ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הפה מתפרש בשבעה היבטים של מעמד, מחסה, אוצר, ידע, ענייני פתיחה, שוק, מחסום, שר ושומר ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר שזה כסף של יתומים ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמלך נתן לו חוברת לעיר או למדינת מאמאורה ואנשיה מהטוב ובזה יש סוגים של חסד, אז זה מעיד על השגת כבוד ומעמד גדול, ואם הפרסום הוא לעיר או לכפר שלא נבנים, ואז הפרשנות שלו נגדו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: אם השטיח הוא חדש מאוד, הוא מתפרש בשמונה היבטים של כבוד, כבוד, דרגה, חסד, כסף, חיים ארוכים ושבחים כמו גדולתו ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא אוכל כבש רבים, זה מעיד על היעדרו של אדם מתוקן ….

ג'עפר א-סאדיק אמר כי המרקיזה מתייחסת לחמישה היבטים: סולטנות, ממשלה, מדינה, משרד וצבא ….

ג'אבר אל-מג'ריבי, שראה כי קיפל את השטיח ונשא אותו על כתפו, הוא יעבור ממקום למקום . ומי שרואה שהוא קיפל את השטיח שלו ויושב עליו, זה מעיד שנותר מעט מחייו אך פרנסה מועטה . ומי שראה שהוא פרש שטיח מקופל, הוא פותח עליו את דלתות הפרנסה ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הקרן מתפרשת בארבעה היבטים, כבוד, מעמד, סדר ואישה .~…

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שאם זה זעפרן, הוא אחראי למחלות ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אסד מתפרש בשלושה אופנים כשליט, אדם חזק ואויב חזק ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~אם החולצה חדשה ורחבה, היא מתפרשת בשישה היבטים של חזון של אנשים דתיים, הסתרה, חיים טובים, מנהיגות, רכישת מוראד, שמחה ובשורות טובות .~…

וחיילים בשינה, מלאכי רחמים ….

…באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….

…באשר לשכרות, אמר ג'עפר אל-סאדיק, ~הקורבן מורכב מעשרה היבטים של אישה, משרתת ועבדה, כוחה של הדת, טובת הגוף, אריכות ימים, כסף, חסד, דיבור חביב ונעים, וירושה מנשים . ~…

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שנעדר קיבל נסיעות, זה מעיד על הקלות בענייניו ועבודתו .~…

המלך המרוקאי של ג'אבר אמרוי המכסה את המגבת הוא מראה על צדק והגינות וכי השופט הרגיש שהוא מכוסה על ידו מראה את הפקק בפסק הדין ואם הפוליתאיסט ראה אותו מכוסה על ידי זה פירש אותו לאיסלאם ואם נזיפה ראתה אותו מכוסה על ידי זה. עדות לחזרה בתשובה אליו אם הגנב ראה את זה מכוסה על ידי שכן זה מעיד על תשובה מכך

ג'עפר א-סאדיק אמר כי ראיית שיניים מתפרשת על שישה היבטים של משק הבית, כספי גמלה, מצוקה, פרדוקס ופגיעה מקרובי משפחה ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אין חלב בחלב אם לא אוכלים בשר ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי לחזון הטבעת יש שמונה היבטים: ילד, כסף, אפוטרופסות, חי, משרת, דרגה גבוהה, קישוט וראש עבודה ….

…וג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הפלבוטומיה מתפרש בארבעה היבטים: פתיחה, מסמר, סכסוך ושותפות, ואם הספוילר מוסתר, ראוי להערכה בזכותו, ואם הוא אחרת, הוא ראוי להאשים ו חלק מאלה שמביעים שנאה לפלבוטומיה בגלל ההרס שהיא מכילה במכסה ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית השפתיים מתפרשת על ידי הילדים, ולכן העליון הוא זכר והתחתון הוא נקבה, ולכן מה שנראה בהם של זאין ושיין יתפרש על כך. אשר לפה, זהו המפתח לפיקודו של האיש ולסיומו, למהלך פרנסתו ולמקום כוחו ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…יהלומי חלום להחזיק יהלומים הוא חלום שמבשר טובות ומעיד על כבוד גדול ועניין מיוחד של פקידים . אם בחורה חולמת שהאהוב שלה נותן לה יהלומים, אז זה מנבא שיהיה לה נישואים גדולים ומכובדים, וזה ימלא את עמה בגאווה, אבל אם היא תאבד יהלום ולא תמצא אותו אחרי זה, אז זה חלום הוא אחד החלומות המרושעים ביותר ומנבא בושה, עוני ומוות . אם זונה חלמה על יהלומים, זה מבטיח לה ימים רבים של הצלחה ומתנות נפלאות . משמעות חלום זה עסקאות רווחיות עבור מי שעובד בספקולציות מסחריות . כנ~ל לגבי גברים פורנו וזונות אם הם חולמים להיות בעלי יהלומים . יהלומים מבטיחים מזל טוב, אלא אם כן הם נגנבים מגופות המתים, ובמקרה זה הם מנבאים שחבריך יגלו את חוסר הכנות שלך ….

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אבו סאל בישר בן אחמד אלמהראג'אני אמר לנו, הוא אמר: ג'עפר בן מוחמד אל-עראיי אמר לנו, מוחמד בן אל-חוסיין אל-בלקי אמר לנו בסמכותו של עבדאללה בן אלמוברק, בסמכותו של אבו. בכר בן אבי מריאם אל-ע'סאני, בסמכותו של עטיה בן קיס, בסמכותו של עוף בן מאליק אל-אגג'י, שהוא אחוותו של אדם מקאייס כינה אותו חולם, ואז כי חולם השתתף במוות אז בא Auf אליו אליו ואמר : הו חלום, אם באת, חזור אלינו וספר לנו מה גרם לך . הוא אמר שאם זה היה כמוני . הוא תפס חולם, ואז Auf נשאר שנה אחר כך, והוא ראה אותו בחלום, אז הוא אמר : אוי חלום, מה עשית ומה נעשה איתך? הוא אמר : ובנו שכרנו כולנו למעט אלה שנספו ברוע המכונה באצבעות, ואלוהים שילם את כל שכרתי עד ששילמתי שכר של חתלתול שסטה במשפחתי לפני מתתי לילה . הוא הפך לאוף, אז מחר הוא פגש אישה שחלמה חלום, וכשנכנס, היא אמרה לו, ~ברוך הבא. לא נכון, ”הוסיף אחרי חולם. Auf אמר : האם ראית חלום רטוב לאחר מותו? היא אמרה : כן, ראיתי אותו והבת שלי לא אהבה אותי ללכת איתו, אז Auf סיפר לה על זה שראה ומה הוא הזכיר לגבי החתלתול שהלך שולל . היא אמרה, אני לא יודעת שהשירות שלי יודע את זה . אז היא התקשרה למשרתיה ושאלה אותם על הבשורה, והם אמרו לה שחתול עבר שולל לפני מותו בלילה הקודם ….

חלום על שפשפות מנבא חברה נעימה עם הוגים ואנשים הומוגניים . חלום זה מבטא גם עושר לאישה. חלום זה מעיד על עלייה ממצבה הנוכחי . אם אתם אוכלים גרגרי הנחלים, תהיו המטרה לטרוף מהנה . ~ ג'ג'אר : חזרת .~…

…אם אתה מתעוור ממשקאות כבדים אז זה חלום שאינו לטובתך, מכיוון שהוא מעיד על פזרנות ואובדן עבודה . תתביישו מכניעתכם למרמה וגניבה . אם אתה שיכור מיין, תהיה לך מזל במסחר, במערכות יחסים מיניות או רומנטיות, ותעלה על המסלולים הגבוהים בעיסוקים ספרותיים . חלום זה תמיד נושא סבל אסתטי . אם אתה רואה אחרים במצב שיכור, זה בשבילך או אחרים מנבא מצבים אומללים . לא ניתן לספור שתייה על כל צורותיה כחלום טוב . חלום זה מזהיר את כל המעמדות להפנות את מחשבותיהם לנתיבים בריאים יותר ….

…האם יש הסבר לכמה מקרים של טלפתיה שנמצאים לפעמים בין כמה תאומים, או קרובי משפחה, והאם זה קשור לחלומות? כן, תופעה זו קיימת ודוגמא לכך . יכול להיות שיש שני אחים או חברים, ואחד מהם מספר על משהו שקרה עם השני, אם זה היה משמח או עצוב, למשל, ואז מגלה את כנות המחשבה הזו שעלתה בדמיונו של בעליו, וזה לדעתי יש אחד משני פרשנויות : 1_ זה מה שמכונה השראה, וציינתי את זה והזכרתי שעומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, היה אחד המפיצים והסיפור שלו עם מסטאבה מפורסמת, ואמרתי שזה אחד המאפיינים של הנביאים והקדושים . 2_ שהסיכון הזה עשוי להיות אפשרי לבעליו בזמן השינה. כאשר רוחות נפגשות, נפש של אח עשויה לפגוש את אחיו, ולתאר אותו בכיתתו, מאהב עם אהובתו, חליל עם חברו, ונעדר ממשפחתו, ולכן מתקיים מפגש בין רוחות אלו, ומתקיים מפגש, ואז יכולות להיות חדשות מהם עבור חלקם, ואז אחרי שהיא מתעוררת היא מספרת לנשמות האלה או לאלה שראו חזונות מה קרה, ומה שקרה עשוי להיעדר ממנה, כמו אם זה מחוץ לגבולות המקום , כגון חדשות נעדרות או מטיילים, או מחוץ לגבולות הזמן, כגון אם המודיע הזה מת, תופעה שאינה מפתיעה, וישנן דוגמאות רבות בהן אנו רואים קשר בין שני צדדים עם המרחק ביניהם, למשל הרגשת האם אישה מניקה זקוקה לבנה או לבת כדי להניק, אם כי היא לעיתים רחוקה ממנה, וזאת דרך כמה מהסימנים שנשים מניקות מכירות מייצור חלב וכאבים בשדיהן לפני t זמן ההנקה, וזו אחת הדוגמאות החיות שנראו ….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם עדיף לבטא חזונות או לתת להם להתגשם עם הזמן? ראשית, צריך לדעת כאן שלא נכון שכל החזונות מתקיימים, גם אם החזון איש הוא מאמין, יתכן וחזונו של המאמין לא יתגשם באופן ישיר, הוא עלול להתעכב, וייתכן שהוא לא יתגשם כלל. כמו כן, חזונו של המאמין עשוי לשקר. בגלל החדית 'של אבו הוריירה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכות הנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, הוא אמר : [ כשהזמן יתקרב, חזונו של המוסלמי כמעט לא ישקר, וחזונו של המוסלמי. אמיתי יותר עבורך, והחזון של המוסלמי הוא חלק מארבעים וחמישה חלקי הנבואה ] המוסכמים והנוסח למוסלמי . ומי שרואה מה נעים לו, עדיף שהוא יציג את זה למי שחוצה אותו בשבילו . באשר למי שרואה משהו שמפחיד אותו או מצער אותו, הוא לא צריך לספר את זה לאף אחד, והוא חייב לעשות את אמצעי הזהירות שהוזכרו . יש אנשים שיכולים לומר מדוע איננו מאפשרים לדאוג לחזון או לחלומות על ידי זמן או זמן, וזאת נקודת מבט שמכובדת, ואני תמיד אומר : דעתי שגויה שאולי נכונה, ודעתו של אחרים נכונים ואולי טועים, אך אנשים אלה אינם צריכים להאשים את מי שמחפש את ביטוי חזונם או אפילו את חלומותיהם. זו עשויה להיות בשורה טובה, או אזהרה לבעליה, והאימאם אחמד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : החזון משמח את המאמין ולא מטעה אותו . והחזון איש עשוי להפיק תועלת ממה שהוא רואה בשנתו. האימאם אלדהאבי אמר באל- סירה [1/81] בחזונו של עבד אל-רחמן בן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא ייכנס לגן עדן שאהבו, למרות שהוא אחד מאנשי גן העדן. , ואחד מעשרת המיסיונרים, אמר : שרשרת ההעברה שלה טובה . הוא ואחרים הם חלום, ולחלום יש פרשנות, ואבן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהנה ממה שראה וממה שהגיע, עד שנתן צדקה בכסף רב ששוחרר עבורו – ושבחים. יהיה לאלוהים – רגליו, והוא הפך לאחד מיורשי גן העדן ואין שום נזק . אלוהים יודע ,,…