…צמא אם אתה צמא בחלום, זה מנבא שאתה שואף להשיג דברים שהם מעבר ליכולות הנוכחיות שלך . אך אם יתאפשר כיבוי צמאונכם בכבוד, תוכלו להגשים את רצונותיכם . אם אתה רואה אחרים צמאים ושותים להרוות את צמאונם, פירוש הדבר שתקבל הרבה יתרונות מאנשים עשירים ….
חולם על צמא
(11 פירושים ומשמעויות של חלומות על צמא)…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא צמא, הוא מבקש משהו ולא מבין את זה, כך שהעניין בכלל לא בגלל שהקב~ה אמר: ~ הצמאים יחשבו אותו כמים ~, ואולי הוא צריך נישואין ….
…הצמא נמצא בשחיתות חלומית בדת . ומי שרואה שהוא צמא, ורוצה לשתות מנהר ולא שותה, הוא יינצל מהם . ומי שרואה שהוא רוצה לשתות ולא מסוגל, זה מעיד שהוא לא משיג את הצורך שהוא מקווה . צמאון מעיד על המוסר של אנשי המרדה . ומי שחושב שהוא צמא, הוא צריך להתחתן . ראה גם צמא ….
…צמאון : בפרשנות זהו חוסר איזון בדת. מי שרואה שהוא צמא ורוצה לשתות מנהר אבל לא שותה, אז הוא יוצא מעצב כי אלוהים אדירים אמר בסיפור של טלות : ~ אלוהים מקלל אותך בנהר, אז מי ששותה ממנו לא אני, ומי שלא הוא ממנו . ~ חלקם אמרו : מי שרצה לשתות אך לא שתה, לא זכה בצורך שלו, ומשתיית מים קרים הוא רכש כסף מותר . ואם הוא רואה שהוא זורם ממים, הוא מציין את נכונות דתו, את שלמותו ואת צדקתו בה ….
…הצמא הוא בחלום המעיד על הפסקת מצבם של אנשים עם ילדים, נדל~ן וחקלאות . ואולי זה מעיד על עוני והפסקת מצב הפרנסים והכמיהה לנעדרים ….
…באשר לרעב, מי שחושב שהוא רעב אשם, וחלקם אמרו שרעב מעיד על להיטות. באשר לשובע, מי שרואה שהוא מלא, הוא מחלק מאנשים, אבל הוא רשלני בעניין דתו. באשר לצמא, זה מעיד על עייפות, קשיים ושחיתות בדת ובעולם ואולי הוא זקוק לנישואין והשקיה עדיף וברכה ושפע, וחלקם אמרו שמי שראה שהוא שותה מים קרים, אז מותר להכות בכסף, לשתות מכל מיני מים ולשתות מהים, מהנהרות, מהמעיינות ומהבארות, שכולם מפורטים בפרק שלה…
…השקיה אם השקיה בחלום אחרי צמא הצביעה על נינוחות אחרי אחר הצהריים, הקלה על הצורך, העושר לאחר עוני או תשובה, ריפוי חולים והבנת מה החמיץ מבחינת הידע או העבודה . השקיה טובה בדת וזקיפות בחיים ….
…תה אם אתה חולם שאתה מרתיח תה, המשמעות היא שתבצע פעולות מטופשות, ובעקבותיה תחושת חרטה עמוקה . אם אתה רואה את החברים שלך שותים תה, זה מנבא שתרגיש מלא פעילויות והנאות חברתיות, ותפעל לשנות את הרגשות שלך על ידי הצעת עזרה לאחרים בצערם . לראות רימונים בתה מעיד על בעיות ברגש ויחסים חברתיים עם אחרים . אם אתה שופך תה, זה מנבא בעיות ועצב בבית . אם אתה מוצא קומקום קומקום ריק, המשמעות היא הרבה שמועות מקניטות וחדשות רעות . אם אתה צמא לתה, זה מנבא שתופתע מביקורם של חברים לא צפויים ….
…ההופו בחלום מציין את ראשו של מי שחי בשמו . אולי חזונו הצביע על השליח הכנה שהיה מקורב למלכים, או למרגל, או לאיש העולם עם מחלוקת רבה, ואולי הצביע על שחרור מצרה וסבל . ואולי הוא מציין ידע על אלוהים אדירים ועל מה שהוא חוקק מבחינת דת ותפילה, ואם הוא צמא, הוא ילך למים . ההופו הוא אדם מלומד שזוכה לשבחים על ריחו המסריח . ומי שרואה את זה מקבל תהילה וכסף, ואם הוא אוכל אותו, הוא יהיה טוב יותר מהח'ליף . ונאמר : מי שראה זאת, בא אליו מטייל, ואולי זה היה בטיחות לפחדים . ההופו הוא איש חזון ביצירתו, סופר ביקורתי . ומי שרואה שהוא היכה ברעם או רואה אותו עומד בידיו, אלה בשורות טובות, והוא יענה מרחוק . ונאמר : מי שיקרה לזה, יוכל לקבל סמכות, או מאדם שהוא סופר אצילי, או מאדם עם תובנה חזקה בעניינים שאין לו דת . ומי שראה שהוא הכה נקבה והיה רווקה, הוא התחתן, ואם היה שוחט אותה, הוא היה מתחתן עם עוזרת בתולה ….
…אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף צימאונו מתמקד בהתרחשות של חוסר איזון בדת ואם צמא ורוצה לשתות מהנהר לא שתה אותו, זה יוצא מצער הפסוק ~ זה לא האכיל אותו כדי לי ~ ואת ההשקיה זה טוב וחסד אלא אם הוא מקבל עליו Popping עבור חבר אחד ….
…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….