…~אם אוניקס הוא טהור ולבן, אז הוא מתפרש כאישה יפה, אותנטית וכנה~, אמר ג'אבר אל מג'ריבי ….

ג'אבר אל מג'ריבי אמר כי המהות הלבנה נולדה ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי הצנצנת מתפרשת בתשעה היבטים, עובדת צבועה, אישה ועבדת, כוחה של הדת, טובת הגוף, חיים ארוכים, כסף, ברכה וירושה מנשים ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אם מישהו רואה את האוכף שלו עטוף בתכשיטים, אז הוא מקבל כסף בגלל האישה, ואם האוכף מעוטר בזהב או בכסף, אז אשתו היא מעריצה שחצנית שהיא חלשה בדרך של דת, ואם האוכף נטול קישוט, אז אשתו צדיקה של דת ונאמנות ….

…ומי שרואה ששתל עץ בביתו, והוא מגדל עליו פרי, אז זה מתפרש על ידי נישואי תערובת עם אדם שאופיו ואופיו יהיו כמו פרי אותו עץ בטעמו ובריחו ….

פרי חולם לראות פרי בשל בין העלים הירוקים שלו, בדרך כלל עתיד מזהיר לחולם . פירות מחוספסים מסמנים מאמצים מאוכזבים או פעולה ממהרת . אם בחורה חלמה שהיא אוכלת פירות גולמיים, זה אומר ירידתה ואובדן ירושה . אכילת פירות היא לרוב לא טובה . אם אתה קונה או מוכר פירות זה אומר הרבה עבודה אבל פחות כסף . אם אתם רואים או אוכלים פירות בשלים, משמעות הדבר היא עושר קנאה ספציפי והנאה ….

אמון באלוהים הכל יכול בחלום ואמירתו מעיד על השגת היעדים, על סיום המצוקה, וזה עשוי להצביע על אמונה באלוהים הכל יכול, חשיבה טובה בו, ניצחון על אויבים והשגת תקוות . אולי אמון באלוהים כל יכול להצביע על תשובה של הרשע והמרת דתם של האמונה, ואולי מעיד על התרחשות הרוע, אך תוצאותיו טובות ….

…ודניאל אמר שכל פרי שאתה רואה מתוזמן ונאכל ממנו, כי זה מצביע על כך שיש כסף ותועלת מלבד מה שנראה שמתאים למצב רוחו ….

…ומי שרואה פרי מחוץ לזמנו או אכל ממנו, אז זה מעיד על היעדר כספו, ואם יש מה לשבח בחזון, זה לא פוגע בו ….

…אבן סירין אמר שאם הוא ראה שיש לו חורשה עם עצי פרי והוא אכל מהם, זה מצביע על כך שהוא יתחתן עם אישה שיש לה כסף ותקבל תועלת ממנה ….

אל-קווארירי, חזונו בחלום מעיד על טהרת החיים וטהרת הבורות ועל הופעתם של סודות . אולי החזון שלו הצביע על המאהב שהיה שייך למבצע ….

…חילול השם הוא בחלום עושר או מחלה שמהם הבעלים לא יכול לברוח ושום תרופה לא עוזרת לו, ואמונה היא עוול . ונאמר : חוסר אמון הוא הכחשת האמת. אמר הקב~ה : ( הרג אדם אינו מאמין לו ). אני לא מציית לו . אולי בגידה מעידה על בריאותם של החולים לאחר השגחה צמודה . ובגידה עשויה להצביע על מרדה בדת והריגה עצמית ….

…חילול השם : בפרשנות מציין עושר, שכן הקב~ה אומר : ~ לא, אדם עריץ, אם הוא רואה אותו הוא מתעשר .~ וזה עשוי להצביע על עוול, שכן הוא אומר : ~ הכופרים הם הלא צודקים .~ זה מצביע על מחלה שבעליה אינו מרוויח מריפוי, כי אלוהים אדירים אומר : ~ בין אם אתה מזהיר אותם ובין אם לא תאיר להם, הם לא יאמינו .~ המספר הגדול של הכופרים, המספר הרב של ילדים . השייח 'הכופר הוא אויב של עוינות ישנה ושנאה לכאורה, השייח מגי הוא אויב שלא רוצה להשמיד את יריבו, והשיח' היהודי הוא אויב שרוצה להשמיד את יריבו . השייח הנוצרי הוא אויב שעוינותו אינה פוגעת, והעוזרת הכופרת מרוצה מחנה . ומי שרואה כאילו השחית את חובו, הוא הטעה את העם בכזב ופגע בהם, כאילו ראה שהוא משחית את חובו, כי אלוהים אדירים אמר : ~ וכי נהג לומר שהשוטה שלנו הוא נגד אלוהים .~…

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

…באשר לשכרות, אמר ג'עפר אל-סאדיק, ~הקורבן מורכב מעשרה היבטים של אישה, משרתת ועבדה, כוחה של הדת, טובת הגוף, אריכות ימים, כסף, חסד, דיבור חביב ונעים, וירושה מנשים . ~…

המלך המרוקאי של ג'אבר אמרוי המכסה את המגבת הוא מראה על צדק והגינות וכי השופט הרגיש שהוא מכוסה על ידו מראה את הפקק בפסק הדין ואם הפוליתאיסט ראה אותו מכוסה על ידי זה פירש אותו לאיסלאם ואם נזיפה ראתה אותו מכוסה על ידי זה. עדות לחזרה בתשובה אליו אם הגנב ראה את זה מכוסה על ידי שכן זה מעיד על תשובה מכך

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הפה מתפרש בשבעה היבטים של מעמד, מחסה, אוצר, ידע, ענייני פתיחה, שוק, מחסום, שר ושומר ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר שזה כסף של יתומים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הקרן מתפרשת בארבעה היבטים, כבוד, מעמד, סדר ואישה .~…

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית העין מתבססת על חמישה היבטים: גובה, ייעוד, חוסר מזל, מצוקה, מחלות וחיים ארוכים ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא אוכל כבש רבים, זה מעיד על היעדרו של אדם מתוקן ….

ג'עפר א-סאדיק אמר כי המרקיזה מתייחסת לחמישה היבטים: סולטנות, ממשלה, מדינה, משרד וצבא ….

ג'אבר אל-מג'ריבי, שראה כי קיפל את השטיח ונשא אותו על כתפו, הוא יעבור ממקום למקום . ומי שרואה שהוא קיפל את השטיח שלו ויושב עליו, זה מעיד שנותר מעט מחייו אך פרנסה מועטה . ומי שראה שהוא פרש שטיח מקופל, הוא פותח עליו את דלתות הפרנסה ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי לחזון הטבעת יש שמונה היבטים: ילד, כסף, אפוטרופסות, חי, משרת, דרגה גבוהה, קישוט וראש עבודה ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שאם זה זעפרן, הוא אחראי למחלות ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אסד מתפרש בשלושה אופנים כשליט, אדם חזק ואויב חזק ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~אם החולצה חדשה ורחבה, היא מתפרשת בשישה היבטים של חזון של אנשים דתיים, הסתרה, חיים טובים, מנהיגות, רכישת מוראד, שמחה ובשורות טובות .~…

וחיילים בשינה, מלאכי רחמים ….

…באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….