…פיטנה יצרה את הקוראן 71 – הדעה שאפי אחמד סטן טוענת שאומרים ליצירתו של אלורטורן כי אבן אל – ב ( מעלותיו של האימאם אחמד ) נאמר לבנו של אביב של אביב אמר : הוא אמר לי שאפי : אראבי קח את הספר שלי ו מהבהבים אותו והושיט לו אבו עבדאללה אחמד בן Hmpel ואני בתגובה , אמר אל-Rabee~, ואני נכנס בגדד עם הספר ונפגש Ajmad בן חנבל בתפילת הבוקר, ואני התפללתי איתו בתפילת הבוקר. כשעבר מהמיהרב מסרתי לו את הספר ואמרתי לו : זה ספרו של אחיך אלשפי ממצרים , אז אחמד אמר : הסתכלת עליו? אמרתי : לא , ואחמד שבר את הטבעת וקרא את הספר ועיניו התמלאו דמעות , ואמרתי לו : במה מדובר, אבו עבדאללה? הוא אמר : הוא זוכר שהנביא ( PBUH ) ראה בחלום , אז הוא אמר לו : כתוב לאבי, עבדאללה אחמד אבן הנבל, וקרא עליו שלום ואמר שתיבחן ותתפלל ליצירת הקוראן, אז אל תחייב אותם. אלוהים ירים עבורך ידע עד יום התחייה . אביב אמר : אמרתי : הבשורה הורידה את חולצתו בעקבות הריסים Vdfh ל- Vokzth ויצאה למצרים ולקחה את ספר התשובות ומסרה לשפי אמרה לי : Aarabie כל מה שמשלמים לך? אמרתי : The החולצה העוקבת עורותיו , אז אל-שאפעי אמר לי : אנחנו לא עזרנו לך עם זה, אבל רע, ולשלם לנו את הכסף על מנת לשייך אותך זה . ומספרים גם סיפרו מדרך אחרת בסמכותו של רבי"ב סולימאן ואמרו בה : שאלשפי הזכיר בכתב שהוא ראה את הנביא ( ר~ע ) בשנתו ואמר לו : הו אבן אידריס היא הפתווה של אבא עבד אללה אבן אחמד אבן הנבל שהוא ייבחן בדת האל ויתפלל אלי לומר הקוראן נוצר, כך שהוא לא, וזה יוכה בשוט, וזה אלוהים – הקב~ה – יפרסם עבורו שנה שאינה כוללת את יום התחייה, והוא הזכיר את המשך הסיפור באופן שהוזכר לעיל ….

…אם הוא רואה את זה כאילו הוא מתפלל את הצהריים החובה ביום בהיר, אז הוא מתווך בעניין שיועבר אליו על פי טהרת אותו יום, ואם זה יום מעונן, זה כולל עול האפלוליות ….

…ומי שרואה שזו העבירה שלו, אז הוא ייפגע מחומרה, פחד והשפלה, גם אם הוא במעמד, מבודד ממעמדו ומעוריו, בין אם שזוף או עוגת כסף ….

קריאת סורה אל-בקרה וקריאת אל-בקרה מעידות על כסף ומרחב בזמן, טובות בדת, הולדת בן או ירושה במריבות, ופסוק הקודש מעיד על ביטחון מפני מזיקים והשגת הרצוי

ביחס לריר, מי שרואה שעוררו אותו על הקרקע, הוא יולד ילדה, ומי שרואה שהוא הפיל אשה, היא הולדת ממנו ובנו נפל, ואם הוא רואה אישה שעבר עבירה, היא יולדת ממנו וגמלה בן אחר, ומי שרואה שהוא הוטל במקום אז הוא מתחתן שם ומי שרואה שהוא נתקע במיטה של ​​מישהו, הוא בוגד בו באשתו, ומי שרואה שהוא אוכל נזלת, אז הוא אוכל כסף, ומי שרואה שאפו תפור, חזונותיו מעידים על כך שאשתו בהריון

…גבריאל, עליו השלום, מי שראה אותו בחלום ביראת נפשו, ונהג לדבר אליו במילים טובות וטיפולים, רצון או בשורות טובות, היה זוכה לכבוד, גאווה, כוח, ניצחון ובשורות טובות . ואם הוא היה מדוכא, הוא ניצח, אם הוא היה חולה, הוא נרפא, ואם הוא פחד שהוא מרגיש בטוח, ואם הוא דואג להקלה של אלוהים ממנו, או שהוא לא ביצע את חג'ג ' . ואם הוא רואה את עצמו כמשווה לגבריאל ולמיכאל, השלום עליהם, אז הוא מסכים עם דעת היהודים לגבי פיצויים, וממשיך בעניין שיש בו מחלוקת עם אלוהים אדירים . ומי שרואה שגבריאל, עליו השלום, יברך אותו, אז הוא יהפוך למלומד גבוה, יעלה את זכרו ויהיה גאה בקרב חבריו . חזונו של גבריאל, עליו השלום, מעיד על שליחו של המלך, על אמינות הקודש, ועל הבשורה הטובה על הולדת ילדים גברים . חזונו מצביע גם על פולחן, או ידע, והוראת הקודש לאדוניהם . וראייתו מעידה על זרימת הנפש במי שמפקח על נזק ומוות . אולי חזונו הצביע על ניידות, תנועות, ג'יהאד וניצחון על האויבים, וחזונו מעיד על ידע במדעי השריעה, אסטרולוגיה ואחרים . ומי שראה את גבריאל, עליו השלום, עצוב וייסור, הוא ייפגע מחומרה ועונש . ומי שרואה שהוא הפך לדמותו של גבריאל עליו השלום, אז הוא יהיה נדיב עם שפע טוב וברכה ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….