…לגבי הזקנה : אלה חיי העולם שלו . אם הוא רואה אותה מעוטרת ובלתי מכוסה, הוא משיג את חייו העולמיים בשורות טובות דחופות, ואם הוא רואה אותה מזעיפה פנים, הדבר מעיד על יציאת הכבוד למען העולם הזה . אם הוא רואה אותה מכוערת הדברים יסתובבו נגדו, ואם הוא רואה אותה עירומה, זו שערוריה . אם הוא רואה אותה מוסווה, זה עניין של חרטה . אם הוא רואה שזה כאילו אישה זקנה נכנסה לביתו, חייו העולמיים הגיעו, ואם הוא רואה אותה עוזבת את ביתו, עולמו מוסר ממנו . אם הזקנה היא מוסלמית, הרי שהיא אסורה . אם היא מוסלמית, אז היא עולם מותר . אם זה מכוער, אין בזה טוב . והזקן האלמוני בפרשנות חזק יותר . אם אישה צעירה רואה בחלומה כאילו הזדקנה, הראייה שלה מעידה על טובת דתה . אם האיש רואה אישה זקנה, אינך יכול לציית לו בזמן שהוא מעוניין בה . זה עולם בלתי אפשרי . הציות שקיבל מהעולם באותה מידה שהוא עומד בזה ….
חולם על ציפור נכנסה לחדר השינה שלי
(116 פירושים ומשמעויות של חלומות על ציפור נכנסה לחדר השינה שלי)…תועלת סיפרה כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : אם אחד מכם מתעורר משנתו, עליו לשטוף את ידיו, או לומר שידיו שלוש לפני שנכנס אליהם לכלי, כי הוא אינו יודע מהיכן הגיעה ידו מגופו, אז ספק אם אחד, והוא התעורר ומצא כי ידו נכנסה לפי הטבעת שלו ואחת מאצבעותיו נאמרה ….
…ומי שרואה שעין אחת נכנסה לעין אחרת, ואם יש לו בן ובת, עליו להיזהר שהילד יוכל לעקוב אחרי אחותו, ואז להשתלט עליה ….
…הבורות : סימן של הונאה, הונאה, רשתות, תפקידם של נואפים, בתי כלא, הגבלות, מצפה כוכבים וכדומה, ומקורם הוא זה שנחפר עבור האוריות בהם כדי לצוד אם הם נופלים בהם, וה קבור עשוי להצביע על אם בהריון, בהריון, המטפלת, מכיוון שמזון הילד ברחם אמו אוגר כמו אוכל במזבלה. זה מלווה במשהו אחרי משהו, עד שהוא ריק או מוותר על משהו אחר . אולי הלא נודע סימן את רוחב המזון שהתרחש בזמן שהחפירות נערכו בו, מכיוון שזה היה בור, ומי שראה אדמה קבורה התמוטטה או התמוטטה, אם אמו הייתה חולה, היא נספתה ואם היה לו אישה בהריון, היא תינצל וקברה נקבר, כי קברה של האישה ההרה פתוח, אלא אם כן יש מה שמאשר את מותה בחזון. ואז זה יקבור אותה . אם שום דבר מזה, ראה . אם היה בו אוכל בזמן שהוא היה ער, הוא מכר אותו, והלכלוך והזבל ששפכת לתוכו היה תחליפו, וזה מחירו . ואם הוא רואה באוכל המסוים שלו חלאות או לכלוך, מחירו זול וכספו נעלם בו, ואם אין בו אוכל והוא רואה אותו מלא בעפר או לכלוך, אז הוא ממלא אותו באוכל כשזה מותר . ואם הייתה מלאת אוכל, אשתה נכנסה להריון אם הוא היה עני או אמו . אם המזבלה לא ידועה במסגד או במפה, או שהיא חייבת להכיל קבוצה של אנשים, ויש בה אוכל בזמן שהיא לוקה בחסר, אז המחיר יופחת בשטח במידה וחסר המזבלה . ואם הוא עולה על גדותיו וזורם ואנשים נפרדים ממנו ולא חסר לו, המחיר זול והאוכל בשפע . ואם הוא ראה אש שנפלה במזון, זה היה במזון שהכיל מחיר יקר מאוד, או תאונה מהסולטאן במרחב, או ארבה או אבן בדונמים . אם הוא רואה תמרים או סוכר במזונה, הרי שהמחיר עולה והמין שיש לה באוכל מוגזם, בהתאם לכמות המתיקות שהוא מכיל אצל מעטים ורבים . אם זה כמו חצי מהאוכל שלה, אז זה במחצית, אחרת, בכמות זו . באשר למי שנופל למזבלה או לבור לא ידוע, לפי האמור לעיל, נחשב שנחשבת נפילה לבאר ….
…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….
…האם יש הסבר לכמה מקרים של טלפתיה שנמצאים לפעמים בין כמה תאומים, או קרובי משפחה, והאם זה קשור לחלומות? כן, תופעה זו קיימת ודוגמא לכך . יכול להיות שיש שני אחים או חברים, ואחד מהם מספר על משהו שקרה עם השני, אם זה היה משמח או עצוב, למשל, ואז מגלה את כנות המחשבה הזו שעלתה בדמיונו של בעליו, וזה לדעתי יש אחד משני פרשנויות : 1_ זה מה שמכונה השראה, וציינתי את זה והזכרתי שעומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, היה אחד המפיצים והסיפור שלו עם מסטאבה מפורסמת, ואמרתי שזה אחד המאפיינים של הנביאים והקדושים . 2_ שהסיכון הזה עשוי להיות אפשרי לבעליו בזמן השינה. כאשר רוחות נפגשות, נפש של אח עשויה לפגוש את אחיו, ולתאר אותו בכיתתו, מאהב עם אהובתו, חליל עם חברו, ונעדר ממשפחתו, ולכן מתקיים מפגש בין רוחות אלו, ומתקיים מפגש, ואז יכולות להיות חדשות מהם עבור חלקם, ואז אחרי שהיא מתעוררת היא מספרת לנשמות האלה או לאלה שראו חזונות מה קרה, ומה שקרה עשוי להיעדר ממנה, כמו אם זה מחוץ לגבולות המקום , כגון חדשות נעדרות או מטיילים, או מחוץ לגבולות הזמן, כגון אם המודיע הזה מת, תופעה שאינה מפתיעה, וישנן דוגמאות רבות בהן אנו רואים קשר בין שני צדדים עם המרחק ביניהם, למשל הרגשת האם אישה מניקה זקוקה לבנה או לבת כדי להניק, אם כי היא לעיתים רחוקה ממנה, וזאת דרך כמה מהסימנים שנשים מניקות מכירות מייצור חלב וכאבים בשדיהן לפני t זמן ההנקה, וזו אחת הדוגמאות החיות שנראו ….
…באשר לפרות, מי שרואה שהוא רוכב על שור או על מלכו ועליו הכלי שלו, אז הוא יכה בשטר סמכות והרבה כסף והשוורים הטובים ביותר לרכוב זה שחור ואם זה הוא צהוב או אדום ואין עליו סירה, ואז הוא חולה על הרוכב שלו ואין בו שום טוב. אם הוא לא יסיר אותו מתפקידו, אז הוא לא אוהב ולא יהיה מבודד. מי שרואה שקבוצה לא ידועה של שוורים או פרות ללא ראשים הגיעה או הצליחה או נכנסה למקומה או עזבה אותו, ואם הצבעים שלהם אפסים, הרי שמדובר במחלות המתרחשות באותו מקום באותו מיקום, גם אם צבעיהם שונים זה שנים פוריות כמו שליו ומזיל, פרות שליו הן שנים של חוסר מזל, והמזיל הן שנים של מטורפים. ומי שרואה שיש לו פרה עם העגל שלה, הוא מתחתן עם אשה בעלת אופי ודת, ומי שחושב שהוא רוכב של פרה, אשתו נפטרת ויורשת אותה. הרזון שלה ומי שרואה שהוא אוכל בשר בקר או שותה מחלב שלה, אז הוא יסבול מגידול בכוחו, בכספו ובאינסטינקט שלו בחוב, ואם הוא חולה, אלוהים ירפא אותו ומי שיראה שהוא אוכל שומן פרה יהיה פורה ומבורך, ומי שרואה שהוא אוכל פרה, אז זה גידול בכספו וזה עדיף על שומן כבשים…
…חדרנית חדרנית אם אתה רואה עוזר חדר שינה בחלום שלך, זה אומר מזל רע ושינויים ספציפיים . אם גבר חולם שהוא מתעלס עם משרתת בחדר השינה, אז זה מצביע על כך שהוא עשוי למצוא את עצמו מושא ללעג בגלל התנהגותו הבלתי מרוסנת ….
…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….
…סוראט אל-מג'דלאה מציין כי המחפש ברח מאלה ששואלים אותו, או שממעיטים בערכו, או שיש לו צאצאים וילדים רבים. נאמר שזה מעיד על זול המזון והפריון באותה השנה, גם אם הוא היה מלך שהצביע על כך שאנשים מעליבים אותו, או שאישה נכנסה להריון לאחר ייאוש, או שגבר נפטר עם בנות קטנות…
…הטירה היא בחלום יציאה מהם לפרג ' . הוא ראה זאת טירת ריזק נאסקה נכנסה לדת, וראה את הטירה ממרחק שהיא עוברת מעל הסכום, וראה שהוא התבצר בטירה המנצחת . והטירה ממריאה מחטאים . ואת הטירה מוסבר איש גדול . ונאמר : מי שפותח טירה יתחתן עם בתולה . ראה גם מבצר ….
…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….
…אם הוא רואה כאילו הוא נרדם לפני האימאם, אז הוא בטוח ממה שהוא סיכן בעצמו, כי השינה איתו שווה לעצמו, וזה סיכון ….
…שינה היא בחוסר תשומת לב חלומית . ומי שרואה שהוא ישן או רוצה לישון, אז זה מעיד על אבטלה, וזה רע לכל האנשים פרט לאלה שנמצאים בפחד, או מצפים שמצוקה או ייסורים יפלו בו . ומי שרואה שהוא ישן בבית קברות או על קבר, זה מעיד על האדם החולה מוות והנכון לאבטלה . שינה היא עדות לעיכוב התועלות ולהזנחת מה שהאל הכל יכול הורה על אדם של צדק . ואולי השינה מעידה על מסע מתורץ לצייתנות וחריצות, לנטישת העולם ולחגוג את קישוטו . אם אנשים רואים אנשים ישנים בחלום, זה מעיד על מוות כללי, או על מחירים גבוהים . ומי שיראה שהוא ישן על הגב, הוא יוכל לצאת מהעולם הזה, והשינה מעידה על חוסר דאגה . לישון על פנים שאינן מהללות, ומצביעות בפני המושלים על בידודם, ועל אחרים חסרי עוני . ושינה לאישה רווקה זה נישואים . ונאמר : שינה היא סילוק החטא, כי עטים של המלאכים מוסרים מהשינה . ונאמר : שינה היא סוכר המכסה את הנפש, או מחלה . ומי שרואה שהוא ישן ופוחד, אז הוא בטוח . ונאמר : שינה מעידה על הזנחת אינטרסים . שינה על הגב היא הסחת דעת, השפלה ומוות, ואולי מעידה על ואקום עסקי . ושינה בצד היא חדשות, מחלה או מוות . ומי שראה שהוא שוכב מתחת לעצים רבים, זרעו היה מתרבה . ולישון על הבטן, לזכות בארץ, כסף והילד ….
…מה הכוונה בשינה ומה זה נכון? שינה כאמור במילון : תקופת מנוחה לגוף ולנפש, במהלכה הרצון והמודעות נעדרים באופן חלקי או מוחלט, ובמהלכה התפקודים הפיזיים נפסקים חלקית . וזה נאמר לרבים שישנים : נועם, וגם : לישון . שינה נקראת : שינה; וכך נאמר : הוא ראה כזה וחלום בחלומו, כלומר בשנתו. אמר הקב~ה [ אוי, בן, אני רואה בחלום שאני שוחט אותך, אז תראה מה אתה רואה …] ומה אני רואה בחלום : כלומר, בשינה . שינה היא אחד המאפיינים של בני האדם, ולכן הקל אלוהים עצמו בכך באומרו : [זה לא לוקח שנה וגם לא ישן ] , והסונה היא ישנוניות, ועל זה הוא אמר : אין שינה, ו השינה חזקה יותר מהסונה, והיא הגיעה בסהיח בסמכותו של אבו מוסא אל-אשרי, שאמר : שליח אלוהים קם בנו שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : [ אלוהים לא ישן והוא לא צריך לישון ]. במובן זה, אלוהים אדירים אומר: [ הוא זה שגרם לך ללבוש את הלילה . והשינה נרדמה . והוא הפך את היום לנשר ] , והכוונה : שהוא גרם לשינה להפריע לתנועה; לשאר חלקי הגוף, אז הלילה עדיין בתנועה, והתנועות נחים ונחים, כך שהנשמה והגוף ישנים בנוחות ….
…האם יש מקום במוח שגורם לחלום לקלל? באשר לחזון שהוא מאלוהים, אין לזה שום קשר לגוף ולחומר, כמו שאמרתי, אלא זה קשור לנפש, שכן זה גילוי אלוהי שאלוהים מנחה ברצונו ורצונו כמוהו, תהילה להיות לעצמו, כמו גם לחלום. הוא משטן, כפי שדנו, עובדה, לא מטאפורה . נקודת מבט זו היא לגיטימית עבור המתווך, אך קיימת נקודת מבט נוספת כי – לאחר עריכת ניסויים מעבדה רבים – שבהם נבדק המוח אצל בעלי חיים מסוימים, כמו חתולים, נוכחותם של קבוצת נוירונים אי שם במוח השולטת. תנועת החיה, או נוקשותה במהלך השינה, ומכיוון שחוויות מחזקות זו את זו ומכיוון שחלק מהחיות נראות ישנות תוך כדי תנועות או בכי, מה שגרם לחוקרים אלה לשפוט את האפשרות לחלום אצל בעלי חיים אלה, וזה עשוי להיות מקובל. אני מתכוון לאפשרות שהיא תחלום, והאפשרות שהיא תיווצר מכמה תאי עצב, אבל אז זה מסוג הקומפוט, כפי שהחלטנו כשדיברנו על : חלומות של בעלי חיים, באשר לחזון ולחלום, מקומם. זה מה שהחלטנו, ונקודת המוצא שלו היא לגיטימית למדיטור ההוגן, ואני מקווה שהבהרתי את המידע הזה . ואלוהים יודע הכי טוב ….
…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….
…האם יש הבדל בין ראיית לילה לראיית יום? שאלה זו טובה בגלל מספרם הגדול של השואלים אודותיה, ושפע האשליות והטעויות הנובעות מחוסר הידע בה, כך שלעתים קרובות אתה שומע מכאן או מכאן נוסחה שחוזרת על עצמה. ראיתי אחרי תפילת פאג'ר כאילו המשפט הזה רוצה שהיא תעלה את מפלס החזון שלו, כמו שהאדית טובה לאחרים טובה לעצמה. עבור אחרים, הסהיח מתממש למען עצמו, והאמת היא שזה לא נכון, ולכן חזון היום או חזון הכישוף אינם שונים מאחרים, והוכח שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, ראו חזיונות ביום וראו חזיונות בלילה וסיפרו להם וסיפרו להם על פירושם, ולעתים קרובות החדית ', תפילת האל ושלום עליו, הוצא באומרו : (( בזמן שהייתי ישן אתמול … או שהראיתי כאלה וכאלה הלילה …)) זה מובן ממנו בלילה, והוא לעתים קרובות ישן בביתו או בבית של אחד המלווים ביום, ואז הוא ראה חזון, כמו חזונותיו כאשר הוא ישן בבית עובדה בן אלסמית עם אום הרם בינת מלחן, כשראה אותה עם מי שפולש בדרך אלוהים ואמר : אני מתפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם , והוא אמר : (( אתה בין הראשונים )) וזמן השינה שלו היה ביום, ובוכרי התייחס אליו בסאחי ח : הדלת של מי שביקר עם ואמר להם . כלומר, אחד מאלה שאמרו שהוא ישן בצהריים (אל- מו'ג'אם אל מוחיט – עמ ' 771) אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון יום הוא כמו חזון לילה . אבן חג'אר היה זכאי באל-פת : פרק : ראיית הלילה, והוא הזכיר מיד אחריו פרק : ראיית היום, כך שאין הבדל מבחינת זמן, יום או לילה, והוא לא נחשב, וזה נאמר : יש הבדל ביניהם ובין חזון הכישוף הוא פרשנות מדויקת ומהירה יותר, במיוחד כששחר שחר והוא הגיע במוסנד דרך אבו סעיד אל-חודרי עם שרשרת העברה : (( הכי ראייה כנה היא דרך הצער )) , וזה מצביע על מהירות הפרשנות והנשירה , לא על האמת, ואלוהים יודע הכי טוב . כאן מדווח שכמה נהגי מכוניות ובחומרת עייפותם עשויים להירגע בכמה רמזורים, ובפרק זמן קצר זה הם עשויים לראות את החזון הכנה….
…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….
…חתונה אם השתתפת בחתונה בחלומך, תגלה במהירות שאירוע שמתקרב אליך יגרום לך למרירות ולעכב את הצלחתך . אם ילדה חולמת שהחתונה שלה היא סוד, אז חלום זה בהחלט לא מתאים לאישיותה מכיוון שזה אומר שהיא עלולה ליפול . אם היא נכנסה לנישואין עולמיים או לנישואין רשמיים, הדבר מעיד שהיא תעלה בהערכה של הסובבים אותה, וההבטחות והשמחות הרצויות לא יישללו ממנה . אם היא תאמין בחלומותיה שיש התנגדות מצד משפחתה, היא תגלה כי העמותה שלה תגרום טינה בקרב קרוביה . אם היא חולמת שמאהבה התחתן עם אחר, אז זה מנבא כי פחדים לא מוצדקים יגרמו להיצרות ואילו אהובה ימלא נאמנה את הבטחותיו . אם אדם חולם שהוא נשוי, זהו סימן עצוב, מכיוון שהוא אינו יכול להימנע ממוות אלא רק על ידי נס . אם החתונה הייתה עליזה ולא היו כהנים עם פנים חיוורות ושק שחור להטיל נדרים קדושים, אפשר לצפות להיפך . אם ילדה חלמה שהיא ראתה אדם שלובש בגדי אבל בחתונה שלה, זה מצביע על כך שהיא תחווה סבל רק בחיי הנישואין שלה . אם היא תראה זאת בחתונה של ילדה אחרת, היא תתאבל על צערו של קרוב משפחה או חבר . ואתה יכול לסבול מסבל ומחלות במקום בו אושר ובריאות מסומנים . פולשות והפתעות מטרידות עלולות לשבש את טיולי ההנאה שאחרים עורכים או עורכים, ובמידה רבה לאחר החלום הזה ….