…מי שרואה שהוא נכנס לבית מטויח עשה מעשה רע, וכמו כן אם בנה אותו . אם זה מחימר, אז זה טוב, והוא דווקא מתחתן ….

…ונאמר שמי שראה שהוא נכנס לעיר עם חומה, עדיף מזה בלי חומה, ואולי חזון של עיר שיש לה חומה מעיד על שליט מסוגל שימנע את האויב מארצו ו שבלי קיר נגד זה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לאישה ורואה את הנרתיק שלה, והיא זוכרת רע, יהיה לו הרבה טוב וימלא את צרכיו, ואם היא מפורסמת בדת, הטוב גדול יותר, והאישה הנואפת בלי זה, והלא נודע חזק מהידוע ….

…ומי שרואה שהאזכור שלו נכנס לבטנו מעיד שהוא מסתיר את העדות ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לגן, הוא ייכנס אל לבו לאיסלאם ויטייל וירוויח מהצדק והדת ככל שהוא מטייל באותו גן, וזה עשוי להתפרש עם הקוראן או עם ספרי הידע ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לגן ילדים ששייך למישהו אחר ואז רוצה להיכנס אליו לטייל, אז הוא מציין את ישיבתו הצדיקה וחג 'איתם, ובאשר לשרוף אותו, לעקור אותו או ללבוש אותו, הוא פירש כאמור לעיל בהזכרת הפרדסים, וכמו כן אם הוא רואה בו את החיות או את ממותות האדמה, ולגבי הגן בו שליח האל, תפילת אלוהים עליו, הציג את ביטויו ב פרק עשירי ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לכל אחד מכך או מה שהוצג מהמקומות המכובדים בזמן שהוא נוסע, אז הוא ינתק את קרבתו וימנע מהם לתמוך בו ….

…ומי שרואה שהוא נכנס דרך דלת אחד מהם ומתכופף בהשתטחות, אז יתברך בתשובה ובסליחה על הקב~ה האומר ~ ונכנס בדלת בהשתטחות ואמר שלום לסלוח לך . ” הפסוק ….

…ואם החולה רואה שהוא נכנס לגן עדן, אז זה מצביע על מותו וקבורתו, כי הקב~ה אומר: ~ אלה שהמלאכים מתים הם טובים, הם אומרים שלום עליכם, היכנסו לגן העדן. ~ הכוונה כאן היא הקבר כי הנביא, השלום והברכה עליו, אמר : הקבר הוא גן מגן העדן או בור מבורות האש ….

…מי שרואה שהוא נכנס לכלא לא ידוע, הוא יתפרש בקבר, ואם זה ידוע אז מדובר במצוקה ופגיעה ….

…ומי שראה שהוא נכנס לגן וראה בו אריה, זה מצביע על כך ששליט המקום ההוא ניצח את אויביו ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לגן בימי הסתיו, והוא נופל עליו מעלים של העצים, זה מעיד שהם סובלים, מצוקה וסבל של חיים ….

…ומי שרואה שהוא נכנס למשהו מזה ואז עזב את זה, אז הוא חולה קשה ומחלים ….

…ומי שרואה שהוא נכנס למקום של זה, אז זה ביטחון, נחמה ואדיקות מוגברת, ונאמר שמי שראה שהוא חי קצת מזה, או שהוא יגרום לו לחיות גם בערות או יעשה מעשה צדקני, ואם הוא היה כשיר לעשות משהו אז היה משתלט עליו או מתחתן עם מישהו או מסכים איתו בדת או מבצע חג'ג 'בשנתו או בונה חדר אמבטיה או תעלה או חנות וכדומה ….

…ומי שרואה את תוואסיה נכנס אליו כשהוא במצב טוב, אז הוא יפרש בשני אופנים את השגת הפרנסה והביטחון, ואם הוא במצב מכוער או שיש לו את מה שהוא מכחיש, אז זו עשויה להיות תביעה לשליט , ואם הוא רואה אותו קורא לו לעניין ספציפי, אז הפרשנות שלו על משמעות העניין הזה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס למערה שחשוכה ומציקה, אז הוא בוודאי ימות ….

…ומי שרואה שהוא נכנס אליו או עשה בו סוג כלשהו של פולחן, אז הוא מציין שמטרתו הושגה ….

הוא ראה שהוא נכנס לשמיים ולא עוזב אותו, כי הוא ימות או יהיה קרוב לאבדון

…ומי שיראה שהוא נכנס עם הסולטאן בשמיכה ואין מחסום ביניהם, הוא ירוויח טוב, כסף ויכולת לעשות דברים רבים ….

…ומי שראה שהוא נכנס דרך הים, הוא עמד בפקודת הסולטאן, ואם הוא היה חולה, מחלתו תהיה קשה ….

…מי שרואה שליט בבית, או נכנס למסגד, עיירה או כפר, אזי זו עדות לפורענות שמתרחשת עבור תושבי אותם מקומות, כי אלוהים אדירים אומר, ~ אם המלכים נכנסים לכפר הם מקלקלים אותו . ”…

…ומי שרואה שהוא נכנס לכפר, פרנסתו תגיע אליו, ואם יש הרבה כפרים, הפרנסה גדולה יותר ….

…אם הוא רואה כאילו הוא נכנס אליה בחיוך, אז הוא נואף ושמח באושר העולם הזה ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לגן ומצא אותו שלם מכל הדברים, זה מקור פרנסה, טוב ותועלת, במיוחד אם הוא קוצר ממנו משהו, כי הקב~ה אמר: ~ גנים בשמחה כי הוא שלך . ” הפסוק ….

…ומי שרואה שעורב נמצא על ענף של עץ, זה מעיד שהוא מנוכר או מופרד מחבריו .)…

Magpie : אדם מוקע שהוא לא ישר או אלפי, מונופול שמחפש מחירים גבוהים, ומילותיו מעידות על הגעת חדשות מהנעדרים ….

ומי שרואה שהוא ממריץ בכניסה לקברים, יעשה צדק בעניינו, ואם הוא לא מלמד, הרי שהוא בעניין של אמת והוא מודע לכך ….

…אם הוא רואה שהג'ין נכנס לביתו, והם עובדים בביתו, אז הגנבים נכנסים לביתו ופוגעים בו, או שאויביו תוקפים אותו בביתו . העיקרון הבסיסי בחזון הג'ין הוא שהם בעלי ההונאה וההבל בעולם ….

…ואם הוא רואה כאילו קברו של אדם מת הופך לביתו, למקומו או לארצו, אז עקביו בונים שם בית ….

אם הוא רואה שהלווייתו הובלה לקברים ידועים, הרי זו זכות שמגיעה לאדוניו.

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….