…ומי שרואה שהוא קונה או בעל כרם, הוא יתחתן עם אישה ….

…הקונה, הקונה, הקונה בחלום מחויב, כך שמי שרואה שהוא קונה או מוכר משהו, הוא נאלץ ונזקק, ושאדם לא מוכר אלא בזמן הצורך . ראה גם אלבאיה ….

…פיצול הבד בבד בחלום מעיד על גירושין . ואיתהלל ללא יחסי מין שניים מבעל אחר ….

…שוק הבד טוב ומועיל ….

שוק הבדים הוא עדות לחנות הז'קט וההדר ….

בד קרפ אם חלמת על בד קרפ שתלוי על הדלת, המשמעות היא שתשמע מוות פתאומי של קרוב משפחה או חבר . אם אתה רואה מישהו לובש בד קרפ זה מעיד על צער, יותר ממוות, שיפגע בך . לחלום זה יש סימן רע לעסקים ולמסחר . עבור צעירים זה כולל הבדלים והפרדה של יקיריהם ….

בד משומן אם אתה חולם לראות בד משומן, זה מנבא שתהיה פגיע לבגידה ובגידה מאחרים . אבל אם אתה חולם שאתה מוכר בד משומן, זה מנבא בלבול וחרדה ….

בד צבעוני אם אתה רואה בד צבעוני בחלום, זה מנבא שתחיה חיים עשירים ומפנקים . אם בד זה חדש ואינו בלוי, הדבר מנבא שתוכל להגשים את רצונותיך . אם בחורה חולמת שהחדר שלה מעוטר בבד זה, היא תתחתן בקרוב עם אדם עשיר וכיתה מעל הרמה שלה ….

ומי שרואה שהוא סוחט ענבים בגת בזמן שהוא ומשפחתו עושים זאת, אז זה ירוויח תועלת ממלך עד שילדיו יתפשטו והעם יקנא בו, ואם המחפש לא יהיה כשיר לכך, אז הוא מקבל תועלת מאדם בעל גורל גדול ….

…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

אבן סירין אמר, ~מי שיראה כיפה של לבוש טורקמני על גב ראשו, הוא יזכה לתועלת על ידי מצוקה, וכובע הצעיף מתפרש על ידי שפע העולם וחולשת הדת .~…

…מה עדיף לומר שיש לי חזון או חלום? כתובת בוכרי נכונה : הדלת : חזון האל , ומשמעות הדבר בכלל ומוזכרת בחדית ' : ~ חלומות אמיתיים של אלוהים וחלום השטן ~ וניכר שזה אומר : מה שנוסף לאלוהים אינו אמר שיש לו חלום שמתווסף לשטן נאמר שיש לו חזון, מעשה לא חוקי מבוסס על אופטימיות ולא כולם נקראים חזון, הגיע בראיון אחרון ( התגלות שלוש ) ואז הזכיר את המאמינים המודרניים המכונים כל סוג החזון של שם , והן לטובת האופטימיות שלום מילים עליו ~ ראייה טובה של אלוהים ~ של רומן : ~ חזון טוב ~ אז הוא קרא לזה חסן…

…האם יכול לקרות לי משהו מאושר, ואז, ימים אחרי שזה קרה, אני רואה חזון שקשור אליו? ת : כן, זה אפשרי, אך סביר להניח שבגלל שאני רואה לך חזון טוב, זה יוצא ימים, חודשים או שנים אחר כך , להיות בחסד ובהנאה ….

…אבו סעיד אמר שהמטיף יום אחד אישה הגיעה למעבר אחוואני היא אמרה לו : ראיתי כאילו בעלי הושיט לי את Nrjdzisa ומסר את דרטה אסא אמר, ונצמד להתגרש ממך. בדהארטק שמע את דברי המשורר : לא לתקופת נרגיס … אבל הברית ללאס…

…ונאמר שמי שראה שהוא על גבעה ולא יכול לרדת ממנה זה מותו, ונאמר שעליית הגבעה תתחתן עם אשה בעלת גורל מכובד, או התרחשות של תקווה ובכל מקרה הוא היה ראוי לשבח, כל עוד לא היה בו דבר כזה כשהוא ער ….

ומי שרואה שהוא עשוי מחבוש, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם הוא בריא, עליו לנסוע ולהתפאר בנסיעתו בגלל גזירת השם ….

…איזו שפת ראייה יש לי דו לשונית? שפת החזונות והחלומות היא על פי שפות בעליהם, כך שמי שמדבר ערבית יגיד לך מה הוא ראה בשנתו בערבית, ומי שידבר בשפה אחרת. כמו אנגלית, צרפתית או גרמנית, זה יגיד לך לראות את זה . אבל השאלה כאן היא / מי דובר שתי שפות או יותר, איזו מהן תחלום? ובאיזו שפה הוא יספר את מה שראה? מנקודת מבטי, מה שאדם רואה מקבוצה זו, המדבר ביותר משפה אחת, יספר את החזון בשפה שהוא מתרגל הכי הרבה בזמן החזון, או שהוא יחיה בקהילה שלו בזמן ה חָזוֹן. באשר לחזון עצמו, הוא רואה דימויים וסמלים דרך מלך החזון, ולכן הוא מדמיין אותו עבורו, ומאז הרואה מעביר אותו ומוציא אותו בזמן החיתוך כדי לראות על פי השפה שבה הוא דיבר והשתמש בזה . אבל הוא מצא כמה אנשים שראו בחלום מישהו מדבר איתו בשפה לא מובנת, והפרשנות הזו לדעתי נובעת מכמה הסברים או פרשנויות, כולל שהוא יפגוש את האדם הזה שבבעלותו שפה זרה, או שהוא ישלוט שפה זו, או שהוא ייסע לארץ שפה זו, או שהוא חושב לנסוע למדינה זרה . לסיכום, למה שאנחנו רואים יש משמעויות מרובות, ותהליך הסרתו מבעל החלום, עבור המתורגמן, שונה מאדם אחד לאחר, מבחינת סגנון, כנות, הגזמה וערצה, וגם שונה מבחינת המונחים. של השפה המדוברת על ידי בעל החלום או החזון…

…הקונה הוא כוכב מכוניות : הוא בחלום הבעלים של בית המלך . ולראות את צדק עם הירח מעיד על קנייה ומכירה, פרנסה ומעמד גבוה . אם זה עם הירח והוא הולך ופוחת, יורד או בוער, אז זה מותר לדקלום, למספר, לנשגב, למספר או למי שמביע את החזון, או שזה מצביע על תפילה, פולחן וחאג ' ….

…מכירה היא אדם שרואה בחלומו שהוא נמכר או נקרא, ואז הוא מכובד וזוכה לכבוד ולסמכות אם אישה קונה את זה, ואם גבר קונה את זה, הוא יקבל את זה . ככל שהמחיר גבוה יותר, כך הוא נדיב יותר . ומי שרואה שזה נמכר והיה בין העבדים, העניים או השבויים, אז זו ראיה טובה, ולגבי העניים והחולים, זו עדות לרוע . המכירה שונה בפירוש על פי ההבדל בין מה שנמכר, וכל מה שרע למוכר טוב למי שקונה, ומה שטוב למוכר זה רע לקונה . ונאמר : המכירה היא גסיסת הנכס, המוכר הוא קונה והקונה הוא מוכר, והמכר עדיף על פני הנמכר. אם הוא מוכר את העדויות על העולם, העדיף להלן, ואם הוא מוכר את העדויות להבא, העולם יעדיף זאת. תוצאה של סיפור יוסף, עליו השלום . המכירה בחלום ריקה ממה שהוא מכר, ורצון למה שקנה, כך שאם הוא מוכר במן משהו בזוי, וירכוש משהו יקר ערך, והוא בפלישה, הוא ימות כשאהיד . אם הוא מוכר משהו יקר ערך וקונה משהו בזוי, זה מעיד על סוף רע, חלילה, ועשוי לבחור בעולם על פני העולם הבא, או על האומה על פני חופש, או על אי ציות על פני ציות . אולי המכירה מעידה על חום המכירה בחלום, אך התוצאה שלה תהיה טובה בהקבלה לסיפורו של יוסף, עליו השלום ….

…מכירה : שונה בפירוש בהתאם להבדל במכירות . ומי שרואה את זה כאילו מוכרים אותו או קוראים לו, כי אם הקונה הוא גבר, הוא ישיג את זה, ואם אישה קונה אותו, הוא יגיע לסמכות או לכבוד ולכבוד . ככל שהמחיר גבוה יותר, כך הוא נדיב יותר . במקום זאת, אמרנו כי מכירה בחזון מחייבת כיבוד הנמכר, כי אלוהים אדירים אמר בסיפור יוסף עליו השלום : ~ מי שקנה ​​את זה ממצרים אמר לאשתו, ~ תהיה מכובד . ” וכל מה שהיה רע למוכר, היה טוב למי שקנה ​​אותו . מה שטוב למוכר זה רע למי שקונים אותו . נאמר כי המכירה היא פטירת הנכס, המוכר קונה, והקונה מוכר . המכירה היא התרגשות ממה שנמכר, כך שאם הוא ימכור את העדויות של העולם הזה הוא יבחר את הבא, ואם הוא ימכור את מה שהוא עדות להבא, העולם יעדיף זאת . אחרת, החלף מיד, על פי שווי המכירה והמחיר . מכירת ההשפלה החופשית וההשלכות הטובות, על פי סיפור יוסף עליו השלום ….

…פרוסות בשר, אם אדם רואה אותן בחלום, היא רוע מרושע או ריח . אולי זה הצביע על שביעות רצון, פרנסה מהירה, עליית הרצון והצגת מה שאדם מתכוון להסתיר . בשר פאונד מציין מה עוקב אחר הלם והמכה . זה עשוי להתייחס לפרישות לאישה, ולאישה ההרה לבן . ואולי מעיד על ידי ערבוב הכסף עם השותפים והופעת העניין בקרבם . אם הבשר התבשל בחלום, הרי זה כסף. באשר לבשר נא, זה הכל או רעב ומחלות, ולקנות אותו מהקצב זה טוב . ובשר רך הוא מוות . ומי שרואה שהוא אוכל בשר אדם, הוא יעקוב בו . ואם אישה אוכלת את בשר עצמה, היא נואפת . ובשר רזה מעיד על מחלה . ובשר נחש הוא כסף מאויב . ובשר משבעת הכסף מסולטאן . בשר טרף מעופות ובשר חזיר אסור לכסף . והבשר הישן הוא נקמה למתים . ובשר גמלים הוא כסף מאדם ענק, אויב חזק . ונאמר : מי שאוכל בשר גמל מקבל תועלת וכסף מהמלך . ובשר בקר מעיד על עייפות וחוסר עבודה . אם מישהו יראה כבש שחוט בביתו, הוא יצור קשר עם מישהו שהוא לא מכיר . אם הוא רואה בביתו שלא חותכים את הטלה הנשחט, אז זה מצער שמפתיע אותו, ואם השחיטה שמנה, אז הוא יורש כסף . מי שרואה שהוא אוכל בשר נא הוא טוב, ואם הוא רואה אותו ולא אוכל אותו, זה רע . ואם הוא אוכל בשר מבושל, הכסף שלו גדל . ואם הוא אכל את זה עם שייח ', זה יהיה גבוה . צלי בקר הוא ביטחון מפני פחד, ונאמר : הוא פורה ועשיר . ובשר עוף מעיד על התועלת של נשים . אולי בשר מעיד על החלום לבעלי כעס, והיעלמות הדאגות והייסורים מעידים על ריפוי מחלות . ובשר אסור פה אחד בכסף . ובשר ציפורים הוא יתרון מנסיעה, ואכילת בשר ציפורים עשויה להצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ( ופירות ממה שהם בוחרים, ועוף בשר שהם רוצים ). בשר החיה הוא פרנסה מותרת, והוא עלול להיות מסוכן וקשה . ובשר דגים הוא פרנסה שמחה, דחופה והללית, והוא עשוי להצביע על תועלת הים או הסולטאן . ובשר אדם ניצח את האויב . ראיית בשר ודם לא ידוע היא עדות לסכסוכים ולניצחון, ואם הוא אוכל בשר עופות שאינו מותר לאכול, אז הוא אוכל מכספו של עם עוול זדוני . ובשר אווז מעיד על תועלת מבעלי הדת, וכסף של בשר אפרוחי ציפורים בעייפות ובמצוקה . ובשר האדם מורכב מרווחיו, מבריאותו ומחלתו, או מעושרו, מדתו ואדיקותו . והבשר הלא ידוע מעיד על מורשת האבודים . ואם הוא קונה בשר אדם, הוא קונה סחורה שבורה . ומי שאוכל את הבשר הנוסף של עצמו, הוא יאכל את הריבית וישמור על ההון, ואם הוא אוכל משהו אחר מלבד התוספת, הוא יעלה על הונו, או יתחרט על מעשה שהוא עושה . בחלום, מבושל עם בשר הוא עושר לעניים, ומבושל עם בשר הוא עוני . אם הוא בישל אוכל טוב בעצמו, הוא זכה בתפקיד, או חילק אחרי הפסקה שלו . אני מבשל . יש לו עוד, אולי ערמומי . בשר עם חומץ, ראו אלסקבאג ' ….

…כיפה נמצאת בחלום על אישה, כך שמי שבונה כיפה או קונה אותה קונה עוזרת . ומי שהורס כיפה ויש לו אישה חולה, היא תמות, ואם היא שלמה, הוא יתגרש ממנה . והכיפה היא מנדט לאלה שנכנסו אליה או היו בבעלותה . ומי שבונה כיפה על עננים, הוא יזכה לאישה, כוח ויוקרה, והוא ימות על מות קדושים . וכיפת הלדיה, סולטן מלכותי, תהילה וכבוד . והכיפה בבית היא אישה . ראה גם את המרקיזה, וראה את פוסטאט ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה, אז הוא נמצא בספינה, הוא חולה, או כלוא, או משהו שמונע ממנו לעמוד בעניינו, והספינה עשויה להיות ההצלה שלו ממה שהוא חושש ומזהיר, וייתכן שזו אישה. אם הוא רווק הוא מתחתן ומי שרואה שהוא בונה ספינה או מחזיק אותה או קונה אותה או מחונן לו או נמצא בה אז הוא מתחתן אישה או שהוא קונה עוזרת בית ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, ואז הוא יינצל ממצוקה, ריתוק, דאגה, צער, חוסר מזל ומחלות, ומי שרואה שהספינה ממשיכה במהלכה, הדאגה חלשה יותר ומיהירה להשאיר את בעליו ממנו, גם אם הוא כלוא כל עוד הוא בכלא, או שהוא חולה זמן ממושך, או שאי אפשר לעשות טיול עבורו או שהוא ביקש עניין שלא הגיע אליו, ומי שראה שהספינה עומדת במים העומדים, שהיה קשה יותר עבורו ובריחתו, ונאמר מי שראה שהוא נמצא בספינת ים או בנהר, ואז הוא נכנס לסולטאן או שליט, וכל מי שרואה שהוא עולה אליו ספינה מאמצע הים לאחר שהוא בטוח בהרס שהיה אשם, חזר בתשובה על אשמתו, או עני בן שהיה אמיד, או מטופל שחיפש ידע, או אדם מודאג שעדיין מודאג, או רווק שהתחתן או התיידד עם עוזרת בית, ומי שראה שהוא נמצא בספינה ושקע ונתן לו שקט, ואז הוא טובע בעניין עולמי ותוצאתו טובה, ומי שרואה שהספינה שלו נשברת על ידו ואז עוקף את לוחותיה, זה חוסר מזל אצל אב או דוד וכדומה, מסכנה שיש לו ועשוי להצביע מות בעליו, ומי שרואה שהספינה שלו זורמת באוויר, אז זה מוות בהכרח…

…האומה לראות את העבד בחלום הוא עדות לחיה לשירותה . וראיה לערוץ אלדר להפננת לכלוך ולכלוך, וראיות למה שאדם מטייל בו מחצלות ונעליים . וזה עשוי להצביע על כסף או תהילה וכבוד וניצחון על אויבים או על הסירה . ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, הוא ירוויח בסחרו ויהיה לו טוב . אם הוא קונה משרתת צעירה, הוא שואל משהו ולא מסוגל . ואם היה קונה שפחה שחורה הוא היה מציל אותם . וכל מי שרואה עוזרת יפה באה אליו, אז חדשות טובות יבואו אליו, ואם יש לו פרנסה עם הסולטאן שנעצר אז הוא לוקח את זה, ואם הוא נעדר אז הוא יבוא אליו . ואם נערת העבדים מכוערת, יש ששונאים אותו . ומי שרואה משרתת עוקבת אחר אנשים בשוק או מזמינה אותם לגילוי עריות, אז תיפול פיתנה בקרב העם ….

…הוא נמצא בחלום, אם הוא יודע את המספר שלו, אז זה נשים, ואם הוא לא יודע את המספר שלו, זה כסף וקלקל . הלוויתן הוא שר המלך, והים הוא המלך והדגים הם צבא המלך . אם הדג היה טרי, מסומן העוזרת הבתולה . ומי שרואה שהוא תופס דג גדול, זה מעיד על תועלת וטוב . דג הקליפה הרך הוא מדריך טוב למי שרוצה להונות . ודגים חומים הם מדריך טוב למי שרוצה להתחתן . והדגים המתים בים הם סימן רע לתקווה שלא יתגשם . ומי שרואה דג במיטתו, זו עדות גרועה למי שהולך בים או חולה . ומי שיתפוס דגים ממים כאוטי, הם ייפגעו קשות . ומי שיראה שהוא אוכל דגים חיים, זה יגיע למלך . ואם הוא אוכל דגים מלוחים, הוא סובל מחומרה . ונאמר : אם הדג מגיע לארבע, זה נשים, ואם הוא יותר מארבע, זה שלל וכסף . ודגים מטוגנים מעידים על תשובה להזמנה, ונאמר שדג בגריל הוא מסע בבקשה לידע . ומי שרואה שהוא קונה את הדג שלו מדג, אז הוא קונה משרתת או מתחתן עם אישה . אם הדג עובר מהים המתוק לים המלוח, ודגי הים המלוחים עוברים למתוק, הדבר מעיד על צביעות . ודגים קטנים וגדולים מעידים על עניין בשמחות וצער . אם יורד עליו דג קלוי משמיים, חדשות טובות הן שתפילתו תענה, ניצחונו על אויביו ויכולתו המוגברת . ואולי לראות דגים מעיד על דאגה, התלונות ומחלות ….

…Almsamiery מורה על אנשים לבית המשפט . המוכר והקונה שונים, כך שמי שרואה שהוא מוכר או קונה משהו, אז הוא נאלץ ונזקק, כי אדם לא מוכר אלא בזמן הצורך שלו, ואם הוא נאלץ למכור אותו ולקנות משהו, וצריך לעשות זאת, האדם ילך לתחבולות . ומי שרואה שהוא מכר משהו מסוג חביב, הוא ייפול לבלבול, לבלבול ולסיכון, ולקוות לזה לניצחון ולהצלה מהאבדון . אם הוא ראה שהוא מכר משהו בעליל, אין בזה טוב . אם הוא קונה משהו מסוג חביב, המדד הזה הוא הצלה ממה שהוא מזהיר . אם זה מסוג שנוא, אז המדד הזה הוא טעות וזה מקבל את זה מהם ומצער ….

…צעיף אם חלמתם שראיתם צעיף נופל משמלתו של מישהו, זה מנבא את תוקף ההסכמה עם חברים נעימים, וגם דאגותיכם לא יפחידו אתכם הרבה . אם בחורה חולמת שהיא לובשת צעיף, זה מנבא שהיא תקבל בקרוב הצעת נישואין טובה, אך התנהגותה הפזיזה תגרום לה ליפול לטעות . אם היא חלמה על ילדות אחרות שלובשות צעיפים, היא תעמוד בתחרות בממהרה להבטיח בעל . אם אתה קונה צעיף, תחיה חיים פשוטים ונטולי דאגות . אם אתה חולם שהיא מתעצבנת או מוטרדת מצעיף, אז תגלה שאישה אחרת מתמודדת איתה חברתית על שמחותיה, הנאותיה ותכונותיה . אם חלמת שאתה לובש צעיף, זה מצביע על כך שתנסה להשיב את אהבתו וחיבתו של אדם רמאי וחצוף . אם ילדה קונה צעיף, היא תהיה נאמנה במערכת היחסים שלה עם בעלה ותזכה בכבודו בהתנהגותה העדינה, העדינה והגלויה ….

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…באשר לספל, מפרשת אותו האישה, ומי שרואה שהוא נתן ספל עם מים לשתיה ושתה, ואז הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת ומקבל ממנה בן טוב שיכול לנוח איתו, ואם יש בו יין ושתה ממנו, אז זה מעיד על התרחשות של ילד מפונק רע שלא נוח ממנו ….

…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…באשר לאיראן, מי שרואה שהוא קונה את איראן, זה מתפרש כצער ועצב, ושתייתו בלי אוכל מעידה על מחלה ואכילה עם לחם מעידה על צער ועצב, ואולי מעידה על כסף אסור משום שהחמאה שלו נלקחה ממנה ….