…חוזה הנישואין : עבור אדם בצווארו, אם הוא תלמיד הקוראן, אסוף אותו, ואם הוא סטודנט לפסיקה, לפסוק אותו, ואם יש לו ברית או חוזה שהוא מקיים. , ואם שום דבר מזה והוא רווק, הוא התחתן עם אישה שמשפרת את הקוראן, ואם יש לו ילד שנושא לו ילד, זה מנותק. אם יש ברית בצווארו, הוא שובר אותה, ואם הוא שינן את הקוראן הוא שכח ומתעלם ממנו, אחרת הידע יתפזר ממנו ויושמד על ידו, ואם חוטים יאספו יחד, אז המהות מהם הקוראן והפנינים הן סונה, ושאר המהות היא הכלל ודברי הצדק והלכה, והתכווצות של אישה לבעלה או לבנה מהות מציינת אמונה, מדע וקוראן ….

…האומה לראות את העבד בחלום הוא עדות לחיה לשירותה . וראיה לערוץ אלדר להפננת לכלוך ולכלוך, וראיות למה שאדם מטייל בו מחצלות ונעליים . וזה עשוי להצביע על כסף או תהילה וכבוד וניצחון על אויבים או על הסירה . ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, הוא ירוויח בסחרו ויהיה לו טוב . אם הוא קונה משרתת צעירה, הוא שואל משהו ולא מסוגל . ואם היה קונה שפחה שחורה הוא היה מציל אותם . וכל מי שרואה עוזרת יפה באה אליו, אז חדשות טובות יבואו אליו, ואם יש לו פרנסה עם הסולטאן שנעצר אז הוא לוקח את זה, ואם הוא נעדר אז הוא יבוא אליו . ואם נערת העבדים מכוערת, יש ששונאים אותו . ומי שרואה משרתת עוקבת אחר אנשים בשוק או מזמינה אותם לגילוי עריות, אז תיפול פיתנה בקרב העם ….

…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…

…המנה היא בחלום עבדת או משרתת, אז מי שרואה שהוא משתמש בקערת נחושת, אז הוא קונה עוזרת מהטורק, אם זה מכסף, אז העבדה היא רומאית יפה, ואם זה מזכוכית, ואז המשרתת היא אישה לבנה, ואם זה מזהב, היא אישה יפה שדורשת שהוא לא יכול לשאת את המזונות שמוציאה באופן לא רצוני, ואם זה עשוי מזכוכית, אז היא חופשית להתחתן אותה ותשמח מזה . השולחן הוא תהילה, עידון, פרנסה וכסף . ראה גם אבל ….

…צוואר הוא מקום האמון בחלום . אם הוא רואה את צווארו דק, אז הוא לא צודק ולא מסוגל למה שהוא נושא באמון . ומי שרואה נחש מקופל על צווארו, אינו משלם לזכאת על כספו . ואם האימאם רואה קוץ בצווארו, אז הוא חלש בצדקו ובדיכוי אויביו . ומי שראה כאב בצווארו, התעלל ביחסי מין או בביצוע אמונו . ומי שרואה את צווארו מוכה בחרב, הוא יחלים אם הוא חולה, ואם ילד מרדן מכה בצווארו, אז הוא מת, כי הילד הסורר הוא כמו מלך . ומי שמכה בצווארו בזמן שהוא מודאג, אז אלוהים יעסוק בו, ואם הוא בבעלותו, הוא ישוחרר, ואם הוא חוב, הוא ימות, וגם האסיר ישוחרר מהכלא . והצוואר הוא מקום האפוטרופסות, העדות, הרצון, הזקאת והדת . ומי שרואה כי צווארו חלק, שמן ושמן בגופו, מעיד על עמדה מכובדת, ואם הוא עד, הוא חף מפשע, ואם יש לו פיקדון הוא יכול להיפטר או לשלם את חובו . ואם הוא רואה שחין, מוגלה או דם נוזלי על צווארו, זה מצביע על כך שאחריותו עובדת . אם הוא רואה ספר על צווארו, זה מעיד שהוא עסוק בחובה בינו לבין אלוהים אדירים . ואם הוא רואה נוצה בצווארו, זה מעיד על האש . מוצג חפותו של צווארו הטוב של האדם המת . כמו כן, צווארו הטוב של המטייל הוא עדות לקולו הקרוב . ומי שרואה חבל או חוט של תכשיטים או פנינים על צווארו, זו עדות לסגולה, ידע ואמת . ואם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יראה את צביטו בצווארו, אז הוא נזף בו בטיפוחו הגרוע, וזה עשוי להצביע על שארית החוב וריפוי המחלה . מי שרואה את צווארו באורך בינוני הוא בעל אופי טוב, ואם הוא אמיץ, אומץ ליבו מתגבר, ואם הוא בעל אופי גרוע, אז הוא נדיב . וצוואר מזכירות הנשים וצוואר מזכירות הגברים . ומי שרואה ציפור על צווארה והיא לבנה, אז זה מעשה טוב, ואם היא שחורה, אז זה מעשה מכוער . ומי שרואה קוראן על צווארו, הוא הגשמת האמת והברית ואמירת הקוראן הקדוש ….

…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….

…אם הביצים נמצאות במקום או בקערה, אז זה מציין נשים או שכונה . מי שיראה שהתרנגולות שלו נשכבות, יהיה לו בן . אם הוא רואה שהוא אכל ביצים גולמיות, אז הוא אוכל כסף אסור, או זנות, או שהם פוקדים אותו . אם הוא רואה ביצים בידו, אז אשתו הופכת למת . אם הוא רואה שאשתו הביצה, היא תביא לעולם בן לא מאמין, ואם הוא יראה שדגרה תרנגולת לבנה, אז התרנגולות עומדות ממנו, ואז עניין מת חי לו, זה יכול להיות קשה לו אותו, ובן מאמין ייוולד לו . יכול להיות שיש לו יותר ילדים ממספר הגוזלים . אם הביצים פוגעות במכה ואשתו בהריון, הוא רוצה להתחתן עם שכנו, אך הוא לא יכול . אם הוא רואה שיש לו הרבה לבן, אז יש לו כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וביצי תוכים משרתת אדוקה . ומי שרואה שהרתיח ביצים בידו, אז מתאים לו עניין שהיה ארוך וקשה לו, והוא ישיג כסף על ידי תיקונו, ויהיה לו עניין מת, ואם יכלה את הכסף של אישה או שהוא בזבזני עם זה, אז אם הוא אוכל אותו, הוא יתחתן עם אישה עשירה . וביצי העגורים הם ילדים עניים . ומי שרואה שהוא נתן לו ביצה, יש לו בן מכובד, ואם הביצה תישבר, ילדו ימות . ומי שרואה שהוא אוכל קליפות ביצה, אז הוא אדם שחופר קברים ושודד את המתים . וביצים הן הרבה לילדים רווקים, נשואים ונשואים . נערות צעירות הן לבנות, ומבוגרים הם בנים . וביצים מציינות זהב וכסף, כי הלובן שלה הוא כסף והחלמון שלה זהוב . וביצים מסמנות ילדים, בעלים ועבדים, ועשויות להצביע על קברים . אולי הביצים הצביעו על פגישה עם בני משפחה, קרובי משפחה ואהובים . אולי זה הצביע על איסוף וחיסכון של דירהם ודינרים . ומי שרואה שביצים נשרפות במקום כמו זבל נשרף, זה מעיד על שבי הנשים של אותו מקום ….

…אם הספה לבנה נקייה, הרי שהיא אינה מותרת, ואם היא שחורה, הרי שהיא אינה מותרת . ומי שחושב שהוא שבר את זה, זה מצביע על כך שכספו הושמד על ידי שחיתות .)…

…המיטה היא אישה בחלום . מי שמוכר את מיטתו מתגרש מאשתו, ואם היא חולה היא תמות . והמזרן הוא נערת שפחה, והוא מנוחה, ולכן המיטה רכה לצייתנות האישה לבעלה ולכניעתה אליו, ויכולתה לנימוסים טובים, והיא מצאה את המודרניות שלה, ואם המיטה עשוי צמר או שיער או כותנה, אז היא אישה עשירה, ואם זו ברוקדה היא אישה מגי, ואם היא לבנה אז היא אישה דתייה, ואם היא שחורה, היא עושה עבודה שאינו מרוצה מאלוהים אדירים, ואם הוא ירוק, היא אשת דת, פולחן וסגפנות . מי שרואה שהוא קנה מזרן, יתחתן עם אישה, ואם המזרן חדש, האישה יפה, ואם המזרן נקרע, האישה מושחתת ולא דתית, ואם הוא רואה שהמזרן שלו הוסט. מתפקידו אז הוא מתגרש מאשתו, ואם הוא רואה שמיטתו נמצאת ליד דלתו של סולטן, אז הוא לוקח על עצמו אפוטרופסות אדירה . והמזרן מעיד על הילד על אמירתו, עליו השלום : ( הילד נמצא במיטה ) , ומי שרואה במיטתו טוב, שחיתות, הגדלה או ירידה, אז זה מתפרש באשתו . ואם יראה מיטה אחרת עם מיטתו, הוא יתחתן עם אישה אחרת . ומי שיראה שקיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו . ומי שרואה שהוא ישן על מיטה, הוא בטוח ממה שהוא חושש ממנו, והוא עלול להיות מודע מדתו, ושינה היא רשלנות ….

…ומי שרואה שהוא על מיטתו והוא לא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאישה ולא משיג את זה, וסבתא המזרן מעידה על רוך של אשה, ואם זה מכותנה או צמר או שיער, אז זה מציין אישה עשירה ואם היא לבנה זה מציין אישה דתית ואם היא מלוטשת אז זה מציין אישה שהיא עושה עבודה שנעימה לאלוהים. ) ואם הוא ירוק, זה מעיד על חריצותה בפולחן, והמיטה החדשה היא אישה אמידה….