…וג'ביר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא אוכל את ליבם של אגוזי הלוז, שהוא מתוק וטעים, אז הוא מציין שהכסף מותר באותה מידה שהוא אכל, ואם זה מר אז זה כסף אסור .~…

ומי שרואה שהוא ממריץ בכניסה לקברים, יעשה צדק בעניינו, ואם הוא לא מלמד, הרי שהוא בעניין של אמת והוא מודע לכך ….

לב אם אתה חולם שלבך כואב וגורם לך להרגיש חנוק, אז יהיו דאגות במעשיך וזה יגרום לך לטעות שעשית הפסד אם אתה לא ממהר לתקן את זה . אם חלמת לראות את ליבך, זה מנבא מחלה וכישלון חיים . אם אתה רואה את הלב של בעל חיים, אתה תכבוש אויבים ותזכה בכבוד של כולם . אם חלמת לאכול לב עוף, המשמעות היא שרצונות מוזרים ידחפו אותך לבצע פרויקטים קשים מאוד למען ההתקדמות שלך ….

…תשומת לב משינה : זה מעיד על תנועתו של הסב ועל רצונו, ואל-קייראוואני אמר : שינה על הבטן ניצחה את הארץ, כסף, משפחה וילדים ….

…מתומנת של אישה אם יש לו קרסול צמוד, זה הכי טוב שבעלה ואדיבותו כלפיה . אם הקרסוליים הם זוג, ואבני החן אינן משוחררות, אז גברים ונשים הולכים לאיבוד . אם הג'ומן הוא מכסף, הוא יכול לראות את אשתו חלשה . אם הג'ומן עשוי מחרוזים, זה מציין את אחיו שאכזבו אותו ….

…כיצד אוכל להיפטר מבעיית הציפיות לרעות סביבי , אם אני רואה בהם חלום קורע לב? זו דוגמה לשאלות רבות , ראיתי תמיד , ואני לא מסתיר אתכם שהייתי מאלה שחיו עם הבעיה הזו , כיוון שאני רואה מה יקרה לחלק מסביבי , ואז אני חי בחרדה ומחכה מה עלול לקרות, ובעיה זו קיימת גם אצל אנשים מסוימים במצב של ערנות !! מנקודת מבטי, תחושתם של משהו לפני התרחשותו עשויה להיות מסוג ההשראה ; זה שאדם מדבר על משהו ואלוהים מחיה את האמת על לשונו . הקוראן אושר בשישה מקומות . עומר בן אל-חטאב היה השראה. האמת מתבצעת על לשונו, והקוראן הסכים איתו בששה מקומות. זה הגיע בסהיה מוסלמי דרך עבדאללה בן עומר, אלוהים יהיה מרוצה ממנו. הוא אמר, אומר אומר : [ אדוני הסכים בשלושה : מקדש איברהים, הצעיף והאסרה באדר ]. כמו כן, כאשר נשות הנביא מחו עליו בקנאה, הוא אמר : יהי אדונו, אם הוא התגרש ממך, תחליף אותו לבעלים טובים ממך, והפסוק התגלה בכך . בשנת אותנטי חדית פי מוסלמי, הוא הסכים עם האיסור להתפלל עבור הצבועים [ ראה Sharh אל-Nawawi על Sahih המוסלמי 15/167] והוא גם הסכים עם בנוגע לאיסור של אלכוהול. אל-נוואווי אמר : מדובר בשש, ואין בניסוח העמית הקודם שום דבר שמכחיש אישור הולך וגובר, ואלוהים יודע הכי טוב. אני חוזר לנושא הקודם ואני אומר : זה יכול להיות בגלל סיבה אחרת, שהיא התחושה הרגישה של הרגשה כלפי אחרים, וחיים עם הבעיות שלהם, כמו שקורה לאמהות או אבות מסוימים עם ילדיהם, למשל, כך האב או האם עלולים לחוש את סבלו של אחד הילדים בזמן שהוא מנוכר, או במצוקה . הוא יכול לומר, למשל : אני מרגיש שהחזה שלי מכווץ על ידי כך וכך, והעניין הזה עלול לקרות לאחרים שמבדילים אותם במאפיינים אלה, מקבוצות מסוימות, כגון אנשי ביטחון, רופאים, מורים או אחיות ואחיות, ואחרות שיש להן תחושה לגבי מי הוא האחראי לכך . ניתן לדחוף בעיה זו בשתי דרכים : 1 / אם האינטואיציה הזו באה דרך חלום, אז הוא דחף אותה באמצעי הזהירות המוצהרים כנגד החזון השנוא, וזה דוחף את הדבר הזה שהוא חושש שיקרה, ברוך השם . ומי שנדבק בתכונה זו, חייב להתעקש על אלוהים להתפלל כדי להדוף את העניין בשמו, והוא לא יראה שום דבר מזה ברוך השם . 2 / ואם האינטואיציה הזו באה באמצעות השראה, אז הוא דחף אותה באמצעות תחנון שאלוהים יסיר ממנו את התכונה הזו, ואלוהים היה מסוגל לענות על שאלת המשרת, במיוחד לאלה שמתעקשים על תחנון, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…כמו כן, הלב : מכל דבר נשמר כסף למי שסובל ממנו או בבעלותו . באשר למעי מכל בעלי החיים, אם הם נמצאים עם הבטן, אז הם עוברים את דרכם בפרשנות . אם המעיים מופרדים מהקיבה, אז מי שמשפיע עליהם, או מי שבבעלותם, או מי שאוכל אותם, יקבל טוב ויהנה מקרוביו ….

…מי שיראה שהוא שתה שתייה או חלב בגן עדן, הוא יהיה עשיר בידע ובחוכמה ….

אם היה רואה שבטנו הופכת לאפס, הוא היה מזוודות רבות . אם הוא רואה עצם בבטן, הרי שהוא גידול במשפחתו ובכוח ובעוצמה…

…ומי שחושב ששפמו מגולח או נסחף, אז הוא יסבול טוב, ואם הוא חוב, אלוהים יבזבז את חובו, וחסר השפם מכל הבחינות ראוי לשבח, והעלייה בו לא אהבה. זקאת ושלילת פיקדון ואשליה ומצוקה ….

…ומי שרואה שהוא אוכל לחם עדשים או פולי פווה, זה מעיד על עצב ועוני ….

…ומי שרואה שמלך או מטריארך חי וקיבל על עצמו את הכוח כפי שהיה, אז זה מעיד על הירושה של מישהו מהשבט שלו, שמו, או עמיתו, ואולי חייו של מי שמונה עליהם השתפרו ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סייח בלי רתמה או אוכף, הוא יתחתן עם ילד, אחרת ירכבו עליו עם אוכף ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…ומי שחושב שהוא קנה ענבים או מיץ, אז הוא יקבל טוב טוב, וצימוקים מכל צבע הם טובים ומועילים למי שאכל אותם, וענבים חמוצים עשויים להיות אסורים כסף או מחלה ….

…באשר לברבור, המכונה ישוע, הוא מתפרש על ידי איש רחב לב ועדין לב העומד בפני רוע ונזק ועשוי להתפרש על ידי מלכי המזרח ….

…מי שרואה שהוא בחדר או בחדר, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומתריע, כי אלוהים אדירים אומר: ~ והם בטוחים בחדרים .~…

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….

…ספקטרום אם אתה חולם לראות ספקטרום של אחד מהוריך, פירוש הדבר שאתה בסיכון . ועליך להקפיד ליצור שותפות עם זרים . אם אתה רואה את הרפאים של חבר מת, אז זה מנבא שתעשה מסע ארוך עם חבר אומלל ותסבול אכזבות . ואם הספקטרום ידבר אליך, תיפול לידי האויבים . עבור אישה חלום זה מנבא אלמנות והונאה . אם אתה רואה מלאך או רוח רפאים שמופיעים בשמיים, המשמעות היא אובדן של החמולה ואומללות . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה פנטום נשי בבגדים צמודים צף בשקט בשמיים, פירוש הדבר שתתקדם במחקרים מדעיים ותזכה לעושר כמעט פלאים, אך יהיה נימה מלנכולית פנימית בחייך . אם חלמת שראית את רוח הרפאים של חבר או אחד מקרובי משפחתך החיים, פירוש הדבר שאתה נתון להונאת חבר, וחלום זה מזהיר אותך לטפל בענייניך ולשמור עליהם בפיקוחך האישי . ואם הספקטרום נראה סוער, זה יכול לבשר על מוות מוקדם עבור חבר זה ….

…אם שריפה תיפול מהשמיים, אנשים יסבלו ממחלות, אבעבועות שחורות ומוות, או ממחירים גבוהים, או שהצמח יפגע בארבה . והשמיים עשויים להצביע על הסולטאן או על ארמונו . מי שעולה אליו בסולם או בחבל, הוא יקבל מעלית מהמלך, ואם יעלה בלי סולם או חבל, יהיה לו חשש מהסמכות ובתוכו הבל . ואם הגיע לגן עדן הוא הגיע למטרת העניין, ואם הוא היה חולה כשהוא ער ואז לא שב לארץ, הוא יגווע ממחלתו . באשר לקרבה לגן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול, לאנשי הציות והמעשים הצדיקים, ואולי זה מעיד על קרבה לאימאם, לסולטן, לעולם, לאב, לבעל ולמאסטר . אולי הנפילה משמיים לארץ הצביעה על הרס הסולטאן אם הוא היה חולה . ונפילת השמים עשויה להצביע על הארץ הצחיחה . והערבים קוראים לשמי הגשם כי הם באו מהשמיים . ואם השמיים נפלו על אדם, והוא היה חולה בחיים ערים, הוא מת, ומי שעלה לשמים וייכנס אליו יקבל קדושים מעונה וזכה לכבוד האל . השמיים התחתונים הם מיקום הירח, והירח הוא בפרשנותו של השר . אם הוא ראה שבשמיים השניים הוא הגיע לנימוסים, מודיעין ומנהיגות, ושהשמיים השניים נועדו למרקורי . ואם ראה שבשמיים השלישי הוא קיבל ברכה, המשרתת שלי, מתיקות של שמחה, ושהשמיים השלישי נועדו לנוגה . אם ראה שהוא נמצא בשמיים הרביעיים, הוא השיג מלך, סמכות ויוקרה, ושהשמיים הרביעיים הם השמש . ואם הוא רואה שהוא בשמיים החמישית, הוא הגיע למנדט המשטרה או לקרב, ושהשמיים החמישית מיועדים למאדים . ואם הוא רואה שהוא בגן עדן השישי, אז הוא מבורך בפסיקה, משפט, סגפנות ופולחן, והוא איתן, והשמים השישית מיועדים ליופיטר . ומי שרואה שהוא בשמים שביעית, הוא ישיג רכוש וחקלאים, והשמיים השביעית היא שבתאי . אם הוא יראה שהוא מעל השמיים השביעית, אז הוא יקבל גובה גדול, אבל הוא ייגווע . אם השמיים ירוקים, הגידולים יגדלו, ואם השמיים צהובים המחלה תגדל בהם . אם צאן תצא מגן עדן, זה שלל, ואם שבעה יצאו, הם ייקללו בדיכוי הכוח . אם שערי השמים היו נפתחים, הגשם היה מתגבר . אם אדם יראה שהוא גנב את השמים והסתיר אותם, אז הוא יגנוב קוראן וישלם אותו לאשתו . אם הוא רואה שהוא מסתובב בשמיים ואז יורד מהם, אז הוא לומד את מדע הכוכבים ונזכר . ומי שרואה שהוא תלוי בחבל משמים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת, ואם הוא רואה שהחבל מנותק, הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה את השמים, הוא מאומץ בפניו, ואז העיד שקר, כי הקב~ה אמר : ( לא היית עד לבריאת השמים והארץ ). ומי שרואה שהוא נפל משמים לארץ, הוא חטא חטא . ומי שראה שלשמים יש אור הבוקע מהם הצביע על ההדרכה של אנשי המקום ההוא, ואם החשיכה תצא, זה הצביע על האשליה שלהם . והשמיים הם סימן למדינה, למבצר, לבית ולאישה, הבן והאם, המורה, והמקומות המיועדים להטבה . והשמים מצביעים על השבועה למי שמתבונן בה בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( והשמיים ארוגים ). והקדוש ברוך הוא אמר : (ואת השמיים עם גלגל המזלות ) , ו שלו ואמר : ( ו השמים ואת טאריק ) , ואולי זה הצביעו על הבניין הנפלא, ואולי השמים הצביעו לים עם העוקץ שלה, ובגלל הבריאה בו של אלוהים אדירים . בחלום, השמיים מצביעים על כל מה שנמצא מעל הראש, כמו מכסה המנוע וגג, ועל מה אויבים כמו הסולטאן להוטים . אולי העלייה לשמיים הצביעה על מחלוקת ועל אנשים זועמים עם קנאה ואויבים . אולי השמיים הצביעו על הכלא, והעלייה אליו היא עדות להעלאת המידה ….

…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….

…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….

…אם תראה תאורות מוזרות ודהויות בחלומותיך, תיתקל באכזבה ובכישלון בכל צעד ושעל . והפרצופים המאירים מעידים על עסק לא יציב, בין אם ברמה האישית ובין אם ברמה הרשמית . אם אתה רואה את השמים זורחים עם הירח על כל המוזרות שלו, הכוכבים הלא טבעיים והשמש אדומה או זהובה, אתה יכול לחפש צער בצורתו הגרועה ביותר . מוות, צרות משפחתיות או מרידות לאומיות יתרחשו . אם אתה רואה ילדים בשמיים הבהירים, זה מבשר שתשתלט על הרגשות שלך , כטעות בלתי נסלחת שאתה עלול לבצע בהתקף של רגש הנובע מהזנחת יקירייך . אם אתה רואה דמויות אנושיות או חיות מוארות בשמיים, משמעות הדבר היא כישלון וצרות . העננים השחורים מבשרים על מזל . אם אתה רואה צורות אלה יורדות לכיוון האדמה וגברים יורים בהם ברוביהם, בעיות ומכשולים רבים ייעלמו מול האנרגיות שלך והנחישות שלך לעלות . אם אתה רואה נחשים, או כל זוחל אחר, מואר, אויבים יקיף אותך וישתמשו באמצעים תופתיים כדי להפיל אותך ….

…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…

…ומי שרואה שהוא מסתכל בשמיים, הוא עושה דבר גדול ולא משיג אותו, וההסתכלות בשמיים היא אחד ממלכי העולם, ואם הוא מסתכל לכיוון המזרח, אז זה מסע ואולי צבר סמכות רבה ….

…שמיים אם אתה רואה שמים בהירים בחלום, זה מנבא שתסע עם אנשים בולטים ותזכה בחסדם ומעמדך יעלה . אם השמיים מעוננים זה מבשר על אירועים לא נעימים ונקלע לצרות עם נשים . אם חלמת שאתה טס בשמיים עם פרצופים מוזרים ומכשפות ובעלי חיים, תהית לאורך כל החלום אם אתה באמת נמצא בחלום, זה מצביע על כך שכל הבעיות והכאבים החדים שמגיעים אפילו עד קהות החושים יכולים להיות מופחת על ידי מילה אחת, שהיא קנאה, ואז תסבול מקנאה במערכת היחסים שלך עם האדם שאתה אוהב וזה יוביל לזעזוע בכנות שלך . אם אתה רואה את השמים בחלום הופכים לאדומים, אז העתיד יביא איתו אירועים רבים, תהפוכות והתפרעויות . אם אתה רואה שמיים זרועי כוכבים, פירוש הדבר צרות ומאמצים רבים מעל לרמה האנושית לפני שתגיע לשיא השאיפה שלך . היזהר מאויבים בעסק שלך . אם אתה רואה שמים מוארים עמוסים בהמונים שמימיים, משמעות הדבר היא חיפוש רוחני נהדר, אך בסופו של דבר תיסוג לעבר הטבע לתמיכה וניחומים . סביר להניח שתתאכזבו גם ממזל . אם אתה רואה אנשים שאתה מכיר בשמיים, זה מנבא שהם עומדים לבצע מעשה פזיז בדרכך, ואחרים יהיו הסובלים התמימים . חלום זה מלווה בדרך כלל באסונות גדולים . אם עלית לגן עדן בחלום, לא תצליח ליהנות מהעמדה שהתאמצת להשיג, והכיף יסתיים בעצב . אם גברים צעירים חולמים לעלות לגן עדן באמצעות סולם, הם יעלו מהדרגות הנמוכות לאותן דרגות בולטות, אך הם לא יצליחו להשיג נחת או הנאה . אם אתה חולם שאתה בגן עדן ופוגש את ישו וחברים, תתמודד עם הפסדים רבים, אך אתה תאלף את עצמך לשאת אותם באמצעות הבנתך הנכונה את טבע האדם . אם אתה חולם על העיר השמימית, פירוש הדבר של טבע מרוצה ואדוק ושהמצוקה תגרום לך מעט נזק ….

…מי שרואה אותה בחלום בכתב יד יפה, זה מעיד על ידע, הדרכה ומזון בברכתו, ואולי הבסמלה מתייחסת לילד ולנכד להיצמד זה לזה . ואולי היא הצביעה על הבנה של מה שעבר כדי לחזור על מכתביה . זה מעיד על חתירה לנישואין . ואולי היא ציינה הדרכה לאחר הנחיה לא נכונה . אם אתה כותב בכתב יד יפה בחלום, הצופה יזכה למזון ומזל בייצור או בידע שלו . ואם כתוב מת זה רחמים מאת האל הכל יכול . ואולי הכתיבה שלה הצביעה על רווח בשתילה . אם זה נמחק לאחר כתיבה וחטף ציפור שנגמרה מגיל הרואה ואקום החיים, וזה נמדד מהספרים שעל הידיים משהו מהקוראן או אחר, נאמר כי חסן בן עלי עשוי להיות אללה מרוצה איתו ראה בחלום כתוב על מצחו ( ובוקר, ואת הלילה כשמחשיך ). אז הוא העלה את זה לסאיד בן אלמוסייב, ואמר : הו שליח אלוהים, יעץ ובקש סליחה, אז הוא עזב את העולם אחרי לילה . אם הוא קורא את הבסמלה בזמן התפילה, ומשנתו היא להשאיר את הבסמלה בתפילה, אז הבסמלה שלו היא עדות לביצוע דת שלא היה זקוק לה, והיא עשויה להצביע על נטייה לאב ללא האם, ו האם על פני האב, או שהוא מעדיף סונה על פני פארד, או נאפיל על פני סונה, או כפירה. רצוי . ומה שנכתב איתו בחלום נחשב, אם היה כתוב בזהב, זה מעיד על פרנסה והתעניינות בציות או רפורמה של זמנים טובים, וזה עשוי להצביע על הזיכרון היפה והמעשים הטובים . והוא שקל עם מה נכתבו העטים, ולכן קו הגידול הוא כסף מעופף, קו החוקר הוא חקירה של מה שהוא רוצה, קו השושלת הוא פרופורציונאלי, קו ההעתקה מבודד, ו קו הטבע כולל משהו ארוך, ושורת השירה מעידה על רשלנות והערצה, ושורת אל-רייחאני היא צביעות, וקו האבק הוא מחלה בעין . ומה שכתוב עליו מלבד זאת, כתיבתו בכתב ידם החתימה של עז ונאסר וכתיבתו בכתב ידו של אל-ורקא נחשבת לניסיונות, ואם דבר לא ברור מכתיבתה, הרי זו עדות לצבע. בתורה או באמונה . לגבי אילו עטים מוזרים נכתבו, כמו עברית, סורית, הינדית וכדומה, זו עדות לדינרים, בעלים, עבדים או עבדים מוזרים, או היכרות עם זרים . נכתב על ידי עט ברזל המציין כוח, פרנסה ואיתנות בעניינים . ואם הוא כתב את זה בעט כסף, ואם זה היה כמו העט הרגיל, זה מציין את המצב המתווך, במיוחד אם הוא נכתב בעט שהיה מעוות או מסוקס, ואם העט היה ישר ומשובח, זה הצביע העמדה המכובדת או הידע והעבודה של מי שעשו זאת בחלום. אם זה נכתב בכגד, ייתכן שהוא עשה מעשה טוב או פעל. זה חובה, ואם זה היה כתוב בקלף, הוא ביקש לחפש ירושה, ואם זה היה בבד ארוג אדום, צהוב או לבן, הוא הגיע שמחה והנאה, ואם זה היה בבד ארוג ירוק הוא היה זוכה לעדות עם האל הכל יכול . וכתיבה עם אור או זהב היא חדשות טובות . לראות את הנקודות והצורה בבסמלה בחלום : אם הבסמלה מתייחסת לאישה, היא מצביעה עליה, על צורת הכסף שלה, על המכשיר שלה, על ילדיה ועל אי-הטעות שלה, ואם זה מעיד על הכסף, זה זו הזאקאת היעילה שלו, ואם זה מעיד על תפילה, זו סונה שלה, ואם זה מציין את המדינה, זו הייתה משפחתה ומוכרים ממלומדים, סגולות ואדוני מקצוע. מהקהילה והחנויות הזוכות . וסימני הביטוי נחשבו ונראו בחלום : הסימן המאשים הוא המיקום, השלט המוריד הוא בידוד, השלט המוגבה הוא גובה, מוות או מרחב עבודה, שלט החיבור הוא חוליה, הסימן האסרטיבי הוא אסרטיבי ב חשוב, וסימן הלחץ הוא הידוק בעניינים וקושי, אז מה שנכנס לבסמלת הסימנים הללו ייחס אותו לדת הרואה או לחייו העולמיים, וכמו כן, אם הוא לקוי, אז הוא ראה את הבסמלה ההפוכה סדר, כגון מי שהופך את הרחום ביותר לקב~ה למקום של ביסמילה או נותן את שם האל לשם ביסמילה. ידוע בין היתר . אם מישהו אחר כתב את זה ומחק אותו בעצמו, זה מעיד על הפרת הברית, על ויתור על האיסלאם, או על כך שהוא חוסך במה שיש לו בידע ובכסף . ואם המחפש עשה זאת בחלום כשהוא היה חולה, אז הוא נרפא, ואם הוא היה חוטא, אז הוא היה חוזר בתשובה, ואולי הוא התחתן ונולדו לו ילדים טובים או שהוא זכה ממסחר . ומי שרואה שהוא מדקלם בשנתו בשם אלוהים, החנון ביותר, הרחום ביותר, אז אלוהים אדירים משליך את ברכתו על כספו ….

…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….

…ומי שרואה שהוא הציב את מקדש הירח או לקח ממנו אור, אז הוא יהיה אחד מאלה, וכל מי שלוקח את הירח אבל לא מהשמיים, ולא האור שלו, ולא הקרן, והוא לא חשוך, מעיד על הקלה בעננים, ואם הוא חשוך ואינו במקומו, זה מעיד על הצורך של אחד מאלה בפני הרואה בסדר הדברים ….

…ומי שרואה שהוא רוכב בעננים, הוא יתחתן אם הוא רוואי או יעלה על ספינה, אם הוא מקווה לנסוע בים, או שהוא נהיה עם צבא או עם בן לוויה, והסולטאן מעלה אותו ל מעמד גבוה יותר ….