…מי שרואה שמוצג לפניו צעיר עם פנים טובות, הוא יפרש על שתי פנים כמלך ובשורה טובה, כיוון שלא נישא על זרועותיו ….
חולם על פנים ושיער נוגעים
(43 פירושים ומשמעויות של חלומות על פנים ושיער נוגעים)…ואל-קירמני אמר, ראיית פנים מתפרשת כקישוט ופרנסה, ומי שרואה פגם בפניו, הוא יקטין בכך, וכמו כן אם יראה שהגדיל את צ'ין ….
…ומי שרואה צעיר או קשיש עם פנים טובות, אלה חדשות טובות, בין אם זה ידוע או לא ידוע, ונאמר שאם הצעיר אינו ידוע והוא לא נראה טוב, אז זה אויב ותירוצים ….
באשר לשירה, אמר דניאל, ~שיער החיות יתגלגל לזרם הכסף, ומי שרואה שיש לו משהו מזה, יהיה לו קצת כסף .~…
ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין ….
ומי שרואה שאדם מת התגרש, אך לא דיבר אליו ולא נגע בו, חזונותיו מעידים על כך שהוא מרוצה ממנו, כי צדקתו הגיעה אליו לאחר מותו ….
באשר לובן הצבע, מי שרואה שפניו לבנות מכפי שהיו, דתו טובה וישרה באמונה . אם הוא יראה שצבע לחיו לבן, אז הוא יזכה לתהילה ונדיבות ….
אם האדם האמיץ רואה בחלומותיו שפניו שחורים, הדבר מעיד שהוא הופך להיות פחדן ….
פרצוף זועף : מציין ילדה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ וכאשר אחד מהם הביא בשורה טובה לנקבה, פניו היו נשארים שחורים וזה לא צודק .~…
…הפנים של החלום הזה נוחים מאוד אם אתה רואה פרצופים מאושרים וזוהרים, אך הוא מעיד על צרות אם הפנים מעוותות, מדממות או מקמט את הפנים בזוועתך . אם אדם צעיר חולם על פנים מדממים, אז זה מנבא מריבות עם האהוב . באשר למאהב, אם הוא רואה את פניו של זה שהוא אוהב נראים ישנים, זה מעיד על הפרדה וקריעה של אסוציאציות מאושרות . אם אתה רואה פנים מוזרות ומוזרות למראה, זה מצביע על כך שאויבים ומצוקות מקיפים אותך . אם אתה חולם שאתה רואה את הפנים שלך, זה מעיד על אומללות . עבור אנשים נשואים, חלום זה מאיים כי גירושין יתרחשו . אם בחלום אתה רואה את הפנים שלך במראה, זה מצביע על כך שאתה נסער מעצמך שלא יכולת ליישם את התוכניות שלך או לשפר את עצמך . תאבד גם את ההערכה של החברים שלך ….
ומי שרואה את הנעדר, הזעוף והפושט רגל, הגיע, זה מעיד על התרחשות של דאגה ומצוקה ….
…ומי שרואה שמשרתת באה אליו בבוקר הפנים, אז הוא יהיה במצב טוב, ואם תהיה לו פרנסה אצל הסולטאן או מי שתופס את מקומו, אז הוא לוקח את זה, ואם הוא נעדר אז הוא יבוא אליו טוב, ואם היא מכוערת למראה, הוא יבוא אליו מה שהוא שונא ….
ומי שרואה את פניו שחורות בו, מעיד שהוא מלווה מישהו שהוא אויב האלוהים, ומרוצה ממעשיו הרעים, והוא מושפל ופניו גוברים על העם, ותוצאותיו אינן משבחות ….
אם הוא רואה אותו מתרחק ממנו או מתנגש עמו, כאילו הוא מכות אותו, הוא מציין שהוא חטא, ואומרים שאם הוא ראה אדם מת הוא הכה אותו, אז הוא דורש חוב ….
עדן ראה שפניו שחורות ובגדיו מלוכלכים, וחזונותיו הראו שהוא משקר לאלוהים . אם הוא רואה את פניו כשחורים ומאובקים, חזונותיו מעידים על מותו ….
…מכשיר הפנים הוא, בחלום, עדות לילד הגבר לאחר גיל המעבר, כי אלוהים אדירים אומר : ( היא הפסיקה את פניה )….
ומי שרואה שפניו נפוחות, אין בו טוב, ואם היא אישה, אז בעלה מת, ובאשר לשפתיים, הם מועילים למבקש, כי השפה התחתונה היא יותר מהעליונה בכל המשמעויות, ונאמר כי השפה קשורה, ואז השפה העליונה היא גברים והשפה התחתונה היא נשים. זה בתחתון מעיד על מות אשתו ועשוי להצביע על גירושין ….
…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….
…ושיער הראש : כסף ואריכות ימים, והרסן שונה על פי האדם שחולם, ואם אדם טוב רואה זאת על ראשו, הרי זו עלייה, הגנה ויוקרה עבורו . ואם עשיר רואה את זה, אז זה הכסף שלו . אדם עני ראה זאת, זה חטאיו . שיער ראש טוב הוא כבוד ותהילה, ואם הוא רואה את שיערו מקורזל ושטוח, אז הוא מכובד ומכובד . אם הוא רואה את שיערו המתולתל שבט, אז הוא מושפל והופך ללא מה שהיה . ואם שבט ארוך רואה אותו מפוזר, אז הכסף של הראשי שלו מתפזר, ואם הוא רך ורך, אז זה גידול בכסף של ראש, ונאמר מי שראה שיש לו שיער ארוך והוא מרוצה ממנו, אז הוא ראוי לשבח, במיוחד אצל נשים, כי הן משתמשות בשיער של אחרים בעיטור . אבן סירין נהג לשנוא את לובן השיער עבור הצעיר, ושיער אפור אומר חוסר ודאגה אם השיער ארוך . אם הוא יראה זאת, עני יעמוד בעוניו בחוב, ואולי בכלא . המסור : הוא מורט Shaibah, זה בניגוד לסונה מזלזל Balmchaakh, הצעיר ראה את הלבנים של השיער שלו לביאה הוא נעדר זה . נאמר כי שיער אפור בהרמנויטיקה הוא עלייה בכבוד ובדת . ונאמר שזה גידולו של עומר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז תהיה זקן .~ ונאמר שמי שרואה את ראשו אפור, הוא נולד בגלל זה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והראש הצית איש צעיר .~ נאמר כי אל-חג'ג 'בן יוסף ראה את ראשו וזקנו הולכים ומלבין, ועבד אל-מאליק בן מרואן נפגש עם ייסורים ומצוקה והוא שינה את ענייניו . באשר לאישה, אם היא רואה את כל ראשו מאפיר, חזונה מעיד על חוסר מוסריותו של בעלה . אם בעלה הוא גבר טוב, הוא מנוגד אותה עם אשה אחרת . אם לא, אז הוא יהיה סובל מצער או עצב . באשר לזאב של גבר, זה אבן מובארק אם הוא נשוי, ואם הוא רווק, אז היא שפחה יפה שקונה אותה לפי מספר כל גבר, וכמו כן לאישה, הבן של ראשי, ומעיד על פוריות הסונה, ולגבי השחור של שיער האישה, זה מצביע על שני דברים : אחד מהם הוא אהבת בעלה אליה, והשני הוא החלקות של בעלה . אם אישה רואה שהיא חשפה את שערה, אז בעלה נעדר ממנה . אם היא ראתה שלא הסירה את ראשה, אז בעלה לא היה חוזר אליה . אם אין לה בעל, היא מעולם לא נישאה, ואם היא רואה שהיא מרגישה סמיכה ואנשים רואים זאת ממנה, אז היא מתבהרת לגבי משהו ….
…וכל מי שרואה ילד ידוע ורואה בו דבר שמוצא חן בעיניו, אז זה טוב וברכה, ואם הוא רואה בו ממה שהוא מחפיר, אז הכסף שלו, ואם הוא לא ידוע, אז יש בו שני פרצופים נאמרו אויב או בשורה משמחת ומי שראה את זה כאילו הפך לאיש צעיר נאמר שיש לו מחסור גדול בדתו או בעולמו ונאמר שהוא מת ומי הוא ראה שהוצג בפניו צעיר עם פנים טובות, כי זה מתפרש על שתי פנים של מלך ובשורה טובה. אם הוא לא נישא על זרועותיו, ונאמר שמי שראה שהוא נושא קטן בחתלה נאמר שהוא ניצל מהם ומצוקה במה שהקטן לא נתקע איתו, ונאמר שאם הוא פחד, הוא יהיה בטוח. הוא צעק לילד, כי הם נעלמו, ונאמר שחטאיו נסערים, ומי שרואה טובת-טוב זה יהיה טוב ויתרום, ונאמר שהוא שראה שהוא נושא ילד קטן עדיף על מי שנושא קטן….
…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…
…מה הבסיס לכך בלב המשמעות שבביטוי , כמו בכי המביע שמחה , ומוות בחיים? מה שנפוץ בקרב ביטויים של שיטות ביטוי ; ביטוי בלב המשמעות , כמו בכי חוצה שמחה , ומוות המביע חיים , ואת זה אני רואה את השימוש בו כשיש משמעות רעה , זה הופך לאופטימיות , ומה שמצאתי מראיות התומכות בגישה זו הוא מה שבא באמירתו של העליון : ( אם אלוהים מראה להם קצת בחלום שלך, ואם הוא מראה להם הרבה, היית נכשל והיית מנותק בעניין אבל אלוהים יברך אותך, הוא מודע לאותם שדיים (43), וכפי שהוא מראה להם כשנפגשת בעיניך מעט, ומצמצם אותך בעיניהם, כך שאלוהים יחליט בעניין שהיה בתוקף, ואלוהים העניינים יחזרו (44) ( אל-אנפל : 43, 44). מוג'אהיד אמר : אלוהים הראה להם את החיים במעט שינה . הוא אמר לנביא עליו השלום חברים שהוצמדו אליהם . סעיד קוטב אמר : החזון כנה במשמעות אמיתית , נביא קטן עקב אחריו. אותם והם מספרים רבים , אך מעטים המוסיקה שלהם , מעט משקל בקרב … וכו ' . כמו העמ' פנים ארטיים תואמים פנים חזון חוזר ונבואי כנים בתמונה המקרוסקופית של שני הצדדים , כך שהמאמינים רואים את הכופרים מעטים , ורואים את הכופרים כמה נאמנים , כך ששני הקבוצות אגרי יוצאות לקרב . הסיבה שהכופרים רואים את המעטים הנאמנים ; כמו שאמר ראזי : לא מכין את הכופרים המוכנים קא , ואת מאמיני אייטראואה תלוי בי אמרתי להם , ואז ההמון הפתיע אותם ובלבל אותם . . . עד שהוא אמר : יש התנגדות במינימום שתי המפלגות המכונות מדיטציה . אם הכופרים היו למעשה רבים , והמאמינים היו מעטים , ולחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו היו מעטים בחזון , הוא הגיע לחוכמה גדולה , והיא שאלוהים מעז את המאמינים. נגד הכופרים בשדה הקרב , וזה מה שעזר למאמינים להשיג ניצחון , ואלוהים יודע הכי טוב . ויש תמונה קרובה לכך , כך שלעתים קרובי משפחה פועלים זה לזה בחלום , כך שנראה את הדוד , והכוונה היא לדוד אחר , ואולי נראה את אחד האחים , והמשמעות מוציאה על אח אחר , וכן הלאה ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון היד מתפרש על שנים עשר פנים: אח, אחות, בן זוג, ילד, בן לוויה, כוח, עושר, מדינה, כסף, ויכוח, תיעוש ועבודה, ולגבי כף היד, זה מתפרש ב שני פנים ….
…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…אם אתה רואה את זה טוב בחלום, אז זה מצביע על מצב טוב בעולם הזה, בשורות טובות ואושר . ואם אתה רואה אותו שחור, אז הוא מציין בשורה טובה של נקבה למי שיש לו אישה בהריון, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם אחד מהם מביא בשורה טובה לנקבה, פניו יישארו שחורים והוא מגעיל ). והפנים הצהבהבות מעידות על השפלה וקנאה, ופניו הצהובות עשויות להיות צביעות . וזה שנאמר : שלו המשרוקית מציינת פולחן, עבור אלוהים בכבוד ובעצמו אומר : ( פניהם נראים מן העקבות של השתטחות ). זה הצהבהב של הפנים . ומי שבין האתיופים והכושים ראה שפניו לבנות מעיד על צביעותו . ואם היה רואה את בשר לחייו נעלם, היה שואל את העם והוא היה חי רק לפי העניין . ובהאדית : ( העניין נשאר אצל אחד מכם עד שהוא פוגש את אלוהים, ואין פיזור בשר בפניו .) אם הוא רואה חושך או עיוות בפניו, הוא מציין את השחיתות של דתו או את היעדרו. של מעמדו . ואם הוא רואה את פניו כחולות, אז הוא פושע, כי אלוהים אדירים אומר : ( והפושעים באותו יום יהיו דחוסים בכחול ). ואם הוא רואה את פניו שחורות, זה מעיד על מספר רב של שקרים, או כפירה שהוא הביא בדתו . אם פניו גדולים, זה מעיד על קומתו . אולי הפנים הצהבהבות מעידות על אהבה ואהבה . אם אישה רואה שהיא השחירה את פניה בפיח, אז זה מותו של בעלה, ואם היא רואה שהיא לובשת בושם, זה טוב לה ולבעלה . שטף הפנים, חיוכם ולובן הם עדות למצב טוב של בעליו, בין אם מת או חי . ומי שרואה שיש לו שתי פנים בחלום מעיד על סוף רע, על אמירתו עליו השלום : ( אלוהים לא מסתכל על שני הפנים ). ומי שראה שיש לו פנים, ציין שהוא התרחק מהאיסלאם, כי אלוהים אדירים אמר : ( והמלאכים מכים את פניהם ). אולי שחור הפנים מעיד על פחד . וזה פיצוח של הפנים מצביע על חוסר הצניעות . סמאג'ה בפנים הוא פגם והפגם הוא סמאג'ה ….
…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….
…ג'עפר אל-סאדיק אל-חילווה אמר: יש הרבה כסף וחוב כנה, וחתיכה ממנו מעידה על הצ'יבלה שבנו וחברו או בן לוויה, וחתיכת שכר היא מילה נחמדה והמתוק הטוב ביותר הוא שצבעו לבן, ונאמר כי חזון המתיקות היבשה מבחינת המשפט הוא מה שרכש מהתנהגות המלך לאחרים, ואם הוא צהוב זה יש בו עצב כלשהו, ולגבי הבלגן וכדומה, פרנסה מותרת, ואולי לנשק אישה ומישהי יבשה זה כסף שקשה ולח ממנו שונה בו ויש שיש שנאו אותו מכיוון שהוא מכיל צהבהבות, ונאמר שזה מעיד מחלה, ונאמר שמדובר בכסף רב ובחוב טהור, והחתיכה ממנו היא נשיקה מילד או מאוהב, ונאמר שאלח'ביאה היה שיחה נחמדה וטובה בעניין של הפנסיה, כמו גם המודל וחלק גדול ממנו מעידים על פרנסה רבה בכוח ובסמכות אלא אם כן נוגעים בו באש, ולכן נגיעה בו מעידה על איסור, דיבור או סולטנות. באשר למה שמונח במתיקות מעיד על מותרו של חסן מלהט, ונאמר כי כל מה שעשוי מתוק, בכל דרך שהיא, מכל סוג שהוא, בין אם זה סוכר, דבש, מולסה או סירופ חרובים, ראוי להערכה , מזונות, טובות ותועלת, במיוחד לאלו שאוכלים אותה, כמו למולסה, זה כסף ותועלת ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא רוכב על פיל עם בלאס וציית לו, אז זה מצביע על כך שהוא רודף אחרי מלך זר או מכניע מלך זר, ואת חזון עורו של הפיל, בשרו, עצםו. , ושיער יתפרש על ידי השגת כסף, תועלת וחסד משליט . ~…
…זרוע, כמו גם סנטימטר וחלל, הם מסע, ונסיעה היא כמו מה שנשתל, או סנטימטר בשפע ובחסך . ומי שמנגב בגד עם מחט, קיר או רצפה, הוא ייסע לכפר . אם הוא מנגב את האדמה ממה שהוא מוכר, אז הוא יבצע חג'ג ', ישאף או ייסע זמן רב . זרוע היד מעידה על עצב . ושיער על הידיים הוא חוב שהוא חייב . ומי שרואה אישה עם זרועות חשופות, היא העולם ….
…הרגליים הן בחלום קישוט הכסף של האדם, האיתנות שלו ומעשי הצדק שלו . ואצבעותיה הן קישוטי בנות האיש, פילגשיו ואנשיו . ועצמותיה הן הכסף שלו, שהוא צריך לרכוב עליו ופרנסתו . ושיער ברגליים הוא דת . והרגליים מעידות על כרכרתו וכספו, ואם יראה את כפות רגליו מנותקות, מכוניתו תאבד וכספו נעלם . ואם הוא רואה שיש לו רגל נוספת, פרנסתו גוברת . ואם החוטא רואה שכף רגלו השתפרה, הוא מציין את תשובתו, וזה מעיד בפני הכופרים על האיסלאם שלו . אולי זה מעיד על בסיס העניינים ועל התוצאה הטובה במה שהוא רוצה . אולי בסיס טוב מעיד על השלמת התפילה . ראה גם את האיש ….
…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….
…זרוע, כמו גם סנטימטר וחלל, הם מסע, ונסיעה היא כמו מה שנשתל, או סנטימטר בשפע ובחסך . ומי שמנגב בגד עם מחט, קיר או רצפה, הוא ייסע לכפר . אם הוא מנגב את האדמה ממה שהוא מוכר, אז הוא יבצע חג'ג ', ישאף או ייסע זמן רב . זרוע היד מעידה על עצב . ושיער על הידיים הוא חוב שהוא חייב . ומי שרואה אישה עם זרועות חשופות, היא העולם ….