פרח מחחלה אם חלמת שאתה רואה או אוסף פרחי מקלה, אז אתה עומד לסבול מהפרדה כואבת מחבר שתביא לטוב לך . פרח Makhla : זה פרח יפה של המשפחה של שושנים ….

…ומי שרואה כי גן פרח וטוב, יתפרש על ידי עבודתו הטובה ועבודתו ….

פרח אביב אם אתה חולם על זר פרחי אביב זה כולל עצב, אך אם אתה חולם שאתה נמצא בשדה שבו פרחים יפהפיים אלה פורחים עם עליית השמש ושירת ציפורים, אז גם אושר, בריאות ושגשוג יתחרו להוביל אותך לדרכי החיים הכי משמחות . אם חלמת לראות אותה מחוץ לתקופתה, אז הרוע ישנה אותך בתלבושת כלשהי . אם חלמת לראות את הפרח הקטן הזה בעשב ליד כפות הרגליים שלך, אז זה סימן טוב הנושא שמחה, אושר ונחמה ….

…באשר לפרח התנועה, אין בו טוב מכיוון שמקורו מפריחה, וייתכן שזה משהו שאדם שונא, ולגבי צמרמורת, זה לא טוב ….

פרח אם חלמת לראות פרחים פורחים בגנים, זה מנבא הנאה ורווח אם הפרחים בהירים ורעננים, אך אם הפרחים לבנים, זה מעיד על עצב . פרחים קמולים ומתים מבשרים על אכזבות ומצבים מתסכלים . אם ילדה תקבל זר פרחים שונים, זה מנבא שיהיו לה מעריצים רבים . אם אתה רואה פרחים פורחים באדמה צחיחה ללא שמץ של עלים, זה מנבא שתסבול מחוויה מרה, אך היכולת והשמחה שלך ישפרו את יכולתך להתגבר עליה לתהילה ואושר ….

באשר לאל-מיזהר, זה מתפרש בדרכים לעניים בטוב ולמלכים על ידי ניהול נימוסים של דרך סגולה, מכיוון שהוא אחד המאפיינים של אנשי צדק ואחרים עם טוב, והוא נשלל על ידי הקבוצה ….

ומי שרואה שאדם מת נכנס לביתו בשמחה, אז הוא מציין את התגמול, הנדיבות והתגובה לתחנונים על הנפטר מקרב משפחתו ….

…ומי שרואה משהו מהפרחים, שאינו יודע את שמו ולא יודע מהו, אז זה מתפרש בשני אופנים, או לראות אנשים שונים לבושים ולא מכירים אותם, או דבר ארוג שיש בו צבעים רבים, ונאמר לראות את הפרחים הריחניים מבחינת המשפט, בין אם הם צהובים או אחרים, זה מתפרש בשבחים טובים במיוחד עבור מי שהריח אותו, ואם אין לו ריח, זה עשוי להיות דאגה או עניין שאינו נמשך למי שיש לו את החזון, והוא עשוי להימשך מעט, ונאמר כי חזון של פרח יחיד אם הוא טוב וזה יחיד המשתרע על גופו, אז כל מה שהוא רואה בה בתאונה, הוא חוזר בתשובה בחייו על האומר הכל יכול ~ פרח חיי העולם ~….

…החלק מאי expressers טוב Albasagh עץ פורח הראה מילה טובה, ואת העץ כי זה Dd מילה זדונית של פסוק, ~ אלוהים נתן את דוגמה של מילה טובה ~ בפסוק ~ כמו המילה זדונית זדוני עץ ~ בפסוק ….

…מנהרה אם אתה רואה את עצמך עובר דרך מנהרה, זה סימן רע ומשמעותו כישלון מבחינת אהבה ועבודה . אם אתה רואה רכבת שמתקרבת אליך בזמן שאתה במנהרה, זה מנבא בעיות מבחינת בריאות ושינוי אופי המקצוע . אם אתה עובר במנהרה עם מכונית, זה מנבא שהעסק שלך לא פורח ושתבצע הרבה נסיעות לא מוצלחות ויקרות . אם אתה רואה מנהרה קורסת, זה מנבא כי כישלונם של אויבים ערמומיים מקיף אותך . אם אתה צופה במנהרה, זה מנבא שבקרוב תצטרך להתמודד עם אירועים אומללים ועצובים ….

…אם אתה רואה עץ ורדים שאינו פורח, אז זה מנבא שאתה מוקף באווירה של ניחוח וריחני מאושר וטוב . אם אתה רואה עץ ורדים מת, הדבר מנבא לך וקרוביך יחדיו חוסר מזל ומחלות ….

…בלון אוויר חם אם חלמת לראות בלון, זה מנבא שתתקדם מספק בספקולציות המסחריות שלך בעתיד . אם אתה רואה שבלון נכשל, זה מנבא תוצאה עגומה בתכנון הגורם לכל כך הרבה אי נוחות וחרדה . חלום זה מלווה בתקוות מושחתות ובצער . על פניו העסק של כולם יסבול מקריסה . אם טיפסת בכדור פורח זה מעיד על טיסה חסרת מזל ….

…קרח אם אתה חולם על הטוב, זה מבשר אסון גדול ורעים יבקשו לפגוע בך כאשר העסק פורח . אם אתה חולם על קרח שצף בזרם מים צלולים, המשמעות היא שהאושר שלך יהיה נגוע על ידי מצב רוח חמוץ וחברים מקנאים . אם אתה חולם שאתה הולך על קרח, אתה מסתכן להציב תענוגות חולפים על פני יוקרה וכבוד . אם ילדה הולכת על קרח זו אזהרה כלפיה שרק וילון דק מסתיר אותה מהשערורייה . אם אתה רואה קרחונים על גג הבתים, פירוש הדבר סבל וצורך במנוחה . והחלום הזה מספר על בריאות לקויה . אם אתה רואה שטפי דם על הגדר, זה אומר כאב פיזי ונפשי . אם אתה רואה אותם בעצים, אזי תקוות מאוכזבות יעוררו צער . אם אתה רואה את זה על צמחים ירוקי עד, צפוי לך עתיד מזהיר, עם הכבוד לעוות חשד . אם אתה חולם שאתה מכין קרח, תמצא כישלון בחייך בגלל אנוכיות ואהבה עצמית . אכילת קרח מנבאת מחלות . אם אתה שותה מים קפואים זה יביא לבריאות בגלל בזבוז . הרחצה במים קפואים פירושה שאירוע בלתי צפוי מחלחל לתקופת ההמתנה ….

…בסמכותו של אבו בכר בן עבדאללה בן אבי אלג'הם, בסמכות אביו בסמכותו של סבו, אמר : שמעתי את אבו טאליב מדבר בסמכותו של עבד אלמוטאליב אמר : בזמן שאני ישנתי ב את האבן ראיתי חזון שהכה בי, ואני נבהלתי ממנו, אז הגעתי לכומר קוריש בקצה הזינוק והשקע שלי פגע בכתפי, כך שכשהסתכלתי ידעתי בפני את השינוי , ואני באותה תקופה אדון האומה שלי , והיא אמרה : אדונינו מבאל הגיע אלינו עם שינוי צבע. ראית משהו משני אירועי העידן? אז אמרתי : כן , ואף אחד לא דיבר איתה עד שהוא נישק את ידה הימנית ואז שם את ידו על אם ראשה ואז הזכיר את הצורך שלו, ולא עשיתי את זה כי הייתי לאומני גדול , אז אני ישב ואמר : ראיתי הלילה בזמן שישנתי באבן כאילו עץ גדל ראשו הגיע לשמים ופגע בענפיו הבהירים והמגריב ואני לא ראינו שום אור פורח ממנו גדול פי שבעים מאור את השמש, וראיתי ערבים ולא ערבים משתטחים אליה כשהיא מתגברת כל שעה בכוח , באור ובגובה , שעה מסתתרת ושעה פורחת, וראיתי להקה של קוריש נאחזת בענפיה, וראיתי אנשים מהקוריש שרוצה לחתוך אותו. הפנים היו טובים ממנו, והרוח לא הייתה טובה ממנו, אז הוא שבר את צלעותיהם ושלף את עיניהם, אז הרמתי את ידי לקחת חלק ממנה, אז הצעיר עצר אותי, אז אמרתי : מיהו המניה? הוא אמר : החלק הוא למי שדבק בה והקדים אותך אליה , והבחנתי בבהלה ובבהלה , וראיתי שפניה של הכוהנת השתנו, ואז אמרה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייצאו מ הלב שלך, אדם שבבעלות המזרח והמערב וחייב לו אנשים , ואז הוא אמר לאבו טאליב : אולי אתה תהיה הילוד הזה . הוא אמר : אז זה היה אבו טאליב החדית 'הזו מתרחשת והנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , ואמר : ~ העץ היה. ~ ואלוהים יודע הכי טוב את אבו אל-קאסים אל-אמין , אז אומרים לו : אתה לא מאמין בזה? הוא אומר : ( עלבון ובושה )….

…הוורד : בן או כסף מכובד, ונאמר שוורד מעיד על נעדר או על ספר . ונאמר כי הוורדים הם אישה פרדוקסלית, או ילד שמת, או סחר שאינו מחזיק מעמד, או שמחה שנעלמת, בגלל חוסר ההישרדות של הוורדים . ומי שרואה כאילו צעיר נתן לו תגובה, אז אויב שלו משלם לו ברית שלא מחזיקה מעמד עבורו . ומי שיראה שיש לו זר על הראש, הוא יתחתן עם אישה והחלוקה ביניהם תהיה צמודה . ואם אישה רואה את זה, אז יש לה בעל בתפקיד זה . והשושנה המאושרת היא פרח העולם הזה בלי שיהיה לו כוח או הישרדות . והוא חתך את עץ הוורד בענן, וקטף את הוורדים בהנאה, וקטף את הלבן מגינתו, נשק לאשתו הצנועה . אם הוורדים אדומים, אז אשתו היא אדם עליז . ואם הוורדים צהובים, הרי שהיא אישה מיושרת . והרים את כפתורי הוורדים שלא נפתחו, עדות לאישה שהפילה ילד . ונאמר שהורדים חביבים . ומי הרי ורד גדול ידוע, שהיה מקובל על אותו שוב ושוב עבור אישה יפה, יפה שכול בן רוצה, לזרוק את המאמר המכוער, והיא חפה זה : קבוצה של expressors אמרו : שתי הרוחות מעטים ורבים מהם הם עצב . הוורדים בוכים, אשליה ועצב, למעט מה שנראה במקום בו הוא מוכר, בלי לגעת בו או למשוך אותו . הבזיליקום בוכה אם מסירים אותו ממצבו והעץ שלו מת . כל עוד הוא חי בצמח שלו, אתה מוצא את הריח שלו, אז הוא ילד ומשהו דומה . כמו גם ורדים, הדס, פלפל וכל מה שמיוחס לשתי הרוחות, כמו גם פולסים ומה שאינו ידוע למספר מקורותיו בהתרבותו, הם הם וצער . והם אוכלים קטניות ואבל, ואבל נענע . באשר ליסמין : נאמר שאדם בא לחסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ואמר : ראיתי אתמול כאילו המלאכים יורדים מהשמיים ומרימים יסמין מבסרה . אל-חסן נזכר ואמר : חוקרי בזרה איננו . נאמר כי יסמין מעידה על דאגה ועצב, מכיוון ששמה הפרטי הוא יאס ….

…אם חלמת על אבשלום זה מעיד על אירועים עצובים . אתה עלול ליפול מבלי שתבין קורבן לטעות ותנקב את ליבו של אהובך בייסורים וכאב עזים על ביצוע מעשים לא מוסריים והפרת חפות . ושום פרח של טהרה לא ישאר כה קדוש עבורך לנשום עליו נשימה רגשית . אם חלמת על אבשלום או כל דמות עקשנית אחרת, אז זו אזהרה מפני נטיות לא מוסריות . חלום זה מזהיר את האב להיזהר מילדיו ….

…אם אתה חולם שאתה אוסף חרציות לבנות, זה מעיד על אובדן וסיבוכים רבים . אם החרציות צבעוניות, זה מנבא אסוציאציות משמחות . אם אתה רואה אותה בזרים זה אומר שתינתן לך אהבה אבל שאיפה מטופשת שתשאיר אותך בצד . אם תחצה נתיב של החרצית הלבנה ונראה פה ושם פרח חרצית צהוב בין הפרחים הלבנים, הדבר מנבא שתחושה מוזרה של אובדן ועצב תפקוד אותך ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…אל-אספר : פרח אבל על האיש האדום שלו, והוא מחכה לגבר שיעשה עבודה ….