…מרזבים : על הפיות, קרובי המשפחה והעיניים כשהם זורמים מראש הקומה, ואולי הם מעידים על הפרנסה . מי שרואה את מרזבי האנשים זורמים מגשם, והאנשים במצוקה והם, פרנסתם התהפכה ודאגותיהם באו לידי ביטוי, מכיוון שהם מפונים אם הם קורים, ובאשר לריצתם ללא גשם, אז אסור להרדת כסף. ולגבי תנועת הפה והלשון של הגברים, המורד הוא היורד במשהו שאינו נוגע להם, וזרימתו היא דם נוזלי וצוואריו מוכים, ואם זרימתו היא דם, אז זה בטוח יותר בשביל זה . באשר לזרימת מרזבים בבתים או מתחת למיטות למי שמעוניין בילד ובהריון, זה לא בטוח ממנו, כי המים שלו עוברים מהחלקים הפרטיים שלו מלבד המכולה שלו . זה עשוי להצביע על העיניים הגשומות במקום ההוא, כפי שמציין שאר הראייה ….

…איום : ניצחון למאוים וביטחון בשבילו וביטחונו . ומי שרואה כאילו אנשים מסוימים עוברים על אחרים, אז סמכות לא צודקת תשלוט בהם עליהם ….

…הוא נמצא בחלום, אם הוא יודע את המספר שלו, אז זה נשים, ואם הוא לא יודע את המספר שלו, זה כסף וקלקל . הלוויתן הוא שר המלך, והים הוא המלך והדגים הם צבא המלך . אם הדג היה טרי, מסומן העוזרת הבתולה . ומי שרואה שהוא תופס דג גדול, זה מעיד על תועלת וטוב . דג הקליפה הרך הוא מדריך טוב למי שרוצה להונות . ודגים חומים הם מדריך טוב למי שרוצה להתחתן . והדגים המתים בים הם סימן רע לתקווה שלא יתגשם . ומי שרואה דג במיטתו, זו עדות גרועה למי שהולך בים או חולה . ומי שיתפוס דגים ממים כאוטי, הם ייפגעו קשות . ומי שיראה שהוא אוכל דגים חיים, זה יגיע למלך . ואם הוא אוכל דגים מלוחים, הוא סובל מחומרה . ונאמר : אם הדג מגיע לארבע, זה נשים, ואם הוא יותר מארבע, זה שלל וכסף . ודגים מטוגנים מעידים על תשובה להזמנה, ונאמר שדג בגריל הוא מסע בבקשה לידע . ומי שרואה שהוא קונה את הדג שלו מדג, אז הוא קונה משרתת או מתחתן עם אישה . אם הדג עובר מהים המתוק לים המלוח, ודגי הים המלוחים עוברים למתוק, הדבר מעיד על צביעות . ודגים קטנים וגדולים מעידים על עניין בשמחות וצער . אם יורד עליו דג קלוי משמיים, חדשות טובות הן שתפילתו תענה, ניצחונו על אויביו ויכולתו המוגברת . ואולי לראות דגים מעיד על דאגה, התלונות ומחלות ….

…ומי שרואה שהרים רצים, זה מעיד על מלחמות בהן המלכים עוברים זה לזה, וטלטלה בקרב אנשים, ותאונה המתרחשת בעולם, כי זה סימן לתחייה ….

…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….

…אם הדברים הופכים מהנורמות הרגילות שלהם, כמו הכנסייה שהפכה למסגד או העץ היבש שהפך לפורה, זה מעיד על שינוי בשליטי העמדות, או על התנאים השונים של העולם מרע לטוב. , ומבין טוב לרע, כמו גם מעבר טרף מתכשיטיהם ואנשים מצורותיהם, כך שמי שרואה שהוא זוכה לשבחים, ולא היה כזה, כי זה הטוב בדתו, יראת כבוד אליו וגידול לכבודו . ומי שרואה שהוא ילד ממילא אין בו טוב, אז הוא שואף ופועל בבורות . אם אישה רואה שהיא זקנה או חצי, והיא לא כזו, זה טוב לה בדת שלה ובעולם הזה . ומי שרואה אדם קשיש בחלום הפך לאיש צעיר, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי, ואם הוא מאלה שסידרו את חייו, הוא ישוב אליו ואם הוא חולה, מחלתו נרפאת . ומי שיראה שזה הפך לענף רך ויפה, הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא ממושך בחלום, חייו יתארכו ויהיה לו כסף וילדים, ומי שרואה שהוא מקצר את ביתו או את בעלי החיים שלו, או מכל היתרונות שיש לו, רשאי לחשוש מוות בשבילו . ומי שרואה ירידה בחלק מבריאתו, זו ירידה בחייו העולמיים . ומי שרואה שהוא בדמות אישה וקישוטה, יושפל בתוכו השפלה וייסורים, אלא אם כן יראה שהוא שב למדינתו . ונאמר : אם הוא נמצא במריבה, שיתפייס עם יריבו, שהרי הוויכוח נגדו, כי טובתו מנצחת בצורך שלו . אם האישה ראתה שהפכה לגבר, ויש לה בן נעדר, היא פנתה אליו, ואם היא בהריון היא תביא ילד, ואם היא לא הייתה בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם ילד, ו אם ילדה ילד הילד נפטר לפני שהגיע לגילו, ואולי הפרשנות הוקדשה לערכיה או לבעליה, והיה לו אזכור באנשים, וכבוד כמו העצם הגברית . וכל מי שיפנה את גופו בחלום לגופה של חיה, ואם הוא יהיה בן שבע, הוא ישלוט עליו בלעדיו בכספו או בסמכותו ובחומרת צערו או בערמומיותו ורמאותו . אם מדובר בחיה שניתן לאכול, זה מעיד על טובתה או השפלה שלה . ומי שרואה את עצמו כנוצה או כנף, זו מנהיגות וטובות הפוקדות אותו . אם הוא רואה שהוא עף עם הכנף שלו, אז הוא נוסע בסמכות עד שהוא על הקרקע . ומי שרואה שגופו עשוי מחימר, הוא לא יישאר . ומי שיראה שהוא הפך מברזל, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא הפך לגשר או לגשר שעליו אנשים עוברים, אז הוא הופך לסולטאן, או לבעל הרשות, או למקבילה של הסולטאן, או למלומד בקרב החוקרים, שאנשים יכולים להגיע אליו ענייניהם . ומי שרואה שהפך מקל, אין בו טוב, כי הוא מושחת בדתו ובעולמו, אלא שהוא עייף בעולם הזה . אם הוא רואה שזה הפך למוקד, זה כן, אלא שהוא לא משיג ממנו את מה שהוא מבקש לשלמות הפקודה שלו או לבקשתו . אם הוא רואה ילד חולה שהפך לציפור, זו עדות למותו . ומי שרואה שהוא מעוות או משול לקוף, זה נעלם מחסדי ה 'אלקיך . ומי שרואה שהפך לגמל או לחיה או לשביעי וכדומה, אין בו טוב בדת, בפרט בכל מקרה . אם הוא יראה שהוא הפך לציפור, אז הוא יהיה מכונית על האדמה שנוסעת, וחייו בעולם הזה יהיו דומים לאלה של הציפור ההיא . מי שיראה שהוא הפך למפלצת, הוא יעזוב את הקהילה המוסלמית ויבודד אותם . ומי שיראה שהוא הפך לאייל, יהיה לו הנאה לחיות עם נשים . ומי שרואה שהוא הפך לחזיר, פרנסתו פורייה ומושפלת בעצמו . ומי שרואה שהוא עכביש, אז הוא הופך להיות מתפלל בתשובה של חטאים רבים ….

…העז : איש ענק בדתו בעל חשיבות רבה על האיל ואחרים . ומי שרואה שהוא אכל בשר עזים, הוא מתלונן מעט ואז משתחרר . ומי שרואה שהוא שוחט ילד שאינו הבשר, אז הוא או משפחתו מתים . אם הוא נשחט על מנת לאכול מעט מבשרו, אז הוא היה מכה כסף בגלל הילד, או שהוא היה מכה מעט כסף . כמו כן, בשרם של עזים וכבשים צעירים בפרשנות מעט טוב יותר, אלא אם כן נראה כי הבשר שמן, כי הטוב הוא הרבה . ומי שיראה שהוא אוכל את הבשר של סבי, יהיה לו קצת יותר טוב מילד, והעזים הקטנים והטלה לא עוברים את דרכם של זקניהם . אם הוא רואה שהוא אוכל ראש של כבשה, חייו יתארכו והוא יסבול את מה שלא קיווה לו ….

…סוגי חזונות : חזון שהוגדר כבר והעובדה ששמנו לב בזמננו הגברת תשומת הלב לתובנות ולסיפור שלה בשני המעברים ולעתים קרובות אנו מוצאים שאלה לגבי? האם זה חלום או חזון , אבל אתה עלול למצוא כמה הציבור שבר באזור זה , והוא הפך יש ביטוי קיר הטיפוס בארמון חזון מאוד על בין אחת בזמן אחר . זוהי בורות בדיוק קליין ודחיפות ותעוזה אל פתווה כביטוי של חזיונות של הפתווה כדי זה הפסוק על הלשון עזיז : וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע יאכל שבעה Snblatt רזה שבעה ירקות אחרים Iabsat O הציבור בבקשה לייעץ לי החזון שלי , אם החזון אתם עוברים מעל ( יוסף 43) ו שלו ואמר : ( תנו לי עצה ) עולה כי ביטוי של החזון הוא פסק הלכה שאסור אמר בלי ידע . ואכן , המודט את החזיונות והאמירות של חוקרים למצוא היכן הם נחלקים לשלושה סוגים : 1. חזון משוקץ 2. מהו האני המודרני – 3 חלומות אמיתיים או טוב ** מצטטים ד~ר פאהד אל – Osaimi ….

…מי שראה בחלום שיש לו פצע בגופו, זה יהיה כסף בשבילו . אם הוא נפצע ביד ימין, זה כסף שמרוויח אותו מקרבת זכר שיש לו, ואם הוא נפצע ביד שמאל, זה כסף שמרוויח ממערכת יחסים שיש לו מנשים . אם פצע ברגל שמאל, אז הכסף שלו הוא מחרישה ונטיעה, ואם הוא נפצע בעקב שלו, זה כסף שיבוא אליו מבנו . אם יש לו פצע ודם זורם ממנו, אז יש לו חוב, והוא מוציא עליו קשיים . ומי שרואה שלגופו יש פצעים רכים שדם זורם מהם, אז זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור . הוא נפגע בראשו והיה לו כסף לשמור . ואם ראה שהוא פצוע ולא שפך דם, אז הוא התעלם ממעלה שתגיע אליו . ומי שנפצע וישפוך ממנו דם, אז יהיה לו כסף שההשפעה עליו עליו תתברר . ואם היה רואה את הסולטאן כאילו נפצע בראשו, היה רואה את מות עמיתיו . אם העצם שלו נשברת, הצבא שלו יובס וההנהגה שלו תהיה חלשה . אם הוא נפצע ביד שמאל, חייליו היו מכפילים את עצמם . אם הוא היה נפצע ביד ימין, אז מה שהיה על ידו יהיה כפול . אם הוא נפצע בבטנו, הכסף בכספת שלו יוכפל . ואם פצע בירכו ירבה, שבטו היה מתרבה, ואם פצע ברגליו היה מכפיל את חייו . אם הוא נפצע ברגליו, הוא היה מכפיל את איתנותו בממלכתו . אם אדם פוגע בו, חותך את איבריו ומחלק אותם, אז למי שמכה יש סמכות על זה שהוכה בלשון ימין . אם הוא נפצע ויצא מהאדם הפצוע בדם, אז מי שהכה אותו חוטא ומי שהוכה יקבל תגמול עבורו. אם הוא מכתים את זה בדמו, אז הוא יקבל חטא וכסף אסור במידה שהוא מכתים את הדם . ומי שרואה שהוא פצע כופר, אז יש לו שליטה באויב שיש בו איבה לכאורה, ואומר בו את האמת, ומשיג ממנו כסף כמו דם, ושהדם של הכופר עבור המאמין מותר . ואם ראה אדם פצוע אותו, ולא יצא ממנו דם, אז הוא אומר באל-מג'רו במילים אמיתיות, לא תהיה לו תשובה . אם הוא ראה שהוא פצוע, ויצא ממנו דם, אז הוא מגבה אותו במה שמאמינים . ומי שרואה שהוא נפצע בסכין או במשהו ברזל, אז מופיע השחיתות שלו, ואין בו טוב . ומי שרואה שחלקים מגופו עוברים ניתוח, אז הביטוי בו הוא לאיבר שבו הניתוח אמור להתרחש, ואם זה בחזה או בלב, זה אצל הנער, ו נשים צעירות מעידות על אהבה, ובקשישים ובקשישים זה מעיד על צער . ואם זה על האגודל של יד ימין, אז זה מעיד על חוב שהוא רוכב עליו, ועל מכשיר לכתוב עליו . ומי שרואה שמלאך המלאכים פצע אותו בחרבו בבטנו, כאילו מת, יסבול מפצעים וכיבים, ואז הוא יירפא מהם . ומי שראה שהוא פצוע בצווארו, היה מקבל כסף בצד העקב ….

…בעלי חיים חולמים? ידוע שאלוהים הכל יכול הבחין את האדם על בעלי החיים עם התבונה, ואת התבונה כפי שהיא ידועה ממה שהיא מבוססת על הזמנתה, ולכן אלוהים הרים את העט מהמטורפים, ואם החלטנו שחלומות עליהם אינם חדשות טובות לבעליהם או מזהירים אותו, וזה בלתי אפשרי עבור בעל החיים מכיוון שזה אינו נוכחות נפשה; שזה נושא ההקצאה, כפי שאמרנו, אנו מחליטים כאן שאין לחיה את החזונות הכלולים במשמעות הבשורה הטובה או האזהרה, אך יתכן שיש בה יכולת לראות חלק מהחלומות שאירועיהם חי, אבל איפה המכונה שגורמת לחלומות האלה לצאת אלינו לאור חוסר היכולת שלה לדבר ודיאלוג והבנה? שאלתי הרבה מומחים ומגדלי חיות מחמד, והם החליטו שלבעלי החיים שלהם בלילה יש הרבה סערה, תנועה, שינוי בתנועת הפה או צרחות, שזו תוצאה של חלומות של בעלי חיים אלה . המחקר מצא את אחד המכונים בארצות הברית מטעם : (חדשות MIT) המחקר שכותרתו : בעלי חיים חולמים מורכבים חוקר MIT מוכיח שהונפק בהיסטוריה של 24-1 – 2001 ואשר הוכיח כי מחקר זה כולל : כי בעלי חיים חולמים. וכל בעלי חיים יכולים לראות ולגלות עובדה זו, וזה אולי נראה מוזר, אבל זו האמת. מוחו של החיה פעיל בזמן השינה כמו בעבודה, ושנתו של בעל החיים שונה בין שינה עמוקה לשינה פשוטה, ונערכו ניסויים רבים בעכברים דרכם הוכח כי עכברים בשנתם עוברים מהשלב אל שלב וממה שידוע שחלום מתרחש בבני אדם בשלב השינה העמוקה, ואותו הדבר קורה לעכברים . לבעלי חיים יש חלומות מורכבים ומורכבים – כפי שמוכיח המחקר – והם חולמים על אירועים ספציפיים שקורים להם בחיים ערים . והמסקנה אליה הגעתי היא : 1_ שלבעלי חיים יש את היכולת לישון ולקלוט אותה . 2_ בעלי חיים רואים חלק מהחלומות שבהם הם חיים את האירועים שלהם או את האירועים שלהם . 3_ אין סוגים ראשונים ושניים של חלומות בעלי חיים, ואני מתכוון לחזונות מבטיחים, או חלומות אזהרה . 4_ לחיה אין יכולת לספר את החלום, בגלל חוסר יכולתו לדבר, אלא הוא מגיע להתרחשות חלומותיו מתוך הבעות פניו במהלך השינה . 5_ הסיבה לחוסר האפשרות של סוג החלומות הראשון והשני בקרב בעלי חיים היא היעדר הנפש, ולכן משווים אותו לאיש המטורף שהורד מהוועדה ואינו אחראי על מעשיו, אלא אולי לא להרגיש מה מקיף אותו או מתכנן אותו, כך שמבחינים למשל בעיד אל-אדחה כי בעלי החיים שנכלאו בליל עיד לא מראים לה רגשות לא טבעיים במהלך שנתה, למרות שבבוקר היא להישחט, וזה נובע מחוסר המודעות והמודעות שלה בגלל חוסר מחשבתה, והדבר חל גם על הילד שלא הובחן ועל המטורף, הם עשויים לישון מלא בעיניהם, גם אם בוקר זו ההודעה על הוצאתם להורג !! ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….

…מהי האמת של שינה? אל-חטאבי אמר בג'ריב אל-חדית ' : זו טראנס כבד שתוקף את הלב ומנתק אותו מהידע של עניינים חיצוניים . נאמר הגדרה מוזרה, והיא : זוהי זרימת הדם לכבד ופגישתו בו אינה אלא . הוכח בסמכותו של הנביא [ יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו ועל משפחתו ] שהוא אמר : השינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים . זה אומת על ידי אל-אלבני באל-סאהח [1087] וכרגע יש [ כמה תיאוריות ] שניסו להסביר שינה, כולל : תיאוריית כלי הדם : שינה מוסברת על ידי חוסר דם במוח . תיאוריה כימית : היא אומרת כי שינה היא תוצאה של השפעה של תגובות כימיות ומטבוליזם, ולכן נוצרים בדם חומרים רעילים בשפע, עוברים למוח ומגבירים את השינה . התיאוריה של פבלוב : בנוגע לסיבתיות ולעוררות . תיאוריית ריי מדס : הוא פרופסור למדעי הרוח באוניברסיטת לונדון, והוא הסביר שינה בדרך כלל, ואומר כי אדם רגיל לישון ולכן ישן, ולכן אם הוא מתרגל להשאיר שינה לאט לאט, הוא עשה לא ישן בכלל ונשאר ער . הפרעה או תמיהה זו בעניין השינה היא אצל מי שאינו מאמין בנסתר. לגבי המוסלמי והמאמין, הוא מאמין במה שהוא בא מאלוהים ושליחו, כי הוא יודע שזו החדשות האמיתיות כדי להבטיח ידע, אמת, ושלמות ההצהרה, כפי שאמר הקב~ה [ האם הוא לא דע מי נברא והוא האדיב והמומחה ] ,,,, אז הוא מאמין באמונה מתוארת במה שיפה יותר ומפורט במה שפורט, ומפקיד ידע לעולמו והאם הוא מממש את השיטה, בין אם הוא יודע את חוכמת העניין ובין אם לאו, והוא מציית לאלוהים ולחוכמתו, החוק והחוק שלו, מצבו הוא מה שאמרו המלאכים : [ תהילה לך אין לנו שום ידיעה חוץ ממה שלימדת אותנו שאתה היודע, החכם ]. היה מודע לכך ששינה היא תחילה עניין מביך בהתקפה שלה על האדם ושליטתו בו וניתוק הקשר של אדם זה עם העולם החיצון, ללא ולו רצון קל של האדם, ויש הממתינים שעות ולא מגיעים אליו, ועשויים להיות בוא אליו בזמן שהוא לא רוצה אותו, וחלק בורחים מהמיטה ומהשינה מחשש למה שהיה פעם פוגע בו ומגיע מסיוטים או מ Jathoom ….

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…לראות אותו בחלום מעיד על מעבר של דאגות ומלאכים, ועל היעלמות הרמאות בשדיים . או אולי החזון שלו הצביע על שירה, שירה או נישואים . קטינים עוברים ליד המטיף . ונאמר : קסאר הוא אדם שרץ . יש בו נדבה או מצוקה ….

…כמו כן, הלב : מכל דבר נשמר כסף למי שסובל ממנו או בבעלותו . באשר למעי מכל בעלי החיים, אם הם נמצאים עם הבטן, אז הם עוברים את דרכם בפרשנות . אם המעיים מופרדים מהקיבה, אז מי שמשפיע עליהם, או מי שבבעלותם, או מי שאוכל אותם, יקבל טוב ויהנה מקרוביו ….

…אם אתה חולם על דישת חציר, תמצא דברים רבים וטובים בחיים, ואם אתה חקלאי, הקציר שלך יהיה בשפע . אם אתה רואה שדות חציר שזה עתה נחקרו זהו סימן לשגשוג יוצא דופן . ואם תראו משלוחי חציר עוברים ברחוב, תפגשו זרים בעלי השפעה שיוסיפו הרבה להנאתכם . אם אתה חולם שאתה מאכיל חציר לבעלי חיים, אז זה מעיד שתסייע למישהו והוא יחזיר לך אהבה באהבה ויוביל אותך לעמדות גבוהות ….

…מי שרואה אבירים עוברים דרך הסיבוב ונכנסים לארץ או למחנה, זו סכנה עבורם ….