…עבודת עבודת גמר אם אתה חולם לראות עבודת גמר לא שלמה, הדבר מנבא אכזבה וכישלון . אם מסר התזה שלם וברור, חלומותיך יתגשמו והמרדף שלך יוכתר בהצלחה . אם אתה חולם שאתה כותב עבודת גמר תעמוד בפני מכשולים רבים בדרך להשגת חלומותיך . אך אם אתה חולם שסיימת את כתיבת המכתב, אז זה מעיד על הצלחה בעבודה שלך . אם חלמת שלא הצלחת להדפיס ולפרסם עבודת גמר, המשמעות היא שתהיה מיואש לזמן מה, ובקרוב ענייניך ימשיכו לטובה ורצונותיך יתגשמו . אם אתה חולם שאיבדת את הודעת התזה, זה מעיד על כך שתרגיש אכזבה וייאוש, ואם אתה חולם שאתה רואה את המסר הזה בוער, הדבר מעיד על הצלחה ושגשוג בעסק שלך ….

…אם אתה חולם שקיבלתם קבלת פנים חמה בכל חברה כלשהי, זה מנבא שתתכבדו בין מכריכם וזרים יראו לכם כבוד . המזל שלך יתקרב לציפיות שלך . אם אתה נותן לאחרים את קבלת הפנים שלך, זה מצביע על כך שההרמוניה והטבע החם שלך יהיו המעבר שלך להנאה או לכל מקום אחר ….

…סוראט אלקאסאס מי שקורא אותו או קורא לו אותו, בתור אבו בכר אל-סידיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים דבק בו במשהו מהארץ במדבר . ועומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שזה יהיה במדינה . וכמה חוקרים אמרו : אלוהים אדירים נותן לו חוכמה וטוב מקריאת התורה, אחרת זה טקסט, והוא מספק את אוצרות הקארון המותרים . ונאמר : זה משפיע על הידע וההבנה ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….

…ומי שרואה שדם יוצא ממנו ללא פצע, אז אם הוא במצב הוא מקבל שוחד ולוקח את זה, אז הוא מבודד, ואם לא, אז יזיק, ואם הוא רואה את הדם יוצא מניתוחים, אז הם סובלים ומצוקה ואובדן ומי שרואה שהוא שתה דם, אסור כסף ודם נשפך שלא בצדק, ומי שרואה שבגופו מקום שממנו יוצא דם או מוגלה, אז זה מכתים את שלו הגוף או הבגד שלו, אז הוא מכה בכסף אסור לפי המידה שלו, ואם הוא לא מכתים שום דבר, אז זה יוצא מהחטא. מהוורידים שלו הוא נמסר עם מחסור בכספו לפי כמות הדם, ואם הוא עני, הוא מרוויח מעושרו, ומי שרואה דם יוצא מאיבר מינו, זה מעיד על כך שאשתו נפלה ו מי שרואה דם יוצא מפי הטבעת שלו. אם היה מכה בגופו או בבגדיו, הוא הכה כסף אסור, ומי שראה דם שיוצא משיניו היה מכה אותו מלפני קרוביו, ומי שרואה במקום נהר דם או מרזב נוזלי, זה יהיה קורה במקום בו שופכים דם, ומי שרואה שדם יצא מאפו, אז זה מתפרש על ידי קבלת כסף אסור, ואם הדם היה קטן ולא ראה חולשה כשיצא, אז זה הוקל מהם וצער ונאמר שדימום מהאף הוא להיט אוצר. אם האף שלו מטפטף על הכביש, הוא משלם לזאקאט על כספו בפרויקט, ואם הוא רואה שדם יוצא מעינו, הוא עצוב מעודן…

…חדר אמבטיה הוא בחלום שליח ישר, חבר כנה ומאהב מקנא . אולי זה מעיד על הנשים המוגנות ששומרות סודות . יונים עשויות להתייחס ליונים שהן מוות . וזה מציין אישה עם ילדים, או גבר עם הרבה ילדים, שקולט לאנשים שבביתו . וחזון היונים מעיד על הבכי . היונה הביתית היא אישה ערבית טובה, והביצים שלה הן בנות או שכנות, המגדל שלה הוא תרכובת של נשים, והגוזלים שלה הם בנים . שאגת היונה מאשימה גבר באישה, והלבן הוא דת, הירוק אדוק, השחור הוא כרית, והלבן הוא תערובת . ואם יונתו הסתובבה ולא תחזור אליו, יתגרש מאשתו או שהיא תמות . ואם יש לו יונים מעופפות, יש לו נשים ועובדות שהוא לא מוציא עליהן, אז אם הוא מפנה כנף מביתו . והיונה היא עוזרת ערבית, ובסמכותו של אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, שהיא חדשות שמגיעות מרחוק . והיונה היא אישה אהובה שהיא חופשייה או שפחה . ומי שראה שהוא שחט יונה, יתחתן עם בתולה עוזרת . ויונה אחת נולדת ממשרתת . ומי שראה שהוא אכל מבשרה היה פינוק . ויונים עם גוזליהם בשבי עם ילדיהם . ומי שיראה שהוא ציד יונים, הוא יקבל כסף מאנשים מכובדים . וזה היה אומר : מי שרואה יונה, הוא אינו שואל הבורא יתברך על כל דבר, אבל הוא נותן את זה . אם הוא רואה שיש יונה בביתו, והמחפש רווק, אז הוא יתחתן עם אישה יפה וחברית . ועקרת הבית מסכימה עם בעלה . אם הוא רואה שהוא יונה ועומד עליו או טס איתו בטיסה, אז הוא יקבל הנאה או שמחה, טוב וחסד . ונאמר : מי שרואה שהוא הפך ליונה שאוכל את כספי אויביו, והיונה מציינת את החדשות הדחופות ואת הספר, כי היא מעבירה את החדשות בספר, ואלה חדשות טובות למי שנמצא מצוקה, או נעדרו אם מטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל עליו, כי זו יונת המוות, ולא במיוחד אם זה היה מהיונה וצעק לראשו . אולי היונה הייתה זרע . ומיטב היונים הירוקות . מי שרואה חסר בעין חממה, זה חסר בדת ובמוסר של אשתו . ומי שרואה שהוא זורק יונה, הוא משמיץ אישה או מסמס לה במילים רעות . ומי שרואה שהוא הכה מביציות של יונים, זה יפגע בכסף אצל נשים וילדים . ומי שרואה שהוא תופס יונה ביתית, הוא יתפוס אישה אסורה . ומי שרואה שהוא מאכיל יונה, הוא מדבר אישה ומלמד אותה . ומי שרואה יונה או ציפור על ראשו, או על כתפו, או קשורה לצווארו, הדבר מעיד על פעולתו בינו לבין בוראו . אם הציפור הייתה שחורה ומכוערת למראה, הדבר מעיד על קבלת עבודתו והשחיתות של דתו . אם זה היה בצבע לבן, זה נראה טוב, מה שמעיד על עבודתו הטובה ועל צדקתו . ומי שיראה שהוא הכה מנוצות היונים או מבשרן, יסבול הרבה כסף וטוב . ראה גם ירח ….

…השתדלות מציינת עונש טוב בדת ובעולם . זה עשוי להצביע על קבלת ההשתדלות והמצוות ….

…הרוח, חזונו בחלום מציין את הסמכות שבכוחו וסמכותו על היצורים שלמטה . ואולי הרוח הצביעה על רכושם של הסולטאן וחייליו, על פקודותיו ועל תקריות חייליו ועוזריו . הרוח הייתה משרתו של שלמה עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים ומזיקים בעוצמתו כשהוא נסער, במיוחד אם מדובר בצרעה, משום שהרוח היא שנספתה איתה, ומכיוון שזו הייתה רוח שלא אבקה . ואולי הרוח מעידה על פוריות ופרנסה, ניצחון וניצחון, במיוחד אם זה מהרוחות המפוארות בגלל טובת הצמח, שהוא נוער וערבי, וזה נקרא קבלת נוער מכיוון שהוא נמצא מול הצרעה . הרוח עשויה להצביע על מחלה ומחלה אצל אנשים, כגון הצטננות וכאבי ראש . אז מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא אדיקות, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם הוא אחד מאלה שנמצאים בה, או מי שמקווה לו . ואם גדל . הרוח הלכה איתו, מפוחדת, מפחידה, משוטטת בדאגה, או שהיה בה חושך, אבק והפרעה, אם הוא היה בספינה שהוטרפה, ואם הוא היה בבעיה, היא גברה, אחרת היו לה אסונות ותאונות, או שהפקודות של הסולטאן או השליט יצאו איתו . אם הוא רואה את הרוח מאבקת את העץ והורסת את החומה ומעיפה אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל גדול בקרב אנשים, כמו מגפה, חרב, מוות, פשיטה, שבי או רוח רעילה . והרוח ברעם היא כוח לא צודק בכוח . מי שנשא את הרוח ממקום למקום פגע בסולטנה, או נסע שממנו לא ישוב . הרוח הרכה והצלולה היא טובה ומברכת, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח עם האבק היא עדות למלחמה . והרוח היא בשורה טובה מאלוהים אדירים . הרוח עשויה להיות ברכה מאותו מקום, ואם יש בו חריקה, היא מייסרת וחומרה . אם סולטן רואה שהוא יוצא לקרב בזמן שהרוח מתקדמת, אז הוא מנצח . אם הרוח תפגוש אותו הוא ייפצע . אם הוא רואה שרוח סוערת נושבת במקום, אז אנשיו מקבלים פחד ומצוקה על פי עוצמת הרוח וכמותה. אם העצים נעקרים, המלך יכעס על אנשי אותו אזור וישמיד אותם . ורוח הנערות היא רחמים . ואם הוא רואה רוח חזקה שנושבת זה חוסר מזל, ואם הוא רואה רוח שעוקרת עצי דקל, אז אנשי הארץ ההיא נהרגים על ידי המלך . הרוח של הדרום מצביעה על ההתרחשות של אסון, מחלה או מוות במקום זה, ואת זה נאמר : זה גשם בריאה, אם הוא רואה את הרוח נושבת בשקט, הוא מציין את האישור של אנשים רעים שאין להם דעה . והרוחות הטובות, אם הן נושבות מכיוון ידוע, מעידות על חדשות טובות ורחמים . והרוח מעידה על הדרישה לצרכים . ורוח סבא היא ניצחון ורוח הצרעה מאכילה . אולי הילדות הצביעה על הקלה בדאגות וצער וריפוי מחלות . ואולי טוב לב הוא סימן לנסיעה רווחית . אם הוא רואה רוח אדומה בחלום, הוא מעיד על אי ציות להורים ….

…הצייר, חזונו בחלום מעיד על קבלת המילה, או מחבר הדעה, או הבעלים של יוחסין ומקרקעין, והמשתתף בכל מדע והצייר הוא הבעלים של צו ואסור, ואולי הוא היה מהנדס ….

…כף היד היא בחלום כוחו של אדם, ומתיחת כף היד היא הרחבת חייו העולמיים, והטלטול שלו הוא הרחבת חייו העולמיים . ואם הוא רואה ששיער צמח בכף ידו, אז הוא יסבול צער וחובות . ונאמר : זה כסף שהוא מכריז מידו . אם השיער צומח בגב כף היד חזק, או שכספו נעלם . ומי שראה את כף ידו תלויה והיה קשור לסולטן, תהיה לו תועלת וטוב, גם אם הוא היה צייד, הוא צד הרבה, ואם הוא היה בעל נכס שזכה בהטבה . ומי שיראה שהוא קטן, הוא יהפוך לפחדן חלש בעצמו . ולעצור דברים . ומי שרואה יד ופוחד ממשהו, הוא יפסיק לעשות את זה . ומי שרואה את כף ידו פתוחה לרווחה הוא עדות לשפע הפרנסה והנדיבות שלו, ואם הוא רואה את זה נעצר מעיד על הקמצנות וחוסר הטוב שלו . הפסקה אם טוב הייתה עדות להפסקה . רוע ואי ציות לאלוהים הכל יכול או הפסקת הצדקה . אולי הפסקה טובה הצביעה על קבלת תחנון . הפסקה ומנוחה היא הקלה בעייפות או במציאת נחמה לאחרים . ונאמר : ראיית כף היד מציינת שישה היבטים : פרנסה, כסף, נשיאות, ילדים, אומץ וריחוק מהאסור . ראה גם את היד ….

…מי שרואה שהוא אוכל סבלנות, אז הוא מצביע על קבלת הידע של מדען בעל איכות זו, ואם הוא לא אוכל אותה, זה נגדו ….

…~חזון של כסף מעיד על פשיטת רגל, עוני והשפלה, ואולי חזון של כסף, אם הוא נמצא במכולה, מעיד על קבלת כסף~, אמר ג'אבר אל-מג'ריבי ….

…אם אתה מרגיש שמחה בחלום לכל אירוע, אז זה מעיד על שינוי חיובי בתנאי העבודה. אם האוהבים שמחים בהתנהגותם עם יקיריהם, פירוש הדבר קבלת פנים נעימה . הרגשה מאושרת תוך התבוננות בנופים יפים משמעה הצלחה גדולה וחברה טובה ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מעלה משהו מהאמור לעיל, בין אם זה חוטא או משהו אחר, אז זה יתפרש על ידי קבלת המנדט של מי שמשפחתו הייתה, ואם לא, אז עדיף בכל מקרה ….

…בחלום הוא נער זכר או שזכה במסחר . ומי שרואה אנשים ביחד, הוא יבצע את חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( הם שואלים אותך על הירחים החדשים, אומרים : אלה הזמנים לאנשים ולחאג' ). ומי שרואה סהר אדום, האישה תפיל את הריונה לפני שיסיים אותה . אם הסהר נופל על הקרקע, אז זה ילד שנולד . עליית הסהר מעידה על כנות ההבטחה, או על קבלת הכסף . ושחרתו מבלי שיידעו עליו היא מעוררת התנגדות . וחזון ירח הסהר הוא ניצחון על האויבים, ואולי הוא מעיד על העלייה לרגל למי שרואה אותו במהלך חודשי חג'ג ', ומי שרואה את הסהר חשוך, אז אין בו שום טוב . יתכן וראיית הסהר מעידה על חזרת בתשובה של החוטא, על המרת הכופר ועל היציאה ממצוקה, כמו מאסר או מחלה . ומי שרואה חצי סהר שקם ואז נעלם, העניין שהוא מבקש לא יתגשם עבורו . ראה גם את הירח ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-בייאדא אמר: זה מתייחס בתשע דרכים לבן, משק בית, עושר, כבוד, דרגה, הדורש צורך, קבלת משכנתא, והשגת מוראד ועבדה ….

…מתנת יום הולדת קבלת הפתעות משמחות פירושה שפע של הישגים בעלי שם . אנשים שעובדים יתקדמו בעסקים שלהם . מתן מתנות ליום הולדת פירושו הגשות קטנות אם הן ניתנות בפסטיבל או בקבלת פנים ….

…תורן תרני הספינות בחלום מצביעים על כך שתצאו למסע ימי ארוך ומאושר . זה גם מעיד על רכישת חברים רציניים ועל קבלת תפקידים חדשים . התורנים של ספינות שקועות מנבאים שינוי פתאומי בנסיבותיך המחייב לשלול ממך הנאות ושמחות רבות . אם מלווה רואה תורן ספינות בחלום, המשמעות היא שהוא ייסע בקרוב בהפלגה מוצלחת ….

…ומי שחושב שיש לו מסטיק שעווה, זה מצביע על קבלת טובת הנאה מאדם חולה ….

…אמר חזון המאסר של ג'עפר סאדיק אם ידוע לו בגלל מוראד והשלכות קבלת הפנים לפסוק, ~ אדון הכלא אמר לאהוב את מה שהם קוראים לי אליו ~ , ואם הבלתי ידוע הוא הקבר הם נחרדים לומר שלום עליו : שכונה קבר הכלא לשכן נגע ואת החוויה של חברים ואויבים שמחים לאייד ….

…קרמל אם אתה חולם להכין קרמל, המשמעות היא שנצבר עניין בענף . אם חלמתם שאתם אוכלים קרמל טרי ופריך, זה כולל בידור חברתי והתרגשות רבה בין צעירים למבוגרים . באשר לקרמל החמצמץ, זהו סימן למחלה או שהפרעות מחלה יווצרו מצ'רטרים שהשתמרו זמן רב . קבלת קופסת הבונבון של ילד או ילדה מסמלת כי כל אחד מהם יקבל הרבה הערצה . משמעות הדבר היא הצלחה באופן כללי . אם תשלח ממנו תיבה, תגיש הצעה אך תתאכזב ….

…ומי שחושב שהספר אטום, זה מצביע על קבלת האמת לקבלת בלקיס את ספר שלמה, כאשר נאמר ונאמר מי שראה קריאה חתומה או כותרת, אז חדשות טובות בהן הוא מרוצה, ו אם הוא לא אטום אלא עטוף, אז זה מעיד על עצב ….

…חיבוק אם אתה חולם על חיבוק, תתאכזב בענייני אהבה ועבודה . אם אישה חולמת שהיא מחבקת גבר, היא תקבל הצעות ידידות בעלות אופי מטפח עם גברים . אם אישה נשואה מחבקת גברים שאינם בעלה, היא תסכן את כבודה על ידי קבלת תשומת לבם והערצתם של אחרים בהיעדר בעלה . אם אתה חולם שאתה מחבק בן זוג למיטה כפי שהוא בצורה עצובה או רשלנית, הדבר מעיד על כך שתיתקל במחלוקות והאשמות במשפחתך, מכיוון שהדבר מעיד על איום של מחלה . אם אתה מחבק קרובי משפחה, זה מסמל את המחלה או העצב שלהם . אם אוהבים חולמים להתחבק, אז זה מנבא מריבות ומריבות הנובעות מבגידה . אם חלומות אלה התרחשו בנסיבות משמחות, אז ההיפך צפוי . אם חיבקתם זר, פירוש הדבר שמצוקה לא רצויה תפקוד אתכם ….

…פאניקה : מעיד על קבלת תלונות וביצוע חטאים . מי שרואה שהוא מת מפחד ימות עני, ותלונות נשארות באחריותו ….

…זקאת מציין בחלום את הגדלת והכפלת הכסף . אז מי שראה שהוא שילם לזכאת על כספו הצביע על צמיחתו, שפעו וגידולו באותה שנה . זקאת על כסף היא עדות לטובה והגנה מפני אויבים . ואולי זאקאט הצביע על טאהג'וד בלילה, וצם תכוף מרצונו . אולי תשלום בזקאט מעיד על פירעון החוב . זקאת מציין את שפע ההטבות, העלאת המעמד ומשלם אסונות . ומי שרואה שהוא מחלק כסף לזכ~ט, הקב~ה מקל על ענייניו ומברך אותו בתשובה . ומי שראה את זה . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ולכן הוא מגדיל תפילה ושבח ומשלם חוב אם הוא חייב בכך, והוא לא חולה במהלך שנתו . זקאת אל-פיטר בחלום היא יתרון . זקאת המתכת היא בשורה טובה לבן או אישה . ואם בעל החזון עני, הדבר מעיד על קבלת מעשיו הצדיקים, ועל חזרתו בתשובה אם הוא בלתי מוסרי, ואלוהים אלוהים מספק לו כסף מותר, ואם הוא כופר, הוא הופך למוסלמי ….

…זה הרגיש, הוא אומר, הוא לא כוח אלא אלוהים אדירים, הוא יפורש קבלת כסף וחן ולהיות בשמירה אלוהים שלו בטיחות, אמר כמה מעברי עלול למצוא תחמושת או אוצר עבור אומר עליו השלום : ~ יש אין כוח אלא אלוהים אוצר מאוצרות גן העדן . ~…

…ארון מתים : מלך גדול, ראה שבתיבת הסמכות שקיבלה הייתה קבלת הפנים שלו לפסוק : ~ הפסוק שמגיע אליך ארונו .~ נאמר כי בעל החזון הזה מפחד מאויב ואינו מסוגל להתנגד לו, וחזון זה הוא עדות להקלה וגאולה מרועו לאחר זמן מה . ונאמר שהוא ראה את החזון הזה ממי שנעדר לפניו . ונאמר שמי שרואה שהוא על ארון מתים, אז הוא נמצא בצוואה או במריבה, והוא יצבור את המסמר ויגיע למטרה ….