…ומי שרואה שהוא צוחק בתפילה, אז הוא מאוד כיף, שיחזור בתשובה לה ' ….

…ומי שרואה אדם מת צוחק בתקווה, הוא מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל ….

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

…אם הוא רואה שהוא מתפלל ואוכל דייסה, אז הוא מנשק אישה בזמן שהוא צם ….

אם הוא רואה שהוא מתפלל ואוכל דבש, אז אשתו תבוא בזמן שהוא צום

…ממתקים ואוכל : במקור, אם אדם רואה אותם כאילו אכל אותם, הוא מציין חיים טובים, בורח מסיכונים וזוכה להנאה והקלה ….

…מי שיראה שהוא שמח ומאושר, הוא יהיה עצוב ומצוקה ….

אל-קירמני אמר כי חזון של אכילת עדשים אינו ראוי להערכה, מכיוון שאנשי משה, עליו השלום, כשהם משועממים מאכילת המן ושלווים, שאלו את אלוהים על גידול העדשים, ולכן אלוהים האשים אותם בכך ….

אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון של גזר מעיד על עצב על אכילתו, אך קרם הים הוא אשליה ….

ומי שרואה שהשטן מאושר, הוא יעסוק ברצונות ….

לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

ומי שרואה את השטן בשמחה ובאושר, הוא יעבוד עם רצונות ….

…צחוק אם חלמת שאתה צוחק ומרגיש עליז, פירוש הדבר הצלחה בהתחייבויותיך ובחבריך המבריקים מבחינה חברתית . צחוק ללא מתון על נושא מוזר מעיד על תסכול ואובדן הרמוניה בסביבתך . אם אתה שומע ילדים מאושרים צוחקים, זה אומר שמחה ובריאות עבורך . אם אתה צוחק על אכזבתם של אחרים, הדבר מעיד על כך שתפגע בכוונה בחבריך כדי לספק את הרצונות האנוכיים שלך . באשר לשמיעת צחוק לעג, זה מעיד על מחלה ואכזבות ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

…באשר למהפך, מי שרואה שהוא הפך את ראשו, אז זה אסון, וייתכן שזה היה תורו של הנשיא נגדו. ומי שרואה שהוא פנה מצד לצד, אז זה שינוי מצב. באשר לבכי, מי שרואה שהוא בוכה בלי לצרוח, אז הוא מקל על מי שנמצא במצוקה או שמח מאוד, ואם זה צועק זה אסון שמתרחש עבור אנשי המקום ההוא ומי שרואה שהוא בוכה ולא צא מעיניו דמעות, אז זה לא בשביל שבח, ואם הוא רואה את מקומם של דם הדמעות, אז הוא מתחרט על משהו שעבר ממנו וחוזר בתשובה ומי שרואה את זה כאילו הוא בוכה לאדם שהוא מכיר , ועם נח שבוכה, אז הוא ייפול כפי שראה אותו, ואם הוא רואה שהוא מתאבל על מישהו שמת. אותו מושל עושה שימוש לרעה בסמכותו, ואם הוא רואה כאילו הוא מת בזמן שבכו מאחורי הלווייתו מבלי להתאבל, הם רואים מאותו מושל תענוג, וכל מי שרואה שעיניו מלאות דמעות ולא יוצא, ואז הוא מקבל כסף מותר עבורו, ומי שרואה שהוא בוכה ואז צוחק אחריו מעיד על קרבת זמנו ואמר שחלק מהם אהב לבכות בשינה, אם אין בזה שום מהומה, וניסיתי את זה אלף פעמים, לא ראיתי דבר מלבד טוב, שמחה ואושר…

…אוכל: כל האוכל צהוב בחלום, ולכן הוא חולה למי שאוכל אותו, אלא אם כן הוא בבשר ציפורים . וכל אוכל לבן עדיף על חמוץ . והאוכל לחתונות הוא חדשות טובות, ואוכל להלוויות הוא דאגה ואב קדמון . ומזונות שאינם מקפידים על זמן, הם מזונות ויתרונות מתמשכים, ומזונות שקשורים לזמן, כמו חצילים ודלעת, הם אוכל בזמן מסוים . ומאכלי המלכים, תהילה וגבוהה . אכילת דלעת היא עדות להדרכה ובעקבות הסונה . ומזונות המלומדים הם מדע, הדרכה וברכה . אכילת אוכל משטרתי אסורה . האוכל של העניים ואדוני האדיקות והסגפנות הוא תשובה והדרכה לאכול ממנו . והאוכל של אנשי המדבר נוסע ומועבר ממדינה למדינה אחרת . ובושל בבשר הוא עושר לעניים, ובושל בבשר שאינו רוצה או פולחן . הפיכת המזון למה שטוב ממנו מצביע על טובת הפנים, ואם הוא הופך למרירות או חומציות, הדבר מעיד על שינוי בבעלים או בעסקים . אם היה מבשל אוכל טוב בעצמו, הוא היה מקבל את התפקיד ונפטר ממנו . לאחר עוניו, ואם מישהו אחר יבשל עבורו, הוא עלול להיות ערמומי ומרומה . ומי שראה שהוא בלע אוכל חם וגס, ציין שפרנסתו אומללה . ואוכל חמצמץ שלא יכול היה לאכול מעיד על כאב ומחלות, ומי שראה שיש לו סבלנות באכילתו, השבח לאלוקים הכל יכול, יזכה להקלה ….

…אם ראית את המעיים שלו או משהו שנמצא בבטנו : זה הכסף שלו מדכור הוא מופיע, או את משפחתו מהשלטון והישג יד, או שהוא עצמו הדעה שהוא אוכל את המעיים שלו או משהו שבאמצע האחר, זה משפיע על הכסף הזה מדכורה, ואוכל שהיה כל כך ילד, אח או אנשים אחרים . אם הוא רואה שהוא אוכל כבד אנושי, או שהוא הכה אותו . זה פוגע בכסף קבור ואוכל אותו . אם כבדים רבים מבושלים, צולים או גולמים, הם אוצרות שנפתחים בפניו ונגועים בהם ….

…ומי שרואה שהוא אכל חלק מפירות גן העדן או נתן למישהו ואוכל אותם, הוא יגיע אליו בכמות הטובה והנחמה ההיא, ומי שרואה שהוא אכל פירות בידו ואוכל, אז הוא לומד את מדע הדת ומשיג את חיי האדוקים ואינו מרוויח מכך ….

…הכבד הוא מושא אומץ בחלום . מי שרואה שהוא כבד גדול, אז הוא רחום ואמיץ . ומי שרואה שהכבד שלו נפצע, נראה לו כסף קבור . הכבד הוא אתר הכעסים והרחמים . מי שיסתכל בכבד שלו ויראה את פניו בתוכו, הוא ימות . ומי שרואה שהוא אוכל כבד של אדם, אז הוא מכה בכסף שנחסך ואוכל אותו . אם מדובר בכבדים רבים, הרי שהם אוצרות שנפתחים בפניו, כמו גם כבדי כבשים, פרות וכו ' . הכבד מעיד על ילדים וחיים . אם היה לו שומן בכבד, זה כסף מנשים, ומי שאוכל כבד מקבל כוח ונהנה מבנו . ומי שרואה את הכבד שלו כואב, הוא פגע בבנו או במאהבו או שיש להם את זה . והכיב בכבד רקוב . ומי שחתך את כבדו מת . הכבד הוא המלך וטבח הנסיך . אולי יציאת הכבד מהחלל מעידה על עוול, לא בפני מחמוד . הכבד הוא בטל כסף . ומי שרואה שהוא אוכל את הכבד שלו, אז הוא מכה כסף ואוכל אותו, או אוכל מכספי בנו ….

…על הארץ, ההרים שלה, האדמה שלה, המדינה שלה, הכפרים שלה, התפקיד שלה, הבניינים שלה, הארמונות שלה, המבצרים שלה, המתקנים שלה, החזיות שלה, החול שלה, הגבעות שלה, המרחצאות שלה, הסלים שלה, השווקים שלה, שלה חנויות, גגותיה, שעריה, דרכיה, בתי הכלא שלה, מכירתה, כנסיותיה, בתי האש שלה, המסדרונות שלה וכדומה. העולם נמצא בעולם, והשמים מעל העולם הבא, כי העולם קרוב יותר, והעולם מתעכב, במיוחד מכיוון שגן העדן נמצא בשמיים, והאדמה הידועה מציינת את העיר בה הוא נמצא, אנשיה ותושביה . וזה מציין נסיעה, אם זה מסלול נסיעה כמו מדבריות וערבות, ומצביע על אישה אם היא אחת ממה שהוא תופס את גבולותיה, והוא רואה את הראשון והאחרון שבהם . והיא מציינת את האישה והאישה, כי היא נכנסה פנימה, חרשה, זרעה והשקה, כדי שתישא, תלד ותטיל את צמחיה עד להשלמתו . אולי האדמה הייתה אם כי נבראנו ממנה . מי שבבעלותו קרקע לא ידועה, מתעשר אם הוא עני, מתחתן אם הוא רווק, והוא מתחתן אם הוא עובד . ואם הוא מוכר קרקע או יוצא ממנה לאחר, הוא ימות אם הוא חולה, במיוחד אם האדמה שאליה עבר אינו ידוע, והוא עני אם הוא אמיד, במיוחד אם האדמה שנפרד ממנה הייתה עשב ומרעה, או שעזב מתורה לתורה, אם היה משגיח . אם הוא יוצא מארץ יבשה לארץ פורייה, אז הוא עובר מכפירה לסונה, ואם זה אחרת, העניין נגדו, ואם הוא רואה שהוא מקווה לנסוע, זה מה שהוא פוגש בו את המסע שלו, ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה אז צעיר עוזב ממנה, מופיע איבה בקרב בני עמה אם זקן יצא ממנה, סבא שלהם היה שמח וצבר פוריות, ואם הוא ראה אותו מתפצל , שום דבר לא יצא מזה ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירוע מרושע התרחש על פני האדמה, ואם שבעה יצאו ממנו, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ואם הוא יצא בחיים, אז זה נשאר מייסר בזה אזור . ואם האדמה הייתה מפוצלת בצמחים, אנשיה זכו לפריון, ואם ראה שהוא חופר את האדמה ואוכל ממנה, השיג כסף בערמומיות, כי חפירה היא רמאות, ואם הוא רואה ארץ שנפרדת את הצמח והוא חושב שזו נחלתו ושמח בכך, הוא מציין שהוא מקבל את מה שהוא חפץ ומת במהירות, כי אלוהים אדירים אומר : גם אם הם שמחו על מה שהגיעו, לקחנו אותם פתאום . ~ וכל מי שיקפל את הארץ בידו, תינתן לו נחלה, ונאמר כי קפל הארץ רכש נחלה . ארץ צרה, צרה חיים . ומדברו האדמה טובה, הוא השיגה טוב בדת ובעולם, ומילותיה החשודות בעלות משמעות לא ידועה, כסף של חשד ….

…ומי שרואה את אחד החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, שייקח את ההובלה מגזירת שמו, כמו סעד וסעיד, כי הוא יהיה שמח, שמח וצליל, ואולי מעשיו השתפרו. נאמר שמי שיראה אחד מהם יהיה בדרך של דת האיסלאם, מילים חזקות, ספורטיביות, כנות ומעשים טובים, והוא עשוי לחקות את מעשיהם של מי שראו אותו באומרו נגדו. שלום : המלווים שלי הם כמו כוכבים. לפי איזה שאתה עוקב ?…

…אל-קירמני אמר, ~מי שראה שהוא צוחק בחיוך, אלה חדשות טובות ומוראד השיג את האמרה הכל יכול, ~ אז חייכת וצחקת על מה שהיא אמרה ….

…ומי שרואה שהוא מקיים את תפילת החובה ותפילתו הושלמה ונשיקתו מתיישרת, אז מתמלא הצורך שלו והוא מגיע למה שקיווה. ואם הוא רואה שהוא מתפלל את פאג'ר, אז הוא הרוויח מותר או הבטחה שהיא טובה או רעה, ואם הוא יראה שהוא מתפלל את תפילת הדהר, הוא ינצח על כל מה שהוא מבקש לעניין העולם הזה והבא. אם הוא רואה שהוא מתפלל ביום שישי, אז הוא ישלים את מה שהוא רוצה ויגיע למה שהוא מקווה, ואם הוא רואה שהוא מתפלל לאסר, זה רצון, אבל אחרי קשיים, ואם הוא רואה שהוא מתפלל מגריב, אז העניין שהוא ביקש מבחינת טוב או רע עבר, ואם הוא רואה שהוא מתפלל ארוחת ערב, אז הוא מתייחס לקרוביו ומגיע אליו לעונג ונאמר שקרה לו מרמה ובכי, ותנאי במה שציין הוא שהוא מקיים כל תפילה במועד לחלוטין, ואם יש בה ירידה או עלייה, זה מנוגד למה שהוזכר ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מהתפילות הללו , ואז הוא מציין את מילוי דתו ומי שרואה שהוא מתפלל זמן קצר בתפילתו ואז הוא נוסע ומזה הוא ראה שהוא מתפלל לילה או יום מיותרים, אז הוא עושה מעשה צדק. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צוחק עליו, אז יש לו הרבה הסחת דעת ממנו. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צופה או במקום שאסור לתפילה, אז הוא השחית את הדת, ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא חולה. הוא מתפלל מזרחה או מערבה, כפי שסטה מהאיסלאם ואולי עתר לאשתו. ד נאמר כי אנשי המסגד מתפללים למעט צ'יבלה, וכל מי שרואה מלומד שמתפלל ללא ציבלה או פועל בניגוד לסונה. , או שהוא מתפלל על הכעבה הפר את השריעה ועקב אחר הגחמות ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, זה גם נסיעה או חג'ג ', ומי שרואה שהוא מתפלל באחד משלושת המסגדים, זה עדות ל הכפלת שכרו וקבלת מעשיו. ומי שרואה שהוא מתפלל על בעל חיים, זה התרחשותם, ומי שרואה שהתפילה החמיצה את זמנה ולא מוצא מקום להתפלל בה בעניין קושי…

…צחוק בחלום מעיד על שמחה ואושר אם זה לא מצחקק או שוכב על כאב הגב, ואם זה, אז זה מעיד על בכי . אם הצחוק היה מבדיחה, אז זה מעיד על חוסר הנדיבות של הבדיחה כשהוא ער . כמו גם צחוק מסימולציה, זה עדות ליפול לאסור . ונאמר : מי שיראה שהוא צוחק, הוא יתן חדשות טובות לילד . ומי שרואה בצחוק שלו חיוך, זה טוב . ומי שרואה את האדמה צוחקת, הפוריות תהיה במקום ההוא . אם אתה רואה את המתים צוחקים, אז הוא רך בהמשך . וצחוק . קלילות ופזיזות, במיוחד של גורלי הגורל, שכן הם מעידים על בידודם ….

…ומי שרואה שאדם מת צוחק ואז בוכה, זה מעיד שהוא נפטר מחוץ לדת האסלאם ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: ~מי שראה שהוא בוכה ואז צוחק אחריו ציין שזמנו יגיע בקרוב, כי אלוהים אדירים אמר, ~ ושהוא צחק ובכה, ושהוא מת וחי . ~…

…ומי שרואה שהוא שומע שיחה בה הוא צוחק ומצחקק, הוא לא יעשה זאת ….

…מי שרואה אדם מת בא אליו צוחק לו, הוא הודה לו על עבודתו בצוואתו או במשפחתו, או על מה שהגיע מתפילתו . אם אין שום דבר מזה, אז הוא סידר אותו במצבו הטוב ובצייתנות לאדונו . וכל מי שקורא לו מת, אז תחנונו הוא חדשות על היעדרו של אלוהים, יהי מהולל ומרומם ….

…אם הוא רואה אדם מת צוחק, אז נסלח לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ פניו של אותו יום מסריחים, צוחקים ומריעים .~ אם הוא רואה אדם מת גרוש, הוא לא מדבר אליו או נוגע בו, אז הוא מרוצה ממנו כי צדקתו הגיעה אליו לאחר מותו…

באשר לצחוק, הוא במצוקה ואשלייתי, ואם זה היה עם צחקוק, זה היה יותר ויותר ויש שאמרו שמי שראה שהוא צוחק בחיוך, הרי אלה חדשות טובות והשגת רצון

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~מי שראה שהוא צוחק בחיוך, זו בשורה טובה לילד, כי הקב~ה אמר, ~ היא צחקה, והבאנו לה חדשות טובות ליצחק ….