רצה בדבר נוזלי, אז הוא מבטא אותה כביטוי למה שהוצג בהפרדת הנהרות ….

…חווה את גרוני לראות מחלה זו בחלום מצביעה על כך שאתה תחלה מעט ותתמודד עם קשיים בעתיד הקרוב . ואם אתה רואה אחרים חולים עם זה, זה אומר שאתה תהיה נסער מהבקשות הרבות לעזרה ותרומה לאחרים ….

ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר, ראיתי כאילו יש לי שני שבבים בידיים שאאכל מאלה ומאלה, והוא אמר, אתה אדם שמשלב בין שתי האחיות וה הרווח בטאבלט והכיכר היא רווח גדול ….

אם הוא רואה שיש לו נישואין, אז הוא בטוח, ואז הוא מתערבב עם איש רשע צבוע והוא נקנס על כסף

ומי שרואה שהוא אומר למעבר שמע באפי, אז זה התרחשות של כסף, ואם הוא אומר שזה יצא, הכסף ילך. באינדקס הוצג כי מי שמשמעותו ביטוי לוקח בחשבון את הביטוי במה שהוא מתכוון כמו גם את המעבר ….

ומי שרואה שהוא שובר את הצום בזמן שאינו הזמן, אז הוא מגבה אנשים או שקרים, ואולי מצביע על מחלה או נסיעה, כי אלוהים אדירים אומר: ~ כל מי מכם העדים לחודש, שיצום אותו, וכל מי חולה או במסע ” פסוק ….

ומי שראה את עינינו מתפוצצות מהקיר היה נטול דאגות מצד גברים, קרובי משפחה וחברים ….

…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה עם משפחתו, אז זה מעיד על התרחשות אסון, וזה הדין אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ….

ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….

ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….

וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….

…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….

ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….