עגיל הזהב מציין איש זמר . הוא סיפר כי אדם בא לאבן סירין ואמר: ~ראיתי עגיל באחת מאוזניי,~ והוא אמר, ~איך אתה שר?~ הוא אמר שהצליל טוב, והוא אמר שזה זה. אם הוא רואה את עגיל הכסף, אז הוא משנן את הקוראן כולו. יש לו בת, גם אם האישה החזונית הייתה בהריון, היה לה בן . ומי שרואה בחלומו אישה שאוזניה עגיל וחרב, אז יש לו סחר בעיירה אמידה עם הרבה עבדות ונשים שפחות, כי בפרשנות אישה היא עסק, וכך גם ילדת העבדים ….

עגיל באוזן : לגבי העגיל לגברים, זה עושה מעשה שמיעה, והנאת האוזן אינה הולמת אלא לנשים, כמו לשיר ולהכות את העניבה, אחרת הוא עושה את מה שלא צריך, והוא מעשיר את הקוראן, ואם אין דבר כזה, היא מסתכלת על האישה ההרה ממשפחתו, באשר לאשתו או לבתו, היא יולדת ילד אם העגיל הוא זהב, ואם העגיל הוא כסף, והיא יולדת נקבה . ומי שרואה אישה או משרתת באוזניה, עגיל או שאנף, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה, פיקניק שיש בו עבדים, ויש נשים שמקושטות, כי האישה וה עוזרת בית היא סחר, והאוזן שעליה מונח העגיל היא עבדים ונשים. העולם ויופיו, מכיוון שיופיו של כל דבר הוא פנינה, והקוראן והדת הם מבורכים, קול טוב ושלמות בענייניו . ואם בכל זאת הוא היה שונבט, הייתה לו בת . אם אישה בהריון תראה זאת, יהיה לה בן זכר . העגיל והשאב שווים לגברים ונשים, ואם העגיל הוא מזהב אז איש זמר, ואם הוא מכסף, אז הוא חוסך מחצית מהקוראן . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש עגיל באחת מאוזניי, אז הוא אמר לו : איך שרת? הוא אמר שיש לי קול טוב ….

עגיל, גרון שממוקמים באוזניים הוא מתפרש לשרטט את המסור בעגילי האוזניים שהוא משתוקק לשמוע שר את המסור בו מעט תמציות או ייחודיות וכל אחד מהם פנינה או ) יותר מכך שהוא משלב את הקוראן או ידיעת צדקנות וראה פנינת קרדואה בלי האחר, הוא משנן חצי קוראן או עושה משהו של צדק שאינו שלם, ונאמר שמי שרואה באוזניו טבעת, אז זה יהיה מעוטר ו יפה עם אנשים ….

עגיל אם אתה רואה עגילים בחלומות, זה מבשר חדשות טובות ועבודה מעניינת . אם אתה רואה עגילים שבורים, זה מצביע על כך שדמות זימה תופנה נגדך ….

ומי שרואה שיש לו שני עגילים, אז הוא מכה באנשים סמכות ועיטור ויופי בהם, או שנולדת לו עבדה, ונאמר שהוא רוצה לשמוע את אלחנא, ואם הוא רואה בכל אחד מאוזניו פנינה ומעלה, ואז הוא אוסף את הקוראן או את ידיעת הצדק

והוא סיפר שאיש אמר לחלק מהעוברים ושבים, ראיתי באוזנה של אשתי טבעת של חצי מזה וזה חצי מכסף, אז הוא אמר, אולי נתת לה שני סיבובים והשארת אחד, אז הוא אמר שכן ….

עגיל הוא בחלום עסק לכל מי שרואה את זה באוזני אשתו או שפחתה . אם אישה בהריון רואה עגילים באוזנה, אז ילד זכר יישא אותה . אם העגיל הוא מכסף, הילד משנן את חצי הקוראן, ואם הוא מזהב, הוא משנן את הקוראן כולו . ואם אישה רווקה תראה זאת, היא תתחתן . והעגיל באוזן הילד הוא קישוט . העגיל לאישה הוא בעלה, והעגיל הוא לילדיה . ומי שרואה אישה או משרתת עם עגיל באוזן או נברשת, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה ….

…באשר לשתילת העגיל, שהוא אספסת, הוא עשה משהו שיגדל ויניב יתרונות ותוצאות ….

…באשר ללשון : המתרגם של בעליו, המנחה את ענייניו, המבצע את אשר בלבו ובגפיו, בין אם מטוב ובין אם משחיתות, הדבר נעשה על ידי תרגומו עם מה שהוא מדבר . אם יש עלייה באורך, ברוחב או ברוחב הדיבור בעת ויכוחים, אז זה כוח וניצחון . ואם ראה שלשונו ארוכה ולא במקרה של מריבות ומחלוקות, הדבר מעיד על לשון מלוכלכת . ואורך הלשון עשוי להיות המסמר של בן זוגו ברהיטותו, ההיגיון, הידע, הנימוסים וההטפות שלו . אם הוא רואה את האימאם כאילו לשונו ארוכה, אז הוא מגדיל את כלי הנשק ומצביע על כך שהוא מקבל כסף בגלל הפרשנויות שלו . הלשון הקשורה בפרשנות היא עדות לעוני ומדריך המטופל . אם הוא רואה כאילו שיער שחור צמח על לשונו, הרי זה רוע דחוף . ואם זה שיער לבן, אז זה רוע עתידי . אם הוא רואה שיש לו שתי לשונות, אז הוא יוריש פתק לידע שלו, הוכחה לוויכוח שלו וניצחון על אויביו . וזה נאמר כמות מתונה בפה הימני, ראוי לשבח לכל האנשים ….

…באשר ללשון, זה התרגום של האדם, וזה שמבצע את טיעונו . מי שרואה את לשונו נסדקת ואינו מסוגל לדבר, אז הוא מדבר מילים שהוא יסבול מהן, ומכאן יסבול נזק ממה שראה נזק . זה גם מצביע על כך שהוא משקר, וכי אם הוא היה סוחר, הוא איבד את עסקיו, ואם הוא היה מושל, הוא הוסר מסמכותו . ומי שרואה שקצה לשונו נותק, הוא אינו מסוגל לטעון טענה בוויכוח . ואם הוא היה בין העדים, לא האמינו את עדותו, או שעדותו לא התקבלה . חלקם אמרו שמי שראה את לשונו מנותקת, הוא היה מתוק . ומי שרואה כאילו אשתו כרתה את לשונו, הוא יהיה טוב אליה . ומי שרואה כאילו אישה נחתכת מלשונה, מעיד על צניעותה והסתרתה . אם ראה כאילו חתך את לשונו של אדם עני, אז הוא נותן משהו לשוטים, ומקרע את לשונו לחיך הוא מכחיש חוב או אמון שהיה לו…

…באשר ללשון, זה תרגום של אדם, ולכן מי שרואה את לשונו במשך זמן רב במהלך מריבה, הוא מנצח, ונאמר שהוא חף ממה שהוא טוען נגדו, ואורך לשון לשליט טובה כמו שהיא ….

…באשר ללשון השור, מי שרואה שהוא אוכל אותה מעיד על צער ועצב, ואם הוא לא אוכל אותה אז הוא קל יותר ….

…ומי שרואה תאונה או יותר באוזניו, זה מתפרש על ידי אשת האיש, בתו, אחותו או נשים דומות. מי שרואה שאוזנו מתיישנת ממנה הוא מותו של אחד מהם או עזיבתה, ומי שחושב שזה נכון חירש, אז זה מעיד על הבנתו, ידיעתו, תקפות וודאותו וכוונתו. שחיתות בדתו, ומי שרואה שהוא נכנס לאוזנו מה שהוא לא אוהב כשהוא ער, או שמשהו הופרע ממנו, הוא שומע מה שהוא לא אוהב, ומי שרואה שיש לו עגיל אֹזֶן. אם סוגו ראוי לשבח, הרי שהוא טוב בזכות זכר הנשים, ואם הוא אינו ראוי לשבח, הוא בזכותן ומן הוא ראה אוזניים רבות, שכן זה מצביע על כך שהוא שומע את המילים ואינו לשים לב לזה ולא מבין אותו…

…ומי שרואה שיש לו עגיל באוזניים שהוא הגרון, ואם סוגו ראוי להערכה כשהוא ער, אז טוב לו, אם זה זכר או נקבה, ואם זה לא מחמוד, זה טוב בשביל אותו ….

…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא ​​שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….