ציפור פסיון אם חלמתם על פסיון, זהו סימן טוב ויחסים טובים עם בני לוויכם . אם אתה אוכל את הפסיון, זה מנבא שקנאתה של אשתך תדחוף אותך לבלות עם חבריך . אם אתה יורה בפסיון, זה מצביע על כך שתסרב להקריב את ההנאות שלך למען הנוחות של חבריך ….

…הוא ראה ציפור על צווארו, הציפור הייתה מבורכת. זוהי עבודה טובה אם כי לא מחמוד אומר שההפך הוא ~ כל אדם בצווארו אולזימנה .~…

…וחאלד אל-איספהאני אמר: ~מי שראה כי ציפור יורדת מהשמים, והרים חלוק נחל והטילה אותו על גלימתו או בלע אותו, אז היה סופר ידע, וזה עשוי להועיל .~…

ציפור סנונית לראות סנוניות בחלום מעיד על שלום והרמוניה משפחתית, ופירושו סנונית פצועה או מתה שהיא בלתי נמנעת ….

…ומי שראה ציפור נשלפת מעיניה, זה מעיד על השחתת דתה מאדם, ונאמר שלציפורי מים יש ראייה טובה יותר משאר העופות, ובשרם, נוצותיהם ועצמותיהם הם כסף. וגבוהה כי פרנסתם היא מהיבשה והים ….

…ומי שרואה שהוא השמיד קן ציפור או זורק אותו, אז הוא עושה משהו לא בסדר ….

…ומי שיראה ציפור יושבת על ראשה, היא תשיג תועלת ותועלת ….

…ומי שרואה ציפור שנכנסת לגרונו, ואם יש לו ילד, הוא ייפול לבאר ….

…ונאמר שמי שראה ציפור שנחתה עליה, זה מעיד על כך שקרה רצון, ואם הוא רואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו ….

…ומי שרואה שקן ציפור כאילו נפל ואז לוקח אותו ושם במקומו, אז הוא עושה דבר ממנו הוא יקבל פרס ) ופרס ….

…ונאמר שמי שיראה שהוא מדבר עם ציפור, יקרה שכבוד הציפור והגבהה היו מתרחשים ביד ללא סיבה למצוקה ולמצוקה ….

…באשר לעופות המים, זו הציפור הטובה ביותר והפריה. מי שרואה שזה פגע בציפור מים, הוא ייפגע מכסף, פוריות וראש, והוא מבין מה הוא רוצה באותה מידה כמו הציפור ההיא שהכה בעצם ובנוצותיה, ומי ששומע בחלום את הצלילים של אווזים, ברווזים וכדומה של ציפור מים בבית או בארץ, אז זה צליל של חוסר מזל באותו מקום והביצים של האווזים, מי שרואה שיש לו הרבה כסף ייקח את זה, ומי רואה שהוא הבעלים של קבוצת גוזלי עופות מים, ואז הם שייכים לבעליו…

…ומי שרואה שיש בידו ציפור שעפה ולא חוזרת אליה, הרי זה מות ילדו ….

…ומי שיראה שהוא נושא ציפור על גבו, זה יהיה עניין של דאגה ופאניקה עבור מי מיוחסת הציפור ….

Magpie : אדם מוקע שהוא לא ישר או אלפי, מונופול שמחפש מחירים גבוהים, ומילותיו מעידות על הגעת חדשות מהנעדרים ….

…ומי שרואה שעורב נמצא על ענף של עץ, זה מעיד שהוא מנוכר או מופרד מחבריו .)…

…האבן השחורה מציינת בחלום את חג'ג ' . מי שרואה שהוא חותך את האבן השחורה, הוא רוצה לאסוף אנשים לפי דעתו . ואם הוא רואה שהעם איבד את האבן השחורה, והם מחפשים אותה, ומוצאים אותה במקומה, אז הוא אדם שכל האנשים חושבים שהוא מוטעה והוא נמצא בהדרכה נכונה . ואולי הוא ציין ידע שהוא ייחודי לו ומסתיר אותו מתלמידיו . מי שרואה שהוא נגע באבן השחורה, אז הוא עוקב אחרי אימאם של חיג'אז . אם הוא רואה שהוא עקר את זה, אז הוא לוקח את זה לעצמו במיוחד בגלל שהוא ייחודי לכפירה בדתו ולא המוסלמים, ואם הוא רואה שהוא בלע את זה, אז הוא מטעה אנשים בדתות שלהם . אם הוא ראה שלחץ את היד לאבן השחורה, אז הוא מבצע את חג'ג 'ומצביע על התחייבות אמונים לח'ליפים ולמלכים, או חרטה בידי אימאם מלומד . זה עשוי להצביע על נשיקת הילד, אשתו או הבעל . אולי זה הצביע על שירותם של המכהנים, כמו שליטים ….

…ומי שראה שהוא נגע באבן השחורה, נאמר שהוא עוקב אחרי אימאם מאנשי החיג'אז . אם הוא מסיר את האבן השחורה ומשתמש בה כשלה שלו, היא ייחודית בדת עם כפירה . ומי שרואה כאילו מצא עץ אחרי שאנשים איבדו אותו, אז שם אותו במקומו, זה החזון של אדם שחושב שהוא בהדרכה נכונה, וכל האנשים טועים ….

ואם היא רואה כי הצעיף שלה שחור ושחוק, הראייה שלה מעידה על טיפשותו ועוניו של בעלה, והצעיף הגשום הוא עדות להונאת אויבי האישה עמה, ובאשר לבגדים, היא חופשייה אישה ….

…ומי שרואה אותה ביד כהה ושחורה יגיע למלך ולמחפש את מה שהוא שונא ….

…באשר לציפור המים וכדומה, היא מתגלגלת לצעירים היפים ….

…ומי שרואה שהוא פגע בציפור או ברשותה, אז זה פירוש לכך, אך בקרב הנשים ….

…בשר עופות : אם הוא מבושל או צלוי, פרנסה וכסף מהונאה ובגידה מצד אישה . אם הוא לא בוגר, אז הוא עוקף אחר התעללות באישה . אם הוא רואה כאילו הוא אוכל בשר עופות שאסור לאכול, אז הוא אוכל מכסף של עם חשוך וערמומי . ונאמר כי אכילת בשר עוף ואווז טובה לכל האנשים, מכיוון שבשר עוף מעיד על תועלת מצד הנשים המיוחדות לו, וכי עוף דומה לנשים בלידה והליכה, ואווזים מצביעים על תועלת שמושגת על ידי גברים המשועבדים . ועופות עוף צלו כסף או מטוגן בעייפות . מי שרואה שהוא אוכל גוזל גולמי, הוא נוגד את ביתו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או את האצילים שבאנשים . אם גוזלי הציפורים הם מסוגים שונים שאינם נאכלים מאריות ציפורים, הרי שהוא פוגע בילדי הסולטנים או מתחייב בהם מוסריות . וציפורים שבשרן נאכל, הן נהנות מעיזבון של אלף דרהם עד ששת אלפים דרהם, כי יש להם שישה איברים : ראש, שתי כנפיים, שתי רגליים וזנב ….

…ומי שרואה שציפור עפה איתה לשמיים ולא נופלת, אז הוא יוכה במעלית ובטוב ….

…באשר לציפור, מי שרואה שהיא פגעה בנשר או במלכו ויש לו ציות, אז הוא פוגע בכסף רב ומסוגל להיות בעל סמכות או סמכות, ומי שרואה שהוא הכה מבשר הנשר ונוצותיו ואז הוא פוגע בכסף של כוח, כבוד וגובה, ומי שרואה שהוא רוכב על גבו של נשר, הוא יזכה לסמכות חזקה ומי שהוא ראה שהוא סובל אותו וטס איתו עד שהגיע או מתחת לשמיים, כי הוא נוסע רחוק בסמכות ומעל לזכרו. אם יראה שלא שב משמים לארץ, אז פקודתו לא תתמלא עבורו וכוחו וכספו יוסרו ממנו…

…ללעוג לציפור לראות או לשמוע את הציפור הזו בחלום פירושו שאתה מוזמן לבלות זמן איכות עם חברים והעניינים שלך יימשכו קדימה . אם אישה רואה את הציפור הזו מתה בחלום, זה מנבא את המריבה שלה עם חבר או מאהב ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

עורב הוא ילד או מלך בחלום . ומי שרואה שהוא פגע בעורב או ברשותו, אז הוא ישיג את המנדט והסמכות, ואם הוא לא כשיר לכך, אז הוא בא עם זכות שאינה מקובלת עליו ….

…אלג'דאף : על כל מי שפגע בו, זוכה בסמכות לזכותם של בני משפחתו ובשביל מי שהיה במשפחתו, אמירה אמיתית אינה מתקבלת על ידי האומרים זאת . ומי שראה עורב ונפל עליו, ציין כי השודדים נחתכו ….

…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע ​​על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….

…תרנגול עורב אם אתה חולם שאתה שומע את התרנגול עורר בבוקר, זה סימן טוב . אם אתה רווק זה אומר נישואים מוקדמים ובית מפואר . אם אתה שומע תרנגול מזרז בלילה, זה סימן של ייאוש ויהיה לך מה להזיל דמעות . אם חלמת לראות תרנגולים מתאבקים, אז המשפחה שלך תעזוב בגלל מריבות ובגידה . החלום הזה מכריז בדרך כלל על אירוע עצוב ופתאומי . ~ התרנגול הזהיר את השליח פיטר כאשר עמד להישבע כוזב. ~הוא עשוי גם להזהיר אותך בחלום כאשר חלונות העולם הארצי מרחיקים אותך מדרך הישר של חוכמה רוחנית ….

…חלוקי נחל בחלום מעידים על גברים ונשים, צעירים, דירהאם, עלייה לרגל ויידוי אבנים, קשיחות ומצוקה, עלבונות והשמצות . אז מי שראה ציפור יורדת מהשמים והרים חלוק נחל ועף איתו, וזה היה במסגד שממנו נספה אדם טוב, ואם החולם היה חולה, והוא היה מאנשי הטוב או אחד שמתפלל במסגד הזה, אז בעל החזון מת . אם הרים את חלוק הנחל מכנסייה, נשקל השחיתות של המטופל . ואם הוא היה לוקח את זה מביתו או ממקום לא ידוע, אז לאדם החזון יהיה בן . באשר למי שהרים מספר חלוקי נחל, אז כיסה אותם בבגדו או בלע אותם, והוא אסף אותם ממסגד, מבית מלומד או מזיכרון הידע של מישהו והקוראן, ו הוא נהנה מזיכרון והבהרה ככל שהחלוקים נאספו . אם הוא נאסף מהשוק, הרי שזה עניין בעולם הזה, ודרמות עבורו מורכבות מסחר או צדקה . ואם זה מאחורי העצים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מעולם אם זו מתנה מאישה עשירה, אם יש לו בן, ואם אין לו בן, יהיה לו בן . באשר למי שזורק חלוקי נחל לים, כספו יאבד . אם הוא זורק את זה לבאר, הוא נותן כסף לנישואין או עושר למשרת . ואם השליך חיה כמו אריה, נמר, קוף, חגב, עורב וכדומה, וזה היה בימי חג'ג ', הוא זרק את האבנים, ומקור האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, עליו השלום, לזרוק את השטן לעברם כאשר הוא נחשף אליו, אז זו הפכה לסונה, ואם זה לא היה בימי חג'ג ', זה היה חלוק תחינה שלו נגד אדם אויב או מוסרי, או מעליב, מעליב או עדות שהוא עד נגדו . ואם היה זורק את זה עם מירוצים אחרים, כמו יונים ומוסלמים בקרב העם, האיש היה מקלל לאחור, ומדבר על צדיקים בעם ועל המבוצרים . וחלוקי נחל אנשים . ונאמר : חזרה בתשובה לסוררים והכוונה לכופרים, ואולי חלוקי נחל העידו על קדוש מעונה, מכיוון שהוא שחה בכף הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . חלוקי נחל עשויים להצביע על מחלה, כגון חול . והוא עשוי לציין בפני הגמלאים עם מה הם ניאוף או לבקש הדרכה, או מה נעשה בזה . חלוקי נחל הם מילים קשות, וחלק גדול ממנו הוא דאגה . ומי שרואה שיש לו חלוק נחל שהדרו באוזנו וזורק אותו, אז הוא שומע מילה קשה ואוזנו מחמיאה ….