…אלחיג'אם : אדם המציין שליטה על צווארם ​​של אנשים, על רצונותיהם, רגשותיהם ומבשרים, כגון הסולטאן, העולם, השליט והרופא . הוא כתב את התנאים והמעשים בצוואר, ומי שראה כוסות רוח בגודל שלו הסתכלתי על העניין שלו, ואם הוא רצה בדם או בג'יהאד, הוא נהרג והוא ביקש ממנו דם עם ברזל מצווארו כמו אמון ודת, הוא ביצע זאת בידי שליט, ואם הוא רצה לנישואין הוא התחתן עם אישה ופקיד התנאים כתב על צווארו. אחרת, הוא מכר או קנה סחורה, או השתלט על חוב או עובד חוב, ונכתב עליו תנאי ….

…ההקרבה בחלום היא עדות להגשמת נדר, הצלה ממצוקה ובטיחות המטופל . אולי זה מעיד על הפרנסה והיתרונות של בעלי חיים . אם בחלום הוא יתקרב לגמל, אולי זה הגיע ליום שישי בשעה הראשונה, ואם הוא היה ליד פרה, זה עלול להגיע ליום שישי בשעה השנייה, ואם הוא יתקרב לאיל, זה יכול להגיע ליום שישי ב בשעה השלישית, ואם הוא הביא עוף בחלום, הוא עשוי להגיע לשישי בשעה הרביעית, ואם היה מקרב אותו בחלום, ייתכן שביצה הגיעה ליום שישי בשעה החמישית . ואולי הקורבן הצביע על שליטה בחלוקת הכסף . באשר לקורבן, זו בשורה משמחת של הקלה מכל הדאגות, והופעת הברכה. אם בעל החזון הוא אישה בהריון, היא תביא לעולם בן טוב, ומי שרואה שהוא הקריב גמל, פרה או איל, אז ישחרר צוואר . ומי שרואה שהוא קרבן בעודו עבד, ישוחרר . אם איש החזון היה שבוי, הוא היה נפטר מהמשפחות . ואם חייב רואה אותו, ישולם חובו, ואם הוא עני, הוא יתעשר, ואם יפחד, הוא בטוח . ומי שרואה את זה כאילו הוא מחלק את בשר הקרבתו בעם, הוא ישתחרר מדאגותיו, והוא יקבל כבוד וכבוד . ומי שרואה את זה כאילו הוא גנב משהו מהקודש, אז הוא משקר לאלוהים הכל יכול . כמה מהבטאים אמרו : אם המטופל רואה שהוא מקריב, ראייתו מעידה על מותו . כמה מהם אמרו : שהוא נרפא ….

…ציד בחלום מציין את השלל, כך שמי שיראה שהוא צד צבי, פרה, ארנב או חיית חמור, הוא יקבל כסף ופרס . אם הוא ראה את זה . הוא זורק ציפור או פרה פרט לציד, כפי שהיא זורקת אישה או עוזרת . ומי שרואה שכלבי ציד יוצאים לציד, אז עדיף לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, אז זה מעיד שהבהלה חלפה, ואם הוא רואה אותם נכנסים לעיר, זה מעיד אבטלה . אם ראה שהוא תופס דג רך ומתוק מהים, הוא מציין את הסיבה המותרת ושואף לכך . ציד אחר גבר מעיד על הונאתו לדעתו ובמאמץ. אם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא נשוי יהיה לו בן זכר . הציד של העבד הוא עדות למה שהוא לוקח מכספי אדונו . תפיסתם של הצעירים היא עדות למה שהוא משמר מהידע או מהתעשייה או מה שהוא יורש מהוריו . לדוג פוליתאיזם בחלום הוא הונאה ורמאות, ומי שרואה שהוא נופל למלכודת ייפול להונאה . ומי שיעמיד מלכודת ויתפוס בהמה או ציפור, הוא יזכה למחיה באמצעות הונאה והונאה . ראה גם צלף ….

…אבו יעקוב אישאק בן בדראן אל-פקיה אמר לנו במכה, בסמכותו של איברהים בן אלעראר, בסמכותו של אבן אבי אל-דוניה, בסמכותו של מוחמד בן אל-חוסיין, בסמכותו של סעיד בן חאליד בן זייד אל-אנסארי, בסמכותו של גבר מבצרה שלומד בקברים, אמר : השתתפתי ביום אחד בקבר, והקרבתי את ראשי אליו, ואז שתי נשים הגיעו אליי בשנתי, ו אחד מהם אמר : הו עבדאללה, אלוהים התחנן בפניך שלא להסיח את דעתנו מהאישה הזו ולא לצמוד אלינו איתה . הוא אמר, התעוררתי בבהלה ואז הובאה הלוויה של אישה, אז אמרתי שהקבר מאחוריך, אז שלחתי אותם לקבר ההוא . כשהיה לילה, הנה שתי הנשים היו בחלומי, אחת מהן אמרה : שאלוהים יגמל אותך עבורנו, כי בילית זמן רב מאיתנו . אמרתי : מה העניין של חבר שלך? אל תדבר איתי כמו שאתה מדבר איתי. היא אמרה : זה מת ללא צוואה, וזכותם של אלה שמתו ללא רצון לא לדבר עד יום התחייה ….

…צלצול מזל מזרז מאחוריך . בעיות חשיבות יוסדרו בינם לבין עצמם בין המתדיינים . אם אתה רואה אותו עצוב למראהו, החלום עלול להגיע בעקבות תאונה או מצוקה עצובים ….

…רוח רפאים לראות רוחות רפאים בחלום מציין את התרחשותן של בעיות בלתי צפויות . אם רוח הרפאים לבנה, אז זה מנבא שהמחלה תפגע בך חבר יקר, או שתאבד חלק מעבודתך . אם הוא לבוש שחור, היזהר מהסובבים אותך כי הם מטעים אותך ויש להם הונאה וכוונות רעות עבורך . אם רוח הרפאים מדברת, רוע ובעיות ממש מעבר לפינה ממך, ואתה יכול להימנע מכך בחוכמה על ידי שמיעת קול התבונה בהתנהגותך . אם אתה שומע רוחות רפאים דופקות על דלתות או קירות, זה מנבא אירועים כואבים שיקרה פתאום . אם אתה רואה רוחות רפאים נעות מתחת לווילון בד או זזות מאחוריך, זו קריאה אליך לשלוט ברגשותיך, כאשר אתה מבצע טיפשות, אתה עלול להתמודד עם בעיות ולהתקוטט עם אחרים . אם אתה רואה את רוחו של חברך תלוי בחדרך, הדבר מנבא שתתמודד עם כישלון ואכזבה, ותלווה בתחושת חוסר ביטחון . אם אתה שומע מוזיקת ​​רפאים, זה מנבא צער ושינויים בסביבה המשפחתית . אם אתה חולם שרוח רפאים עוקבת אחריך, זה מנבא שתיכנס לאירועים מוזרים ומרגשים . אם רוח הרפאים תימלט ממך, הדבר מעיד על כך שהבעיות סביבך יחלשו ויפחיתו את חומרתן . היזהר באופן טבעי מכל אלה שתלויים בך . מחכה לך אסון ומחכה למי ששייך לך . רכוש וחיים משותפים נמצאים בסיכון . גברים צעירים צריכים להיות ללא היסוס זקופים בתקשורת שלהם עם המין השני . אתה יכול להתייחס לדמות בצורה שמפחיתה את חשיבותה ….

…באשר לחפירת בור ובאר, אם איש לא רצה להיכנס אליהם, אז הוא התחתן עם אישה ….

…בחלום, הוא החבר, השותף או העובד השכיר של האיש, או מי שתופס את מקומו . והאובליסק מציין פרנסה וטוב, ורדיפת חולים, ומעיד על המסע הרחוק. אמר הקב~ה : ( אז הלך על עקבותיו ותאכל את אספקתו ) , הוא רצה לנסוע בשולי הארץ . והכאב של כתף של אדם מכאיב בעמל ידו ….

…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….

…ונאמר שאיש בא אל הנביא, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, ואמר : שליח אלוהים, ראיתי את ראשי חתוך, כאילו אני מסתכל עליו באחת מעיני . אז הוא חייך, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : על מי מהם הסתכלת : אז מה אלוהים רצה שיימשך? ואז הוא מת, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . והביט אליו ללכת בעקבות הסונה, וראש האימאם . אבן מרי ראתה שישים נערות עבדים נכנסות לביתו, ובידי כל משרתת כלי, עם ראשו של אדם מכובס ומסורק עליו, כאילו הוא אומר ואומר : ~ ושום בן אנוש לא יכול היה לדבר אליו אלא על ידי התגלות או מאחורי רעלה . ~ הוא סיפר על חזונו, ונאמר לו שהחליף עולה לרגל אליך, וכי תקבל שישים אלף דינרים, וכך היה ….

…באשר לקביים, הביטוי שלו הוא כמו הבעת המקל, וחלק מהמתורגמנים אמרו שאפשר לפרש את הקב בשלושה אופנים לזה שעליו מדגישים את הזקנה, כאשר חלק מהצדיקים אמרו : ( דע ההנחיה שלך מאת אלוהים, אבו חרית'ה … המקל מיועד לשייח הוא אדם שלישי ) והוא רצה את הקב והטוב כי הקב הוא אחד הגאווה והחולשה של משפחתו בגוף, כי אם אדם חלש, זה הופך חלש . באשר למגנים, זה מתפתח בביטחון וביצור מצד האויבים, ואולי זהו מבצר לדתו, כוחו, כספו ופרנסתו. אבו סעיד, המטיף, אמר כי המגן הוא מבצרו של אדם, והוא חובש אותו בסמכות רבה. היפוקמפוס ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….

…הגדרת החזונות והחלומות במונחים של שפת החזונות היא ריבוי של חזונות והיא ניתנת לאמירה מבלי לזמזם על משקל ממש . זה בשפה מה שרואים בשינה, נגזר מהפועל ראה . במקור זה מקור כמו השמאל . כשעשיתי שם כאשר הרדום תאר לעצמו, מהלך השמות והחזון נעשה עם הסחת דעת לתפוס את הזמן עם חוש הראייה . ולאלה שחזונותיהם רבים : ( ראה ). החלום של סיפוח חה ומרגיע לם . מותר להצטרף אליהם, ולכן נאמר : חלום . חלום נגזר מחלום, ומשמעותו היא חזון בשנתו . אמר : החלום על דבר שהוא ראה בשנתו וחלום החלום ומשמעותו מאחור בחזונו נאמר לחלום את בלחי כל מה שנראה בחלומו מקלל כל דעה על חזונו ולשלב : חלומות שואלים כאן כמה פעמים קיבלו את המילה חלומות בקוראן קיבלו את המילה הזו בקוראן פעמיים : 1 – הפסוק ( הם אמרו חלומות ומה שאנחנו מפרשים חלומות Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – הפסוק ( אבל הם חולמים אבל זייפו אותו הוא משורר פסוק Vlaotna שלח קדמונים בשם ) [ נביאים : 5] הפסוק הראשוני לגבי יוסף עם המלך . והשני בסיפור הפוליתאיסטים הערבים הלועגים למוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום (1), שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . וזה גם לשאול את המילה קבלה חזון של הקוראן? קיבל את דבר ההתגלות בקוראן ) ארבע פעמים הם כדלקמן : א – פסוק : ה ' נא נא לי בחזון שלי, אם חזונך יעבור [ יוסף : 43] 2 – הפסוק : ועשינו את החזון שאורינק רק פיתוי עבור אנשים ואת העץ קלל את הקוראן ואת רק להגדיל אותם Nkhuvhm איזו עריצות גדולות [ איסרא : 60] 7 – פסוק : התגלות גם אשררה ואמנם אנחנו פיצוי לתורמים ( Saaffaat : 105 ). 4 – אומר הקב~ה : כנות האל, שליחו, חזון הימין ( פתוח : כ~ז ). (1) הפסוק הראשון בדבר המלך עם יוסף ואת הפסוק השני כדי להתמנות על ידי החזון של הנביא להראות השלום שלה עליו הלילה של משפחת אל הבית הקדוש שבו . הוא רצה לשחוט, והרביעי היה בעניין לראות את השליח כשהוא חשב שייכנס למכה ויבצע את אומרה . ___________________________________ (1 ) ראה : התאמה בין מילים הקוראן • מוחמד פואד עבדול באקי . תחיית בית המורשת הערבית – ביירות – לבנון – אין מאמר היסטוריה ( דגהת ' ) עמ' 421 * צוטט מד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…הוזכר בכמה ספרים שאחד הנימוסים של חזון הוא לא לספר את זה לאישה או אחרי תפילת שחרית? האם זה נכון? כן, זה הוזכר בכמה ספרים, אך זהו מפרט שגוי, ולכן מותר לספר את החזון לנשים. האימאם אבן חג'אר אמר באל-פאת בפרק : ביטוי החזון לאחר תפילת שחרית (12/439): זה מצביע על חולשת מה שסיפק עבד אל-רזאזק בסמכותו של עומר בסמכותו של סעיד אבן עבד. לטענת חוקרים, אל-רחמן התבסס על כמה תפיסות מוטעות, כמו הדחיפות שמגיעה מהאישה והחשש שלהם שהחזון יתפרש בצורה לא נכונה, או שהוא התבסס על חלק מהמבטים הקצרים של נשים, טעות במבטים אלה אינה נסתרת, והוכח כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, סיפר על כמה מחזונותיו על נשים כמו עאישה וחדיג'ה, שאלוהים יהיה מרוצה מהן בקרב נשותיו, וכפי אמא אסורה, וסיפורו של אבן עומר והוא רצה שאלוהים יראה לו חזון, וכשראה אותה הוא סיפר את זה לאחותו חפסה, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם, כל הסיפורים האלה מספיקים להכפיש את האמרה הזו, ואנחנו אומרים שהיא נכונה באותה תקופה ….

…באשר לסוס, מי שרואה שהוא על סוסה עם האוכף והרסן עליו בזמן שהוא צועד עליו לאט, אז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לסוסה, ואם הסוסה היא נחוש יותר, אז ההקלה שלהם והשמחה פוקדת אותו מהסמכות ואמרו שהשחור יהיה חזק, ואם הוא בלונדיני אז הם ועצב בדת, ואם זה צהוב אז זה מחלה הוא פוקד אותו בסמכות, ואם הוא מסנוור, הוא מפורסם בכך. ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ובאוכף, רתמה או ברכיים זה מחסור, זו ירידה בסמכותו ובכבודו, ומי שרואה שיש לו סוס קשור, אז הוא פוגע בכבוד ובכבוד כלשהו, ​​ו מי שרואה שיש לו סוס קשור, הוא מנצח את האויב שלו ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה בלי רסן, אין בזה שום טוב בדת ובעולם, ומי שרואה שהסוסה רצה, זה כבוד בשבילו, ומי שרואה שהוא נפל מסוסה או ממישהו אחר וירד ממנה, אז מעמדו יורד ומושפל, וירידתו עשויה להיות אם יחזור אליו שהוא מוציא את כספו ומי שרואה את זה הוא ירד מהסוס שלו ורכב מלבד זאת, הוא הופך ממדינה למדינה אחרת, ומי שרואה שהוא אוכל בשר של סוס, יהיה לו שם טוב וזכר בקרב העם, וכל מי שרואה סוס אוכף ללא רוכבים, הן נשים שנפגשות להלוויה או לחתונה, ומי שלא יהיה רואה שהוא תחליף לאדם שמוכר לסוסה, ואז האיש הזה מגיע למה שהוא מבקש בעניין חוב או בעולם, ואם האיש לא ידוע, אז הוא אויב בכל מקרה…

…כמה מהמביעים אמרו: אלה שראו שהוא מתבדח עם אנשים זלזלו בו, גם אם הועברה בדיחתו, ואולי הבדיחה מהמלך לאלה שמתחתיו הצביעה על קירוב, כי הפתגם בעם : הנסיך התבדח כך וכך וקירב אותו ובתאריכים יש עדויות לכך, שהמלך השתנה עבור חלק מהישיבה שלו, ואחד ההרגלים שלו היה להתבדח איתו, אז כשהוא השתתף ביום אחד הוא רצה בדיחה ואז הנסיך אמר לו, זה לא הזמן שלו ….

…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….

…ומי שרואה עין צלולה רצה בדבר נוזלי, אז הוא מבטא אותה כביטוי למה שהוצג בהפרדת הנהרות ….

…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….

…פסיכותרפיה הפרעות שינה מסוימות, כמו סיוטים, חלומות מטרידים, הליכה במהלך השינה ושיחות במהלך השינה, נגרמות על ידי בעיות וקונפליקטים לא פתורים ומחוויות סביב. לכן, על האדם לעבור טיפול פסיכולוגי, שכן הדבר נעשה בתהליך של פריקה רגשית ואסוציאציה חופשית כדי לזהות קונפליקטים כאלה ולנסות להסביר אותם למטופל ואז להגביר את אסטבסאר שבאמצעותו עזר לו לחזור לישון רגיל ולראות : ~ אנציקלופדיה לפסיכיאטריה ~ – כרך א ' – ד . עבד אל-כסף אל הפני . ~ הפרעות התנהגות והטיפול בהן .~ ד Jumu'ah סייד יוסוף ג : The Jathoom : זה נגזר שלנו אומר : The אדם או חיה יושב יושב , ואת המשמעות שלו נשאר במקום ולא לעזוב , או מה שזה אומר הוא : דבק באדמה, אז הוא יושב . סיוט ונקרא Word ב- Jathaam או ב- al Koran 🙁 הם הפכו לביתם Jtman ) ( שימושים : 78 ) המילה הערבית הזו נקראת בארוק אלנידלן , עשויה להיות ממוקמת בלחץ על חזהו של הרדום אינו מסוגל לנוע עם אותו (1). כדי להמחיש זאת , אני מסביר לך האם הוא ראה אדם בחלום של מה שמכונה פלג'אתום המתואר כדי לחוש את הישן Bshi E משתיק את עצמו , וגם לא הישועה , וניסיון להתעורר , לא יכול רק לאחר ניסיונות מאומצים. , Vistiqz הגיע זעות הסכום חמורות העייפות שלה ביד , והדאיג את עצמו , ואת התחושה של מקרה זה באה לו לפני שהוא Kalmchlol מתעורר , ותקוות כי שקופית אחת , אין ספק כי במקרה זה כי איש פגע השינה של פאניקה . עליו השלום יודע כשחבריו חרדת תפילה זו : ~ אני מבקש מקלט דברי אלוהים, מלאי כעס מן הרוע של שלו עבדים מן השדים ביבליוגרפיה , מפגשים ~ (2). כפי שצוין isti'aadhah של הפחדה בתוך חלום מסופר על ידי מאליק אמר : ח'אלד בן וואליד אמר על מכירה! : הו שליח אללה , אני בחלום . הוא אמר עליו השלום : ~ תגיד : אני לעוז עם אללה Ichaelmat מושלם מן הרע של כעס ייסורים הרע כת , וביבליוגרפיה של שדים , מפגשים ~ (3). כאן הבחין המתווך בשיחות אלה שהנביא עליו השלום כיוון את המשרת כשאתה רואה חלומות מטרידים כל כך , סיוטים , מונחים על ידי הפנייה לאלוהים ומחפשים אצלו מקלט מפני רוע הכעס והייסורים , וביבליוגרפיה של שדים ועצבנות. , כדי לא להשתתף בו , והעלה ישיבה באלוהים Esme God . יש הוא לא ספק כי ההשתקפות של המצב בהודעת אנשים היום כאשר רוב אותם הרחק אלוהים כדי לסמוך על העולם ואת ההנאות ואת המרחק מן הספר של אללה ואמירות wird , ולהחליף אותו על ידי האזנת כלי נגינה שירים, כך שכמה צעירים ישנים ומוזיקה לאוזניות באוזניו והאם כאלה מגיעים אליו מולא איך ויורדים עליו רחמים? אבל היום שמסגדים נגועים במוזיקה , נהיו כמוה לקיפוח ; הסיבה לכך היא המכשירים הניידים שרוב צליליהם הפכו לקטע מוזיקלי הפוגע בשמיעת המתפללים במהלך תפילתם , ובעליהם עשויים למנוע את ירידת הרחמים ואת נוכחות המלאכים , לדברי אבו בכר בן מוסא אמר : הייתי עם סאלם בן עבדאללה בן עומר , אז העברתי את החברות של אם הנערים בפעמונים , סאלם בא להעביר את אביו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ מלאכים לא מלווים אותם רקפו ג'ינגל , ~ ואלגלגל : פעמון קטן המחובר לצוואר בעלי החיים (4). רבים כבר בחרו אנשים היום הם רחוקים אלוהים , ואת המרחק מן הקוראן , ואת המרחק מן הזכר , ולכן הוחלף הבחירה של Balrvqh רע ידידות טובה , האם לא אלוהים שלו בספר אומר : ) OMN האזכור חי האנטיתזה רחמן של השטן שלו הוא בן זוגו ) ( Zukhruf : 36 ). למה כוונה : מציג עבור רחמן בניגוד לאיחוד שלו עשוי להתאים חבריו של השטן הוא חברו זה עולם של האש (5). והשטן הזה מקשט אותו בשקר וברוע , משעמם אותו בדיקר ובצייתנות, ועושה את התקופות המאושרות ביותר שלו עם שעשועים, מוסיקה ושירה , וככה זה הכרחי שהוא יישא את עצמו אחראי ונכון לזה , ויהיה דומה לזה צדיקים ואת האחרון שזוכר אלוהים עומד ולנוח ולעמוד לצדם , את הזיכרון אינו מופרד מן הלשון שלהם , אנשי Gflathm לחתוך Flathm . זה מורגש גם כמו סוג זה של חזונות שוממים ופוחדים מהם , הסבירו לו לחפש מקלט אצלם , אמר בן אבן באל- פת 'הוזכר במתכון המבקש מקלט מפני אפקט הראייה הרע הוא אמיתי , מסופר על ידי סא'. EED אבן מנסור ו אבן אבי Shaybah ועבדול ראזאק isnaads נכונה איברהים Nakha'i אמר : ~ אם ראית בתוך חלום מה הוא שונא, לתת לו לומר אם הוא התעורר : אני לעוז עם Aazt ידי אלוהים של מלאכים ושליחים של הרוע הזה שמכה אותי במקום שהחזון שלי מאול בדנאאא הדתי ~(6). אני מייעץ לכל לישון כאן רצה לקרוא wird לפני השינה פתגמים וניתן למצוא יותר בקלות מאשר עלונים רבים במסגדים וספריות , ואת החשוב ביותר של wird אלה : 1 – מצב הכיסא . 2 – ~ תגיד, הוא אלוהים הוא אחד ~ 3 – אל- מו'וודאתן : ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ) , ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ). 4 – אני מחפש מקלט במילים שלמות של אלוהים מפני הרע של מה שהוא ברא . 5 _ אני מחפש מקלט בדברי אלוהים מלא בכל שטן וכל עין חשובה לאומה . 6 _ ב בשם אלוהים, מי לא כואב כלום עם שמו על פני כדור הארץ ולא את השמיים ואת הוא בדיון, לדעת . 7 _ שמך הלורד לשים בצד שלי אלוהיך ללבוש אותו עד , אם אני תפסתי את עצמי Varahmha , ושולח אותו ולשמור אותו, כולל עבדים צדיקים הזמנה . 8 _ אוי אלוהים, אני מגיש את עצמי לך והפניתי אותי אליך מורשה ההזמנה שלי כדי לך , והגב שלי כדי שאתה רוצה GATT ואת היראה לך , לא מקלט ולא חסכתי לך רק לך , מאובטח ספרך, אשר היה גלוי Npik ששלחת . 9 _ ב שמכם אוי אלוהים, אני מת, חי . 10 – פסוקים משלושת הימים של סורה מתחיל פסוק . : ~ אלוהים הוא מה שבשמים ומה שיש על הארץ, ושאתה מגלה את אשר בעצמך …~ הפסוקים . אלה Awrad להיות – אם ירצה השם – Caldra, אשר יגן עליך מפני PROD המקולל השטן ואת הפגיעה שלו , וזה בדיוק כמו הקרב נכנס ואת השמלה של המלחמה, הגעתו של חניתות וחרבות כדי שיהיה לו קושי , ועד אותו ופגע בו כדי למנוע ממנה לבוש וכך גם, מי ישן ומחסה לפני השינה חוט זה האגדה אינה מגיעה לשטן בעזרת אלוהים (7). ________________________________ (1 ) מתווך לקסיקון – op – r (107 ). (2 ) חסן hadeeth מסופר על ידי האימאם Tirmidhi ב בספר מכנה הדלת של מה ג'אה שנערך שבחים על ידי יד – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד בתוך כף Almktherin לוויה, דקל עבדאללה בן עמר אבן אל – AAS, אללה עשוי להיות מרוצה מהם – אופ – וזה נאמר על ידי אבו דוווד בספר הרפואה, באב איך לרקעה – התייחסות קודמת -. (3 ) חזונותיו של הנביא עליו השלום ( עמ '19 ) – אופ – ודיווחו על ידי האימאם אבן חג'אר באל- פאת' (371/12 ) ויוחסו לאימאם מאליק ונשים, שונות מבוסנאאו, אמרו במקור אבו דוווד טירמידה וסווג כשליט ותקן את זה . ראה : Zaad עבור בנו של ערכים (2 /468 ) – אופ -. (4 ) מסופר על ידי אימאם נשים בעיטורי הדלת אלגלה ג'ל , האימאם אחמד בכף ידידי אלמטרין , כף היד עבדאללה בן עומר בן אל – חטאב אללה יהיה מרוצה ממנו, מנהל בשרשרת הימנית של אלבני (4 \ 493 ) – התייחסות קודם -. (5 ) פרשנות של אבן עבאס – אופ – ( עמ ' 413 ). (6 ) ראה : אבן חג'אר – פת אל – בארי , ( 12/371 ) – אופ -. (7 ) ראה : זאד אבן ערכים – אופ – (365 \ 2 ) , אמרתי : הוכיח שהרבה מדענים משפיעים על בני אדם ג'ין מודרניים, והם אמרו : האם ההשפעה האמיתית אם התופעה אינה נראית לעין ; והם הסיקו את כניסתם של אוויר, חיידקים ואחרים לגוף האדם . מאשרת זו כוללת את האפשרות של כניסה והשדים אל גוף האדם כמו גם . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שרואה ספינה רצה באוויר, הוא בוודאי ימות ….

…פאדל עותמאן בן מזון . בין החלומות ששליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם חזון של אום אל-עלא אנסריה, עין רצה לעות'מאן בן מזעון, בסמכותו של חרגה בן זייד בן ת'אביט ברשות. של אום אל – עלאא – אשת נשותיהם הנאמנות בנאמנות לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – היא אמרה : עות'מאן בן מזאון טס אלינו למגורים כאשר האנסאר הצביעו למגורים של המהגרים, והוא התלונן, חלינו עד שהוא נפטר, ואז שמנו אותו בבגדיו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלינו, ואמרתי : אלוהים ירחם עליכם, אבא אל-סאייב. העדות שלי עליכם. אלוהים כיבד אותך. הוא אמר : ( ומה אתה חושב ) ? אמרתי : אני לא יודע, ואלוהים אמר : ( לגביו, באה אליו וודאות שאני מקווה לטוב מאלוהים, ואלוהים אני לא יודע, ואני שליח האלוהים מה שהוא עושה לי או ל אתה ) אום אלעלא אמר : אלוהים, אני לא מכבד אף אחד אחריו. היא אמרה : וראיתי את עותמאן ישן בעיניים רצות, ואז באתי לשליח אלוהים שאלוהים יברך אותו ויזכה לו שלום, והזכרתי לו את זה והוא אמר : וזו העבודה שלו ….

…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם ​​הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…

…הוא אמר שאדם ראה שהוא נושא גמל שומשום מתוק מאדון החרוב בזמן שהוא פונה לעבר האבנים, אז הוא מכר אותם וקנה תמרים, והם פוזרו ממנו. אז התחתית של אל-הודג 'חיכתה והכסף בוזבז, וזו הסיבה להימנעותו מכיוון שאלוהים רצה שהוא יגלה את חזונותיו ….

…טחנת רוח אם אתה רואה טחנת רוח רצה בחלומותיך, הדבר מנבא הצטברות שופעת של מזל ונחת מדהימה . אם אתה רואה טחנת רוח שבורה או סרק, זה מסמל חוסר מזל שמפתיע ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר שאם אישה ראתה שהיא מחזירה וסטרילית מהצאצאים, היא תלד את האמרה הקב~ה: ~ היא צחקה, אז תביא את הבשורה הטובה שלה ליצחק. ~ הוא רצה לצחוק כאן ….

…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שותה ממי ילדה רצה, אז הוא יתפוס אותו .~…

…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….