…חמור . ואם מדובר בעשרים ותשע, זה מעיד על טובות, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מותם של האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , ומיטב הפרדסים היה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי לשאתם כאסירים אל ביתו אדמה . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת. , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים וגדולה, והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, הגשם יהיה רב, ובצורת מתרחשת בתחילת השנה, ופורייה בסוף, והארבה תהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה הצביע על חוסר הגשם באותה שנה במגרב, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב והיעדרו יותר חכם .. ואם זה עשרים ותשע זה מעיד על טוב, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מות האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , וטובת הפרדסים הייתה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי להוביל אותם לארצו כמו אסירים . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו, והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים ושיטפונות הנילוס שלה והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, אז הגשם יהיה הרבה, ויהיו בצורות בתחילת השנה, ופוריות בסוף, ו הארבה יהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה מעיד על חוסר הגשם באותה שנה במרוקו, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב, והיעדרו חכם יותר ….
חולם על עבור ילדה לא נשואה לראות את עצמה מתחתנת
(230 פירושים ומשמעויות של חלומות על עבור ילדה לא נשואה לראות את עצמה מתחתנת)…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….
…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….
…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….
…ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי מין עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא נגועה בטוב, בכבוד, בכבוד ובזיכרון גבוה ….
…כרזה היא בחלום עניין ידוע וידוע ונשיאות . והדגל הוא מלומד, אימאם, או סגפן ממולח, אמיץ, עשיר, נדיב, או עוצמתי ומשתלט שיש לחיקוי . אם הדגל אדום, האיש רואה עדויות למיטה, ואם היא שחורה, הוא יכול לראות תקיפות מהדגל . ואשת החטיבה היא בעל . ומי שרואה את הדגלים, זה גשם, ואם הדגלים שחורים אז הוא מלומד, ואם הם לבנים אז הוא מקנא והוא לא מתחתן, ואם הם אדומים זה מלחמה, ואם הם הם צהובים אז זו מגיפה בצבא, ואם הם ירוקים זה מסע ביבשה . ואם יראה ידע, יונחה לענייניו, מתוך צערו ועצבותו, ומה שנחסם בענייניו ייפתח בפניו וחזהו יוסבר לו . ונאמר : מי שיראה דגל בחלומו יזכר בארצו . ואם האישה רואה שקברה שלוש חטיבות, אז היא מתחתנת עם שלושה בעלים של האנשים האצילים שמתים ממנה . כרזה בחלום היא נישואין, ולאישה בהריון יש בן זכר . והכרזה הגדולה רוחות וגשם . בעל הדגל יתפרש על ידי השופט, ואם מי שביקש את מערכת המשפט נשא אותו, הוא הושג . ראה גם את הדגל, וראה את הגנרל ….
…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….
…קרסוליים : מכסף של בן, ואם אדם רואה קרסול עשוי זהב, חזונותיו מצביעים על מחלה הפוגעת בו או על טעות בדת, והקרסול לאישה בטוח מפחד אם יש לה בעל, ו אם היא גם היא, אז היא מתחתנת עם גבר נדיב ונדיב שהיא רואה טוב ממנו . אזכור של קרסוליים הוזכר גם בתחילת הפרק ….
…אם הוא רואה שהוא חולה ועומד לסלק אותו, אז הוא מת ואשתו מתחתנת, אז הוא ימות על בגידה . רצוי שהמטופל יראה את עצמו שמן או גבוה או רחב, או יראה כבשים ופרות מרחוק, או יראה שטיפה במים, שכן כל אלה הם עדות לריפוי ובריאות עבור המטופל ….
…נרקיס היא אישה בחלום, ולכן מי שרואה זר של נרקיס על ראשו מתחתן . והנרקיס שצומח בפרדסים נולד נשאר . ואם הוא ראה את זה מנותק, הילד ימות . ונאמר : מי שראה את הנרקיס היה מרוצה . ונאמר : נרקיס הוא כסף, משרוקתו דינרים, ולובן הוא דירה . אם האישה רואה זר של נרקיס על ראשה, היא מתחתנת על נישואים שלא מחזיקים מעמד, ואם יש לה בעל, הוא מתגרש ממנה, או שהוא נפטר מטעמה . ראיית נרקיס מעידה על חיים ארוכים ואפירת ראש ….
ומי שרואה שיש לו כתר זהב או תמצית, אז הוא יכה ברשות גדולה, ואם הוא לא יגיע לזה, אז הוא יתחתן עם אישה יפה שמסכימה איתו, ואם האישה רואה את זה, היא מתחתנת עם גבר זר שהוזכר בקרב העם, ואם היא בהריון היא תביא ילד
…לגבי החלוק, הוא מתפרש כאישה, ואם הוא חדש, נקי, לבן ורחב, אז זה מעיד על אישה שתואמת אותו והתנהלותה הטובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר שללבוש חלוק בחורף עדיף, ואם אישה רואה שהיא לבשה ג'ובבה, היא מתחתנת אם היא רווקה, אחרת זה כוח, שמחה ותועלת, ולגבר יש אישה, ואם היא שחורה או כחולה, אז זה מתפרש על ידי הכחשת האישה וחוסר הסכמה לבעלה ….
…ההלוויה היא זו שרואה בחלום שהוא מתפלל על הלוויה, ואז הוא מתסכל אנשים באלוהים הכל יכול ונאמר : ההלוויה היא אדם צבוע, אנשים רעים גוועים בידו . אם הוא רואה שהוא מונח על הארון ואף אחד לא נושא אותו, אז הוא כלוא, ואם הוא נישא, הוא עוקב אחרי בעל הרשות, מקבל ממנו כסף ונהנה מכך . אם הוא עוקב אחר הלוויה, הוא עוקב אחר סמכות מושחתת . ומי שרואה שהוא על ארון קבורה, הכסף שלו יגדל . ומי שרואה שהוא נישא על כתפיהם של אנשים, ולכן הוא מכה בגודלו ובסמכותו, כובש אנשים ושולט בהם, ואם הם בוכים עליו, התוצאה שלו ראויה להערכה, ואם הם לא בוכים עליו ומאשימים אותו, התוצאה של הרומן שלו אינה ראויה לשבח . ואם הם מתפללים עליו בטוב ומשבחים אותו היטב, אז העונש שלו משבח . אם הוא רואה שהוא בהלוויה שעולה על הקרקע, אז הוא רוכב על ספינה, ואם הוא רואה הלוויה הולכת באוויר, אז שליט או מלומד נפטר, או אדם גדול מת בהפרדה או ב הדרך לחאג 'או לג'יהאד . אם אדם רואה הלוויות רבות ממוקמות במקום, הרי שמשפחתו שופעת זנות וזנות . ומי שיראה שהוא נושא הלוויה, יהיה לו כסף לא חוקי . אם אישה רואה שהיא נפטרה והיא בהריון, היא מתחתנת, ואם יש לה בעל, החוב שלה פדה. אם הוא רואה הלוויה בשוק, אז המטען שם הוא צביעות . נשיאת הארון בחלום מבוססת על גורלו, או נסיעה ביבשה או בים . ומי שרואה שהוא משתתף בלוויה, זה מעיד על פרידה מהנוסע, או המחפש בנוחיותו של מי שמנחה את הנפטר אליו, כי האבל ההלוויה מקבל קראט אחד מהפרס, ואם הוא משתתף בקבורתו, ייספרו שתי קראט, ורק אלוהים אדירים לא מונה את גודל הקראט וגדולתו ….
…ומי שראה שהוא מצא שני גמלים, זה מעיד על התועלת של אדם מכובד, ואם אישה רואה שהיא רוכבת על גמל בזמן שהיא הולכת לאן שהיא רוצה, אז היא מתחתנת ובעלה מציית לה ….
…אל-קירמני אמר: אם אישה רואה שהיא בשווקים וברחובות בלי שמלה, זה מותו של בעלה, ואם הוא גנב והגנב פירש לגבר, הוא אדם שמגיע בעלה, ואם זה מיוחס לאישה אז בעלה נגוע באישה מותרת, ונאמר שאם האישה מתגעגעת למה שהיא שמה על ראשה מי שלובשת שמלה, רעלה, מסכה או משהו כמו זאת, והיא לא מצאה אותו כשראשה ושיערו לא מכוסים. זה היה מוניטין רע, או גירושין מבעלה, אסון שהתרחש עבורו, אירוע רע עבורה או פורענות שהפריעה לה מצד אחותה, אמה או דודה וכדומה, ואם לא יש לה בעל, אז מה שמועבר לבעל יחזור אליה, ואם האישה רואה שהיא חובשת טורבן של גבר, אז היא מתחתנת, ואם היא רואה שהיא שיכורה או משוכנעת במשהו יוצא דופן, אז היא תחליף את בעלה במישהו אחר, ונאמר כי חזון לובש את מה שנשים לובשות על ראשן אם הגבר לובש משהו מזה, ואז הוא נחשף בגלל אישה בין אנשים ….
…איש דת אם אתה חולם שאתה מזמן איש דת להטיף בטקס הלוויה, פירוש הדבר שתאבק לשווא נגד מחלות ונגד השפעות רעות, אתה תנצח למרות ניסיונותיך הרציניים . אם אישה מתחתנת עם איש דת בחלומה, היא תהיה המטרה של צרה נפשית גדולה וידו ההפוכה של הגורל תוביל אותה לביצת האסון ….
…ומי שרואה שהוא שייח זקן ולא כזה, אז הוא צדיק בדתו ויש לו כבוד וגידול בכבודו, ואם הוא זקן והוא רואה שהוא הפך לנער, אז הוא שואף ובור, ואין בו טוב. כמו כן, האישה הרואה אישה זקנה בחלום החזירה אישה צעירה, מכיוון שהיא עולם שמקבל אותו. הוא הפך רך ויפה, ולכן הוא עלול למות במהירות ומי שחושב שהוא הפך ארוך ורחב הוא עלייה בחיים. ומי שרואה שהוא הפך לצורת אישה וקישוטה, או שיש לו נרתיק כמו נרתיק של אישה, הרי זו השפלה, כניעה ובוז, ואם אישה רואה שיש לה זכר כמו הזכר של גבר או זקן, אם יש לה ילד שגובר על עמו ואם היא בהריון היא באה עם ילד ואם היא לא בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם בן או שאולי החזון ילך אליה בעל, אבא או אח, ונאמר כי אחד מהמהרמות שלה התרחש בכבוד, ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי אישות עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא סובלת מ טוב וכבוד ומיוחס ומי שרואה שיש לו חטא, קרן או מקור כמו חמור, צינור או מקור, אז כל זה טוב וטוב ומי שרואה שיש לו נוצה או כנף , זו ראשות ראשות וזה קורה לי אם הוא רואה שהוא טס, אז הוא נוסע, ומי שרואה שהוא הפך להיות ה חיה שבשרה לא נאכל, אז הוא מושפל ופורענות, ואם יש לו עבודה הוא מבודד ממנה ונאמר שמי שראה שהוא הפך לצפרדע אז הוא עובד עם פולחן. הוא הפך עכביש, ואז הוא הופך למתפלל טוב שחוזר בתשובה מחטאים רבים, ומי שרואה שהוא הפך מברזל, אז הוא יאריך את חייו, ואם הוא רואה שזה הפך מכלי חרס או צלוחיות, אז הוא עושה לא להישאר ומי שרואה שהוא הפך גשר או קשת, אז הוא יכה בסולטנה או בעל סמכות או מלומד שאנשים מגיעים אליו בענייניהם, ומי שרואה שהוא הפך למתכת של מתכת, אז הוא משתמש בכל אחד מהדברים המועילים לו…
…קרסוליים הוא בחלום בן . ומי שחושב שיש בזה זהב, אז הוא חולה, או שיש לו טעות בדת שלו, ואם הקרסוליים נמצאים על האישה, היא בטוחה מפחד, ואם היא בלי בעל היא מתחתנת עם בעל נדיב ונדיב, היא תראה טוב ממנו . ומי שרואה שיש לו קרסול זהב או כסף, הוא ייפגע מהם, צער, מאסר או ריסון . ונאמר : שני הגברים מחזיקים את השרשראות שלהם . שום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגבר בחלום, למעט השרשרת, השרשרת, הטבעת והעגיל . ומה שאישה ראתה בקרסוליה של טובות או שחיתות, הפרשנות לכך היא בבעלה, ואם אין לה בעל, אז הקישוט שלה בקרב אנשים הוא כמו היופי של הרגליים והמראה שלהם . והסמל בחלום הוא גובה, רוחב, תהילה ויופי ….
…אלי-Sawaqi : אל- Saqia מציין את הקורס, מיקום ואת סיבת הפרנסה, כגון ל- Hangout, תעשייה, נסיעות, וכן הלאה . אולי זה הצביע על הפצעים להאריך אותם במים, שכן זהו מסלול שקדמו לו הפרדסים, וזה עשוי להצביע על השקיה והשקיה, לשאת מים ולהביא אותם אליהם . אולי זה הצביע על העלייה לרגל לכביש הנסיעה, למטיילים שהולכים עליו כמו מים . אולי זה הצביע על היצירה, כי זה גלגל המים של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם זה למען הציבור, או על חיי הראש שלו אם הם פרטיים . מי שרואה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים ואנשים משבחים את ה 'עליה או שותים ממימיו וממלאים את כליהם מתוכם, הביטו במה שיש בהם, ואם הם נמצאים מגיפה, הוא יפונה ממנה ואלוהים אדירים יכול לספק להם חיים, ואם הם נמצאים בקשיים, אלוהים ייתן להם שגשוג. או עם גשם מתמיד או חברות עם אוכל, ואם הם לא נמצאים בכל זה, הם מואשמים שיש להם הרבה מאוד כסף לקנות סחורה ומה הם קיפאו מהחפצים, ואם המים שלהם חשוכים או מלוחים או מחוץ לגלגל המים שמזיק לאנשים, אז זה רע לאנשים ולרע בהם, או מחלה כללית כמו הצטננות בחורף וקדחת בקיץ, או חדשות שנואות למטיילים, או שלל אסור וכסף זדוני הכלול את כמות והעלאת הראייה . באשר למי שרואה אותה כעבדת בביתו או בחנותו, הראיות שלה נובעות ממנו במונחים שלו, בהתאם למידת טוהרם, טובת המים וזרימתם המתונה . ומי שראה בה עוזרת בית לפרדס או דונם שלו, היא התבוננה במצבו, ואם הוא היה רווק הוא התחתן או קנה עוזרת בית, הוא היה מתחתן איתה. המים שלהם הם דם, מכיוון שמשפחתו מתחתנת עם מישהו אחר, בין אם בחוסר הטעות שלו ובין לאחר הפרדתו על פי מצבו ומה הוא בעליית שנתו . חלקם אמרו : גלגל המים שאדם בודד חוסם ואינו טובע בו הם חיים טובים עבור מי שבבעלותו, במיוחד אם המים חסרים מהמהלך המוגבל שלהם בקרקע, ואם הם גולשים ממסלולם. מימין ומשמאל, אז הם, צער ובוכה על אנשי המקום ההוא, וכמו כן אם גלגל המים מתבצע במהלך המגורים והבתים, זה חיים טובים לאנשים . מסופר שאדם ראה גלגל מים מלא אשפה ומטאטא, והוא לקח את חפירה וניקה את גלגל המים ההוא ושטף אותו עם הרבה מים, כך שקנקן המים בו יהיה מהיר וברור, אז הוא הציע לו שממחר זה יהיה צפוף וקל ביותר באופיו . האגן : איש של סולטן מכובד, נפאא. אם יראה אגן מלא, הוא יזכה בכבוד ובכבוד מאדם נדיב . אם הוא עושה שטיפה ממנו, הוא יציל את מי שכן ….
…אם גבר מתחתן עם שתי נשים יחד, הדבר מעיד על אובדן גבריות וכישלון הנפש . אם אישה מתחתנת עם שני גברים יחד, זה מנבא שהיא תסבול מבושה ובושה, אלא אם כן היא מאוד מכובדת ….
…גזאל הוא נווט בחלום על נשים או ילדים . אז מי שצוד צבי, ניתן לו או קנה אותו, הוא זכה לפרנסה, או שקודם לו אם הוא היה רוואי או ילד . ומי שיראה שהוא לקח צבי, תהיה לו ירושה וטוב מאוד . שחיטת צבי מתחתנת עם שפחה . ואם הוא רואה צבי שמקפיץ עליו, אשתו אינה מצייתת לו . למי שיש גזלה יש כסף כדין, או שהוא מתחתן עם אישה חופשית ונדיבה . ראה גם איילה ….
…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….
…החנק : לגברים החנק, ולאישה יש קישוט ובן מבעל משמעותי, ואם זה מאפס, אז זה מבעל שאינו מהמהרם, ואם זה מחרוזים, זה מ בעל שפל, ואם זה מפורט במהותו, פנינים ופרידוט, אז היא מתחתנת עם בעל רזה ומביאה שתי בנות ממנו ומוצאת אותה בו ….
…רימון : סכום הכסף אם הוא מתוק. אולי הרימון הוא שטח גדול, וייתכן שהוא קשר . ועץ הרימון הוא גבר ואולי אישה, והרימון החמוץ הוא צער . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי רימון ביד, והוא אמר : היא אישה . היא מתחתנת איתה, אם היא אוכלת אותה, זה טוב . ייתכן שגם אל-רוממנה היה ילד, ומציין בפני המושל את הווילאיה של העיירה אמרה, אחוזה מפוארת עבור דהקאן, וסכום כסף עבור הסוחר . ונאמר כי מי שראה זאת היה כמו רימון היכה את אהבתו האדומה, היכה באלף דינרים, ואם אהבתה הייתה לבנה, הוא היכה באלף דראם . ואם זה היה מתוק, זה היה בהנאה . ואם זה היה חמוץ, זה היה בהם ועצב . מי שמכר רימון, זה אדם שבחר בעולם הזה על פני העולם הבא . אם היה רואה כאילו אכל קליפות רימונים, הוא היה נרפא ממחלה . ומיץ רימונים ושותים את מימיו, הוצאות האיש על עצמו . ועץ הרימון מעיד על חיתוך הרחם . באשר לרימון החידתי, שלא ידוע שהוא מתוק או חמוץ, זה כמו מתוק אלא אם כן דברי החזון איש מצביעים אחרת ….
…ומי שרואה כאילו פגע בקערת זהב, קנקן או ספל ויש לו חור כפתור, אז הוא משרת שקונה אותו, או שאישה מתחתנת איתה, או משרתת עם מוסר רע . כמה מהם אמרו : מי שרואה שהוא משתמש בכלי זהב וכסף עושה חטאים, ומה שהוא רואה על כך עבור המתים, הסונים, הוא בשורה טובה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הם מוקפים בלוחות זהב ו כוסות . ”…
…השוזר הוא בחלום אדם שנוסע הרבה, ועמל ועובד קשה, והוא שואף לסדר . אולי זה מציין מי בונה את הקירות . המרקמים שלה עשויים להצביע על מה שיש לאדם מבחינת מחלה או דאגה, נסיעות או מריבה, או אישה או כתיבה . האישה האורגת היא אינדיקציה למה שהאורגים ציינו לו. אם גבר רווק רואה אותה הוא מתחתן, ואם רווקה רואה אותה היא מתחתנת . ראה גם הטווה ….
…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….
…לראות פרד בחלום מציין את האפוטרופוס, המתקדם בעסקים ובעל המשטרה שרודף אחר ענייני האנשים, והפרד בחלום הוא מטייל, והוא איש טיפש ובן הזנות בגלל שלו אבא אינו ממין שלו. מצד שני, זה מעיד על מסע בכבוד . ורכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, והבעל נמצא עם אישה עקרה שלא יולדת, ופרד עם האוכף שלה הוא אישה טובה והגון, אחרת זה מסע שיש לו תועלת . ואם הוא רוכב על פרד שאינו שלו, אז הוא בוגד באיש באשתו . ומי שרואה פרדות אדומות, הם מעידים על רמאות שיש לאדם בלעדיו . ומי שראה שראה פרד התמודד עם אדם . ומי שרואה שהוא הבעלים של פרד, אז יש לו עבדים או כסף . ומי שרוכב על פרד בחלום ויש לו יריב חזק, אויב מובהק או עבד זדוני, הוא יכבוש אותו ויביס אותו, ואם אישה מתחתנת איתו, ומי שרואה שיש לו פרד פורה, אז הוא מקווה להגדיל את כספו . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . ופרד חלש שאין לו בעלים מעיד על אדם מרושע, עלוב ושחצן . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם . והפרד חולק על אדם, זה מעיד על ילד של זנות . ומי שיראה שהוא הפך לפרד, הונו ופרנסתו יהיו ממסע . והפרד מציין דרגה, ואם הוא נופל מהפרד שלו, הוא מבודד מדרגתו, ואם מישהו יראה ששתה חלב מפרד, הוא יפגע ממצוקה או קשיים כמו חלב . ופרד בחלום הוא ילד או ילד שיש לו עמל ולהתאמץ קשה, סבלני והרבה אי שקט, בלי ילדים, ורכיבה על פרד היא תהילה ועמדה לכל האנשים….
…לידה אם אישה נשואה חולמת שהיא יולדת ילד, הדבר מעיד על שמחה וירושה רבה . אך אם אישה רווקה חולמת על כך, משמעות הדבר היא אובדן סגולה ונטישה של האהוב ….
…חיבוק אם אתה חולם על חיבוק, תתאכזב בענייני אהבה ועבודה . אם אישה חולמת שהיא מחבקת גבר, היא תקבל הצעות ידידות בעלות אופי מטפח עם גברים . אם אישה נשואה מחבקת גברים שאינם בעלה, היא תסכן את כבודה על ידי קבלת תשומת לבם והערצתם של אחרים בהיעדר בעלה . אם אתה חולם שאתה מחבק בן זוג למיטה כפי שהוא בצורה עצובה או רשלנית, הדבר מעיד על כך שתיתקל במחלוקות והאשמות במשפחתך, מכיוון שהדבר מעיד על איום של מחלה . אם אתה מחבק קרובי משפחה, זה מסמל את המחלה או העצב שלהם . אם אוהבים חולמים להתחבק, אז זה מנבא מריבות ומריבות הנובעות מבגידה . אם חלומות אלה התרחשו בנסיבות משמחות, אז ההיפך צפוי . אם חיבקתם זר, פירוש הדבר שמצוקה לא רצויה תפקוד אתכם ….
…קסטר אם אישה נשואה חולמת שהיא מכינה או אוכלת פודינג, זה מעיד שהיא מוזמנת לארח אורחים בלתי צפויים . הילדה תפגוש זר, שעם הזמן יהפוך לחבר קרוב . אם לטעם הפיתיון מתוק דיו כדי להבחיל את הנפש, או אם הוא חסר טעם, אז יגון ירדוף את המקום בו ציפיתם לשמחה . ~ אלקסטר : תערובת מקומית של חלב, ביצים, אפויות או רותחות או תענוגות .~…
…העניין של המתפלל הוא מי שרואה בחלום שהוא מתפלל לכיוון מזרח, כי הוא איש של לימוד גרוע, הרבה אנשים דועכים, מעז לחטאים כי הוא הסכים עם היהודים . ואם פניו הם אל מה שנמצא קרוב למזרח, אז הוא איש החידוש, והמזרח הוא הצ'יבלה של הנוצרים, ואם פניו מהדברים הבאים הם גב הכעבה, אז הוא דחה את האיסלאם. על ידי ביצוע חטא גדול, או שבועת שווא . או לשון הרע של אישה נשואה, ואינה נמנעת מחוסר מוסריות, והמאגים הרשו לעצמם לבצע כל פעולה אסורה . אם הוא רואה שהוא לא מכיר את הנשיקה, אז הוא משוחד בדתו . אם הוא רואה שהוא מתפלל לעבר הכעבה, אז הדת שלו היא צדיקה ….