ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….

והשליכו אותו בחצים, התפללו נגדו בלילות החושך של ימיהם, ואם היה מוכה אותו אצולה, אז הוא יתמרמר ….

…ומי שרואה שאשתו נמצאת עם מישהו אחר, הכסף או הכבוד שלו נעלמו, והוא לא טוב בדתו, ונאמר שהוא עשיר ורחב עולם ….

ומי שרואה את זה כאילו לקח את ספרו משמאלו, הוא נספה מחטא או מעוני ומצורך ….

…ומי שיראה שהוא רוכב על סוסה עם שני כנפיים, הוא ישיג רכוש גדול אם זה ממשפחתו, אחרת זו רצון וריבונות ….

…אם הוא רואה את עצמו עומד עם האימאם, אין מחסום ביניהם, ואז האימאם קם והוא נשאר ישן, מה שמעיד שהאימאם שונא אותו . ואם הליווי מוכח ביניהם, הרי שכספו הופך לאימאם, כי ישן הוא כמו מת, ונוכחות מתים היא נוכחות של כסף ….

ומי שרואה שהוא מסיר מזה משהו באור, ואם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ונאמר שכספו ילך לקנות נכס, ואם הוא עני, הוא חיוני שאלוהים ישחרר אותו, ואם הוא יסיר חלק וישאיר את השאר, משהו ייעלם מחסדו ומשהו מתעכב ונאמר שגאוותו תיעלם וחסדו נמשך ….

אם היה רואה שהוא עם האימאם עם דברי חוכמה, הוא היה זוכה בצורך שלו,

…מי שרואה אוהל שיש בו אש מוקפת בו ולא נגרם לו שום נזק, אז זה מתפרש על ידי איש אשם שחוזר בתשובה על חטאו ומצדיק את הטוב ואוסר את הרע, ונאמר כי חזון פוסטאט מעיד על ביקור ב קברי חללים ומתפללים עבורם ואולי עוזבים את העולם כקידושין ואולי חיים בבית הקודש ….