…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

ג'אבר אל מג'ריבי אמר כי המהות הלבנה נולדה ….

…~אם אוניקס הוא טהור ולבן, אז הוא מתפרש כאישה יפה, אותנטית וכנה~, אמר ג'אבר אל מג'ריבי ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אם מישהו רואה את האוכף שלו עטוף בתכשיטים, אז הוא מקבל כסף בגלל האישה, ואם האוכף מעוטר בזהב או בכסף, אז אשתו היא מעריצה שחצנית שהיא חלשה בדרך של דת, ואם האוכף נטול קישוט, אז אשתו צדיקה של דת ונאמנות ….

ג'עפר אל-סאדיק אמר כי הצנצנת מתפרשת בתשעה היבטים, עובדת צבועה, אישה ועבדת, כוחה של הדת, טובת הגוף, חיים ארוכים, כסף, ברכה וירושה מנשים ….

…ומי שרואה שאדם חי נפטר כשהוא שוכב על מיטה או ארון מתים או משהו כזה, עליו לפנות לשירות הסולטאן או למי שתופס את מקומו, והוא רואה ממנו טוב ותועלת ….

…ומי שרואה שהוא קבור בקבר בצורת מתים בלי למלא, אז הוא יתחתן עם אישה ….

…ומי שרואה שלקח תכריכים מתים, אז הוא נמצא בשתי דרכים, אם הוא מאנשי צדק, אז הוא עובד בידיעה מדויקת ומשונה, וייתכן שיהיה לו כסף מהיבט אסור, ואם הוא מאנשי השחיתות, ואז זה מעיד על היעדר דתו ובלבולו עם אנשים ושהוא נערה צעירה ….

…בנות ארון מתים מעידות בחלום על איש מדען מכובד . ומי שראה הכל נפל, המלומדים של אותה מדינה מתו . וכל מי שיש לו בנות ארון קבורה בשנתו, או שהוא הבעלים של זה, נאמן לאדם, או שיש לו בן או התחתן עם אישה, בהתחשב במה שהנוסח מעיד ….

אם הוא רואה כאילו עם ידוע קם ממקום שלובש בגדים חדשים ומאושרים, אז הדברים יחיו עבורם והם רודפים אחריהם, ואקבל והמדינה מתחדשים עבורם, ואם הם מתאבלים או את בגדיהם טמאים ואז הם נעשים עניים ומחייבים מוסריות ….

ומי שיראה שהוא מחפש את האמת של אדם מת, הוא יחפש את הביוגרפיה שלו במקרה של חייו ….

ומי שרואה שאדם מת עשיר, אז טוב לו עם אלוהים אדירים, ומי שרואה שאדם מת נעשה עני, אז הביטוי שלו הוא נגד זה ….

מי שרואה שאדם מת חי, זה יהיה טוב ומאושר, במיוחד אם האדם המת מבולבל ….

ומי שרואה שאדם מת חי בזמן שהוא מסגד, אז הוא בטוח מייסורי אללה ….

…ומי שרואה שאדם מת התגרש, אך לא דיבר אליו ולא נגע בו, חזונותיו מעידים על כך שהוא מרוצה ממנו, כי צדקתו הגיעה אליו לאחר מותו ….

…אם הוא רואה אדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא אחראי לרשלנותו בעניין הוריו או הבוס שלו, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או למנוע ממנו ידידות עם אשתו . אם הוא מתלונן על ידו, הרי שהוא אחראי על אחיו, אחותו או בן זוגו, או השבועה שנשבע בשקר . אם הוא מתלונן לצידו, הוא אחראי לזכותה של האישה . אם הוא מתלונן על הבטן, הוא אחראי על זכויות האב וקרובי המשפחה, ועל כספו . אם הוא רואה שהוא מתלונן על האיש שלו, אז הוא אחראי לבזבז את כספו ללא הנאתו של אללה . אם הוא רואה אותו מתלונן, את הירך, אז הוא אחראי לחמולתו וכורת את רחם, ואם הוא רואה אותו מתלונן על רגליו, אז הוא אחראי להרס חייו בשקר ….

ואם הוא רואה את האדם המת עסוק או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא בו, ואם הוא רואה כאילו סבו וסבתו בחיים, אז אלה חיי הסבא והניבוי ….

ומי שרואה שהמת קוצר, אז הוא עשה טוב ויפגוש את מה שעשה בהמשך, ברוך השם ….

…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….

ונאמר שמי שרואה אדם מת לובש בגדים טובים הוא סימן שאלוהים מרוצה ממנו, ואם הוא רואה אותו אחרת, אין בזה טוב ….

ומי שרואה שהוא מת בבית הקברות, ומאמין שהוא מת הרבה זמן, אז הוא ייסע רחוק וילווה את הבורים ואת אנשי המוסר והשחיתות ….

…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים ירוקים, חזונותיו מעידים כי מותו היה סוג של עדות ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שהוא שוטף את המתים, אז איש דת מושחת חוזר בתשובה על הידיים שלו .~…

…אם הוא רואה את המתים עם בגדים מלוכלכים, או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….

אם הוא רואה את דודו מצד אמו או את מי שרואה את זה כאילו הוא חי מת, אז הוא מברך כופר או נואף חוזר בתשובה ….

אם הוא רואה אותו מתרחק ממנו או מתנגש עמו, כאילו הוא מכות אותו, הוא מציין שהוא חטא, ואומרים שאם הוא ראה אדם מת הוא הכה אותו, אז הוא דורש חוב ….

…ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש ….