…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
חולם על עלים ירוקים מציין מה ב
(103 פירושים ומשמעויות של חלומות על עלים ירוקים מציין מה ב)…מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….
…הדגלים האדומים מצביעים על דגנים, ואפס מציין את התרחשותה של מגיפה בצבא, וירוק מציין נסיעה טובה, הלבנים מצביעים על גשם, והשחור מעיד על בצורת . ונאמר שמי שראה דגל בעיירה הוזכר ותמיהה…
…ומי שרואה שיש לו עץ פורה ואין לו נייר, אז הוא בעל נימוסים רעים, ואם יש לו עלים ואין לו פרי, זה הוא של נימוסים טובים, אבל חסר דת, ואם זה דת, זה הוא חסר אדיקות ….
…ומי שרואה שהקברים ירוקים, עמם נתון לרחמים ….
…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים ירוקים, חזונותיו מעידים כי מותו היה סוג של עדות ….
…המסגד מציין בחלום את המלך בגלל עיסוקו בענייני דת, והשליט המפריד בין המקרה לאסור, והשוק בו אנשים מתכוונים להרוויח, וכל אדם יוצא ממנו ברווח המבוסס על גורלו ועבודתו . וזה מציין את כל אלה שיש לציית להם מאב, מורה, מנומס ומדען . ומעיד על צדק למי שנכנס לתוכו בחלום שעוול . ומציין את הקוראן הקדוש עבור המספר הגדול שבו . זה מציין את בית הקברות, שהוא מקום של יראת כבוד, כביסה, בושם, שתיקה, ופונה לכיוון הצ'יבלה . וזה מצביע על מה שמשמש את האויבים כמגנה לביטחון מפני פחד . גגות המסגד הם רכושו של המלך ושל מי שמכיר את תנאיו . וראש העיר, המדינה הבכירה ונסיכיה . ולהגביל אותו ברוחב הצדק והמלומדים הנמצאים בצייתנותו . ודלתותיו מכוסות . המינרט שלו הוא סגנו או הבעלים של החדשות שלו . ואם הוא מציין את השליט, אז עמודיו בזמניו, מנורותיו, היתרונות של זמנו והלכות משפטו, והגבלתו לפשט פסיקותיו או מה שהוא מטיל עליהם מן המדעים, ותקרתו היא שלו ספרים המכסים אותו ומתייחסים אליהם, והצריח שלו הוא זה שאוסף אנשים על מה שהוא נותן להם מהכשרון, והדוכן של העבד, והמיהרב של אשתו, או מה שמעיד על מזונות. המותר, המגדלור הוא השר והאימאם, ואולי המגדלור מציין את המואזין שלו, הקוראן הוא הקורא שלו, הדוכן הוא דרשתו, הדלת בשערו, והאוצר על מנורותיו ומברשותיו . באשר למסגד שמלכי האיסלאם נושאים במסעותיהם ומקיימים את התפילות החגיגיות ודברים אחרים, הדבר מעיד על כינונה של הדת, על עליונותה של דבר המוסלמים, על הניצחון על אויביהם, ופסיקתו על פרשנות היא הכלל של מה שהם מקימים מהמסדרונות הלגיטימיים שמבטאים את הטירות . ומסגד מדינה מציין את אנשיה, ראשיה, ראשיה, תחתונה ואדוניה, אנשי הזיכרון, הסנדק של אימאם העם, דוכן סמכותם או מטיפן, ופנסיו הם העם. של ידע, חסד, ג'יהאד ואפוטרופסות בצלעות. הדרכה ובעקבות הנחייתו וביצוע פקודותיו, ומאמין בתחנייתו, ובאשר לדלתותיה עובדים, מזכירים ובעלי משטרה ….
…הלילה הוא בחלום מעיד על אבטלה . ואם השעה הייתה לילה ואור הירח היה גלוי ואנשים היו לכודים, הסגר היה נעלם מהם, ואם הם היו במחירים גבוהים, המחירים היו זולים יותר . והלילה מעיד על איחוד בני הזוג, והיום מעיד על פרידתם . והלילות החשוכים מעידים על בנות עבדות שחורות . וחושך הוא הנחיה שגויה . ומי שראה חושך בביתו, הוא נסע רחוק . הלילה והיום הם שתי מעצמות מנוגדות, הלילה הוא כופר והיום מוסלמי, והם עשויים להתייחס לשני המתנגדים או לשניים . אולי הלילה הצביע על מנוחה, והיום הצביע על עייפות . אולי הלילה הצביע על נישואים והיום הצביע על גירושין . אולי הלילה מציין את הים, והיום מציין יבשה . ואולי הלילה הצביע על מוות מכיוון שאלוהים הכל יכול נפטר נשמות הרדומים, והיום מעיד על תחיית המתים . ומי שרואה את כל הגילאים בלילה ואת אנשי החלק ההוא שלו בייסורים, אז הוא עוני, רעב ומוות . אולי יום ולילה הצביעו על קרבתם של הרחוקים לטוב ולרע, משום שכולם חדשים . והלילה מציין את האישה השחורה, והיום מציין את האישה הלבנה . לראות את הלילה על השמלה והיום מציין את הפנסיה . והלילה מציין את הזכות, כי אלוהים אדירים אומר : ( והלילה כשהוא מתפוגג .) לראות לילות בהירים כ ליל הכוח בחלום זה בשורה טובה, כמו גם את הלילה של חמש עשרה לשבן, הלילה. של ישרא וערב שישי ….
…בחזון הוא מציין את המסגד, כמו שהמסגד מציין את השוק . זה עשוי להצביע על מלחמה בה עם מנצח ועם מפסיד . אלוהים אדירים קרא לג'יהאד סחר באמרה הקב~ה : ( אני אלריך אותך לסחר שמציל אותך מעונש כואב ). ומי שרואה את עצמו בשוק לא ידוע החמיץ עסקה בה, והיה ער בג'יהאד, אז באו אליו קדושים, אבל הוא היה אפוטרופוס מכוון, ואם הוא היה על חג'ג 'הוא התגעגע או קלקל אותו, ואם הוא היה כשהוא מחפש ידע, הוא היה עוצר אותו או את בקשתו למשהו אחר מלבד אלוהים יכול, ואם לא היה שום דבר מזה. הוא התגעגע לתפילת יום שישי במסגד . ומי שראה את השוק מלא באנשים, או ראה בו אש, או שהיה קש דחוס בצדדיו, רווחים וצביעות היו מגיעים למשפחתו . אם אנשי השוק רואים מנומנמים, או שהם רואים את החנויות סגורות, או שהם רואים את העכביש שוזר עליהם, אז הם מדוכאים . חלקם אמרו : השוק הוא העולם, ומי שרואה אותו רחב ישיג עולם רחב . ונאמר : השוק מעיד על מהומה והתפרעויות בגלל מה שהציבור מתכנס בו . לגבי מי שחי בשוק, זה מדריך טוב בשבילו . אם השוק היה איטי, זה מעיד על אבטלה . ושווקים בחלום מעידים על יתרונות, פרנסה ובגדים חדשים . אולי השווקים הצביעו על שקר, מוסר, דאגה ומצוקה . השוק מציין כל מקום מרכזי, כמו מסגדים וכנסיות, והים שאוסף דגים שאוכלים זה את זה . השוק מציין בפני אנשי ההפשטה ליפול אל האסור או הנטייה כלפי העולם, וזה עשוי להיות עדות לענווה . ואם בשוק הוא הזכיר את אלוהים, מרים את קולו, מציין שהוא מחייב את הטוב ואוסר את הרע . ולכל שוק יש פרשנות : באשר לשוק הספרים, לראות אותו בחלום מעיד על הכוונה ותשובה . שוק הרוקחים הוא תרופה לאנשים חולים . ושוק הניחוחות הוא חדשות טובות, בעלים וילדים . השוק המתוק הוא עדות לאמונה ולאיסלאם . ושוק הזרעים, גידולו וחידוש בעלים, תפקיד, פרנסה וכיסוי לעניינים . ושוק התכשיטים מעיד על חתונות, קישוטים ובני זוג . ושוק התכשיטים הוא כמו משהו למעגלי זיכרון ושיעורי ידע . שוק הקופאיות מעיד על ידע במערכות ופרוזה, עושר אחרי עוני, ומעיד גם על משכן השיפוט . ושוק הנחושת מסמל אושר, צרה, פיצוח ראש, נישואין לפרישות, שמחות ותענוגות . ושוק הנשק מעיד על מלחמה וניצחון על האויבים . ושוק העבדים, התהילה והטוב, או הידיעה על חדשות משונות, ואולי מעיד על שוק בעלי החיים . ושוק הצמר והמוך מעיד על יתרונות ופרנסה . ושוק הכותנה מעיד על צמיחה ומזון ועל הופעתה של אמת משקר . והשוק של אבזיר הוא הצאצא, הרווחים והתועלת מהטיפוח . ושוק הירקות מעיד על סבל ומצוקה לחיות . שוק הדגים הוא פרנסה, הטבות ופגישה עם המשפחה וקרובי המשפחה . ושוק הבשר מציין את מקום המלחמה בגלל הדם שנשפך בו . וזה בשוק הנפט, גהי ודבש מצביע על עלייה של רצונות וריפוי של מחלות . הקצבים משווקים דאגות ואנקד . שוק אוכפים נוסע ביבשה . ושוק הפירות הוא מעשים טובים, מדע וילדים . שוק הנדל~ן הוא שימור כספים וסודות . שוק החיטה הוא שגשוג ובטחון מפחד . ואת צביעות שוק העץ, אפליה ומפגש . ושוק הברזל הוא רשע, מצוקה, הנחות, חוסר מזל ומצוקה, וזה עשוי להצביע על פרנסה ותועלת . ושוק המשי הוא תהילה, כסף ועבודה טובה . ושוק השעווה הוא חרטה על החוטא ומנחה לאובדים . ושוק הפומיס הוא מסע, והוא עשוי להצביע על שוק בעלי חיים, עבדים או עבדים . ושוק האוהלים נוסע ועשוי להצביע על שוק תכריכים למתים . והשוק של חג'מין דואג ואבות קדומים ומחלות, ואולי מעיד על עדי השוק . והשוק המוביל מצביע על מחלות עם מגבלה . ושוק הקרנות מסמל שימור, הבנה ומודעות . ושוק הבישול מסמל ריפוי ממחלות ומילוי צרכים . ושוק הבקבוקים מעיד על צביעות ורכילות . שוק הנייר הוא עדות לניצחון של המדוכאים ונקמה נגד הצורר ….
…ומי שרואה דבר במחזור מזין או שין, ואז מבטא את זה על מה שהוזכר לעיל ….
…נדיר עבדאללה בן עומר, אללה יהיה מרוצה מהם הוא אמר שראה את הנביא עליו השלום בחלום העיר ואמר, ראיתי אישה שחורה משפילה את הראש יצא מהעיר עד שקיבלתי את Bmhaah Vooltha אותה עיר B ) היה מועבר Mhaah נאה ….
…בכירים צריכים להיות זהירים בכל הקשור לענייני המדינה. לאחרים, טוב יעשו אם ידאגו לאדם שלהם, שכן בעיה כלשהי עומדת לקרות אחרי החלום הזה ….
…נאמר כי אל-חסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ראה כאילו הוא כותב את הקוראן בבגד, אז הוא סיפר את חזונותיו לאבן סירין, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תפרש הקוראן עם דעתך, כי החזון שלך מעיד על כך . אם הוא רואה כאילו הוא קורא את הקוראן בזמן שהוא חסר משוא פנים, אז הוא הבעלים של גחמות ….
…תיבת דואר של ארצות הברית של אמריקה אם בחלום אתה רואה תיבת דואר בארה~ב, המשמעות היא שאתה עומד להיכנס לעסקאות לא חוקיות . אם אתה שם את המכתב בתיבת דואר, המשמעות היא שאתה תהיה אחראי לכמה בעיות ודאגות שמתרחשות ….
…אל-ח'דר, עליו השלום, חזונו בחלום מעיד על זול אחרי המחיר הגבוה, הפוריות ושפע הברכות, והביטחון שיש בו חומרה ודיכאון . הוא ראה את הירוקים עליו השלום ויטול ומבצע את חג'ג ' ….
…ומי שראה את אל-כידר, עליו השלום, הצביע על הופעת הפוריות והשפע לאחר הגבריות, והביטחון לאחר הפחד, וחלקם אמרו : מי שראה כאילו חלק מהנביאים היכו אותו בעולם הזה היה בעל דת ואדם עולמי, שראה כאילו הוא עצמו הפך להיות נביא ידוע, קשיים השיגו אותו לפי דרגתו של אותו נביא באסון ופקודתו האחרונה תהיה המסמר, והוא נהיה קורא לאלוהים הכל יכול ….
…אם היא רואה שמשהו שונא מהנרתיק שלה יוצא מהנרתיק שלה, אז זה ילד ואין בו שום טוב, ואם הטיפוס שלו אהוב, אז הוא בן טוב ….
…ומי שרואה שצבע מצחו הוא דבר שהוא שונא את זרעו, אז הוא הופך לחייב, ואם צבעו ישתנה לאחר הנביטה, הוא ישלם את החוב הזה ….
ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….
…ומי שרואה כאילו הוא מרים את מה שנופל מהקוצים הפזורים בקציר : שתילה מכירה את בעליה, אז יסבול מבעל המטע טוב מפוזר שיימשך זמן רב . אם מה שנאסף זו קבוצה איתו, אז היא פוגעת בתחמושת מרווח של אחרים ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נמצא במגדל הוא לא בטוח מפני מה שהוא מבקש, ואם הוא חולה, הוא ימות כי אלוהים אדירים אומר ' בכל מקום שאתה נמצא, המוות יעבור אותך גם אם היית במגדלים שהוקמו . ~…
…ומי שרואה מהמתים על מה הוא מתפעל, אז קורה משהו שאנשים מתפעלים ממנו ….
…ומי שחושב שהוא בונה את מה שהוא לא צריך לבנות, אז הוא עולה לעצמו את מה שאין לו כוח איתו ….
…ומי שרואה שמשהו שונא בצווארו כשהוא ער, אז לא משבחים אותו ….
…ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….
…ומי שרואה ניתוח או כיב במצחו, או מה שהוא מכחיש כשהוא ער, אז הוא מתוודה בתפילתו או לא השלים את ההשתטחות שלו, והוא נתקל במילים רכות ….
…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….
…ואם הוא רואה בזה משהו שמקשט או מבזה אותו, אז הוא מתייחס למה שהוזכר ….
…מי שרואה שהוא אוהב משהו כמוהו, אין שום דבר רע בזה, ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, הוא מתנגד לכך, וכמה מהבטאים אמרו שמי שראה שהוא מחכה למשהו, אז יהיה לו הרבה זמן תקווה, ובאשר לגעגוע, זה מעיד על ניכור, וזה עשוי להצביע על פרידה אהובה משום שחלקם אומרים ….
…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….
…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….
…מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….