…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…ואם זו דרישה של אגת, אז זה מצביע על כך שהושגה תועלת ממלך או מאדם גדול, ואם זו דרישה, ואם זו דרישה אולי זה מעיד על השגת יוקרה, כבוד ו מעמד, והוא מקבל עבורו מחזקת כסף וחסד ….

ומי שראה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אבן סירין אמר שהוא יהיה בעל התנהלות טובה, ונאמר שהוא יהיה ארוך טווח וסגולה באמירת האמת יעילה לטוב, כוזב כוזב, ואולי ברכה עקיפת הבית הישן ….

והגלגל מסתובב על פניו, ומי שרואה שהוא נוהג על גלגל בזמן שהוא רץ איתו, זה מעיד על השגת כבוד וגובה ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

אבן סירין אמר שחזיונות הטוואשה מכל מין מעידים על טובות וצדקות, ונאמר שטוואשה באה לידי ביטוי על ידי מלאכים או על ידי טוב ….

באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

…חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….

…ומי שיראה שהוא חופר במתכת משהו, הוא יוכל לייחס לו את המינרל הזה בפירוש. אזכור של סוגים שונים של חפירות אדמה הוזכר בפרק 32 ….

זה מתפרש בתשעה היבטים כמו הסתרה, תועלת, כסף, לבוש, כבוד, יוקרה, דת, טוב וציווי טוב ….

באשר לחוגרת, היא מתפרשת על פניה, ואל-קירמני אמר שאלג'יג'ה היא אישה יפה או עוזרת יפה ….

באשר למחתה, זה מתפרש על ידי המשרת והמשרת ממנו הוא מרחם על בעליו ואנשים משבחים אותם, כך שכל מה שהוא רואה בו מזיין או שין הוא יחזור אליהם, ואם זה ממתכת , הם קשורים למתכת המסוימת הזו ….

ומי שרואה שסולטנה נתנה לו ראש אריה, אז הוא מציין שהסולטנות האצילה אותו אליו אם הוא מתאים לכך, או שהוא ממונה עליו ….

…אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….

כמה מהבטאים אמרו: שמעתי מהשיח 'מוחמד אל-קרוני, אחד מהשיחי' הביטוי, שיש מלכים שראו בשנתו כאילו אכל בת-ים, אז הוא אמר לו את זה, אז אמר לו שתאמין במשהו שירחיק ממך את הרע. פיקוד ומג'ה לכאורה ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

ומי שרואה את סוסו גנב, זה מעיד על הרס משפחתו ….

ומי שראה כאילו הוא ישן, מקדש האימאם, נבדל בפירושו, וחלקם אמרו שיש לו מאפיין שלו, ונאמר שהוא אסור

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

…באשר לסחלה, הוא מתפרש כבן, ופירושו הוא כמו פרשנותו של גדי, אך את גדי מייחסים לזכרים ואת סחלה לנקבות ….

…הצהוב : הקב~ה אמר ( הוא אמר שהוא פרה צהובה, כל כך בהירה בצבע שמרוצה את הצופים ) סוראט אל-בקרה 69 – פירושה יופי ( זה זורק ניצוצות כמו הארמון * כאילו היו נושאים צהובים ) סוראט אל -התכתבות 33 – פירושה ייסורים ( ואז היא שמחה ואז היא מצהיבה ואז היא נשברת ) סוראט אל-חדיד 20 זה אומר שגשוג…

…ג'עפר אל-סאדיק אמר שמה שהוא לבש באדם מזרמוזה, שבט, זאון, נעל או טסומה, או כמה מהבטאים אמר שמי שראה שהוא הולך בסוליה צהובה, אז הוא פירש עם ברכה והנאה על מה שהוזכר בחדית 'וזה נכון : הלובש סוליה צהובה נמצא עדיין בבריכה ובהנאה . יש לו גם עדויות לאמירת הקב~ה, בצבע צהוב בוהק שמרוצה את המתבוננים ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביטוי חזונות : השרטוט הבא ממחיש בצורה פשוטה את ההיבטים של ביטוי החזון : צד הקוראן / היבט החדית / צד השפה הערבית / צד הסמל בזמן החזון / החזון מה זה? כאשר הוא מספר את החזון אליו, האדם המביע אותו מסתכל על היבטים שונים שהסברתי בציור הקודם ומציין כי החלקים העליונים קשורים להגייה, והקטעים בתחתית קשורים לאיש המילים או ל האדם של החזון והזמן בו נראה החזון . תנו לנו לתת פה דוגמה של מה אל בוכארי מסופר Sahih שלו : על סמכותו של אבו Sa`id אל-Khudri, אמר : שליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר : (( בעוד ישנתי ראיתי אנשים מציגים עליהם חולצה, חלקם הגיעו לשדיים, וחלקם הגיעו לשדיים שמתחתיו, ועומר בן אל-חטאב עבר עם חולצה עליו. הוא גרר אותה )) , הם אמרו : מה נתת לזה, שליח אלוהים? הוא אמר : (( דת )) פתח אל-בארי 12/413 _ אל- Nawawi 15/159 Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום כאן, חצה את החולצה עם הדת, והוא ביקש לומר : עשיתי למה השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יביעו כאן את החולצה עם דת? אם נסתכל על הקוראן, עדיין יש לנו את השאלה הזו. אמר הקב~ה : { ולבוש האלוהות, עדיף. } [אל- עראף : 26] לכן, השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביטא זאת כאן עם הדת, כיוון שיש קשר ביחס למשמעות. והרחק ממנה כל רע . אז השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כאן, על ידי בחינתו בראייה, פירש אותו מההיבט החזק ביותר בו, שהוא הקוראן הקדוש, ודוגמאות לכך רבות, כולל : ביטוי של הספינה כגאולה, עץ עם צבועים, אבנים עם אכזריות הלב, אכילת בשר של אדם בהיעדרו, ישנוניות בביטחון … ואחרים . הוא מביא דוגמאות אחרות לאפשרות לפענח את החזונות דרך הסונה המטוהרת, כך שראיית עץ דקל עשויה לחצות את המאמין כדי להשוות את השליח לגבר מוסלמי עם עץ דקל, ולדבר על אבן עומר, שליח האל. יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : (( אחד העצים הוא עץ שעליו אינם נופלים, ודמותו של מוסלמי, אז דבר איתי. מה זה? ואז העם נפל לתוך עצי העמק, עבדאללה אמר : אז הוא נפל במוחי שזה עץ התמר ואני בחיים . ואז הם אמרו: ~ספר לנו מה זה, שליח אלוהים . ~ הוא אמר : זה התאריך . [ פת אל-בארי 1/145] _ וכשראה בקבוק מים עובר ליד האישה אל דברי השליח, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, כפי שהוכח באל-סאהח (( רחום, אינשג'ה עם צלוחיות )) [ פת אל-בארי 10/538 ] , _ ולראות בגד חוצה את הדת כשליח, אלוהים יברך אותו, אמר שהוא מסר את הבגד שראה לעומר בזמן שהוא גרר את זה עם הדת . אז מכאן אוכל להבהיר לקורא האצילי [ שלבי הבעת החזון ]. בצורה הבאה : החזון נחשב והיבטיו נשקלים במונחים של : א – סמלים וביטויים של החזון האם יש להם מה לעשות עם : הקוראן הקדוש – סונה של הנביא – השפה הערבית ו נגזרותיו, ואז ב – החזון איש מבחינת : מעמדו החברתי, מינו ותפקודו, ואז ג – זמן החזון / האם הוא מודרני או ישן , קיץ או חורף . . . ודוגמה נוספת היא מה שמספר המוסלמי בסהיח שלו בספר ההתגלות : בסמכותו של אנאס בן מאליק, אמר : שליח אלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום : (( ראיתי לילה אחד בזמן הישן ראה את זה כאילו אנחנו בביתו של עוקבה בן רפי, אז הגענו לבטב אבן טאבב, והעברתי את המעלית אלינו בעולם הזה ואת התוצאה. יש לנו בהמשך, ושהדת שלנו הייתה טוב . ~~ שים לב כי Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו שלום, הביעו את החזון הזה, ואתה מוצא את זה לידי ביטוי בו מצד השפה הנגזר שלה מבלי לקשור את הביטוי להיבט של הקוראן, ואת לדוגמא, ואת זה אנו מבחינים באמצעות התבוננותך בביטוי . השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, הוא המכשול הראשון לחזון : עם תוצאה טובה במציאות וזה בהמשך, ראשון גבוה יותר בחזון : על ידי גובה וניצחון, וזה בעולם הזה, והראשון של אל-רותאב מראטב אבן טאבב : עם יציבות הדת ושלמות פסיקותיה. על כך, ואלוהים יודע הכי טוב, הנביא הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ביטא זאת ליציבותה ולשלמותה של הדת ולסיום פסיקותיה . והוא לקח מהמילה משמע טוב גם יציבות . ואם נשאל על הסיבה לביטויו מהשליח הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, מההיבט הלשוני והאטימולוגי שלו, אז התשובה היא : מכיוון שהוא חזק יותר בחזון הזה מאשר בהיבטים אחרים , וה המבטא והנה שליח האל מאת התובנה והידע שלו, שהוא מהידע של אלוהים, ולכן הוא לא מבטא את הרצונות שהביע מצד זה . לכן, כאשר הם מספרים להם את החזון, העוברים מחפשים את הצד החזק יותר או את הצד הטוב של החזון דרכו הם טורפים חזון זה. לקורא האציל לא ברור שנטייתם לחזון היא לדעת את ביטויו באמצעות התבוננות והתבוננות בו ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שכניסה למערה פירושה כניסה לכלא, ואולי פירושה כניסה לעניין קשה ….

…מי שרואה שהוא רוכב על שור בזמן שהוא רכושו, אז זה מצביע על כך שעבודה נעשתה על ידי הסולטן ושברכה הושגה ברכה, במיוחד אם היא שחורה ואם היא צהובה, אז זה מעיד על מחלה ….

…בחלום היא משרתת, או אישה חופשית וישרה . אם הוא רכב עליו, הוא התעלל באישה . הקלף הוא אישה, אבל היא זרה . ואלממה מציין אנשים הידועים בספרות . ומי שראה שהתקין מריצה, היה הבעלים שלה או קנה אותה והיה רווק, הוא התחתן עם אישה מכובדת ומבורכת . אם הדביבון היה אישה נטולת דם, הרי שהאישה הייתה עשירה ומכובדת, ואם היא הייתה אישה יפה, ואם היא אדומה, היא הייתה בחובות ואחראית, ואם היא בלונדינית, היא הייתה בחובות, ו אם היא הייתה צהובה, היו לה מחלות וכאבים, ומי שראה שהמגרפה שלו מתה או נגנב או אבוד, זה עם אשתו . ומי שרואה שהוא עזב את חזהו או נוטש אותה, הוא יעזוב את אשתו עם מוות או גירושין, או יעזוב את ביתו או כפרו . ומי שרואה שמגרפה שלו פורייה, זו עדות לגידול בכספו . ומי שיראה שהוא שותה חלב דביבון, הסולטן יקרב אותו לעצמו ויקבל ממנו טוב ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, אז סחרו רווחי ומוצא טוב, ומי שרואה שהוא קנה שפחה צהובה, הצורך שלו יהיה קשה לו, ונאמר שהוא חולה ….

…משמש : מחלה, ואכילה ירוקה ממנה נותנת לך צדקה בדינרים וחפה מפשע, ואכילה צהובה ממנה היא הוצאה של כסף במחלה . אם הוא רואה את זה כאילו הוא אוכל משמש מעץ, אז הוא מלווה אדם מושחת ורב דינרים . נאמר כי קטיף משמשים מעץ התחתן עם אישה שהחזיקה כסף מירושה . אם הוא רואה כאילו חלק מהסולטנים בחרו משמש מעץ התפוח, אז הוא מכניס את צאנו לכסף שאינו טעים . ועץ המשמש הוא אדם עם מחלה רבה . חלקם אמרו, אלא הוא גבר חוזה עם משפחתו, שטוח עם אנשים, נועז ולא פחדן . אם היא הייתה נערצת מההריון שלה, זה מצביע על גבר עם הרבה דינרים, ואם הוא היה משמש ירוק, אז היא הייתה גבר עם הרבה חולות . ומי ששובר ענף מעץ שלו, הוא מכחיש או מכחיש כסף מאדם, או משאיר תפילה או צום, או מקלקל כסף שאינו שלו . אם ענף נשבר מעץ אחר שאינו פורה, שייקח כמקל, הוא ירוויח ממנו הנאה . כל אשר פירות ופירות צהובים הם מחלה, ומה חמצמץ הם ועצב, וירוק מהם אינו מחלה ….

…דגלים : על הבגד זהו מסע לחאג 'או מערבה, ובגדי החלוק מציינים את השגחת האפוטרופסות לאלו שהיו בקרב אנשיה, במיוחד עבור אנשי הטיפוח והחרוש, והפוריות של את הסונה עבור מי שלא היה בקרב בני עמה . על נשים להגדיל את התהילה וההנאה . ומי שייתן צוואה יקבל כסף מסמכותם של לא ערבים או דהימים . בגדי ההליכה מעידים על השוטים, ואנו מבקשים מפלט אצל אלוהים מהם . והשתקן טוב והעלה את המוניטין שלו, והמנגינה שונה לגביו, חלקם אמרו שזו האישה, וחלקם אמרו שזו האש, וחלקם אמרו מחלה, וחלקם אמרו זה אפוס . נאמר שהדוקר מעיד על חג'ג ', והם נבדלים לגבי הצהוב של זה, חלקם שנאו את זה, וחלקם אמרו כי חרסינה צהובה לא שונאים ולא משבחים, והאדום היה חידוש עולמי של זה שלבש את זה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שיש אישה שחורה ברגלו, אז הוא נוסע בטובת דתו, ואם היא אדומה, נסיעתו היא בגלל שמחה והעשרה צהובה, ואם זה הוא צהוב, אז נסיעתו תביא לקשיים ומחלות, ואם היא ירוקה, נסיעתו היא לטובת החיים שלאחר המוות, ואם היא צבעונית, זה מעיד על החסד והכסף שבנסיעתו . ומי שראה שהוא נמנע מלנסוע בגלל היעדר טראומה, ואז הוא יספק עוזרת . וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, התג מתפרש על ידי נשים . ומי שרואה שהוא שם את הקמע שלו במקום גבוה, זה מעיד על כך הוא מבצע משגל עם אשתו . ומי שראה כי מישהו לקח אונים שלו והחביא אותה במקום, ואז הוא מצביע על שחיתות עם אשתו אותה השלטת על שריפת וחיתוך, כפי שמוזכר כפכפים . ובאשר hawazen, מי רואה אותם מונחים לפניו, אז הוא יקבל כסף, ואם הוא ילבש אותם, זה אומר לנסוע .) ומי שרואה שהוא עטף חואזין על רגליו והחליט לנסוע בזמן שהיה אצל סבו בלי בן זוג ולא יותר, אז זה מעיד על פקיעת חייו, ואלוהים יודע הכי טוב ….