…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שנעדר קיבל נסיעות, זה מעיד על הקלות בענייניו ועבודתו .~…

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: אם השטיח הוא חדש מאוד, הוא מתפרש בשמונה היבטים של כבוד, כבוד, דרגה, חסד, כסף, חיים ארוכים ושבחים כמו גדולתו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….

…באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

וחיילים בשינה, מלאכי רחמים ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אסד מתפרש בשלושה אופנים כשליט, אדם חזק ואויב חזק ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שאם זה זעפרן, הוא אחראי למחלות ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הקרן מתפרשת בארבעה היבטים, כבוד, מעמד, סדר ואישה .~…

ג'אבר אל-מג'ריבי, שראה כי קיפל את השטיח ונשא אותו על כתפו, הוא יעבור ממקום למקום . ומי שרואה שהוא קיפל את השטיח שלו ויושב עליו, זה מעיד שנותר מעט מחייו אך פרנסה מועטה . ומי שראה שהוא פרש שטיח מקופל, הוא פותח עליו את דלתות הפרנסה ….

ג'עפר א-סאדיק אמר כי המרקיזה מתייחסת לחמישה היבטים: סולטנות, ממשלה, מדינה, משרד וצבא ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא אוכל כבש רבים, זה מעיד על היעדרו של אדם מתוקן ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית העין מתבססת על חמישה היבטים: גובה, ייעוד, חוסר מזל, מצוקה, מחלות וחיים ארוכים ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~אם החולצה חדשה ורחבה, היא מתפרשת בשישה היבטים של חזון של אנשים דתיים, הסתרה, חיים טובים, מנהיגות, רכישת מוראד, שמחה ובשורות טובות .~…

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמלך נתן לו חוברת לעיר או למדינת מאמאורה ואנשיה מהטוב ובזה יש סוגים של חסד, אז זה מעיד על השגת כבוד ומעמד גדול, ואם הפרסום הוא לעיר או לכפר שלא נבנים, ואז הפרשנות שלו נגדו ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אין חלב בחלב אם לא אוכלים בשר ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר שזה כסף של יתומים ….

ג'עפר א-סאדיק אמר כי ראיית שיניים מתפרשת על שישה היבטים של משק הבית, כספי גמלה, מצוקה, פרדוקס ופגיעה מקרובי משפחה ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית השפתיים מתפרשת על ידי הילדים, ולכן העליון הוא זכר והתחתון הוא נקבה, ולכן מה שנראה בהם של זאין ושיין יתפרש על כך. אשר לפה, זהו המפתח לפיקודו של האיש ולסיומו, למהלך פרנסתו ולמקום כוחו ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי לחזון הטבעת יש שמונה היבטים: ילד, כסף, אפוטרופסות, חי, משרת, דרגה גבוהה, קישוט וראש עבודה ….

…וג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הפלבוטומיה מתפרש בארבעה היבטים: פתיחה, מסמר, סכסוך ושותפות, ואם הספוילר מוסתר, ראוי להערכה בזכותו, ואם הוא אחרת, הוא ראוי להאשים ו חלק מאלה שמביעים שנאה לפלבוטומיה בגלל ההרס שהיא מכילה במכסה ….

המלך המרוקאי של ג'אבר אמרוי המכסה את המגבת הוא מראה על צדק והגינות וכי השופט הרגיש שהוא מכוסה על ידו מראה את הפקק בפסק הדין ואם הפוליתאיסט ראה אותו מכוסה על ידי זה פירש אותו לאיסלאם ואם נזיפה ראתה אותו מכוסה על ידי זה. עדות לחזרה בתשובה אליו אם הגנב ראה את זה מכוסה על ידי שכן זה מעיד על תשובה מכך

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הפה מתפרש בשבעה היבטים של מעמד, מחסה, אוצר, ידע, ענייני פתיחה, שוק, מחסום, שר ושומר ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…השוק : מציין את המסגד, כשם שהמסגד מציין את השוק, משום ששניהם סוחרים בו ומרוויחים . וזה עשוי להצביע על שדה קרב שבו עם מנצח ועם מפסיד בו. אלוהים אדירים קרא לג'יהאד סחר באמירתו : ~ אני אלריך אותך לסחר שיציל אותך ~. אנשי השווקים שואפים זה לזה עם עצמם ועם כספם . וזה עשוי להצביע על מקום בו יש תגמולים של תגמול ורווח, כמו בית הידע, אג~ח ועונת החאג ' . וממה שנמכר בשוק מסקנות עדויות . כל זה לא היה השוק לא ידוע, ולכן שוק הבשר הוא כמו מקום מלחמה עם דם שנשפך וברזל . ושוק המהות והפשתן העדין הוא כמו משהו כמו גרונו של דהיקר, ותפקיד הידע . ושוק החליפין, משהו כמו בית השליט, בגלל השונות בדיבור, במשקל ובאיזון . מי שרואה את עצמו בשוק לא ידוע החמיץ עסקה או רווח בסחורה, ואם הוא היה ער בג'יהאד, הוא החמיץ את מות הקדושים והיה אפוטרופוס מכוון, ואם הוא היה על חג'ג ', הוא התגעגע או קלקל, אם הוא היה תלמיד של ידע, הוא הפסיק לעשות את זה או החמיץ פגישה וביקש משהו אחר מלבד אלוהים, ואם אין בזה שום דבר, אז הוא התגעגע לתפילת הקהילה במסגד . באשר לגונב בשוקו במכירתו וברכישתו, אם הוא מוג'אהיד, הוא עולה לרגל, ואם הוא עולה לרגל שאסור לו לצוד, לקיים יחסי מין או הנאה, ואם היה מלומד שהיה לא היה צודק בוויכוח שלו או נבגד בשומן שלו, אחרת הוא ראה את תפילתו, או שהאימאם שלו הקדים אותה בהשתחוותו או בהשתטחותו, או שלא הושלם. זה בתפילה של עצמו, כי זו הגניבה הגרועה ביותר, כמו לדווח . לגבי השוק הידוע : מי שרואה אותו מלא אנשים, או רואה אש שנפלה בו, או גלגל מים טהור שרץ בתוכו, או שהחציר ממולא בחנויות שלו, או רוח טובה נושף דרכו, הפרנסה של אנשיה נגרמת, והם רגילים לרווחים, והצביעות תבוא אליהם . אם אנשי השוק רואים מנומנמים, או שהחנויות סגורות, או שהעכביש הסתובב עליהם או על מה שנמכר, אז יש דיכאון, או שנפל חג לאנשיו . ואם הוא רואה שוק שעבר, מעמדו של המהגר עבר למהותו של מה שהוא עבר אליו, כמו למשל שוק הפשתן, שם אתה רואה את המשרתים בו, כי הוא מגדיל את הרווחים של המפיקים , כשהסחורה מופרדת ועוזבת . ואם בעלי החרס והמחסור יראו זאת, רווחיהם ירדו והכנסותיהם יהיו חלשות . ואם בעלי הסירים והמחבתות יראו זאת, ייסר עליו צרה, מאש, נהר, או הריסה, וכדומה . חלקם אמרו : שוק המינימום, הרחבת השוק, רוחב העולם . ואמרו כי השוק מעיד על מהומה והתפרעויות בגלל האנשים שנפגשים איתו . לגבי מי שחי מהשוק, זה סימן טוב אם הוא רואה בו יצירה או עבודה נהדרים, אך אם השוק רגוע, אז זה מעיד על אבטלה של המשווקים ….

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…מה אתה חושב להפיץ את החדשות הצבועות של ליל הכוח בחלום? זה נפוץ בקרב אנשים בימים כאלה בכל שנה לגבי קביעת Laylat al-Qadr, וכי זהו הלילה של כאלה ואחרים, ובשנה שעברה שמועה הייתה עבורי שהגדרתי את ליל הכוח לילה של עשרים. -חמש, ולמען מילוי האחריות ברצוני להבהיר את הדברים הבאים : שאלה / האם יש עניין לקבוע את ליל הכוח? מה פסק הדין לגבי מה שיש לעשות בכדי ליידע אותם או להגבילם – על סמך חזונות – ובתירוץ לדחוק אותם לעשות זאת, או לחתור להם? אני עונה על שאלה זו בנקודות הבאות : 1 / ביטוי החזונות מבוסס על השערה ואינו מבוסס על גזירה. אני גם מזהיר מפני הצגת חזונות להיבט הפולחן, שכן הדת הושלמה . 2 / אנו מודים כי חזונו של המאמין אמיתי, וכי הוא חלק מחלקי הנבואה, ואנו תומכים גם בהטפת הטוב עם ראיות : אמירת הנביא [ לא נותר דבר מהנבואה מלבד האוונגליסטים . הם אמרו : מה החדשות הטובות? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי המאמין או נראה על ידו ], אך גם חזונו של המאמין עשוי להיות שקרי, ואין שום התייחסות בשבילו לחוסר הטעות כיום שניתן להחליט על ידי זה או אחר . 3 / שהאומה הזו הוציאה אמירות טובות ומעשים טובים יותר מהקודם, והם חיו את כל החודש, ואומה זו לא תהיה כשירה אלא מה שצדיק בתחילתו . 4 / השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, לא הודיע ​​לחברים על לילה ספציפי, אלא אמר שזה היה בעשרת הימים האחרונים, או בשבעת הימים האחרונים, וזה אמר לאחר שנודע לו כמה מחבריו, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, ראו את ליל הכוח בחלום, אז הוא אמר כמו בחדית 'שהוא סיפר. אל-בוכרי בסהיה שלו : [ אני רואה את החזונות שלך מתנגשים – כלומר הם הסכימו – בשבעת הימים האחרונים, ולכן מי שיחקור אותם צריך לחקור אותם בשבעת הימים האחרונים . ~ נושא זה היה אחד העניינים החשובים שאיתם עבדו המלווים, אלוהים יהיה מרוצה מהם, עד שדווח שהם נהגו לבצע את יתיקאף בעשרת הימים האמצעיים בחיפוש אחר זה, וזה לפני שהנביא ציין. זה בעשרת הימים האחרונים . 5 / אני רואה את הנביא עליו השלום רוב הלילה, ויצא לספר לחברים ואז אוניסה, ואמר שהוא ראה בחלום שהוא משתטח במים ובבוץ, הגיע עננת וומטארט עד גג סל. של המסגד – היה כפות תמרים – תפילה והחזיק את המספר אמר : ראיתי את השליח, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, להשתטח במים ובוץ, עד שראיתי עקבות של בוץ על מצחו, וזה אישור לחזונו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ולכן הוא עזב את תפילת שחרית כשפניו מלאות בוץ ומים . 6 / זה בא בסהיה שייתכן ותפילת האל ושלום עליו, הוא אמר : [ יצאתי לספר לך על ליל הגורל, והצצתי – כלומר הסתכסכתי והתווכחתי – כך וכך והוא הועלה, ומקווה שיהיה טוב עבורך …….] חדית ' . אל-סובקי אל-קאביר הסיק מסיפור זה, כאמור בפת ' אל-בארי 4/286: רצוי להסתיר את ליל הכוח בפני מי שראו אותו . הסיבה לכך היא שאלוהים גזר על נביאו שהוא לא הודיע ​​לו על כך . וכל הטוב הוא במה שנועד לו, ולכן רצוי ללכת אחריו בזה . 7 / משמעות אמירתו, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו : [ שיהיה לך טוב ]: אם לילה הכוח ימונה בלילה מסוים, הוא יוגבל אליו, ואז הפולחן החמיץ באחר , וזה קרה וקורה מאנשים רבים, כך שיש כאלה שעומדים לקראת הלילה שמושמעת להיות לילת אל קאדר, ועוזבים את השאר , וזו טעות גדולה – כפי שהסברנו קודם -. 8 / עדיף למוסלמים שלא להעביר חדשות כאלה על קביעת לילת אל-קדר, או לפרסם כמה מדבריהם של אלה שמביעים זאת, כאל הלילה של כאלה וכאלה בחודש, כאשר זה מוכח מ הסיפורים הנכונים, שהסתרתם הייתה לשם חוכמה ויש טוב לאומה, וטוב בעקבות מה שבא מהשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . 9 / נדרש ממוסלמים בחריצות כללית ופולחן ועבודה בכל החודש הזה, האחרון בו ועשרה בפרט, היה שלום הנביא עליו, כאמור בראיון לאיישה : אם עשרה נכנסו להידוק הסינר, ולחיות במשך הלילה, והעיר את משפחתו ] , ובהתייחסות זו לדחיפה לשפר את המסקנה, אלוהים חותם עלינו היטב. אמן אדוני העולמות … ואלוהים יודע הכי טוב ….

…האם ספרי פרשנות חלומות קיימים מועילים להסביר את החזון לבעליו? מלכתחילה זה מועיל לביטוי, שכן במה שאלוהים ניחן בידע שלו על מקורות האמנות הזו, הוא יכול לחלץ את הביטוי המתאים למצב הרואה, ואביא כאן דוגמה : אם רופא נכנס לבית מרקחת מלא בסוגי תרופות, הוא יכול ליטול את התרופה המתאימה למצבו של מטופלו, אך אם המטופל נכנס לבית מרקחת זה הוא עלול ליטול תרופות שאינן מתאימות למצבו, או שהוא עלול ליטול תרופות הגורמות לעלייה במצבו. מחלה . הדבר נכון גם לגבי המהנדס שיכול לקחת את הכלים המתאימים שלו וליצור איתם בית, או לתקן איתו מכונה וכן הלאה, בעוד כלים אלה הם למשל עם הבעלים, והוא לא יכול להכין מהם משהו מ להשתמש . השהיה : אל תתפשרו על סודות השואלים : הפסקה חשובה זו מופנית למביעים שאנשים הפקידו על סודותיהם ושמו בהם את אמונם המלא. ביניהם גילוי של עניינים פרטיים מסוימים בפני הצופה, ולחלק מהשואלים ניתן לספר על כמה מסודותיהם, למשל, בהם יש מחלה פסיכולוגית, או אירוסין, או קרע ברחם, או בעיה ספציפית לאחד הילדים או בעיה עם ההורים, או בעיה עם חוב או עם סוכנות ממשלתית … וכך הרשימה נמשכת, כי אלוהים, אלוהים, באנשים האלה הסתירו את סודותיהם אותם, וכל מה שתישאלו לגבי החזונות הללו, הם לעולם לא אומרים להם ועצה לכל מעבר : אל תתפשרו על סודות השואלים ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…