…סוראט אל-אנעם מי שקורא אותו או קורא לו אותו, כג'פר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר עיישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, ואל-קסאי ואבן פדלה, היא מבטיחה לו ביטחון ילדים, הגנה על ילדים ופרנסה טובה בעולם הזה ובעולם הבא . ונאמר : אדרבה, הוא יהיה שופע בחסדים, כבשים, בקר, פרות ובעלי חיים, סוס הנפש. אלוהים אדירים מכנס את עניין שני העולמות, ורחמים ומקיימים אותו, ושבעים אלף פרעונים מתפללים עבורו, ומבקשים סליחה עבורו ….

…ומי שראה שהוא מרעה פרות, זה מעיד על פוריות השנה ועל שפע המעשים הטובים ….

…זבל הוא כסף בחלום עבור מי שאוכל אותו או מכיל אותו, והגללים של מה שאוכלים מעופות הם כסף אסור, והזבל שמתאים להצתה הוא הפרשה, במיוחד אם הוא יבש . ומספר האנשים הגדול שצווח מצביע על מכשול בתנועות . להכתים עם צואתם של אנשים זה מחלה או פחד, וזה מדריך טוב למי שמעשיהם מכוערים . זבל פרות הוא מדריך טוב יותר לחקלאים מאשר לאחרים . באשר לאשפה, זה בחלום מדריך טוב לעניים, כי זה אוסף של הרבה דברים ובזבוזים, ולא זוכה לשבחים לעשירים . אולי זה הצביע על הריונה של האישה, או על שפע הכסף . באשר לנבלות, הוא בחלום אדם מקופח, שחזונו מעיד על עייפותו בנוחיות אחרים . אולי חזונו הצביע על מהירות העושר ומהירות העוני . נבלות הוא אספן כסף גדול ….

…באפלו : הוא כמו שור שלא עובד, וזה אדם שיש לו חסינות למקום הקרן . תאו נקבות הן כמו פרות, כמו גם החלב, הבשר, הקליפות והאיברים שלהן . הוא אדם אמיץ שלא חושש מאף אחד. הוא סובל מפגיעה באנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . אולי זה פורש על ערכיו ….

…בחלום הוא נשיא יצירתי, חזק ומלכותי, אמיץ עם עור, שלא חושש מאיש, וסובל נזק לאנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . התאו הוא אדם מפחד, הרבה הונאה והרבה דיבור, מסעות תכופים ביבשה ובים, ויש לו שליטה על האויבים . וזה עשוי להצביע על עמל וחתירה, או התעללות . אם משתמשים בו בחריש או בסיבוב, זה מעיד על רצון וצורך . תאו הנקבי הוא כמו פרות בכל מצבן ….

…אם חלמת לראות פרות ממתינות לשעת החליבה, אז זה מנבא שלל תקוות ורצונות ….

…עצמותיו של אדם : הן מעידות על עושרו שיש בו קומתו ועליה טבילתו, כמו בהמות, עבדים, פרות, גמלים, כבשים, רבעים, עצים וכל מה שהוא עובד איתם . ועצם העצם הוא המלאי, וצוואר העבד והחיה והבית . אולי המוח הצביע על הכסף הקבור, ואולי על הילד ובנו של הילד . העצמות עשויות להצביע על מי שאין לו כסף על הדת והחוקים שבהם הוא חזק ועליהם הוא מטביל, ואלה העניינים המסוכנים ביותר עבורו ותוקף מעשיו בסתר . מי שיש לו עצמות חזקות יותר ובריאות מוגברת, יהיה בעל ראיות טובות שיעידו על ערכו ויגדיל את שנתו . לגבי בשר אנושי : זה מציין את התועלת שבכסף, כמו רווח ותשואה, מכיוון שבמזון הוא גדל ויורד . העצמות הן הבירה, ולכן מי שמגדיל את בשרו, התשואות, הרווחים וההטבות שלו יגדלו, עבודתו תושקע ופוריותו תגדל . ומי שיש לו פחות בשר הוא נגד זה . ובשרם של עובדי ה 'אלקיך . ואנשי הסגפנות הם שיירותיהם ומתנדביהם, כך שמי שרואה את בשרו מהם, עבודתו גוברת ועיתונו מלא, ומי שיש לו פחות בשר מהם, דתו פוחתת ועבודתו פוחתת, אלא שעם גידולו שם הוא עד נוסף הקורא לנטייה לעולם הזה, ועם בזבוז עדויות על נטישתו והפסקתו, זה הראשון . ועצמותיהם של בני הנבא הם שיעורי הבית שלהם ….

…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….

…ומי שרואה שהמת נותן לו חולצה חדשה או בגד נקי, הוא יזכה לפרנסה כמו ימי חייו, ואם ייתן לו פרות, אז זה ישיג טוב ותועלת ….

…חדר תפילת עיד לראות את אולם התפילה בחלום מציין שמחות ותענוגות, הסרת דאגות ושגשוג, ריפוי חולים ושחרור מהכלא . אולי חידוש אולם התפילה הצביע על חזרת בתשובה של הרשע והתגיירותו של הכופר, ירידת הגשם, הניצחון על האויבים, הגשמת הנדר ונישואי הרווקים . אולי חזונו הצביע על אבטלה ומיתון ועל המגפה בגמלים, פרות וכבשים . זה מציין את החרדות והייסורים, את הצער ואת גירושי בני הזוג ואת המסעות הרחוקים . ואולי מעיד על ידי מינוי ופיטורי הבוסים, וההצלה מהכלא, והקלה מעייפות, וחיסול חובות וכי המת השלים את חייו ופרנסתו . ואם הוא חוב, יתבקש מה הוא חייב מהחוב ….

…ספירה: מי שרואה בחלום שהוא סופר חמשת אלפים, אז הוא ינצח את אויביו, ומספרי הניצחון הם עשרים ומאה . ומי שראה שהוא מונה שבע או שמונה, הוא ייפול לתוכם . ומי שרואה שהוא מונה תשע, אז הוא נופל לעניין קשה, ומלווה עם מושחת, ומי שחושב שהוא נספר עשר נמצא בעניין שהושלם והושלם, או מציין את העלייה לרגל, והמספר של ארבעים מציין שהוא נמצא במשהו שהובטח, ומי שסופר שלושים נמצא בהבטחה כוזבת . ואחד מהדברים הוא עדות לבלעדיות בידע, כסף, נישואין או ילד, וזה עשוי להצביע על חוסר פעילות, או האמיתי שאין לו אחר : השניים הם ניצחון על אויבים, השלושה הם הגשמה של הבטחה , הארבעה הם ויכוח, והחמישה הם בספק בנוגע לדת, כמו גם בשש, וזה עשוי להצביע על השישה על הניצחון על האויבים והקמת ויכוח על היריב, ואין טוב במספר של שבע ושמונה . ועשרה הוצאות לשבועה . ומי שרואה שהוא מכין דראמות שיש לשבח שם אלוהים אדירים, ואם הוא ראה שהוא סופר דינרים המכילים את שם האל, אז הוא ירוויח מהידע . אם היה מספר פנינים הוא היה קורא את הסורות של הקוראן . אם הוא סופר תכשיטים, אז הוא זוכר ידע או לומד . ואם היה מספר חרוזים, הוא היה עסוק בעניינים של מה בכך או במה שהוא לא עוסק בו . אם הוא סופר פרות שמנות, שנים פוריות יעברו עליו . ואם היה מספר גמל עם מטעניו והיה שליט, אז הוא היה פוגע באויביו . אם הוא יראה שהוא סופר תאו, הוא ייפול לצרות ועייפות ….

…המניין, הניסאב של חרב או סכין בחלום, מציין את מה שצריך להגיע לזכאת, כמו גמלים, פרות, כבשים, זהב או כסף ….

…סוראט אל-אנעם אבן סירין אמר שמי שיראה שהוא יקרא את זה יהיה בעל אושר עולמי ואסכטולוגי . אל קירמני אמר ברכה ושר גמלים, פרות, כבשים וכדומה . וג'עפר אל-סאדיק אמר, אלוהים אדירים יעזור לו לציית לו ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…מי שרואה את זה צהוב מעיד על מחלה ומחלה הסובלת את תושבי המקום ההוא, ואם הוא רואה את זה אדום מעיד על מלחמה ודם שנשפך בקרב תושבי המקום ההוא, ואם הוא רואה את זה ירוק מעיד על שגשוג וחסד באותו מקום ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…ערבה : אדם רזה, סבלני ונטוש, ומי שראה כי לוטה צמח ירוק בביתו והוסיף לטובתו של כל צמח, הדבר מעיד על גידול בבן המוכתר שריף באותו בית ….

…הריון אם אתה חולם על כבשים שמשתובבים במרעה ירוק, זה מנבא על ידידות טהורה והנאות תמימות . וזה מנבא גידולים בשפע לחקלאים . ולהגדיל רכוש של אחרים . אם אתה רואה כבש מת, זה מסמל עצב וצער . ראיית דם על צמר טלה לבן מסמלת כי חפים מפשע יסבלו מהונאה הנגרמת על ידי התנהגות פסולה של אחרים . עומס אבוד מעיד על כך שאנשים שובבים יהיו בשליטתך ואתה צריך להיות זהיר עם ההתנהגות שלך . לראות את עורות הטלה מעיד על נוחות והנאה שאתה קוצר מאחרים . שחיטת טלה לשימוש ביתי מסמלת הצלחה על ידי הקרבת הנאה ונחת . באשר לאכילת צלעות טלה, הדבר מעיד על מחלה ודאגה רבה לטובת הילדים . לראות כבשים שמקבלים הזנה מאמהותיהם מעידים על האושר של בני בית עליזים ונבונים, כמו גם ילדים יפים ואהובים . אם חלמתם שכלבים או זאבים צורכים כבשים, אז זה מצביע על כך שאנשים חפים מפשע יסבלו בידי ממזרים ערמומיים וערמומיים . אם אתה שומע את נקיטת הכשות, אנשים זועקים על גדלותך . אם אתה רואה כבשים בסערת חורף או בסכנה, הדבר מעיד על אכזבה בתקוות ובמרירות המזל . אם יש לך טלה בחלומות שלך, זה מסמל שהסביבה שלך תהיה שמחה ורווחית . אם אתה נושא טלה בזרועותיך, אתה תוצף באינטרסים מאושרים, עליהם תפיג שפע של מסירות, ולא תצטער על שום הוצאה כשתענה למניעי התשוקה שלך . אם אתה גוזם צמר כבשים, זה מנבא שתהיה רשלנית וחמדנית . אתה תהיה כנה, אבל תהיה קשוח לב . אם אישה חלמה שהיא עורה טלה, והיא גילתה בזמן שהיא עושה זאת, שזה הילד שלה, זה מעיד שהיא תגרום צער לאחרים, ועצב זה יחזור אליה ויגרום לה צער ואובדן. ….

…בצל בחלום הם עדות לרוע לאלו שאוכלים אותם, כך שמי שרואה כאילו אכל בצל והוא חולה, הוא ימות, ובצל ירוק מעיד על רווח במאמץ, והרבה ממנו מעיד על בריאות הגוף. , יחד עם צער ונפרדות . אם המטופל בשנתו אוכל הרבה בצל, אז הוא נרפא ממחלתו . ומי שרואה את הבצל ולא אוכל אותו טוב, ואם הוא אוכל זה רע . ומי שרואה שהוא מקלף את הבצלים, הוא מחמיא לאדם . בצל הוא כסף וזה מעיד בפני המטייל על בריאות ובטיחות הנסיעה ….

…משמש : מחלה, ואכילה ירוקה ממנה נותנת לך צדקה בדינרים וחפה מפשע, ואכילה צהובה ממנה היא הוצאה של כסף במחלה . אם הוא רואה את זה כאילו הוא אוכל משמש מעץ, אז הוא מלווה אדם מושחת ורב דינרים . נאמר כי קטיף משמשים מעץ התחתן עם אישה שהחזיקה כסף מירושה . אם הוא רואה כאילו חלק מהסולטנים בחרו משמש מעץ התפוח, אז הוא מכניס את צאנו לכסף שאינו טעים . ועץ המשמש הוא אדם עם מחלה רבה . חלקם אמרו, אלא הוא גבר חוזה עם משפחתו, שטוח עם אנשים, נועז ולא פחדן . אם היא הייתה נערצת מההריון שלה, זה מצביע על גבר עם הרבה דינרים, ואם הוא היה משמש ירוק, אז היא הייתה גבר עם הרבה חולות . ומי ששובר ענף מעץ שלו, הוא מכחיש או מכחיש כסף מאדם, או משאיר תפילה או צום, או מקלקל כסף שאינו שלו . אם ענף נשבר מעץ אחר שאינו פורה, שייקח כמקל, הוא ירוויח ממנו הנאה . כל אשר פירות ופירות צהובים הם מחלה, ומה חמצמץ הם ועצב, וירוק מהם אינו מחלה ….

…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….

…המיטה היא אישה בחלום . מי שמוכר את מיטתו מתגרש מאשתו, ואם היא חולה היא תמות . והמזרן הוא נערת שפחה, והוא מנוחה, ולכן המיטה רכה לצייתנות האישה לבעלה ולכניעתה אליו, ויכולתה לנימוסים טובים, והיא מצאה את המודרניות שלה, ואם המיטה עשוי צמר או שיער או כותנה, אז היא אישה עשירה, ואם זו ברוקדה היא אישה מגי, ואם היא לבנה אז היא אישה דתייה, ואם היא שחורה, היא עושה עבודה שאינו מרוצה מאלוהים אדירים, ואם הוא ירוק, היא אשת דת, פולחן וסגפנות . מי שרואה שהוא קנה מזרן, יתחתן עם אישה, ואם המזרן חדש, האישה יפה, ואם המזרן נקרע, האישה מושחתת ולא דתית, ואם הוא רואה שהמזרן שלו הוסט. מתפקידו אז הוא מתגרש מאשתו, ואם הוא רואה שמיטתו נמצאת ליד דלתו של סולטן, אז הוא לוקח על עצמו אפוטרופסות אדירה . והמזרן מעיד על הילד על אמירתו, עליו השלום : ( הילד נמצא במיטה ) , ומי שרואה במיטתו טוב, שחיתות, הגדלה או ירידה, אז זה מתפרש באשתו . ואם יראה מיטה אחרת עם מיטתו, הוא יתחתן עם אישה אחרת . ומי שיראה שקיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו . ומי שרואה שהוא ישן על מיטה, הוא בטוח ממה שהוא חושש ממנו, והוא עלול להיות מודע מדתו, ושינה היא רשלנות ….

…ומי שרואה שאין לו מסמר, אז הוא פושט רגל והסיבה שלו מצטמצמת, ונאמר שלראות את הציפורניים אם הן נשברות מעיד על מוות, כמו גם אם הוא רואה אותן כצהוב, ירוק או כחול ….

…ומי שחושב שיש לו שטיח ישן שבור מעיד על חוסר טוהר חייו, והחזון של שטיח ירוק נקי מעיד על יכולת פרנסתו ….

…תורמוס הוא חזון ירוק בחלום: מחסור ועייפות, או ידע ללא עבודה . ותרמוס יבש בחלום שהם במצוקה . ומחלת תורמוס מקמח . ופרנסה דחופה של תורמוס מבושל ….