פתיחת מנעולים ומקומות סגורים בחלום מציינת הקלה בפרנסה קשה ….

…אגרוף : זה עשוי להצביע על כך שאתה מדבר על סודותיך בפני מי שמפרסם אותם, או להצביע על כך שנפגעו מסמכים חשובים, וזה עשוי להצביע על אובדן כסף לדמיון הנייר – על ידי פתיחת גב – בנייר – על ידי שבירת הראא – וזה עשוי להצביע על נישואי בכור ….

…האם אוכל לדעת שהחזון הוא מן החסד ביותר או מהשטן? ניתן להדגים זאת בכמה דרכים, דהיינו : 1 / שמה שהיה מסכים עם הנאת האל, ובהסכמה עם מה שליחו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הביא; הוא מן המלך – על ידי פתיחת המם והלאם – , ומה שלא הסכים עם הנאתו הוא מלהקת השטן . 2 / שמה שמניב תפנית לאלוהים, פנייה אליו, אזכור אליו וגידול באנרגיה, הוא מלהקת המלך . ומה שפורה כנגד זה הוא מלהקת השטן . 3 / כל מה שהוריש גברים ויהיה קל בלב, וסתום בחזה, זה מן המלך, ומה שעובר בירושה כנגד זה, זה מהשטן . 4 / שמה שמוריש שלום ושקט הוא מהמלך . לא משנה מה שהוריש חרדה, מטרד וסערה הוא מהשטן . ההשראה המלכותית שופעת בלבבות הטהורים, הטהורים, המאמינים, שכן למלך יש קשר עם זה, ובינו לבינה הוא אירוע, כי הוא טוב טהור, והוא צמוד רק ללב שמתאים לו, ולכן פאת המלך עם הלב הזה היא יותר מפאת השטן . באשר ללב הכהה שהושחר מעשן הרצונות והחשדות, השטן זורק והאשים אותו ביותר מאשמת המלך, והמחשיך את הלב, וחטאים וחטאים אינם נסתרים מהקורא, ו על כך מעיד אמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : אם עבד חטא, הוא מתלוצץ בליבו. בדיחה שחורה …. האדית, והיא מסומנת באמירתו של הקב~ה : ~ לא, אבל מה שהם זכו בליבם צלצל~ . ראה : אלרוה מאת אבן אלקיים : 380 עמ ' ….

…מהי הנשמה ומהי האמת שלה? אמירות בנשמה נאמרו . כמו לומר שזה דם, נשימה או נשימה . באשר לטענה שמדובר בדם, זה אינו תקף, בדברים הכוללים שלאחר מותו ועליית נשמתו, נשאר בו דם . באשר לאומר שזו הנשמה [עם שתיקת ההגשמה ], אז היא זקוקה לראיות, עם ידיעה על מציאות הנשמה שיש לו . כפי שאפשר לקרוא לנשמה דם, וביניהם מה שאל-עווזאי אמר : מה שאין לו נשמה הוא נוזלי . באשר לאמירה שמדובר בנאפים [על ידי פתיחת הגשמה ], ידוע שהיא אחת ההשפעות שלה . הנשמה היא אחד העניינים הנסתרים שאסור לדון בה בדרכה, ובהשקפה הנכונה שחלק מהיהודים שאלו את הנביא [ ר~ע ] על הנשמה? אז הנביא השתתק, ואז אלוהים שלח למטה [והם שואלים אותך על הרוח, ספר לנשמה על פקודת אדוני, ולא ניתנה לך ידיעה אלא מעט ] אל-ישרא : 85 .. להבין איך הדבר הוא על ידי צפייה, ראיית עמית שווה ערך, או על ידי אמירת אמת . ומה עוד שקרי . לא ראינו את הנשמה, ולא הבנו את המקבילה שלה, והתקבלה אלינו הבשורה האמיתית שאסור לחפש את מהותה, שכן אנו מוכיחים זאת למרות בורותנו באשר היא . חוקרים מוסלמים רבים התייחסו אליו, ומי שכתב אותו על אבן אל-קיים כתב ספר נפרד בשם הרוח ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….

…לשון הרע של הבתולה הבתולה : על התמודדות עם עניינים קשים הם נפגשו עם כמה סולטנים, כמו מלחמה והוצאת להורג, פתיחת מדינות, חפירת בורות ובארות, חיפוש אוצרות וביורוקרטיות, חיפוש קשיים חכמים נסתרים ונכנסים אחרים עניינים צרים . אם הוא נפתח ונופל לישון, אז הוא מצליח לחפש את הרצוי בערותו , ואם זיכרונו נשבר או ראשו מורכן ורצונו מגיע ללא חדירה, סבו היכה אותו, או תחבולה שלו נחלשה, או הוא חפץ בגחמותיו . או שהוא נתן לו כסף עבור מה שביקש עד שעזב אותו על פי הדרישות כשהוא ער ….

פתיחת תיבות בחלום מציינת עושר בלתי צפוי וטיולים משמחים למקומות רחוקים שעשויים להתקיים עם תוצאות משמחות . אם התיבה ריקה, תחול אכזבה מפעולות שונות . אם אתה רואה ארגזים מלאים בכסף, הדבר מעיד על הפסקת דאגות העבודה ופרישה נעימה ….

…מי שרואה שהוא דופק על דלת, תחנונים שלו יענו, כי הם אומרים : מי שמתעקש לדפוק בדלת עומד להיפתח עבורו . ואולי הוא ניצח בצו שביקש . אם הוא דופק בדלת ופותח, הוא עומד להגיב ולמסמר ….

…הוא נמצא בחלום אשתו ובנו של האיש, מותו וחייו, עושרו וכבודו, אמו וחייתו וסודו. אם החנות שלו קורסת בחלום, הוא מתגרש מאשתו, או שבנו נעלם, או שהוא מת אם הוא חולה, או שאיבד את כספו או מכר את עבדו או מת, או שהסוד שלו הופיע . ואם הוא ראה את החנות שלו טרייה ומריחה טוב, ואם הוא רווק, הוא התחתן עם אישה טובה או שנולד לו בן, ואם הוא היה חולה, הוא היה מחלים ממחלתו ומאריך את חייו, והוא עשוי להגדיל את שוויו ולהרחיב את נוכחותו, או שהוא קנה אומה יפה או בעל חיים מפואר . אולי החנות ציינה את האב ואת האם, כי הם היו הסיבה למצוא אותו ולהאכיל אותו . מה שהיה ידוע בחנותו, אם גידול או ירידה, או חידוש או הריסה, נובע מהאדם שהפנה אותו לחנות . ומי שיראה שהוא יושב בחנות, הוא ירוויח מטוב . ומי שראה שהחנות שלו נהרסה ואביו, אמו או אשתו נמצאים במצב של מחלה, אז החולה ימות . החנות היא פרנסתו של האיש ונישואיו . ומי שרוצה לטאטא את החנות שלו, הוא יעבור ממנה . ומי שרואה שהוא פורץ את דלת החנות שלו, הוא יפנה ממנה . אם יראה את דלתות החנויות סגורות, המיתון יתפשט, ואם יראה את דלתותיהן נפתחות, אלוהים יקל על דרכי המסחר ….

…החנות : מציינת כל מקום בו האדם מרוויח התעניינות בעולמו ובדברים אחרים, כגון הפרדס שלו, הפדאן שלו, עץ הדקל שלו, אשתו, אביו ואמו, או ספרו, מדברי ה ציבורי למי שאימץ מקום עניין, הפוך אותו לחנות שלו . מי שראה את החנות שלו נהרס, אם אביו היה חולה, הוא מת, כי הוא התפרנס ממנו . ואם אמו הייתה חולה, היא תמות, כי היא מגדלת אותו בחלב שלה ומחזקת אותה בפרנסתה . ואשתו הייתה בהריון או חולה, היא נפטרה מכיוון שהיא חיי העולם שלו, ההנאה שלו וההנאה שלו, ומי שנמצא ברחם שלה הם המים שלו, ובנו הוא הכסף שלו לפרשנות . אם שום דבר מכל זה, אז פרנסתו הופכת לקשה והמקומות בהם כוחו מונע עבורו . ומי שרואה שהוא פורץ את דלת החנות, הוא פונה ממנה . אם הוא ראה את דלתות החנויות סגורות, המזוודות שלהן היו מדוכאות והעסקים שלהן נסגרו . אם הוא יראה את דלתותיהם חסומות, הם ימותו והזיכרון מהם ייעלם . אם היה רואה שהוא נפתח, זה היה פותח בפניהם את דלתות המסחר ….