הוא פירש בכסף חלאל ככל שראה, והוא במדע הביטוי נחות מכותנה ופשתן לבן טהור עדיף על צהוב וארוך עדיף על קצר ….

ונאמר שאיש בא אל הנביא, עליו תפילת ה 'ושלום, והוא אמר אתמול ראיתי אחו ירוק שיש בו שולחן ערוך ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך קם התואר השביעי וקרא לזה וקרא לאנשים לשולחן. הוא אמר, עליו השלום : באשר לשולחן, האיסלאם והאחו הירוק הוא גן עדן, או הדוכן עולה עד קצה הזמן. את הערעור אני מזמין אנשים לאיסלאם ולגן עדן, ונאמר שהשולחן מוקדש לנשים ….

…אבן סירין נשאל על אדם שלקח צנצנת, קשר בה חבל ונתן אותה על ברכיו. כשהצנצנת הייתה מלאה, החבל השתחרר והצנצנת נפלה . הוא אמר : התפיסה היא ברית, הצנצנת היא אישה, המים הם משפט, והמגרפה היא הונאה, וזה אדם שנשלח על ידי חברו להציע לאישה, אז האיש רימה והתחתן איתה . אחר בא אליו ואמר : ראיתי צנצנת מים על כפות ידי, והצנצנת נפלה ונשברה והשאירה מים . הוא אמר : אשתך בהריון? הוא אמר שכן . הוא אמר : היא מתה והילד נשאר ….

…וג'אביר אל-מג'ריבי אמר: אם מישהו ראה כפות נקבה שעפות מביתו, אז הוא מתגרש מאשתו או מת, ומי שרואה שהוא שחט משכון, אז הוא מתחתן עם עוזרת בתולה או כובש את האויב שלו ….

…תאריכים : כסף שלא נשאר, ומי שרואה שמדובר בתמר, אז העניין בו מדובר במחלוקת, אפוטרופסות או נסיעות שנואה . והוא ראה בזה שיער של נשים . ומי שרואה גרעין שהפך לעץ דקל, אז יש ילד שהופך למדען, או שיש גבר שפל שנעשה רזה . חלקם אמרו כפות ידיים אריכות ימים ….

…פרח אביב אם אתה חולם על זר פרחי אביב זה כולל עצב, אך אם אתה חולם שאתה נמצא בשדה שבו פרחים יפהפיים אלה פורחים עם עליית השמש ושירת ציפורים, אז גם אושר, בריאות ושגשוג יתחרו להוביל אותך לדרכי החיים הכי משמחות . אם חלמת לראות אותה מחוץ לתקופתה, אז הרוע ישנה אותך בתלבושת כלשהי . אם חלמת לראות את הפרח הקטן הזה בעשב ליד כפות הרגליים שלך, אז זה סימן טוב הנושא שמחה, אושר ונחמה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה כפות ויונים קרובים זה לזה, זה מעיד על שחיתות בין גברים ונשים .~…

…לגבי נגעי היד : הנגע ביד מעיד על מצוקת האחים . על אצבעותיה היא מצביעה על ילדי האחווה . ומי שרואה שאין לו ידיים, הוא יבקש את מה שהוא לא יגיע אליו . ומי שרואה את זה כאילו הוא לוחץ יד לגבר מוסלמי ומוריד את ידו, הוא משלם לו אמון ולא משלם את זה . ומי שרואה כאילו זכותו עדיין מנותקת, הרי הוא איש קללות, וכל מי שרואה כאילו זכותו מנותקת ומונחת לפניו, הוא יפגע בכסף מהכנסותיו . היעדר יד הוא אינדיקציה לחוסר כוח ועוזרים, ואולי חיתוך היד מעיד על עזיבת עבודה שנמצאת בקו . אם הוא רואה כאילו ידו מנותקת מכף היד, אז זה לא יקרה לו, ואם היא נחתכת מהמפרק, זה משפיע על עוול שליט, ואם היא נחתכה מהזרוע העליונה נעלם, אחיו נפטר, אם היה לו אח . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו נחזק את זרועך עם אחיך .~ אם אין לו אח או מישהו שייקח את מקומו, אז הכסף שלו מצטמצם, ואם הוא רואה שמושל כורת את כפות ידיו ורגליו של צאן, אז הוא לוקח את כספם ומקלקל את הרווחים והפנסיה שלהם . אבן סירין נשאל על אדם שראה כאילו ידו נחתכה, והוא אמר : זה אדם שעושה עבודה ופונה אליו למישהו אחר . כנגר הוא עבר לעבודה אחרת . איש אחר בא אליו ואמר : ראיתי אדם חתוך את ידיו ורגליו, ואחר נצלב : הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, הסר את הנסיך הזה ואת האפוטרופוס של מישהו אחר . אז הוא בודד מימיו את בן חכם מדרק ואת האפוטרופוס של ג'ראח בן עבדאללה . אם ראה כאילו שליט קבע את שבועתו, הוא נשא בכוח שבועת שווא . אם הוא רואה כאילו ניתק את שמאלו, זהו מוות של אח או אחות, הפרעת האינטימיות בינו לבינם, או כריתת רחם, הפרדת בן זוג או גירושין אישה . אם הוא ראה שידו נחתכה בפתח הסולטאן, אז המלך עזב את ידו . באשר לקיצור היד, זוהי אינדיקציה לפספס את הכוונה ולא להיות מסוגלים לעשות את הכוונה, והסוכנים והאחים נכשלים בכך . אבן סירין נשאל על אדם שראה כי ימינו ארוכה משמאלו, והוא אמר : זה אדם שעושה חסד ומגיע לרחם . ומי שראה שהוא קצר אמות ואמות, חזונותיו הראו שהוא גנב, בוגד או מדכא . אם הוא רואה את זרועותיו וזרועותיו ארוכות ממה שהיו, הרי שהוא נוכל אמיץ ונדיב . באשר לשיתוק הידיים ומפרקיהם, מי שרואה כאילו ידיו משותקות, הוא אשם בחטא חמור . אם הוא רואה את שבועתו משותקת, הוא מכה בחף מפשע ומדכא חלש . אם ראה כי ידו השמאלית נכה, אחיו או אחותו מתו, ואם אגודלו התייבש, אביו נפטר, ואם אצבעו המורה התייבשה, אחותו מתה, ואם מותניו התייבשה, אחיו נפטר . ואם הטבעת התייבשה, הוא הכה את בתו . ואם הזרת התייבש, הוא נפצע מאמו ומשפחתו . אם הוא רואה עיוות מאחורי ידו, הוא נמנע מחטאים . ונאמר שהוא זוכה לחטא גדול, עליו יעניש אותו אלוהים . ומי שיראה את ידיו ורגליו מנותקות מחוסר הסכמה, אז הוא יגביר את השחיתות או ייצא מהסמכות . כי הקב~ה אמר : ~ השכר עבור אלה שנלחמים באלוהים ושליחו הוא השכר ~ הפסוק . ונאמר כי כל מי שראה את שבועתו נגדע, אז הוא גנב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז כרתו את ידיהם .~ אדם ראה כאילו ידו מנותקת, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אח, חבר או בן זוג מנותק ממנו, אז אמר לו שחבר שלו נפטר . אדם ראה כי ידוע נחתך על ידי אדם ידוע, ולכן אמר : אתה תקבל חמשת אלפים דירהם על ידו אם אתה מוסתר, אחרת תסיים במשהו לא בסדר על ידו ….

…Preferred סוני הקבוצה של 75 – עבור שאר האבן אל – וואליד אמר : אמרו לי אבו Ghias אמר : בעוד שאני אשטוף הנוודים של גורל, אמרו : Vtafrqgua אותי נשארתי לבד, אמרתי : אוי לו המכחישים Bokdar אלוהים, אמר : Vantvd אפילו נפל ההגה, אמר : כשהוא קבור אותו באב א-שרקי, ראיתי בשנתי באותו לילה כאילו הייתי עוזב את המסגד, אם הלוויה בשוק בוצע על ידי אתיופיה עם כפות רגליה בידיים, אז אמרתי : מה זה? הם אמרו : כך וכך. אמרתי : תהילה לאלוהים, לא קברת אותו בבאב אלשרקי? הוא אמר : קברת אותו במקום אחר, אז אמרתי : אלוהים אני אלך אחריו כדי שאוכל לראות מה הוא עושה עם זה. אז כשיצאו איתו משער היהודים הם טיפלו בו לקברי הנוצרים, אז הם טמנו אותו בו, אז רגליו נראו לי אם זה שחור יותר מהלילה ….

…הרגליים הן בחלום קישוט הכסף של האדם, האיתנות שלו ומעשי הצדק שלו . ואצבעותיה הן קישוטי בנות האיש, פילגשיו ואנשיו . ועצמותיה הן הכסף שלו, שהוא צריך לרכוב עליו ופרנסתו . ושיער ברגליים הוא דת . והרגליים מעידות על כרכרתו וכספו, ואם יראה את כפות רגליו מנותקות, מכוניתו תאבד וכספו נעלם . ואם הוא רואה שיש לו רגל נוספת, פרנסתו גוברת . ואם החוטא רואה שכף רגלו השתפרה, הוא מציין את תשובתו, וזה מעיד בפני הכופרים על האיסלאם שלו . אולי זה מעיד על בסיס העניינים ועל התוצאה הטובה במה שהוא רוצה . אולי בסיס טוב מעיד על השלמת התפילה . ראה גם את האיש ….

…באשר לשני הגברים, הם מתייחסים להורים, שני אחים ושני השותפים, מי שחושב שאירעה בהם תאונה, ואז הפרשנות שלו עליהם, ובאשר לזרועות העליונות, הם אחים או שני בנים, הוא הבין. ואת חברו ואת המזונות שהוא מציל, ואורך הידיים הוא עלייה מוערכת וקצרן הוא כנגד זה. ומי שראה שידו נחתכה ונפרדת ממנה, אחיו, בן זוגו או חברו נפטר, או מה שנקטע ביניהם מבחינת המשכיות והרמוניה, וייתכן שהיה זה שבועה להישבע בזה ואולי זה היה כריתת יצירה או אחרת פרנסה, או שהיא תנתק את רחמיו. הרואה הוא אחד מאנשי הצדק המנותקים מגילוי עריות, ונאמר כי ראיית היד מנותקת היא חיוב בגניבה או בגניבה. ומי שרואה שידו השמאלית מנותקת, מחבר בין קרבתו ורואה במשפחתו כל טוב, ומי שרואה שידיו או אחת מהן שבורות, זה מכה שפוקדת אותו, ומי שרואה שיד אחת היא לבן יותר מהשני, אז הוא בורח מהרע וכובש את מתנגדיו, ואם הוא רואה ששטף את ידיו וניקה אותם, אין בו שום דבר רע. ומי שרואה שהוא חתך את ידו ללא כאב, אז ליבו קשור לאהבת מישהו, ונאמר שהידיים מנותקות לאורך החיים, ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, הוא תלוי כמה מקרוביו שראו שהוא נבט יש לו את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, כך שזה לא מחמוד. ומי שרואה שיש לו יד ביד, אז הוא מפסיק את החטאים, ומי שרואה שהוא מוחא כפיים, זה משני הצדדים נאמר שמחה והנאה, ונאמר שאין בזה שום תועלת וסטירת כפות על הפנים מציין את התרחשות הפורענות…

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…נעליים אם אתה רואה את הנעליים שלך מלוכלכות ובלויות, זה מנבא כי כישלונך להגיב לביקורת המופנית עליך יגרום לאויבים להתרבות עליך . אם חלמת שהנעליים שלך נצבעו בשחור, זה אומר שיפור במצבך ואירוע חשוב שיביא הנאה ושביעות רצון לליבך . אם אתה רואה נעליים חדשות בחלום, זה אומר שינויים שיהיו לטובתך . אם הנעליים מפעילות לחץ על כפות הרגליים וגורמות לך לכאבים, אז תהיה נוטה ללעוג לחבריך המעצבנים . אם אתה רואה שרוכי הנעליים שלך רופפים, זה מנבא בעיות, הפסדים ובעיות בריאות . אם אתה מאבד את הנעליים זה אומר סכסוכים, נטישה וגירושין . אם אתה רואה בחלום שהנעליים שלך נגנבו בלילה ואתה נשאר עם זוג גרביים, זה אומר שתסבול הפסדים, אבל תרוויח עסק אחר . אם ילדה רואה כי הנעליים שלה נראות יפות כשהן על הרגליים, עליה להיזהר לא להכיר אנשים זרים נוספים או להיכנס איתם למערכות יחסים ….

…מה אתה חושב להפיץ את החדשות הצבועות של ליל הכוח בחלום? זה נפוץ בקרב אנשים בימים כאלה בכל שנה לגבי קביעת Laylat al-Qadr, וכי זהו הלילה של כאלה ואחרים, ובשנה שעברה שמועה הייתה עבורי שהגדרתי את ליל הכוח לילה של עשרים. -חמש, ולמען מילוי האחריות ברצוני להבהיר את הדברים הבאים : שאלה / האם יש עניין לקבוע את ליל הכוח? מה פסק הדין לגבי מה שיש לעשות בכדי ליידע אותם או להגבילם – על סמך חזונות – ובתירוץ לדחוק אותם לעשות זאת, או לחתור להם? אני עונה על שאלה זו בנקודות הבאות : 1 / ביטוי החזונות מבוסס על השערה ואינו מבוסס על גזירה. אני גם מזהיר מפני הצגת חזונות להיבט הפולחן, שכן הדת הושלמה . 2 / אנו מודים כי חזונו של המאמין אמיתי, וכי הוא חלק מחלקי הנבואה, ואנו תומכים גם בהטפת הטוב עם ראיות : אמירת הנביא [ לא נותר דבר מהנבואה מלבד האוונגליסטים . הם אמרו : מה החדשות הטובות? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי המאמין או נראה על ידו ], אך גם חזונו של המאמין עשוי להיות שקרי, ואין שום התייחסות בשבילו לחוסר הטעות כיום שניתן להחליט על ידי זה או אחר . 3 / שהאומה הזו הוציאה אמירות טובות ומעשים טובים יותר מהקודם, והם חיו את כל החודש, ואומה זו לא תהיה כשירה אלא מה שצדיק בתחילתו . 4 / השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, לא הודיע ​​לחברים על לילה ספציפי, אלא אמר שזה היה בעשרת הימים האחרונים, או בשבעת הימים האחרונים, וזה אמר לאחר שנודע לו כמה מחבריו, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, ראו את ליל הכוח בחלום, אז הוא אמר כמו בחדית 'שהוא סיפר. אל-בוכרי בסהיה שלו : [ אני רואה את החזונות שלך מתנגשים – כלומר הם הסכימו – בשבעת הימים האחרונים, ולכן מי שיחקור אותם צריך לחקור אותם בשבעת הימים האחרונים . ~ נושא זה היה אחד העניינים החשובים שאיתם עבדו המלווים, אלוהים יהיה מרוצה מהם, עד שדווח שהם נהגו לבצע את יתיקאף בעשרת הימים האמצעיים בחיפוש אחר זה, וזה לפני שהנביא ציין. זה בעשרת הימים האחרונים . 5 / אני רואה את הנביא עליו השלום רוב הלילה, ויצא לספר לחברים ואז אוניסה, ואמר שהוא ראה בחלום שהוא משתטח במים ובבוץ, הגיע עננת וומטארט עד גג סל. של המסגד – היה כפות תמרים – תפילה והחזיק את המספר אמר : ראיתי את השליח, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, להשתטח במים ובוץ, עד שראיתי עקבות של בוץ על מצחו, וזה אישור לחזונו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ולכן הוא עזב את תפילת שחרית כשפניו מלאות בוץ ומים . 6 / זה בא בסהיה שייתכן ותפילת האל ושלום עליו, הוא אמר : [ יצאתי לספר לך על ליל הגורל, והצצתי – כלומר הסתכסכתי והתווכחתי – כך וכך והוא הועלה, ומקווה שיהיה טוב עבורך …….] חדית ' . אל-סובקי אל-קאביר הסיק מסיפור זה, כאמור בפת ' אל-בארי 4/286: רצוי להסתיר את ליל הכוח בפני מי שראו אותו . הסיבה לכך היא שאלוהים גזר על נביאו שהוא לא הודיע ​​לו על כך . וכל הטוב הוא במה שנועד לו, ולכן רצוי ללכת אחריו בזה . 7 / משמעות אמירתו, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו : [ שיהיה לך טוב ]: אם לילה הכוח ימונה בלילה מסוים, הוא יוגבל אליו, ואז הפולחן החמיץ באחר , וזה קרה וקורה מאנשים רבים, כך שיש כאלה שעומדים לקראת הלילה שמושמעת להיות לילת אל קאדר, ועוזבים את השאר , וזו טעות גדולה – כפי שהסברנו קודם -. 8 / עדיף למוסלמים שלא להעביר חדשות כאלה על קביעת לילת אל-קדר, או לפרסם כמה מדבריהם של אלה שמביעים זאת, כאל הלילה של כאלה וכאלה בחודש, כאשר זה מוכח מ הסיפורים הנכונים, שהסתרתם הייתה לשם חוכמה ויש טוב לאומה, וטוב בעקבות מה שבא מהשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . 9 / נדרש ממוסלמים בחריצות כללית ופולחן ועבודה בכל החודש הזה, האחרון בו ועשרה בפרט, היה שלום הנביא עליו, כאמור בראיון לאיישה : אם עשרה נכנסו להידוק הסינר, ולחיות במשך הלילה, והעיר את משפחתו ] , ובהתייחסות זו לדחיפה לשפר את המסקנה, אלוהים חותם עלינו היטב. אמן אדוני העולמות … ואלוהים יודע הכי טוב ….

…סוראט אל-נג'ם מי שקורא אותו או קורא לו אותו, כמו ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הוא מברך בן שמת בעונג אלוהים הכל יכול . אם הוא נעדר, זה בשל ….

…בית קברות אם אתה חולם שאתה נמצא בבית קברות יפה ומטופח, תקבל ידיעות בלתי צפויות על ריפויו של אדם עליו התאבלת, בהתחשב במותו, ותמצא את זכותך החוקית המתאימה בארצות שנכבשו על ידי שורשים וגוזלים . אם תראה בית קברות נטוש וצמח בו צמח אוכמניות, תחיה עד לכל החברים שלך שעזבו אותך, ותישאר בחזקת זרים . אם גברים צעירים חולמים להסתובב בין דרכיהם של המתים הדוממים, הדבר מנבא שהם יתקלו באהדה ובתגובה אינטימית מצד חברים . אבל הם יצטרכו לפגוש בצער כי חברים לא יכולים להימנע מהם . אם כלה חולמת לחצות בית קברות בדרך לטקס החתונה, היא תישלל מבעלה בשל אירועים אלימים המתרחשים במהלך המסעות . אם אם חלמה שהיא נושאת פרחים בשלים לבית קברות, הדבר מעיד על ציפייה להמשך בריאות טובה במשפחתה . אם אלמנה צעירה חולמת שהיא מבקרת בבית קברות, המשמעות היא שהיא תזרוק הצידה את בגדי האבל לטובת חבלי נישואין . אם היא מרגישה עצובה וחסרת תקווה, היא תיתקל בדאגות חדשות ובחרטה . אם הקשישים חולמים על בית קברות, הדבר מעיד שבקרוב הם יעשו טיולים אחרים למקום בו הם ימצאו מנוחה מוחלטת . אם אתה רואה ילדים צעירים אוספים פרחים ורודפים אחרי פרפרים בין הקברים, הדבר מעיד על שינויים מוצלחים ולא תבכה על אף קברי חבריך . מסיבות המסכות העליזות יהיו בריאות ….

…ריבס אם אתם רואים עשב ריבס בשל בחלום, דעו שתהיו טרודים באירוע נעים לתקופה מסוימת . אם תבשל את העשב הזה, תיכנס לוויכוח סוער עם חבר ובסופו של דבר תאבד אותו . אם אתה אוכל ריבס, זה מנבא שאתה נסער ולא מרוצה מהנסיבות הנוכחיות שלך ….

…גבינה : זה מציין את הידע, ההלכה, הכסף והרווחים שהורכבו עבור בעליו, והוא עשוי לציין מהכסף את שכר הדירה, העבדים ובעלי החיים, וכל מה שהוא מורכב מהכסף שנאסף . גבינה עשויה להתייחס לאישה בשל יופיה והנאתה, ואולי זה מעיד על כסף לכל אדם, ככל שהוא מוסיף לצדו, כמו רימון, לחם, דבש, חלב ושמן . באשר לחומצה והמלח שלה, זה מעיד על הכסף השנוא, ודאגה, צער ופאניקה . אם זה מעבודת הרומאים, אז זה מציין את הרומאים, ואולי הגבינה שלהם מעידה על העבדות שלהם ועל השבי שלהם ומה שמגיע מהם מחוזה הכסף והסחורה, או מאויבים אחרים ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…נמר לראות נמר ולפחד ממנו בחלום מציין את האפשרות לבטל פתאום קשרי נישואין או עבודה בשל ההשפעה של לחצים הקשורים למוניטין שלך . אם הרגת נמר או השתלטת עליו, זה מנבא שמחה ואושר במחויבותך, בנחמתך ובהבנתך בקרבת חברים . אם מישהו מאיים עליך עם נמר, זה מנבא בעיות בסביבת העבודה . כמה חברים עשויים להתאפק מהבטחותיהם ולעזור לך . אם אתה שומע קול של נמר ופוחד ממנו, תשמע חדשות מטרידות על אובדן בעבודה ואתה עלול להיתקל בבעיות עם הסובבים אותך . אם חלמת לראות נמר שדומה לחתול, אז זה סימן רע אלא אם כן הרגת אותו . אם נמר מתקרב אליך בחלום, האויבים יתפסו אותך וירדפו אותך . אם נמר תוקף אותך, זה מנבא שכישלון ואכזבה יגרום לך לדאגות וכאב רבים . אם תצליח לגרש אותו או להרוג אותו, תצליח בכל הפרויקטים והעסק שלך . אם אתה חולם על נמר שברח ממך, זה מנבא שתתגבר על קשיים ותעלה לדרגות הגבוהות ביותר . אם אתה רואה נמר בכלוב, זה מנבא שתנצח את מי שעומד בפניך ותשים מכשולים בדרכך . אם אתה רואה חתיכות של עורות נמר, זה מנבא שתלך בדרך של עושר, אושר וחיים נוחים ….

…גומי אם חלמת שאתה לובש חליפת גומי, זה מנבא שתכבד ותכבד אותך בשל המוסר הגבוה וטהור הדמות שלך . אם החליפה שלך תחרה או שחוקה, עליך להיזהר בהתנהגותך מכיוון ששמועות יכולות לתקוף את המוניטין שלך . אם חלמת שאתה משתמש בגומי באופן כללי, זה מנבא שאתה לא יהיה מסובך בבחירת חברים וליהנות . אם חלמת שגפיך נמתחות כמו גומי, זה מנבא שמחלות יאיימו עליך, ואתה עלול לנקוט במרמה והונאה כדי לנהל את העסק שלך . אם חלמתם על סחורות העשויות מגומי, הדבר מנבא כי ענייניכם ילכו על בסיס סודי נסתר, וכי חבריכם לא יצליחו להבין את אישיותכם במקרים רבים . אם חלמת על גומי, המשמעות היא שינויים שליליים בתנאי המסחר שלך . אם תארח אותו, תנסה להקים פרויקט גדול מהפוטנציאל שלך ….

…עפיפון הוא בחלום מלך סרק, בעל קוצים חזקים, צנוע, חשוך ובעל יכולת, בשל חומרת טובתו, קרבתו לקרקע במעופו, וחוסר טעותו בצידו . מי שיש לו עפיפון וצוד איתו, אז הוא יפגע ברכוש או בכסף . ומי שרואה שהוא היכה עפיפון בר שאינו דגים איתו, אינו מציית לו, והוא רואה כאילו הוא אוחז בידו, אז הוא ידביק ילד צעיר, והוא לא מגיע לכמות הגברים עד שהוא מלך . אם הוא רואה שהעפיפון נעלם ממנו במקרה זה, אז הילד נולד מת, או שזה רק זמן קצר עד שהוא מת, והגוזלים שלה הם בנים והנקבות שלה הן נשים מקבוצת אנשים, וה האחת היא אשה שבוגדת ואינה מבזה, ואינה מסתירה . והבלבול מציין גנבים בגניבה וחסימה של הכביש בחשאי, ומעיד על שולל שולל שמסתיר טוב מאלה שמתיידדים איתם . הקשקוש מעיד על מלחמה ולחימה . זה מציין את הגבר המכובד או את האישה הנואפת ….

…דובדבן אם חלמתם על דובדבנים, המשמעות היא שתזכו במיסה בשל טוב לבכם ומסירותכם לשרת אחרים . אם אתה חולם שאתה אוכל דובדבנים, זה מנבא שיש לך משהו מאוד רצוי. אם אתה רואה דובדבנים ירוקים, זה מעיד על המזל שמתקרב ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…דניאל אמר שהוא רואה בכותרת חלשה, הוא מציין כי הוא עברות רבות Fletb לאלוהים הוא בשל ואולי לסלוח לו Itsedk עבור פסוק ~ זה היה אתה חולה או לפגוע בו מן שלו ~ בפסוק ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….

…קצף ים אם אישה חולמת על קצף ים, הדבר מנבא שהנאות מושחתות ולא לגיטימיות ירחיקו אותה מדרך הצדק . אם היא לובשת מעטה חתונה מקצף ים, היא תטבול בהנאה פיזית, למעט טוהר אמיתי וצניעות מולדת . היא, ככל הנראה, תצטרך לגרום עצב לחלק מאנשיה האתריים בשל חוסר יכולתם לספק את שאיפותיה ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…סוראט אלמוזמיל מי שיקרא זאת יאהב להתפלל בקביעות בלילה . אל-קירמני אמר שהוא חוגג את הלילה בצייתנות ובמעשי פולחן, ונאמר שהוא עשוי להיות רגיל בלילה לעשות את זכרו של אללה, והוא הזניח זאת, אז שיימשיך בכך . ג'עפר אל-סאדיק אמר כי הוא זוכה להצלחה בשל ציות ופולחן ….

…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….

…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…זחלים הם בחלום גנב שגונב מעט ומעוטר באדיקות, ומצבו וצביעותו אינם נסתרים . הוא גנב ולא מואשם שהוא עשה זאת בשל מראהו הטוב ….