עכביש לראות עכביש בחלום מרמז על זהירות וחיוניות בניהול העסק שלך . יהיה לך מזל ותצבור הון גדול אם תראה עכביש שוזר רקמה משלו, זה מנבא אושר משפחתי . אם אתה הורג עכביש, זה מנבא מריבה עם אשתך האהובה. אם עכביש נושך אותך, אז תהיה קורבן לאומללות ולתככים של האויבים בסביבת עבודתך . אם אתה רואה כמה עכבישים תלויים ברקמות סביבך, זה סימן טוב ומנבא מזל, עושר, בריאות טובה וחברים נאמנים . אם אתה רואה עכביש גדול שתוקף אותך, תגיע במהירות לעושר אלא אם כן הסכנות מעכבות אותך . אם אתה רואה אחד גדול מאוד ועכביש קטן אחר פונה אליך, יהיו לך ימים לבנים טובים ואתה תרגיש בוגר בחייך . אם העכביש הגדול עוקץ אותך, פירוש הדבר שקנאת העושר שלך גונבת, ואם העכביש הקטן עוקץ אותך, אתה תתעצבן מכמה תככים קטנים ובעיות קלות . אם תברח מעכביש גדול תאבד לא מעט כסף . אם הרגת עכביש בחלום, בסופו של דבר מצבך ישתפר . אם העכביש חוזר לחיים ותופס אותך, אתה מאוים ממחלות ועוני . אם אישה חולמת לראות עכביש או עכבישים זהובים רוקדים סביבה, זה מנבא שיפור בנסיבות המשפחתיות שלה ויותר חברות ….

עכביש גדול עכביש גדול בחלום מציין שהאויבים עומדים להכריע אותך ולהשמיד אותך . אם אתה הורג אחד, זה מנבא שתצליח בפרויקטים שלך אחרי אכזבה וכישלון ממושך ….

עקיצת חרקים אם חרק נושך אותך בחלום זה מבשר על אנשים וימים קשים . אם אישה חלמה שחרק עוקץ אותה, זה מנבא צער ואכזבה בגלל הביטחון העצמי שלה באנשים ….

…חוט עכביש אם אתה חולם על רשת עכבישים, זה מצביע על כך שחברים רמאים יעבדו על גרימת אובדן וגורם לך סבל . אם חוט העכביש אינו אלסטי, הוא יעמוד בעקביות בהתקפות של אנשים קנאים המבקשים טובה ממך ….

…ומי שיראה שלשונו שחורה, הוא יהיה משורר ….

…נאמר כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ראה בחלום אישה שחורה עם ראש מתפשט, היא עזבה את מדינה עד שהתיישבה באל-ג'והאפה. הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, ראשית המגיפה של מדינה עברה לאל-ג'וחפה . מסופר כי אדם ראה כאילו הוא ניתן לו על ידי נער נובי, כאשר קיבל צדק בפחם . ומי שיראה נשים שחורות שפיקחו עליו, יראה לו טוב . והגדול מכובד, אבל ממירוץ האויב ….

…ומי שרואה שהוא דורש עבדת שחורה, הוא יכה אותם וישחרר אותו במהירות ….

…ומי שראה שהוא קנה שפחה שחורה, הוא היה נמלט מסבל וממצוקה ….

…גבר בא לאבן סירין ואמר : התארסתי עם אישה, וראיתי אותה בחלום, עם אישה שחורה נמוכה . הוא אמר: באשר לשחור שלה, לכסף שלה, ולגבי הקוצר שלה, החיים הקצרים שלה. היא לא החזיקה מעמד עד שמתה, והאיש ירש אותה ….

…ומי שרואה יונה שחורה שמגיעה אליו, הוא נעדר ….

…באשר לעכביש, מדובר באדם חלש וסוגד. מי שרואה שזה פגע בעכביש, ואז הוא מכה במתפלל או בן זוגו, ומי שרואה שהוא הרג אותו, הוא מביס גם אדם. באשר לחישלונות שבדלת, למיטה ולשולחן וכדומה, אז הוא חלה וגרם לפציעה בגופו של מי שראה את זה, ומי שראה שיש אדמה בתיק או במקל שלו, הוא ציין על מותו…

…אל-עכביש : ממטמורפוזה, ומציין אישה מקוללת שנטשת את מיטת בעלה . ולראות אותה שוזרת את ביתה היא נחלתה של אישה ללא דת, ומי שרואה עכביש, הוא רואה גבר חלש, מתכוון, מסתיר, שיש לו עידן חדש ….

עכביש הוא בחלום אישה מקוללת שנטשת את מיטת בעלה . ומי שרואה עכביש, הוא רואה אדם מתכוון, חלש ורתיע . ונאמר : העכביש הוא אורג או מתפלל סגפני . ומי שרואה את קורי העכביש חלש וחלש, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם הבתים חלשים יותר מבית העכביש ). והעכביש מעיד על אישה מקסימה, או ידע על אריגה ואריגה ….

מי שמדקלם את סוראט אל-אנקאבוט יהיה בביטחונו ובחסדו של אללה עד שימות ….

…ומי שראה שהוא נגע באבן השחורה, נאמר שהוא עוקב אחרי אימאם מאנשי החיג'אז . אם הוא מסיר את האבן השחורה ומשתמש בה כשלה שלו, היא ייחודית בדת עם כפירה . ומי שרואה כאילו מצא עץ אחרי שאנשים איבדו אותו, אז שם אותו במקומו, זה החזון של אדם שחושב שהוא בהדרכה נכונה, וכל האנשים טועים ….

ואם היא רואה כי הצעיף שלה שחור ושחוק, הראייה שלה מעידה על טיפשותו ועוניו של בעלה, והצעיף הגשום הוא עדות להונאת אויבי האישה עמה, ובאשר לבגדים, היא חופשייה אישה ….

…ומי שרואה אותה ביד כהה ושחורה יגיע למלך ולמחפש את מה שהוא שונא ….

…האבן השחורה מציינת בחלום את חג'ג ' . מי שרואה שהוא חותך את האבן השחורה, הוא רוצה לאסוף אנשים לפי דעתו . ואם הוא רואה שהעם איבד את האבן השחורה, והם מחפשים אותה, ומוצאים אותה במקומה, אז הוא אדם שכל האנשים חושבים שהוא מוטעה והוא נמצא בהדרכה נכונה . ואולי הוא ציין ידע שהוא ייחודי לו ומסתיר אותו מתלמידיו . מי שרואה שהוא נגע באבן השחורה, אז הוא עוקב אחרי אימאם של חיג'אז . אם הוא רואה שהוא עקר את זה, אז הוא לוקח את זה לעצמו במיוחד בגלל שהוא ייחודי לכפירה בדתו ולא המוסלמים, ואם הוא רואה שהוא בלע את זה, אז הוא מטעה אנשים בדתות שלהם . אם הוא ראה שלחץ את היד לאבן השחורה, אז הוא מבצע את חג'ג 'ומצביע על התחייבות אמונים לח'ליפים ולמלכים, או חרטה בידי אימאם מלומד . זה עשוי להצביע על נשיקת הילד, אשתו או הבעל . אולי זה הצביע על שירותם של המכהנים, כמו שליטים ….

…קוריס אם חלמת שאתה עובר בין קוצים של קוריס מבלי לעקוץ אותך, זה מנבא שתנאיך יפרחו . אך אם הרגשת את עקיצת הקוצים בחלום, הדבר מנבא כי תרגיש במצוקה ודיכאון ותגרום למצוקה לאחרים . אם ילדה חולמת שהיא עוברת בין קוצים של צביטה, גברים רבים יציעו לה נישואים, והחלטתה המודאגת תגרום לה להתבלבל . אם חלמת לראות קוץ סרפד, זה מנבא שתעבור משבר ונסיבות קשות, וזה ילווה את מרד הילדים או המשרתים ….

…ומי שרואה שהוא שייח זקן ולא כזה, אז הוא צדיק בדתו ויש לו כבוד וגידול בכבודו, ואם הוא זקן והוא רואה שהוא הפך לנער, אז הוא שואף ובור, ואין בו טוב. כמו כן, האישה הרואה אישה זקנה בחלום החזירה אישה צעירה, מכיוון שהיא עולם שמקבל אותו. הוא הפך רך ויפה, ולכן הוא עלול למות במהירות ומי שחושב שהוא הפך ארוך ורחב הוא עלייה בחיים. ומי שרואה שהוא הפך לצורת אישה וקישוטה, או שיש לו נרתיק כמו נרתיק של אישה, הרי זו השפלה, כניעה ובוז, ואם אישה רואה שיש לה זכר כמו הזכר של גבר או זקן, אם יש לה ילד שגובר על עמו ואם היא בהריון היא באה עם ילד ואם היא לא בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם בן או שאולי החזון ילך אליה בעל, אבא או אח, ונאמר כי אחד מהמהרמות שלה התרחש בכבוד, ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי אישות עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא סובלת מ טוב וכבוד ומיוחס ומי שרואה שיש לו חטא, קרן או מקור כמו חמור, צינור או מקור, אז כל זה טוב וטוב ומי שרואה שיש לו נוצה או כנף , זו ראשות ראשות וזה קורה לי אם הוא רואה שהוא טס, אז הוא נוסע, ומי שרואה שהוא הפך להיות ה חיה שבשרה לא נאכל, אז הוא מושפל ופורענות, ואם יש לו עבודה הוא מבודד ממנה ונאמר שמי שראה שהוא הפך לצפרדע אז הוא עובד עם פולחן. הוא הפך עכביש, ואז הוא הופך למתפלל טוב שחוזר בתשובה מחטאים רבים, ומי שרואה שהוא הפך מברזל, אז הוא יאריך את חייו, ואם הוא רואה שזה הפך מכלי חרס או צלוחיות, אז הוא עושה לא להישאר ומי שרואה שהוא הפך גשר או קשת, אז הוא יכה בסולטנה או בעל סמכות או מלומד שאנשים מגיעים אליו בענייניהם, ומי שרואה שהוא הפך למתכת של מתכת, אז הוא משתמש בכל אחד מהדברים המועילים לו…

…אם הדברים הופכים מהנורמות הרגילות שלהם, כמו הכנסייה שהפכה למסגד או העץ היבש שהפך לפורה, זה מעיד על שינוי בשליטי העמדות, או על התנאים השונים של העולם מרע לטוב. , ומבין טוב לרע, כמו גם מעבר טרף מתכשיטיהם ואנשים מצורותיהם, כך שמי שרואה שהוא זוכה לשבחים, ולא היה כזה, כי זה הטוב בדתו, יראת כבוד אליו וגידול לכבודו . ומי שרואה שהוא ילד ממילא אין בו טוב, אז הוא שואף ופועל בבורות . אם אישה רואה שהיא זקנה או חצי, והיא לא כזו, זה טוב לה בדת שלה ובעולם הזה . ומי שרואה אדם קשיש בחלום הפך לאיש צעיר, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי, ואם הוא מאלה שסידרו את חייו, הוא ישוב אליו ואם הוא חולה, מחלתו נרפאת . ומי שיראה שזה הפך לענף רך ויפה, הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא ממושך בחלום, חייו יתארכו ויהיה לו כסף וילדים, ומי שרואה שהוא מקצר את ביתו או את בעלי החיים שלו, או מכל היתרונות שיש לו, רשאי לחשוש מוות בשבילו . ומי שרואה ירידה בחלק מבריאתו, זו ירידה בחייו העולמיים . ומי שרואה שהוא בדמות אישה וקישוטה, יושפל בתוכו השפלה וייסורים, אלא אם כן יראה שהוא שב למדינתו . ונאמר : אם הוא נמצא במריבה, שיתפייס עם יריבו, שהרי הוויכוח נגדו, כי טובתו מנצחת בצורך שלו . אם האישה ראתה שהפכה לגבר, ויש לה בן נעדר, היא פנתה אליו, ואם היא בהריון היא תביא ילד, ואם היא לא הייתה בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם ילד, ו אם ילדה ילד הילד נפטר לפני שהגיע לגילו, ואולי הפרשנות הוקדשה לערכיה או לבעליה, והיה לו אזכור באנשים, וכבוד כמו העצם הגברית . וכל מי שיפנה את גופו בחלום לגופה של חיה, ואם הוא יהיה בן שבע, הוא ישלוט עליו בלעדיו בכספו או בסמכותו ובחומרת צערו או בערמומיותו ורמאותו . אם מדובר בחיה שניתן לאכול, זה מעיד על טובתה או השפלה שלה . ומי שרואה את עצמו כנוצה או כנף, זו מנהיגות וטובות הפוקדות אותו . אם הוא רואה שהוא עף עם הכנף שלו, אז הוא נוסע בסמכות עד שהוא על הקרקע . ומי שרואה שגופו עשוי מחימר, הוא לא יישאר . ומי שיראה שהוא הפך מברזל, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא הפך לגשר או לגשר שעליו אנשים עוברים, אז הוא הופך לסולטאן, או לבעל הרשות, או למקבילה של הסולטאן, או למלומד בקרב החוקרים, שאנשים יכולים להגיע אליו ענייניהם . ומי שרואה שהפך מקל, אין בו טוב, כי הוא מושחת בדתו ובעולמו, אלא שהוא עייף בעולם הזה . אם הוא רואה שזה הפך למוקד, זה כן, אלא שהוא לא משיג ממנו את מה שהוא מבקש לשלמות הפקודה שלו או לבקשתו . אם הוא רואה ילד חולה שהפך לציפור, זו עדות למותו . ומי שרואה שהוא מעוות או משול לקוף, זה נעלם מחסדי ה 'אלקיך . ומי שרואה שהפך לגמל או לחיה או לשביעי וכדומה, אין בו טוב בדת, בפרט בכל מקרה . אם הוא יראה שהוא הפך לציפור, אז הוא יהיה מכונית על האדמה שנוסעת, וחייו בעולם הזה יהיו דומים לאלה של הציפור ההיא . מי שיראה שהוא הפך למפלצת, הוא יעזוב את הקהילה המוסלמית ויבודד אותם . ומי שיראה שהוא הפך לאייל, יהיה לו הנאה לחיות עם נשים . ומי שרואה שהוא הפך לחזיר, פרנסתו פורייה ומושפלת בעצמו . ומי שרואה שהוא עכביש, אז הוא הופך להיות מתפלל בתשובה של חטאים רבים ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….

…מי שרואה שהשפה שחורה, זה מעיד על כך שאשתו היא מלומדת סגפנית, ואם היא לא ראויה לכך, היא מודאגת .)…

…הודעה אם חלמתם שראיתם מכתב מוקלט, זה מנבא שכמה עניינים כספיים יקרעו מערכות יחסים שנוצרו מזמן . אם בחורה חולמת שהיא קיבלה הודעה כזו, זה מנבא שהיא תקבל מספיק הכנסה, אך היא לא תהיה חוקית לחלוטין ולא תתבסס על בסיס מוסרי . אחרים עשויים למלא תפקיד משונה נגדה . באשר לאהוב, החלום הזה נושא הצעה כבדה לנישואין מתועבים . ואהובתו תרצה במתנות של אחרים יותר משהיא חפצה במתנותיו . אם חלמת על מכתב אנונימי, זה מצביע על כך שתרצה לפגוע ממקור שאתה לא מצפה לו. אם אתה כותב מכתב, זה מנבא שתקנא במתחרה שאתה מודה שהוא עדיף עליך . אם אתה חולם לקבל הודעות עם חדשות מטרידות, זה מעיד על קשיים או מחלות . אבל אם החדשות הן בעלות אופי משמח, יהיו לך הרבה דברים שגורמים לך להרגיש אסיר תודה . אם המסר סנטימנטלי וכתוב על נייר ירוק או צבעוני, הוא יוערך באהבה ובעבודה . ייאוש יכסה אתכם . הדיו הכחול מעיד על יציבות, תשוקה ומזל בהיר גם כן . הדיו האדומה בהודעה כוללת הדרה בשל חשד וקנאה, אך ניתן להתגבר על כך בתמרונים נבונים של החשוד . אם ילדה חולמת שהיא קיבלה הודעה מאהובה ותניח אותה ליד לבה, תחרות יפה למראה תגרום לה לחרדה גדולה . אמת מתוגמלת לרוב בקנאה . אם לא תצליח לקרוא את ההודעה, תאבד משהו בעבודה או בתחום חברתי. מסרים תמיד גורמים לחלום וכמעט לחרדה . אם משהו מפריע להודעה שלך, אויבים יריבים מבקשים להכפיש אותך . אם אתה חולם שאתה מנסה להסתיר את המסר שלך מחברתיך או אשתך, אז זה מעיד שאתה מעוניין בעבודה טריוויאלית . אם אתה חולם על מסר עם מסגרת שחורה, זה מסמל צער ומוות של קרוב משפחה . אם תקבל הודעה שנכתבה על נייר שחור עם דיו לבן, הדבר מעיד שדיכאון ותסכול יתקפו אותך, אך התערבות של חבר תספק מעט הקלה . אם המסר מועבר בין הבעל לאישה, פירוש הדבר הפרדה על בסיס מטענים מרגשים . אם אתם מטיילים בין אוהבים, חפשו מריבות ואיומי התאבדות . באשר לאנשי עסקים, החלום הזה מעיד על קנאה ותאווה . אם אתה חולם שאתה כותב מכתב, זה מצביע על כך שתמהר לגנות אדם רק מתוך חשד, וחרטה תבוא בעקבותיו . מכתב קרוע מעיד על כך שטעויות חסרות סיכוי מנפצות את המוניטין שלך . אם אתה מקבל מכתב ביד, זה מצביע על כך שאתה מתנהג בצורה נמוכה עם עמיתייך או אהובתך ושאינך ישר בהתנהלות שלך . אם אתה חולם שוב ושוב לקבל הודעה מחבר, זה מנבא על הגעתו או שתשמע ממנו משהו, בין במכתב ובין אם אחר ….

…כרזה היא בחלום עניין ידוע וידוע ונשיאות . והדגל הוא מלומד, אימאם, או סגפן ממולח, אמיץ, עשיר, נדיב, או עוצמתי ומשתלט שיש לחיקוי . אם הדגל אדום, האיש רואה עדויות למיטה, ואם היא שחורה, הוא יכול לראות תקיפות מהדגל . ואשת החטיבה היא בעל . ומי שרואה את הדגלים, זה גשם, ואם הדגלים שחורים אז הוא מלומד, ואם הם לבנים אז הוא מקנא והוא לא מתחתן, ואם הם אדומים זה מלחמה, ואם הם הם צהובים אז זו מגיפה בצבא, ואם הם ירוקים זה מסע ביבשה . ואם יראה ידע, יונחה לענייניו, מתוך צערו ועצבותו, ומה שנחסם בענייניו ייפתח בפניו וחזהו יוסבר לו . ונאמר : מי שיראה דגל בחלומו יזכר בארצו . ואם האישה רואה שקברה שלוש חטיבות, אז היא מתחתנת עם שלושה בעלים של האנשים האצילים שמתים ממנה . כרזה בחלום היא נישואין, ולאישה בהריון יש בן זכר . והכרזה הגדולה רוחות וגשם . בעל הדגל יתפרש על ידי השופט, ואם מי שביקש את מערכת המשפט נשא אותו, הוא הושג . ראה גם את הדגל, וראה את הגנרל ….

…אישה נמצאת בחלום, אם היא יפה, ומציינת את השנה הקרובה בטוב ובנוחות . והאישה עשויה להתייחס לחנות ולקרן, או לכלא ולשותף, משום שהיא חולקת את ההנאה והכסף של האיש . אולי היא ציינה את העץ הנושא את הפרי, את מרכבתו ואת מושבו . ומי שראה אישה טובה שנכנסת לביתו יתברך בשמחה . ולאישה יפה לא נותר כסף . והאישה הערבייה האלמונית, הצעירה והמטופחת, מתארת ​​את מיטב הפרשנות שלה . האישה השמנה פורייה והדלה היא הפורייה ביותר . והנשים הטובות בפרשנות הערבית והלא נודע . אם אישה רואה אישה צעירה בחלומה, אז היא האויב שלה, והזקנה היא העולם . ומי שרואה אישה שמורה לאנשים ואוסרת אותם באלוקים, אז זה טוב בדת . ומי שרואה אישה שחורה חופשית אין בה טוב אלא אם כן היא דיבוק . ומי שרואה אישה שנמכרת, סמכותו עליו תוסר, ואז מצבו יועבר לסלאח . ומי ראה שאשתו נשאה אותו לקתה פגם, וזה שנאמר : הוא היה מעונה עם עושר . ומי שראה שהוא הרג אישה, חלק מכספו נעלם . ומי שרואה שאשתו ניתנת למישהו אחר, או רואה אותה נשואה לבעל אחר, דתו איננה ….

…אל-קירמני אמר כי חזון הדירה הירוקה מתפרש בנסיעות טובות, והדירה הצהובה מתפרשת בנסיעות עם מחלה, והדירה הלבנה מתפרשת בטוב ובצדק, והדירה הכחולה-שחורה היא מסע שאינו טוב ….

…האומה לראות את העבד בחלום הוא עדות לחיה לשירותה . וראיה לערוץ אלדר להפננת לכלוך ולכלוך, וראיות למה שאדם מטייל בו מחצלות ונעליים . וזה עשוי להצביע על כסף או תהילה וכבוד וניצחון על אויבים או על הסירה . ומי שרואה שהוא קנה שפחה לבנה, הוא ירוויח בסחרו ויהיה לו טוב . אם הוא קונה משרתת צעירה, הוא שואל משהו ולא מסוגל . ואם היה קונה שפחה שחורה הוא היה מציל אותם . וכל מי שרואה עוזרת יפה באה אליו, אז חדשות טובות יבואו אליו, ואם יש לו פרנסה עם הסולטאן שנעצר אז הוא לוקח את זה, ואם הוא נעדר אז הוא יבוא אליו . ואם נערת העבדים מכוערת, יש ששונאים אותו . ומי שרואה משרתת עוקבת אחר אנשים בשוק או מזמינה אותם לגילוי עריות, אז תיפול פיתנה בקרב העם ….

…הקריאה לתפילה בחלום מציינת את העלייה לרגל אם הקריאה לתפילה היא בחודשי חג'ג ', והיא עשויה להצביע על רכילות באופן שמעורר תנועה, ניידות והכנה למלחמה, והיא עשויה להצביע על גניבה, או על גובה התואר, המיקום המכובד, הגובה והמילה הנשמעת, והאישה לסינגל . אולי הוא ציין את החדשות הנכונות . ואם הקריאה לתפילה שאינה הקיבלה, או הקריאה לתפילה בשפה שאינה ערבית, או עם זו שחורה, הוא עשוי לספר לנו על שקר ורכילות . אולי זה הצביע על הבעה והח'ריג'ים במדינה ההיא . המואזין הוא הקורא לטוב, המתווך, או קבלן הנישואין, שליח המלך או גבותיו, או המתקשר בצבא, ואם האישה נתנה אישור בחלום במינטר המסגד, הופיע חידוש גדול בארץ, ואם אוזני הנערים הצעירים השתלטו על המלך, במיוחד אם הקריאה לתפילה הייתה בשעה הלא נכונה . ומי שראה שהוא קורא למשואה והוא כשיר למדינה, הוא קיבל מנדט ככל שהגיע לקולו ובסופו של דבר היה איתו, ואם הוא לא היה ראוי למדינה, רבים מאויביו הפכו לנשיא עליהם, גם אם הוא היה סוחר שמרוויח במסחר שלו . הקריאה לתפילה עשויה להצביע על תחינה, צדקנות, ציות ועשיית טוב, או בטיחות והצלה מעלילות השטן . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בבאר, ואם הוא במדינה לא מאמינה, הוא קורא לאנשים לשיטת הדת, ואם הוא נמצא בארצות מוסלמיות, אז הוא מרגל, וייתכן שיש לו היה הבעלים של כפירה שהוא קורא לה אנשים . ומי שרואה שהוא קורא לשיחה והוא מוסלמי, אז הוא מצרף לטוב . ומי שרואה שהוא מתקשר לשיחה ואף אחד לא עונה לו, אז הוא מעם של עוולים . ומי שראה שהוא קורא על גג שכנו, הוא היה בוגד בשכנו על אשתו . ומי שרואה שהוא קורא על גג הכעבה, אז הוא כופר או מעליב את חבריו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ומי שרואה שהוא מדקלם את הקריאה לתפילה בשכיבה, אז אשתו מתגרה באנשים ומרגיזה אנשים בלשונה, גם אם הוא היה רוואי, הוא התחתן . ומי שראה שהוא מתקשר בשוק, הוא מרגל גנבים . ומי שראה שהוא קורא לפתחו של הסולטאן, הוא יעיד על האמת . הקריאה לתפילה בסמטאות ובשווקים מעידה על חיים טובים, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בקרון, הוא מואשם בגניבה . הקריאה לתפילה עשויה להצביע גם על עזיבת בן הזוג . ומי שראה שהוא קורא למקום בו עידן המקום נהרס והיו בו הרבה אנשים . ומי שיראה שהוא מתקשר לשירותים, יהיה לו חום . הקריאה לתפילה או הרמת קול לזכרו של אלוהים אדירים מעידה על קרבה לזקנים, במיוחד אם הקריאה לתפילה היא בקול יפה, ואנשים מקשיבים לה . אך אם הקריאה לתפילה שונתה, או שהוא התעסק בזה, או שהוא שינה את זכרו של אלוהים אדירים, או אם הנחשף נחשף, הדבר מעיד על פזיזות ומצוקה גרועים . ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לעם שנאסף יחד, אז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים . ואולי הקריאה לתפילה מעידה על הבנה בדת . הקריאה לתפילה עשויה להיות תפילה להזמנה בסמכות הסולטאן . ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה ולא משנן את הטקביר ולעודד, אז הוא יצטער על אויבו . ומי שרואה שהוא קורא בשמיים ואנשים ענו לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה והם עונים לו . ומי שרואה שהוא נתן את השיחה פעם או פעמיים, ונשאר ומתפלל על פי תפילות החובה, אלוהים אדירים יספק לו את חג'ג 'ואת אומרה . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה על גבעה שהושפעה ממנדטו של אדם שאינו ערבי, ואם הוא אינו כשיר למדינה, הוא יכה בסחר רווחי או במלאכה גדולה. הוא קורא לגברים לפיוס . אם האישור חל על בית, משפחתו תמות . ומי שרואה ילד קורא, אז הוריו חפים משקר ושקר . ומי שראה שהוא קורא להנאה ולמשחק, אלוהים שדד אותו מדעתו . מי ששומע את הקריאה לתפילה בשוק מעיד על מותו של אדם מהשוק . מי שמרוויח במזבלה יזמין אדם טיפש להתפייס, וטיפש לא יקבל את זה ממנו ….

…שחור : הקב~ה אמר ( קמה שהשחיר את פניהם לאחר אמונתך ..) סורה אל עימראן 106. פירושו תשובה ( ואם בני אדם, נקבה אחת מתחת לפניו היא מסעודה קזים ) סורה 58 – פירושו צער שליח אללה עליו השלום ( העבד אם אשמה מתלוצצת בליבו בדיחה שחורה ) – כלומר חטאים וחטאים…

…ומי שרואה את לשונו במשך זמן רב כשמתדיינים, אז הוא מנצח. ומי שרואה שלשונו קשורה מעיד על עוני ומחלות, ונאמר ניצחון ואומללות, ומי שרואה בלשונו דבר שפוגע בו או מכחיש דבר כמוהו כשהוא ער, אין זה ראוי לשבח וריבוי הלשון אינו חוכמה, היגיון ומתיקות דיבור, ומי שחושב שלשונו ארוכה, הוא עשוי לדבר הרבה ואולי לפשט אחד מזיק ומי שרואה שהוא נשך את לשונו, אז הוא מתחרט ומי שרואה שהוא מסתכל בלשונו ואז הוא נשמר מפני החלקה, ומי שרואה שלשונו שחורה, אז הוא יהיה משורר או שהוא יראה שהוא צהוב שמעיד על מחלה, ולגבי שינוי הלשון, זה לא ראוי לשבח, ומי שרואה שהוא אילם או כבד, אז זה שחיתות בדת שלו ומזה הוא ראה שלשונו מנותקת, כי הוא טוב בדת שלו ואולי קצת מדברים עליו אלא אם כן הוא נמצא במריבות, ואם הוא נמצא בזה , ואז הוא חרג מהוויכוח שלו ent ואין בו טוב, ואם הוא חולה גוסס או עם קוץ או עמדה שמעידה על מותו של סופר או המתרגם שלו ונאמר שהוא הוסר מסמכותו ונאמר שזו ו כניעה ואולי הלשון הייתה זיכרון האדם, גאוותו וכנותו…