…מכירה פומבית ציבורית אם חלמת על מכירה פומבית, זהו סימן טוב . אם אתה שומע את המתקשר קורא למכירות שלו, המשמעות היא פוטנציאלים בהירים והתנהלות טובה מספקולציות עסקיות . אם אתה חולם שאתה קונה ממכירה פומבית ציבורית, הדבר מסמל עסקאות צמודות בנושא סחר, ובהצלחה בבעלי חיים לחקלאים . באשר לנשים, חלום זה מסמל שפע . אם יש תחושה של חרטה על החלום הזה, אז זה מזהיר אותך להיזהר בענייניך העסקיים ….
חולם על קונה לי בד
(46 פירושים ומשמעויות של חלומות על קונה לי בד)…אם אתה מאוהב ואהובתך לובשת תחרה, תטפל בך, מכיוון שחלום זה מוביל לכנות באהבה ולהגבהה בעמדה . אם אישה חולמת על אחראמת, היא תשמח לממש את רצונותיה השאפתניים ביותר, והמאהב ייתן לה אוזן קטנה . הם לא יטו דחיפות או יהירות מצידם . אם אתה קונה מחוררים, תנהל עסק מסחרי בעל שם רב ועושר יהיה חבר אמיתי . אם אתה מוכר תחרה, הרצונות שלך יעלו על מקורות ההכנסה שלך . אם ילדה חולמת שהיא מייצרת תחרה, אז זה מנבא שהיא תזכה בבעל נאה ועשיר . אם הייתה חולמת שהיא מעטרת את בגדי הכלה שלה בתחרה, הגורל יברך אותה באוהבים שישתחוו לפני קסמיה, אך הנישואין יהיו רחוקים ממנה ….
…אז מי שרואה את השחר הפך, אם הוא חולה, מחלתו מסתיימת במוות או ברווחה . אם הוא מתפלל באותו בוקר עם אנשים, או רוכב למסע, או יוצא לחאג ', או הולך לגן עדן, זהו מותו, טובתו של מה שהוא עושה לטוב ואור הקבר . ואם הוא שואב מים למאכל או קונה שיער, אז הבוקר הוא ההקלה שלו ממה שהיה בו מהמחלה, ואם הוא ראה שאסיר עזב את הכלא, ואם הוא ראה שזה סביר לנסוע ביבשה או בים , מוחו נעלם והוא ישתחרר, ואם יראה זאת על ידי אשתו, הוא יפרד ממנו ונפרד מכיוון שהיום מבדיל בין בני זוג למונוליטים, ואם הוא רואה שחוטא, ללא תשומת לב, פסול, או כופר בתשוקה, הוא יחזור בתשובה על מצבו ויתעורר מרשלנותו וחושך . ואם יראה שהוא מקופח או סוחר שסחרו קפא ושוקו מופרע, שווקיהם יעברו ופרנסתם תתחזק . ואם מישהו שיש לו אויב לא מאמין שמחפש אותו, או יריב לא צודק שמחפש אותו, יראה זאת, הוא ינצח את אויבו ויחפש את הזכות עליו. על גורלם של אנשים, ומה נמצא בעירנות . ומי שרואה שכל העידן הוא לילה ולא יום, תושבי אותו אזור יחוו עוני, רעב ומוות . ואם הוא רואה שכל העידן הוא לילה, והירח וכוכבי הלכת סובבים סביב השמים, אז תעשה עוול לאנשי המקום על ידי שר או סופר ….
…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….
…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….
…המנה היא בחלום עבדת או משרתת, אז מי שרואה שהוא משתמש בקערת נחושת, אז הוא קונה עוזרת מהטורק, אם זה מכסף, אז העבדה היא רומאית יפה, ואם זה מזכוכית, ואז המשרתת היא אישה לבנה, ואם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת שהוא לא יכול לשאת את המזונות שמוציאה באופן לא רצוני, ואם זה עשוי מזכוכית, אז היא חופשית להתחתן אותה ותשמח מזה . השולחן הוא תהילה, עידון, פרנסה וכסף . ראה גם אבל ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא משתמש באגן נחושת, אז הוא קונה שפחה טורקית כי הנחושת באה מהטורק, ואם האגן הוא מכסף, אז העבדה שקונים אותה הרומאים, ואם זה של זהב, אז זה מתמקד באישה יפה שמזמינה את מה שהוא לא יכול ועולה את מה שהוא לא יכול לשאת, גם אם זה עשוי מזכוכית, משרתת ענייה ואם זה עם מי הכדור בדולח שהוא מתחתן איתו ….
…לבישת החלוק : כי מי שלובש אותו, קונה אותו או תופר אותו ואת בטנו, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי מכיוון שהוא דוחף את הקור המעיד על עוני, ואם הסולטן היה פוגש אותו, הוא היה מקבל אותו, ו הוא היה טוב והיה בטנה ובתוכו הכסף של יבשת, שהיא הכותנה שבתוכה, כמו אוצר וכסף בבית הכסף. . ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ופניה היו זהים, והרירית שלה הייתה אשתו, והכותנה הייתה הנדוניה שלה, והמיתרים היו ברית וללא דופי, ואם הוא תפר אותה ולא לבש את בעלה של בנה או של בתה , או חוזה נישואין לאחרים, או קבוצת בני זוג נפרדת, במיוחד אם הוא היה זקן ומקופל . וכל זה היה בימי החורף באבן ללבוש אותו . באשר ללבוש אותו בקיץ, מדובר בדודה מאישה, דת, מחלה, מאסר, מצוקה או מצוקה למען האישה . אם הוא היה מאנשי המלחמה, הוא היה לובש את אומתו ומקבל את אויבו במחיר מלחמה ….
…ומי שרואה שהוא מכניס את האספקה בנדוניה בעט, אז הוא מציין שהילדים השיגו זנות, ואם הטבעת מזהב והיא נשברה, אז הוא מציין שהוא חושב ואם זה מכסף אז הוא מתחתן עם אישה או קונה משרתת, ואם זה אפס, זה מעיד על התועלת ואם זה מברזל זה מציין את כוחו בעניינים, ואם זה של נחושת, זה מצביע על כך שיש הוא מעט טוב, ואם הוא מעץ, זה מעיד על סכסוכים ….
…שטיח בחלום הוא פשוט, מכובד ועדין, במיוחד אם הוא בבעלות החזון איש . ומי שרואה שהוא על שטיח, אז הוא קונה קרקע, ואם הוא במלחמה, אז הוא בטוח מזה . השטיח נחות מבעליו, שהפיץ אותו אליו . הוא ראה את השטיח מקופל וכל עולמו מתקפל ממנו . אם השטיח חדש, מרווח ומעוצב היטב, יהיו לו חיים ארוכים וחיים רחבים . ואם יראה ששטיח לא ידוע נמרח עבורו במקום לא ידוע בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא ירוויח עולם בגלותו וריחוקו מארצו ומאנשיו . אם השטיח דק או בלוי, אז זה עולם עם מעט חיים . ומי שרואה את השטיח שלו מקופל על עצמו, הוא הופך ממצבו למיקום לא ידוע, ויוצא מרשותו ומקפל את עולמו . אם השטיח הורחב אליו, פרנסתו התרחבה והוא שוחרר . השטיח מעיד על ישיבה עם שליטים וראשים וכל מי שדורך את השטיח שלו, כך שמי שמקפל את השטיח שלטונו יושעה, או שמסעו אינו אפשרי, או שמרחקים ממנו את עולמו . ואם השטיח שלו נחטף ממנו או נשרף באש, הוא ימות, או שאי אפשר היה לנסוע, ואם השטיח נהרג בסמוך למועד האחרון שלו והוא היה תחוש או קרוב למוות . והשטיח השחוק הוא ביזיון . והשטיח הוא האיש שמשבח את עצמו, משבח אותו ומרים אותו, ולכן הוא לא מתגבר אלא בשקר ובשקר ….
…המעיין הוא בחלום ברכה, הברכה הטובה ביותר והגשמת המשאלה . ומי שראה מעיינות שהתפוצצו בביתו, הוא סובל מאסון . ומי שרואה בביתו כי מעיין פורץ ממנו, כדי שיוכל להשיג פרנסה, טובות ותועלת, ואם המעיין פרץ מקיר, הוא נפגע על ידי אדם בבית ההוא, כמו אח או בן -חוק . במקום זאת, הוא שונא מהעיניים שמים שלהם מעוננים ולא זורמים . ומי שראה שהתפוצץ בביתו מעיין, היה קונה משרת . ומי שמבצע שטיפה ממי מעיין והיה חרד, שאלוהים יסלח לו, או שהוא פוחד או חולה, שנרפא, או חייב שחובו נפרע, או שיש לו חטאים שאלוהים לא האמין ממנו . ומי שרואה עין צלולה זורמת לביתו ככל שאדם מכווץ את ידו, אז זו הפרשה והטוב אליו הוא מונע . ראה גם אל-עין ….
…ג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון העידון מתפרש בשבעה היבטים: אישה, משרתת, שפחה, כסף, נימוסים, ילד, קונה ילד וכל זן או שוקה שהוא רואה בו, זה מתפרש עם אזכורים אלה ….
…באשר לקללה : מכיוון שבעליו עדיין אינו מתקלקל וסגפני בעולם הזה ובמה שיש בו, והוא בכלל לא ייזכר, ואם הקללה תוסר ממנו, אז הוא יזכה למצב וגבריות . ונאמר שמי שראה שהוא מתחתן עם אישה, או קונה שפחה, ולא מסוגל לקיים איתה יחסי מין, הוא קילל, כי הוא סוחר בעסק בלי הון כדי להצליף ….
…ומי שיראה שאדם מת קונה אוכל, זה יהיה מועט, ואם הוא ימכור אותו, הוא יהיה מדוכא ….